Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

25 Αυγ 2014

Ρούλα Νάννου! Ειλικρινά λυπάμαι για την ανοίκεια αυτή συμπεριφορά του κ. Μαριδάκη η οποία, δεν το κρύβω, με εκπλήσσει δυσάρεστα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ   Σαλαμίνα  25/8/2014
Σχετικά με την από 23/8/2014 ανακοίνωση του Προέδρου του συλλόγου ΑΙΑΝΤΙΣ κ. Χρήστου Μαριδάκη για ανοικτή σύσκεψη με θέμα τα « Σαλαμίνια 2014» και η οποία περιήλθε εις γνώση μου σήμερα δια της αναρτήσεως της στο blog σας, έχω να δηλώσω τα εξής:
1. Μου προξενεί αλγεινή εντύπωση το γεγονός ότι ο κ. Μαριδάκης προεξοφλεί την παρουσία μου στην σύσκεψη, χωρίς την συγκατάθεσή μου.
Η αναφορά στο όνομά μου και η δήθεν παρουσία μου στην σύσκεψη συνιστά παραπληροφόρηση του κοινού και υποδηλώνει έλλειψη σεβασμού και ανεπίτρεπτη παρέμβαση τόσο στην προσωπική μου βούληση όσο και στο θεσμικό μου ρόλο.
Θέλω να πιστεύω ότι δεν πρόκειται περί σκοπιμότητας αλλά παρανόησης.
2. Ο κ. Μαριδάκης, ως συνεργάτης του νυν δημάρχου για τα ‘Σαλαμίνια’ τα οποία όμως θα λάβουν χώρα επί θητείας μου, δεν νομιμοποιείται να προβαίνει σε καμία ενέργεια που ενδεχομένως θα φέρει σε δύσκολη θέση τη νέα Δημοτική Αρχή, όντας στερούμενος οποιασδήποτε εξουσιοδότησης εκ μέρους μου.
3. Τέλος, με την ανάληψη των καθηκόντων μου την 1η Σεπτεμβρίου, θα καθοριστεί το  πλαίσιο μέσα στο οποίο θα κινηθούν τα ‘Σαλαμίνια’, το οποίο δεν μπορεί να είναι άλλο παρά μία σεμνή και λιτή τελετή, όπως έχω διαχρονικά τοποθετηθεί, που να συνάδει με τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε.
Οι πολυήμερες και πολυέξοδες εκδηλώσεις όπως τις ζήσαμε τα 3 τελευταία χρόνια χωρίς κανένα όφελος για το νησί, έρχονται σε ευθεία αντίθεση με τις προεκλογικές μας δεσμεύσεις για εξυγίανση, νοικοκύρεμα, κοινωνική πρόνοια και αναπτυξιακή προοπτική του τόπου.   
Συνεπώς, ο κ. Μαριδάκης οφείλει να επαναδιατυπώσει το κείμενο της ανακοίνωσης του, διαγράφοντας τη φράση « παρουσία της νέας Δημάρχου Σαλαμίνας κ. Ρούλας Νάννου», αφού δεν προτίθεμαι να παρευρεθώ.
Υ.Γ.  Η κατόπιν εορτής επείγουσα λήψη με fax της Πρόσκλησης του να παρευρεθώ στη σύσκεψη για ενημέρωση, αποτελεί εμπαιγμό κι επιβεβαιώνει την αυθαίρετη πράξη του, συνάμα δε δημιουργεί και πολλά ερωτηματικά.
Ειλικρινά λυπάμαι για την ανοίκεια αυτή συμπεριφορά του κ. Μαριδάκη η οποία, δεν το κρύβω, με εκπλήσσει δυσάρεστα.
Με τιμή
Ρούλα Νάννου
Νεοεκλεγείσα Δήμαρχος Σαλαμίνας

220 σχόλια:

  1. Ανώνυμος25/8/14 18:39

    κα Νάννου υποβαθμίζετε τα "ΣΑΛΑΜΙΝΙΑ" .. Υποβαθμίζετε τηνι Ιστορία μας. Το πρώτο μεγάλο λάθος πρωτου καν αναλάβετε την θέση σας. Και μια που μιλάτε για πλυέξοδες εκδηλώσεις πέστε μας ποσο στοίχιζαν. Πολύ λίγη για Δήμαρχος........ ...... Επιβάλλεται να πάρει θέση και ο Κώστας Μαριδάκης ο επόμενος Πρόεδρος Πολιτισμού.... Ολοταχώς πάτε την Σαλαμίνα πίσω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/8/14 21:36

      Και αν δεν την σέβεστε θα την φοβάστε πλέον.
      Όσα ξέρατε τελειώσανε.
      Δεν αντέχετε κάποια που βάζει την Σαλαμίνα πάνω από την τσέπη σας.

      Δεν το έπιασες αυτό που είπε στην ορκωμοσία Μαριδακη.
      Δεν θα ευνοηθεί κανένας αλλά δεν θα χαριστεί και σε κανένα.

      Πολύ καλα ξεκίνησες Δήμαρχε. Συνέχισε ετσι

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/8/14 21:55

      συνεχισε τη κατρακύλα

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος25/8/14 23:52

      ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΤΕΛΙΚΑ!!!ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ.ΓΕΛΑΣΑΜΕ!!!!ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΗ ΠΑΡΕΙ ΠΟΔΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ!! ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΑΥΤΟΝ. ΥΓ.ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ--------------------------------------- Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος26/8/14 00:27

      Συνεχίζεις τη κατρακύλα Ρουλιτσα

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος26/8/14 15:21

      ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΚΡΕΑΣ ΩΜΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος25/8/14 18:41

    ΔΥΣΤΙΧΩΣ Κε ΜΑΡΙΔΑΚΗ ΕΣΤΕΙΣΕΣ ΤΟ ΔΟΚΑΝΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΠΕΣΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ.ΕΧΕΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ 98% ΤΩΝ ΣΑΛΑΜΙΝΙΩΝ ΠΛΕΟΝ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ.ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ (ανεξαρτητα και απο τα σκατοτσαβαροκοπροσκυλα θα μαθουν να σεβωνται τους θεσμους και το ηθος των σαλαμινιων και των σωστων ανθρωπων γενικα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος25/8/14 18:48

    Μεγάλε 98% ποια είναι ο Παπαδόπουλος σε νέα έκδοση; Κόψε κάτι ρε φίλε , βάλτο ποιο κάτω το ποσοστό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/8/14 19:30

      χτες ο κοσμος καταχειροκροτησε με σεβασμο τον σοφρα γιατι καταφερε με την δημαρχο να μονοιασουν ολοι οι σαλαμινιοι.πραγμα που προσπαθουσε να σπασει ο τσαβες-καπετανακης και λοιποι.ΑΡΑ 98% φιλε,εσυ εαν εισαι στο 2% στα τετοια μου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/8/14 23:09

      ΕΔΩ ΓΕΛΑΝΕ η ΜΑΛΛΟΝ ΚΛΑΙΝΕ....

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος25/8/14 18:49

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΛΑΜΙΝΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΜΟΝΙΜΗ ΔΑΚΤΥΛΟΓΡΑΦΟ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΗΣ ΥΠΗΡΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος25/8/14 18:51

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ????????????????????????? ΕΝΑΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΗ ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ ΒΓΑΖΕΙ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ???????????????????ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΔΗΜΑΡΧΕ ????????????????????????? ΕΤΣΙ ΣΕΒΕΣΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ ΣΟΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟ ΧΡΗΣΤΟ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΝ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΣ ?????????????????????? ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙΣ ΤΑ ΣΑΛΑΜΙΝΙΑ ????????????????????????? ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ !! ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΕΥΤΟ ΣΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/8/14 23:55

      ΕΝΩ ΕΣΥ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟ ΝΗΣΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ ΜΗΠΩΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/8/14 00:30

      Αυτός ειναι ο πολιτικός Πολιτισμος της κ Ναννου να βρίζει να προσβάλει και να θέατρινιζει στα μπλοκ . Απαράδεκτη και λίγα λέω

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος25/8/14 18:52

    Αξιαγάπητη κα Δήμαρχε,
    Δεν είσαστε πλέον νεοεκλεγείσα, ορκιστήκατε ήδη, άρα είσαστε Δήμαρχος Σαλαμίνας άσχετα αν δεν παραλάβατε ακόμα κι έτσι οφείλετε να υπογράφετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/8/14 19:28

      Είσαι τελείως άσχετος. Ρε βλαξ, όταν πας σήμερα στο Δήμο και ζητήσεις να δεις το Δήμαρχο, ποιόν/ποιά θα δεις, τον Τσαβαρή ή τη Νάννου;
      Την ευθύνη σήμερα της λειτουργίας του Δήμου ποιός/ποιά την έχει, ο Τσαβαρής ή η Νάννου;
      Αν ο Εισαγγελέας καλέσει σήμερα το/τη Δήμαρχο της Σαλαμίνας, ποιός/ποιά θα πάει, ο Τσαβαρής ή η Νάννου;
      Αντε κάνε κανά μπάνιο γιατί σε έχει χτυπήσει θερμοπληξία μου φαίνεται, βλήτο.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/8/14 22:57

      Τελικά είσαι και πολύ τρόμπας τι διάλογο να κάνω εγώ μαζί σου;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος26/8/14 02:39

      Ρε τρόμπας μπορεί να ΄μαι, εσύ μπορείς να μας πεις ποιόν/ποιά θα φωνάξει; Α να χαθείς, βούρλο.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος25/8/14 18:57

    ΑΧ ΠΑΛΙ ΠΑΤΑΤΑ ΡΟΥΛΑ . ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΠΙΑ ΕΤΣΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ;;; ΓΙΑΤΙ ΞΥΠΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος25/8/14 18:58

    Να μια άξια δήμαρχος,αυτό έχω να πω μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος25/8/14 19:04

    Είσαι και κουτοπόνηρος καθίκι πρώτα έστειλες την ανακοίνωση και μετα ζήτησες να έρθει η δήμαρχος,τραβα μαζεψε οτι λιμα έχεις αφήσει στην δημαρχια απο τα καραγκιοζιλίκια που εκανες με τον πρώην και παρε δρομο, πριν μετρήσεις τα σκαλοπάτια καρότσι, αντε ισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος25/8/14 19:04

    ΤΟ ΝΕΟ ΗΘΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ: ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑ ΝΑΝΝΟΥ (δηλαδή το 2% γιατι το 98% ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΝΑΝΝΟΥ) ΕΙΝΑΙ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/8/14 19:09

      Ασε ρε ,στην Ναννου δεν πιανει λασπη ,με το καλημερα τα είδατε τερμα οι τσιριμόνιες και αυτα που ξέρατε, σας απαντησε σε 5 λεπτα ,απο εδω και μπρος ετσι ειναι τα πραγματα καθαρα και ξαστερα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/8/14 19:18

      Χρυση Αυγη μου θμυζει

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος25/8/14 19:21

      Η ορθογραφία σου πράγματι θυμίζει χρυσή αυγή,όπως και τα κεφαλαία που βάζεις στα αρχικά χρυση αυγη

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος25/8/14 19:11

    Ο κ. Μαριδάκης, ως συνεργάτης του νυν δημάρχου για τα ‘Σαλαμίνια’ τα οποία όμως θα λάβουν χώρα επί θητείας μου, δεν νομιμοποιείται να προβαίνει σε καμία ενέργεια που ενδεχομένως θα φέρει σε δύσκολη θέση τη νέα Δημοτική Αρχή, όντας στερούμενος οποιασδήποτε εξουσιοδότησης εκ μέρους μου.

    ΡΟΥΛΑΚΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΤΙ ΚΑΘ ΕΝΑ Σ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΕΥΑΣΘΗΣΙΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΙς ΕΟΡΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΕΝΟΧΛΗΘΟΥΝ ΤΑ ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΑΚΙΑ

    Τέλος, με την ανάληψη των καθηκόντων μου την 1η Σεπτεμβρίου, θα καθοριστεί το πλαίσιο μέσα στο οποίο θα κινηθούν τα ‘Σαλαμίνια’, το οποίο δεν μπορεί να είναι άλλο παρά μία σεμνή και λιτή τελετή, όπως έχω διαχρονικά τοποθετηθεί, που να συνάδει με τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε.
    ΠΕΣ ΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΙΚΑΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΟΠΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΙΠΟΤΑ ..ΤΩΡΑ ΚΡΥΒΕΣΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΑΛΕΠΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ...

    Οι πολυήμερες και πολυέξοδες εκδηλώσεις όπως τις ζήσαμε τα 3 τελευταία χρόνια χωρίς κανένα όφελος για το νησί, έρχονται σε ευθεία αντίθεση με τις προεκλογικές μας δεσμεύσεις για εξυγίανση, νοικοκύρεμα, κοινωνική πρόνοια και αναπτυξιακή προοπτική του τόπου.

    ΤΟΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ????????? ΦΤΙΑΞΕ ΕΝΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΟΠΩΣ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΕ ΤΡΟΦΙΜΑ !!!!!!!


    Συνεπώς, ο κ. Μαριδάκης οφείλει να επαναδιατυπώσει το κείμενο της ανακοίνωσης του, διαγράφοντας τη φράση « παρουσία της νέας Δημάρχου Σαλαμίνας κ. Ρούλας Νάννου», αφού δεν προτίθεμαι να παρευρεθώ.

    ΡΕ ΧΡΗΣΤΑΡΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ???? ΕΓΡΑΨΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΧΟΤΑΝ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΔΕ ΤΗ ΡΩΤΗΣΕΣ ?????


    Υ.Γ. Η κατόπιν εορτής επείγουσα λήψη με fax της Πρόσκλησης του να παρευρεθώ στη σύσκεψη για ενημέρωση, αποτελεί εμπαιγμό κι επιβεβαιώνει την αυθαίρετη πράξη του, συνάμα δε δημιουργεί και πολλά ερωτηματικά.


    ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ ΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΥΡΕΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΡΕ ΠΟΛΥ , ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΣΕ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ..ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΛΕΓΕΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ Η ΕΚΛΟΓΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΓΟΥΒΑΣ ..ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΙΟ ??? ΜΑΛΛΟΝ




    Ειλικρινά λυπάμαι για την ανοίκεια αυτή συμπεριφορά του κ. Μαριδάκη η οποία, δεν το κρύβω, με εκπλήσσει δυσάρεστα.

    ΕΛΙΚΙΡΙΝΑ ΛΥΠΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕ , ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΕΠΕΙΔΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΣΑΒΑΡΙΚΙΑ , ΣΟΥ ΛΕΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ , ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑ ΤΟ ΣΟΦΡΑ ΕΝΤΙΜΟΣ , ΣΟΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΣ .

    Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΨΗΦΙΣΩ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ !!

    ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/8/14 19:18

      Μην την ξαναψηφίσεις δεν έχει ανάγκη το νησί από ψηφοφόρους σαν και σένα ,δρόμο στον τσαβαρη,εγω την ψήφισα γιατι μάτωσα τρια χρονια τωρα με 50000 ετησιως για τις βλακειες σας και την προβολή σας,σκορπάγατε λεφτα απο δω και απο κει ,να σας δω τώρα καντε ερανο και βαλτε το χερι στην τσεπη ,και μην καλείτε την δημαρχο καντε το για σας ,να δουμε θα κανετε φιεστες ενα μηνα; θα κανετε δεξιώσεις στο λιογερμα για την παρτη σας; αντε ντε να σας δουμε

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/8/14 19:25

      19:11
      βούλωστο μωρή τζαβαροσκυλού, γιατί η Ρούλα δεν γουστάρει τα χαμίνια τύπου μαριδακι!
      αυτό που έκανε το πιλάφι ο χρηστάρας να είσαι σίγουρη ότι το έκανε με υπόδειξη του πρώην απατεώνα!
      και το αν λυπάσαι ή όχι που μας ψήφισες εμάς στα τε....α μας! τώρα είναι αργά για μετάνοιες!
      περίμενε 5 χρονάκια κάνοντας κανα πεοθηλασμό στον τέως να σου περνά η ώρα!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος25/8/14 21:09

      Για τον 25/8/14 19:11
      άντε να μάθεις ΕΛΛΗΝΙΚΑ ρε αρχ@@ι και μετά να σχολιαζεις γραμμή - γραμμή τις ανακοινώσεις

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος26/8/14 00:00

      ΕΣΥ 19.11 ΨΗΦΙΣΕΣ ΤΗΝ ΝΑΝΝΟΥ?????ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ?????? ΣΑΣ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕ.ΘΑ ΚΟΠΕΙ Η ΜΑΣΑ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΠΑΘΕΙ ΠΑΝΙΚΟ.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος26/8/14 19:44

      Η ΝΑ-ΝΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΜΕΝΤΟΡΑ ΑΓΑΠΙΟΥ ? ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙς ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ ΡΕ ΝΑ-ΝΟ

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος25/8/14 19:16

    Η Ιστορία της Σαλαμίνας πέθανε μετά από ατυχή χειρουργική παρέμβαση της κας Νάννου. Η κηδεία θα γίνει τέλος Σεπτεμβρίου , όπως αναφέρει η ανακοίνωση σε κλειστο οικογενειακό κύκλο με σεμνή και λιτή τελετη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/8/14 19:37

      Ρε ουστ τζαβαρόσκυλα που λυσάξατε που σας έκοψε τη μάσα!
      Τη μια ολόκληρη βδομάδα τζαβαρογιορτές , με τζαβαρογαρίδες, τζαβαροτραπέζια να τρώνε οι γνωστοί λίμες σαν του λόγου σου, με έξοδα των Δημοτών, ΞΕΧΑΣΕ ΤΑ !

      Προχώρα δήμαρχε και τσάκισε όλους αυτούς τους λιμοκοντόρους που κόπτονται δήθεν για την ιστορία της Σαλαμίνας, έχοντας ένα και μοναδικό σκοπό να σε εκθέτουν όποτε μπορούν!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/8/14 21:19

      Για τον 25/8/14 19:16
      Το μόνο που λέει η ανακοίνωση της δημάρχου είναι ότι το περιεχόμενο του κρανίου σου είναι ένα μίγμα λάσπης και σκατού. Τσαβαρομαριδοχουντοκοπρόσκυλο. ΟΥΣΤ!!!!!!!!!!!!
      Τι έγινε; Κοπηκε η μάσα, κόβεται το τσάμπα γραφείο, τσάμπα τηλέφωνα, τσάμπα υπάλληλοι και λυσσάξατε;
      Σε εποχή που ο κόσμος πεινάει εσείς θέλετε μεταξικές φιέστες; Και πιάσατε τα φραγκόφτυαρα με την λάσπη;
      Περιμένετε λίγο και θα γελάσουμε καλά όταν μπουν οι ορκωτοί λογιστές στο Δήμο.

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος25/8/14 19:25

    Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΑΒΑΡΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΜΟΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΗΡΗΣ ΘΑ ΕΡΘΗ Κε ΜΑΡΙΔΑΚΗ?για να βγαλουμε και καμμια σελφι για το φειςμπουκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/8/14 19:36

      χαχαχαχαχαχα ωραιος ο 1925. που τον ξεθαψες τον παραγωγο?αμερικανιες τελος μαγκες.(και που εισαι ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ μην ξεχασεις την ΦΟΡΑΔΑ να φερεις στην παρελαση 28/10)

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/8/14 19:38

      Αυτό που το βάζεις;παρέλαση δίχως μπαγκλες και τσαβαρη γίνεται; δεν γίνεται .

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος25/8/14 19:32

    Δημαρχινα , με εξέπληξες ευχαριστα.Ετσι να συνεχίσεις! Και μην ξεχάσεις τους όρκωτους! ! Άμεσα!! Μόλις αναλάβεις! ! Είναι απαίτηση της χειμαζουσας κοινωνίας της Σαλαμίνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/8/14 01:23

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.ΤΟΥΣ ΟΡΚΩΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Ο ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος25/8/14 19:33

    ΒΡΕ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΠΡΩΤΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΥΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.. ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΦΕΡΟΥΝ ΠΡΟ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΟΥ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/8/14 19:40

      γι αυτό άμεσα τους ήρθε κατακούτελα η ψωλιά!

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος25/8/14 19:37

    Καλά ρε Μαρτιδάκη, μαλ..... είσαι; Τι το παίζεις OBAMA;
    Βγάζεις ανακοίνωση και μας λες ότι θα παρευρίσκεται η νέα δήμαρχος, χωρίς η γυναίκα να έχει ιδέα;
    Και ποιός είσαι εσύ που θα τραβάς τη Δήμαρχο από το χαλινάρι, ρε;
    Έτσι έκανες με τον Τσαβαρή;
    Τώρα, φιλαράκο, την έβαψες. Κάηκες από μόνος σου.
    Η νέα δήμαρχος δεν χαμπαριάζει και μπράβο της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/8/14 19:46

      Πρέπει να δειτε τι έκαναν οι δυο τους στους υπαλλήλους που πήραν τον εξοπλισμό από το γραφείο των χουντογιορτων για να τον χρησιμοποιήσουν ώστε να δουλέψει ο δήμος ,μέχρι στα γόνατα τους ζήτησε να πέσουν για συγγνώμη(μπορεί οι υπάλληλοι να μην μιλάνε αλλά δεν είναι μόνο αυτοί, ακούμε και άλλοι τα μασκαραλίκια σας)

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος25/8/14 19:44

    Καλλα του λεει του κουτου η ρουλα
    Και καλλα θα κανει να τα πει και σε ολους τους κουτους προεδρους συλλογων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/8/14 19:47

      πριν μωρη ετρεχες και καιρνουσες για να μας παρεις ψηφους και βριζετε τους συλλόγους ? Μαστρο ποτη θα τρεχεις με τη μανταμ και δε θα ξερεις που θα κρυφτεις

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος25/8/14 19:50

    Χρησταρα,χαζω παιδι χαρα γεματο.
    Δημαρχε στειλε μια προσκληση και σε αυτο το παιδακι να ερθει στα Σαλαμινια γιατι εχει ραψει καινουρια στολη αρχαιου Σαλαμινομαχου και θα του μεινει του παιδιου και θα κλαιει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος25/8/14 19:53

    κ Ναννου κανε μια σεμνή τελετή και θα δεις ,θα έρθουμε ως και εμείς που δεν είχαμε πατήσει το πόδι μας στις χουντογιορτες,τους προγονούς μας τους τιμούμε με το παραπάνω,η αυτοπροβολή η πιθηκιλα και οι υπερβολές μας φέρνουν αναγουλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/8/14 00:34

      κ Ναννου καντη στη έπαυλη σου φτιάξε κουλουρακια και με κοκα κολα θα τιμήσουμε αλλα με μετρο μη ξοδεύει ο Δημος , υπάρχουν παιδια στα φανάρια που πεινάνε .

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος25/8/14 19:55

    Που θα βάλουμε τώρα τα μπλέιζερ τα φουλάρια και τα καπελα με τις κλαρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος25/8/14 19:58

    Μάλλον κάποιοι έχουν μπερδέψει τους ρόλους....πρώτα στέλνουν την πρόσκληση και παίρνουν απάντηση και μετά βγάζουν την ανακοίνωση. Ο κος Μαριδάκης τα έκανε "μουτ με κεπ" που λένε και στο χωριό μας!!!! Πρώτα έβγαλε την ανακοίνωση και μετά έστειλε την πρόσκληση στην Δήμαρχο. Λογικό και αυτή να αντιδράσει έτσι!!!! Δηλ. λογάριασαν χωρίς την Δήμαρχο και απάντησαν εν αγνοία της!!!! Μήπως όλα είναι εσκεμμένα; για να προκαλέσουν; όπως έγιναν και εχθές στην ορκωμοσία; Λέω μήπως;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/8/14 21:51

      Γνωστή για τα παιχνίδια της η Ρουλα εκθετετε καθε μερα !!

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος25/8/14 20:00

    ;Eνας Δήαρχος που δεν μπορεί να παίρνει μόνος του αποφάσεις και υπογράφει κάθε τι που του φέρνει ο οποιοσδήποτε δεν κάνει για Δήμαρχος. Κάποιος συντάκτης της ανακοίνωσης (όλοι τον ξέρουμε) της το έφερε και το έβγαλαν στην δημοσιότητα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος25/8/14 20:04

    Τι εχει να μας πει τωρα η οικογενεια Μαριδακη;
    Την καταπιαν την ξεφτιλα απο την νέα Δήμαρχο;
    Ο Υπουργος Πολιτισμου (Καρολος) τι θα κανει τωρα που δεν θα πιασει μικροφωνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος25/8/14 20:31

    TEΛΕΙΩΣΑΤΕ ΤΖΑΒΑΡΙΚΟΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΡΟΥΛΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΑΝΑΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!ΟΙ ΣΑΛΑΜΙΝΙΟΙ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΛΕΤΕΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!ΟΜΩΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕΜΝΕΣ ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ/ΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΑΡΚΕΤΑ ΦΑΓΑΤΕ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΑΛΑΜΙΝΙΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΝΤΥΝΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΜΑΛΑΚΕΣ ΣΤΟΝ ΤΥΜΒΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΑ ΚΑΤΙ ΠΑΠΑΡΕΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΣΑΛΑΜΙΝΟΜΑΧΟΥΣ ΟΧΙ ΤΑ ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ 70.000 ΣΤΟΙΧΙΣΕ ΠΕΡΣΙ ΕΤΣΙ ΤΙΜΑΤΕ ΤΟΥΣ ΣΑΛΑΜΙΝΟΜΑΧΟΥΣ;;;;;;;;;;;;;;ΡΕ ΟΥΞΟΥ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΓΑΥΡΟΣ ΑΠΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/8/14 21:57

      ΘΑ ΣΑΣ ΤΗ ΦΟΡΕΣΕΙ Ο ΤΣΑΒΑΡΗΣ...... ΓΑΥΡΟΣ ΑΠΟ ΣΕΛΗΝΙΑ

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος25/8/14 20:40

    Να ρωτήσω κάτι άλλο, την αιθουσα συνεδριάσεων στο ΑΜΠΕΛΑΚΙ πως την εξασφάλισε ο μαριδακης;;;;;; ε

    η του την εδωσαν οι πριν η του την εδωσε η ναννου μεσα απο τον αδερφο του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/8/14 20:52

      Την εξασφαλισε μονος του,δεν χρειαζετε να παρει αδεια απο κανεναν..
      Επιτελους πρεπει να κα τα λαβαιτε οτι Δημαρχος τελετης Σαλαμινιων ειναι ο Χ. Μαριδακης αυτοεκλεγαιτε μονος για δεκα μερες ειναι το χουι του.
      Καθε χωριο εχει και τον γραφικο του..Εμεις εχουμε τον χ.Μ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/8/14 21:11

      Εχω και εγώ χούγια μ αρέσουν τα τρενακια και η καβαλαρια (κατάλαβες τι εννοώ)τι θα κάνουμε τώρα ,θα τα κατεβάσουμε στα αγάλματα δημοσία δαπάνη;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος25/8/14 21:28

      Ανωμαλαρα...σου αρεσουν τα τρενακια ε;
      Ουστ απο δω ξεφτιλα ..

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος25/8/14 20:42

    Πισω...ΡΟΥΛΑ...ΔΗΜΑΡΧΙΝΑ...τα ..καραβια εεεεεεεεεεεεεεεε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος25/8/14 20:42

    ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΠΑΝΕ ΣΥΝΝΕΦΟ...ΜΑΖΕΨΤΕΤΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ.. ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ.. ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΖΟΥΣΑΝ ΛΙΤΑ.. ΑΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος25/8/14 20:46

    Χ. Μαριδακης ολε!!
    Ολα τα λεφτα..
    Πρωτεινω στην Δημαρχο να κανει επιτιμο Σαλαμινομαχο τον Χ. Μαριδακη..
    Αλιως δεν τα βλεπω καλα τα πραγματα...
    Ζητω ο καρολος κουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος25/8/14 21:22

    ρε παιδια ελεος θα ασχολούμαστε τωρα με το μαριδακη(σε ακη όπως καπετανακη) αφήστε τον ας βαλει την χλαμύδα σύλλογο έχει ας πάρει τα μέλη του!!!!!!!!!!!!!!!! ας καλέσει πρέσβης πρωθυπουργούς και υπουργούς ας πληρώσουν τα μέλη του συλλόγου για την δεξίωση και ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ. ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος25/8/14 21:32

    Πάει η μάσα! Τέλος στην ρεμουλα βάζει η Ναννου!
    Ωχ ... αυτά που ελεγε προεκλογικά τα κανει πραξη από την πρώτη στιγμη;
    Ω ρε κλάμα που θα πεσει στους χαραμοφαηδες που τρώγανε στην πλάτη μας.
    Γιαυτό την ψηφίσαμε.
    Φατους όλους Δήμαρχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος25/8/14 21:37

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ . ΕΦΟΡΙΕΣ ΕΝΦΙΑ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ Ο ......ΑΚΗΣ ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΟΡΗΓΟ ΤΟΥ ΕΓΩ ΤΟΥ. ΡΕ ΚΟΥΤΟΝΙΕΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος25/8/14 21:49

    ΕΣΥ ΡΟΥΛΑ ΝΑΝΝΟΥ ΔΕ ΗΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΕΣ ΤΟ ΤΣΑΒΑΡΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΣΟΝΑ ΤΟ ΜΑΡΙΔΑΚΗ ? ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΖΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ . ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΤΙ ? ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΟΥ ΧΑΡΑΣ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ , ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΙΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΕΥΡΕΘΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ? ΛΙΓΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΔΕ ΒΛΑΠΤΕΙ ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΣΧΩΣ ΟΣΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΑΣΧΗΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΟΥ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/8/14 00:06

      τελικά συνεχίζεις να εισαι καραγκιόζης!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  33. Ανώνυμος25/8/14 21:53

    Ο κ. Μαριδάκης, ως συνεργάτης του νυν δημάρχου για τα ‘Σαλαμίνια’ τα οποία όμως θα λάβουν χώρα επί θητείας μου, δεν νομιμοποιείται να προβαίνει σε καμία ενέργεια που ενδεχομένως θα φέρει σε δύσκολη θέση τη νέα Δημοτική Αρχή, όντας στερούμενος οποιασδήποτε εξουσιοδότησης εκ μέρους μου.

    ΡΟΥΛΑΚΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΤΙ ΚΑΘ ΕΝΑ Σ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΕΥΑΣΘΗΣΙΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΙς ΕΟΡΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΕΝΟΧΛΗΘΟΥΝ ΤΑ ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΑΚΙΑ

    Τέλος, με την ανάληψη των καθηκόντων μου την 1η Σεπτεμβρίου, θα καθοριστεί το πλαίσιο μέσα στο οποίο θα κινηθούν τα ‘Σαλαμίνια’, το οποίο δεν μπορεί να είναι άλλο παρά μία σεμνή και λιτή τελετή, όπως έχω διαχρονικά τοποθετηθεί, που να συνάδει με τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε.
    ΠΕΣ ΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΙΚΑΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΟΠΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΙΠΟΤΑ ..ΤΩΡΑ ΚΡΥΒΕΣΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΑΛΕΠΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ...

    Οι πολυήμερες και πολυέξοδες εκδηλώσεις όπως τις ζήσαμε τα 3 τελευταία χρόνια χωρίς κανένα όφελος για το νησί, έρχονται σε ευθεία αντίθεση με τις προεκλογικές μας δεσμεύσεις για εξυγίανση, νοικοκύρεμα, κοινωνική πρόνοια και αναπτυξιακή προοπτική του τόπου.

    ΤΟΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ????????? ΦΤΙΑΞΕ ΕΝΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΟΠΩΣ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΕ ΤΡΟΦΙΜΑ !!!!!!!


    Συνεπώς, ο κ. Μαριδάκης οφείλει να επαναδιατυπώσει το κείμενο της ανακοίνωσης του, διαγράφοντας τη φράση « παρουσία της νέας Δημάρχου Σαλαμίνας κ. Ρούλας Νάννου», αφού δεν προτίθεμαι να παρευρεθώ.

    ΡΕ ΧΡΗΣΤΑΡΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ???? ΕΓΡΑΨΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΧΟΤΑΝ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΔΕ ΤΗ ΡΩΤΗΣΕΣ ?????


    Υ.Γ. Η κατόπιν εορτής επείγουσα λήψη με fax της Πρόσκλησης του να παρευρεθώ στη σύσκεψη για ενημέρωση, αποτελεί εμπαιγμό κι επιβεβαιώνει την αυθαίρετη πράξη του, συνάμα δε δημιουργεί και πολλά ερωτηματικά.


    ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ ΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΥΡΕΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΡΕ ΠΟΛΥ , ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΣΕ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ..ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΛΕΓΕΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ Η ΕΚΛΟΓΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΓΟΥΒΑΣ ..ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΙΟ ??? ΜΑΛΛΟΝ




    Ειλικρινά λυπάμαι για την ανοίκεια αυτή συμπεριφορά του κ. Μαριδάκη η οποία, δεν το κρύβω, με εκπλήσσει δυσάρεστα.

    ΕΛΙΚΙΡΙΝΑ ΛΥΠΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕ , ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΕΠΕΙΔΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΣΑΒΑΡΙΚΙΑ , ΣΟΥ ΛΕΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ , ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑ ΤΟ ΣΟΦΡΑ ΕΝΤΙΜΟΣ , ΣΟΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΣ .

    Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΨΗΦΙΣΩ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ !!

    ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/8/14 22:09

      Ρούλα συνέχισε να τους ξεβρακώνεις, μια ζωή λαμόγια και σκουληκια ήταν.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/8/14 22:11

      ............ΕΝΩ ΕΣΥ ΣΤΗ ΑΡΑΠΙΑ .............ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΗ ΑΠΟ BANK ???????????????

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος25/8/14 23:54

      21:53
      ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΚΥΡΙΑ ΠΙΠΑΤΖΟΥ ΤΟΥ ΤΕΩΣ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΑΣ ΑΡΧ...ΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος26/8/14 00:35

      ΩΧ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΟΦΘΑΛΜΟ ΛΕΤΕ;

      Διαγραφή
  34. Ανώνυμος25/8/14 22:09

    Κυρά Ρούλα ορκίστηκες χτες αν δεν κάνω λάθος.
    Δήμαρχος Σαλαμινας υπογράφεις και όχι Νεοεκλεγείσα Δήμαρχος Σαλαμίνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος25/8/14 22:10

    Ορισμένοι σχολιαστές οπως πάντα ανώνυμα με χυδαίο και συκοφαντικό χαρακρήρα επιτίθονται στο κ. Μαριδάκη απο το συγκεκριμένο ιστότοπο , η ειρωνια ειναι οτι ο "ανώνυμος" ιδιοκτήτης που ολη η Σαλαμινα γνωρίζει ποιος είναι ενθουσιάζετε να αφηνει σχόλια οπως λεει προσωπικές προσβολές και κυρίως “αγοραίες” εκφράσεις. Το ατόπημα που εκανε η κ. Νάννου δε υπαρχουν λόγια να χαρακτηριστει , σε αυτο θα μεινω γιατι εχω μαθει να σεβομαι και να εκτιμω και οποιον ή οποια διαφωνει μαζί μου. Ενα πράγμα θα πω μαθετε στη Σαλαμινα να σεβαιστε ο ενας τον άλλον και να βάζετε το νησι σας πανω απο ολα κατι που οο μονοι που το εχουν κανει και το εχουν αποδειξει με τους πολυχρονους αγώνες ειναι η πανάξια οικογένεια Μαριδάκη που τη σέβεταί και την εκτιμά ολόκληρη η Ελληνική κοινωνία. Θα υπογραψω ως "Ξένος" γιατι δε μεγφαλωσα στο νησι σας αλλα το αγαπώ περοσοετερο απο ολους εσας. Καληνύχτα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/8/14 02:56

      Ρε βούρλο μαχριδ'άκη, ακόμα να συνηδητοποιήσεις το μέγεθος της μαλ..... που έκανες;
      Αντί να βγείς και να ζητήσεις συγνώμη για το ατόπημά σου, ζητάς και τα ρέστα;
      Α, να χαθεις κοπρόσκυλο.

      Διαγραφή
  36. Ανώνυμος25/8/14 22:16

    προφανως κυρια δεν γνωρίζετε ότι περυσι μοιραστηκαν στο αμπελακι στην παναγια πενηντα δεματα τριφιμα αντι να γινουν τραπεζια τα δεματα φυσικα μοιρασε η εκκλησια η οποια δεξιωθηκε και τους καλεσμένους του δημου χωρις ευχαριστω και χωρις να φανει πουθενα δεν ειχαν ουτε την καλωσυνη να στειλουν μια προσκληση στον ιερεα που τους φιλοξενουσε ουτε φυσικα ευχαρισρησαν ποτε τις εθελοντριες του ναου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/8/14 22:18

      αυτό είναι απαντηση στην κυρια των 21/53

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/8/14 19:50

      Αυτο να κάνει με το Δήμο που δεν εχει ιδεα που της πανε τα τεσερα γιατι ασχολείτε ?

      Διαγραφή
  37. Ανώνυμος25/8/14 23:50

    ΕΓΩ ΔΕ ΞΈΡΩ ΑΠ΄ΑΥΤΑ........ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΤΑ ΞΥΡΙΖΑ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙ ΗΤΑΝΕ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ , ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΣΑΛΑΜΙΝΙΑ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ.
    ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΞΥΡΙΖΩ!
    ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΚΑΝΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος26/8/14 00:08

    Επιτέλους μια Δήμαρχος με α@@@@@α..................................................................................................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/8/14 01:32

      τον χρησταρα εννοει ρε βλακα 0008

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/8/14 19:53

      Μια α@@@@@α..................................................................................................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δήμαρχος

      Διαγραφή
  39. Ανώνυμος26/8/14 00:37

    ΕΒΓΑΖΑ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΒΑΖΑ ΣΤΟ Φ.Β ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΒΑΖΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΠΛΟΚΣ ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΝΟΓΕΝΝΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος26/8/14 00:39

    Διαβάστε το πολιτισμό της νεοεκλεγείς Δημαρχου και έβριζε και το Τσαβαρη τρομάρα σου , τοσο χαμηλά ρε Ρουλα έπεσες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος26/8/14 00:58

    όλη οι αποτυχημένοι του τότε συνδυασμού αγαπιου μαζεμένοι....η ναννου στο δελτιο τυπου λεει οτι δεν την ενδιαφέρει και αγνοεί τα Σαλαμινια δυσκολο ειναι να το καταλαβετε? είπε ότι και να την καλούσε δεν θα πήγαινε...η πολυζου λεει τελος η φιέστες... εμεις λοιπόν μπορουμε να πουμε μετα απο αυτο το δελτιο τυπου ΑΝΤΙΟ ΣΑΛΑΜΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/8/14 06:48

      αντιο ρεμουλα, αντιο κομπινα, αντιο απατη, αντιο αρπαχτη.
      αντιο λαμογια, αντιο λεχρίτες, αντιο προδοτες.
      Ρουλα σκιστους..

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/8/14 14:14

      ολε ολε ολε .......ΝΤΡΟΠΗ ΑΡΠΑΧΤΟΡΕΜΑΛΙΑ.......στην Σαλαμίνα αξίζει μόνον η όπισθεν.......αυτό συμφέρει και βολεύει τους απολίτιστους τεμπέληδες φιγουρατζίδες της ΜΌΣΤΡΑΣ ΚΑΙ της αρπαχτής...(οτι φαμε οτι πιουμε κι οτι αρπαξει ο κωλος μας)....η πρόοδος θέλει ανοιχτα μυαλα, δουλειά, ψυχή και τρέξιμο.....ο χίτλερ απόθανε...ζήτω ο νεος χιτλερ......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  42. Ανώνυμος26/8/14 01:21

    Δηλαδη επρεπε να αφηση τον κο Μαριδακη να την καπελωσει?να κανει τα ιδια που εκανε επι τζαβαρ,φιεστες,παρελασεις,τραπεζωματα,φανφαρες, δεξιωσεις για τους υμετερους,δεν καταλαβαινετε οτι ο δημος ειναι σε αθλια οικονομικη κατασταση κ παμε για επιοτηρηση αυτο θελετε?φιεστες κ η κοιλια ταμπουρλο?μια απλη τελετη ειναι αρκετη στις δυσκολες εποχες που περναμε,θελετε απληρωτους δημ.υπαλληλους για τα πανηγυρια χωρις κερδος?ας τα διαθεσουν τα λεφτα για ανασκαφες αναδειξη των αρχαιων που μαζι με την αλλαγη χρησης γης θα αναγκασει τους καταπατητες κ κςρδοσκοπους να ξεκουμπιστουν απ τον χωρο της ναυμαχιας κ ετσι θα επελθει και αναπτυξη κ χρημα για το νησι,τουρισμος,ανανδειξη της ισοριας μας,με τις φιςστες δεν ειδαμε προκοπη ουδεις ενδιαφερθηκε για το νησι αντιθετα ξεπουλανε τα παντα μαζι με την ιστορια μας,καλα εκανε κ αντεδρασε η Δημαρχος κατ αυτον τον τροπο ο κος Μαριδακης εχει μαθει να καπελωνει τους παντες για την προσωπικη του προβολη γιατι παρ ολες τις προσπαθειες του επι σειρα πολλων ετων δεν εχει καταφερει τιποτα στην αναδειξη της ιστοριας της περιοχης,... φαινεται οτι χτυπησε λαθος πορτα αυτην την φορα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος26/8/14 01:36

    Ρούλα δώσε πόνο! Αξια! Αν και ελπίζω να μην διαβάζεις όλες αυτές τις αηδίες που γράφονται στα μπλογκς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος26/8/14 10:06

    Εσεις που προσπαθείτε να πείτε για την Κυρία Ναννου προφανως η οικογένειας σας,σας εχει μεγαλώσει με αξίες οπως ξερω να γλύφω να πουλαω τη μάνα μου τον πατέρα μου να μου βάζουν δάκτυλο και να λεω και ευχαριστω και αλλα τέτοια πολλα!!!Ρε θα σας ξεσκεπασει ολους !!!Εδω με το φλαμιγκο σας ξεβράκωσε βλάκες!!εΕσυ που βρίζεις προφανως σου εχει μπει βαθιά!!!Μπραβο παντα τέτοια!!!Αν εισαι αγόρι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος26/8/14 10:25

    Διάβασα ολα τα σχόλια και θα ήθελα να ρωτησω η κ . Νάννου ειναι Δήμαρχος του ευατου της ή ολοκληρου του νησιού ? Οφειλει να παρευρεθεί και να τιμησει ολο αυτο το κόσμο που τη προσκάλεσε. Τα Σαλαμίνεια κ. Νάννου δεν ειναι μόνο ο κ. Μαριδάκης είμαστε ολοι εμεις που τα οργανώσαμε μαζι με τη προηγουμενη Δημοτική αρχή. Είμαστε όλοι εμείς που τρέχαμε ολημερής μαζι με τα παιδιά μας για να τιμήσουμε οτι ποιο ιερο έχουμε ως έθνος και ως νησί. Στο μνημείο του αγνωστου ακουστηκε για πρωτη φορα η Σαλαμινα και κατεθεσαν ξενες χωρες στεφανι...ενοιωσα υπερηφανη και συγκινημένη οπως και αλλα 200 ατομα που ειρθαν με πουλμαν και δικά τους μέσα να καμαρωσουν τα παιδια τους να καμαρωσουν τη Σαλαμίνας, το ιδιο και στη παρελαση στο αρχαιο λιμάνι , πριν γραψετε για εξοδα και φιέστες και κιτς εκδηλώσεις μαθετε να σεβεστε τους συνανθρωπους σας και τους συλλόγους που συμμετειχαν και θα συμμετεχουμε χωρις τη δικιά σας παρουσία. Δικαιωμα σας οπως και σε εμας ειναι δικαιωμα μας να τιμουμε του νεκρους που εσεις τους σπιλώνετε και τους βεβηλώνετε με χυδαίους χαρακτηρισμούς . Ντρέπομαι ειλικρικά που ειστε Δήμαρχος , Ντρέπομαι ειλικρινά που δε μας σέβεστε , Ντρέπομαι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/8/14 10:33

      ...ΛΑΘΟΣ ΜΕΓΑΛΟ ....ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΙΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ...Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΗ ..ΜΑΛΛΟΝ ΜΕΤΑ ΤΗ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ ΕΓΙΝΕ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΗΣ ΤΑ ΠΑΠΟΠΟΥΤΣΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΗ ......ΜΑΣ ΠΑΕΙ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ , ΜΙΣΟΣ ΔΙΧΟΝΕΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΡΕΒΑΣΙΣΜΟΣ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ , ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΚΑΜΕΝΗ ΓΗ ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ .. ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΤΕ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/8/14 12:04

      Καλύτερα να ντρέπεσαι εσύ για τα χάλια σου ρε Μαριδάκη παρά να ντρεπόμαστε εμείς για την δήμαρχο μας και να σας αφήνει να την "καβαλήσετε" πριν καν παραλάβει άντε και πηδήξου πια σκατομακάκα. Το μεγάλο φαγοπότι που χατε με τον Τσάβες τελείωσε πάρτε το χαμπάρι.
      Δήμαρχο εκλέξαμε καλή, κακή αυτή είναι και αυτή θα κυβερνά θέλετε δεν θέλετε για πέντε χρόνια, μπορείτε να κάνετε και σεις κριτική όχι να αποφασίζετε για λογαριασμό της

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος26/8/14 12:48

      "Κύριε" 10:25, πρέπει να μάθεις ότι ο Τσαβαρής ξόφλησε, οι χουντογιορτές τέλειωσαν, οι ανούσιες παράτες ανήκουν στο παρελθόν, οι αρπαχτές ψόφησαν και οι εκβιασμοί έλαβαν τέλος.
      Να μάθεις τρόπους και συμπεριφορά. Κανείς δεν μπορεί να εκβιάσει ή να προεξοφλήσει την παρουσία κανενός, πολύ περισσότερο μιας δημάρχου σε οποιαδήποτε εκδήλωση.
      Να απαντήσεις θαρρετά και επώνυμα και να μην κουτσομπολεύεις σαν γυναικούλα.

      Έχεις επίσης υποχρέωση να απαντήσεις στα ερωτήματα 22:35, τα οποία αποφεύγεις επιμελώς. Είσαι υπόλογος για την απραξία του συλλόγου σου σε όσα κακουργήματα ανέχθηκε και υπόθαλψε ο Τσαβαρής.

      Με τι αντάλλαγμα κύριε Μαριδάκη;;
      Λίγη τσίπα κύριε Μαριδάκη...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος26/8/14 14:20

      ολε ολε ολε .......ΝΤΡΟΠΗ ΑΡΠΑΧΤΟΡΕΜΑΛΙΑ.......στην Σαλαμίνα αξίζει μόνον η όπισθεν.......αυτό συμφέρει και βολεύει τους απολίτιστους τεμπέληδες φιγουρατζίδες της ΜΌΣΤΡΑΣ ΚΑΙ της αρπαχτής...(οτι φαμε οτι πιουμε κι οτι αρπαξει ο κωλος μας)....η πρόοδος θέλει ανοιχτα μυαλα, δουλειά, ψυχή και τρέξιμο.....ο χίτλερ απόθανε...ζήτω ο νεος χιτλερ......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  46. Ανώνυμος26/8/14 11:03

    Όταν έβγαλε την ανακοίνωση ο κύριος Μαριδάκης που έγραφε πως θα παρευρεθεί η Δήμαρχος την είχε ενημερώσει η της έστειλε κατόπιν την πρόσκληση ??
    Δηλαδή πως δεσμεύεις την Δήμαρχο και μετά την ενημερώνεις ? μάλλον δεν ήθελαν να πάει...Έχει ο κόσμος προβλήματα και εσεις έχετε τον χαβά σας..
    να πάτε να κάνετε γιορτές μέσα στα σκουπίδια και στα χαλάσματα του ΟΛΠ που τα σκεπάζετε με πανιά να μην φαίνονται...
    τέλος οι φανφαρωνισμοί .. μπράβο Κα Δήμαρχε .. απο την αρχή φάνηκες πως δεν χαρίζεσαι σε κανέναν.. κοινωνική πολιτική και καθαριότητα..
    οι Δημότες είναι δίπλα σου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος26/8/14 11:41

    Απαντώ στον 10.25
    Γιάννης πίνει Γιάννης κερνάει λέει ο σοφός λαός μας.
    Κυριάκο ή μάθε ορθογραφία ή μη γράφεις καθόλου γιατί φαίνεσαι.
    Και κάτι άλλο. Κατανοητά αυτά που γράφεις για το μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη και για τις άλλες εκδηλώσεις αλλά πες μου τι προσέφεραν όλες αυτές οι φιέστες για τη διάσωση του Αρχαιολογικού Χώρου? Αντιθέτως είχαμε αύξηση των ρυπογόνων επιχειρήσεων και αποχαρακτηρισμό της Κυνοσούρας τα τρία τελευταία χρόνια. Μήπως τελικά ήταν περιττές ?
    Και τέλος έχουμε δήμαρχο εκλεγμένη από το λαό της Σαλαμίνας ικανότατη, και αυτή θα αποφασίσει για το τι μέλλει γενέσθαι. Δεν είναι υπεύθυνος ο κάθε αρχολίπαρος, σπουδαρχίδης, τυχάρπαστος διοργανωτής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/8/14 12:19

      Κατ"αρχην.ΤΣΑΝΑΚΟΓΛΥΦΤΗ,..ολοι οι δημαρχοι στα δημοκρατικα πολιτευματα απ"το ΛΑΟ ,εκλεγονται.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΙΚΑΝΟΤΑΤΗ...ΟΣΟΝΟΥΠΩ...ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ...ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ....ΠΑΜΠΛΟΥΤΗ...ΕΞ"ΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΕΧΕΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΚΟΠΟ ....ΓΛΕΙΨΙΜΟ.......ΑΥΤΑ.....

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/8/14 12:55

      Αυτή αν είναι πάμπλουτη, δεν έγινε από το Δήμο όπως γίνατε εσείς ρεμάλια και μας πίνετε το αίμα.
      Η Δήμαρχος δεν χρωστάει σε κανέναν, γιαυτό και θα σπάσει το κατεστημένο, θα ανασάνει ο κόσμος.
      Θα δούμε κι εμείς επιτέλους μια άσπρη μέρα, θα νοιώσουμε κι εμείς άνθρωποι, ότι υπάρχουμε και δεν έχουμε πεθάνει πριν την ώρα μας. Θέλουμε δήμαρχο με καλωσύνη, με χαμόγελο, με ανθρωπιά που να νοιάζεται για μας γιαυτό και την ψηφίσαμε. Ξέρω ότι αυτά τα πράγματα είναι ...ξένα για σας, γιατί εσείς έχετε συνηθίσει να αρμέγετε το δημόσιο χρήμα.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος26/8/14 16:49

      ΜΠΟΡΟΤΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΤΕΛΕΤΕΣ ΟΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕΜΝΕΣ Ι ΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΟΔΕΣ ΜΕ ΟΥΣΙΑ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΦΙΑ ΤΟΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΣΤΑΤΙΩΤΟΥ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΛΙΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΧΟΡΩΔΙΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΝΑ ΠΑΤΟΥΝ ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΔΕΙ. ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΤΟΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΣΛΑΜΙΝΑΣ ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΜΟΝΟ ΑΡΚΕΙ. ΜΠΡΑΒΟΔΗΜΑΡΧΕ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος26/8/14 19:55

      παμπλουτη απο που ? απο καμια κληρονομιά , να ναι καλα η Εμπορική και η Αραπιά

      Διαγραφή
  48. Ανώνυμος26/8/14 12:52

    ΝΑΝΟΥ, ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑ!! ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΝΑΝΟΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/8/14 12:58

      ....αλλά με κάτι ....αρχ.........ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/8/14 13:02

      Ο,τι πείτε κύριοι Μαριδάκηδες. αντε αρκετά σας φάγαμε στη μάπα. Ξεκουμπειστείτε τώρα από το Δήμο για να κάνουμε δουλειά. Τα αρπακτικά δεν έχουν θέση.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος26/8/14 15:06

      ..εχουμε σειρα εμείς και ο Μηνάς πληρώνει καλά

      Διαγραφή
  49. Ανώνυμος26/8/14 13:06

    Γράφει ο 10:25
    η κ . Νάννου ειναι Δήμαρχος του ευατου της ή ολοκληρου του νησιού ?
    ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ;
    Οφειλει να παρευρεθεί και να τιμησει ολο αυτο το κόσμο που τη προσκάλεσε.
    ΕΔΩ ΤΑ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΜΑΡΙΔΑΚΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΝΑ ΠΑΡΕΥΡΕΘΕΙ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΟΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΕΞΟΦΛΕΙΤΑΙ Η ΥΠΑΚΟΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΚΕΛΕΥΣΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΑΓΕΝΟΥΣ, ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΣ. ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΔΗΜΑΡΧΟ, ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΥΠΟΚΟΜΟ.
    Τα Σαλαμίνεια κ. Νάννου δεν ειναι μόνο ο κ. Μαριδάκης είμαστε ολοι εμεις που τα οργανώσαμε μαζι με τη προηγουμενη Δημοτική αρχή.
    ΑΛΗΘΕΙΑ; ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΑ ΟΤΙ ΤΑ ΣΑΛΑΜΙΝΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΗΜ ΑΡΧΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΠΡΙΝ ΑΠ΄ΑΥΤΗΝ ΔΗΜ ΑΡΧΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ ΣΑΛΑΜΙΝΙΑ, ΤΙ ΚΑΝΑΝΕ ΜΑΡΙΔΑΚΕΙΑ;
    κατεθεσαν ξενες χωρες στεφανι...ενοιωσα υπερηφανη και συγκινημένη
    ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΡΩ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΘΕΙ ΧΟΛΕΡΑ ΚΑΙ ΥΠΑΤΙΤΗΔΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΔΕΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ. ΕΣΕΝΑ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΚΟΡΔΟΝΕΣΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΚΡΙΝΕΣΑΙ ΤΗ ΣΥΓΚΙΝΗΜΕΝΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΠΡΙΝ 3.000 ΧΡΟΝΙΑ.
    Δικαιωμα σας οπως και σε εμας ειναι δικαιωμα μας να τιμουμε του νεκρους που εσεις τους σπιλώνετε και τους βεβηλώνετε με χυδαίους χαρακτηρισμούς
    ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΦΑΟΥΛ. ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΔΕΝ ΤΙΜΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΧΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΥΚΟΥΛΕΙΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΚΟΡΟΪΔΩΝ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΕΜΝΕΣ ΤΕΛΕΤΕΣ. ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΣΠΙΛΩΣΗ ΚΑΙ ΒΕΒΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΝΟΜΑΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ-ΜΕΡΙΚΟΙ.ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΠΟΥ ΠΕΤΑΞΕ ΕΞΩ ΑΠΌ ΤΟΝ ΟΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ.
    Ντρέπομαι ειλικρικά που ειστε Δήμαρχος
    ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ, ΟΠΩς ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΝΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΚΑΤΕΡΓΑΡΗ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΟΥ.
    Ντρέπομαι ειλικρινά που δε μας σέβεστε ,
    ΚΙ ΕΓΩ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕΒΕΣΤΕ ΤΗΝ ΑΡΤΙ ΕΚΛΕΓΕΙΣΑ ΛΑΟΠΡΟΒΛΗΤΗ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΕΣΥ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΤΗ/ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΙΑΣ ΠΟΛΗΣ.
    ΕΓΩ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΠΟΥ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ, ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος26/8/14 14:24

    ολε ολε ολε .......ΝΤΡΟΠΗ ΑΡΠΑΧΤΟΡΕΜΑΛΙΑ.......στην Σαλαμίνα αξίζει μόνον η όπισθεν.......αυτό συμφέρει και βολεύει τους απολίτιστους τεμπέληδες φιγουρατζίδες της ΜΌΣΤΡΑΣ ΚΑΙ της αρπαχτής...(οτι φαμε οτι πιουμε κι οτι αρπαξει ο κωλος μας)....η πρόοδος θέλει ανοιχτα μυαλα, δουλειά, ψυχή και τρέξιμο.....ο χίτλερ απόθανε...ζήτω ο νεος χιτλερ......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος26/8/14 14:29

    ήθελα νάξερα σαυτό το νησί επικοινωνεί κανένας με το μυαλό του;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος26/8/14 14:57

    ΑΣ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΔΙΑ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΡΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΤΖΑΜΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΓΛΥΦΤΡΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος26/8/14 14:58

    Εγώ θα πω και κάτι άλλο.
    Με ποιό δικαίωμα ρε μαριδάκη βγάζεις αφίσες και ανακοινώνεις ότι οι εκδηλώσεις για την επέτειο της Ναυμαχίας ξεκινούν 22 έως 29 Σεπτεμβρίου; Ποιός είσαι εσύ ρε καβαλημένε που καθορίζεις τη χρονική διάρκεια και τις ημερομηνίες ερήμην της δημοτικής αρχής; Αφού σε 5 ημέρες φεύγεις πακέτο με τον αρχιλήσταρχο από το δήμο και παύει κάθε αρμοδιότητα που σου είχε αναθέσει, γιατί στέλνετε σε όλη την Ελλάδα το πρόγραμμα των εκδηλώσεων που εσύ αποφάσισες γράφοντας στα αρχ.... σου τη νέα Δήμαρχο; Ποιανού εντολές και ποιών τα συμφέροντα εκτός από τα δικά σου που είναι δεδομένα εξυπηρετείς κε μαρτιδάκι;
    Ηθελα να ΄ξερα, όταν ήσουν στο ΠΝ έτσι έκανες, έβγαζες ανακοινώσεις ότι θα παρευρίσκεται και ο Αρχηγός του Ναυστάθμου χωρίς αυτός να το γνωρίζει;
    Οχι βέβαια, γιατί θα είχες φάει τέτοια κλωτσιά που θα σου είχε κοπεί ο κώλος στα δύο. Τσαβαρόσκυλο ήσουνα, τσαβαρόσκυλο θα είσαι, λαμόγιο δηλαδή.
    Αντε πάρε δρόμο τώρα, κι όταν μάθεις να σέβεσαι τους ανώτερούς σου και τους θεσμούς, τα ξαναλέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/8/14 19:36

      Ο Μαριδάκης σας έχει κανει ολους σας να κλάνετε μαλί και δε ξερετε τι να γράψετε , αυτος ομως και ο υιος εχουν τα μαγκιά και τα λενε δημοσια με το ονομα και τη υπογραφή τους , καντε το ίδιο κοτουλες και αφηστε να σχόλια , να σας δω γιατι μαγκια , κλανιά και κολ@ φιλιστρινι ειστε , σε λίγο που θα σταμήσει ο Δήμαρχος Μηνάς τα φιλοδωρήματα να δώ που θα γλυφετε ?

      Διαγραφή
  54. Ανώνυμος26/8/14 14:58

    ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος26/8/14 15:05

    Το καλάμι που καβάλησε η Αχυρένια με τη κουστωδία της δε εχει προηγούμενο ...Ο Μαριδάκις και ο κάθε Μαριδάκις εχει το δικαιωμα να κανει οποια εκδήλωση επιθυμει εκτος εαν το αποφασίζω και διατάζω που εχετε εφαρμόσει νομιζετε οτι θα πιάσει στη κούλουρη , αχυρενια πες αλευρι ...ο Τσαβαρης σε γυρευει ..λαξοτανιλ εξτρα να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/8/14 16:30

      Οτι πεις γιαννάκι, μόνο που τώρα δεν θα είσαι δήμαρχος, θα είσαι άχυρο. Η Αχυρένια όπως είδες σπάει τα καλάμια που έχετε καβαλήσει και γκρεμοτσακιζόσαστε.
      Δήμαρχος του νησιού είναι πλέον η κα Νάννου. Ξέρω ότι θα περάσει πολύς καιρός για να το χωνέψετε ή ίσως και ποτέ. Τι να κάνουμε, ο καθένας εισπράττει ότι του αξίζει.
      Ο Μαριδάκης και ο κάθε Μαριδάκης και βέβαια έχει δικαίωμα να κάνει ότι θέλει αλλά στο σπίτι του. Εκεί να κάνει ότι γουστάρει, όχι στο Δήμο. Αφεντικό στο δήμο είναι ο δήμαρχος και όχι ο Μαριοδάκις. Αν εσένα γιαννακι σε είχε καβαλήσει και του είχες δώσει ξεχωριστό γραφείο στο δημαρχιακό μέγαρο με ιδιαιτέρα κιόλας μόνιμη υπάλληλο του δήμου, με τηλέφωνα, fax, computer και δεν ξέρω τι άλλο (ούτε o Κισσινγγερ να ήταν), καλά έκανε και σε καβάλησε γιατί είδε πόσο ψώνιο ήσουνα. Τώρα όμως έχουμε σοβαρή και υπεύθυνη δήμαρχο και δεν ανέχεται τα χαλινάρια που σου είχε βάλει ο μαριδάκης και σε έσερνε σαν σκυλάκι.
      Γιαννάκι, η κα Νάννου δημοτική σύμβουλος ήταν και είδες που σε έστειλε. Τώρα που είναι δήμαρχος, που νομίζεις ότι θα σε στείλει, μαντεύεις τον προορισμό; Τελικά είσαι πολύ πιό βλάκας από ότι σε θεωρούσα, γιαννάκι.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/8/14 19:29

      Πολλά λογια μεγαλες κουβέντες χωρίς καμια απόδειξη !!! για πες ρε ψωνομηναρούλα οι κουτοφήμηδες και ο γραβρικλάκης του πενηντάρικου με το Φωτο θα σε σώσουν ? εισαι για πολλα γελια !!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος27/8/14 14:33

      Μάθε πρώτα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ρε ξόμπλιασμα και μετά γέλα με ότι θέλεις. Να θυμάσαι μόνο ότι γελάει καλά όποιος γελάει τελευταίος και μερικοί από εμάς θα αργήσουμε να γελάσουμε. Αλλά όταν έρθει η ώρα καλύτερα κρύψου ...

      Διαγραφή
  56. Ανώνυμος26/8/14 15:18

    ΚΥΡΙΑ ΔΗΜΑΡΧΕ ΑΠΟ ΠΟΥΣΤΗ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΗΣ ΚΑΛΟ ΔΙΩΧΤΟΝ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΜΟΝΟ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΜΠΩΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ Ο ΑΝΩΜΑΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/8/14 19:30

      Τις ερωτικες κασετες επι Αγαπιου .... σε λιγο στο Youtube

      Διαγραφή
  57. Ανώνυμος26/8/14 16:55

    Ο ΤΣΙΠΟΥΡΑΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΨΩΝΙΟ . ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΛΕΚΤΟΥ ΥΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος26/8/14 19:24

    Η ΑΧΥΡΕΝΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΕΝΟΣ ΝΑΝΟΥ ΑΣ ΜΑΘΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΤΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΟΝΣΕΡΒΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/8/14 21:02

      λύσσα μεγάλη, τσούζει ε; γουστάρωωωωωωωωωω

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/8/14 00:20

      ποια λυσσα ρε κακόμοιρε γλυφτη , ρεζιλη θα γινουμε με τη χανου θα γελανε και οι πετρες

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος27/8/14 09:04

      ποιός γλύφτης ρε ούφο, ανώνυμα τα γράφω και δεν περιμένω τίποτα, αντίθετα με σένα που προφανώς έχασες πολλά

      Διαγραφή
  59. Ανώνυμος26/8/14 19:38

    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΤΣΑΒΑΡΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ .ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΤΡΕΛΟΚΟΜΕΙΟ ΘΑ ΤΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΟΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/8/14 19:41

      Ποια ρε καραγκιόζη; Τα διαλυμένα; Ο Τσάβες δεν έχει αφήσει τίποτα όρθιο εδώ και τριάμισι χρόνια. Κι απ τη μέρα που έχασε, χορτάσαμε σκατό και σκουπίδι. Σε άλλο νησί ζεις; Δεν βλέπεις τι γίνεται γύρω σου;

      Διαγραφή
  60. Ανώνυμος26/8/14 19:52

    Θα τα κάνει ολα η Νάννου μη σας απασχολει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος26/8/14 20:56

    Ο Μαριδάκης γιατί δεν απαντάει στην ανακοίνωση της Ρούλας;
    Μπράβο ρε Μαριδάκη είσαι παλλικάρι της κλανιάς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος26/8/14 21:10

    ΚΛΑΙΕΙ Ο ΚΛΑΝΑΣ Ο ΧΡΗΣΤΑΡΑΣ ΓΙΑΤΙ ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΟΜΠΟΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ, ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΣΙΝΑ ΣΑΛΑΜΙΝΙΑ!
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΧΩΡΕΘΗΚΕ Ο ΤΖΑΜΠΕΣ ΤΟΥ ΦΥΓΑΝ ΤΑ ΤΣΑΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΒΛΑΚΑ ΠΙΛΑΦΙΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/8/14 00:18

      Το Μαριδάκη μη το λυπάσε τη δικιά σου την ανίδεη τη κουτονάννου να λυπάσαι που θα γελαει το παρδαλο κατσίκι με στα Δημοτικά συμβούλια.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/8/14 01:58

      Ανίδεη την λέγατε 4 χρόνια μέσα στο δημ συμβούλιο όταν έκανε αντιπολίτευση στον τσαβαράκι, και είδατε τα αποτελέσματα. 20 αποφάσεις δημοτικού συμβουλίου σας ακύρωσε, ηλίθιοι και ανίδεοι. Η μία κατραπακιά μετά την άλλη. Τώρα ξέρεις ποιός είναι ο ανίδεος .

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος27/8/14 13:32

      τωρα ειναι ανίδεη Δήμαρχος

      Διαγραφή
  63. Ανώνυμος27/8/14 00:11

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος27/8/14 00:12

    φιλαραλο εαν δεν ηταν τα ΣΑΛΑΜΙΝΕΙΑ να παρει εκταση και να φανει το νησι μας τι ηταν:
    Εσυ οταν καλεσεις καποιον σπιτι σου δεν τον κερνας και οταν ειναι απο μακρυα δεν τον φιλοξενεις::::
    Ε ας πληρωσαμε και κατι χρησιμο να φανει το νησι μας.ποτε ειχε δει τοσες δοξες::::: Και οι αναπαραστασεις χρειαζονται ,για να θυμομαστε που και που τι ειχε γινει. ηρθαν πρεσβυς ,ηρθαν ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ,ΗΡΘΕ Η ΚΙΝΕΣΑ πως την λεγανε ;; ηρθε ο Προεδρος δημοκρατιας.ηρθαν,ηρθαν,ηρθαν, αυτη ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΙΑ οχι οταν δεν μπορεις να τα κανεις.βρισκεις ενα σωρο δικαιολογιες.
    μας πηραξαν αυτα τα εξοδα που φανηκαμε σαν νησι.
    το οτι ακομη δεν αρχισανε ,και βαλανε καρεκλες στους επισημους με φουστανακια ,οπως λεει και καποιος παραπανω ,αυτα και αν ειναι φιγουρες ακομη ,δεν αρχισαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/8/14 02:25

      Κι επειδή ήρθαν, ποιό το κέρδος;
      Για ποιά δόξα μιλάς ρε ραμολιμέντο και για ποιά μαγκιά;
      Κάθε χρόνο τέτοια μέρα έρχονται κοιμώνται τζάμπα, τρώνε τζάμπα, τους δίνουμε και ενα δωράκι για την ... ταλαιπωρία τους και φεύγουνε για να επαναληφθούν τα ίδια μετά από 365 ημέρες. Τέτοια μαγκιά να την χέσω.
      Ποιός από όλους αυτούς τους μεγαλοσχήμονες, πρέσβεις, στρατιωτικούς ακολούθους, αδελφοποιημένους δημάρχους κλπ έστειλε ποτέ κάποιον από τη χώρα του ή από το δήμο του να επισκεφθεί τον Τύμβο και να πιεί ένα καφέ στο νησί, να αφήσει 1 ευρώ ρε αδελφε; ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ.
      Προς τι λοιπόν η επανάληψη των υπερπολυτελών εκδηλώσεων που κατάντησαν οπερέτα;
      Συμπερασματικά, συμφωνώ απόλυτα με την πρόθεση της νέας Δημάρχου για σεμνή και λιτή εκδήλωση.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/8/14 07:15

      ΄Το κέρδος είναι για το Σπανόπουλο και τους παράνομους που μαγαρίζουν το νησί.
      Τα Σαλαμίνεια γίνονται αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται αν ο Σπανόπουλος μπαζώνει τη θάλασσα και έχει φτάσει μέχρι το Καματερό, αν τα ναυπηγεία επεκτείνονται, η Σαλαμίνα υποβαθμίζεται, τα αρχαία καταστρέφονται, η Κυνόσουρα ξεπουλιέται και ο καρκίνος θερίζει.
      Στάχτη στα μάτια και φιέστες στο βρόντο..

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος27/8/14 10:33

      Και βέβαια για τον Σπανόπουλο, γιαυτό και ο Μαριαδακις προσπάθησε να ξηλώσει κρυφά το μνημείο από τον Τύμβο, κι αν δεν ήταν ο Αστράκος να τον εμποδίσει σήμερα δεν θα υπήρχε τίποτα εκεί, και ο Σπανοπουλος θα έφθανε μέχρι τα ......Σελήνια.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος27/8/14 13:31

      Ο ΑΣΤΡΑΚΟΣ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΤΣΙΜΕΝΤΕΝΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ 40.000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΙΝΕΙ AMANATI TO ΜΠΛΟΚΙ .ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Ο ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ? ΤΟΣΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΡΕ ΠΟΥ ΤΗ ΒΑΖΕΤΕ ?

      Διαγραφή
  65. Ανώνυμος27/8/14 05:25

    ΠΑΝΤΩΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΣΙΑΖΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΝΑΝΝΟΥ ΤΗΝ ΓΚΛΑΜΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΩΣ ΘΕΙΟ ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΝΟΙΚΟΚΥΡΈΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΗ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΗΣ.
    ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΨΥΧΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΧΛΙΔΑΤΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ.
    ΚΑΙ ΑΠ΄ ΟΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ. ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος27/8/14 08:16

    Όντως η οικονομική κατάσταση του Δήμου είναι τόσο τραγική που έχουν δώσει τρεις μήνες περιθώριο για να βελτιωθούν τα πράγματα. Εάν δεν γίνει αυτό, ο Δήμος μας θα προσαρτηθεί στο Δήμο Μεγαρέων!!!!!!!!!!!!!! Αυτά τα γνωρίζουν όλοι αυτοί που θέλουν την γκλαμουριά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/8/14 12:24

      Ο Δήμος με την αλόκοτη οικονομικη διαχείριση και τις αλχημείες που έκανε, έπρεπε να τον είχαν βάλει προ πολλού στο Ταμείο εξυγίανσης, και θα είναι θαύμα εαν καταφέρει να μείνει εκτός που δεν το βλέπω.
      Τότε θα πούμε τον δεσπότη Παναγιώτη. Αμέσως θα γίνει αύξηση δημοτικών τελών κατά 500%, απόλυση εργαζομένων, καμία προσληψη, κούρεμα χρέους και ότι άλλλο φανταστεί ο νους σας. Εκει κατάντησαν το Δήμο τα λαμόγια.
      Απόδειξη και το σύστημα καθαριότητας που κατέρευσε σαν χάρτινος πύργος μέσα σε μια νύκτα. Και μετά θέλουνε και γκλαμουριές οπι αθεόφοβοι. Με τι λεφτά ρε θα τα κάνετε; Πληρώστε πρώτα αυτά που χρωστάτε από τις προηγούμενες εκδηλώσεις κιτσ, που τις έχετε ακόμη απλήρωτες. Α, να χαθείτε ηλίθιοι γραφικοί !!

      Διαγραφή
  67. Ανώνυμος27/8/14 09:58

    ΑΠΟ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΑΛΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΥΠΑΓΟΜΑΣΤΑΝ Ή ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ Ή ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕΓΑΡΑ ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΧΟΝΤΡΑ ΤΟΤΕ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ. ΚΡΙΜΑ ΣΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος27/8/14 10:18

    ΤΟΣΟ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!
    ΤΟΣΟ ΑΝΙΚΑΝΟΙ! ΤΟΣΟ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος27/8/14 11:11

    ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΦΟΥ ΚΟΙΤΑΖΑΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΛΕΨΟΥΝ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΑΠΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΔΗΘΕΝ ΣΑΛΑΜΙΝΙΕΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕ ΚΑΛΑ. ΝΕΑ ΔΗΜΑΡΧΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ 3 ΜΕ 4 ΓΡΑΦΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΛΕΡΑ. ΒΑΣΙΚΑ ΤΗΣ ΞΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΝΟΥΝ ΔΗΘΕΝ ΤΟ ΚΑΒΓΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΑΚΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΚΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος27/8/14 13:10

    ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΟΤΙ Η ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΖΕΙ. ΞΕΡΟΥΝ ΤΗ ΚΑΝΟΥΝ. ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΤΥΣΙΜΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕΜΝΕΣ. ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος27/8/14 13:34

    ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΑ ΔΗΜΑΡΧΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ 1 ΑΤΟΜΟ ΑΝΤΕ ΔΥΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΕΝΑΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ. ΓΙΑ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΥΤΟ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΥΓΙΕΣ, ΑΝ ΤΗΡΟΥΣΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΚΑΙΚΑΚΙΑ ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΑΛΙΕΥΤΙΚΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΕΧΟΝΤΑΣ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΔΙΟΙΗΚΟΥΣΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος27/8/14 13:46

    Θα συμφωνούσαμε όλοι μαζ σας έαν καποιοι εκμεταλευόμενοι το γεγονος της Ναυμαχίας κερδοσκοπούσαν και ξόδευαν τα λεφτα μας στο αέρα. Δεν είναι έτσι και το ξέρετε , οσοι απο εμάς εργαστηκαν για το θεσμό αυτο ξοδέψαμε απο τη τσέπη μας και δε ζητήσαμε 1 ευρώ απο το Δήμο και απο τον κ. Τσαβαρή το ίδιο θα συνεχίζουμε να κάνουμε γιατί μάλλον απο οτο φαίνεται απλα αγαπάμε αυτο το τόπο περοσσότερο απο εσάς. Μακάρι να διαψευθούμε αλλα με τις πραξεις σας δηλωνετε αντίθετα με αυτά που πρεσβεύατε πριν.

    Αλήθεια, κ. Δήμαρχε, τι θα απαντούσατε σε κάποιον που θα σας έκανε τις παρακάτω ερωτήσεις:
    1) Γιατι ποτέ δεν ως δημοτικός σύμβουλος και προεδρος αναπτυξιακού δε κατέιγγειλες ουτε καν ενδιαφέρθηκες για το ΟΛΠ και τα Ναυπηγεια?
    2) Γιατί ποτέ δεν ως δημοτικός σύμβουλος και προεδρος αναπτυξιακού δε εφερες στο συμβουλιο μια απόφαση ή ψηφισμα για τη προστασία των χώρων και της Ιστοριας της Ναυμαχίας ?

    Λογικό είναι να μην ενδιαφέρεσαι για το μοναδικό μέσο προβολής που έχουμε μια μάχη παγκόσμια γνωστη στα περατα της γής.
    Λογικό είναι να ειρωνεύεσε του πάντες για την δικιά σου ανικανότητα.
    Κρίμα για την τέλεια κατάπτωση !!!

    Δήμαρχος μονο στα χαρτια και στα λόγια.

    Μετά και από όλα αυτά, δεν θα μπορούσαμε να παραμείνουμε σιωπηλοί, όπως είχαμε επιλέξει να κάνουμε από την αρχή, αφού προκαλούμαστε οσοι ασχολούμαστε ενεργά με τη Σαλαμίνα.

    ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/8/14 13:52

      ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΜΕΤΑΛΙΑ ΤΑ ΚΥΠΕΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ? ΕΙΣΤΕ ΤΡΕΛΟΙ. ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΤΕΡΜΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/8/14 16:27

      Για τους 27/8/14 13:45 και 27/8/14 13:46
      Ενεργά ενεργούμενα και κουκουλοφόροι. Αγνώστου (;) ταυτότητος και προελεύσεως που θέλουν από τον καναπέ τους να έχουν λόγο και άποψη για όλα.
      ΟΥΣΤ κοπρόσκυλα. Ο ενεργός πολίτης είναι πάνω απ όλα ΕΠΩΝΥΜΟΣ.
      Άντε να ξύσετε κανένα σκεμπέ γιατί μόνο γι αυτό είσαστε άξιοι που θα μας πείτε ότι χάσαμε την ευκαιρία του αιώνα. Κάποιοι χάσανε την μάσα. Αυτό είναι αλήθεια. Η Σαλαμίνα όμως γλίτωσε από τα λαμόγια και τους μπιζναδόρους. ΟΥΣΤ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος27/8/14 18:43

      Για τον 27/8/14 13:46
      Εσείς μπορεί να μην ζητήσατε ούτε ένα ευρώ από τον Δήμο. Αυτό είναι υπό διερεύνηση. Ο αρχιψεύταρος ο Τσαβαρής έλεγε ότι τα Σαλαμίνια δεν στοίχισαν ούτε ένα ευρώ. Άμα κάνεις τη σούμα όμως θα δεις ότι από το Δήμο έφυγαν πολλά λεφτά κάθε χρόνο. Οπότε ποιός λέει αλήθεια;

      Διαγραφή
  73. Ανώνυμος27/8/14 13:48

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ , ΒΑΛΤΕ ΤΗ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΑ ΤΗΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος27/8/14 13:50

    ΕΤΣΙ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΡΙΔΑΚΗΣ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΗΓΕΙΤΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΛΗ ΓΙΑΤΙ ΚΟΛΑΕΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ? Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΤΟΥ ΑΥΤΗ Η ΕΜΟΝΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ Ή ΙΤΑΛΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΟΧΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος27/8/14 13:56

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΜΑΧΗ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ ΕΚΑΝΕ ΦΟΒΕΡΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣΑΝΕ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΧΩΡΙΣ ΦΑΜΦΑΡΕΣ. ΑΥΤΟΙ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΕΡΓΟ ΟΧΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ ΜΑΖΙ.
    ΠΟΛΛΟΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος27/8/14 14:09

    ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΗ ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΙΠΙΔΗ, ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΟ ΤΡΕΚΙΝΓΚ ΣΤΑ ΚΑΝΑΚΙΑ, ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΜΟΝΗ ΣΤΑ ΚΑΝΑΚΙΑ, ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΣΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΑ, ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ ΣΤΑ ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ, ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΟΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΠΕΡΣΗ ΣΤΗΝ ΒΙΛΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΠΕΡΙΤΕΧΝΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ, ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΟ ΠΡΩΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΤΗ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ ΓΝΩΣΤΟΥ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΧΗ ΜΑΧΗ ΜΑΧΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΗΛΙΘΙΟΙ
    ΠΟΛΛΟΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/8/14 14:34

      EΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΑΘΡΑ,ΑΙΟΛΑ. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΛΟΓΙΚΗΣ,ΑΒΑΣΙΜΕΣ. ΣΚΕΨΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΕΙΡΜΟ,ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΕΣ. ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΟΛΑ : ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ (ΜΑΡΙΔΑΚΗΣ) ΠΟΥ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΤΩΡΑ ΑΝΤΙ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΗΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ,ΑΝ ΟΧΙ ΤΟΝ ΧΛΕΥΑΣΜΟ.
      ΠΟΛΛΟΙ ΛΟΓΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.

      Διαγραφή
  77. Ανώνυμος27/8/14 15:56

    Απάντηση στον 13:45, 13:46
    Γιαννάκη Τσαβαρή, ξόφλησες, σε περιμένουν δύσκολες μέρες, δικαστήρια, ανακριτές, κάγγελα... Όσο κι αν προσπαθείς, η τύχη σου δεν αλλάζει.
    Κάνεις μπαμ από μακριά ότι προσπαθείς να απαξιώσεις τη Ρούλα και να την πιέσεις για να σου δώσει συγχωροχάρτι. Πλανάσαι πλάνην οικτράν, απερχόμενε μικρέ Γιαννάκη.
    Όχι μόνο δε μασάει η Ρούλα, αλλά θα σε χώσει ακόμα πιο βαθιά.
    Να το θυμάσαι αυτό.

    Επί του θέματος τώρα. Ο Μαριδάκης οφείλει να ζητήσει συγνώμη για το επιχειρούμενο καπέλωμα της νέας δημάρχου, τόσο όσον αφορά την προεξόφληση της παρουσίας της σε μία συγκέντρωση για την οποία δεν είχε καν ενημερωθεί, όσο και για το περιεχόμενο των Σαλαμινίων που εκείνος ήθελε να δώσει, πάλι εν αγνοία της.
    Κοντολογίς επιχείρησε να πλαστογραφήσει την υπογραφή της σε ένα κάλεσμα με το οποίο διαφωνούσε και ως προς τον τύπο και ως προς το περιεχόμενο. Εσύ αντί να τον επιπλήξεις για το απύθμενο θράσος, τον δικαιολογείς με εξ ίσου προκλητικό τρόπο. Επιβεβαιώνεσαι..

    Κύριε Τσαβαρή..
    1. Τα Σαλαμίνεια ήταν μία ανούσια φιέστα με πολύ χρήμα, πολλές φανφάρες, και ελάχιστο όφελος. Οφείλεις να περιμένεις να δεις τι θα κάνει η νέα δήμαρχος και μετά να ανοίξεις το βόθρο σου. Έχε υπομονή και στοιχειώδη αξιοπρέπεια.
    2. Η πολιτιστική πρωτεύουσα είναι άλλη μία φαντασίωσή σου αφού ούτε καν υποψηφιότητα δεν κατάφερες να θέσεις. Ελπίζουμε να την πάρει ο Πειραιάς για να γλείψουμε κι εμείς κανα κοκαλάκι. Αυτό κατάφερες μικρέ Γιαννάκη...
    3. Η αδελφοποίηση ήταν άλλο ένα ανούσιο και χωρίς αποτέλεσμα πυροτέχνημα για το θεαθήναι. Ουσία μηδέν.
    4. Μην ανακατεύεις τους εθελοντές που όντως εργάσθηκαν αφιλοκερδώς και έβαλαν απ' την τσέπη τους, με τα χρέη που δημιούργησες, τις χουντογιορτές, τα τραπεζώματα, τα λουλούδια, τα δώρα, τα ξενοδοχεία και τη διασπάθιση δημόσιου χρήματος.
    5. Ο δήμος έχει όντως χρέη και φέσια και υποχρεώσεις δεκάδων εκατομμυρίων που δημιουργησες παίρνοντας νέα δάνεια, επιμηκύνοντας τα παλιά μέχρι το 2034, αφήνοντας απλήρωτη την ΕΥΔΑΠ, το ΙΚΑ, και δεκάδες εκατομμύρια σε προμηθευτές και απαιτητές του δήμου. Αυτό ήταν το "έργο" σου.
    6. Τις ερωτήσεις που κάνεις μονίμως, πότε με το όνομά σου και πότε σαν γυναικούλα (ενεργός πολίτης τώρα), στις έχει απαντήσει κατ' επανάληψη η νέα δήμαρχος.
    Και εναντίον του Σπανόπουλου κινήθηκε όταν εσύ σφύραγες κλέφτικα μιλώντας για γλύστρες, και στο περιφερειακό συμβούλιο πήγε εναντίον του διαλυτήριου όταν εσύ κοιμόσουν, και κατάγγειλε το ΦΕΚ που ξεπουλάει την Κυνόσουρα, και τον ΟΛΠ και το έγκλημα της Τούρλας, κλπ. Εσύ Γιαννάκη έκανες τον αμερικάνο, δηλαδή το τσιράκι των παράνομων.

    Κύριε Τσαβαρή, τι θα απαντήσεις αν κάποιος σε ρωτήσει...

    1. Τι έκανες όταν ο Σπανόπουλος μπάζωνε τη θάλασσα και έφτιαχνε γλίστρες και μώλους και κατασκευές σε περιοχή που δεν επιτρέπεται ούτε χαλίκι στη θάλασσα?
    2. Γιατί δεν έκανες το παραμικρό όταν ο αντιδήμαρχος περιβάλλοντος κατάγγειλε στο δ.σ ότι ο Σπανόπουλος έχει επεκταθεί σε χώρο χαρακτηρισμένο αστικό πράσινο?
    3. Πώς αντέδρασες στο κατάπτυστο ΦΕΚ που ξεπουλάει την Κυνόσουρα και τη μετατρέπει σε ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη?
    4. Γιατί διέταξες να απομακρυνθεί το μνημείο των Σαλαμινομάχων από τον Τύμβο?
    5. Τι έκανες όταν ομόφωνα το αρχαιολογικό συμβούλιο και ο υπουργός πολιτισμού δεν ανανέωσαν την άδεια των Ναυπηγείων Κυνόσουρας λόγω ανεπανόρθωτης βλάβης στο παρακείμενο μνημείο?
    6. Ποιες δραστηριότητες έχουν νόμιμες άδειες, ποια ναυπηγεία δουλεύουν σαν μηχανουργεία και ποια τηρούν περιβαλλοντικούς όρους?
    7. Ποιες κατασκευές, μηχανολογικές εγκαταστάσεις, γερανοί, και λιμενικά έργα είναι νόμιμα?
    8. Γιατί ανέχθηκες τη λειτουργία ρυπογόνων μονάδων σε αδόμητη ζώνη απόλυτης προστασίας?
    9. Ποιο σαπιοκάραβο έχει άδεια αγκυροβολίας σε ενάλια αρχαιολογική ζώνη?
    10. Τι έγιναν οι υποσχέσεις για επέκταση του ΓΠΣ και η αλλαγή χρήσεων γης σε Αμπελάκι-Σελήνια?
    11. Τι έγιναν οι αποφάσεις των δημοτικών συμβουλίων για απομάκρυνση των ρυπογόνων μονάδων, η είσπραξη τελών ρύπανσης και η διεκδίκηση αποζημιώσεων για τις καταστροφές που έχουν γίνει στο φυσικό και πολιτισμικό περιβάλλον?

    Απαντήστε κύριε Τσαβαρή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος27/8/14 19:55

    Η απάντηση του συλλόγου Αιαντίς στη Δήμαρχο απο το facebook , πρέπει να αναρτηθη κ.Διαχειρηστά για να μάθαίνουμε και τη μια και την άλλη πλευρά , η κ νάννου μας εξέπληξε με αυτα που έγραψε τωρα ΄΄ομως ο κ. Μαριδάκης με εκπλήσει για άλλη μια φορά με το ενωτικό του πνέυμα την αγ'απη του για το νησί και τον σεβασμό του στη κ.νάννου και στο θεσμό που εκπροσωπεί.
    Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
    Μετά την ανακοίνωση της κ. Δημάρχου, είμεθα υποχρεωμένοι, προς χάριν της αλήθειας, να ενημερώσουμε και την κ. Δήμαρχο αλλά και όλους τους άλλους που ενδιαφέρονται για το νησί μας, και να τους γνωρίσουμε τα κάτωθι:
    1. Μετά το ενδιαφέρον της κ. Δημάρχου όσον αφορά την οργάνωση των Σαλαμινίων, επράξαμε όπως και για άλλους Δημάρχους στο παρελθόν, να την ενημερώσουμε με κάθε τρόπο, προκειμένου να γνωρίσει τα προγράμματα των «Σαλαμινίων», που έχουν σχέση με την προβολή, την οικονομική ανάπτυξη και τις δραστηριότητες πολιτισμού του νησιού μας.
    2. Παράλληλα, ενημερώσαμε και πολλούς άλλους δημοτικούς της συμβούλους σχετικά με αυτά.
    3. ΄Οσον αφορά την έκτακτη Γενική Συνέλευση, με την συμμετοχή Σαλαμινίων και μη εθελοντών, είχε σαν σκοπό να δηλώσουν στην κ. Δήμαρχο την επιθυμία δραστηριότητας άνευ ουδεμίας αμοιβής. Τα όσα ακούγονται και λέγονται περί δαπανών δεν μας αφορούν, διότι εμείς, όπως εργαζόμαστε εδώ και 35 χρόνια αφιλοκερδώς, τα ίδια θα κάνουμε και τώρα.
    4. ΄Οσον αφορά το τυπικό μέρος, ένας καλοπροαίρετος θα έβλεπε το πάθος της προσφοράς και της αγάπης για το νησί και όχι το τυπικόν «θα παραστεί» αντί του ορθού που ήταν «έχει κληθεί να παραστεί η κ. Δήμαρχος».
    5. Ο σύλλογος «ΑΙΑΝΤΙΣ» έχει αποδείξει στο πέρασμα των χρόνων ότι δεν εμπλέκεται με πολιτικές συμπάθειες ή αντιπάθειες.
    Κλείνοντας, παρακαλώ την κ. Δήμαρχο να έρθει στη Γεν. Συνέλευση της Πέμπτης 28/8 και να μην απογοητεύσει τους αγνούς πολίτες εντός και εκτός του νησιού μας, που έχουν αφιερώσει τον εαυτό τους στην υπηρεσία του τόπου.

    Ο Πρόεδρος του ΑΙΑΝΤΙΣ
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΙΔΑΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/8/14 20:10

      ΧΡΗΣΤΑΡΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕ !!!!!!!!! ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΑΔΕΛΦΕ !!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/8/14 20:18

      ΚΑΝΕΙ ΟΜΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΡΙΕΡΑ. ΕΡΩΤΗΜΑ: ΑΝ Κ/ε ΟΠΟΙΟΣΔΉΠΟΤς ΕΚΠΡΩΣΩΠΕ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΙΑΝΤΙΑ ΒΡΙΣΚΟΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ? ΜΕ ΤΙ ΜΕΣΑ? ΜΕ ΤΙ ΧΡΗΜΑ? ΜΕ ΤΙ ΣΚΟΠΟ? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΡΑΤΙΚΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ Ή ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ . ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΑΝΕ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΓΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΑΤΕΡΛΙ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ-ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ. ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΣΧΕΔΟΝ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ? ΔΕΝ ΥΠΟΘΗΚΑΝ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ - ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΕΓΩ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΜΕΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΚΥΠΕΛΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ. ΣΚΟΠΟΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΟΜΙΛΗΤΗΣ ΕΙΝΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΩΤΕΡΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΤΕΡΛΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ. ΑΜΑ ΘΕΛΕΤΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ Ή ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΩ. Μ.Μ

      Διαγραφή
  79. Ανώνυμος27/8/14 19:57

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΟΛΑ. ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ- ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΟΛΑ ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΙ ΕΙΣΠΡΑΞΑΜΕ ΔΩΣΑΜΕ. ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ. 5 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ/ ΣΑΣ. ΓΙΑΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ'ΣΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΘΕΤΟ ΝΑΝΝΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΓΗΓΕΝΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος27/8/14 20:08

    Πιστεύω οτι η Νάννου εκανε λάθος και με τα λεγόμενα του Χρήστου κατάλαβα οτι ουτε να τη καπελώσει ηθελε αλλά ουτε να τη ισοπεδώση οπως ορισμενοι κακοηθεις εγραφαν. Χρήστο Μαριδάκη συνέχισε , αγωνισου και να ξέρεις οτι εχεις ολο το νησι μαζί σου.

    Το φιλαράκι σου απο τον Νηρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος27/8/14 21:11

    αγωνισου, ξήλωσε το μνημείο από τον Τύμβο για να επεκταθεί ο Σπανόπουλος, εξάπλωσε τον καρκίνο στη Σαλαμίνα και να ξέρεις οτι εχεις ολο το νησι μαζί σου.
    Το φιλαράκι σου απο τον Νηρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος27/8/14 22:47

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/8/14 03:01

      Όταν τα έλεγε ο Αστράκος κανείς δεν τον πίστευε.
      Τώρα τα λένε οι ίδιοι οι Σακελλαριμαριδάκηδες. Ντροπή τους.
      Πόσα είναι τα αργύρια για να λέτε ότι τον καρκίνο δεν τον έφερε ο Σπανόπουλος αλλά τα ναυπηγεία Παναγιωτάκη, Μπεκρή και Διαμαντή;

      Διαγραφή
  83. Ανώνυμος28/8/14 02:05

    ΜΑΡΙΔΑΚΗ ! ΜΙΚΡΟΣ ΗΣΟΥΝΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ, ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΣΟΥ. ΠΑΡΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΜΑΡΙΔΑΚΕΙΑ. ΚΑΙ ΣΤΟΚΟΣ ΝΑ ΗΣΟΥΝΑ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος28/8/14 02:24

    Είσαστε κακοήθεις ! Αφήστε τον άνθρωπο να σκεφτεί. Μετά την μεγάλη επιτυχία
    της ταινίας « Η άνοδος της Αυτοκρατορίας» ετοιμάζεται να γράψει το σενάριο της καινούργιας ταινίας «Η πτώση της Αυτοκρατορίας Τσάβες – Μαριδάκη»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος28/8/14 03:19

    Για τη μπίζνα με το θεματικό πάρκο δεν βλέπω κανέναν να μιλάει και ανησυχώ. Ποιά προβολή, ποιανού νησιού ρε Μαριδάκη; Του νησιού που από τη μπόχα των σκουπιδιών δεν τολμάς να περάσεις την Αιαντείου και την Βροντού και το Ντοροντό; Ή του νησιού της γούβας και της λακούβας; Φιέστες για να προβάλετε τι; Την αρχαία ιστορία; Με το το σήμερα έχει σκοπό να ασχοληθεί κανείς ή θέλεις να χάψουμε τα παραμύθια του Τσαβαρή για ανάπτυξη πάνω στην αρχαία ιστορία και τον πολιτισμό όταν σήμερα η Σαλαμίνα ΒΡΩΜΑΕΙ; Τα μούτρα σας προβάλατε τρία χρόνια τώρα και μπίζνα με το θεματικό πάρκο μαγειρεύατε. Αλλά σας χάλασε η δουλειά και σκούζετε. Ποιός θα ήταν ο πρόεδρος του θεματικού πάρκου, ποιός ο διευθυντής και και ποιός θα έβαζε τα λεφτα να γίνει; Θέλετε να μας απαντήσετε σε αυτό Μαριδοτσαβαράκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/8/14 09:35

      Ο κ. Μαριδάκης έχει προτείνει και στη Νάννου και στους συμβουλους της οι εκδηλωσεις να γινουν το ιδιο και καλύτερα χωρις ο Δήμος να ξοδέψει ενα ευρώ. Αυτο επιεδη ημουν μπροστα δεν μπορει να το αμφισβιτησει κανείς!! Για του λόγου το αληθές σημερα στη συγκέντρωση του συλλόγου θα τα ακούσετε πιστευω και απο τον ίδιο να δω μετά τι άλλα θα βρείτε να γράψετε. κακομοιρα ανωνυμα τιποτενια ανθρωπάκια οπως λεει και το Δανίκας.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/8/14 13:06

      Το ονοματάκι σου κύριε "ήμουν μπροστά"; Και πού, πότε και γιατί έγινε αυτή η πρόταση;;;

      Διαγραφή
  86. Ανώνυμος28/8/14 09:39

    ΡΟΥΛΑ ΔΙΩΞΕ ΤΑ ΛΙΓΟΥΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΖΕΦΤΗΚΑΝ ΣΑ ΣΦΙΓΓΕΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΤΟ ΓΥΦΤΟΓΑΒΤΙΛΗ ΤΟ ΑΡΠΑΧΤΑ ΚΟΥΤΟΦΗΜΗ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΤΠΥ ΤΗ ΛΙΓΟΥΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΟ ΦΩΤΗ.... ΠΑΡΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΜΑΣΤΡΟΚΚΟΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/8/14 11:47

      Μάθε πρώτα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ρε κουκουλοφόρο κοθώνι και μετα μίλα για γύφτους, άρπαχτες, λιγούρια και λαμόγια. Δεν σου μοιάζουμε όλοι. Τι έγινε; Κόπηκε η μάσα και λύσσαξες; Ρε ΟΥΣΤ!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/8/14 12:15

      την απάντηση σας την έδωσε ο Μαστροκόλιας ήδη:
      "... Κλείνω τον πολύ παραγωγικό μας διάλογο με μια διαβεβαίωση στην τελευταία σου παραίνεση. Δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ λόγο να λιβανίσω καμιά Δήμαρχο, γιατί δεν έχω καμιά προσωπική επιδίωξη και στόχο, δεν διεκδικώ καμιά θέση στο δημαρχιακό μέγαρο....."

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος28/8/14 12:54

      ΤΟΥ ΜΑΣΤΡΟΚΟΛΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ, ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ, ΓΡΑΦΕΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΟΣ, ΣΩΣΤΟΣ, ΗΘΙΚΟΣ. ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΙΜΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΝΑ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΔΙΠΛΑ ΤΗΣ. (και δεν ειμαι ο Μαστοκολιας αλλα πολιτης που έχω άποψη)

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος28/8/14 15:18

      ΗΜΑΡΤΟΝ,ΣΤΑΜΑΤΑ ΔΕΝ ΣΕ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ! (ΚΟΙΝΩΣ : ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ !)

      Διαγραφή
  87. Ανώνυμος28/8/14 11:25

    AN ΔΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΚΩΜΩΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΜΕ ΒΑΘΜΟ ΔΕ ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΕ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝ.ΠΑΝΕ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΗΚΗΣΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΝΕΠΗΣΤΙΜΙΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/8/14 13:21

      ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ ΡΕ ΚΑΘΗΚΙΑ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ Ή ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΑ ΜΑΣΤΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΝΤΟΚΤΟΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΡΕ ΗΛΙΘΙΟΙ. ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΚΟΥΓΚΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΡΟΥΦΙΑΝΕ Ε ΡΟΥΦΙΑΝΕ. ΕΤΣΙ ΠΡΑΤΤΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ

      Διαγραφή
  88. Ανώνυμος28/8/14 13:15

    ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΑΡΙΔΑΚΗ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΙ ΑΠΟΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ. ΝΙΩΘΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΤΥΨΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΞΙΛΕΑΣΤΟΥΝ?ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΜΒΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΣΤΟΝ ΛΟΓΙΚΟ ΑΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΩΣ ΘΑ ΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΝ ΤΟΝ ΤΥΜΒΟ. ΔΗΛΑΔΗ Η ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΛΑΔΩΜΕΝΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος28/8/14 13:24

    Κύριε Μαριδάκη,

    Ειλικρινά λυπάμαι για τη συμπεριφορά σας, Εκτός από τη ΣΥΓΓΝΩΜΗ που πρέπει να ζητήσετε από τη Δήμαρχο Σαλαμίνας γι’ αυτό σας το ατόπημα, πρέπει να ζητήσετε ΣΥΓΓΝΩΜΗ και από τους εθελοντές των Σαλαμινίων. Γιατί μας εξαπατήσατε λέγοντάς μας θα είναι και η κα Δήμαρχος στη συγκέντρωση. Δεν σεβαστήκατε ούτε εμάς, ούτε την προσφορά μας.
    Εθελοντής Σαλαμινίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/8/14 13:41

      Οσο εισαι εσυ εθελοντής αλλο τόσο ειμαι ο Μαστροκόλιας

      Διαγραφή
  90. Ανώνυμος28/8/14 13:40

    ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΘΛΙΑ ΤΣΑΒΑΡΟΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/8/14 13:42

      ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗ ΧΑΝΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  91. Ανώνυμος28/8/14 13:40

    Η ζωή ενός ανθρώπου κρίνετε από τα έργα του και όχι από τα λόγια του.Αυτό για τον κ.Μαριδάκη, ο οποίος μας έχει μάθει πως να αγωνιζόμαστε.Θα ήθελα και γω με την σειρά μου να παρακαλέσω την κ. Δήμαρχο να παραστεί στην συνέλευση του Αιαντις,το καλό του τόπου μας το επιβάλλει.Πρέπει με ομοψυχία να βοηθήσουμε το νησί μας! Κυρία Νάννου, Δήμαρχε η επιτυχία μίας δημοτικής αρχής είναι τα έργα της! Γιά να επιτευχθει αυτό θέλει κατά την ταπηνή μου γνώμη, θέληση, δουλεά συμαχίες, Κάντε τους "εχρούς σας" φίλους.Θα έχετε βοήθεια χωρίς αντιπαραθέσεις. Σας εύχομαι καλη θητεία!!! Κατερίνα Μπακαούκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/8/14 15:33

      ΑΔΥΝΑΤΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ...ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ. ΚΑΙ Ο ΄΄ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΑΣ΄΄ (΄΄μας έχει μάθει πως να αγωνιζόμαστε΄΄) ΕΧΕΙ ΚΡΙΘΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΑΣ. ΙΣΩΣ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗ...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/8/14 17:57

      ΚΥΡΙΑ ΜΠΑΚΑΟΥΚΑ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΑ ΤΣΑΒΑΡΟΣΚΥΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΕ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙΣ.ΕΑΝ ΗΣΟΥΝ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΗ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΖΑΜΕ.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος28/8/14 22:18

      Φίλε 17:57, όλες οι γνώμες είναι σεβαστές χωρίς αυτό να σημαίνει ότι γίνονται και αποδεκτές.
      Η κυρία Μπακαούκα έχει κάθε δικαίωμα να λέει ότι θέλει και να είναι τσαβαρικιά όσο θέλει.
      Εμείς έχουμε υποχρέωση να αποδομούμε τα σαθρά επιχειρήματα και να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους.
      Η κυρία Μπακαούκα προτείνει την ενότητα και την κοινή δράση, (όντως είναι σωστή και πιάνει στον κόσμο), αλλά χωρίς αρχές, χωρίς προϋποθέσεις, χωρίς σεβασμό στους θεσμούς, την ιεραρχία και προκαταλαμβάνοντας-εκβιάζοντας την γνώμη της δημάρχου.
      Τέτοιες πρακτικές είναι καταδικαστέες και πρέπει να απορρίπτονται. με όποιο μανδύα και αν καλύπτονται..

      Διαγραφή
  92. Ανώνυμος28/8/14 13:47

    ο κ. Ματροκόλιας ειναι εντιμος , σοβαρός και γνωστης της τοπικής αυτοδιοικησης. Ξερει να τιμα το καθέ να απο εμας και η νεα Δήμαρχος πρεπει να σκεφτει να διωξει ολους τους παρατρεχάμενους αμορφωτους που εχει δίπλα της. Ηδη με το δελτιο τύπου κατα ενος Συλλόγου αντι για τη συνεργασία έδειξε εκεινος που το έφτιαξε μια μισητή εικόνα της δημάρχου απεναντι στους δημότες μας , ο κ. Μαστροκόλιας εχει γνωσεις και σεβασμο σε ολο το νησι. Μια φιλική συμβουλή στη κ. Νάννου απο ενα συμβουλο της .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/8/14 15:59

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ κ. ΜΑΣΤΡΟΚΟΛΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ.

      Διαγραφή
  93. Ανώνυμος28/8/14 13:57

    ΑΝ ΓΙΝΕΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΦΙΛΟΣ Κα ΜΠΑΚΑΟΥΚΑ ΚΑΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΣΤΗΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΗΝ ΦΕΡΕΙ ΑΣΧΗΜΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΟΛΛΑ ΤΟ 1821 ΤΟ 1940 ΚΑΙ ΠΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ. ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ανώνυμος28/8/14 15:33

    Οι εχθροί κυρία Μπακαούκα δεν πρέπει να γίνονται φίλοι κάνοντάς τα χατίρια τους και υπακούοντας στα κελεύσματά τους. Πρέπει καθένας να μάθει το ρόλο του και τη θέση του.
    Ο κύριος Μαριδάκης οφείλει να μην εκβιάζει τη δήμαρχο, και να μην προκαταλαμβάνει τη δράση της.
    Κάθε προσφορά είναι δεκτή αρκεί να συμβαδίζει με την επίσημη δημαρχιακή γραμμή..
    Παρασυναγωγές, τετελεσμένα και εκβιασμοί, ανήκουν σε άλλες εποχές και απορρίπτονται ασυζητητί.

    Ο κύριος Μαριδάκης οφείλει να απολογηθεί για πάρα πολλές εγκληματικές πράξεις και παραλείψεις εναντίον της ιστορίας και του πολιτισμού (σχόλιο 25/8/14 22:35)
    Γιατί δεν το κάνει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/8/14 00:23

      κ.Μπακαούκα συχγαρητήρια για τη θέση σας και η Σαλαμίνα οσο να γράφουν 2 άρρωστα πιθικοειδή πληρωμένα ανθρωπάκια του εκάστοτε Μηναρούλα κατα του κ. Μαριδάκη θα πέφτουν στο κένο. Οι συνεργάτες της Νάνου ειναι αυτοι που πολτικά και κοινωνικά θα τη εξαφανίσουν, το κ. Μαριδάκη τον αγαπάει ολο το νησί γιατί οσα χρόνια αγωνιζόταν η κ.Ναννου ζούσε σε πελάγη ευτηχίας ή μάλλον τη απασχολούσε να επερνε το χρίσμα της Νοδούλας και να πληρωνει εφημεριδες γαι καμια δημοσίεση. Αρα ουτε εσεις αλλα ουτε η Ναννου δεν εχει το δικαιωμα ουτε να κρινει αλλα ουτε να μιλαει για τον άνθρωπο αυτο. Περα απο 2 με 3 ενυπόγραφα σχόλια τα άλλα ειναι σκουπίδια , συνεχιστε σκουπίδια να γραφετε οσα και να γραφετε θα ειναι σα τα μουτρα σας.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/8/14 00:42

      Εσύ αγράμματε σκουπιδοφάγε είσαι επώνυμος?
      Οι αρλούμπες είναι τσάμπα, πες κι άλλες.

      Διαγραφή
  95. Ανώνυμος28/8/14 17:20

    Πολύ σωστός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ανώνυμος28/8/14 18:36

    Η ανοδοσ τησ αυτοκρατοριασ ΣΚΟΠΕΛΙΤΗ ΧΡΗΣΤΟ ΤΟ ΝΟΥΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ανώνυμος29/8/14 00:14

    Διαβαστε αρχιλαμόγια Μηναρούλα Το salamina press . Λογικό έιναι τα πληρωμένα ανθρωπάκια του συστήματος να συκοφαντουν και να λασπολογουν ακόμα και να απειλουν το διαχειρηστή . Γιάτι ? Πολυ απλά γιατι ξεγυμνώνη πολιτικά αυτο που λέγετε Δήμαρχος. Οι μόνοι που είχαν πολιτιστική αντέντα ηταν ολοι οι άλλο υποψήφιοι εκτος της κ. Νάννου . Ολοι ειχαν παρει θέσεις επίσημα και ειχαν σχεδια και προτασεις να υλοποιησουν μετα εκλογικά εκτος της κ. Νάννου που μιλουσε γενικόλογα χωρις να αναφερετε πουθενά. Η απαξιωτική της στάση απέναντι στη κοινωνία μας και προπάντων της ιστορία μας την καθιστά ως η πρωτη Δήμαρχος στη Ιστορία του νησιού που για να μεινει στην "εξουσία" και να απολαμβάνει τη καρέκλα με τα σκυλάκια γυρω της για ενα μεροκόματο , θα ισοπεδώση τα πάντα . Διάβασα με πολυ προσοχή το πρόγραμμα της και δεν αναφερετε σε 1 εργο που προκειτε να κανει!!! Δεν εχει αναφερθει ουτε εχει δεσμευθει εαν θελει η Σαλαμινα να διεκδικει ενα καλύτερο άυριο για τις νεες γεννες που εμεις υποχρεωτικα αναπνεουμε το καρκινο των υποστηριχτών της Παναγιωτηακης , Σπανοπουλος κτλ .

    κ. Νάννου εάν σε αυτο το θέμα δε μπορεσες να το διαχειρηστής καταλαβαίνουμε όλοι οτι εισαι επικύνδυνη για το Δήμο,

    Φυσικα γνωριζεις το παιχνιδακι να ριχνεις τα βάρη στους άλλους και να βγαίνεις λαδι ...τωρα παρελαβες και καθε σου αποφαση καλή ή κακή θα σε κυνηγάει

    Ηθελες να γινεις Δήμαρχος να νοικοκυρέψεις το Δήμο και όχι να μας το διαλύσεις

    Ξεκίνησες πολυ λάθος και εχεις ολη τη κοινωνία απέναντι σου!

    Ζήτα συγνώμη σε ολους μας και μάθε εσύ και οι συνεργάτες σου οτι ο Δήμος δεν ειναι τσιφλίκη καθενός ανηκει σε όλους μας και το αποφασίζω και διατάζω στο σπίτι σου.

    καταλαβες ??

    Kryetarët e komunave të kuptojnë

    Στα γράφω και τα αλβανικά μηπως τα καταλάβουν οι συνεργάτες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/8/14 00:29

      Αλβανέ τσαβαρογλείφταρε και τσαβαροθρεμένε, άρχισε να τρέμεις(*). Τα λάδια τέλειωσαν, οι ρεμούλες οι κομπίνες και οι αρπαχτές ανήκουν στο παρελθόν.

      (*) Το τρέμουλο είναι απ' τη στέρηση, σε πέντε χρόνια θα έχεις στρώσει..

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/8/14 01:38

      Έτσι είναι, όταν πας να πάρεις το κρέας από το στόμα του σκύλου, θα σου ορμίσει να σε κατασπαράξει.
      Την ίδια συμπεριφορά επιδεικνύει και ο ανεκδιήγητος και βολεμένος ειδικός σύμβουλος του απερχόμενου δημάρχου που ακούει στο όνομα μαριδάκης.
      Παρά την σαφή τοποθέτηση της νέας Δημάρχου (βλέπε ανακοίνωσή της) και αντί να ζητήσει συγνώμη για το ατόπημα του, ο εν λόγω κύριος συνεχίζει να ρίχνει λάσπη όπως έκανε και προεκλογικά, προκειμένου να πετύχει τους σκοπούς του, γράφοντας στα τελευταία των υποδημάτων του τη νέα Δημοτική Αρχή.
      Άκουσα ότι σήμερα στη σύναξη του Συλλόγου και λοιπών (όπου είχαν προσκληθεί ιδιαιτέρως άπαντες), σε ένα ακροατήριο 10 ατόμων όλοι κι όλοι, απειλούσε θεούς και δαίμονες.
      Αν αληθεύουν αυτά, τότε ο άνθρωπος είναι για ...δέσιμο και δεν αξίζει να ασχολείται κανείς μαζί του.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/8/14 02:03

      Aσ' τους νεκρούς να προχωρούν...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος29/8/14 02:31

      Δυστυχώς, όσα γράφετε είναι αλήθεια. Απλώς τώρα, πρέπει να σεβαστούμε όλοι το ιδιαίτερα σοβαρό οικογενειακό πρόβλημα του κ. Μαριδάκη και να σιωπήσουμε. Ο χρόνος θα δείξει ποιός υπερβάλει και ποιός όχι. Και επιπλέον καλά θα κάνουν μερικοί να προσγειωθούν στην πραγματικότητα. Ξέρετε ποιά είναι η πραγματικότητα; Κατασχετήριο στον δήμο για 1,5 εκατομ. ευρώ από την ΕΥΔΑΠ και η Τσαβαροπαρέα το έκρυβε. Για να σκάσει στα χέρια της Νάννου με το καλημέρα μόλις έμπαινε στο δημαρχείο. Αυτή είναι η πραγματικότητα κι εδώ καθόμαστε και τρωγόμαστε για τα Σαλαμίνια.

      Διαγραφή
  98. Ανώνυμος29/8/14 07:44

    ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΡΙΔΑΚΗ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΑΙΑΝΤΙΣ ΚΑ ΙΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΥΓΗΡΙ ΑΣ ΚΑΛΕΣΕΙ ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΚΙΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΕΙ ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ.Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ 10 ΜΕΛΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΙΒΕ-ΚΛΑΜΠ. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΡΙΔΑΚΗΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ Η ΣΚΟΥΦΙΑ ΜΟΥ" ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΒΡΕΙ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΠΙΟ ΓΝΩΣΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.