Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

23 Ιαν 2012

Προσπάθεια αναβίωσης του διχασμού; Θα συμμετέχουμε; ΟΧΙ ευχαριστώ, δεν θα πάρω!!


Φωτό από το ΚΑΦΕΝΕΙΟ
Με πόνο ψυχής παρακολουθώ δυο μέρες τώρα κάποιους ανώνυμους σχολιαστές μας βουτηγμένοι στο αδελφοκτόνο αίμα, να ξιφουλκούν φραστικά σε μια προσπάθεια αναβίωσης του ποιο ανούσιου και βλακώδους εμφυλίου μετά από 60 και πλέον χρόνια.
     Δεν θα βουτήξω και τα δικά μου δάχτυλά στο αδελφικό αίμα που κάποιοι για ίδιο όφελος άφησαν τότε να ρέει. Μας έκρινε άλλωστε όλους η ιστορία με τον «καλύτερο» ή τον «χειρότερο» τρόπο.

     Αυτό αδέλφια μου, είναι ένα κομμάτι της ιστορίας μας, το οποίο θα πρέπει να μπει στο πιο ψηλό ράφι του χρονοντούλαπου της ιστορίας μας μια και μας κάνει όλους να κοκκινίζουμε από ντροπή ο καθένας για τους δικό του προγόνους.
     Αναλογιστήκατε αλήθεια ποιους βολεύει σήμερα και για ποιους λόγους η αναβίωση αυτού του αδελφοκτόνου μίσους; Ποιους βολεύει πράγματι το διαίρει και βασίλευε;
     Όταν στα νιάτα μας ερωτευόμασταν, ποτέ δεν ρωτούσαμε (όπως και σήμερα άλλωστε) το πούθε κρατά η σκούφια μας. Η αγάπη είναι ένα πηγαίο συναίσθημα, σε αντίθεση με το μίσος που ‘ναι ένα καλλιεργήσιμο συναίσθημα. Είδες ποτέ άνθρωπο που να ‘πες ρε αυτόν τον μισώ!! ΠΟΤΕ!! Αντιθέτως πόσες φορές στην ζωή σου είδες άνθρωπο που τον αγάπησες από τα πρώτα κιόλας λεπτά της συνομιλίας σας!!!
     Μην μπαίνετε λοιπόν αδέλφια στο τρυπάκι του διχασμού, ωφελημένοι είναι οι πουλημένοι που μας κυβερνούν.
ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ

83 σχόλια:

  1. Ανώνυμος23/1/12 21:16

    Μεγάλη μου τιμή που ασχοληθήκατε με την ταπεινότητα μου στο κεντρικό σχόλιο σας λυπάμαι που δεν συνερίζομαι τις απόψεις σας για έρωτες τραγούδια και εξομολογήσεις και άλλα αγαπησιαρικα. Εγώ πιστεύω σε έναν αγώνα που πρέπει να κάνω ενάντια στον φασισμό στην αυθαιρεσία και την υποταγή, έναν αγώνα που η αριστερά με την Βάρκιζα δεν κατάφερε να τελειώσει, αφήνοντας την ελλαδα στα χέρια τους και χερια σας θα έλεγα, μια και με την συν ευθύνη του προσφιλή σας καρατζαφερη αφορά και εσάς τον ίδιο,και με το αποτέλεσμα που βλέπετε σήμερα.

    Δεν έχω να σας ευχηθώ τίποτα πάρα πάνω,απο το να ερωτευτειτε μέχρι τα μπούνια και να τρέχετε στα λιβάδια σαν την βουγιουκλακη και τον μπαρκουλη στον μιμμικο και την μαιρη, μια και από ότι κατάλαβα αυτός είναι ο προβληματισμός σας από τα σημερινά τεκταινόμενα

    Αλλωστε δεν είστε και ο μόνος που θέλετε να σβήσετε τα παλιά, ο γιωργακης θέλει να σβήσει το λεφτά υπάρχουν, ο σαμαράς το δεν υπογράφω και ένας κοντινός μας λέει για το χρέος τι 40 τι 30 τι 140; αυτά για να καταλάβετε οτι καταλάβαμε τι θέλετε να σβήσουμε αυτά που συνήθως δεν σας βολεύουν αγαπητέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος23/1/12 21:31

    Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΕΣΑΙ ΦΙΛΕ.....ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΒΑΡΚΙΖΑ ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.....ΚΑΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ.....ΘΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΣΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΑΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ.......ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΗΣ....ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟΙ.....ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ.....ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΣΑΝ ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΜΑΣ....ΣΑΚΟΥΩ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος23/1/12 22:32

    Eυχαρίστως αλλά θα ήταν νομίζω περισσότερο δημοκρατικό να μου πεις και εσύ την πολιτική σου θέση σου καταρχήν και τι έχετε ήδη κάνει σαν κόμμα για την ελλαδα και την κατάσταση της ως τώρα, έχεις και εσύ τον λόγω μου ότι θα σε ακούσω με προσοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος23/1/12 23:14

    Ένας πραγματικός αριστερός δεν είναι τόσο μοβόρος σαν τον φιλαράκο μας. Στο κάτω κάτω η ιδεολογική της τοποθέτηση της αριστεράς είναι για να σταματήσει η αδικία, η εκμετάλλευση, η ταπείνωση και τα λοιπά. Ο μοβόρος απλά έχει απωθημένα, και μεταξύ μας μου φαίνεται πολύ ηθοποιός μάλλον παίζει να μην πω με τι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος23/1/12 23:52

    Φιλαράκος σου ούτε ήμουν ούτε θα γίνω ποτέ τα δικά μου νταραβέρια είναι μόνο με μπεσαλήδες και πατριώτες άντρες και στην καταγωγή και στην κατατομή, και κατά πως σε κόβω εσυ δεν τηρείς τις προϋποθέσεις,
    τράβα να πλύνεις καμιά κιλότα για να έχεις να βάλεις το πρωί, και όταν έρθει η ώρα να παίξω αυτό τηηηηη θα σε φωνάξω να κρατάς τον ρυθμό,
    κλο κλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος24/1/12 01:33

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ 23/1/12 22:32.......ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ....ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ....ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΟΒΑΡΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΔΩ ΜΕΣΑ....ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΑΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΥ ΑΝΗΚΩ.....ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΜΟΥ.....ΣΟΥ ΛΕΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΝΕΝΑ.... ΠΡΟΔΌΘΗΚΑΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΨΑΧΝΟΜΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ....ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΡΩΤΗΣΑ.....ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΝ ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ....ΣΑΚΟΥΩ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ......ΜΗΝ ΜΟΥ ΞΑΝΑΠΕΤΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΜΠΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΑΠΟΧΩΡΏ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος24/1/12 11:18

    Δεν συνηθίζω να πετάω μπάλες, στο είπα από την αρχή ότι θα απαντήσω στο θέμα ,είναι καλο για μια ισότιμη συζήτηση να αναλάβουμε και οι δυο τις ευθύνες μας, εσύ θα μου επιτρέψεις να πιστεύω από την απογοήτευσή σου ότι ανήκεις στον έναν η εναλλάξ και στους δυο χώρους που έφεραν την ελλαδα σε αυτό το σημείο νδ πασοκ.
    καταρχήν πως δημιουργήθηκε το χρέος;θα τα γράψω περιγραφικά, ο βασικός λόγος είναι συστημικός η εε
    πίστευε οτι μπορεί να ύπαρξη ένα νόμισμα σε πολλά κράτη δίχως κεντρική διοίκηση και δίχως να υπάρχει κεντρική τράπεζα που να κατευθύνει το νόμισμα η ΕΚΤ πίστευε οτι αποστειρώνοντας τα κεφάλαια μέσα από τις εμπορικές τράπεζες δεν θα τα έβρισκε ποτέ μπροστά της δυστυχώς οι ελπίδες της δεν ευοδώθηκαν γιατί οι καπιταλίστες δεν είναι άνθρωποι είναι ζωα δανείζονταν με 1% από την κεντρική τράπεζα αγόραζαν με 4,5% κρατικό χρέος και τσεπώνονταν ένα 3,5% κέρδος μετακυλιοντας τους τόκους μέσω τον κολλητών τους παντα στον λαό κατά τον ίδιο τρόπο δάνειζαν ιδιώτες έπαιρναν τις εγγυήσεις τις έκαναν μπουκέτο και τις πήγαιναν στην ΕΚΤ που τις επαναχρηματοδοτουσε και ούτω καθεξής αυτό ήταν στην ουσία ο ορισμός της φούσκας αέρας λεφτά το οποίο το γνώριζαν οι πάντες απο οίκους αξιολόγησης ως και τον κ μπαμπη του σκαι που κάνει την παρθένα
    μετά ήταν τα καθίκια εντός ελλαδος, σπατάλη και υπερτιμολογήσεις παντού
    θαλλασοδανεια σε κουρηδες λαυρεντιαδηδες να μην στα απαριθμήσω και τέλος οι εργαζόμενοι στον δημόσιο τομέα,ειναι υπεραρυθμοι; να το δεχτώ,θα δεχτείς και εσύ ότι παράγουν κάποιο έργο τουλάχιστον αυτό που τους έχουν αναθέσει πιστοποιητικό είναι; σκουπίδια είναι; νοσοκόμοι; ότι και αν είναι ως τώρα το έργο που τους δώσαμε κουτσά στραβά το έκαναν. ας ήταν το μόνο μας πρόβλημα αυτοί. και ας τους αφήναμε τον μισθό τους και να τους αρχίζαμε στον βούρδουλα αλλά έλα που δεν είναι έτσι.
    χρέος λοιπόν που δεν μου ανήκει δεν το δημιούργησα εγώ δεν το πληρώνω, τα 130 δις που έχει δώσει ως τώρα στις τράπεζες να τα πληρώσουν οι μέτοχοι τους που μοίραζαν δάνεια και έπαιρναν μπόνους, ίσως θα ξέρεις οτι οι τραπεζίτες θέλουν να κάνουν ανακεφαλαιοποίηση με προνομιούχες μετοχές που δεν έχουν ψήφο αλλά πληρώνουν τόκο 10% δηλαδή θέλουν να πάρουν λεφτά από το κράτος και να μην χάσουν την κυριότητα των τραπεζών αλλά να πληρώνουν τόκο που θα μετακυλήσουν βέβαια στον καταναλωτή θα κρατήσουν τις πουστιές τους και την περιουσία τούς με τα λεφτά μου και θα τούς πληρώνω και το νοίκι από πάνω.
    χίλια τέτοια παραδείγματα έχω να σου δώσω.
    Επαναδιαπραγμάτευση του χρέους γίνεται΅, όπως δεν γινόταν και το κούρεμα ,γίνεται και παραγίνεται λοιπόν η χώρα να μιλήσει από εδώ και στο εξής, τα φορτωθήκαμε όλα εμείς,οι Ιταλοί οι Ισπανοί, πιο είναι το πρόβλημα τους;
    αν δεν υπάρχει λύση χρεωκοπία, άλλωστε τώρα τι είμαστε; να μείνω στο ευρώ με τίμημα που θα πληρώσω μόνο εγώ δεν με αφορά η να μείνω στο ευρώ δίχως να έχω ένα ευρώ στην τσέπη μου για να μην μικρύνει η περιουσία του λατση.
    η θα είμαστε ισότιμα μέλη τις ΕΕ η τίποτα ,επαναδιαπραγμάτευση , έξοδος, δραχμή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος24/1/12 14:52

    ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ 24/1/12 11:18....ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΦΩΝΩ (ΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ) ΤΑ ΞΕΡΩ....ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΙ....ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΕΤΥΧΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΕΔΩ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ......ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Η ΕΠΑΝΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ;;;ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ;;;;; ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΆΤΕΥΣΗ ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕ (ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ) ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΙΣΧΥΡΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΙΜΟΙ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ;;;;ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ........ΓΙΑΤΙ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΕΙΜΑΣΤΑΙ ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΟΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ......Η ΕΚΤ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ....ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ...ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΜΩΣ;;;ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΕΣ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΝ.....;;ΤΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε.ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΛΕΜΕ.....ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΗΡΙΧΤΟΥΜΕ.....ΣΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ....ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΧΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΕΝΟΣ ΕΥΡΩΣΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΩΣ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΣΚΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΒΕΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.....ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΗΡΙΧΤΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ;;;;ΜΕΓΑ ΕΡΩΤΗΜΑ....ΚΑΙ ΜΕΓΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.....ΓΙΑ ΜΕΝΑ....ΜΟΝΟΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΜΕ ΩΣ ΜΙΚΡΗ ΧΩΡΑ....ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΑΔΕΛΦΙΚΕΣ ΦΑΓΩΜΑΡΕΣ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΙΕΣ.....ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.....ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΔΕΛΦΕ ΤΟ ΞΕΡΩ ΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ (ΜΙΑ ΦΤΙΑΞΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΟΡΕΥΤΗΚΑΜΕ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΡΩΓΑΝ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΛΙΓΑ)ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΥΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΔΙΚΗΣΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑΝ ΕΝΤΙΜΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ)....ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ;;;;ΟΥΔΕΝ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟΤΕΡΟΝ ΤΟΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΥ....ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ.....ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΟΤΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΣΩΘΙΚΑ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΑΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΠΑΧΤΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ......(ΡΙΧΤΕΣ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΜΑΣ ΣΑΝ ΛΑΟΣ)...ΑΥΤΟ ΣΠΥΡΑΜΑΙ....ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΕΡΙΖΟΥΜΕ....ΜΟΝΟΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΜΑΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΡΑΣΙ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ... ΚΙ ΑΣ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.......ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ.....ΣΥΝΘΗΜΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΑΡΧΗ.....ΟΧΙ ....ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ...ΝΑΙ.... ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΝΕΟΣΥΣΤΑΘΕΝΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ......(ΟΠΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑ)ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΥΤΟ ΛΥΣΗ ΟΡΙΣΤΚΗ.....ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ.....ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ....Η...ΟΔΗΓΟΙ....Η....ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΑΜΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ....ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ...Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΩ...Η...ΑΠΛΩΣ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΩ.....ΠΡΟΒΛΗΜΑ....ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος24/1/12 14:59

    Υ.Γ. ΑΛΛΑΖΩ ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ....ΡΙΧΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ....ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΙΟ ΚΟΜΨΗ.....ΕΑΥΤΟΥΛΙΔΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος24/1/12 15:44

    ως εδώ νομίζω έχουμε μια βάση συνεννόησις για τα αίτια και τους λόγους που φτάσαμε εδώ απλά εγώ έχω μια διαφορετική άποψη για το πως πρέπει να αντιμετωπίσουμε τα πράγματα δεν πιστεύω ότι πρέπει να σκύψουμε το κεφάλι σε έναν οικονομικό δυνάστη όπως είναι ο σκληρός πυρήνας της ΕΕ δεν παίρνω τίποτα ως θέσφατο και οι αρχές μου με οδηγούν να δώσω την μάχη με όποια αποτελέσματα δεν έχω την πολυτέλεια να περιμένω την ΕΚΤ να τυπώσει χρήμα πρέπει να της το επιβάλω δεν πρέπει να στέλνουμε τον βενιζελο και καθε βενιζελο εξω δίχως παντελόνι να τον περιφέρουν σαν τον ελ σιντ ο σαρκοζι και η μερκελ πρέπει η δραχμή να είναι πάντα στο τραπέζι και για μέσα και για έξω ,ναι θα πεινάσουμε τώρα τι νομίζεις οτι συμβαίνει 1 εκατ ελληνες είναι χωρίς εργασία, αυτοί η βρίσκονται στο ευρω η όχι πολύ λίγο τους ενδιαφέρει, τα μεγέθη της χώρας τραβούν ακριβώς την αντίθετη κατεύθυνση από αυτή που θα πρέπει να πάνε ,δείξε μου σε παρακαλώ το φως στο τουννελ πες μου πόσο θα χρειαστεί ακόμη να πεινάσω να εξεφτελιστω ανά την υφήλιο και έχεις τον λόγο μου θα κάνω υπομονή και θα περιμένω ως τότε,δεν κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας εδώ και δυο χρόνια έχουμε κάνει στάση πληρωμών, τα χρέη μας τα πληρώνουν άλλοι με το αντίτιμο που όλοι ξέρουμε την τραγική κατάσταση που έχει περιέλθει ο ελληνικός λαός.
    τώρα όσο αφορά την δραχμή ελπίζω να ξέρεις οτι θα έχει συναλλακτική τιμή στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια θα υπάρξει πληθωρισμός και απομειωσεις περιουσιών θα καταρρεύσουν οι τράπεζες αν και τώρα τι κάνουν; τιποτα, θα γίνει μια στροφή στην εσωτερική αγορά που θα εχει σίγουρα αντίκτυπο και στην εξαγωγική διαδικασία του κράτους, μπορούμε να βγούμε απο τις ποσοστώσεις της ΕΕ και να επανεκκινησουμε την βιομηχανία, ας πουμε ζαχαρης να ξαναξεκινησουμε τα εργοστάσια ντομάτας που έκλεισε η χαινζ αφου τα αγόρασε και δεν την συμφέρουν πια, την σεκαπ και 1000 αλλες επειχηρησεις
    αν είναι ρομαντισμός; ναι είναι, ανάλογος όμως του δικού σου.
    όσο αφορά τέλος τις πρώτες ύλες είναι δύσκολο το ξέρω άλλα μπορούμε να πληρώσουμε με swap ,με συμβόλαια σε είδος,φτωχικά αλλά μπορούμε,να δίνουμε ένα συμβόλαιο παραγωγής λαδιού και να παίρνουμε ενα πετρελαίου δεν είναι τρέλες συνέβησαν στην αργεντινή αλλα και στον ισημερινό ας ανοίξουμε τα χέρια μας να παλέψουμε τι θα βγει αν τα σταυρώσουμε και πεθάνουμε,ετσι θα είμαστε και όλοι μαζί όχι οι μισοί στην ελβετια και οι άλλοι μισοί στο χώμα.

    sygnomh gia ta lathi kai ta stigmata den exo poli xrono

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος24/1/12 15:54

    ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ....ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΝΤΑΛΑΞΑΜΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΑΣ ΜΑΣ....ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ....ΣΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΙΣΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ....ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος24/1/12 15:57

    Και εγώ σε ευχαριστώ και όποτε θες κάνουμε και ένα ταξικό ματσ να ανάψουν λίγο τα αίματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος24/1/12 15:59

    Υ.Γ.....ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΜΑΣ.....ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ......ΣΙΓΟΥΡΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος24/1/12 16:04

    Ναι έχουμε έναν κοινό γνωστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος24/1/12 17:39

    Δρεπανι και σφυρί στους Έλληνες .........Για σου ρε Άρη πατριώτη Ελληναρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος25/1/12 13:44

    ΜΠΙΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος26/1/12 16:42

    Εσείς φίλοι μου που κάνατε τον πολιτισμένο διάλογο ακούστε και τον δικό μου λόγο.
    Κατ*αρχας το γνωστό, ότι ο κάθε λαός έχει τους πολιτικούς που του αξίζει, που σημαίνει, ότι η διάβρωση πρώτα ξεκινά από την κοινωνία, και μετά πηγαίνει στους πολιτικούς.
    Πατριάρχης της διάβρωσης είναι το ΚΚΕ που έχει βασικά συνθήματα (νομός είναι το δίκιο του εργάτη, πέντε κόμματα δυο πολιτικές, αυτόν τον νόμο θα τον καταργήσουμε στην πράξη, και ότι αυτό το σύνταγμα δεν το αναγνωρίζουμε όποτε δεν το εφαρμόζουμε) όλα αυτά πέρασαν στην κοινωνία με αποτέλεσμα να επικρατήσει πλήρης ανομία.
    Τώρα, οι αναλύσεις περί ευρώ και δραχμής, η είσαστε πολύ μικροί (στη ηλικία) η ξεχάσατε πολύ γρήγορα τι συνέβαινε σε αυτήν την χώρα πριν το ευρώ, για αυτό σας θυμίζω.
    Το 1993 ειχαμε πληθωρισμό 15%, και πιο μπροστά 24%, οι τράπεζες εάν σου δάνειζαν είχαν επιτόκιο 25%, εισαγωγές γίνονταν, μόνο όταν είχαμε συνάλλαγμα, γιαυτο κάθε λίγο η τράπεζα της Ελλάδος έλεγε τα συναλλαγματικά αποθέματα.
    Είχα πάει στην Γερμάνια το 1980 και το χιλιάρικο μου το μέτρησαν για 700 δραχμές οι 300 ήταν ο πληθωρισμός.
    Λοιπόν, αυτά, για όσους μέλανε για δραχμές, εκτός εάν έχουν βγάλει τα ευρώ έξω οπότε έχουν κάθε λόγο να πάμε στην δραχμή.
    Τώρα, εάν εμείς μετά το 2001 το ρίξαμε στην τρελή, δεν φταίει, ούτε το ευρώ, ούτε οι κακοί Γερμανοί, ουτε οι κερδοσκόποι, φταίει το ξερό μας το κεφάλι και το σύστημα συνενοχής που δημιουργήθηκε μεταξύ των πολιτών και των πολιτικών.
    Δεν βλέπετε, ότι αυτοί που πηγαίνουν και βρίζουν τους πολιτικούς τώρα, είναι αυτοί που τους ζητωκραύγαζαν παλαιοτέρα.
    Εγώ ντρέπομαι, γιατί έφαγα τα χρήματα των παιδειών μου ,και αισθάνομαι ενοχές σε τι κατάσταση θα παραδώσουμε την χώρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος26/1/12 20:57

    Αυτός πραγματικά είναι ο λόγος της κατάντιας μας αυτό το δεν φταίω εγώ αλλά ο άλλος.
    Δεν φταίει ο δικομματισμός της μεταπολίτευσης που κυβέρνησε την χώρα αλλά το κκε η αριστερά, δεν φταίνε οι σπατάλες οι υπερτιμολογήσεις από τις κατασκευαστικές μέχρι τις φαρμακοβιομηχανίες, τα δάνεια στους κολλητούς το χρηματιστήριο οι εξοπλισμοί οι ολυμπιακοί το αφορολόγητο των εφοπλιστών, και το μέχρι χθες 10% φορολόγηση επι των κερδων των βιομηχάνων η φοροαποφυγη των καρχαριών, αλλά φταίει το κκε.
    Που είναι το αντριλικη σας να πείτε ναι έκλεψα, διασπάθισα, εκμεταλλεύτηκα,
    ζητώ συγνώμη απο την ελλαδα είμαι κλέφτης δεξιός πασοκονεοδημοκρατης, αλλά οχι σας φταίει το κκε του μέχρι χθες 7% που δεν κυβέρνησε ποτέ, τι να πω?
    Οσο αφορά αναλύσεις και παρελθόν προφανώς απο οικονομικά οι γνώσεις σου περιορίζονται στα ρέστα που πρέπει να πάρεις από τον φούρνο από ότι κατάλαβα,τι σχέσει έχει το παράδειγμα που αναφέρεις με την ευημερία μέσα στο ευρω;
    Υπήρχε πληθωρισμός τότε λόγω πολλαπλών υποτιμήσεων της δραχμής προκειμένου να ανταπεξελθεις στο εξωτερικό χρέος της χώρας,τώρα που δεν μπορείς να υποτιμήσεις είδες τα χάλια σου, εγκλωβισμός μέσα σε νόμισμα που κινδυνεύεις να περάσεις απέναντι αν συνεχίσουν οι κεφαλαιακές αποεπενδύσεις των αγορών ελλοχεύει ο κίνδυνος του αποπληθωρισμού,
    Τι θα κάνεις τοτε; για να στο κάνω λιανά τι θα κάνεις δίχως χρήματα; μέχρι και ο πληθωρισμός θα σου λείψει γιατί θα πεθάνεις στην πείνα χωρίς λεφτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος27/1/12 01:34

    λοιπον.....για να ξερουμε τι μας μας γινεται.......οσοι μιλουν για επιστροφη στην δραχμη ειναι οι επιχειρηματειες απατεωνες και μη που εχουν χρημα στην ελβετια και αλλες ξενες τραπεζες γιατι ετσι θα μπορεσουν να ξεχρεωσουν φτηνα τα χρεη τους στην ελλαδα και θα εχουν μεγαλο κερδος απο το υπολοιπο γιατι αυτοι θα εχουν τη σιγουρια και την αξια του ευρω.....οι μιζες και οι κερδοσκοποι εχουν βαλει τα δυνατα τους να πεισουν το συστημα για επιστροφη στην δραχμη και πεζονται χοντρα παιχνιδια......φυσικα μεσα σε ολους αυτους που ξερουν τι προσπαθουν να κανουν για το δικο τους κερδος....υπαρχουν και οι ανιδαιοι ρομαντικοι που τσιμπανε το δολωμα....οπως επισης και καποια μικρολαμογια που θα εχουν κι αυτοι κερδος ........αυτοι που θα την πληρωσουν αν γινει κατι τετοιο θα ειναι οι απλοι πολιτες που εχουν τις λιγες τους οικονομιες στις ελληνικες τραπεζες.....αυτη ειναι η αληθεια και βριστε οσο θελετε λαμογια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος27/1/12 10:42

    Μας λες αυτά που λέει ο σορος ο άνθρωπος ειναι σορταρισμενος στην χρεοκοπία μας μέχρι τα αυτιά,
    εχει αμυντικούς μηχανισμούς το άκρατος αλλα δεν συζητείται βέβαια γιατί θέλουν να φοβίζουν κάποιους σαν και σενα για να τους κανεις την δουλειά να γραφουν κουταμαρες στα μπλογκ,θα εφαρμόσει το ποθεν εσχες και θα φορολόγησει τα χρήματα που θα μπουν στο κρατος αλλωστε το κανει και τωρα με 8% ας το κανει 35

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος27/1/12 12:23

    'Οσοι εύχονται επιστροφή στη δραχμή ή πολύ πλούσιοι είναι, ή παντελώς άσχετοι και μαλάκες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος27/1/12 12:33

    Έχεις να πεις ένα επιχείρημα;τι τα θες τα τσιτάτα;μόλις την αρπάζεις αρχίζεις τα κωλομεγλειφατα.
    Μην ανακατεύεσαι αφού εισαι περιορισμένης αντίληψης πήγαινε στο άλλο μπλογκ απέναντι να μαλώσεις με αυτήν με την γούνα, τι γράφεις εδώ και γίνεσαι ρεζίλη;και γελάει ο κόσμος μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος27/1/12 14:06

    ΛΑΜΟΓΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ......................ΜΠΡΑΒΟ 27/1/12 01:34...ΣΕ ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ.....27/1/12 10:42 ΠΩΣ ΠΑΕΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος27/1/12 14:55

    Eμφανίστηκε ο ρεζιλας πάλι και δίνει μπράβο στον εαυτό του με άλλη γραμματοσειρά τον αναγνωρίζεται απο ημερομηνία ώρα μαζί και τα πολλα συνεχή ερωτηματικά οπού την πετύχετε κραχτετην δεν ξέρει τι λέει αλλά απαντάει παντού

    ρεζιλα μπορείς να τετραγωνίσεις τον κύκλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος27/1/12 15:33

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΑΚΑΣ ΤΥΠΕ ΕΣΕΝΑ ΚΡΑΖΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος27/1/12 15:40

    γεια σου ρεζιλα ρομπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος27/1/12 16:46

    Λοιπόν, άκου φίλε μου ,κανένας δεν είπε ότι δεν φταίει ο δικομματισμός, και πρωτίστως το ΠΑΣΟΚ αλλά και τα αλλά κόμματα δεν είναι αμέτοχα του εγκλήματος, και εξηγούμε.
    Το ΚΚΕ δεν υπάρχει απεργία να μην την έχει υιοθετήσει, ακόμη και των εφοπλιστών εάν γινόταν.
    Διότι βασική του αρχή είναι η διάβρωση του κοινωνικού ιστού και η κατάρρευση του πολιτικού συστήματος, ώστε εκεί που πνιγόμαστε να έλθει να μας πιάσει από τα μαλλιά και να μας σώσει Για αυτό λέει η Παπαρήγα, πόλεμος με όλα τα μέσα, να μην μείνει πέτρα στην πέτρα.
    Αλλά αυτά αφορούν το κόμμα και αυτούς που το ψηφίζουν και όχι την συντριπτική πλειοψηφία του Ελληνικού λάου, μπορεί κάποιος να πει ,έλα όμως, που το ΚΚΕ θέλει να επιβάλει την άποψη του ,με το έτσι θέλω στους υπολοίπους, θα μου πείτε, πως? με τον μηχανισμό του ΠΕΜΕ που έχει στον συνδικαλιστικό χώρο, και με τους έμμισθους διαδηλωτές, που πληρώνονται από τα χρήματα των επιχειρήσεων του κόμματος, και έτσι αποσυντονίζουν όλη την πόλη της Αθήνας και τον κρατικό μηχανισμό (δεν του έφταναν τα χάλια που έχει)με τον αταβιστικό χαρακτήρα που έχουν πάρει οι ενέργειες του.
    Αποτέλεσα όλων αυτών είναι να επικρατήσει ο λαϊκισμός σε όλο το πολιτικό φάσμα, και έτσι να έχουμε, την λαϊκή δεξιά η την κουμμουνιστική δεξιά, το βαθύ ΠΑΣΟΚ ,τους τσιπρηδες και τους λαφαζανιδες, ο ένας να ανταγωνίζεται τον άλλον σε λαϊκισμό , και άμα βάλεις και τα δελτία των οκτώ τότε έδεσε το θέμα.
    Άκου φίλε μου, εάν είσαι καλοπροαίρετος, αυτά που σου λέω θα τα καταλάβεις, το ΚΚΕ μεγαλοπιάνεται, νομίζει ότι είναι το περιούσιο κόμμα, με το 7%που έχει θέλει να επιβληθεί στο 93% διοτι νομίζει ότι εχει τα αλάθητο και ότι η ψήφος των μελών του μετρά για δέκα.
    Εξ αλλου αυτά έκανε και το σαράντα καπελώνοντας τον αγώνα των πατριωτών αγωνιστών, με αποτέλεσμα να έχουμε τον εμφύλιο, και έτσι, δεν αποδόθηκε δικαιοσύνη στους συνεργάτες των Γερμανών.
    Παρεμπιπτόντως, κατά την κατάληψη του πολυτεχνείου, η θέση του ΚΚΕ ήταν, την παρασκευή να κάνουν πορια μεχρι το σύνταγμα και κατόπιν να διαλυθούν, και ξέρεις γιατί, διότι δεν έλεγχε την κατάσταση, και ότι δεν ελέγχει το ΚΚΕ το απορρίπτει.
    Τώρα όσο για τον ΣΥΡΙΖΑ, αρκεί να σου πω μόνο ότι, το 70% του ΣΥΝ της κεντρικής του επιτροπής είναι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ και του δημόσιου, και το παίζουν αγωνιστές εκ του ασφαλούς, οι άλλες συνιστώσες είναι ένα συνονθύλευμα από ΕΚΚΕ, Κ.Ο. μαχητής ,την Ρόζα, μ.λ ΚΚΕ, ΔΙΚΗ και όλα αυτα τα γκρουπούσκουλα.
    Για αυτό η ΔΗΜΑΡ παίρνει 13% ,διότι μιλεί για την κυβερνώσα αριστερά και δεν περιμένει να πνιγούμε πρώτα και μετα να έλθει να μας σώσει.
    Τώρα ως προς τα οικονομικά τι να σου πω, και μονο ότι δανειζόμαστε σαν χωρά με 2και 3% επιτοκιο από 25και 30%,και ότι εξέλειψε ο συναλλαγματικός κίνδυνος αυτό τα λεει όλα, το ότι εμείς τα αναιρέσαμε όλα αυτά δεν φταίει το ευρώ αλλά όλα αυτά που είπαμε πάρα πάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος27/1/12 18:51

    Απο οτι καταλαβα εκτος απο τα οικονομικα δεν ειναι και η δημοκρατια το φορτε σου,εχω μερικες ερωτησουλες που να τις απαντήσεις πρωτα μεσα σου και θα εχεις πιθανοτατα μια ολοκληρωμενη άποψη πρωτίστως για τον εαυτο σου και μετα για την αριστερά .
    Δεν εχω δικαιωμα να διαδηλώσω εναντια στην μπότα που με πνίγει; με ποιο δικαίωμα θα μου το απαγορεύσεις;δεν εχω δικαίωμα να παλέψω εγω για τα δικά μου συμφέροντα για τις συνθήκες εργασίας μου; ποιος εισαι εσυ που το απαγορευεις;
    Ποιος ειναι στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτός που βάζει ταμπέλες να ο ταραχοποιός ο κομουνιστής ο καταστροφεας του κοινωνικού ιστου ο ταδε ο δειξε κτλ,ποιος ειναι ο φασιστας; μαλλον εσυ.
    Πληροφοριακά η αριστερα δεν θελει να σωσει κανεναν και ιδιαιτερα ολους εσας που ανήκατε και ψηφίζατε αστικά κόμματα πρώτα απο ολα γιατι δεν εχετε ανάγκη σωτηρίας θα βουλιαξεται μαζι με το μόρφωμα της δημοκρατίας που έχετε επιλέξει, ειναι ανάγκη να εξαφανιστείτε θα ξεβρομίσει ο τόπος απο εσάς και τα καμώματα σας.
    Απόδειξη ότι έχετε ανάγκη να κυβερνηθείτε μιας και οι περισσότεροι έχετε το σύνδρομο της γαλοπούλας και θελετε να σας κατευθεινουν με ξυλο και καλαμποκι είναι ο κουβελης το τελευταίο σας χαρτί γιαυτό πάτε σε αυτόν στον ημιτασιον αριστερο προσπαθείτε να ξεπλυθειται απο τις ενοχές σας και απο αυτά που κάνατε στον τόπο απο την καταστροφη που φέρατε, και ολα αυτά μεσα σε ενα ενα ψέμα στον κουβελη και τον ψαριανο, αηδία μου προκαλεί μόνο που αναφέρομε σε αυτούς χάρισμα σας.Πασοκ ήταν μια ζωη και οι δυο να πατε,εδω έχετε ανάγκη να σας διαφεντεύει ο μιχαλος με τον δασκαλοπουλο οι κουβεληδες ειναι πταισμα,παρα κατω τωρα.
    Το πολυτεχνείο σαφως και ηταν ο λογος που έπεσε η χουντα ηταν η ευκαιρια για τον αλητη τον ιωαννιδη να προλαβει την βρομοδουλειά μαρκεζινης και να δειξει στους άλλους οτι ο παπαδοπουλος δεν κρατα καλα τα γκεμια και αυτη ηταν η καταστροφη της χουντας μαζι με την προδοσια της κυπρου.
    Για το 40 μην τα ξαναλεμε τι να πουμε αλλωστε πως θα μιλησουν οι αγωνιστες του κκ με τους χιτες και τους ταγματασφαλιτες ,εχει μιλησει η ιστορια.
    Αναφερεσε στην εξωκοινοβουλευτική αριστερα και αν ειναι συνιστώσες του συν, κάποιες είναι κάποιες όχι,ε και;δειξε μου ένα έγκυρο κείμενο που αποδεικνύει ότι στο συν το 70% είναι δημόσιοι υπάλληλοι, μην ψάξεις δεν θα το βρεις ειναι λαικος θρυλος σαν τον γλυξμπουρκγ που ειναι εξαδάκτυλος και θα παρει πισω την πολη.
    Οικονομικά σου ειπα δεν ειναι το καλυτερο σου τι ειναι αυτα που γράφεις ; ποιος σε δανείζει; ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΔΑΝΕΙΖΕΙ; ΟΧΙ ΜΕ 3 ΜΕ 103%.
    Συναλλαγματικος κίνδυνος και παπαρια , αυτά είναι για γελια, πόσο κάνει το ευρω σήμερα 1,31 του ντολαρ πριν ελαχιστο καιρο ηταν 1,44 αν δεν ειναι αυτος συναλλαγματικος κίνδυνος τι ειναι;το σαλτο μορταλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος29/1/12 02:14

    Η ανατολική Ευρώπη ακόμα να συνέλθει από τους φωστήρες σοσιαλιστές - κομμουνιστές οικονομολόγους που έκαναν κουμάντο για 44 χρόνια (1945-1989).

    Στην υπό πτώχευση Ελλάδα και το άγχος μας είναι να μη γίνουμε Βουλγαρία, Αλβανία, Ουκρανία κλπ (κράτη του υπαρκτού σοσιαλισμού) που 22 χρόνια μετά την πτώση του υπαρκτού σοσιαλισμού εξακολουθούν να είναι οικονομικά και παραγωγικά ερείπια. Α ξέχασα, παράγουν μετανάστες. Εξάγουν κάτι δε μπορώ να πω ...

    Αλλά ας μη πάμε μακριά και στη χώρα μας οι σοσιαλιστές και αριστεροί κάνουν κουμάντο εδώ και 30 χρόνια σε όλα τα επίπεδα (οικονομία, κυβερνήσεις, βουλή, τέχνες, μέσα μαζικής ενημέρωσης, παιδεία κλπ ) και πολύ φοβάμαι πως στο τέλος θα καταντήσουμε Βουλγαρία και θα είμαστε ευχαριστημένοι. Μεγάλη επιτυχία η αριστερά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος29/1/12 12:46

    Για την ρωσια μιλάς ; εχθές δεν είχε πάει ο αντωνακης και έκλεγε για βοήθεια από τούς κκεδες η για τούς Κινέζους που στο λιμάνι θα στέλνεις την μάνα σου σορτ ταιμ για να φάτε εσείς οι καπιταλες,οι καραμανληδες και οι παππανδρεου ηταν αριστεροι ας γελασω για τον σιμητη θα ξεκαρδιστω

    σορτ ταιμ κουρσα η μανουλα 10 ευρω να χορτασετε τον καπιταλισμός σας τα κολληταρια οι λεφταδες εσυ και ο λατσης λεφτα μου εσυ

    κανε μου λιγο πως έκλεγε ο γιωργακης ο ευρωπαιος ηγετης,οταν ζητούσε ζητιανιά στον μεντβεντεφ τον κκε και τον εδιωξε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος29/1/12 14:42

    Λοιπόν φίλε μου η πολύ μικρός είσαι (στην ηλικία ), και σου τα έχουν πει λάθος ,και έχεις τον φανατισμό του νεοφώτιστου, η βλάκας.
    Μιλάς εσύ για φασισμό, και ελευθερία της έκφρασης και στο δικαίωμα της απεργίας, εσείς ,που μαζευόσαστε μερικοί έμμισθοι του ΠΑΜΕ, και κλείνετε καταπέλτες στα βαπόρια ,τις εισόδους των εργοστασίων απαγορεύοντας την είσοδο των εργαζομένων.
    Εσείς, που κάθε λίγο και λιγάκι, κάνετε καταλήψεις δημοσίων κτιρίων και χώρων, εσείς, που δεν αναγνωρίζετε την βασική αρχή του συντάγματος ,του συνέρχεστε, και παρεμποδίζεται την διαβούλευση των κοινωνικών ετέρων, και όλες τις κοινωνικές διεργασίες ,σε μια συγκυρία, όπου έχουν πέσει οι διεθνείς κερδοσκόποι να κατασπαράξουν την χώρα.
    Αλλα είπαμε, εσείς θέλετε να καταστραφεί η χώρα, και μέσα από τα ερείπια, να την σώσετε .
    Το ΚΚΕ, είναι το μόνο κόμμα στον κόσμο που αποκατέστησε τον Στάλιν, μετά την κριτική του Κρουτώφ, και αναγνώρισε το έργο που προσέφερε στον λαό του με τα γκουλάν, και την εξορία στην Σιβηρία που πέθαναν 10000000 άνθρωποι.
    Αυτά ονειρευόσαστε και για εδώ, για αυτό λες να εξαφανιστούμε για να ξεβρομίσει ο τοπος, αλλα να μου πεις, εσείς αποκαταστήσατε τον Ζαχαριάδη και μερικώς τον Άρη, γιατί βλέπεις δεν υπάκουσε πειθήνια το κόμμα.
    Άκου φιλε μου, για να σου φύγει η τσίμπλα από τα μάτια, από το ΚΚΕ πέρασαν πολύ αξιόλογοι άνθρωποι πιστεύοντας στην ουτοπία του υπαρκτού σοσιαλισμού, και διαψεύστηκαν ,ιδεολογικά αλλά και δεν άντεξαν την φασιστική νοοτροπία του κομματος και αποχώρησαν, ακόμα και τον έντιμο αγωνιστή γραμματέα σας Φαράκο διαγράψατε.
    Ιστορικά πρώτη φορά γραμματέας εν ανεργία δεν επανεξέλεγε, και ξέρεις τι είπε όταν τον ρώτησαν (μα εσεις γραμματέας δεν ελέγχατε ένα τόσο συγκεντρωτικό κόμμα ώστε να εκλεγείτε, και ειπε ότι μου εζήτησε η οικονομική επιτροπή του κόμματος να ασχολούμαι με όλα εκτός από τα οικονομικά και εγώ τους είπα ότι γραμματέας υπό αίρεση εγώ δεν γίνομαι και ετσι τον έβγαλαν ( αυτά βέβαια, τα γράφει στο βιβλίο του, αδιάβαστο για να μάθεις), και να έτσι έβαλαν την Παπαρήγα που συμφώνησε σε όλα.
    Τώρα ξέρεις, πιο είναι το πρόβλημα τους, η Παπαρήγα θέλει να φύγει, αλλα δεν βρίσκουν τον αντικαταστάτη που θα συμφωνήσει στις απαιτήσεις της οικονομικής επιτροπής, διοτι το ΚΚΕ είναι επιχείρηση και όχι κόμμα.
    Αλλα εσείς στο ΚΚΕ τα έχετε μπερδεμένα όλα στο μυαλό σας ,μας είπες για τον Παπαδόπουλο ότι δεν κράταγε καλα τα γκέμια, δεν μου λες ,τα γκέμια που τα βρήκε, του τα έδωσε ο λαός η τα πήρε με τα τανκ, αλλά να μου πεις τα άκρα συναντούνται .
    Για το 40 τι να σου πω, μόνο ένα σου λέω, ότι η Ελλαδα είναι η μόνη χώρα στην Ευρώπη που δεν απενεμήθη δικαιοσύνη στους συνεργάτες των Γερμανων, και αυτό οφείλεται στο ΚΚΕ, που ως συνήθως δεν συμμετείχε στην κυβέρνηση εθνικής ενότητας, φέρνοντας τα πραγματα στην σύγκρουση, και έτσι όλοι οι συνεργάτες καλύφθηκαν πίσω από την αντιπαράθεση, και όχι μόνο επιβίωσαν, αλλα επιβλήθηκαν και στο πολιτικό γίγνεσθαι της χώρας.
    Τώρα όσο για τα οικονομικά, τι να σου πω ,είσαι τόσο άσχετος, που ξεχνάς την αρχική θέση του ΚΚΕ που την είχε πει στην βουλή η ίδια η Παπαρήγα ότι εμείς στηρίζουμε να μείνει η χώρα στο ευρώ, γιατι δεν θέλουμε οι πλουτοκράτες που έχουν βγάλει τα χρήματα έξω, να έλθουν μετά να αγοράσουν την Ελλάδα τζάμπα, κατόπιν κάνει την κολοτουμπα και μιλά για την δραχμή και για πτώχευση , ώστε να γίνουμε Αλβανία του Χότζα, οπότε τι να σου πω πέραν αυτού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος29/1/12 18:27

    Στα λεω και στα ξαναλεω αλλα για σενα το ιδιο ειναι.
    Οτι και να κανεις εγω θα βγω στο δρομο και θα αγωνιζομαι για τα δικαιωματα μου οτι και να κανεις. Εισαι δουλος το βλεπω δεν μπορεις να αλλαξεις, ενας σκυλος απο αυτους που ζουν με λαιμαρια μεσα σε βαρέλι θα ειναι παντα σκυλος,θα αισθάνεται ντροπή που ειναι δειλός και θα ακολουθεί το παραδειγμα τις αλεπους με την κομμένη ουρα,να πουμε οτι μετα το καμποταζ αυξήθηκε 35%η ανεργία στα κατωτερα πληρωματα βεβαια δεν σε νοιαζει αρκει να κονομηση το αφεντικο σου μπας και σε ταισει δειλε σκυλε άνανδρε
    Σοβαρα ο σταλιν εφαγε κοσμο; εσεις στην ερημο της νεβαδα τι φαγατε, γατες στις πυρηνικές δοκιμες;
    Στην κορεα στο βιετναμ στο ιρακ τι φαγατε; για να οικονομισετε απο το πετρελαιο;στην παλαιστινη ποσο κοσμο θα φατε ακομη, ποσο κοσμο θα φατε ακομη απο την νικαραγουα μεχρι το ιραν, ποσους αυγανους νεκρους θα κατουρησουν τα στρατευματα σας
    ο φαρακος δεν συμφωνουσε με το κομμα εφυγε οτι και να πεις.
    Εσεις δεστε στο πραξικόπημα δεν φαγατε τον παπαδοπουλο γιατι ;
    οικονομικα δεν ξερεις γραφεις τσιτατα ,να μην γινουμε αλβανια αλλα να γινουμε φιλιππινες και Μαλαισία να κανεις τον γιο σου γυναικα να τον πηδα το κεφαλαιο,
    αλλα θα μου πεις ποτε ειχες αξιοπρεπεια μανταμ ησουν απο τον παππου σου ως τα τωρα ΡΕΖΙΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος29/1/12 18:38

    ο καραμανλης ο γερος υπεγραψε την απελευθερωση του μερντεν και το συμφωνο μη διωξεις στους γερμανους με αντάλλαγμα το μετακατοχικο δανειο απο τους γερμανους για να μην ξεχνιωμαστε προδοτες,εξω καθαρματα

    Γλίτωσε την καταδίκη

    Παρά τις εκκλήσεις του ΚΙΣ στους εκάστοτε υπουργούς Δικαιοσύνης, εξακολουθεί να ισχύει ο νόμος του 1959 βάσει του οποίου γλίτωσε την καταδίκη και απελάθηκε...ασφαλής ο διαβόητος Μαξ Μέρντεν. Είχε συλληφθεί στην Ελλάδα το 1957 και καταδικάστηκε το 1959 σε 25 έτη. Ωστόσο μετά από έντονες πιέσεις και οικονομικούς εκβιασμούς της εύρωστης Δυτικής Γερμανίας η τότε ελληνική κυβέρνηση υπέκυψε και παραιτήθηκε από την ποινική δίωξη.

    Απέλασε τον Μέρντεν και τροποποίησε τη νομοθεσία, ώστε να «αναστέλλεται αυτοδικαίως πάσα δίωξις Γερμανών υπηκόων φερομένων ως εγκληματιών πολέμου», για να δικαστούν στη Γερμανία. Σύντομα αποδείχθηκε ότι τελικά δεν δικάστηκε ούτε ένας για εγκλήματα που έγιναν στην Ελλάδα.

    Το 1975 μάλιστα τα έγγραφα του Εθνικού Γραφείου Εγκλημάτων Πολέμου εκποιήθηκαν προς πολτοποίηση...

    http://tvxs.gr/news/%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%BF/%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%AF%CE%B3%CE%B5%CE%B9-%CE%BF-%CE%B4%CF%81%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%AF-%CE%BF-%C2%AB%CF%87%CE%B1%CF%83%CE%AC%CF%80%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B8%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B7%CF%82%C2%BB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος29/1/12 20:17

    Εσείς φίλε μου στον περισσό έχετε πάθη τρικυμία εν κρανίο, εγώ σου απαντώ στο δικαίωμα της απεργίας, που λες ότι σου αφαιρείτε και εσύ μου απαντάς για το Βιετνάμ, Κορέα και Ιράκ ωραία και εγώ σου λέω για Αφγανιστάν (των σοβιετικών )γιαυτο δεν ανέφερες το Αφγανιστάν των αμερικανών, την γεωργία την τσετσενία και όλον τον Καύκασο .
    Μου θυμίζεις το ανέκδοτο που λέει ότι και εσείς καταπιέζεται τους μαύρους, δηλαδή κατά το κοινώς λεγόμενο πετάς την μπάλα στην εξέδρα, γιατί δεν έχετε επιχειρήματα να αντικρούσετε την πραγματικότητα και μιλάτε επι Ιδεατών καταστάσεων, όχι φίλε μου τα πιστεύω σου τα είδαμε στον υπαρκτό σοσιαλισμό που κατέρρευσε σαν χάρτινος πύργος, σε όλες τις χώρες που εφαρμόστηκε, από την ρουφιανιά και την κομματική νομενκλατούρα, βλέπεις τώρα στην Ρωσία όλοι οι πρώην πράκτορες της KGP είναι οι σημερινοί ολιγαρχίες, έτσι και εμείς εδώ είχαμε σοβιετικό καπιταλισμό, γιαυτο πήγαμε στο μνημόνιο.
    Από το 1974 όλοι οι προϋπολογισμοί ήταν ελλειμματικοί, για να ικανοποιούνται οι οικονομικές απαιτήσεις του ΠΑΜΕ και των άλλων αργόσχολων, μαζί βέβαια και η σοβιετικού τύπου επιχειρηματικότητα βοηθούμενοι από τους πολιτικάντηδες για τα ψηφουλάκια.
    Μου έλεγε ένας φίλος, στην ζώνη όταν σε ένα σωμάτιο έπαιρνε τον έλεγχο το ΚΚΕ, δεν μπορούσε καμία άλλη παράταξη να το πάρει μετα δε από λίγο χρονικο διάστημα αυτή η επιχείρηση έκλεινε.
    Διοτι είσαστε της αντίληψης νόμος είναι το δίκιο του εργάτη , πέντε κόμματα δυο πολιτικές, αυτόν τον νόμο θα τον καταργήσουμε στην πράξη, και ότι αυτό το σύνταγμα αυτο δεν το αναγνωρίζουμε, και τώρα, φωνάζετε για τους εφοπλιστε που πηγαίνουν τα βαπόρια στην τουρκια, γιατί να τα φέρουν εδώ? ρε πονηροί, για να τα μπλοκάρουν οι τύποι του ΠΑΜΕ και να τα εγκλωβίσουν για μήνες κορόιδα είναι ?
    αλλά εσείς δεν συνέρχεσθε ούτε με λοβοτομή, αφήστε τουλάχιστον τους άλλους που αγαπούν αυτήν την χώρα να βοηθήσουν ώστε να σωθούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος29/1/12 20:46

    παλι σε εσενα επεσα ρε ρεζιλα,τραβα η μερκελ εστειλε γκαουλαιτερ αντε να βαλεις καμια ρουφιανια ,λες συνεχεια τα ιδια και τα ιδια, τους δρομους που κλεινω για πλακα ;για να κανω γνωστό το προβλημα μου ,αντε για κανα σορτ ταιμ τωρα,τα ακουσες οτι λεφτα εχει το κρατος θα πληρωνει ομολογα και αν περισευουν θα ζησουμε και μια σε βολευει ειμαστε κκεδεσ μπατιρηδεσς μολις σε ταπονο με την ρωσια, τουμπα μετα ειμαστε kgb ,ουτε και εσυ δεν ξερεις τι γραφεις διαρκως βλακειες


    μου ελεγε ενας φιλος, τι σου ελεγε για τον τζιμι χοφα που τον ψαχνουν να τον βρουν ακομα αυτο ηταν το συνδικαλιστικο κινημα στην αμερικη και ο λακι λουτσιανο, ποιας αντιληψεις να ειμαστε οτι δικιο ειναι το δικιο του εφοπλιστη αντε να χαθεις υποτακτικε,τζουτζε

    για τα αλλα με τον μερντεν κλπ τα ξεχασες δεν συμφερουν για την ανεργια για τισ φιλλιπινεσ ;τουμπα πλακα δεν συμφερει, η μερκελ θα βαλει γκαουλαιτερ στην ελλαδα τι εχεις να πεις για αυτο

    λοιπον παρτε το αποφαση τωρα θα μιληση η αριστερα οι αντρες,οι κοπελες τραβατε στην ακρη να καθαρισουμε και στην δραχμη θα πατε η με το καλο η με το ζορι μανταμ, αλλιως τα μπογαλακια σας και στην γερμανια

    και οπως ειπε ο μεγας ρουμπινι μεσα σε 12 μηνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος29/1/12 21:07

    http://www.xrimanews.gr/agores/24608-poios-prwthypoyrgos-ths-xwras-dhmioyrghse-to-megalytero-xreos

    Τρίψε και αυτό στην ηλίθια μαπα σου, γιατί από το χρέος ποιο πάνω ξέχασες την χούντα σου ρεζιλα, έπρεπε να ξεκινήσεις ποιο μπροστά απο το 74, και δεν ήταν όλες οι χρήσεις ελλειμματικές, ο μητσοτακης είχε πλεόνασμα, αλλά τι να σου εξηγήσω τώρα;

    ρεζιλα μπεεεεεεεεεεε οικονομικα ρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος30/1/12 15:01

    η μαλακια σαs σπαει καρυδια........καλα μας κανουν με τετοιο μαλακα λαο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος30/1/12 15:21

    να εμφανίστηκε ο ρεζιλας και παριστάνει τον κάποιον άλλο,ουξου ρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος30/1/12 21:58

    ρε συ τι παριστανεις ρε τρομπα;τον αστυνομο σαϊνη των μπλοκς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος30/1/12 22:18

    ναι αυτόν ρεζιλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος30/1/12 22:26

    χαχαχαχαχα δεν αργησες καθολου να απαντησεις,καταλαβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος30/1/12 22:30

    ψιτττ που εισαι ρε αργησες χαχαχαχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος30/1/12 22:57

    ρεζιλα κανε μου λιγακι ψιιιιιιιττττ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος30/1/12 23:18

    ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥ......................................................................ψιττττττ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος30/1/12 23:48

    Εκδηλώθηκες,εγώ τα ήξερα κάτι είχα καταλάβει από το μένος της επίθεσης, λέω αυτός η μαλάκας είναι η αδερφή και με γουστάρει πολύ,αλλα δεν έχω και πρόβλημα ομοφοβικος δεν υπήρξα ποτέ,ολοι εμείς οι κκεδες μπορούμε να σε καταλάβουμε για τους δικους δεν ξερω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος31/1/12 02:48

    κουκουε μου εραστη...αγοραζεις ακομα εσωρουχα απο την λαικη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος31/1/12 10:16

    έλα να στα δείξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος31/1/12 14:28

    εισαι σιγουρος οτι θα σε συμφερει αν μου τα δειξεις ομορφουλη; χαχαχαχα νασαι καλα παντως εχεις χιουμορ εκτος των αλλων.μην αργεις να απαντησεις μου λειπεις.πονηρουλη εισαι και διαχειριστουλης;εις εξ αυτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος31/1/12 14:32

    υ.γ. σε 20 λεπτα το πολυ περιμαινω απαντηση(ειναι ο χρονος σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος31/1/12 14:53

    ο χρονος σας τελειωσε χασατε................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος31/1/12 17:35

    Ρουφιανιά είναι το χαρακτηριστικό του ΚΚΕ, σας έχει μείνει απο Μανιαδακης της εποχής μεταξά, που σας είχε διαβρώσει τόσο πολύ, ώστε ο ένας φοβόταν τον άλλο ακόμα και στην κεντρική επιτροπή.
    Ετσι συνεχίζετε ακόμα, γιατι τα στελέχη του ΚΚΕ όπως ελεγαν και οι φίλοι σας οι αμερικανοι έχουν ευαισθησία στο πράσινο χρώμα, ξέρεις γιατί, επειδή είναι το χρώμα του δολαρίου.
    Για την ζώνη δεν λες τίποτα, μονο εξυπνάδες, υπεκφυγές και βρισιές χωρίς λόγο, αλλά αυτό είναι το χαρακτηριστικό του ΚΚΕ , νομίζει ότι έχει το αλάθητο και μονοπωλεί την κοινωνική ευαισθησία και τώρα τελευταία έχει αναπτύξει τον φασιστικό πατριωτισμό.
    Σήμερα σου το είπα όποιος είναι με την δραχμή, η ματσωμένος είναι ,και έχει βγάλει τα λεφτά έξω και παρακαλάει να πτωχύνει η χώρα για να αγοράσει τζάμπα τα πάντα, η είναι βλάκας, και δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει η επιστροφή στην δραχμή.
    Από ότι έχω καταλάβει εσύ μάλλον το δεύτερο είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος31/1/12 20:06

    διαβάστε σχόλιο
    υ.γ. σε 20 λεπτα το πολυ περιμαινω απαντηση(ειναι ο χρονος σου)

    αυτοι ιναι η πεδοια του ρεζιλα διαβασται των να γελασαιται

    ρεζιλα γραψαι μας μοια εικονομοικει αναλοισει να σπαστουμαι στα γαιλια

    ουουου ρεζιλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος31/1/12 21:09

    τελικα εισαι μεγαλο νουμερο.χαχαχαχαχαχαχα βγαζεις πολυ γελιο νασαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος31/1/12 22:08

    ρεζιλαααααα ρεζιλα όλοι οι gayδες έτσι είναι σαν εσένα χαρούμενοι.

    κανε μου γελακιααα κανε μου χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος31/1/12 22:17

    χαχχαχαχαχχαχαχαχαχαααααααααχ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος1/2/12 13:59

    31/1/12 22:08 ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΜΗΠΩΣ ΨΑΧΝΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΒΗΤΩΡΑ;ΠΟΛΥ ΑΝΩΜΑΛΟ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ XONTROMALAKA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος1/2/12 15:10

    Ρε καραγκιοζάκο, όλο το λεξιλόγιο σου είναι εκατό λέξεις.
    Από πιο κωλοχώρι μας κουβαλήθηκες στην Κούλουρι ,και συνεχώς επαναλαμβάνεις λεζίλα και ρεζίλα, τι ξευτίλας είσαι εσύ, τέτοια μετάλλαξη έχει πάθη το ΚΚΕ.
    Παλαιότερε αντιπαρατίθεστε με επιχειρήματα σε ιδεολογικό επίπεδο, τώρα με κάτι σαν εσένα μόνο για να κλείνει τους δρόμους είναι ικανό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος1/2/12 15:41

    διαβάστε τον ουστη ποιο πάνω να μην σας μείνει άντερο

    γελοιε λεζιλα ουουουουο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος1/2/12 15:51

    διαβάστε να γελάσετε

    απο πιο, κουλουρι, εχειπαθη,
    παλαιοτερε


    ουξου ουξου ταγάρι λεζιλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος1/2/12 17:51

    ρε τι μαλάκας είσαι εσύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος1/2/12 18:05

    Θα σε κάνω εγώ λεζιλα ίσα με ένα άλογο, σορρυ φοράδα ήθελα να πω.

    εχει παθη σου λεω λεζιλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος1/2/12 21:56

    ΚΑΤΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΡΕΖΙΛΕΥΟΥΝ ΤΟ Κ.Κ.Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος1/2/12 22:34

    Για πες μας ρε πατσαβούρα για τους συντρόφους σου στην τυποεκδοτική που μπήκε στον πτωχευτικό νόμο 99 και απολλύουν τους υπαλλήλους, θα κάνει καμία απεργία το ΠΑΜΕ η θα κάνει κατάληψη στο σπίτι του λαού στον περισσό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος1/2/12 23:04

    λεζιλα τι να σου πω για την τυποεκδοτικη δεν πήγαινε καλά το μαγαζί αποζημιώσαμε και κλείνουμε, αντίθετα απο τον λαυρεντιαδη τον κολλητό σου που έκλεισε και έφαγε τα λεφτά της εργατιάς.
    κκεδες είμαστε δεν είμαστε μαλάκες δεν βγαίνει το μαγαζί ;πληρώνει κλείνει,λεζιλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος1/2/12 23:06

    λεζιλα για πες μου σου αρέσει η τραμπάλα; καταλαβαίνεις πως σου μιλάω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος2/2/12 13:35

    Αααλλα της, χρήμα το ΚΚΕ ,που το βρήκατε ρε γύφτοι, από τα 58000000 ευρώ που χρωστάτε στους πλουτοκράτες τραπεζίτες, η από το 15000000 ευρώ που παίρνετε από την κρατική επιχορήγηση.
    Αλλά θα μου πείτε, τόσες επιχειρήσεις έχει το ΚΚΕ .
    Το πόσο ενδιαφερόσαστε για τον εργαζόμενο, φαίνεται από τον τρόπο που μιλάτε και συμπεριφέρεστε (χρήμα έχω, όποτε απολύω οπιον θέλω ) ,μπροστά σας ωχριούν και οι πιο στυγνοί πλουτοκράτες, όπως έλεγε και το πάλε ποτέ τιμημένο ΚΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος2/2/12 14:07

    λεζιλα είσαι και ψευτάκος, 4,4 είναι το δάνειο που έχει το κκε και αυτο στην εθνική το οποίο και εξυπηρετείται κανονικα
    για το κκε και την τυποεκδοτικη απάντησα ποιο πάνω, δεν βγαίνει το μαγαζί το κκε κάνει αυτο που πρέπει, αντί να φάει τα χρήματα των εργαζομένων και των φορολογούμενων κλείνει, βέβαια δεν γνωρίζεις οτι η τυποεκδοτικη δεν ανήκει σε άτομα αλλά στο κκε τα κέρδη της πήγαν στο κόμμα και στους εργαζομένους της, τώρα δεν υπάρχει αντικείμενο δεν υπάρχει τυποεκδοτικη

    λεζιλα είσαι και τζαμουσης, ψεύτρα καθαρή, πόσα ξέρεις εσύ τέτοια; μαϊμού του μπατσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος2/2/12 20:01

    Καλά, εκτός από βλάκας είσαι και άσχετος.
    Εγω δεν μίλησα για την ετήσια επιδότηση βλάκα, αλλά γισ το σύνολο των χρεών.
    Όπως η ΝΔ έχει 250000000 ευρώ, το ΠΑΣΟΚ 230000000 ευρω ο ΣΥΡΙΖΑ 19000000 και το ΛΑΟΣ 9500000 ευρώ.
    Αλλά μέσα σε όλες τις βλακείες που λες είπες και ένα σωστό, ότι τα κέρδη της τυποεκδοτικης πηγαίνουν στην επιχείρηση ΚΚΕ και ότι λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, γιαυτο απολύει τους εργαζόμενους όπως οι πλουτοκράτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος2/2/12 20:20

    λεζιλα έτσι για να σου κατεβάσω την φούστα διάβασε ένα μικρο κομμάτι, και πάρε στην μάπα και το λινκ να το διαβάσεις όλο για να δεις ποιος είναι ταλακας [από το αρχαίο ταλας που θα πει ταλαιπωρία εγκεφαλική] σαν την δική σου

    Χρέη και για τα μικρότερα κόμματα
    Δεν χρωστάνε όμως μόνο τα κόμματα εξουσίας, αλλά και τα μικρότερα, πλην του ΛΑΟΣ. Σύμφωνα με "Τα Νέα", ο Συνασπισμός έχει οφειλή ύψους 7 εκατομμυρίων ευρώ προς την Εθνική Τράπεζα, η δανειακή σύμβαση του οποίου λήγει το 2016. Κάθε χρόνο καταβάλει 1 εκατομμύριο ευρώ. Επίσης, η Κουμουνδούρου πήρε δάνειο 200.000 ευρώ από την Attica Bank στις αρχές του χρόνου.
    Τα λειτουργικά έξοδα του κόμματος ανέρχονται στις 30.000-40.000 ευρώ το μήνα, ενώ για τη μισθοδοσία 14 πολιτικών επαγγελματικών στελεχών δαπανώνται περίπου 75.000 ευρώ. Στο κόμμα ανήκει το κτίριο στην Κουμουνδούρου, όπου στεγάζονται τα γραφεία και ένα Ford Mondeo.
    Όπως αναφέρει η εφημερίδα, που επικαλείται στοιχεία που κοινοποιήθηκαν σε βουλευτές του ΛΑΟΣ, προκύπτει ότι το ΚΚΕ έχει λάβει δάνειο 4,4 εκατομμυρίων ευρώ από την Εθνική Τράπεζα.

    http://news247.gr/ellada/politiki/kommata_etoima_gia_to_dnt.1512411.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος2/2/12 22:00

    Ρε καραγιοζάκο για την ταμπακέρα δεν μας λες τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος2/2/12 22:12

    ρε ουστη λεζιλα δεν παίζεσαι με τίποτα και το καραγκιοζακο λάθος το έγραψες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος2/2/12 22:40

    Μεγάλε δημοκράτη σοσιαλιστή (για ΚΚΕ δε σε πολυκόβω πάντως αίσθηση μου είναι) άντε βρες τη Μερκελ (επίσης μεγάλη δημοκράτισα σοσιαλίστρια και κομουνιστικών καταβολών) και μάθε αυτήν ορθογραφία.
    Νισάφι πια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος2/2/12 23:03

    λεζιλα διάβασε όλα τα σχόλια μου και δεν θα βρεις ένα που να λέει ότι ανήκω στο κκε γιαυτό έχεις αυτήν την αίσθηση,είμαι αριστερός άλλα της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς συγκεκριμένα ανήκω σε μια συνιστώσα της ανταρσυα το ΝΑΡ

    κονσέρβες έχεις σπίτι σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος2/2/12 23:21

    Το παρακάτω σχόλιο δεν είναι δικό σου;
    (αντιγραφή και επικόλληση το έκανα). Υπάρχει κατά λέξη η φράση :
    "κκεδες είμαστε δεν είμαστε μαλάκες"

    ολόκληρο το σχόλιο 1/2/12 23:04:
    λεζιλα τι να σου πω για την τυποεκδοτικη δεν πήγαινε καλά το μαγαζί αποζημιώσαμε και κλείνουμε, αντίθετα απο τον λαυρεντιαδη τον κολλητό σου που έκλεισε και έφαγε τα λεφτά της εργατιάς.
    κκεδες είμαστε δεν είμαστε μαλάκες δεν βγαίνει το μαγαζί ;πληρώνει κλείνει,λεζιλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος2/2/12 23:56

    λεζιλα θα στο πω όσο ποιο άπλα μπορώ για να καταλάβεις, Υπερασπίστηκα το κκε απέναντι σου σε πάνω απο 35 σχόλια και όχι μόνο αυτό που γράφεις, ο λόγος είναι ότι το κκ δεν είναι ταξικός μου εχθρός όπως είσαι εσύ που είσαι χουντικός, έχω μαζί τους διαφορά μόνο στον τρόπο πάλης ενάντια στα αστικά κόμματα, ας πούμε βλέπουμε διαφορετικά κατά κύριο λόγο τον δρόμο για την επικράτηση της αριστεράς στην Ελλάδα,άλλωστε ήταν ο φυσικός μου χώρος πριν την διάσπαση,κατά τον ίδιο τρόπο θα βοηθούσα απέναντι σου τον συν ως και για τον κουβελη θα το έκανα που δεν έχω χειρότερο στο αριστερό κίνημα,γιατί ίσως βλέπω πολύ διαφορετικά τα πράγματα μαζί του, άλλα με εσένα χουντα μου άλλα βλέπω εγώ και άλλα εσύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος3/2/12 00:21

    Ρε αφήστε τη δημοκρατία στην ησυχία της (αρκετά της έχετε αλλάξει τα φώτα όπου πήρατε τη διοίκηση) που δεν έχετε τι να πείτε και όποιος έχει αντίθετη άποψη με εσάς του αριστερούς μιλάτε για χούντα και σαχλαμάρες.

    Όλοι οι δεξιοί είναι χούντα παιδιά (είναι τόσο παλιό το αστείο που ούτε μειδίαμα δε προκαλεί)... τίποτα νεότερο;

    Για τη μεγάλη σοσιαλιστική παράταξη τι γνώμη έχεις την ίδια φιλολογία με σας έχει (όταν είναι αντιπολίτευση);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος3/2/12 01:04

    να μας πεις εσύ ρε την άποψη σου για τους πασοκους που συγκυβερνάς και με αυτούς και με το Λαος και να μην χασκογελάς να κλαις μαλάκα για το χάλι σου, γιατί εκει κατάντησες να κάνεις κυβέρνηση με τους χούντες

    άντε γαμήσου τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος3/2/12 01:35

    Για τη μεγάλη αριστερή σοσιαλιστική παράταξη και το δεκανίκι της (εδώ και μια δεκαετία) τουμπεκί ε; εκεί αρχίσαμε τα συγκυβερνανε και λοιπές σαχλαμάρες και υπεκφυγές.
    Για τους μεγάλους αντιδεξιούς σοσιαλιστές που κυβερνούν τουμπεκί ψιλοκομμένο ε;

    να πίνεις ξύδι, κάνει καλό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος3/2/12 01:50

    τι περιμένεις να απολογηθώ εγώ για το πασοκ επειδή δηλώνουν σοσιαλιστές κάτσε καλά ρε,δεν σε συμφέρει συγκυβέρνηση και λες βλακείες και τέλος, δεν περίμενες οτι θα στην φόραγα, και τι να πεις ότι είσαστε κυβέρνηση με τον πλευρη τον γιο του υπασπιστη του γεωργαλα; δεν βολεύει. να απολογηθείς εσύ για πασοκους και δεκανίκια που έκανες πρωθυπουργό τον παπαδιμιο τον βοηθό του σιμητη και κρατησες στην κυβερνηση το πασοκ με την ψηφο σου

    να είσαι ευπρεπείς για να μην ακούς μπινελίκια, εσύ άρχισες τα ρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος3/2/12 02:19

    κάνει και μάθημα ευπρέπειας τώρα παιδιά... πω πω πω ....

    Δε βλέπω να λες τίποτα για τη μεγάλη σοσιαλιστική παράταξη του μνημονίου (και το δεκανικάκι της)... πάλι σαχλαμάρες για συγκυβερνήσεις, υπεκφυγές και κουραφέξαλα.

    Υπόψιν, όπως μιλάς εσύ μιλούν και οι της μεγάλης σοσιαλιστικής αντικαπιταλιστικής αντιδεξιάς παράταξης (σαν καλοί αριστεροί που είναι επίσης). Και δεν το λέω καθόλου ειρωνικά γιατί χαρακτηριστικό των αριστερών είναι η "συνέπεια" στα λόγια.

    πιες ξυδάκι που σου λέω, είδες που βοηθάει; είδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος3/2/12 10:29

    Αγάντα τρόικα, μήπως φτιάξει αυτός ο μπουρδελότοπος και σωθούμε από τους δραχμοβίωτους ρουφιάνους του Κουρή και του Κουίκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος3/2/12 10:47

    λεζιλα ξέχασες να φωνάξεις πω πω
    όπως ποιο πάνω
    πω πω πωωωωω πωωωωωωωωωωωωωω πω πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος3/2/12 21:00

    ξυδάκι,
    κάνει καλό στα νεύρα.... είδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.