Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

18 Νοε 2014

Ο/Η Ανώνυμος18/11/14 18:18 άφησε ένα νέο σχόλιο στην ανάρτησή "Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η 27η (Ειδικής Συνεδρίασης) ..." μπορεί κάποιος να απαντήσει με την δέουσα σοβαρότητα;

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η
Έχουμε την τιμή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 76, N. 3852/2010, να σας καλέσουμε σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης, που θα πραγματοποιηθεί στις 27 Νοεμβρίου 2014, ημέρα Πέμπτη και ώρα 16.00, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, για συζήτηση και διατύπωση γνώμης στο παρακάτω θέμα :
«Διατύπωση γνώμης επί ενός νέου μοντέλου διαχείρισης απορριμμάτων ύστερα από το υπ΄αριθμ 192429/2-10-2014 έγγραφο της Περιφερειάρχη Αττικής κ. Δούρου Ρένας»
 
Ο/Η Ανώνυμος18/11/14 18:18 άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η 27η (Ειδικής Συνεδρίασης) ...":
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΑΥΤΟ; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΝΑ ΠΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ;;;;;;;;;; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΟΥΝ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΟΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ, Η ΘΑ ΤΟ ΦΕΡΕΤΕ ΠΑΛΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟ ΟΠΩΣ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΔΑΠ;;;;;;;;;;

82 σχόλια:

  1. Ανώνυμος18/11/14 20:08

    κάτσε λίγο και ο διευθυντής ενημέρωσης του γραφείο δημάρχου θα σου απαντήσει άμεσα, αμ πως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος18/11/14 20:30

    ΕΝΩΜΕΝΑ ΑΡΑΒΙΚΑ ΕΜΙΡΑΤΑ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος18/11/14 20:51

    ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΑΠΑΝΤΑΩ ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος18/11/14 21:12

    ΤΗΝ ΑΛΗΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΗΤΗ ΟΥΔΕΙΣ ΑΓΑΠΗΣΕ
    ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΩΣ ΑΛΗΤΗΣ
    ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ
    ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
    ΟΥΤΕ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΟΥΤΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
    ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΠΟΡΕΥΤΕΙΣ ΤΗΝ ΟΔΟ ΤΙΜΩΡΙΑΣ
    ΟΥΤΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΟΥΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΠΑΜΕ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΕΛΟΣ
    ΗΡΘΕΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΑΠΕΤΥΧΕΣ ΣΑΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ
    ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ
    ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΣΗΤΟΣ
    ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΚΟ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ
    ΣΕ ΑΝΕΧΘΗΚΑΜΕ 3,5 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ
    ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΘΑ ΤΗΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ
    ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙΣ ΣΤΟ ΒΟΘΡΟ ΣΟΥ
    ΕΝΑΣ ΓΝΗΣΙΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/11/14 21:32

      Ρε μπας και σου χει πη@@@@ μάνα, γυναίκα και κόρη;
      Τόση χολή δεν δικαιολογείται

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/11/14 22:00

      ΟΥΤΕ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΟΥΤΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
      ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΠΟΡΕΥΤΕΙΣ ΤΗΝ ΟΔΟ ΤΙΜΩΡΙΑΣ

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος18/11/14 21:20

    Ρε λαμόγια δεν περάσατε από διαβούλευση το Τεχνικό Πρόγραμμα και τον Προϋπολογισμό και περνάτε τα σκουπίδια; Θα μου πεις εκεί είναι η μάσα. Εεε Μηνά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος18/11/14 21:20

    ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΑΠΑΝΤΑΩ ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ (.ΕΑΝ ΕΝΝΟΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ) Ο.Κ .ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΕΠΩΝΥΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ,
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΑΝΑΡΤΗΣΤΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος18/11/14 21:42

    Θα ήθελα σαν πολίτης κάποιος επίσημα ή εν τέλει ανεπίσημα που γνωρίζει τώρα που καταστάλαξε η σκόνη του 1ου τριμήνου Δημαρχίας Νάνου τι έγινε με τους οφειλέτες και τις διαταγές πληρωμής αυτών.Δηλαδή ακούγαμε ότι έσκαγαν βροχή οι κατασχέσεις, ότι συνοστίζονται έξω από την ALPHA οι προμηθευτές του Δήμου. Κοιτώντας στο διαύγεια βλέπω 2 το πολύ 3 ανακοπές από τον Δήμο άρα
    1. Εκτός απο ΕΥΔΑΠ και εφορία και η γνωστή με Λάμπρο Φωτεινή διαταγή πληρωμής που είναι οι υπόλοιπες?πληρώθηκαν?αν ναι ήταν σύνομες? Γιατί αν πληρώθηκαν άρα κατάσχεσαν τα χρήματα που προφανώς έγιναν από κονδύλια του Δήμου δεν έγινε αντικατάσταση αυτών?Που ειναι οι διορθωτικές κινήσεις στο διαύγεια απο την οικονομική υπηρεσία?ΠΟΣΑ ΗΤΑΝ , ΤΙ ΚΟΣΤΙΣΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΗ?
    2. Αν δεν πληρώθηκαν και ανακόπηκαν τότε τι γαβγίζουν ότι δεν έχουν λεφτά?Μήπως όλα αυτά ήταν χάβρα Εβραίων για το αυτονόητο.
    Παρουσιάζουν μια κατάσταση απόλυτης διάλυσης και οτι πολλοί προμηθευτές πέσαν σαν τα κοράκια......ΠΟΥ ΠΉΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΆ.
    Μπορεί να μας πει η κυρία Δήμαρχος,μπορεί να μας πει ο κύριος Αγαπίου,μπορεί να μας πει ο κύριος Δουμένης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/11/14 23:54

      Μπορεί να μας πει κάποιος, ποιος ξεκίνησε τη φάμπρικα με τις διαταγές πληρωμής; Και ποια τιμολόγια είναι αυτά που πληρώθηκαν ή πληρώνονται δια της δικαστικής οδού (δηλαδή με το ζόρι;). Αν θυμάμαι καλά επί Σοφρά δεν υπήρχε ούτε μία διαταγή πληρωμής παρότι υπήρχαν και τότε χρέη και καθυστερήσεις πληρωμών από τα προηγούμενα χρόνια; Ποιος "ανακάλυψε" τις διαταγές πληρωμής επί Τσαβαρή; Ποιος θα μας εξηγήσει;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/11/14 00:05

      Αυτοί που τους φέσωσε ο Πίπης. Αυτοί ανακάλυψαν την φάμπρικα με τις διαταγές πληρωμής και τα κατασχετήρια. Ο Τσαβαρής μόλις ανέλαβε είχε 3.000.000 ευρώ κατασχέσεις. Η μαντάμ κάτι ψίχουλα κι ας κλαίγεται η μυξοπαρθένα

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος19/11/14 01:51

      κοιταξε να είσαι καλό παιδί, γιατί θα σου βάλω πιπέρι στο στόμα.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος19/11/14 01:54

      γιατί δεν γίνονται κατασχέσεις κύριε θρασόπουστα?
      γιατί ξέρουν ότι θα πάρουν τον πούλο, ο λήσταρχος πλήρωνε με ποσοστό.
      ξέρεις πόσες συνομολογήσεις και πόσες παραιτήσεις από ένδικα μέσα έκανε ο απατεώνας?
      το ποσοστό έπεφτε.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος18/11/14 22:40

    Ένα κατασχετήριο έχει από μια εταιρεία υδραυλικών με πολύ μικρό ποσό. Ούτε απότην ΕΥΔΑΠ έχει ούτε από την Εφορία ούτε από τον Λάμπρο.
    Γιατί δεν μας λέει η μαντάμ Σουσού για το ειδοποιτήριο της Εφορίας για το χρέος της ΔΗΚΕΣΑ;
    Βλέπε Πίπης.
    Μανταμίτσα τα ψέμματα τελειώσανε. Ότι είπες είπες. Από δω και πέρα δουλειά κι αν είσαι άχρηστη κι ανίκανη σπίτι σου.
    Η Ρηνούλα περιμένει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος18/11/14 23:55

    Μπορεί να μας πει κάποιος, ποιος ξεκίνησε τη φάμπρικα με τις διαταγές πληρωμής; Και ποια τιμολόγια είναι αυτά που πληρώθηκαν ή πληρώνονται δια της δικαστικής οδού (δηλαδή με το ζόρι;). Αν θυμάμαι καλά επί Σοφρά δεν υπήρχε ούτε μία διαταγή πληρωμής παρότι υπήρχαν και τότε χρέη και καθυστερήσεις πληρωμών από τα προηγούμενα χρόνια; Ποιος "ανακάλυψε" τις διαταγές πληρωμής επί Τσαβαρή; Ποιος θα μας εξηγήσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/11/14 00:05

      Αυτοί που τους φέσωσε ο Πίπης. Αυτοί ανακάλυψαν την φάμπρικα με τις διαταγές πληρωμής και τα κατασχετήρια. Ο Τσαβαρής μόλις ανέλαβε είχε 3.000.000 ευρώ κατασχέσεις. Η μαντάμ κάτι ψίχουλα κι ας κλαίγεται η μυξοπαρθένα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/11/14 01:48

      τι λες ρε αλητήριε, ο ληστής πλήρωνε αυτούς που ήθελε με το αζημίωτο, ο κύριος 15% είναι το παρατσούκλι του.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος19/11/14 03:02

      Δεν μας τα λες καλά "19/11/14 00:05". Αν ήταν αυτοί, που όπως λες φέσωσε ο Σοφράς, γιατί επί των ημερών του δεν ήρθε ούτε μια διαταγή πληρωμής; Τότε δεν το ήξεραν το κόλπο; Άσε που ένα ... πουλάκι κελάιδαγε ότι οι διαταγές πληρωμής αφορούν τιμολόγια της δημαρχίας Τσαβαρή και μάλιστα για δαπάνες που έγιναν χωρίς μελέτες και προϋπολογισμό, οπότε το κόλπο με τις διαταγές πληρωμής είναι ο μόνος τρόπος για να πληρωθούν αυτά. Μήπως το πουλάκι έχει δίκιο, οπότε το ζήτημα πάει αλλού; Απορώ, ας μαε εξηγήσει κάποιος ...

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος19/11/14 01:57

    Σε λίγο θα σκάσει και η μπόμπα με τις διαταγές πληρωμής κι αλοίμονο σε κάποιον ή κάποιους.
    Είπαμε όλα στην ώρα τους. Όποιος βιάζεται σκοντάφτει.
    Έτσι δεν είναι γιαννάκι;
    Είσαι ακόμη εδώ ή έφυγες για Αργεντινή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/11/14 03:05

      Δεν θα πάει στην Αργεντινή. Έχουμε με την χώρα αυτή συμφωνίας αμοιβαίας δικαστικής συνδρομής, οπότε εκεί δεν μπορεί να κρυφτεί. Πρώτη στάση θα κάνει στην Κύπρο, για ανεφοδιασμό και μετά γραμμή για την ... (μαντέψτε)

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/11/14 14:54

      Eλβετία να κόψει εντελβαις

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος19/11/14 02:04

    Για να μαθαίνει και ο ερωτών ανώνυμος, ένα θέμα πρώτα πάει στην επιτροπή διαβούλευσης και μετά στα συμβούλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/11/14 07:04

      Μ' αρέσεις που εσύ απαντάς επώνυμα και καμαρώνεις μωρή σκούπα.
      Για να καταλαβαίνουμε και μεις οι άσχετοι, η επιτροπή διαβούλευσης είναι αυτή που περάσατε το τεχνικό πρόγραμμα και το προϋπολογισμό;
      Σ΄ ευχαριστώ για την άμεση ενημέρωση σου

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος19/11/14 06:11

    Και μετά διερωτάστε πώς έφθασε εδώ ο Δήμος !!!
    Είναι αποκαλυπτικό της ανικανότητας ανθρώπων που μέχρι χθες ο ένας ήταν Δήμαρχος, ο άλλος αντιδήμαρχος Οικονομικών κι ο τρίτος μέχρι πρόσφατα Υποναύαρχος !!!
    Τρία ….ξεφτέρια που δεν ξέρουν που παν΄ τα τέσσερα.
    Στην Οικονομική Επιτροπή και πριν καν αρχίσει η συζήτηση του κορυφαίου θέματος για ένα Δήμο που είναι ο προϋπολογισμός, τα μέλη της μειοψηφίας κ.κ. Τσαβαρής Γιάννης, Καπετανάκης Γρηγόριος και Μιχάλαρος Αναστάσιος αποχώρησαν από την Επιτροπή, διότι όπως δήλωσε ο κ. Τσαβαρής "δεν είχαν υποβληθεί στην Οικονομική Επιτροπή για την κατάρτιση του προϋπολογισμού έτους 2015, οι αποφάσεις της Επιτροπής Διαβούλευσης, των Δημ. Κοινοτήτων και της Εκτελεστικής Επιτροπής".

    Καλά, οι κύριοι αυτοί δεν έχουν πάρει χαμπάρι τίποτα;
    Δεν έχουν ακούσει τίποτα για Παρατηρητήριο;
    Δεν ξέρουν ότι έχουν αλλάξει όλα από το 2013 με το νόμο 4172/2013 που σωστά επικαλέστηκε η κυρία Δήμαρχος;
    Πού νομίζουνε ότι βρίσκονται, ακόμα στο 2013;
    Θέλουν να κάνουν και αντιπολίτευση; Για όνομα του Θεού, με τι προσόντα και γνώσεις;
    Την προηγούμενη φορά στο δημοτικό συμβούλιο με την αύξηση των δημοτικών τελών που είναι εξίσου κορυφαίο θέμα, πάλι σηκωθήκανε και φύγανε με το πρόσχημα ότι δεν τους αφήνανε να μιλάνε με τις ώρες.
    Τώρα στην Οικονομική Επιτροπή ξαναφύγανε με άλλο πρόσχημα, που ακόμα κι αν δεν είχε αλλάξει ο νόμος περί κατάρτισης του Προϋπολογισμού, ο λόγος που επικαλέστηκαν είναι αστείος από πλευράς ουσίας.
    Φαίνεται ότι γι αυτούς η φυγή είναι λύτρωση.
    Πάντως με τέτοια ανικανότητα και ασχετοσύνη το μόνο που σας μένει να κάνετε κύριοι είναι να πάτε σπίτια σας.
    Αρκετά καταστρέψατε το Δήμο, αρκετά μας ταλαιπωρήσατε.
    Δεν σας χρειαζόμαστε άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος19/11/14 07:38

    Σε λίγο θα σκάσει και η μπόμπα με τις διαταγές πληρωμής κι αλοίμονο σε κάποιον ή κάποιους.
    Είπαμε όλα στην ώρα τους. Όποιος βιάζεται σκοντάφτει.
    Έτσι δεν είναι γιαννάκι;
    Είσαι ακόμη εδώ ή έφυγες για Αργεντινή;


    Κανε Ακρη μην σε σκουντήξει το βοιδι που ειναι το βοιδι παω να το αγοράσω.............
    Με Θα ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ οικονομικη πολιτικη.
    Θελουμε απο καποιον στοιχεία και οχι μπουρδολογίες και θεατρινισμούς.Να δουμε την έκταση του προβλήματος στο θεμα των προμηθευτών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος19/11/14 08:11

    Μηνά άλλαξε τις ώρες που παίρνεις τα χάπια γιατί εμείς δεν χαπακονόμαστε ξέρεις. Είμαστε φυσιολογικοί άνθρωποι και τα ωράρια μας φυσιολογικά. Αυτές τις ώρες που γράφεις εσύ για να υπερασπίζεις τον εαυτό σου και την γυναίκα σου οι νορμάλ άνθρωποι κοιμούνται. Για να υπάρχει και διάλογος και αντίλογος βρε αδερφέ. Ή ούτε υπέρ του διαλόγου είσαι; Καλά ξυπνητούρια Μηνά. Τα λέμε πάλι αύριο το πρωί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος19/11/14 10:05

    ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΗ ΧΑΣΑΜΕ ΤΗ ΜΠΑΛΑ?
    ΘΑ ΤΗ ΒΡΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΕΚΕΙ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΟΝΙΜΩΣ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ
    ΚΡΙΜΑΣ ΚΡΙΜΑΣ ΚΡΙΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος19/11/14 10:37

    Κύριε Δήμαρχε και παράλληλα Αντιδήμαρχε Οικονομικών Μηνά δυστυχώς τις βλακείες που κάνεις τις πληρώνει η γυναίκα σου η οποία ως άβουλο ον δέχεται τις διαδικαστικές πολιτικές σφαλιάρες συνεχώς. Το έγγραφο που ήρθε στον Δήμο τον Ιούνιο του 2014 μετά την νίκη σας στις εκλογές αναφέρει ναι ή όχι ότι και να έχουν τηρηθεί αυτά που ο Ν 4172 ορίζει, οι νέες δημοτικές αρχές που είχαν εκλεγεί από τις πρόσφατες εκλογές του Μαϊου , είχαν την δυνατότητα να αλλάξουν το προσχέδιο του Προϋπολογισμού που θα είχε πιθανόν συνταχθεί από τις απελθούσες δημοτικές αρχές; Άρα κύριε Δήμαρχε της κουρτίνας ήταν πολιτικά σωστό και δεοντολογικό να πάρει απόφαση ο Τσαβαρής, οι Δημοτικές Κοινότητες, η Εκτελεστική και Οικονομική επιτροπή και να έρθετε εσείς εκ των υστέρων και να αλλάξετε το προσχέδιο του προϋπολογισμού; Επομένως αφού ο Νόμος σας δίνει την δυνατότητα επί της ουσίας να φτιάξετε εσείς το προσχέδιο του προϋπολογισμού, γιατί δεν εφαρμόσατε τις διαδικασίες ως ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΘΑΡΑ ΧΕΡΙΑ και νέα Δημοτική αρχή με νωπή την λαϊκή ετυμηγορία; Γιατί δεν πήρατε τις εγκρίσεις από τις δημοτικές κοινότητες που επί των ημερών σας έκαναν τουλάχιστον 3 συμβούλια; Γιατί δεν το περάσατε από εκτελεστική επιτροπή η οποία ισχύει από την πρώτη μέρα που αναλάβατε; Γιατί δεν το περάσατε από την Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης που επιλέξατε πριν 10 μέρες; Αυτά κύριε Δήμαρχε αλλού και σε άλλους. Αν τολμάτε βγάλτε στον αέρα το έγγραφο που ήρθε στον Δήμο για να διαβάσει ο κόσμος ότι είχατε την δυνατότητα και καλώς, να αλλάξετε το προσχέδιο του προϋπολογισμού που αυτοί οι κακοί ενδεχόμενως θα είχαν φτιάξει εν όψει της δικής σας θητείας. Όσον αφορά τους χαρακτηρισμούς σου για τους κ.κ. Τσαβαρή Γιάννη, Καπετανάκη Γρηγόρη και Μιχάλαρο Αναστάσιο να προσέχεις τι λες κουτέ, γιατί αυτοί αυτό που λένε το έχουν τεκμηριώσει. Γι’ αυτό από 1/9 πέφτεις συνεχώς σε παγίδες κουτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/11/14 12:16

      Ανώνυμος19/11/14 12:13 copypaste

      Πριν ένα μήνα, σε μία επώνυμη προσωπική αντιπαράθεση με ανακοινώσεις μέσω των blogs μεταξύ του πρώην δημάρχου κ.Γιάννη Τσαβαρή και του δημότη μας κ.Μηνά Νάννου, ο τελευταίος τον χαρακτήρισε ευθέως «Άθλιο συκοφάντη και παρανοϊκό».
      Ο πρώτος, αντί να υπερασπιστεί τις αθλιότητες του με τις οποίες συκοφαντούσε τον δεύτερο, βάζοντας την ουρά στα σκέλια είπε το αμίμητο και γλυκούλικο « σαν δημοτικός σύμβουλος δεν μου επιτρέπεται να έχω ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ με τους ΔΗΜΟΤΕΣ τους νησιού μας ».
      Προφανώς ήθελε να πει ότι από δω και πέρα δεν θα αντιπαρατίθεμαι επώνυμα με τους δημότες αλλά μόνο ανώνυμα και με κουκούλα.
      Μολονότι στην τότε αντιπαράθεση αποκαλύφθηκε πλήρως η άθλια συκοφαντία του πρώτου προς τον δεύτερο, εν τούτοις οι χαρακτηρισμοί «Άθλιος συκοφάντης» και «παρανοϊκός» μου πέσανε λίγο .....βαριά στα αυτιά μου.
      Όμως με το ανώνυμο σχόλιο 10:33 γίνεται πλέον από όλους αντιληπτό, ότι κάθε μέρα που περνάει ο κ.Νάννος δικαιώνεται για τους χαρακτηρισμούς του προς τον κ.Τσαβαρή.

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος19/11/14 13:16

    Ανώνυμος19/11/14 13:14 copypaste

    Άκουσα τη Δήμαρχο στη συνεδρίαση της Ο.Ε. που επικαλέστηκε το νόμο 4172/2013 λέγοντας στον Τσαβαρή ότι οι ημερομηνίες έχουν παρέλθει προ πολλού και έπρεπε βάσει του νόμου αυτά να είχαν γίνει νομίζω μέχρι τον Ιούλιο είπε.
    Ποιος ήταν άραγε Δήμαρχος τότε;.
    Διάβασα τώρα το νόμο και βλέπω ότι η Δήμαρχος έχει απόλυτο δίκιο.
    Στη συνεδρίαση άκουσα και τον κ.Τσαβαρή να λέει δυνατά την ώρα που φεύγανε ότι η διαδικασία δεν είναι σύννομη και θα κάνει καταγγελία για να ακυρώσει την όποια απόφαση πάρουνε τα υπόλοιπα μέλη της Ο.Ε.
    Αλήθεια κε Τσαβαρή, την έκανες την καταγγελία; Άντε να γελάσουμε και λίγο.
    Να υποθέσω ότι αφού δεν αναγνωρίζεις τη διαδικασία και έφυγες από τη συνεδρίαση της Ο.Ε. που συζητιόταν ο προϋπολογισμός, δεν θα πας ούτε στο δημοτικό συμβούλιο που θα συνεδριάσει την Παρασκευή με μοναδικό θέμα τον ίδιο Προϋπολογισμό ή θα την κάνεις γαργάρα, ως συνήθως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/11/14 14:28

      Η απόφαση θα ακυρωθεί γιατί η μαντάμ δεν πέρασε το προσχέδιο του προϋπολογισμού από την επιτροπή διαβούλευσης και τις Δημοτικές Κοινότητες. Ο Νόμος μιλάει για προσχέδιο προϋπολογισμού μέχρι τις 31/7 και όχι για προϋπολογισμό. Οι προϋπολογισμοί τώρα ψηφίζονται. Μάθε να διαβάζεις τους Νόμους αφού θέλεις να τους επικαλείσαι.
      Μακάρι να μπορούσαν οι προηγούμενοι να ψήφιζαν τον προϋπολογισμό του 15. Θα είχαμε γλυτώσει τα χαράτσια της μαντάμ

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος19/11/14 13:21

    ΝΑ ΣΕ ΔΙΟΡΘΩΣΩ ΟΧΙ Ο Κ. ΝΑΝΝΟΣ Ο κ. ΔΗΜΑΡΧΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος19/11/14 13:44

    ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΑΝΕΞΥΠΝΕ...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος19/11/14 14:20

    Μηνάκο δεν είμαι ο Τσάβες είμαι όμως γνώστης των οικονομικών του Δήμου και όχι μόνο. Μακρυά από μένα κάθε στήριξη στον πρώην και τους συνεργάτες του. Εσείς όμως μας κάνατε να δούμε την διαφορά και να καταλάβουμε ότι τελικά τα στερνά τιμούν τα πρώτα. Θα μου πεις γιατί απευθύνθηκα σε σένα. Εσένα βλέπουμε κηθημερινά μέσα στον Δήμο και συ κάνεις κουμάντο. Ακόμη και τις μη εργάσιμες ώρες και μέρες που έρχεσαι στο Δημαρχείο βοά η Κούλουρη για την παρουσία σου εδώ. Ξέρουμε ακόμα και με ποιους υπαλλήλους συνεργάζεσαι και πως τους απειλείς για να σου κάνουν τα κέφια. Γι αυτό σε αποκάλεσα κουτό και όχι για να υποστηρίξω τους πρώην. Εσύ με ανάγκασες με την συμπεριφορά σου να γίνω συνήγορος του διαβόλου.
    Πάμε όμως στην ταμπακιέρα. Αν δεν βγάλετε μέχρι αύριο το έγγραφο με αριθμό πρωτ. οικ. 24823/19.6.2014 της Γενικής Δ/νσης του ΥΠ.ΕΣ. που υπογράφει ο Γεν. Δ/ντής Θεοδωρος Οικονόμου και λέει ότι είχατε την δυνατότητα να αλλάξετε το προσχέδιο του προϋπολογισμού αν το είχαν φτιάξει οι αλλοι, τότε θα τα πούμε διαφορετικά. Τα ψέματα τελείωσαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος19/11/14 15:25

    Ανώνυμος19/11/14 13:46

    Γιαννάκι, εγώ κι άλλοι 300 είμαστε καθημερινά στο Δήμο και δεν τον βλέπουμε.
    Πάνε 3 μήνες τώρα, κι όλες όλες είναι 2-3 φορές που τον έχουμε δει στο Δήμο που πάει να δει τη γυναίκα του τα απογεύματα μετά το ωράριο εργασίας.
    Εσύ πού τον βλέπεις; Μήπως έχεις παραισθήσεις και βλέπεις εφιάλτες ή έχεις βάλει καμιά κρυφή κάμερα;
    Ηδη έπρεπε να είχες κοιταχτεί αλλά και τώρα ίσως να μην είναι αργά.
    Μία επίσκεψη σε ψυχίατρο, μπορεί να βοηθήσει.

    Η ταμπακιέρα φίλε μου είναι ότι γίνατε ρόμπα ξεκούμπωτη. Ξεφτιλιστήκατε, και αυτό δεν διορθώνεται με όσα έγγραφα και να βγάλετε. Δείξατε ότι έχετε μεσάνυκτα βαριά σκοτεινιασμένα και θέλατε και να διοικήσετε πάλι;

    Είσαι και ηλίθιος εν τω μεταξύ. Λές ότι το έγγραφο έδινε τη δυνατότητα να αλλάξει το προσχέδιο του προϋπολογισμού που είχατε υποχρέωση να φτιάξετε εσείς. Και το ερώτημα είναι, εσείς είχατε φτιάξει προσχέδιο; Αν ΝΑΙ τότε πού είναι το πρόβλημα; Αν ΟΧΙ τότε τι να αλλάξει; Γιαννάκι, μου φαίνεται ότι έχεις ....ξεφύγει εντελώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος19/11/14 15:29

    Ανώνυμος19/11/14 15:00

    Παρακολουθώ τα σχόλια και αναρωτιέμαι πού θα πήγαινε ο τόπος αν έσπαγε ο διάολος το ποδάρι και ξανάβγαινε ο Τσαβαρής. Το φανταζόσαστε τι θα γινότανε;
    Από όλα όμως που διάβασα και γέλασα, είναι ότι ο Γιαννάκις αποκαλεί τον κ.Νάννο κουτό.
    Αν είναι έτσι ρε Γιαννάκι γιατί έχεις φάει τα λυσσακά σου τώρα και 5 χρόνια και τον διαβάλλεις σε όλο τον κόσμο, ακόμη και στα μοναστήρια; Τους κουτούς δεν τους πειράζουνε, τους έξυπνους πολεμάνε.
    Πριν κάμποσο καιρό είχα πάει σε ένα μοναστήρι. Σε κάποια στιγμή η Ηγουμένη με τραβάει πιό πέρα και μου λέει:
    Κύριε ...... μόλις γνώρισα το σύζυγο της κυρίας Νάννου και δεν στο κρύβω τον συμπάθησα αμέσως. Φαίνεται αξιοπρεπής κύριος. Γιατί όμως του ρίχνουνε τόσο πολύ λάσπη;
    Εγώ έμεινα έκπληκτος και τη ρωτάω εσείς πού το ξέρετε; Και μου απαντάει, μα έρχονται εδώ και μου τον βρίζουνε με τα χειρότερα λόγια.
    Τι να της έλεγα εγώ, ότι τον ζηλεύουν, ότι τον φθονούν, ότι τον φοβούνται επειδή πιάνει πουλιά στον αέρα και μπορεί να προστατέψει από τρικλοποδιές και να βοηθήσει τη γυναίκα του, επειδή έχει τη δύναμη και τις γνώσεις και κυνηγάει τους κλέφτες και τους απατεώνες, επειδή είναι άντρας με ......., επειδή εμείς όλοι είμαστε πολύ μικροί μπροστά του, επειδή είναι πανέξυπνος, επειδή είναι κουτός;
    Εσύ Γιαννακι τι λες; Ποιό από όλα να της έλεγα;
    Δεν ντρέπεσαι ρε αθεόφοβε, ακόμα και στα μοναστήρια τον συκοφαντούσες τον άνθρωπο;
    Και μετά ζητάς έλεο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/11/14 20:56

      ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΠΑ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ....ΆΣΕ ΤΙΣ ΚΑΛΟΓΡΙΕΣ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΞΕΡΟΥΝ ΕΥΧΕΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΙΘΑΡΑΚΙΑ ΣΤΟ ΜΑΤΙ.
      ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΟΓΡΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΗΣ ΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΕΝΑ ΚΑΡΟ ΨΕΜΜΑΤΑ;;;
      ΚΑΝΕ ΚΑΝΑ ΕΥΧΕΛΑΙΟ ΚΑΙ ΞΕΧΝΑ ΤΙ ΕΛΕΟ...ΒΛΑΜΜΕΝΕ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/11/14 00:16

      τύφλα να έχουν τα τούρκικα σήριαλ, ρε δεν πάτε να γράψετε κανένα σενάριο, χαχα άκου καλόγριες
      πουλιά στον αέρα, τσαχπινομπεκατσίνια

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος19/11/14 15:57

    πιασαμε παλι την καραμελα της οικογενειας.
    Ρε αθλιε Τσαβαρή πόσο ακομα πιστεύεις οτι η οικογενεια της θα σε ανεχετε εσενα και τα τσιρακια σου να τους βριζετε;
    Αλλα ξεχασα. Εσυ θα εισαι πιο χαρουμενος απο αυτους αν βγεις με μαυρισμενο ματι στις εφημεριδες. Οπως εκανες και για να βγεις δημαρχος.
    Τοσο ξεφτιλας εισαι.
    Τελικα δεν μαθαμε. Τοσο βλακες ειμαστε ολοι.
    Το ξυλο το εφαγες για τα βενζιναδικα ή για τα φορτηγα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος19/11/14 16:03

    κυρια ναννου ακουσα απο το καναλι αρτ να μιλαει για τις πινακιδες στη ΣΑΛΑΜΙΝΑ και να αναφερει τι κανει ο δημος για τις πινακιδες;και μαλιστα να μιλαει για εισπρακτικα μετρα και ηταν ο δημοσιογραφος κυριος ΜΥΛΩΝΑΚΗΣ και για οσους δεν γνωριζουν ηταν συμμαθητες με τον κυριο ΚΟΡΡΟ ΜΙΧΑΛΗ συμβουλο της κυρια ναννου

    τελικα πινακιδες διαφημιστηκες μονο στη σαλαμινα υπαρχουν;η ειναι ενας τροπος για να μαζεψει λεφτα ο δημος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/11/14 20:13

      ΡΟΥΛΑ, Ο, ΜΥΛΩΝΑΚΗΣ.......................................................

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος19/11/14 16:41

    Για να μαθαίνει και ο ερωτών ανώνυμος, ένα θέμα πρώτα πάει στην επιτροπή διαβούλευσης και μετά στα συμβούλια.


    ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΑΣ; ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΝΙΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΣΗΣ
    ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.

    .

    ΑΛΛΑ 1) ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΙΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ,ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΞΙΩΣΗ. ΟΥΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΤΕΛΗ,ΟΥΤΕ ΓΙ Α ΤΗΝ ΕΥΔΑΠ. ΚΑΙ
    2) ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΕΡΘΡΕΙ ΕΝΑ ΕΓΓΡΑΓΟ ΤΗΣ Κ, ΔΟΥΡΟΥ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΧΑΜΠΑΡΙ. ΑΡΑ ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ,ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑΚΑ.
    ΑΡΑ ΕΜΕΙΣ ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ ΜΗ ΜΑΣ ΕΡΘΕΙ ΠΑΛΙ ΚΕΡΑΜΜΥΔΑ.

    ΟΣΟ ΕΑΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΕΓΩ ΜΑΘΑΙΝΩ ΜΗ ΚΡΙΝΕΙΣ ΕΞ ΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΓΙΝΕΤΕ. ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΜΑΘΕΙΣ ΕΣΥ ΕΜΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος19/11/14 17:07

    ΑΡΘΡΟ 77 Ν.4172/13
    ΠΑΡ.5 Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΩΣ ΤΗΝ 5ηΣΕΠΤΕΒΡΙΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΞΟΔΩΝ ΕΚΑΣΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ.
    ΑΡΑ ΑΠΟ ΤΗΣ 5 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΕΛΕΞΑΤΕ ΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΟΙ ΠΟ.............Σ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΗΝ
    ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ ΜΠΟΥ.............ΛΟΥ . ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΙΧΑΤΕ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΙΣ 15/11/2014 .ΔΥΟΜΙΣΗ ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ;
    ΔΩΣΑΤΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ(ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΟΥ..........ΕΣ) ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ.ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΤΑ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΝ ΣΩΣΤΑ. ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗ ΚΟΙΤΑΓΕΣ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΕΣΥ ΚΟΙΤΑΓΕΣ ΝΑ ΒΑΨΕΙΣ ΚΤΗΡΙΑ ,ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ,ΝΑ ΦΥΤΕΨΕΙΣ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ,ΝΑ ΠΛΕΙΝΕΙΣ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΒΑΛΑΤΕ.
    ΚΑΙ ΕΡΧΕΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΥΜΕΝΟ ΓΑΛΑ.
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΜΠΟΥΡ.........ΛΟ ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ ΑΛΛΑΞΕ ΤΣΑΤΣΑ ΚΑΙ ΚΡΕΒΑΤΙΑ ΜΟΝΟ. Ο ΑΛΛΟΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΕ ΝΑ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ,ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΛΑΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ?????????????? ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ,ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ????????????? ΣΚΕΨΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙΣ ΕΣΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟΝ ΤΣΑΒΑΡΗ, ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΙΚΟΣ ΑΝΟ........Σ.ΟΧΙ ΤΟΥ ΤΣΑΒΑΡΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/11/14 17:56

      ........ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ,
      Και πότε το παραδίδει η εκτελεστική Επιτροπή δεν μας το λες, γιατί;
      Να σου πω εγώ άσχετε. Ο νόμος λέει ότι και η εκτελεστική επιτροπή και οι δημ κοινότητες πρέπει να το παραδώσουν έως και τη 20η Ιουλίου. Εάν δεν το παραδώσουν τότε η Ο.Ε. το καταρτίζει μόνη της.
      Εσείς το παραδώσατε; ΟΧΙ.
      Άρα σωστά η Δήμαρχος ενήργησε, όπως ο νόμος ορίζει.

      Διαγραφή
  27. Ανώνυμος19/11/14 17:33

    Καλά, οι κύριοι αυτοί δεν έχουν πάρει χαμπάρι τίποτα;
    Δεν έχουν ακούσει τίποτα για Παρατηρητήριο;
    Δεν ξέρουν ότι έχουν αλλάξει όλα από το 2013 με το νόμο 4172/2013 που σωστά επικαλέστηκε η κυρία Δήμαρχος;
    Πού νομίζουνε ότι βρίσκονται, ακόμα στο 2013;
    Θέλουν να κάνουν και αντιπολίτευση; Για όνομα του Θεού, με τι προσόντα και γνώσεις;


    ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΦΤΑΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ.
    ΕΣΥ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΟ ΝΟΜΟ,ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΟΥ Η ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΛΕΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ. ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΑΝΩ ΚΥΡΙΟ Η ΚΥΡΙΑ.Η ΔΕΣΠΟΙΝΙΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος19/11/14 20:21

    Ανώνυμος19/11/14 19:43 ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΜΥΛΩΝΑΚΗΣ ,ΦΙΛΟΣ ΚΟΡΡΟΥ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΗΣΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΤΩΝ ΜΑΓΑΖΙΩΝ. ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΗΡΘΕ ,ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ. ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ .ΠΟΥ. ΜΑΣ ΑΓΑΠΗΣΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΓΡΑΦΕΙ; Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ;
    Θέλω να δω πόσο διάστημα θα χρειαστεί για να κατέβουν οι πινακίδες. Κάποιος να ειδοποιήσει τον Δήμο ότι είναι παράνομες και ότι μπορεί να εισπράξει πρόστιμο διατήρησης. Ακούει κανείς????

    ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙ ΣΤΗΜΕΝΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ,ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ.ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΚΟΛΠΑΚΙ ΤΗΣ ΜΗΝΑΡΟΥΛΑΣ. ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΤΣΑΒΑΡΗ. ΕΔΩ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ,ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΚΑΘΗΣΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ. ΠΟΝΗΡΟΥΛΑ Η ΜΗΝΑΡΟΥΛΑ. ΜΑΣ . ΜΑΣ ΤΗΝ ΦΕΡΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
    ΚΥΡΙΕ ,ΚΑΡΑΚΩΣΤΑ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕΣ ΧΑΛΑΣΤΡΑ. ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΤΩΡΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΜ,ΤΕΛΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ. ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΕ ΠΙΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ,ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος19/11/14 20:24

    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΗΣ "17 ΝΟΕΜΒΡΗ"
    Τα στελέχη αυτά ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ υπερασπίστηκαν ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ, τον Αλέξανδρο Γιωτόπουλο και τον Ηρακλή Κωστάρη που καταδικάστηκαν γιατις ενέργειες της 17 Νοέμβρη, αλλά και τον Γιάννη Σερίφη, που απαλλάχθηκε.
    τα στελέχη αυτά του ΣΥΡΙΖΑ -που σήμερα βρίσκονται στην Διοικούσα Επιτροπή του- είναι ο καθηγητής Βένιος Αγγελόπουλος, ο Δημήτρης Στρατούλης, ο γιατρός Νίκος Μανιός, ο Χριστόφορος Παπαδόπουλος και ο Παναγιώτης Λάμπρου.

    Βένιος Αγγελόπουλος, Καθηγητής του ΕΜΠ
    Ήταν μάρτυρας υπεράσπισης του καταδικασμένου με ισόβια κάθειρξη, Αλέξανδρου Γιωτόπουλου. Σύμφωνα με τα ΝΕΑ, στην κατάθεσή του επιχείρησε να αποσυνδέσει τον Γιωτόπουλο από το ρόλο του αρχηγού της οργάνωσης, υποστηρίζοντας ότι θα μπορούσε στο εδώλιο να κάθεται ο ίδιος καθώς ο «Γιωτόπουλος είναι άλλος ένας εγώ».
    Δημήτρης Στρατούλης
    Κατέθεσε ως μάρτυρας υπεράσπισης του Γιάννη Σερίφη, που απαλλάχθηκε από τις κατηγορίες, τονίζοντας ότι ο τελευταίος ήταν για χρόνια «συνήθης ύποπτος» και στόχος των διωκτικών αρχών.
    Νίκος Μανιός, γιατρός
    Ήταν και αυτός μάρτυρας υπεράσπισης του «συνήθους υπόπτου» Γιάννη Σερίφη, τον οποίο χαρακτήρισε «ιδεολόγο εργάτη επαναστάτη» και μίλησε για κατασκευασμένες κατηγορίες.
    Χριστόφορος Παπαδόπουλος
    Ήταν στους μάρτυρες υπεράσπισης του Ηρακλή Κωστάρη (εκτίει ισόβια κάθειρξη) αλλά η κατάθεσή του διεκόπη πριν καν αρχίσει, με τον ίδιο να λέει ότι ήρθε να υπερασπιστεί την παραβίαση του κράτους δικαίου, και τον εισαγγελέα να τον ρωτά αν το κόμμα του τον είχε στείλει ως εκπρόσωπό του.
    Παναγιώτης Λάμπρου
    Επίσης μάρτυρας υπεράσπισης του Ηρακλή Κωστάρη, στο Δευτεροβάθμιο Δικαστήριο, όπου είπε ότι τον ήξερε από το αριστερό κίνημα, τονίζοντας ότι δεν μπορούσε να καταθέσει αν είχε ή όχι ο κατηγορούμενος σχέση με τις τρομοκρατικές ενέργειες της 17 Νοέμβρη, αλλά μεταφέρει την εικόνα που «υπάρχει έξω. Ότι η εμπλοκή του έχει σχέση με την προσπάθεια εμπλοκής του Γιάννη Σερίφη».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος19/11/14 20:25

    Από την εφημερίδα «Αυγή» (οργανο του συριζα) δημοσιογράφος καθοδηγεί τους "γνωστούς-άγνωστους" πως να "κατσαβιδιάσουν" τον Σακιανάκη και να λεηλατήσουν το μαγαζί που δουλεύει..
    Όπως είναι γνωστό, προ ημερών, ο δημοφιλής καλλιτέχνης Νότης Σφακιανάκης έκανε δηλώσεις σε τηλεοπτικό σταθμό για τους λαθρομετανάστες και την χρυσή.

    Το γεγονός προκάλεσε την μήνιν των κουλτουριαρο-προοδευτικών θαυμαστών του Στάλιν, του Χότζα, του Τσαουσέσκου, του Πολ Ποτ και... άλλων αιμοσταγών κομμουνιστών δικτατόρων.
    Μάλιστα, η οργή τους για τον καλλιτέχνη δεν περιορίστηκε σε ειρωνείες περί της… ποιότητας των τραγουδιών του (τώρα τη θυμήθηκαν την… ποιότητα;), αλλά και σε έμμεσες πλην όμως σαφέστατες απειλές, κατά της σωματικής του ακεραιότητας, ακόμα δε και κατά της ζωής του!

    Διαβάστε το παρακάτω επώνυμο άρθρο (το υπογράφει κάποια Αναστασία Γιάμαλη και έχει τίτλο «Αίμα, τιμή, πρώτο τραπέζι πίστα»), που δημοσιεύθηκε στο επίσημο όργανο του ΣΥΡΙΖΑ («Αυγή») και θα καταλάβετε τι εννοούμε: «Αν πάρουμε τοις μετρητοίς αυτά που λέει ο κ. Σφακιανάκης βέβαια, το σωστό θα ήταν να το σπάσουν το μαγαζί οι «άπλυτοι» αν δεν έχει άδεια, να το λεηλατήσουν και να μοιράσουν τα τραπεζοκαθίσματα και την κάβα σε αυτούς που έχουν ανάγκη, αφού βέβαια θα είχαν πιο πριν κατσαβιδιάσει τον αοιδό. Στις ειδήσεις, ένα ΑΤΜ που έκαψαν οι αναρχικοί παρουσιάζεται ως «πράξη βίας», «καταστροφή ιδιωτικής περιουσίας», «ανανδρεία» (!), ενώ οι αυτόκλητοι σωτήρες με τα μαύρα της Χ.Α. όταν καταστρέφουν το βιός μεροκαματιάρηδων είναι ακτιβισμός και παλικαριά… Ο “άρχοντας” Νότης, λοιπόν, απενοχοποιεί και ξεπλένει εγκληματικές ενέργειες… Θα ήταν λάθος να πει κανείς ότι η υιοθέτηση της Χ.Α. από τους φορείς της υποκουλτούρας των καναλιών είναι γραφική και ακίνδυνη, διότι από ‘κει ανοίγουν τα κανάλια της μαζικής απεύθυνσής τους στον λαό, και μάλιστα με το απαιτούμενο λούστρο…»

    Με την ευκαιρία, να εκφράσουμε και μια απορία: διαβάζουν εφημερίδες οι εισαγγελείς στην Ελλάδα; Κι αν τις διαβάζουν τι κάνουν, όταν κάποιοι απειλούν επωνύμως πολίτη με σπάσιμο και λεηλασία του μαγαζιού του και «κατσαβίδιασμά» του ιδίου;

    Ή μήπως ο ΣΥΡΙΖΑ και οι συν αυτώ έχουν μια ιδιότυπη ασυλία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος19/11/14 20:28

    ΤΡΟΜΕΡΟ - ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ. ΠΩΣ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ "ΑΘΩΩΝΟΝΤΑΣ" ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ - ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
    Μας πιάνει ΑΗΔΙΑ για την πολιτική ΚΑΝΤΑΝΤΙΑ της πατρίδας μας. Περιμέναμε απο τον φιλόδοξο "Αριστερό" Τσίπρα ότι θα έκανε την .. διαφορά. Απεδείχθη ο ΙΔΙΟΣ και ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ !! Δεν μιλάμε για τους γνωστούς πολιτικούς εγκληματίες του δικομματισμού και του Κουρέλι της ΔΗΜΑΡ, μιλάμε όμως για το ΣΥΡΙΖΑ που πολλοί λένε ότι θα είναι η επόμενη Κυβέρνηση. Αν κακή τη μοίρα το ζήσουμε ΚΑΙ αυτό, ουαί και αλλοίμονο, θα δούμε την ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ της Ελλάδας και την αχαλίνωτη εισβολή όποιου θέλει να βλάψει την χώρα, με μια Κυβέρνηση που και ΤΩΡΑ ακόμα, είναι ΥΠΕΡ των Λαθροεισβολέων, των Τούρκων, των Σκοπιανών και ΥΠΕΡ κάθε ανθελληνικού στοιχείου. Έχουμε και λέμε λοιπόν.
    ΗΞΕΡΕ και ΜΕΔΟΘΕΥΣΕ ο Τσίπρας την ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΗ της πρότασής ΤΟΥ για την σύσταση εξεταστικής επιτροπής προκειμένου να μάθουμε ΓΙΑΤΙ και ΠΩΣ μπήκαμε στο Μνημόνιο.
    Δεν ξέρουμε τις πιέσεις και τα ανταλλάγματα για την στάση του αυτή, αλλά αυτά τα πράγματα δεν γίνονται στο .. τσάμπα, αλλά με ΠΟΛΛΑ λεφτά, υποσχέσεις και αξιώματα.
    ΠΟΣΟΙ ψήφοι χρειάζονταν για την σύσταση της εξεταστικής; ΕΚΑΤΟΝ ΕΙΚΟΣΙ (120) !
    ΠΟΣΕΣ διέθεταν οι ΥΠΕΡ; ΣΥΡΙΖΑ 71, ΑΝΕΛ 20, Χ.Α. 18 και ΚΚΕ 12 Σύνολο 121.
    ΑΡΑ έφταναν και περίσσευε και (ΕΝΑΣ) 1 Βουλευτής.
    ΠΟΣΟΙ Καταψήφισαν; 119 !! αντί για 120 ! ΜΙΑ ψήφος Δλδ.
    ΤΙ έκανε ο Τσίπρας για να ΧΑΣΕΙ την ψηφοφορία; ΕΔΙΩΞΕ ΤΡΕΙΣ Βουλευτές του να μην είναι παρόντες, τους: Ηρώ Διώτη, Χρήστο Καραγιαννίδη και Βασιλική Κατριβάνου. Θα μπορούσαν να ψηφίσουν ΚΑΙ με ΕΠΙΣΤΟΛΙΚΗ ψήφο, ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ έκαναν. ΤΥΧΑΙΟ; Έτσι, ενω ήταν ΣΙΓΟΥΡΗ η σύσταση, ψήφισαν ΜΟΝΟ 119 ενω χρειαζόντουσαν 120 και ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ για ΜΙΑ ΨΗΦΟ ενω ΥΠΗΡΧΑΝ οι ΤΡΕΙΣ ΑΠΟΝΤΕΣ του ΣΥΡΙΖΑ.
    ΤΙ έπαιξε εκείνες τις μέρες ΔΕΝ ξέρουμε, αλλά σίγουρα έγινε κάτι ΠΟΛΥ βρώμικο απο πλευράς ΤΣΙΠΡΑ.
    Μένουμε εδω και τα ξαναλέμε.
    "ΑΡΗΣ ΚΟΜΠΡΑΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος19/11/14 20:32

    ΕΜΕΤΙΚΌ ΥΒΡΕΟΛΌΓΙΟ για την ημέρα της Παναγίας από "εκλεκτό μέλος" του ΣΥΡΙΖΑ..."Γ@ΜΩ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΣΑΣ!!!!"
    Μέλος του ΣΥΡΙΖΑ και επαγγελματίας επαναστάτης-παραγωγός του ραδιοφώνου «Στο Κόκκινο» εύχεται σε όλους τους Έλληνες..για τον 15αύγουστο ..
    Να τον χαίρεστε εκεί στο ΣΥΡΙΖΑ.
    Κι αν βγείτε κυβέρνηση,μην ξεχάσετε να του δώσετε κανένα Υπουργείο...όπως το Παιδείας ή Αμύνης.

    Κι αντί για συγνώμη..ψάχνει για "φασίστες"...Δηλαδή όλοι οι υπόλοιποι πλην του ΣΥΡΙΖΑ είμαστε φασίστες ρε πανίβλακα?


    ΑΠΛΑ ΑΘΕΟΙ ΑΛΛΑ ΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
    Η ασέβεια του Τατσόπουλου απέναντι στην Παναγία.
    Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ έχει χάσει τον έλεγχο στο Facebook

    Επανήλθε ο Πέτρος Τατσόπουλος στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook τις παραμονές του Δεκαπενταύγουστου σχολιάζοντας την κατάσβεση της πυρκαγιάς στο Άγιο Όρος. Η σωτήρια, όπως αποδείχθηκε, βροχή που βοήθησε τα μέγιστα στην κατάσβεση της φωτιάς αποδόθηκε σε θαύμα της Παναγίας από τους μοναχούς οι οποίοι είχαν προσευχηθεί για βροχή.

    Ο Πέτρος Τατσόπουλος θέλοντας να σχολιάσει το θαύμα που μαρτυρούν οι Πατέρες του Αγίου Όρους έγραψε:

    "Σύμφωνα με Πιο-Σοβαρό-Πεθαίνεις ρεπορτάζ της χτεσινής "Δημοκρατίας", η φωτιά στο Αγιον Ορος έσβησε μετά από συντονισμένες προσευχές των μοναχών στην Παναγία, που με τη σειρά τους προκάλεσαν την επέμβασή Της υπό μορφή βροχόπτωσης, ενώ έως τότε ο ουρανός ήταν καθαρός. Το γιατί η Παναγία δεν απεσόβησε ευθύς εξαρχής τη φωτιά αναμένουμε να μας το εξηγήσει το ίδιο δημοσιογραφικό τσακάλι σε προσεχές Ακόμη-Πιο-Σοβαρό-Πεθαίνεις ρεπορτάζ"
    Το ασεβές σχόλιο μάλιστα αναρτήθηκε δύο ημέρες πριν τον εορτασμό της Κοίμησης της Θεοτόκου. Κάποιος μάλλον πρέπει να εξηγήσει στον βουλευτή οτι τα όρια της θρησκευτικής ελευθερίας φτάνουν εκεί ακριβώς που παραβιάζουν την ελευθερία του άλλου και όχι μόνο την παραβιάζουν αλλά την θίγουν κιόλας.
    Τζάμπα μάγκα Τατσόπουλε...Το να είσαι άθεος είναι δικό σου θέμα.Το να τα βάζεις μόνο με την ορθοδοξία επειδή σε παίρνει δεν είναι μαγκιά...Για το Ισλάμ έχεις να πεις κάτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος19/11/14 20:35

    ΣΥΡΙΖΑ: Συνεπής -μέχρι κεραίας- στήριξη στο να αποκαλείται η FYROM «Δημοκρατία της Μακεδονίας»
    [Ξεβράκωμα από τους ειδικούς του taxalia]

    Ήταν 17 Μαρτίου 2008, 15 ημέρες πριν τη μεγάλη μάχη της συνόδου του Βουκουρεστίου, όπου, αν η Ελλάδα δεχόταν την είσοδο της FYROM στο ΝΑΤΟ, χωρίς την αμοιβαία αποδεκτή λύση, που έθετε η Ελλάδα ως προαπαιτούμενο, θα τελείωνε κάθε συζήτηση, όταν πολλά από τα πιό προβεβλημένα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, υπέγραφαν και διένειμαν κείμενο με το οποίο "σαμποτάριζαν" την Εθνική γραμμή για το ΒΕΤΟ.

    Είχε προηγηθεί επίσκεψη νεολαίων του ΣΥΡΙΖΑ στα Σκόπια και κοινή πορεία με Σκοπιανούς εθνικιστές, με πανό που έγραφαν "Βέτο στο Βέτο της Ελλάδας".

    Η συμμαχία τελικά υιοθέτησε τις ελληνικές θέσεις, αλλά ...scripta manent.

    Μεταξύ των υπογραφόντων το κείμενο, εκτός του γραφικού Νάσσου, υπάρχουν φαρδιές - πλατιές οι υπογραφές των υπευθύνων της οικονομικής πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ Ευκλείδη Τσακαλώτου και Γιάννη Μηλιού, εκ των σημαντικότερων στελεχών του κόμματος, που θεωρεί εκ των ουκ άνευ την υποχρέωση της Ελλάδας να παραιτηθεί του δικαιώματος να κατοχυρώσει το όνομα Μακεδονία για ελληνική χρήση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος19/11/14 20:36

    ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ...ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΟΙ ΜΕΧΡΙ ΑΗΔΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΣΟ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ...


    Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ: Bάλτε τέλος στα θρησκευτικά...
    ΤΙ ΑΠΑΝΤΆ Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΌΣ ΠΑΙΔΕΊΑΣ ΠΑΠΑΘΕΟΔΏΡΟΥ




    Ερώτηση έκανε μια ομάδα βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ - Πέτρος Τατσόπουλος, Αθανάσιου Αθανασίου, Νίκος Βούτσης, Θοδωρής Δρίτσας, Βασιλική Κατριβάνου, Αναστάσιος Κουράκης, Στάθης Παναγούλης, Αφροδίτη Σταμπουλή- σχετική με τις απαλλαγές από το μάθημα των Θρησκευτικών καθώς αυτό προβλέπεται με απόφαση του ευρωπαικού Δικαστηρίου.

    H απάντηση του υφυπουργού Θ.Παπαθεοδώρου έχει ως εξής:
    ΘΕΜΑ : «Απάντηση στην Ερώτηση με αριθμό 6341/24-1-2013»
    Απαντώντας στην Ερώτηση με αριθμό 6341/24-1-2013, την οποία κατέθεσαν
    οι ως άνω κ.κ. Βουλευτές, με θέμα «παραβίαση του δικαιώματος της θρησκευτικής ελευθερίας», σας κάνουμε γνωστά τα ακόλουθα:
    Το μάθημα των Θρησκευτικών είναι υποχρεωτικό σύμφωνα με τα επίσημα αναλυτικά και ωρολόγια προγράμματα που έχουν καθοριστεί από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού. Οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν ενημερωθεί σχετικά με τη δυνατότητα απαλλαγής από το μάθημα των Θρησκευτικών, βάσει των αρ. 91109/Γ2/10-07-08, 104071 /Γ2/04-08-08 και 109744/Γ1/26-08-08 εγκυκλίων, οι οποίες εκδόθηκαν προκειμένου το Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α να εναρμονιστεί με τις αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των ανεξάρτητων αρχών της χώρας μας.
    Επιπλέον διαβιβάζουμε το αρ. 158542/Γ2/14-12-2012 έγγραφο της Διεύθυνσης Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. που εστάλη στη Διεύθυνση Δ.Ε. Ανατολικής Αττικής, προς ενημέρωση σας.
    Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
    ΘΕΟΔΩΡΟΣ Π.ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος19/11/14 20:38

    ΟΙ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ

    ΘΕΣΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ:
    • ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΑΡΕΛΑΣΕΩΝ.
    • ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΡΚΟΥ ΑΠΟ ΣΤΡΑΤΟ, ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΛΠ.
    • ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
    • ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
    • ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΤΖΑΜΙΩΝ.
    • ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΣΥΛΟΥ&ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ.
    • ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΓΑΜΟΥ ΤΩΝ GAY&LES
    • ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΞΑΝΘΗΣ
    • ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΩΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.
    • ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ DEB ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος19/11/14 20:39

    Ο ΣΥΡΙΖΑ ΝΟΜΙΠΟΙΟΕΙ ΤΟ ΨΕΥΔΟΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΙΣΒΟΛΩΝ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ
    Ο ΣΥΡΙΖΑ ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΑΝ ΟΙ 1619 ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΣΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ , ΘΕΛΕΙ ΤΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος19/11/14 20:41

    Όταν η Ρένα Δούρου "δούλευε" μαζί με την Αρετή Τσοχατζοπούλου! (ΕΓΓΡΑΦΟ)
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΣΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ...
    ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ!!!!!

    Επειδή πρέπει να "τελειώσουν" τα ψέματα, λίγες ημέρες πριν τις εκλογές, έρχονται στο φως της δημοσιότητας έγγραφα για την Ρένα Δούρου και την σχέση που είχε με τον κύκλο του Άκη Τσοχατζόπουλου, παρά το γεγονός ότι η ίδια προσπαθεί να τα "βγάλει" από πάνω της, χρησιμοποιοώντας "φωτοβολίδες" προς άλλες κατευθύνσεις.


    Η Ρένα Δούρου λοιπόν, "πρωταγωνιστεί" σε Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, στις 21 Ιανουαρίου του 2003 και με υπογραφή του Γιώργου Λιάννη, να μετέχει σε επιτροπή για... συνέδριο που πρέπει να γίνει για τον Αθλητισμό.
    Μέχρι εδώ... καλά! Δίπλα της όμως, με το ίδιο αντικείμενο δουλειάς, φιγουράρει το όνομα της Αρετής Τσοχατζοπούλου, της κόρης του Άκη! Ναι, καλά διαβάσατε! Άλλωστε, φαίνεται στο έγραφο ξεκάθαρα!


    Όπως φαίνεται και το όνομα της Σοφίας Σακοράφα η οποία θα... χαιρετίσει σήμερα στην κεντρική ομιλία του ΑΛέξη Τσίπρα!


    Για την ιστορία, το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στις 7-8 Μαρτίου του 2003 στην Θεσσαλονίκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος19/11/14 20:43

    ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΣΤΕΝΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ H Kα ΔΟΥΡΟΥ

    Αίσθηση και πολλές συζητήσεις προκάλεσε η χθεσινή αποκάλυψη της «δημοκρατίας» ότι η Ρένα Δούρου, βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και «υπαρχηγός» του Αλέξη Τσίπρα, έχει αποκρύψει από το βιογραφικό της τη συνεργασία της με το Ινστιτούτο Αμυντικών Αναλύσεων του υπουργείου Εθνικής Αμυνας κατά την «αμαρτωλή» περίοδο του Ακη Τσοχατζόπουλου και (στη συνέχεια) του Γιάννου Παπαντωνίου. Η κυρία Δούρου υποχρεώθηκε να επιβεβαιώσει την αποκάλυψη,... αλλά πιάστηκε «οφσάιντ» με τις παραπλανητικές δικαιολογίες που επικαλείται για την «πρόσληψή» της. Επίσης, αυτό στο οποίο δεν απαντά είναι γιατί έχει αποκρύψει από το βιογραφικό της τη συνεργασία με το εν λόγω Ινστιτούτο την περίοδο Τσοχατζόπουλου. Το ερώτημα γίνεται εντονότερο από τη στιγμή που η ίδια θεωρεί ότι όλα έγιναν αξιοκρατικά και άμεμπτα. Το θέμα εξελίσσεται σε μείζον, από ηθικής και πολιτικής πλευράς, τόσο για τον ΣΥΡΙΖΑ όσο και για την κυρία Δούρου, καθώς το κλίμα έχει ήδη επιβαρυνθεί από τις προσχωρήσεις στην Κουμουνδούρου πρώην στενών συνεργατών του κ. Τσοχατζόπουλου. Μάλιστα η σημερινή βουλευτής, εκτός από τη συνεργασία της με τον εξ απορρήτων του τότε υπουργού Εθνικής Αμυνας Γιάννη Δρόσο, που ήταν επικεφαλής του Ινστιτούτου, φέρεται να συνεργαζόταν στενά και με τον έτερο έμπιστο του κ. Τσοχατζόπουλου, Βαγγέλη Χωραφά, ο οποίος στηρίζει τώρα κι αυτός -όπως ο Αντ. Κοτσακάς- τον ΣΥΡΙΖΑ. Ο κ. Χωραφάς ήταν για χρόνια διευθυντής του επιτελείου (ΕΠΥΕΘΑ) του κ. Τσοχατζόπουλου με πολύ αυξημένες αρμοδιότητες. Με τον κ. Δρόσο (στον οποίο ο κ. Τσοχατζόπουλος είχε αναθέσει παράλληλα και την κομβική θέση του αναπληρωτή γενικού διευθυντή αμυντικής βιομηχανίας, έρευνας και τεχνολογίας) λάμβανε μέρος και σε συσκέψεις με άλλα επιτελικά στελέχη της ομάδας εργασίας του Ινστιτούτου. Προκαλεί τέλος εντύπωση το γεγονός ότι «προσλήφθηκε» ως αναλύτρια σε θέματα τουρκικής πολιτικής, αν και δεν είχε καμιά σχετική εμπειρία καθώς, όπως αναγνωρίζει και η ίδια, βρισκόταν σε πολύ νεαρά ηλικία και μόλις είχε ολοκληρώσει τις σπουδές της σε ένα μάλλον πολύ συνηθισμένο αντικείμενο, τις πολιτικές επιστήμες, ύστερα από τη φοίτησή της στο Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Θα είχε λοιπόν ενδιαφέρον να εξηγήσει ποια ακριβώς ήταν η δραστηριότητά της ως αναλύτρια αυτή τη διετία και ποια η συγκεκριμένη σχέση εργασίας που είχε. Το βέβαιο πάντως είναι ότι είχε συμμετάσχει στη συγγραφή βιβλίου του Ινστιτούτου το 2002 με θέμα «το τρομοκρατικό κτύπημα της 11ης Σεπτεμβρίου 2001»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος19/11/14 20:45

    ANTI ΓΙΑ ΦΥΛΑΚΗ, ΠΑΝΕ... ΤΣΙΠΡΑ! ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΡΕ ΣΥ ΑΛΕΞΗ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ;
    Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η συνέχεια του ΠΑΣΟΚ.

    Για αυτό έχει μαζέψει όλα τα καλόπαιδα του.
    Έχει μαζέψει:
    1)Αντώνης Κοτσακας. Στενός συνεργάτης του Άκη Τσοχατζόπουλου, διετέλεσε υφυπουργός Εργασίας και Υπουργός Αιγαίου από το 1989 έως και το 2000 στις κυβερνήσεις του Ανδρέα Παπανδρέου. Παραιτήθηκε από το Πολιτικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ πριν από ένα χρόνο.
    2)Ευάγγελος Χωραφάς. Πρώην στενός συνεργάτης και σύμβουλος του Άκη Τσοχατζόπουλου....

    3)Γιώργος Ραφτόπουλος.Από τα κορυφαία στελέχη του ΠΑΣΟΚ και...
    του συνδικαλιστικού κινήματος. Πρώην Πρόεδρος της ΓΣΕΕ, προσχώρησε στο ΣΥΡΙΖΑ.
    4)Αγραφιώτης Γιώργος. Στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, πρώην συνεργάτης του Τσοχατζόπουλου.
    5)Σταθάς Ιωάννης. Πρώην στέλεχος ΠΑΣΚΕ, Πρόεδρος Εργατικού Κέντρου Λιβαδειάς.
    6)Βαμβακάς. Πρώην στέλεχος ΠΑΣΚΕ, Πρόεδρος Ομοσπονδίας Θυρωρών
    7)Τσουκαλάς Δημήτρης. Πρώην Πρόεδρος της ΟΤΟΕ με την ΠΑΣΚΕ
    8)Κουρουπλής Παναγιώτης. Πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ. Υπερψήφισε το Μνημόνιο I και όλους τους νόμους που το ακολούθησαν μέχρι το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα δημοσιονομικής στρατηγικής.

    Και αυτοί είναι μόνο ένα μικρό μέρος της κατάταστασης.

    Μην τσιμπας λαέ. Αυτούς τους ΑΛΗΤΕΣ πληρώνεις με την ΖΩΗ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος19/11/14 20:45

    Όλο το ΠΑΣΟΚ του Άκη στον ΣΥΡΙΖΑ του Αλέξη
    Ψηφίζεις ΣΥΡΙΖΑ;;;; ψηφίζεις ΠΑΣΟΚ....
    ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΟΣΚΟΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ.
    Δεν έχει εισαχθεί τίτλος


    Έχουμε γράψει επανειλημμένως για τους … παλαιοπασόκους που έσπευσαν στο πλευρό του Α. Τσίπρας για να μεταλαμπαδεύσουν την πράσινη τεχνογνωσία των διορισμών και του κρατισμού στους… νεοσσούς του ΣΥΡΙΖΑ προκειμένου να γίνει κόμμα εξουσίας. Το εντυπωσιακό της υπόθεσης είναι ότι μερικοί από τους στενούς συνεργάτες του κ. Τσίπρα ήταν κάποτε τα… δεξιά χέρια του προφυλακισμένου για τις μίζες Ακη Τσιχατζόπουλου.
    Παραδείγματα:
    - Ο Αντώνης Κοτσακάς, πρώην υφυπουργός Εργασίας και Υπουργός Αιγαίου, στενός συνεργάτης του Άκη. Αθόρυβα πριν τις εκλογές πέρασε στον ΣΥΡΙΖΑ αφού είχε αποχωρήσει πέρυσι από το Πολιτικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ. Ανέλαβε την οργανωτική ανασυγκρότηση του ΣΥΡΙΖΑ και δεν μπήκε την τελευταία στιγμή στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας διότι έσκασε το σκάνδαλο του Τσοχατζόπουλου.
    - Ο Ευάγγελος Χωραφάς συνεργάτης και σύμβουλος του Ακη επί χρόνια, που ανέλαβε να συμβουλεύει τον Α. Τσίπρα σε θέματα πολιτικής και οργάνωσης.
    - Πολύ γνωστός Τσοχατζοπουλικός είναι και ο πρώην πρόεδρος της ΓΣΕΕ, Γιώργος Ραυτόπουλος, ο οποίος προσχώρησε στον ΣΥΡΙΖΑ μαζί με τον Σπύρο Κότσια που διετέλεσε πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών. Κι αυτός σύμβουλος του Αλέξη για το πώς γίνεται ο ΣΥΡΙΖΑ… ΠΑΣΟΚ. Θυμίζουμε ότι ο Ραυτόπουλος είχε αποτελέσει στόχο της «17 Νοέμβρη».
    Όπως διαβάζουμε τώρα στο “Πρώτο Θέμα” δήλωσαν χθες υποστήριξη στον ΣΥΡΙΖΑ άλλα 127 στελέχη του ΠΑΣΟΚ που ανήκαν σε μια τάση που επρόσκειτο στον Ακη Τσοχατζόπουλο.
    Στην πλειοψηφία τους είναι μέλη του Ρεύματος Νέων Σοσιαλιστών, με διαδρομή στο εθνικό συμβούλιο της νεολαίας του Κινήματος, αλλά και στο εθνικό συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ. Το ανώτερο καθοδηγητικό όργανο μεταξύ δύο συνεδρίων. Χαρακτηριστικές περιπτώσεις είναι οι Ελευθεριάδης Αντώνιος πολιτικό συμβούλιο νεολαίας ΠΑΣΟΚ, Ζερβάκη Μαρία μέλος εθνικού συμβουλίου ΠΑΣΟΚ, Θέμης Τζήμας μέλος εθνικού συμβουλίου ΠΑΣΟΚ, Ρέντζου Πετρούλα εθνικό συμβούλιο νεολαίας ΠΑΣΟΚ, Σκουλάς Μανώλης στέλεχος της ΠΑΣΠ, Στεφάνου Νίκος εθνικό συμβούλιο νεολαίας ΠΑΣΟΚ, Τσουκαλάς Κώστας εθνικό συμβούλιο νεολαίας ΠΑΣΟΚ και άλλοι.
    Οι περισσότεροι συνδέονται με τον Δημήτρη Σακελλάρη, ο οποίος παραιτήθηκε προ εβδομάδων από το πολιτικό συμβούλιο του κόμματος και οι πληροφορίες τον φέρνουν να συζητά με τον ΣΥΡΙΖΑ. Πρόκειται για στελέχη που είχαν διαχρονικά προνομιακές σχέσεις με τον Άκη Τσοχατζόπουλο, αλλά και τη Λούκα Κατσέλη στα χρόνια της κυριαρχίας του Γιώργου Παπανδρέου, ειδικά την περίοδο της αντιπολίτευσης. Άκης και Λούκα ήταν οι συνήθεις ύποπτοι για καλεσμένοι σε όλες τους τις εκδηλώσεις. Χαρακτηριστικό είναι το πρόγραμμα του 5ου ΚΑΜΠΙΝΓΚ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΝΕΩΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΩΝ, το καλοκαίρι του 2009. Μια εκδήλωση στην οποία ο Άκης είχε μιλήσει για την αριστερά και την κοινωνική πολιτική στην περίοδο της ύφεσης…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος19/11/14 20:47

    Η μητέρα της 15χρονης λύνει τη σιωπή της..«Άλλο Τσίπρα και άλλο...τσίπα...Tι θα έλεγε ο Τσίπρας αν ήταν το δικό του παιδί;»

    "Τι θα έλεγε για τους μετανάστες αν στη θέση του δικού μου ήταν το δικό του παιδί;"

    Σε μια συνέντευξη-ποταμό η μητέρα της 15χρονης που κακοποιήθηκε βάναυσα από τον νεαρό Πακιστανό και τώρα δίνει μάχη για να κρατηθεί στη ζωή στην εντατική μονάδα του Αττικού Νοσοκομείου, αγωνιά, ξεσπά και μιλά έξω από τα δόντια για όλους και για όλα.

    Έχει κάνει το νοσοκομείο δεύτερο σπίτι της. Καθισμένη έξω από την πόρτα της ΜΕΘ περιμένει μια ευχάριστη είδηση από τους γιατρούς, ένα θετικό σημάδι που θα δείξει ότι η 15χρονη κόρη της θα τα καταφέρει.

    «Εάν μου έλεγαν να αφήσουν αυτόν τον άνθρωπο ελεύθερο με αντάλλαγμα να σηκωθεί όρθια η Μυρτώ και να περπατήσει θα συμφωνούσα αμέσως, αρκεί να μην πάθει το ίδιο κάποιο άλλο παιδί» εξομολογείται στο «Πρώτο Θέμα» η Μαρία Κοτρώτσου η οποία νιώθει ικανοποίηση για τη σύλληψη του δράστη αλλά θυμό για τα σχόλια που έγιναν από κάποιους ότι ο Πακιστανός ήταν το... καλό παιδί

    «Πως το ξέρουν ότι αυτός ο άνθρωπος είναι καλό παιδί με τόσο κακό που έκανε στην κόρη μου; Άκουσα μια γυναίκα (η εργοδότρια του) να λέει ότι βάζει και το χέρι της στη φωτιά ότι είναι καλό παιδί. Τα λέει αυτά γιατί δεν χτύπησε ούτε βίασε το δικό της παιδί.»

    Η Μαρία Κοτρώτσου δεν υπήρξε όπως λέει ποτέ ρατσίστρια. Ούτε όπως επισημαίνει θέλει να παρεξηγηθούν τα λόγια της. Και στέλνει το δικό της μήνυμα στους εκπροσώπους των κομμάτων που τάσσονται κατά της επιχείρησης «Ξένιος Ζευς» για τον εντοπισμό των παράνομων μεταναστών.

    «Μιλούν εκ του ασφαλούς γιατί ως βουλευτές έχουν ασφάλεια και δεν έχουν να φοβηθούν για τα παιδιά τους. Αν ήταν το παιδί π.χ του κ. Τσίπρα στη θέση της κόρη μου, ποιά θα ήταν η θέση του για τους μετανάστες;

    Όμως δεν έχει νιώσει τον κίνδυνο δίπλα του και δεν θα τον νιώσει ποτέ. Δεν είμαι κατά του Τσίπρα αλλά σε μερικά πράγματα άλλο Τσίπρα και άλλο...τσίπα».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος19/11/14 20:48

    Ανακοίνωση ντροπής υπέρ των λαθρομεταναστών άπο Σύριζα και ΚΚΕ ενώ η χώρα συγκλονίζεται άπο τη φρίκη της Πάρου.Tσιμουδιά για το Πακιστανικό κτήνος
    Τα κόματα της αριστεράς φρόντισαν για ακόμη μια φορά να δικαιώσουν όσους υποστηρίζουν πως μπροστά στο πολιτικό τους γινάτι δεν υπολογίζουν τίποτα. Οι ανακοινώσεις τους με αφορμή την επιχείρηση με την ανιστόρητη ονομασία "Ξένιος Ζευς" για τον εντοπισμό και τη σύλληψη λαθρομεταναστών, πραγματικά προκαλούν.
    Για το 15χρονο κοριτσάκι στην Πάρο που εξακολουθεί να μάχεται για τη ζωή του επειδή ένας λαθρέποικος πακιστανός, ένα ανθρωπόμορφο κτήνος για την ακρίβεια, αποφάσισε να του κάνει όσα του έκανε, ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ... άκρα του τάφου σιωπή. Ποιος νοιάζεται; Αυτό που τους καίει είναι η προστασία των αλλοδαπών, που σύμφωνα με αυτούς, πρέπει να έχουν δικαιώματα περισσότερα και από αυτά των Ελλήνωνκι ας γνωρίζουν πολύ καλά πως ανάμεσα σε αυτούς βρίσκονται "άνθρωποι" όπως ο 21χρονος πακιστανός της Πάρου...
    Αναλυτικά, σε δήλωση του Δημήτρη Τσουκαλά, βουλευτή Επικρατείας και υπεύθυνου Τομέα Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη του ΣΥΡΙΖΑ, αφού αναφέρεται ότι «η κυβέρνηση προσβάλλει και τον πολιτισμό μας», προστίθενται τα εξής: «Πάνοπλοι αστυνομικοί συλλαμβάνουν με εντολή πρωθυπουργού οποιονδήποτε δε μοιάζει με Έλληνα και κινείται στο κέντρο της Αθήνας και όχι μόνο. Μεσημέρι Σαββάτου, Ιπποκρατους και Ακαδημίας. Δεκάδες γονατισμένοι άνθρωποι, οι περισσότεροι άντρες, φοβισμενοι, με σκυμενο το κεφαλι ειναι ακινητοποιημένοι από τις ειδικές ομάδες της ΕΛ.ΑΣ . Έκπληκτοι περαστικοί, ένιωθαν ότι βρίσκονται σε μια χώρα που βρίσκεται σε εμπόλεμη κατάσταση και ζητούσαν εξηγήσεις για το οικτρο αυτο θέαμα που προσβάλει τους Έλληνες που έχουν περάσει κατοχή, προσφυγιά και μετανάστευση».
    »Δεν έχει σημασία αν οι μετανάστες έχουν χαρτιά η όχι, οι οδηγίες είναι σαφείς. Σκούπα σε όλους. Και σα να μην έφταναν όλα αυτά μαθαίνουμε έκπληκτοι από τα δελτία ειδήσεων ότι πρόκειται για το σχέδιο "Ξένιος Ζευς"!!! που έχει όχι μόνο τη στήριξη άλλα την εντολή του Πρωθυπουργού για να πραγματοποιηθεί. Θεωρούμε υποχρέωσή μας να ενημερώσουμε τον Πρωθυπουργό, τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης και τον όποιο εμπνευστή αυτού του σχεδίου κατ´αρχήν τι σημαίνει Ξενιος Ζευς: "Στην Αρχαία Ελλάδα η φιλοξενία εθεωρείτο πράξη αρετής. Τους ξένους προστάτευαν ο Ξένιος Δίας και η Αθηνά η Ξενία, όπως και οι Διόσκουροι Κάστωρ και Πολυδεύκης. Υπήρχε θεία απαίτηση για την περιποίηση των ξένων και εθεωρείτο αμάρτημα η κακή αντιμετώπισή τους"».
    Επίδειξη απανθρωπιάς στα θύματα της μετανάστευσης κάνει, σύμφωνα με το ΚΚΕ, η συγκυβέρνηση με την επιχείρηση «Ξένιος Ζευς».
    «Την ίδια στιγμή» συμπληρώνει, «κρύβει από το λαό ότι τα κύματα των μεταναστών θα πληθύνουν όσο οι σύμμαχοί της, ΗΠΑ, ΕΕ, Ισραήλ, με τις απροκάλυπτες επεμβάσεις τους φουντώνουν τη φωτιά του πολέμου στη Συρία».
    Σε σχετική του ανακοίνωση το Κομμουνιστικό Κόμμα σημειώνει ότι «το μεγάλο πρόβλημα της συσσώρευσης μεταναστών που διαρκώς θα οξύνεται, δεν αντιμετωπίζεται με την επίδειξη αγριότητας, βαρβαρότητας στα θύματα».
    Παράλληλα, ζητά «να δοθούν ταξιδιωτικά έγγραφα σε όσους μετανάστες θέλουν να φύγουν από τη χώρα προς άλλες χώρες της ΕΕ, να σταματήσει η συμμετοχή της χώρας στους επιθετικούς σχεδιασμούς ΗΠΑ, ΝΑΤΟ, ΕΕ κατά των λαών της Αφρικής και της Ασίας, να μη συμμετέχει η χώρα με κανένα τρόπο στις επεμβάσεις και στον πόλεμο στη Συρία».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος19/11/14 20:50

    Κουράκης (Συριζα): Συμφωνώ στη βάση της πρότασης Ρεπούση... για τα αρχαία Ελληνικά.
    ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΕ Ο ΤΣΙΡΥΖΑ ΜΕ ΤΙΣ 'ΣΚΑΤΟΛΟΓΙΕΣ' ΤΗΣ ΒΡΩΜ(ρεπ)ΟΥΣΗ!!!

    Ο υπεύθυνος του τομέα παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτής, Τάσος Κουράκης, μίλησε στον...
    Real Fm και την εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου, με αφορμή την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ενώ σχολίασε και την τοποθέτηση της Μ. Ρεπούση για τα αρχαία Ελληνικά.«Έχουμε 16.000 λιγότερους εκπαιδευτικούς από την προηγούμενη χρονιά. Έχουμε τα ειδικά σχολεία στα οποία έχουμε προβλήματα στη μετακίνηση των παιδιών με αναπηρίες. Εκεί που έχει γίνει το μεγαλύτερο χτύπημα είναι στην τεχνολογική εκπαίδευση», σχολίασε αρχικά μεταξύ άλλων ο κ. Κουράκης, ο οποίος έκανε έναν απολογισμό των απωλειών της φετινής σχολικής χρονιάς σε σχέση με πέρυσι.

    «Αν δεν κάνεις σοβαρές επενδύσεις σε ορισμένους τομείς δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Αυτό που εμείς προτείνουμε είναι να έχουμε ένα 12χρονο σχολείο υποχρεωτικής εκπαίδευσης», τόνισε χαρακτηριστικά.
    Όσο για την πρόταση που έγινε από την βουλευτή της Δημοκρατικής Αριστεράς, Μαρία Ρεπούση, σχετικά με το μάθημα των αρχαίων Ελληνικών, σχολίασε:

    «Αυτό περί νεκρής γλώσσας, είναι ένας χαρακτηρισμός για τις γλώσσες που δεν μιλιούνται πια. Έγινε μια σπέκουλα πάνω στον όρο αυτό. Τα παιδιά θα πρέπει να γνωρίζουν την αρχαία Ελληνική γραμματεία. Με το υποχρεωτικό μάθημα, όπου μπλέκονται με τα ανώμαλα ρήματα τα παιδιά, δεν υπάρχει. Θα μπορούσαμε να συζητήσουμε μια τέτοια πρόταση. Στη βάση της πρότασης συμφωνώ. Η θεμελιώδης διαφορά είναι ότι κάτι τέτοιο θα πρέπει να είναι προϊόν ενός πολύ μεγάλου διαλόγου».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος19/11/14 20:52

    Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΒΑΣΑΝΙΣΜΟ" ΤΟΝ ΚΑΛΑΣΝΙΚΟΦΟΡΩΝ ΛΗΣΤΟΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΥΡΤΩ, ΤΟΝ ΤΑΞΙΤΖΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟ κ.τ.λ.
    ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑΣΝΙΚΩΦ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΥΝΕΛΑΒΑΝ ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΑΝ.
    ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ "ΠΕΣΕΙ" ΞΥΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΟΠΛΙΣΟΥΝ.
    ΚΙΝΔΥΝΕΥΑΝ ΑΘΩΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ...
    ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΑΤΥΧΟ ΤΑΞΙΤΖΗ ΣΕ ΙΔΙΑ ΛΗΣΤΟΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟ;;;;;;

    ΓΙΑ ΘΥΜΗΣΤΕ ΜΑΣ ΤΙ ΕΛΕΓΕ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΣΑΝΙΣΜΟ ΣΧΕΔΟΝ ΜΕΧΡΙ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΗΣ ΑΤΥΧΗΣ ΜΥΡΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ;

    Χαρακτηριστικά η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει:
    «Στις φωτογραφίες των συλληφθέντων για τη ληστεία της Κοζάνης που δημοσίευσε η ΕΛΑΣ, είναι εμφανή τα σημάδια της άγριας κακοποίησης. Τόσο εμφανή μάλιστα, που δεν μπόρεσε να τα κρύψει η προφανής (άτεχνη γαρ…) αλλοίωση των φωτογραφιών. Είναι πια εξαιρετικά δύσκολο ακόμα και για τον πλέον ευνοϊκά διακείμενο στην ηγεσία του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης, να πιστέψει ότι πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό αστυνομικής αυθαιρεσίας. Το πρόσφατο δημοσίευμα του Guardian για τους βασανισμούς των συλληφθέντων της αντιφασιστικής μοτοπορείας, καθώς και η ακόμα πιο πρόσφατη καταγγελία του ΣΥΡΙΖΑ Κοζάνης για περιστατικό κακοποίησης νεαρών από αστυνομικούς, δείχνουν ότι έχουμε να κάνουμε με γενικευμένο φαινόμενο. Δυστυχώς, θα πρέπει να επαναλάβουμε τα αυτονόητα. Ούτε η ποινική βαρύτητα μιας εγκληματικής πράξης ούτε η όποια ανακριτική σκοπιμότητα μπορούν να δικαιολογήσουν βασανισμούς συλληφθέντων. Τα βασανιστήρια είναι ντροπή για μια δημοκρατική πολιτεία. Απαιτείται η άμεση επέμβαση των δικαστικών αρχών για τη διερεύνηση του περιστατικού». Απαντώντας το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, χαρακτήρισε «εξωφρενικές» και «επικίνδυνες» τις «ισοπεδωτικές γενικεύσεις σε βάρος της Ελληνικής Αστυνομίας».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος19/11/14 20:53

    ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΙΜΙΑ, ΚΑΡΤΝΤΑΚ!
    Να τον χαίρετε η Κουμουνδούρου..Στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ λέει τα Ιμια, Καρντάκ!
    Το γνωστό για τις ανθελληνικές τοποθετήσεις του, μέλος του ΣΥΡΙΖΑ Νάσο Θεοδωρίδη τον γνωρίζουμε όλοι..Τώρα ξαναχτυπά λίγους μήνες μετά τις φιλοσκοπιανές δηλώσεις, αποκαλεί τα Ιμια, Καρντάκ!
    Oι προκλητικές αναφορές, έγιναν μάλιστα στις 31 Ιανουαρίου 2013, στην επέτειο δηλαδή των δραματικών γεγονότων του 1996 και της απώλειας των τριών αξιωματικών του Πολεμικού Ναυτικού, του πληρώματος δηλαδή του μοιραίου ελικοπτέρου της φρεγάτας Ναυαρίνο. Ο λόγος για τον κ. Νάσο Θεοδωρίδη, του οποίου τις αναρτήσεις θα της ζήλευαν και οι Τούρκοι στρατηγοί της Άγκυρας, καθώς όχι μόνο αμφισβητεί την ελληνικότητα των βραχονησίδων, τις οποίες αποκαλεί μάλιστα Καρντάκ (με το τουρκικό όνομα δηλαδή), αλλά προτείνει και τη ... μοιρασιά του Αιγαίου με τους εξ ανατολών γείτονες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος19/11/14 21:04

    ΠΟΙΟΣ ΜΑΖΕΥΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑΡΙΑ ΤΩΝ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΠΗ ,ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ , ΤΟΥΣ ΦΕΡΝΕΙ ΦΑΡΜΑΚΑ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ "ΠΑΠΙΑ"???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/11/14 21:22

      αυτος που κουβαλαει τις παπιες στο κεντρο υγειας....

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/11/14 11:33

      το καβαλημενο καλαμι που πλασαρετε για γιατρος

      Διαγραφή
  47. Ανώνυμος19/11/14 21:11

    για σωστη πληροφορηση μην πάτε στο συμβουλιο την Παρασκευη....όλοι στην Φανερωμενη!!!!! η ηγουμενη ξερει όλα τα μυστικα του δήμου!!!! διαλέχτε: στον όρθρο θα σας πει για τον Μηνα στον εσπερινο για τη Ρουλα αλλα τα καλυτερα τα φυλαει για την αγρυπνια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος19/11/14 21:30

    ΠΗΓΑ ΝΑ ΑΣΠΑΣΤΩ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΡΟΥΛΑ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΤΣΑΒΑΡΗ....ΑΚΟΥ ΠΡΑΜΑΤΑ....ΟΥΤΕ ΤΟ ΘΕΟ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ Η ΑΘΕΟΦΟΒΗ....ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ Η ΜΑΓΚΟΥΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ ΔΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΤΟΝ ΤΣΑΒΑΡΗ....ΠΟΠΟΠΟΠΟΟΟΟΟ ΟΥΤΕ ΙΕΡΟ ΟΥΤΕ ΟΣΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος19/11/14 21:36

    ρε παιδια , ο παιδεραστης πηγε στην ηγουμενη ή στον μητροπολιτη για εξομολογηση;;; ξεχασα ...μαλλον πηγε στον πανοσιολογιοτατο Μηνα...που ειναι αμεμπτου ηθικης γιατι πλενει συχνα τα χερια του...σαπουνι και σκοινι που σας χρειαζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος19/11/14 22:01

    Μπράβο Ρηνούλα. Τα κατάφερες. Την έκανες σήμερα ιδιαιτέρα στο Δ.Σ. του Κοινωνικού Παντοπωλείου. Και σε ανώτερα κορίτσι μου. Άντε και Δήμαρχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/11/14 22:02

      Μπας και δούμε άσπρη μέρα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/11/14 11:26

      μονο για ιδιαιτερα κανει και ουτε.
      μπραβο ρηνουλα

      Διαγραφή
  51. Ανώνυμος20/11/14 00:05

    Ανώνυμος18/11/14 22:26
    Ψηφίζει πίστωση ποσού 3.000,00 € στον ΚΑ 30-7326.008 με
    τίτλο «Μεταλλικές κατασκευές εντός Χ.Ζ.Λ.» του
    προϋπολογισμού οικ. έτους 2014 για την κατασκευή και
    τοποθέτηση μεταλλικών πλαισίων για αγγελτήρια κηδειών και
    μνημόσυνων

    ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΣΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ.ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ Ο ΛΕΝΗΣ ΜΑΣ.
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΕΘΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΙΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΦΕ ,ΚΑΝΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙ.ΛΙΓΟ ΣΤΑΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/11/14 00:24

      τόσο φτηνά; οικονόμος ο Λένης μπράβο του.... α ρε τα καθαρά χέρια, άρχισαν το νοικοκύρεμα

      Διαγραφή
  52. Ανώνυμος20/11/14 00:15

    ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΟΙΝΟΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ,ΚΥΡΙΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΤΗΣ ΡΗΝΟΥΛΑΣ;

    ΣΗΜΕΡΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ Δ.Σ ΤΟΥ ΚΟΙΝ.ΠΑΝΤ.;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος20/11/14 00:20

    ΠΟ. ΠΕ. Σαλαμίνας - Διαύγεια RSS
    ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ Να γίνουν τα επιμορφωτικά προγράμματα του ΝΠΔΔ ΠΟ.ΠΕ.ΣΑ για Παιδιά και Ενήλικες που θα γίνονται από επιμορφώτριες –τες σε διαφορες περιοχές της Σαλαμίνας θα παραδίδονται τα εξής μαθήματα ( ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ-ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ-ΚΟΠΑΝΕΛΙ-ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΦΟΡΕΣΙΑΣ- ΚΟΥΚΛΑ-ΚΕΝΤΗΜΑ-ΚΟΠΤΙΚΗ –ΡΑΠΤΙΚΗ – ΓΙΟΡΤΑΝΙ-ΠΛΕΞΙΜΟ), ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ (ΚΕΡΙ- ΦΕΛΤ-ΒΙΤΡΩ- ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ), ΧΟΡΟΣ –ΣΕΜΗΝΑΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ( ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΤΑΙΝΙΩΝ,ΝΤΟΚΥΜΑΤΕΡ),ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΕΥΡΙΠΗΔΗΣ-ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΥΣ 2014 ΜΕ ΑΡ ΑΠΟΦ. 28/2014-15/4/2014

    ΤΙ ΕΓΙΝΕ Η ΠΟΠΕΣΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗ ΜΠΕΓΝΗ;;;;;;;;;;;ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ;;; ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΓΑΖΩ ΓΛΩΣΣΑ ΚΟΛΛΑΩ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΟ. ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος20/11/14 10:13

    Για τις διαταγές πληρωμής ακόμα τίποτα.Τι στο διάολο τόσα λεφτά που πήγαν.Τα χρέη προς τους ιδιώτες δεν υπάρχουν?Μπράβο θα μας απαντήσει κανείς?
    Δεν θέλω να μάθω τι λένε οι καλόγριες αυτές είναι για την πνευματική μου παίδευση και εκπαίδευση.Δεν θέλω να μάθω πόσο πανούργος και έξυπνος και καλός οικογενειάρχης είναι ο Νάνος δεν θέλω να μάθω για τον Γιανν-Ακή όπως γράφει κάποιος.Δεν θέλω να μάθω πόσο ικανοί ή ανίκανοι ήταν οι προηγούμενοι ή οι επόμενοι.
    Θέλω να μάθω γιατί μέχρι σήμερα τόσα εκατομμύρια που μπαίνουν στον Δήμο και αυτός είναι ελλειμματικός.
    Θέλω να μάθω γιατί τραβάνε χρήματα από άλλους κωδικούς για να πληρώσουν την μισθοδοσία.
    Θέλω να μάθω γιατί η μισθοδοσία είναι 600.000 ευρώ το μήνα.
    Θέλω να μάθω αν η εργασία που πραγματοποιούν αυτοί οι υπάλληλοι ανταποκρίνεται στα χρήματα αυτά.
    Θέλω να μάθω γιατί δεν υπάρχει ανασύνταξη δυνάμεων εσωτερική κινητικότητα με υπαλλήλους ώστε να καλυφθεί το έλλειμμα δυναμικού.
    Θέλω να μάθω αν αυτοί οι υπάλληλοι γνωρίζουν την δουλειά που κάνουν.
    Θέλω να μάθω αν υπάρχει καταγραφή της οριζόμενης εργασίας σε ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά (ότι ποιο απλό με ένα σύστημα ποιότητας)
    Θέλω να μάθω γιατί ο Δήμος ενώ έχει διαχειριστική επάρκεια δεν ελέγχει τα προαναφερόμενα.
    Θέλω να μάθω γιατί δεν έχει ξεσκιστεί να μπουν προγράμματα στα διάφορα ΕΣΠΑ.
    Θέλω να μάθω αν εισπράττονται τα χρέη από ιδιώτες και φορείς.
    Θέλω να μάθω αν πληρώνει τα χρέη σε ιδιώτες και φορείς(και όχι στάση πληρωμών ε?)
    Θέλω να μάθω γιατί αναλώνονται σε χαρακτηρισμούς υπέρ του ενός ή του αλλουνού.
    Θέλω να μάθω αν βρεθούν ένοχοι προηγούμενοι λειτουργοί αν τα χρήματα θα έλθουν στα ταμεία.
    Θέλω να μάθω γιατί το γραφείο Αντιδημάρχου έχει γίνει γραφείο νομικής υπηρεσίας με 3 δικηγόρους που πληρώνω εγώ και η οικογένειά μου(ούτε νομική υπηρεσία του κράτους σε υπουργείο δεν έχει τοσο καλοανθρεμένους και πληρωμένους νομικούς).
    Ελπίζω κάποιος να απαντήσει σε κάτι από αυτά είναι πολλά τα ερωτήματα και καίρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος20/11/14 14:19

    για πήγαινε στο δήμο και πες για αξιολόγηση..
    θα φύγεις απ' το παράθυρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος20/11/14 17:38

    ΜΗΠΩΣ ,ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΛΑΤΟΜΕΙΟ ,ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΔΟΥΡΟΥ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕΙ ,ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΤΑ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ. ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΕΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ,ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΣΚΟΠΟΥΣ;;;;;;;;;;;;;ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ

    ΘΑ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΟΥΡΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 27/11 ΚΑΙ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ
    ΤΙ ΣΚΕΠΤΕΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ. Η ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΖΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος21/11/14 00:37

    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ (ΚΕ ΚΡΙΤΣΙΚΗ ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ) ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΝΑ ΕΛΈΞΟΥΝ ΠΟΣΟ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΤΟ ΒΑΨΙΜΟ ΤΗς ΦΑΤΣΑΣ ΤΗΣ ΙΧΘΥΑΓΟΡΑΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Ο ΛΕΝΗΣ ΠΛΗΡΩΣΕ 2500 ΕΥΡΏ ,ΌΣΟ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ Η ΠΛΑΤΕΊΑ ΣΤΑ ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΩ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΒΑΨΟΥΝ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΌ 400 ΕΥΡΏ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/11/14 21:20

      ΣΙΓΑ ΡΕ ΧΟΥΒΑΡΝΤΑ ΣΟΥΠΕΣΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΣΚΥΨΕ ΠΙΑΣΤΟ

      Διαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.