Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

17 Νοε 2014

“Θεσμοί” και πρωτόκολλα δεοντολογίας!

Ο Δήμος είναι θεσμός, ανεξάρτητα από το ποιος προσωρινά κυβερνά αυτό τον τόπο και οφείλουμε όλοι να τον σεβόμαστε κριτικάροντας καλοπροαίρετα πάντα πράξεις και παραλήψεις του. Από πού να αρχίσουμε και που να τελειώσουμε! Πολλά τα παράτυπα και παράξενα των τελευταίων μηνών, φαντάζομαι από άγνοια και καλοπροαίρετα πάντα.
·         Κυρίαρχο πρόβλημα, πάντα η μη έγκαιρη και επίσημη ενημέρωση, αλήθεια υπάρχουν παράκεντρα κα Δήμαρχε και δεν το αναφέρουμε τυχαία… !
·         Η αδικαιολόγητη αύξηση των Δημοτικών Τελών κατά 50% και η απρεπή προσπάθεια των πληρωμένων κοντυλοφόρων να δικαιολογήσουν το ατόπημα, σαν ανώνυμοι σχολιαστές στα διάφορα blogs δεν σας κολακεύουν καθόλου, δεν είναι του επιπέδου σας κα Δήμαρχε μαζέψτε τους.
·         Η άδικη και συνάμα αδικαιολόγητη αύξηση μονομερώς της υδροληψίας της περιφέρειας που καλείτε να πληρώσει το μάρμαρο για λογαριασμό όλης της Σαλαμίνας και μάλιστα με τεχνικά τερτίπια (σπάσιμο κυβικών κ.α., αλήθεια ποιος  ιθύνον νους;). Εδώ κα Δήμαρχε πήγε περίπατο η ισονομία και ισοπολιτεία; Τώρα θα μου πεις, εδώ μια ολόκληρη κυβέρνηση έχει γράψει στα παλαιότερε των υποδημάτων της το ίδιο το σύνταγμα, η δήμαρχος και οι αυθαιρεσίες της σε μάραναν;
Κα Δήμαρχε με γνώμονα πάντα την καλοπροαίρετη κριτική, μπορείτε να δικαιολογήσετε σε όλους τους Σαλαμίνιους τα τελευταία ολισθήματα σας; Μαθαίνουμε πως έχετε υποσχεθεί στις 26/11 να “απολογηθείτε” (sic) στο διοικητικό συμβούλιο της ΟΕΕΣΣ, εκεί θα σας ακούσουν 20 άνθρωποι όλοι κι όλοι, οι υπόλοιποι Σαλαμίνιοι κα Δήμαρχε δικαιούνται επαρκών απαντήσεων ή όχι; Δεδομένου ότι η πάλαι ποτέ κραταιά ΟΕΕΣΣ από 120/140 συλλόγους, έμεινε πλέον με 20/25 συλλόγους και μάλιστα “σώγαμπροι” του συλλόγου της Κυνόσουρας!!!
Η γνωστή σε μας καραμέλα, δεν υπάρχουν λεφτά όσο και το θεατρικό που πήγαν τα λεφτά, ήταν γνωστά σας κα Δήμαρχε από την προεκλογική περίοδο μια και ήσασταν παρούσα σε όλα τα δημοτικά συμβούλια και ψηφίζατε ή καταψηφίζατε ισολογισμούς, απολογισμούς και λοιπές οικονομικές πράξεις της απελθούσης διοίκησης.
Στο κάτω, κάτω αν και εφ’ όσον διαπιστώσετε λαθροχειρίες στα όποια οικονομικά των απελθόντων, δικαιούμεθα αφ’ ενός μεν να το μάθουμε, αφ’ εταίρου δε να τους παραπέμψετε ζητώντας μάλιστα την δήμευση των περιουσιακών τους στοιχείων για την προάσπιση των συμφερόντων του Δήμου Σαλαμίνας.
Αντ’ αυτού, πληροφορούμεθα ότι παρά το γεγονός  ότι πάρθηκε απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής για παραπομπή στον Εισαγγελέα, της υπόθεσης της πλακόστρωσης του Ι. Ναού στο Αμπελάκι, ακόμα, δεν έχετε υποβάλει μήνυση ως Δήμος!!!!!!!!!
Προς τι αυτή η κωλυσιεργία; Οφείλετε ή όχι να μας ενημερώστε, ώστε να μπει φρένο στην φαντασία μας και στην παραφιλολογία των καφενείων, όπου άνευ λόγου και αιτίας εκτίθεστε;

93 σχόλια:

  1. Ανώνυμος17/11/14 16:41

    Τα έρημα τα γρόσα, το Χριστόν επαραδώσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος17/11/14 17:04

    Κε Διαχειριστά, μπορείτε να μας πείτε κατά πόσο to κείμενο αυτό έχει γραφεί από σας τον ίδιο ή κάποιον άλλον ;
    Είναι μία διευκρινιστική ερώτηση που πρέπει να απαντηθεί.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ θα ήθελα να μάθω, ποιο είναι το πρόβλημα σου. Σαφώς εγώ το έγραψα μια και είμαι κι εγώ θιγόμενος.
      Διαφωνείς με το κείμενο και τις απόψεις μου; Τεκμηριωμένα μπορείς να δώσεις τις απαντήσεις σου χωρίς τις συνήθεις ύβρεις των γνωστών σχολιαστών που μόνο την κα Δήμαρχο δεν τιμούν οι δε γνωστές μας καραμέλες άστο δεν θα πάρουμε δεν πείθουν πια ΚΑΝΕΝΑΝ

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος17/11/14 18:04

    Και..ξαφνικα ΙΔΩΜΕΝ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Ποτε δεν ειν"αργα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος17/11/14 18:08

    Γιατί σας πονάνε τόσο πολύ οι αλήθειες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος17/11/14 18:10

    ENTOΛΟΧΟΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΤΟΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΚΕ ΑΝΩΝΥΜΕ. ΕΧΕΙ ΑΔΙΚΟ; ΛΕΕΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΨΕΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΞΕΣΧΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΦΕΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ; ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ; ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΨΕΜΜΑΤ ΟΤΙ ΡΙΧΝΕΤΑΕ ΛΑΣΠΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΝΩ ΞΕΡΕΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕΜΠΤΟ, ΟΠΩς ΟΜΟΛΟΓΗΣΑΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΝΑΝΝΟΥ - ΑΓΑΠΙΟΥ;
    ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΜΥΝΗΣΗ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΩΝ ΑΜΕΠΕΛΑΚΙΩΝ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ 2000 ΕΥΡΏ ΤΑ 400 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ ΠΛΑΚΕΣ, ΕΝΩ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΒΑΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΙΧΘΥΑΓΟΡΑ ΚΟΣΤΙΣΕ 2500 ΕΥΡΩ ΚΑΤΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΛΕΝΗ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ; ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/11/14 18:27

      Εδω οι γυμνοσαλιαγκες ΓΛΥΦΤΕΣ..απορουν ..πως ο κοσμος δεν εχει βγει στους δρομους ..να ζητωκραυγαζει την ΠΟΛΥΧΡΟΝΕΜΕΝΗ.....
      Αλλα ..ξεχασα ...με το ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ..ΔΙΩΞΑΝΕ ΤΟ ΝΤΑΜΑΡΙ.....

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος17/11/14 18:28

    Ο ΔΗΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΟΣ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ...... Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΟΜΩΣ ΚΕΡΔΙΖΕΤΑΙ ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ.......
    ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΚΑΝΕΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ.
    1. ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΕΓΚΑΙΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟΤΗ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΒΑΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ; - ΟΧΙ
    2. ΑΥΞΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΤΕΛΩΝ:
    ΕΓΙΝΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΤΕΡΗΣ ΛΥΣΗΣ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ; - ΟΧΙ
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΑΛΛΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ. ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΑΠΛΑ ΠΡΟΣ ΨΗΦΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ "ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ" ΑΥΞΗΣΗ 50% ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΤΕΛΩΝ ΜΕ ΥΦΟΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΥΤΑΡΧΙΚΟ...ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΓΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΥΛΟΠΑΡΟΙΚΩΝ........
    3. 2η ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ Η ΑΥΞΗΣΗ 57% ΤΗΣ ΥΔΡΟΛΗΨΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΜΕΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΑΦΟΥ ΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΣΕ 2 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ........ΕΥΝΟΟΥΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΕΥΝΟΟΥΜΕΝΟΥΣ.........ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ " ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ".............ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΑΚΡΟΑΤΕΣ ΟΧΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΛΑΜΙΝΙΑ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ "ΒΡΟΝΤΑΤΣΗΔΕΣ ΚΑΙ ΦΟΥΡΤΟΥΝΑΤΣΗΔΕΣ".......
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ, Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΕΞΕΓΕΡΣΗΣ............
    Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος17/11/14 18:33

    ετσι μπραβο αρχιστε να ενδιαφερεστε για το πού πανε τα λεφτα μας. ΠΡΟΤΑΣΗ:πριν γραψεις για νερα και περιφερεια μαθε πρωτα ποσο χρωσταει η περιφερεια απο παγια τελη νερου και μετα ελα να κουβεντιασουμε.....το παιχνιδακι ντοπιοι και ξενοι ξεφτισε. αυτος που χρωσταει να παει να πληρωσει ειτε ειναι ντοπιος ή ξενος, ή κεντρο ή περιφερεια. οχι ολα και ολοι στο μιξερ...αυτο ξερεις ποιους συμφερει λογιοτατε μαστρολαμπρο!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος17/11/14 18:43

    Είσαι τόσο "πηγμένος" ή κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις;
    Που αναφέρει το άρθρο για ντόπιους και ξένους ρε ιθαγενή;
    Όποιος χρωστά από την περιφέρεια να του κόψει το νερό όχι να αυξήσει το δικό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/11/14 21:01

      ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΛΗΨΙΑΣ ΜΕΡΟΛΗΠΤΙΚΗ.........ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΧΡΩΣΤΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥ.........ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ.......ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΓΩ ΕΠΕΙΔΗ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΥΔΑΠ (ΚΟΥΛΟΥΡΗ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΕΡΟ (ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ) ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΟ........ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΝΤΟΠΙΟΙ ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΟΙ ΜΗ ΝΤΟΠΙΟΙ.....ΤΥΧΑΙΟ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ.......ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙΣ ΣΩΣΤΑ.....
      ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΟΤΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ......ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΧΑΡΙΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΓΟΣΧΟΛΟΥΣ.......
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΗΓΜΕΝΟΣ....ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΠΗΞΕΙ ΑΠΟ ΑΙΣΧΡΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΜΗΛΟΥ IQ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ......
      ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ............
      Τ.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος17/11/14 18:44

    ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ:
    "Η γνωστή σε μας καραμέλα, δεν υπάρχουν λεφτά όσο και το θεατρικό που πήγαν τα λεφτά, ήταν γνωστά σας κα Δήμαρχε από την προεκλογική περίοδο μια και ήσασταν παρούσα σε όλα τα δημοτικά συμβούλια και ψηφίζατε ή καταψηφίζατε ισολογισμούς, απολογισμούς και λοιπές οικονομικές πράξεις της απελθούσης διοίκησης." ΑΡΑΓΕ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ Ή ΑΛΗΘΕΙΑ . ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ Η ΚΑ ΝΑΝΝΟΥ ΗΤΑΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΨΗΦΙΖΕ ΟΛΑ; ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠ ΟΛΟΥΣ. Η ΛΗΣΤΕΙΑ ΜΕ ΤΙΣΙ ΑΥΞΗΣΕΙς ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΤΣΙ. ΗΔΗ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΕΚ ΝΕΟΥ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ. ΣΠΑΣΑΤΕ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΡΕΚΟΡ. ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟΣΗ ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣ , ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΖΑΧΑΡΩ. ΧΕΡΙ - ΧΕΡΙ ΖΑΧΑΡΩ ΚΑΙ ΡΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/11/14 19:14

      Έχεις δίκιο, είναι ο ....μοναδικός δήμος στην Ελλάδα.
      Οι παρακάτω Δήμοι είναι στην........Τουρκία.

      1). Δήμος ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ: 100 έως 170% αύξηση στα δημοτικά τέλη από το 2012
      και 1.000% αύξηση στο νερό, από 0,45 ευρώ το κυβικό πήγε 4,5
      http://antigoldgr.org/blog/2011/11/07/dim-teli/

      2). Δήμος ΜΩΛΟΥ-ΑΓ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: 50% αύξηση των δημοτικών τελών.
      http://altpressfthiotida.com/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%AC/%CE%B7-%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%85%CF%83%CF%80%CE%B5%CE%AF%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%8D%CE%BE%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B4/

      3). Δήμος ΠΑΡΓΑΣ: 400% αύξηση στα δημοτικά τέλη από το 2012
      http://www.newsbomb.gr/politikh/aytodioikhsh/story/277222/parga-diamartyria-gia-ekriktiki-ayxisi-dimotikon-telon

      240% αύξηση το 2012
      70% αύξηση το 2013
      http://www.902.gr/eidisi/topika-nea/5756/ayxiseis-fotia-sta-antapodotika-teli-sto-dimo-pargas

      4). Δήμος ΖΑΧΑΡΩΣ: 50% αύξηση στα δημοτικά τέλη για το 2015
      http://www.patrisnews.com/nea-enimerosi/ileia/ayxisi-sta-dimotika-teli-eisigithike-o-dimarhos-zaharos

      5). Δήμος ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ: αύξηση έως και 70 % στα δημ. Τέλη για κατοικίες από 2012
      http://voria-tis-athinas.blogspot.gr/2011/12/70.html

      6). Δήμος ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ Κρήτης: έως 300% αύξηση στα δημοτικά τέλη για κατ/ματα το 2013
      http://www.prismanews.gr/index.php/crete/topiki-autodioikisi/item/31908-aukshseis-fotia-sta-dhmotika-telh-tou-hrakleiou

      7). Δήμος ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ 300% στα τέλη, 300% και στο νερό.
      http://www.alphafm.gr/archives/28798
      http://www.alphafm.gr/archives/28760
      Να ήταν μόνο αυτοί;

      Δήμοι Πελοποννήσου, Εδεσσας, Ρεθύμνου, Τρίπολις, Αβδηρών, Σερρών, Ξάνθης, Παλήνης, Κομοτινής, Χαλκηδόνας, Λευκάδος, Σαρωνίδας, Λυκόβρυσης-Πεύκης, Αργους-Μυκηνών κλπ κλπ αύξηση από 10 έως 100%.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/11/14 21:18

      ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ.......ΕΣΥ Π.Χ. ΑΝ Ο ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΣΟΥ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ ΘΑ ΠΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ; ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ IQ ΣΟΥ; ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΣΕ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟ.........ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ............ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΗΜΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ .....ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΣ ΤΩΝ ΕΚΕΙ ΔΗΜΩΝ;ΝΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΣ ΑΦΟΥ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ.....ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ......... .....ΕΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΑΝ ΜΕ ΗΞΕΡΕΣ ΘΑ ΕΤΡΕΧΕΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙΣ...............
      Τ.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος17/11/14 19:12

    ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΕ ΛΑΜΠΡΟ, ΠΑΡ' ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ,ΜΗΝΥΣΕΙΣ ,ΚΑΙ ΑΓΩΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ.
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΚΡΑΤΑΣ ΨΗΛΑ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ. ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ , ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΚΥΝΗΓΑΝΕ.ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΑΠΤΟΗΤΟΣ,ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/11/14 19:20

      Έμαθα ότι ο παλιός σου φίλος κ.Τσαβαρής ανακάλεσε όλες τις μηνύσεις και αγωγές εναντίον σας κ.Μαστροκόλια, είναι αλήθεια;
      Επιστροφή στις ....ρίζες,ε ;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/11/14 19:45

      Δηλαδή, όταν φωνάζεις τις αλήθειες και γίνεσαι δυσάρεστος, τι είναι επιστροφή στις ρίζες;
      Σαφέστατα είσαι εμπαθής, αν ο διαχειριστής γράφει ψέματα πες το μας και μας να μάθουμε
      Μη πετάς την μπάλα στην εξέδρα, για την "ταμπακιέρα" κουβέντα;
      Γνώριζε ή ΟΧΙ η Δήμαρχος τι θα παρελάμβανε;
      Σαφώς και γνώριζε γιατί αν μου πεις πως δεν γνώριζε θα με πείσεις πως είναι ακραία επικίνδυνη.
      Αν λοιπόν γνώριζε γιατί δεν μου τα είπε προεκλογικά να ξέρω τι ψηφίζω;
      Ξέρεις γιατί, ήθελε να με εγκλωβίσει όπως και με εγκλώβισε τελικά να με ξεσκίσει σε φόρους κλπ και να μην μιλάει κανείς;
      Ρε τόσοι δημοτικοί σύμβουλοι δικοί της κανένας δεν είχε παντελόνια να διαφοροποιηθεί; Κανείς; Γαμώ τα παντελόνια τους και τα γαλόνια τους;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος17/11/14 20:33

      Γαλονια εδινε η ΠΑΣΟΚΟΝΕΑΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Σ" 'ΟΠΟΙΟΝ ΦΟΡΑΓΕ ΣΤΟΛΗ..ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ ΝΑΧΟΥΜΕ.ΝΑΥΑΡΧΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥΣ ΔΙΠΛΑΣΙΟΥΣ ΑΠ' ΤΗ ..ΚΙΝΑ ΜΕ ΤΑ 2 δις ΠΛΗΘΥΣΜΟ ....

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος17/11/14 21:36

      ΑΣΕ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΤΗΣ ΠΑΣΟΚΟΝΕΑΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΟΠΑΡΟΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΓΟΥΛΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΤΕ...........
      ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΕΞΕΓΕΡΣΗ.........ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Ή ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΣ ΑΜΕΣΑ......Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ........
      Τ.

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος17/11/14 19:18

    ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ Η ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΕΙΣ 50% ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΚΑΙ 57 % ΣΤΟ ΝΕΡΟ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ. ΕΤΣΙ ΓΙΝΟΤΑΝΕ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 90 ΧΡΟΝΩΝ. ΕΒΛΕΠΕ ΠΟΣΑ ΛΕΙΠΟΥΝ ΚΑΙ ΕΒΑΖΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΙΣΟΣΚΕΛΙΣΕΙ. ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΒΑΖΕΤΕ 50% ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟΣ ΣΟΦΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/11/14 19:24

      Ρε φασίστα, το 27% στο νερό γιατί το κάνεις 57 ;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/11/14 20:03

      ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΑΣΙΣΤΑΣ
      ΜΑΘΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ.
      ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΠΟ 39 ΚΥΒΙΚΑ ΜΕΧΡΙ 60 ΉΤΑΝ Ο,70 ΕΥΡΩ ΤΟ ΚΥΒΙΚΟ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ 1,1Ο ΕΥΡΩ ΤΟ ΚΥΒΙΚΟ. Η ΑΥΞΗΣΗ ΕΙΝΑΙ 57%
      ΟΣΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΝΕΡΟ
      ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΞΗΣΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΑΧΑΡΩ ΚΑΙ Η ΡΟΥΛΑ. ΝΑ ΤΙΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ
      ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΑΣΙΣΤΑΣ, Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ Ή Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος17/11/14 20:06

      ΚΑΛΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΥΞΗΣΗΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΝ; ΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΝΑΝΝΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡΑΚΙ;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος18/11/14 00:26

      Τα πρώτα 39 κυβικά είναι τζάμπα, γιαυτό δεν τα υπολογίζουν. Ξεφτέρια μου εσείς !!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος17/11/14 19:21

    ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΓΚΕΜΠΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΌΤΙ ΤΑΧΑ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΜΑΛΊΣΤΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ Η ΝΑΝΝΟΥ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΗΣ ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ , ΘΑ ΣΑς ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΝΑΝ ΕΝΑΝ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΔΗΜΟΥΣ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ.
    ΔΗΜΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ:
    Ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία από το Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Αμαρουσίου ο Προϋπολογισμός και το Τεχνικό .
    Ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Γιώργος Πατούλης, στην εισήγηση του υπογράμμισε ότι στον Προϋπολογισμό του 2015 αλλά και στο Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου, αποτυπώνεται με σαφήνεια η στρατηγική και οι προτεραιότητες της Διοίκησης για την επόμενη χρονιά.
    Λιγότερα έσοδα για τον Δήμο Αμαρουσίου το 2015
    Ο προϋπολογισμός του 2015 καταρτίστηκε λαμβάνοντας υπόψη:
    • Τη μείωση κατά 60% περίπου της κρατικής χρηματοδότησης προς τους Ο.Τ.Α τα προηγούμενα χρόνια, η οποία θα εξακολουθήσει να ισχύει και την επόμενη χρονιά.
    • Τη διαρκή μείωση, χρόνο με το χρόνο, των χρημάτων που εισπράττει ο Δήμος μέσω των ανταποδοτικών τελών. Το 2009, τα έσοδα του Δήμου από τα ανταποδοτικά ανήλθαν στα 28.191.998 ευρώ. Τα ίδια έσοδα, το πρώτο 10μηνο του 2014 ανήλθαν μόλις στα 15.870.000 ευρώ και θα κλείσουν στο τέλος του χρόνου περίπου στα 17.500.000. Μεταξύ 2009 και 2014 η μείωση των εσόδων μόνον από ανταποδοτικά τέλη ξεπερνά τα 10.000.000 ευρώ.
    • Την απόφαση της Διοίκησης να μην προχωρήσει για το 2015 σε αύξηση των ανταποδοτικών τελών, μετά τη μείωση κατά 20% που έγινε τα προηγούμενα τρία χρόνια.
    • Την απόφαση της Διοίκησης να διατηρήσει τις απαλλαγές και μειώσεις που ισχύουν για μια σειρά από ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.




    ΕΤΣΙ ΠΡΑΤΤΟΥΝ ΚΑΙ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΡΟΥΦΗΞΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ
    ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΨΕΥΤΙΑ ΟΤΙ ΤΑΧΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΞΗΣΕΙς ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΣΑΤΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/11/14 19:28

      Ρε βλάκα πήγαινε στο παρακάτω site και θα το διαπιστώσεις μόνος σου, ηλίθιε.
      Αυτό που γράφεις εσύ αναφέρεται στο 2015.
      Το 2012 όμως είχαν κάνει αύξηση 70%. Τι δεν καταλαβαίνεις; από την κοιλιά μου το έβγαλα;

      http://voria-tis-athinas.blogspot.gr/2011/12/70.html

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος17/11/14 19:43

    ΨΕΥΤΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗς ΝΑΝΝΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΝΗ ΤΗς ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΖΑΧΑΡΩ
    ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥΚΡΗΤΗΣ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΕΛΩΝ
    "Παγώνουν" τα δημοτικά τέλη και το 2015;


    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04/10/2014, 13:15
    Τελευταία ενημέρωση: 04/10/2014, 16:49
    "Παγωμένα" για 6η σερί χρονιά αναμένονται τα δημοτικά τέλη στο Ηράκλειο, αφού συνεχίζοντας την ίδια πολιτική με αυτή της απερχόμενης δημοτικής Αρχής και η νέα δημοτική Αρχή δεν προχωρά σε καμία αύξηση για το 2015...

    Για του λόγου το αληθές, με απόφασή της η οικονομική επιτροπή του Δήμου εισηγείται στο προσεχές δημοτικό συμβούλιο, που θα συνεδριάσει στις 6 παρά 5 το απόγευμα της ερχόμενης Δευτέρας, μηδενικές αυξήσεις στα δημοτικά τέλη καθαριότητας και φωτισμού μέχρι το τέλος του 2015... Το συμβούλιο έγινε και η απόφαση πέρασε κατά πλειοψηφία γιατί η μειοψηφία ήθελε μείωση . Η ΝΑΝΝΟΥ ΕΣΠΑΣΕ ΡΕΚΟΡ ΑΥΞΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/11/14 19:48

      ΡΕ ΒΛΑΚΑ 19.28 ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ 212 . ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ 2015. ΖΑΛΙΣΤΗΚΑΤΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ. ΒΡΕΣ ΑΛΛΟ ΔΗΜΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΔΗΜΟ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣ ΖΑΧΑΡΩς ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΞΗΣΗ 50% . ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ. ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΙΣΧΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΑΝΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΧΩΡΊς ΚΑΝΕΝΑ ΙΧΝΟΣ ΕΥΙΑΣΘΗΣΙΑΣ ΣΗΚΩΣΕ ΤΗ ΧΑΤΖΑΡΑ ΚΑΙ ΜΑς ΕΛΙΩΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΑΝΙΚΑΝΗ - ΑΝΙΚΑΝΗ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/11/14 20:25

      Ρε τόσο χαζός είσαι; αφού κάνανε το 2012 τι περιμένεις να κάνουνε και τώρα;
      Εμείς ρε η υελευταία αύξηση έγινε το 2007, βλήτο.

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος17/11/14 19:51

    Έχει καταντήσει αηδία πλέον να προσπαθούν όσοι θέλουν το καλό της Σαλαμίνας να απαντούν σε όλα τα λαμόγια τύπου Τσαβαρή και Μαστροκώλια για τις ενέργειές τους.

    Λοιπόν κ.Μαστροκώλια έχετε κάθε δικαίωμα να κάνετε όσο πόλεμο θέλετε.
    Σε 5 χρόνια μπορείτε να ψηφίσετε όποιον δήμαρχο επιθυμείτε.
    Για τα 5 χρόνια όμως θα υποστείτε την Νάννου και τους συμβούλους της.
    Δεν θα πάρετε φράγκο και θα συνεχίσετε τον πόλεμο.

    Μαζί με τους κλέφτες του Δήμου μπορείτε να κλαίτε για τα επόμενα 5 χρόνια.
    Τέλος με τα σχόλια και τις απαντήσεις.
    Τα λέμε σε 5 χρόνια λαμόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/11/14 20:00

      Ωραίος/α είσαι. Σε κανέναν δημότη δεν πρέπει να φέρεστε με αυτον τον απαξιωτικό και αλλοζονικό τρόπο. Πόσο μάλλον στον διαχειριστή ενός μπλογκ που σας στήριξε.
      Ξεκαβαλείστε απ το καλάμι. Μόνος/η σου μιλάς για 5 χρόνια Και έτσι είναι. Ξέρεις τι είναι 5 χρόνια να έχεις τον κόσμο απέναντι σου από τους 3 κιόλας πρώτους μήνες; Ούτε ψυχικά υγιείς δεν θα το άντεχαν. Πόσο μάλλον εσείς και η Δήμαρχος. Γι αυτό κουλάρετε. Για το δικό σας καλό. Όχι το δικό μας. Την Σαλαμίνα θα την πάρει το μαύρο σκοτάδι με σας που μπλέξαμε

      Διαγραφή
    2. Ανόητε και λασπολόγε "Ανώνυμε 17/11/14 19:51", μπορείς να μου πεις επώνυμα (αν έχεις τα…. που δεν τα χεις για να γράφεις τόσο σοβαρά πράγματα ανώνυμα) πότε κι από ποιόν τα "πήρα" ή έστω "ζήτησα" να τα πάρω, από την παρούσα ή οποιαδήποτε άλλη διοίκηση τόσα χρόνια που ζω στην Σαλαμίνα;
      Γνώμονας μου ήταν είναι και θα είναι, η κριτική στην εκάστοτε εξουσία και γνωρίζω καλύτερα από τον καθένα πόσο αυτό ενοχλεί όσους καλαμοκαβαλημένους δημοσιογραφικά έστω "ελέγχονται"
      Αν εσείς οι ίδιοι που πετάτε την λάσπη στον ανεμιστήρα δεν αντιλαμβάνεστε πόσο κακό κάνετε στην Δήμαρχο εγώ τι να σας πω;
      Όλα στο φώς, ότι έχεις για μένα προσωπικά βγάλτα ρε "τσοπάνη" της πολιτικής υποκουλτούρας.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος17/11/14 21:41

      Γιάννη Λένη, ξέχασες να υπογράψεις ρε φίλε.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος17/11/14 21:42

      Μπράβο Λάμπρο για το θάρρος που πάντα επιδεικνύεις να λες ανοικτά την γνώμη σου και επώνυμα. Οι καλαμοκαβαλημένοι δημοσιογράφοι??????????? θα την αποτελειώσουν πολύ γρήγορα

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος18/11/14 00:43

      ΑΝΩΝΥΜΕ 17/11/14 19:51

      ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΓΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΘΑ ΚΛΑΙΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΟΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΝΑΝΝΟΥ..................
      ΜΕ ΑΥΤΟ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ:
      1. Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ...........
      2. ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΑΡΑ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ.......ΚΟΙΝΩΣ ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΟ..........
      3. ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ........
      4. ΑΡΑ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΟΤΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ 50-50 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ.......

      ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ κ.ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΟ.......
      ΚΑΤ' ΑΡΧΑΣ ΕΥΓΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΣΟΥ..... ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΣΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΚΟΜΗ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ "ΟΡΓΗ ΛΑΟΥ" ...............................................
      Τ.

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος17/11/14 19:55

    Αρπα την ΛΑΜΠΡΟ.....Εμεις φωναζαμε γιατι ξεραμε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/11/14 20:07

      ΜΗΝΑ ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ ΠΑΡΕ ΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΚΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΜΑΜΑ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/11/14 20:08

      Αντε τωρα να την ΞΑΝΑΣΥΓΧΑΡΕΙΣ...επι τη αναληψει των καθηκοντων της.....
      Προσεξε τι γραφει ο..19:51...Εναι επισημο αμνακοινωθεν..Τωρα που ΒΓΗΚΑΜΕ ΣΑΣ ,...ΓΡΑΦΟΥΜΕ ....

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος17/11/14 20:18

      Αυτή την ανατροφή έχουν δώσει του παιδιού έτσι συμπεριφέρεται και αυτά γράφει.
      Με δυο λόγια μας λέει ότι μας έχουν γραμμένους για 5 χρόνια.
      Αλλά τι τους περιμένει δεν το φαντάζονται

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος17/11/14 19:57

    ΨΕΥΤΕΣ ΝΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ. ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΚΑΙ ΖΑΧΑΡΩ . ΡΟΥΛΑ ΚΑΙ ΖΑΧΑΡΩ ΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΞΗΣΗ 50% ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ
    Στον ... πάγο τα δημοτικά τέλη με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Ηρακλείου

    06 Οκτ 2014, 22:54

    εκτύπωση
    αποστολή με email
    evro.jpg

    Παγώνουν τα δημοτικά τέλη για το 2015, όπως αποφασίστηκε στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ηρακλείου, το βράδυ της Δευτέρας. Το σώμα αποφάσισε να παραμείνουν στα ίδια επίπεδα με τα φετινά, όπως άλλωστε έχει διαφανεί στις προθέσεις της δημοτικής αρχής και το προηγούμενο χρονικό διάστημα. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης πάντως, επί τάπητος τέθηκε η πρόταση που είχε καταθέσει ο επικεφαλής της παράταξης «Ηράκλειο – Ενεργοί Πολίτες» Ηλίας Λυγερός, η οποία και βασιζόταν σε τρία σημεία, με κυριότερο τη μείωση των γενικών τελών για όλους κατά 5 – 8%. Παράλληλα και ο επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Μανόλης Συντυχάκης, κατά τη διάρκεια της συζήτησης στο σώμα, πρότεινε να φορολογηθεί η μεγάλη ακίνητη περιουσία, προκειμένου να ανακουφιστεί η συντριπτική πλειονότητα των δημοτών.



    Διαβάστε Περισσότερα στο: http://www.ekriti.gr/article/ston-pago-ta-dimotika-teli-me-apofasi-toy-dimotikoy-symvoylioy-irakleioy#ixzz3JLjdwbEh
    Follow us: @ekriti_gr on Twitter | ekriti.gr on Facebook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος17/11/14 20:28

    ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ
    Σε 5 χρόνια μπορείτε να ψηφίσετε όποιον δήμαρχο επιθυμείτε.
    Για τα 5 χρόνια όμως θα υποστείτε την Νάννου και τους συμβούλους της.
    Δεν θα πάρετε φράγκο και θα συνεχίσετε τον πόλεμο.

    Μαζί με τους κλέφτες του Δήμου μπορείτε να κλαίτε για τα επόμενα 5 χρόνια.
    Τέλος με τα σχόλια και τις απαντήσεις.
    Τα λέμε σε 5 χρόνια λαμόγια.
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΟΥΝ. ΤΟ ΛΕΝΕ ΚΑΘΑΡΑ. ΘΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΣΚΙΣΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ.
    ΕΝΑ ΜΟΩΣ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΗς ΝΑΝΝΟΥ ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΆ. ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΑΝΑΣΑ..
    ΣΕ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΘΑ ΠΕΡΝΕΤΕ ΑΜΕΣΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΕΤΕ. 2500 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΡΙΑ ΜΕΡΟΚΆΜΑΤΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΙΧΘΥΑΓΟΡΆ. ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ.
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΑΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΑΒΑΡΗ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΜΥΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ 2000 ΣΤΑ ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΌ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΙΆΛΛΑΞΕ 400 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΆ ΠΛΆΚΕΣ. ΕΑΝ Ο ΤΣΑΒΑΡΗΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΜΥΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΧΘΥΑΓΟΡΆ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ. ΜΕΝΩ ΣΤΟ ΒΟΥΡΚΑΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/11/14 00:35

      Και τι σχέση έχει η Δήμαρχος με αυτά που γράφεις, ρε μεγάλε;
      Αντε πέσε στο Βουρκάρι να απαλλαγούμε από σένα.
      Τι μήνυση μωρέ να κάνει ο ζουμπάς !!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/11/14 19:31

      5 χρονάκια στην κλάψα τα τσαβαρόσκυλα.
      Ψάξτε να βρείτε ποιον θα βάλετε μπροστά μετά γιατί ο Γιαννάκης δεν θα μπορεί.
      Θα είναι στον Δ¨ημο Κορυδαλλού.
      Ψάξτε το επόμενο λαμόγιο για να δαγκώσετε την Σαλαμίνα.

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος17/11/14 20:38

    Καμιά αύξηση στα δημοτικά τέλη για το 2014 στο Δήμο Αγίων Αναργύρων-Καματερού
    Αναρτήθηκε: 09.01.2014
    Καμιά αύξηση δεν θα γίνει στα τέλη ηλεκτροφωτισμού και καθαριότητας του Δήμου Αγίων Αναργύρων – Καματερού για το 2014, σύμφωνα με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

    Επίσης, σύμφωνα με άλλη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, θα ισχύσουν και για το 2014 οι απαλλαγές και μειώσεις στα δημοτικά τέλη για κατοίκους που ανήκουν στις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες (άνεργοι, ΑμεΑ, πολύτεκνοι κλπ).

    MONO O ΔΗΜΟΣ ΖΑΧΑΡΩς ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΣΑΛΑΜΙΟΝΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΞΗΣΗ 50 % ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ
    Ο Δήμος Αγίων Αναργύρων – Καματερού, όπως σημειώνει, κατορθώνει, παρά τις συνεχείς μειώσεις στην κρατική χρηματοδότηση των Δήμων, να μην επιβαρύνει τους κατοίκους μέσα στις συνθήκες της κρίσης, χάρη σε μια συνεχή πολιτική σωστής διαχείρισης των οικονομικών και περικοπής κάθε περιττής δαπάνης.
    ΕΤΣΙ ΠΡΑΤΤΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΠΟΥ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ανικανη - ανικανη ανικανη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/11/14 00:53

      Τώρα το ΄πες σωστά, ....... χάρη σε μια συνεχή πολιτική σωστής διαχείρισης των οικονομικών και περικοπής κάθε περιττής δαπάνης. Να γιατί δεν έκανε αυξήσεις ο τσαβαρής, διότι έκανε σωστή διαχείριση και περικοπή δαπανών.
      Τα ξάφριζε όλα και ησύχαζε. Α, ρε μεγάλε, ασύγκριτε και ασυναγώνιστε. Τσαβαρής κάθε 500 χρόνια θα γιενιέται.
      Ενώ η Δήμαρχος, αφού έφαγε τα 5 εκατομμύρια του νερού, τα 320 χιλιάρικα της μεταφοράς των μαθητών, τα 300 χιλιάρικα των συνδέσεων και τα 500 χιλιάρικα της εισφοράς στο σχέδιο, έρχεται και μας βάζει κι από πάνω 5 ευρώ στο λογαριασμό της ΔΕΗ.
      Μα καλά, ψυχή δεν έχετε κα Δήμαρχε; Πού θα τα βρεί ο μεγάλος να πληρώνει τις μεζονέτες του;

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος17/11/14 20:46

    Για τους συμβουλους ΝΑΝΝΙΚΟ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ μη εισαι τοσο ΣΙΓΟΥΡΟΣ...Δυο ετοιμαζονται να την κανουν....Σ"λιγο θα μεινει με το ΜΕΓΑ ΛΕΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΝΑΒΗ...Αν κι ουτε αυτο δεν ειναι ,,,σιγουρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/11/14 21:38

      Μ ΑΝΑΒ(Η)ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/11/14 21:45

      ΟΧΙ ΜΑΝΑΒΗ, ΤΟΝ ΦΡΟΥΤΕΜΠΟΡΟ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ Ε;

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος17/11/14 21:28

    ΑΓΑΠΗΤΕ κ.ΜΑΣΤΡΟΚΟΛΙΑ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΄΄ΜΠΡΑΒΟ΄΄ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΑΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ: ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΘΕΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΛΟΓΟ. ΟΜΩΣ ΣΑΣ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΣΑΣ. ΞΕΡΕΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ, ΑΜΕΣΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΑΣ ΕΚΦΡΑΖΟΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ(...)ΤΡΟΠΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΒΓΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΑΤΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ.ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ...ΜΙΝΙ ΔΙΑΛΟΓΟ; ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ. ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΜΕ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ: ΦΑΝΤΑΖΕΣΘΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΑΥΤΟ (ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΦΥΣΙΚΑ ΛΟΓΟΥΣ) ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΤΑ (ΚΑΤ΄ΕΣΑΣ) ΑΤΟΠΗΜΑΤΑ ΤΗΣ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος17/11/14 21:39

    OI ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΔΗΜΟΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΞΗΣΗ ΣΕΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 50% ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ. Ο ΔΗΜΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΖΑΧΑΡΩΣ. ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ ΖΑΧΑΡΩ - ΡΟΥΛΑ ΚΑΙ Ο ΣΟΦΡΑΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΠΕ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ" ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΒΑΖΕΤΕ"
    ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΥΣ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος17/11/14 21:46

    11 Οκτωβρίου 2014 - 11:00μμ -ΔΗΜΟΣ ΝΙΚΑΙ - ΡΕΝΤΗΣ
    «Παγωμένα» θα παραμείνουν και το 2015 , λόγω οικονομικής κρίσης , τα δημοτικά τέλη , στη Νίκαια . Παράλληλα με μια σημαντική της ενέργεια , η Δημοτική Αρχλη Ιωακειμίδη, θέλοντας να συμβολίσει τόσο την οικονομική ανόρθωση του Δήμου Νικαίας , τον οποίο το 2011 παρέλαβε πτωχευμένο από τον προκάτοχό της , κ. Μπενετάτο αλλά και την έμπρακτη αλληλεγγύη της σε δοκιμαζόμενες από την κρίση ευπαθείς κοινωνικές ομάδες , προβαίνει στη μείωση των δημοτικών τελών κατά 50% στα ΑΜΕΑ. Τη σχετική απόφαση έλαβε κατά πλειοψηφία το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης σε πρόσφατη συνεδρίαση, με αρκετά στελέχη της αντιπολίτευσης να υποστηρίζουν όμως, ότι είναι δυνατή μια συνολική μείωση των τελών, που θα ανακουφίσει τους δημότες. Στην εισήγηση του ο Δήμαρχος Γιώργος Ιωακειμίδης ανέφερε ότι η διοίκηση φέρνει προς το παρόν την πρόταση για μείωση των τελών κατά 50% στα ΑΜΕΑ, επισημαίνοντας ότι σταδιακά, και μετά τη σχετική κοστολόγηση, υπάρχει πρόθεση για επέκταση της μείωσης και σε άλλες ευπαθείς κατηγορίες πολιτών. «Σταδιακά δηλαδή, το κοινωνικό πρόσωπο της πόλης, όσο και αν είναι δύσκολες οι καταστάσεις, θα αρχίσει να φαίνεται» παρατήρησε μεταξύ άλλων
    ΑΥΤΟΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ
    Η Κ. ΝΑΝΝΟΥ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΣΕΑΥΞΗΣΕΙς 50% ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΆ ΤΈΛΗΚΑΙ 50% ΣΤΟ ΝΕΡΌ..
    ΕΤΣΙ ΣΕΒΕΤΑΙ Η Κ. ΝΑΝΝΟΥ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος17/11/14 21:51

    <>.

    Ποιος σου είπε κύριε Μαστροκόλια ότι αυτοί που ονομάζεις πληρωμένοι κοντυλοφόροι είναι βαλτοί από την κυρία Νάννου, για να δικαιολογήσουν το "ατόπημα" της αύξησης των δημοτικών τελών???
    Από πού πληρώνονται οι πληρωμένοι κοντυλοφόροι??
    Πώς μπορεί να "μαζέψει" κάποιους αν δεν τους έχει βάλει η ίδια??

    Ξέρεις πόσα χρονάκια μαζεύεις κυρ Λάμπρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/11/14 22:58

      TΡΙΑ!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/11/14 23:17

      Και τρία τα δικά μου έξη

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/11/14 07:50

      ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ...

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος17/11/14 22:17

    καβαλημενα λαμογια του κωλου δε προκειται οι κουλουριωτες να σας ανεχτουν 5 χρονακια μη κανετε ονειρα.νυχτα θα φυγετε για την αραπια ξανα.
    δεν θα σας αφησει κανεις σε χλωρο κλαρι.
    η καραμελα παπαλα μας τελειωσε.
    αρχιζουν τα γλεντια τωρα με ολα τα σουργελα που μαζεψες και κανες την αυλη σου.
    τα νταβατζιλικια στις πουτανες και οχι στους δημοτες. και εχετε αρκετες απο δαυτες.
    βρε ουστ καρακιτσαρια του κωλου!!!!!!!!!!!!!
    αειστο διαολο σουργελα που το παιζετε κατι. τα κουστουμια σας μαραναν αληταρδες του δεκαρικου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος17/11/14 22:46

    Η ΑΡΑΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΡΙΜΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΗ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ....ΜΑΖΕΨΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΣΟΥΜΠΙΤΟ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος17/11/14 22:59

    ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΝΑΝΝΟΣΚΥΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ Ο ΛΑΜΠΡΟΣ....ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΕΙ Η ΤΕΤΑ ΜΙΞΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΛΩΝΕΙ....ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ ΣΑΣ;;; ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ;;;ΡΕ ΓΙΑ ΔΕΣ ΚΑΤΙ ΝΟΜΙΣΤΕΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΣΠΕΡΝΟΥΝΕ ΤΟΝ ΤΡΟΜΟ. ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ ΡΕ ..ΠΑΠΑΤΖΗΔΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος17/11/14 23:59

    ΜΗΝ ΑΠΕΙΛΕΙΣ 21.51 ΔΙΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΣ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΣ ΚΟΝΤΗΛΟΦΟΡΟΣ. ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΠΕΙς ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ.
    ΔΥΣΤΥΧΩς ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Η ΝΑΝΝΟΥ ΒΡΙΖΕΤΕ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΟΣΟΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ BLOGS . ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΑΣ
    Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΣΑς ΑΠΑΞΙΩΣΕ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΎΝ 3 ΜΗΝΕΣ. ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΗ. ΌΛΟΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ . ΜΗΝΑΠΟΡΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΛΑΜΠΡΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΤΗΡΙΖΕ ΠΗΓΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΛΑΜΠΡΟΣ. ΟΛΟΙ ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΠΟΣΟΙ ΑΝΑΞΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ. ΡΕΖΙΛΙ ΑΠ ΟΤΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΣΑΣ ΕΚΑΝΕ ΠΑΛΙ Ο ΤΣΑΒΑΡΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ. ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΥΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΤΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/11/14 01:14

      Στο δικαστήριο μπορεί να τον πάει η Νάννου γιατί μιλάει για πληρωμένους κοντυλοφόρους χωρίς να τους κατονομάζει και χωρίς να μπορεί να αποδείξει ότι τους έβαλε εκείνη.
      Δηλαδή, λέει ο Λάμπρος ότι η Νάννου πληρώνει μισθοφόρους για να δικαιολογήσουν τις αυξήσεις στα δημοτικά τέλη.
      Αν αυτό δεν είναι λάσπη, συκοφαντία και ύβρις τι είναι??

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος18/11/14 01:31

    ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΚΟΝΤΥΛΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΒΡΙΖΕΤΕ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΜΕ ΤΙς ΧΕΙΡΟΤΡΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΟΛΟΥς ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ; ΟΛΗ Η ΑΛΗΤΕΙΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΚΑΙ ΒΡΙΖΕΙ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΟΣΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗ ΝΑΝΝΟΥ.ΒΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ. ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΤΕ; ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩΟ λΆΜΠΡΟς ΕΊΠΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΕΠΩΝΥΜΑ. ΚΑΤΕΒΑΣΑΤΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΑ BLOGS ΚΑΙ ΖΗΤΑΤΕ ΤΩΡΑ ΤΑ ΡΕΣΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/11/14 02:02

      Όταν κατηγορείς επώνυμα τη Δήμαρχο ότι πληρώνει μισθοφόρους για να γράφουν στα μπλοκ και να δικαιολογούν το ατόπημα της αύξησης τελών, σημαίνει ότι έχεις αποδείξεις, διαφορετικά διαπράτεις βαρύ αδίκημα συκοφαντίας.
      Ελπίζω να μην το πληρώσει ο Λάμπρος, παρ' όλο που διαφωνώ κάθετα με όσα έγραψε.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/11/14 20:36

      Αυτό τώρα μπορεί να εκληφθεί και σαν απειλή. Δεν εντυπωσιάζομαι. Δεν περίμενα και κάτι καλύτερο.

      Διαγραφή
  29. Ανώνυμος18/11/14 01:57

    Κατηγορεί ο Λάμπρος τη Δήμαρχο ότι παραβιάζει την αρχή της ισονομίας και ισοπολιτείας.
    Κυρ Λάμπρο μην τυφλώνεσαι από το φως του νεοφώτιστου (που ξαναγύρισε στο μαντρί), ψάξε να δεις αν αυτά που κάνει η Δήμαρχος είναι μέσα στις αρμοδιότητες και τις δικαιοδοσίες ενός δήμαρχου. Αν βρεις το παραμικρό ίχνος παρανομίας ή υπέρβασης καθήκοντος έλα να μας το πεις, αν δε βρεις ξανακοίταξε τον καθρέφτη σου και βρες μια λέξη συγνώμης.
    Ποτέ δεν ειν αργά.

    Κατηγορεί ο Λάμπρος τη Δήμαρχο ότι έκανε το "ολίσθημα" να υποσχεθεί ότι θα "απολογηθεί" στην Ομοσπονδία Εξωραϊστικών Συλλόγων στις 26/11.
    Το ονομάζει ολίσθημα επειδή η Ομοσπονδία έχει μόνο 20-25 μέλη και θα την ακούσουν μόνο 20-25 άτομα.!
    Φαντάζομαι τι θα πεις Λάμπρο αν ζητήσει ακρόαση ένας σύλλογος ή ακόμα και ένας ανώνυμος πολίτης.
    Κρίμα Λάμπρο, γιατί δε σεβάστηκες ούτε την ημέρα της δημοκρατίας που κάποιοι, κάποτε, σαν σήμερα, κλπ...

    Ονομάζει ο Λάμπρος "καραμέλα" ότι "δεν υπάρχουν λεφτά" ταυτιζόμενος πλήρως με τον τέως και χωρίς να εξηγεί από πού θα πληρωθούν οι υπάλληλοι, οι κατασχέσεις και οι ανελαστικές δαπάνες.

    Ονομάζει ο Λάμπρος θεατρικό το "πού πήγαν τα λεφτά", ενώ κανείς δεν ξέρει πού πήγαν τα λεφτά του νερού, και των εξειδικευμένων κωδικών. Με ποιες αποφάσεις άλλαξαν σκοπό και για ποιο σκοπό.

    Να είσαι σίγουρος κυρ Λάμπρο ότι οι λαθροχειρίες θα πάρουν το δρόμο της δικαιοσύνης.
    Περίμενε να έρθουν οι οικονομικοί επιθεωρητές και εδώ είμαστε να κρίνουμε.
    Οι νομικές υποθέσεις πρέπει να είναι δεμένες και αδιαμφισβήτητες, διαφορετικά γυρίζουν εναντίον σου.

    Βιάστηκες να ρίξεις το ανάθεμα Λάμπρο.
    Κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/11/14 11:03

      Δεν μπορεί να είσαι τόσο "κουτός" ή μήπως τελικά είσαι; Αδαής και επιπόλαιος ναι, όπως οι περισσότεροι σημερινοί "σωτήρες" μας.
      Πουθενά δεν αναφέρει το άρθρο να μην δέχεται η δήμαρχος απλούς πολίτες ή συλλόγους!
      Δεν είναι όμως δυνατόν να την καλούν οι κάθε μορφής σύλλογοι στις γενικές τους συνελεύσεις κι αυτή να τρέχει.
      Μηνά, πάρε το τιμόνι τώρα, αύριο θα ναι αργά
      Δεν φτάνει που ουσιαστικά θέλει να την προστατεύσει, ρίχνεις και το ανάθεμα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/11/14 02:41

      λήσταρχε δεν είναι όλοι σαν τα μούτρα σου.
      η νάννου καλά κάνει και πηγαίνει στις γενικές συνελεύσεις ειδικά όταν πρόκειται για την ομοσπονδία εξωραϊστικών συλλόγων. αυτό λέγεται δημοκρατία.
      η νάννου καλά κάνει και έχει την πόρτα του γραφείου της ανοιχτή στο κοινό. αυτό λέγεται δημοκρατία.
      εσύ θεωρείς δημοκρατία τις μυστικές συμφωνίες με τον αγγέλου, και τα κάθε λογής αρπακτικά και παράνομους. (δεσφα, ολπ, σπανόπουλους, κλπ).
      εσύ θεωρείς δημοκρατία να στέλνεις στα δικαστήρια στενούς συνεργάτες και δημοσιογράφους (καλή ώρα ο Λάμπρος), για να τους κλείσεις το στόμα.
      να μην πούμε για το χεσμό σου όταν σε έβαλε πρώτη μούρη ο τριανταφυλλόπουλος στις εφημερίδες για συμμετοχή στη λίστα σδοε.
      να μην πούμε για το χεσμό σου όταν σε κατηγόρησε ο αστράκος για απόπειρα δωροδοκίας με ποσοστό από τη μίζα της αποχέτευσης.
      να μην πούμε για την άρνησή σου να δώσεις οικονομικά στοιχεία με εισαγγελική παραγγελία.
      τι να πρωτοθυμηθούμε λήσταρχε, βρωμάς φασιστίλα και θρασυδειλία από μακριά.

      έχουμε διαφορετική αντίληψη περί δημοκρατίας φασίσταρε...

      Διαγραφή
  30. Ανώνυμος18/11/14 08:09

    O Λάμπρος ισως απαντήσει σε λίγο αργότερα, έχωκαι εγώ όμως το δικαίωμα ο απλός πολίτης να πω τη γνώμη μου..
    1. Δεν παραβιάζει άραγε η κα Νάννου την αρχή της ισονομίας όταν οι πολίτες του κέντρου πληρώνουν το νερό 65% φθηνότερα (γιατί τόσο χρεώνεται στην ΕΥΔΑΠ η κατανάλωση 30- 60 κυβικά) Δεν παραβιζει την αρχή της ισοπολιτείας όταν το ίδιο νερό η Πειφέρεια το πληρώνει 65% περισσότερο. Και όμως μπορούσε να δώσει την διαχείρηση του νερού στην ΕΥΔΑΠ. Γιατί δεν τόκανε; Για να μη το κάνεις αποβλέπεις ότι αυτό το δίκτυο θα έχει κέρδος. Είναι δυνατόν ποτέ να συμβεί αυτό. Ο πολίτης στην Περιφέρεια βλέπει ότι το νερό θα το πληρώσει πολύ ακριβότερα γιατί; Η ενέργεια να κρατήσει το δίκτυο ήταν λανθασμένη και μόνο γιατί το υποσχέθηκε προεκλογικά το διατηρεί. Σε 6 μήνες θα αναγκασθεί να το παραδώσει
    Η Δήμαρχος πάει στην Ομοσπονδία να απολογηθεί και να μιλήσει, αλλα φασιστικά έκλεισε το στόμα της αντιπολίτευσης στο Δημοτικό Συμβούλιο να μπορέσει να εκφρασθεί για το ατόπημα αυτό που έκανε της παρανοικής αύξησης στο νερό και τα Δημοτικά τέλη..
    2. Η καραμέλα λεφτά εν υπάρχουν έλιωσε. Γιατί υπήρχαν λεφτά στις 1-1-2011 όπου το χρέος είχε φθάσει 43 εκατ. ευρώ ; Η κα Νάννου είχε ψηφίσει τους ισολογισμούς.Και όμως παρ όλο τότε που ο Δήμος ήταν στους 23 υπερχρεωμένους Δήμους δεν διανοήθηκε ο Τσαβαρής να χρεώσει τους πολίτες. Έτρεξε βρήκε λεφτά. Δεν αύξησε επί 4 χρόνια τα Δημοτικά τέλη. Αυτό κάνει ο Δήμαρχος που σβεται τους πολίτες. Σε διαφορετική περίπτωση κάνει τον Δήμαρχο και η γιαγιά μου που είναι 90 χρονών. Της λέει η οικονομική το άνοιγμα αυξάνει τα τέλη και όλα καλά. Αυτά τα κάνει μόνο η Νάννου μαζί με τον Δήμο Ζαχάρως. Κανένας άλλος Δήμος το 2015 δεν έκανε αύξηση 50%. Αυτό δείχνει την πλήρη πολιτική ανικανότητα.Όσον αφορά πως θα πληρωθούν οι υπάλληλοι , η απάντηση είναι να πληρωθούν όπως τους πλήρωνε ο Τσαβαρής 4 Χρόνια.
    2 Εγκαλείς τον Λάμπρο ότι δεν σεβάστηκε τη μέρα της Δημοκρατίς 17 Νοέμβρη. Εισαι σοβαρός και δεν κοκκινίζεις. Ο Λάμπρος λόγω Δημοκρατίας είπε την γνώμη του ελεύθερα και με ονοματεπώνυμο. Την Δημοκρατία παραβιάζει κατ εξακολούθηση η κα Νάννου η οποία φασιστικά αύξησε τα Δημοτικά τέλη και το νερό και αφού τα αύξησε πάει στην Ομοσπονδία να απολογηθεί. ΄Δημοκρατία θα είχε όταν ν πήγαινε στην Ομοσπονδία πρωτού αυξήσει με αυτό τον επαίσχυντο τρόπο νερό και Δημοτικά τέλη. Ο τσαβαρής είχε πάει όχι μία αλλά πολλές φορές στην Ομοσπονδία και να τους αναφέρει τους λόγους που θα έδινε την διαχείρηση του νερού στην ΕΥΔΑΠ. Εδωσε στην Ομοσπονδία τότε και το προσύμφωνο.Αφού η κα Νάννου "βίασε" ασύστολα τους πολίτες με τις αυξήσεις , πάει να δικαιολογηθεί γιατί προχώρησε στο βιασμό. Το έγκλημα έγινε κύριοι. ο βιασμός είναι γεγονός.Πλέον είναι κατηγορούμενη.
    3. Μου άρεσε αυτό που έγραψες" Οι νομικές υποθέσεις πρέπει να είναι δεμένες και αδιαμφισβήτητες, διαφορετικά γυρίζουν εναντίον σου." Τώρα το σκεφτήκατε ότι πρέπει να είναι δεμένες; Και αφού δεν είσασταν σίγουροι ότι δεν ήταν δεμένη η υπόθεση της πλατείας στα Αμπελάκια γιατί βιαστήκατε στην πρωτη οικονομική επιτροπή να τον εγκαλέσετε και να πάρετε απόφαση να του κάνετε μύνηση; Τώρα καταλάβατε ότι η υπόθεση αυτή θα γυρίσει ενατίον σας;Δικαρίνεστε από αλαζονεία και ρεβανσισμό και με επιπολαιότητα ανήκουστη απόφασίσατε μύνηση κατά του τ. Δημάρχου , αλλά δεν είδα να έχετε την ευαισθησία να κάνετε μύνηση στον Λένη που για το βάψιμο της φάτσας στην ιχθυαγορά χρέωσε 2500 ευρώ;
    Δυστυχώς για σας αντί να ασχοληθείτε με τον Δήμο και τα προβλήματα του από την πρώτη στιγμή προσπαθείτε να θίξετε με πρωτοφανή επιπολαιότητα τον Τσαβαρή. Σεις το ομολογείτε "προσπαθούμε να δέσουμε την υπόθεση" χωρίς να γνωρίζετε ότι ο Τσαβαρής μετα από αυτές τις ανεπίτρεπτες συμπεριφορές δεν θα σας αφήσει να πάρετε ανάσα. Δεν σέβεστε τίποτε και το άσχημο είναι ότι ότι δεν καταλαβαίνετε τι κάνετε και που οδηγείτε τον Δήμο.
    Λίγα σας έγραψε ο Λάμπρος που μέχρι χθες σας στήριζε. Αυτό κοιτάξτε πως τα καταφέρατε σε λιγότερο από 3 μήνες να βάλετε απέναντι την κοινωνεία που μέχρι σας στήριζε. Τουλάχιστον κντε την αυτοκριτική σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/11/14 09:33

      Ληστή κάνεις μπαμ από μακρυά, τον έκαψες το Λάμπρο.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/11/14 11:13

      Τελικά, δεν μπορείτε να δεχτείτε πως ένας άνθρωπος ο όποιος συντοπίτης έχει το δικαίωμα να λέει ενυπόγραφα την άποψη του;
      Γιατί κανείς δεν βγαίνει επώνυμα να ανταπαντήσει;
      Είναι τόσο δύσκολο να "σηκώσεις" το βάρος των απόψεων σου;
      Απάντηση για την ταμπακιέρα κανείς δεν έδωσε έσω και ανώνυμα...
      Γιατί μέχρι και σήμερα δεν καταθέσατε μήνυση στον τ. Δήμαρχο σύμφωνα με την απόφαση της Ο.Ε. που εσείς ως πλειοψηφία πήρατε και καμαρώνατε γι' αυτό;
      Θα αναμείνω την απάντηση σας κι αν δεν την δώσετε εσείς θα σας δώσω εγώ την απάντηση όπως την ακούω στα "καφενεία" της Κούλουρης, όπου τα πάντα συζητούνται

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/11/14 21:32

      Λήσταρχε κανείς δεν προσπαθεί να φιμώσει κανένα, όλοι τη γνώμη μας λέμε, ανώνυμα όπως και εσύ. Αν νομίζεις ότι θίγεσαι ζητάς άρση απορρήτου και γίνεσαι ρόμπα στο δικαστήριο.
      Βλέπω ότι ανάλαβες εργολαβικά την υποστήριξη αυτού που κατάλαβε το ατόπημά του και δεν συνέχισε.
      Έχω την αίσθηση ότι η Ρούλα δεν θα ακολουθήσει το δικό σου φασιστικό δρόμο της δικαστικής δίωξης όσων σου πήγαιναν κόντρα. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι η ανοχή είναι ατέλειωτη.

      1. Για το νερό σου απάντησε ο 11:25, να προσθέσω ότι στη σύμβαση ξεπουλήματος του δικτύου ύδρευσης είχες βάλει όρο ότι οι μελλοντικοί δήμαρχοι δεν μπορούν να ανατρέψουν το δικό σου έγκλημα χωρίς σύμφωνη γνώμη της ευδαπ ή τελεσίδικη δικαστική απόφαση. Μιλάμε για τριτοκοσμική ληστρική-λησταρχική! σύμβαση. Ευτυχώς τα έκανες πάνω σου και δεν συνέχισες.
      2. Η καραμέλα που πιπιλάς ότι ο τζαμπατζής δεν έκανε αυξήσεις να σου θυμίσω το δάνειο από το ταμείο παρακαταθηκών 4,5 εκατομμυρίων, το άτοκο δάνειο έξι εκατομμυρίων που κόμπαζε ότι πήρε από την ΕΥΔΑΠ, το σταμάτημα των κατασχέσεων με αντάλλαγμα το χάρισμα του δικτύου, την επιμήκυνση των ληξιπρόθεσμων μέχρι το 2032, το ξάφρισμα των ανταποδοτικών και τόσα άλλα. Με τέτοιες λαθροχειρίες Γιαννάκη, όλοι κάνουν το μάγκα. Δεν μας είπες όμως ποιος θα πληρώσει τα φέσια, τις λαθροχειρίες και τα χρέη.
      Δεν μας είπες αν σήμερα μπορούμε να πάρουμε δάνειο.
      3. Ο Λάμπρος κατηγόρησε τη δήμαρχο για το "ατόπημα" να "απολογηθεί" στην ομοσπονδία εξωραϊστικών συλλόγων. Η κατηγρία βασίζεται στο ότι η ομοσπονδία αποτελείται μόνο από είκοσι-εικοσιπέντε μέλη και ότι θα την άκουγαν μόνο είκοσι-εικοσιπέντε άτομα. Αυτό λήσταρχε στη γλώσσα μας λέγεται δημοκρατία, έστω κι αν είναι μόνο ένας σύλλογος ή μόνο ένας ανώνυμος πολίτης.
      Στη γλώσσα σου δημοκρατία λέγονται οι μυστικές συναντήσεις με τον Αγγέλου, με τη δεσφα, το Σπανόπουλο, τον ανωμερίτη το μεγάλο κεφάλαιο και τους κάθε λογής παράνομους.
      Ευτυχώς χορτάσαμε από τη "δημοκρατία" σου και σε ξαποστείλαμε στον αγύριστο.
      4.Οι νομικές υποθέσεις και βέβαια πρέπει να είναι "δεμένες", γιατί οι κλέφτες μπορεί να ξεφύγουν.
      Όταν μάλιστα έχουν καβατζώσει νταμαρόλαδα, ρεβυθόλαδα και σπανόλαδα (και όχι μόνο!), πρέπει να είναι ακόμα πιο δεμένες. Θυμίσου τον Παπαγεωργό πώς φώναζε και πώς έκανε μηνύσεις στην Αράπογλου που τον ξεσκέπασε, θυμίσου το σύντροφο Άκη πώς ούρλιαζε και πώς ουρλιάζει ακόμα για την "αθωώτητά" του.
      Μην ανησυχείς λήσταρχε, θα σε δέσει χειροπόδαρα και θα σε στείλει πακέτο στον Άκη.
      Είναι δέσμευση.


      Διαγραφή
  31. Ανώνυμος18/11/14 11:10

    Η ΜΑΝΤΑΜ με τα ΚΑΘΑΡΑ ΧΕΡΙΑ όταν λέει ο Τσαβαρής στα Συμβούλια για το πόρισμα των εκκαθαριστών της ΔΗΚΕΣΑ απαντά:
    Είσαι αγενής Γιαννάκη!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος18/11/14 11:25

    Σύντομες απαντήσεις στο γκεμπελίσκο Γιαννάκι. Αρχίζουμε από την πρώτη:
    1. Η χρέωση του νερού δεν αρχίζει από τα 30 όπως παραπλανητικά πλασάρεις, αρχίζει από το πρώτο κυβικό που καταναλώνει κανείς και η τελική πραγματική αύξηση που προκύπτει για κατανάλωση 60 κυβικά είναι 27% δηλ. 4 ευρώ το μήνα. Η αύξηση του 27% δεν είναι σταθερή. Όσο μικραίνει η κατανάλωση τόσο μικραίνει και η αύξηση.
    Έτσι, εάν η κατανάλωση περιοριστεί στα 40 κυβικά τότε η αύξηση πέφτει στο 14% που σημαίνει 1,5 ευρώ το μήνα.
    Αυτή είναι η .........τεράστια αύξηση !!!
    Η παραχώρηση του δικτύου δεν είναι μόνο ξεπούλημα, γιατί με το ξεπούλημα και κάτι παίρνεις. Εδώ όχι μόνο δεν παίρνεις αλλά θα πληρώνεις κιόλας μιά ζωή (20 χρόνια) όλη τη συντήρηση που θα κάνει η ΕΥΔΑΠ στο δίκτυο.
    Και επειδή είναι ανταποδοτικό, οι καταναλωτές θα παίρνουν κάθε τόσο ένα ραβασάκι από το Δήμο για να πάνε να πληρώσουνε τη συντήρηση που θα έχει χρεώσει η ΕΥΔΑΠ και το κόστος των ρωλογιών που θα έχει αντικαταστήσει με το έτσι θέλω η ΕΥΔΑΠ. Αυτό σημαίνει ότι θα πληρώνουνε το νερό σαν να πίνουνε ουϊσκι.
    Κι εσύ αφού είσαι τόσο μάγκας γιατί δεν υπέγραψες τη σύμβαση;
    Στην συνέντευξη τύπου που έδωσες στην αίθουσα ΜΠΟΓΡΗ προεκλογικά είχες πει ότι κάποιος/κάποια με απειλεί να μην βάλω υπογραφή. Ε, τους λέω ότι εγώ θα βάλω όχι μία αλλά δύο υπογραφές. Πούντες Γιαννάκι; ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕΣ.
    Αρχές του 2012 είχες προαναγγείλει στο δημ συμβούλιο την παραχώρηση του δικτύου λέγοντας ότι θα δώσεις την εμπορική εκμετάλλευση στην ΕΥΔΑΠ για 20 χρόνια και θα πάρεις 5.600.000 ευρώ. Πήρες έστω κι 1 ευρώ τελικά Γιαννάκι; ΟΥΤΕ ΕΝΑ. Άντε λοιπόν κάνε μπάνιο λαμόγιο που θα πεις εσύ στη δήμαρχο τι πρέπει να κάνει.
    ότι Έβαλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/11/14 12:18

      Τελικά είσαι πολύ ανόητος. Πότε είπε ο Γιαννάκης ότι η χρέωση του νερού ξεκινάει από τα 30 κυβ.; Από τα 30 μέχρι τα 60 -συνήθης κατανάλωση για ένα νοικοκυριό- αύξησε το τιμολόγιο η μαντάμ κατά 57%.
      Δεν της λέει ο Γιαννάκης τι πρέπει να κάνει. Η ίδια η μαντάμ το κάνει γιατί δεν έχει άλλη επιλογή για να πληρώνει μισθοδοσίες. Βουτάει δηλαδή τα λεφτά που πληρώνουν οι υδροδοτούμενοι για να πληρώνει το προσωπικό.
      Το κατάλαβες τώρα;
      Δεν νομίζω. Η ανοησία, η βλακεία, η αμάθεια και η εμπάθεια που σε διακρίνει σε εκθέτουν ανεπανόρθωτα. Αλλά για πόσο ακόμα; Για λίγο. Ξέρεις και συ ξέρω και γω τι προσδοκάς. Αλλά δεν πρόκειται να γίνει. Εδώ θα είμαστε και τότε θα τα πούμε. Μέχρι τότε όμως μην εκτίθεσαι λέγοντας και γράφοντας ανοησίες.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/11/14 16:13

      Ρε μασκαρά, γιαυτό είσαι γκεμπελίσκος, γιατί διαστρεβλώνεις την πραγματικότητα και πετάς ένα 57% και ο κόσμος νομίζει ότι από ότι πλήρωνε πριν θα πληρώσει τώρα συν 57% που δεν είναι η αλήθεια.
      Και βέβαια βουτάει τα λεφτά που πληρώνουν οι υδροδοτούμενοι για να πληρώσει το προσωπικό, έτσι όπως ξάφρισες όλο το ταμείο, με τι λεφτά θα τους πληρώσει;
      Γιαυτό κι έκανε αύξηση τελών και νερού, για να μη αναγκαστεί να παίρνει από ειδικευμένες πιστώσεις.
      Ομολογείς Γιαννάκι τη χρεοκοπία του Δήμου λέγοντας "γιατί δεν έχει άλλη επιλογή για να πληρώνει μισθοδοσίες".
      Και τότε ρε βλήτο, τι φωνάζεις για την αύξηση των δημ τελών;

      Διαγραφή
  33. Ανώνυμος18/11/14 12:29

    Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα στην πολιτική, από το να χάνεις την αξιοπιστία αλλά και την αξιοπρέπεια σου.
    Κοιτάξτε λαμόγια που την πλαισιώνετε τι θα κάνετε γιατί σας βλέπω να σας πετά από το παράθυρο μόλις σας πάρει χαμπάρι, έστω το ελπίζω για το καλό της Σαλαμίνας να συνέλθει άμεσα και να απεμπλακεί από την βρώμικη "αυλή" που την εγκλοβίζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/11/14 17:11

      τη κρατανε καλα στο χερι και δε προκειται ν απεμπλακει φιλε μου

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/11/14 03:41

      Εδώ, πραγματικά γελάνε. χα,χα,χα

      Διαγραφή
  34. Ανώνυμος18/11/14 16:55

    Θα ήθελα σαν πολίτης κάποιος επίσημα ή εν τέλει ανεπίσημα που γνωρίζει τώρα που καταστάλαξε η σκόνη του 1ου τριμήνου Δημαρχίας Νάνου τι έγινε με τους οφειλέτες και τις διαταγές πληρωμής αυτών.Δηλαδή ακούγαμε ότι έσκαγαν βροχή οι κατασχέσεις, ότι συνοστίζονται έξω από την ALPHA οι προμηθευτές του Δήμου. Κοιτώντας στο διαύγεια βλέπω 2 το πολύ 3 ανακοπές από τον Δήμο άρα
    1. Εκτός απο ΕΥΔΑΠ και εφορία και η γνωστή με Λάμπρο Φωτεινή διαταγή πληρωμής που είναι οι υπόλοιπες?πληρώθηκαν?αν ναι ήταν σύνομες? Γιατί αν πληρώθηκαν άρα κατάσχεσαν τα χρήματα που προφανώς έγιναν από κονδύλια του Δήμου δεν έγινε αντικατάσταση αυτών?Που ειναι οι διορθωτικές κινήσεις στο διαύγεια απο την οικονομική υπηρεσία?ΠΟΣΑ ΗΤΑΝ , ΤΙ ΚΟΣΤΙΣΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΗ?
    2. Αν δεν πληρώθηκαν και ανακόπηκαν τότε τι γαβγίζουν ότι δεν έχουν λεφτά?Μήπως όλα αυτά ήταν χάβρα Εβραίων για το αυτονόητο.
    Παρουσιάζουν μια κατάσταση απόλυτης διάλυσης και οτι πολλοί προμηθευτές πέσαν σαν τα κοράκια......ΠΟΥ ΠΉΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΆ.
    Μπορεί να μας πει η κυρία Δήμαρχος,μπορεί να μας πει ο κύριος Αγαπίου,μπορεί να μας πει ο κύριος Δουμένης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος18/11/14 18:23

    Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η
    Έχουμε την τιμή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 76, N. 3852/2010, να σας
    καλέσουμε σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης, που θα
    πραγματοποιηθεί στις 27 Νοεμβρίου 2014, ημέρα Πέμπτη και ώρα 16.00, στην
    αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, για συζήτηση και διατύπωση
    γνώμης στο παρακάτω θέμα :
    «Διατύπωση γνώμης επί ενός νέου μοντέλου διαχείρισης απορριμμάτων ύστερα από το
    υπ΄αριθμ 192429/2-10-2014 έγγραφο της Περιφερειάρχη Αττικής κ. Δούρου Ρένας»\

    ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΑΥΤΟ; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΝΑ ΠΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ;;;;;;;;;; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΟΥΝ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΙ ΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΟΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ, Η ΘΑ ΤΟ ΦΕΡΕΤΕ ΠΑΛΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ,ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟ ΟΠΩΣ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΔΑΠ;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος18/11/14 18:57

    ΤΩΡΑ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΠΑΖΛ ,ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΠΕΧΩΡΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟ.ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΥΡΟΥ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΛΕΓΕ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ,ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΙΡO ΤΟΥ ΜΑΖΙ ΜΑΣ;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος18/11/14 19:35

    5 χρόνια θα ακούμε τις βρισιές και τις αηδίες των Τσαβαρικών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος18/11/14 21:55

    ΤΗΝ ΑΛΗΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΗΤΗ ΟΥΔΕΙΣ ΑΓΑΠΗΣΕ
    ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΩΣ ΑΛΗΤΗΣ
    ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ
    ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
    ΟΥΤΕ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΟΥΤΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
    ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΠΟΡΕΥΤΕΙΣ ΤΗΝ ΟΔΟ ΤΙΜΩΡΙΑΣ
    ΟΥΤΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΟΥΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΠΑΜΕ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΕΛΟΣ
    ΗΡΘΕΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΑΠΕΤΥΧΕΣ ΣΑΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ
    ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ
    ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΣΗΤΟΣ
    ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΚΟ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ
    ΣΕ ΑΝΕΧΘΗΚΑΜΕ 3,5 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ
    ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΘΑ ΤΗΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ
    ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙΣ ΣΤΟ ΒΟΘΡΟ ΣΟΥ
    ΕΝΑΣ ΓΝΗΣΙΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος19/11/14 00:19

    Οτι μα@@@@κια σαςκατέβει γράφετε. εγώ έχω μία απορία γιατί αυτοί που στηρίζουν την Νάννου βρίζουν όταν δεν μπορούν να απαντήσουν;Η απάντηση είναι μία ,"Γιατί δεν ξερουν να απαντήσουν , γιατί στριμώχνονται πολιτικά" Συγχρόνως έχουν την ανωμαλία την ψυχική να ικανοποιούνται οταν βρίζουν. Αυτοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν την Νάννου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/11/14 02:05

      ενώ εσείς είχατε την ανωμαλία να αρπάτε και να σουφρώνετε.
      είχατε την ανωμαλία να κάνετε μυστικές συμφωνίες με τον Αγγέλου, τη δεσφα, το σπανόπουλο, τον ολπ και όλα τα κοράκια που τους είχατε κολλητούς.
      κάνω λάθος??

      Διαγραφή
  40. Ανώνυμος19/11/14 00:38

    Γνησιε Πατριώτη,ενώ εμείς τι είμαστε άραγε, δεν ξέρω ποιος σου εδωσε το δικαίωμα να υπογράφεις Βιζες, δηλαδή ποιος θα μπορεί να μένει στο νησί και ποιος θα πρέπει να αποχωρήσει. Τώρα εαν ο Τσαβαρής υπήρξε αποτυχημένος άσε να το κρίνει ο κόσμος. Πάντως πρέπει να ξέρεις ,πολύ σύντομα περισσότερο απ ότι υπολογίζαμε το καράβι "καθαρά χερια¨" βουλιάζει που σημαίνει ότι αυτοί δεν χρειάζονται να τους βγάλεις βίζα , αυτοί αποχωρούν μαζί με το καράβι προς τον βυθό.....Δεν θα σε βάλουμε σε κόπο να βγαζεις βιζες
    Όσον αφορά εάν πρέπει όπως μας λες την Δήμαρχο σου να την κρίνουμε στο τέλος της πενταετίας, εδώ ατύχησες. Εμείς θα την κρίνουμε κάθε μέρα όσο και αν αυτό σε ενοχλεί.
    Και κάτι τελευταίο ενώ εσύ φωνάζεις να φύγει από το νησί Τσαβαρής νομίζω θα μείνεις μόνος σου ,γιατί κάθε μέρα που περνά εκδηλώνεται η αναικανότητα της Δημάρχου σου και ο κόσμος τον αναζητεί και εδώ πέσαμε έξω. Τον αναζητεί πολύ πιο σύντομα απ ότι υπολογίζαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/11/14 02:14

      εσύ βρωμοχατζηκυριακιώτη, κρίθηκες, επικρίθηκες, κατακρίθηκες και άι από κει πούρθες..
      τέρμα οι μάσες οι λούφες και οι αρπαχτές.
      πονάς?? θα συνηθίσεις.
      σε λίγο θα πονέσεις περισσότερο.
      είναι δέσμευση.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/11/14 03:47

      .......ο κόσμος τον αναζητεί, λέει.
      Μα πόσο βλήτο μπορεί να είσαι;
      Πιό σιχαμένος άνθρωπος δεν έχει περάσει από το νησι.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος19/11/14 06:13

      Και μετά διερωτάστε πώς έφθασε εδώ ο Δήμος !!!
      Είναι αποκαλυπτικό της ανικανότητας ανθρώπων που μέχρι χθες ο ένας ήταν Δήμαρχος, ο άλλος αντιδήμαρχος Οικονομικών κι ο τρίτος μέχρι πρόσφατα Υποναύαρχος !!!
      Τρία ….ξεφτέρια που δεν ξέρουν που παν΄ τα τέσσερα.
      Στην Οικονομική Επιτροπή και πριν καν αρχίσει η συζήτηση του κορυφαίου θέματος για ένα Δήμο που είναι ο προϋπολογισμός, τα μέλη της μειοψηφίας κ.κ. Τσαβαρής Γιάννης, Καπετανάκης Γρηγόριος και Μιχάλαρος Αναστάσιος αποχώρησαν από την Επιτροπή, διότι όπως δήλωσε ο κ. Τσαβαρής "δεν είχαν υποβληθεί στην Οικονομική Επιτροπή για την κατάρτιση του προϋπολογισμού έτους 2015, οι αποφάσεις της Επιτροπής Διαβούλευσης, των Δημ. Κοινοτήτων και της Εκτελεστικής Επιτροπής".

      Καλά, οι κύριοι αυτοί δεν έχουν πάρει χαμπάρι τίποτα;
      Δεν έχουν ακούσει τίποτα για Παρατηρητήριο;
      Δεν ξέρουν ότι έχουν αλλάξει όλα από το 2013 με το νόμο 4172/2013 που σωστά επικαλέστηκε η κυρία Δήμαρχος;
      Πού νομίζουνε ότι βρίσκονται, ακόμα στο 2013;
      Θέλουν να κάνουν και αντιπολίτευση; Για όνομα του Θεού, με τι προσόντα και γνώσεις;
      Την προηγούμενη φορά στο δημοτικό συμβούλιο με την αύξηση των δημοτικών τελών που είναι εξίσου κορυφαίο θέμα, πάλι σηκωθήκανε και φύγανε με το πρόσχημα ότι δεν τους αφήνανε να μιλάνε με τις ώρες.
      Τώρα στην Οικονομική Επιτροπή ξαναφύγανε με άλλο πρόσχημα, που ακόμα κι αν δεν είχε αλλάξει ο νόμος περί κατάρτισης του Προϋπολογισμού, ο λόγος που επικαλέστηκαν είναι αστείος από πλευράς ουσίας.
      Φαίνεται ότι γι αυτούς η φυγή είναι λύτρωση.
      Πάντως με τέτοια ανικανότητα και ασχετοσύνη το μόνο που σας μένει να κάνετε κύριοι είναι να πάτε σπίτια σας.
      Αρκετά καταστρέψατε το Δήμο, αρκετά μας ταλαιπωρήσατε.
      Δεν σας χρειαζόμαστε άλλο.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος19/11/14 10:34

      Κύριε Δήμαρχε και παράλληλα Αντιδήμαρχε Οικονομικών Μηνά δυστυχώς τις βλακείες που κάνεις τις πληρώνει η γυναίκα σου η οποία ως άβουλο ον δέχεται τις διαδικαστικές πολιτικές σφαλιάρες συνεχώς. Το έγγραφο που ήρθε στον Δήμο τον Ιούνιο του 2014 μετά την νίκη σας στις εκλογές αναφέρει ναι ή όχι ότι και να έχουν τηρηθεί αυτά που ο Ν 4172 ορίζει, οι νέες δημοτικές αρχές που είχαν εκλεγεί από τις πρόσφατες εκλογές του Μαϊου , είχαν την δυνατότητα να αλλάξουν το προσχέδιο του Προϋπολογισμού που θα είχε πιθανόν συνταχθεί από τις απελθούσες δημοτικές αρχές; Άρα κύριε Δήμαρχε της κουρτίνας ήταν πολιτικά σωστό και δεοντολογικό να πάρει απόφαση ο Τσαβαρής, οι Δημοτικές Κοινότητες, η Εκτελεστική και Οικονομική επιτροπή και να έρθετε εσείς εκ των υστέρων και να αλλάξετε το προσχέδιο του προϋπολογισμού; Επομένως αφού ο Νόμος σας δίνει την δυνατότητα επί της ουσίας να φτιάξετε εσείς το προσχέδιο του προϋπολογισμού, γιατί δεν εφαρμόσατε τις διαδικασίες ως ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΘΑΡΑ ΧΕΡΙΑ και νέα Δημοτική αρχή με νωπή την λαϊκή ετυμηγορία; Γιατί δεν πήρατε τις εγκρίσεις από τις δημοτικές κοινότητες που επί των ημερών σας έκαναν τουλάχιστον 3 συμβούλια; Γιατί δεν το περάσατε από εκτελεστική επιτροπή η οποία ισχύει από την πρώτη μέρα που αναλάβατε; Γιατί δεν το περάσατε από την Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης που επιλέξατε πριν 10 μέρες; Αυτά κύριε Δήμαρχε αλλού και σε άλλους. Αν τολμάτε βγάλτε στον αέρα το έγγραφο που ήρθε στον Δήμο για να διαβάσει ο κόσμος ότι είχατε την δυνατότητα και καλώς, να αλλάξετε το προσχέδιο του προϋπολογισμού που αυτοί οι κακοί ενδεχόμενως θα είχαν φτιάξει εν όψει της δικής σας θητείας. Όσον αφορά τους χαρακτηρισμούς σου για τους κ.κ. Τσαβαρή Γιάννη, Καπετανάκη Γρηγόρη και Μιχάλαρο Αναστάσιο να προσέχεις τι λες κουτέ, γιατί αυτοί αυτό που λένε το έχουν τεκμηριώσει. Γι’ αυτό από 1/9 πέφτεις συνεχώς σε παγίδες κουτέ!

      Διαγραφή
  41. Ανώνυμος19/11/14 08:07

    Μηνά άλλαξε τις ώρες που παίρνεις τα χάπια γιατί εμείς δεν χαπακονόμαστε ξέρεις. Είμαστε φυσιολογικοί άνθρωποι και τα ωράρια μας φυσιολογικά. Αυτές τις ώρες που γράφεις εσύ για να υπερασπίζεις τον εαυτό σου και την γυναίκα σου οι νορμάλ άνθρωποι κοιμούνται. Για να υπάρχει και διάλογος και αντίλογος βρε αδερφέ. Ή ούτε υπέρ του διαλόγου είσαι; Καλά ξυπνητούρια Μηνά. Τα λέμε πάλι αύριο το πρωί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος19/11/14 23:52

    Ανώνυμος19/11/14 17:07
    ΑΡΘΡΟ 77 Ν.4172/13
    ΠΑΡ.5 Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΩΣ ΤΗΝ 5ηΣΕΠΤΕΒΡΙΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΞΟΔΩΝ ΕΚΑΣΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ.
    ΑΡΑ ΑΠΟ ΤΗΣ 5 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΕΛΕΞΑΤΕ ΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΟΙ ΠΟ.............Σ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΗΝ
    ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ ΜΠΟΥ.............ΛΟΥ . ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΙΧΑΤΕ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΙΣ 15/11/2014 .ΔΥΟΜΙΣΗ ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ;
    ΔΩΣΑΤΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ(ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΟΥ..........ΕΣ) ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ.ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΤΑ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΝ ΣΩΣΤΑ. ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗ ΚΟΙΤΑΓΕΣ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΕΣΥ ΚΟΙΤΑΓΕΣ ΝΑ ΒΑΨΕΙΣ ΚΤΗΡΙΑ ,ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ,ΝΑ ΦΥΤΕΨΕΙΣ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ,ΝΑ ΠΛΕΙΝΕΙΣ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΒΑΛΑΤΕ.
    ΚΑΙ ΕΡΧΕΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΥΜΕΝΟ ΓΑΛΑ.
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΜΠΟΥΡ.........ΛΟ ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ ΑΛΛΑΞΕ ΤΣΑΤΣΑ ΚΑΙ ΚΡΕΒΑΤΙΑ ΜΟΝΟ. Ο ΑΛΛΟΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΕ ΝΑ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ,ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΛΑΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ?????????????? ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ,ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ????????????? ΣΚΕΨΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙΣ ΕΣΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟΝ ΤΣΑΒΑΡΗ, ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΙΚΟΣ ΑΝΟ........Σ.ΟΧΙ ΤΟΥ ΤΣΑΒΑΡΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος20/11/14 00:10

    Ανώνυμος18/11/14 22:26
    Ψηφίζει πίστωση ποσού 3.000,00 € στον ΚΑ 30-7326.008 με
    τίτλο «Μεταλλικές κατασκευές εντός Χ.Ζ.Λ.» του
    προϋπολογισμού οικ. έτους 2014 για την κατασκευή και
    τοποθέτηση μεταλλικών πλαισίων για αγγελτήρια κηδειών και
    μνημόσυνων

    ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΣΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ.ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ Ο ΛΕΝΗΣ ΜΑΣ.
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΕΘΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΙΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΦΕ ,ΚΑΝΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙ.ΛΙΓΟ ΣΤΑΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος20/11/14 00:26

    ΠΟ. ΠΕ. Σαλαμίνας - Διαύγεια RSS
    ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ Να γίνουν τα επιμορφωτικά προγράμματα του ΝΠΔΔ ΠΟ.ΠΕ.ΣΑ για Παιδιά και Ενήλικες που θα γίνονται από επιμορφώτριες –τες σε διαφορες περιοχές της Σαλαμίνας θα παραδίδονται τα εξής μαθήματα ( ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ-ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ-ΚΟΠΑΝΕΛΙ-ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΦΟΡΕΣΙΑΣ- ΚΟΥΚΛΑ-ΚΕΝΤΗΜΑ-ΚΟΠΤΙΚΗ –ΡΑΠΤΙΚΗ – ΓΙΟΡΤΑΝΙ-ΠΛΕΞΙΜΟ), ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ (ΚΕΡΙ- ΦΕΛΤ-ΒΙΤΡΩ- ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ), ΧΟΡΟΣ –ΣΕΜΗΝΑΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ( ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΤΑΙΝΙΩΝ,ΝΤΟΚΥΜΑΤΕΡ),ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΕΥΡΙΠΗΔΗΣ-ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΥΣ 2014 ΜΕ ΑΡ ΑΠΟΦ. 28/2014-15/4/2014

    ΤΙ ΕΓΙΝΕ Η ΠΟΠΕΣΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗ ΜΠΕΓΝΗ;;;;;;;;;;;ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ;;; ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΓΑΖΩ ΓΛΩΣΣΑ ΚΟΛΛΑΩ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΟ. ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.