Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

11 Δεκ 2014

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ σε Τακτική Συνεδρίαση (11η) Δημοτικής Κοινότητας Αιαντείου Δήμου Σαλαμίνας, την 15η Δεκεμβρίου έτους 2014, στις 07:30μ.μ.

Έχοντας υπόψη τις διατάξεις του αρθρ.88 Ν.3852/10 σας καλούμε σε Τακτική Συνεδρίαση (11η) της Δημοτικής Κοινότητας Αιαντείου του Δήμου Σαλαμίνας, την 15η Δεκεμβρίου έτους 2014, ημέρα Δευτέρα και ώρα 07:30μ.μ. στη Δημοτική Κοινότητα Αιαντείου για τη συζήτηση και λήψη απόφασης των παρακάτω θεμάτων: 
1) Προγραμματισμός Πολιτιστικών Εκδηλώσεων για το έτος 2015 «ΑΙΑΝΤΕΙΑ»
2) Επισκευή γηπέδου 5x5 του Αιαντείου
3) Διαβάσεις πεζών (Εισηγητής ο Κος Μητρόπουλος)
Α) Νηπιαγωγείο Αιαντείου
Β) Δημοτική πλαζ (στάση λιοτρίβι)
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΑΥΛΙΔΗ - ΜΠΟΥΤΑΛΗ

123 σχόλια:

  1. Ανώνυμος11/12/14 15:06

    Ανώνυμος6/12/14 08:52
    Καλά σύμβουλε, Μητρόπουλε ούτε εσύ δέν έχεις νά βάλεις ούτε ένα θέμα;;;;;;;στέρεψες καί εσύ;;;;;;;;;;

    Στό προηγούμενο συμβούλιο είχες εξι θεματάκια τώρα μούγκα,στήν στρούγκα;;;;;;;

    Τουλάχιστον περίμενα από σένα νά φέρεις θέμα γιά τ'ις αυξήσεις των τελών ,καί της ευδαπ. Επί θητείας σου( Τσαβαρή)
    είχες κάνει ολόκληρο θέμα????????τώρα μούγκα στή στρούγκα;;;;;;;;;

    Απάντηση

    Ανώνυμος6/12/14 13:54
    Ευτυχώς καί έχω καί φίλους καί μέ ενημερώνουν.διότι οπως σας έχω πει δέν γνωρίζω από κομπιούτερ πόσο μάλλον νά γράφω στά ΜΠΛΟΚ. Μου λέτε ότι δέν έχω βάλει θέματα καί ότι κάνω μούγκα στή στρούγκα τό έμαθα καί αυτό. ΟΧΙ έγώ έμαθα στή ζωή μου νά παλεύω ,καί να στηρίζω τούς ανθρώπους πού μ'ε στήριξαν .Σας λέω ότι έχω βάλει θέματα γιά συμβούλιο από τις 25/11/2014 καί περιμένω από τήν Προέδρο πότε θά αποφασισει γιά συμβούλιο.Άλλωστε εγώ ο ίδιος είχα προκαλέσει καί έκτακτο τήν ίδια ημερομηνία γιά τό μαζεμα τροφίμων από τήν περιφέρεια του Αίαντειου,γιά της δικές μας ευπαθείς οικογένειες ,καί θά τά μοίραζε η ψηφισμένη επιτροπή τού ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥκαι δυστυχως καταψιφηστηκε απο τούς συναδελφους μου.
    Τ'α θέματα πού έχω βάλει:
    1) καθαρισμός φρεατίων ,και ρεματων
    2) αιτήματα ψηφισμένα ,και μή υλοποιημένα επί τής Λεωφόρου Αίαντειου
    Α)Προστατευτικό τοιχείο από τόν ΑΓ. Αθανάσιο έως τό νερό
    Β)Διαβάσεις πεζών(Νηπιαγωγείο δεξιά ,αριστερά καί Δημοτική πλαζ)
    Γ)Στάσεις (Νηπιαγωγείο δεξιά ,αριστερά καί πλάζ ζέφυρος)
    Δ)Σηματοδότηση μέ προειδοποιητικά φανάρια
    Ε)Αλλαγή Φανοστατών σέ όλη τήν Λεωφόρο Αίαντείου λόγω επικυνδυνότητας (ήδη έχουν πέσει τρείς καί ευτυχώς δέν είχαμε ατυχήματα) [ Αυτό η Πρόεδρος πού έφτιαξε τό τέχνικό πρόγραμμα πάλι μέ τόν σύμβουλο Μπούτση Ν δέν τό έχει βάλει όπως καί πολλά άλλα στα αιτήματα τού τεχνικού μας προγράματος ,διότι δέν τά γνώριζαν αφού ποτέ δέν είχαν παρεβρευθεί σε κοινοτικό συμβούλιο. καί ούτε δέχθηκε νά κάνει συμβούλιο γιά τής επιπλέον προτάσεις μου στό τεχνικό πρόγραμμα}
    3) Σωλήνες τής ΕΥΔΑΠ.πού είναι έκτεθειμένες καί προκαλούν ζημιές είς βάρος τών Δημοτών μας
    4)Νά συμπεριληφθεί στό τεχνικό πρόγραμμα ή πράξη εφαρμογής καί αλλαγή χρήση γής στή Λεωφ, Κακηβιγλας μέχρι τό ύψος Μυκόνου.
    5) Τήν πορεία τών αιτημάτων τών Συλλόγων μετά τήν πρώτη γνωριμία που έκανε ηΠΡΟΕΔΡΟΣ και ο Σύμβουλος Μπούτσης Ν.
    χωρίς τούς υπολοίπους συμβούλους καί (ΜΆΛΙΣΤΑ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΚΩ ΣΤΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ) ώστε νά ένημερωθούμε όλοι
    Οσο γιά τό θέμα τών αυξήσεων έχω τήν ίδια πάγια τοποθέτηση όπως επί Τσαβαρή δέν συμφωνώ στίς αυξήσεις ,Θά χαρώ πολύ νά μπεί θέμα στή κοινότητα καί έκει θά ακούσετε τίς τοποθετήσεις μου (Σας ενημερώνω ότι έμαθα γία τίς αυξησεις μετά πού περάστηκε Δημοτικό Συμβούλιο.
    Φρονώ ότι ή Πρόεδρος θά κάνει καποιο συμβούλιο πρίν τίς έορτες!!!!!!

    ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
    κοινοτικος σύμβουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/12/14 20:28

      Κι άμα δεν γίνουνε οι αυξήσεις, με τι λεφτά θα γίνουνε όσα γράφεις πιό πάνω;
      Θα τα βάλεις από την τσέπη σου; Αν είναι έτσι να σε ευχαριστήσουμε από τώρα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/12/14 23:59

      Οί αυξήσεις μαναράκι μου είναι άνταποδοτικές .Καί δέν έχουν καμμία σχέση μέ τά πιό πάνω θέματα τού κ.Μητρόπουλου. γίνονται άπό ΄΄αλλες πηγές!!!!!!!!.Όσο γιά τό πέμπτο θέμα τών ΣΥΛΛΟΓΩΝ άφου δέν ύπάρχουν χρήματα γιατί μας φώναξε νά φέρουμε τά αιτήματα μας ;;;;;;;; γιά νά μας κάνει τήν καλή << ΠΡΟΕΔΡΟ >>.Οτι άπό τό πρώτο συμβούλιο θά άρχιζε νά ΄υλοποιεί κάποια προβλήματα μας;;;;;;;; .Αυτό έαν μας τό έπιβεβαιωση καί ή ίδια, ή πρόεδρος .ότι δέν πρόκειται νά γ'ινει τίποτα άπό αυτά πού πήγαμε σαν αιτήματα μας.θά είναι ή κοινότητα γιά κλάμματα.διότι θά φανεί ότι ή Πρόεδρος δέν ήξερε εξ΄' άρχης τί τής γίνεται.????
      Καί πολύ φοβάμαι μανάρι μου ότι γι' αυτό δέν έβαλε καί τό πεμπτο θέμα τού κ. Μητρόπουλου,διότι δέν θά ξέρει τί νά μας άπαντήσει καί θά έκτεθεί στά προσωπά μας???????????????.




      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος11/12/14 15:15

    Η κουτομπουνταλεσα η γλαστρα χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11/12/14 15:16

    Ευτυχώς καί έχω καί φίλους καί μέ ενημερώνουν.διότι οπως σας έχω πει δέν γνωρίζω από κομπιούτερ πόσο μάλλον νά γράφω στά ΜΠΛΟΚ. Μου λέτε ότι δέν έχω βάλει θέματα καί ότι κάνω μούγκα στή στρούγκα τό έμαθα καί αυτό. ΟΧΙ έγώ έμαθα στή ζωή μου νά παλεύω ,καί να στηρίζω τούς ανθρώπους πού μ'ε στήριξαν .Σας λέω ότι έχω βάλει θέματα γιά συμβούλιο από τις 25/11/2014 καί περιμένω από τήν Προέδρο πότε θά αποφασισει γιά συμβούλιο


    ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΥΡΙΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕ; ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ;;;;;;;;ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΥ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΓΓΡΑΨΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ?????????ΤΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΕΒΑΛΕ ΑΚΡΙΒΩΣ;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος11/12/14 15:26

    Φρονώ ότι ή Πρόεδρος θά κάνει καποιο συμβούλιο πρίν τίς έορτες!!!!!!

    ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
    κοινοτικος σύμβουλος


    Έλα πάλι τυχερέ Μητρόπουλε σού έβαλε συμβο΄υλιο ή Πρόεδρος σου.Άλλα άπο ότι βλέπω σέ έχει γραμμένο εκεί πού δέν πιάνει μελάνι. Αυτή κάθεται καί άσχολήται μέ τά <<< ΑΙΑΝΤΕΙΑ 2015>>>. Τά έλυσε όλα τά προβλήματα τού Αιαντείου,καί φθάσαμε στά << ΑΙΑΝΤΕΙΑ 2015.>>.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος11/12/14 15:30

    ΟΛΟ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΡΑΠΑΝΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ.
    ΕΔΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΑΝ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    ΡΕ ΣΥΜΟΡΦΩΘΗΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.ΣΥΝΕΛΘΕΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/12/14 20:41

      ΠΟΙΆ ΧΡΗΜΑΤΑ ΒΡΕ ΑΣΧΕΤΕ .ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ ΧΡΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ .ΠΟΛΛΟΊ ΤΡΌΠΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΕΊΣ ΚΟΣΜΟ ΜΕ. ΑΓΑΠΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΙΧΡΟΧΟΛΕ ΜΙΚΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ
      Α

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος11/12/14 16:31

    ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΣΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΜΑΛΩΣΩ. ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΙΣ Ο7.30 μμ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑ; O7.3O EINAI ΕΠΤΑ ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΤΟ ΠΡΩΙ. ΤΟ Ο7.3Ο μμ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ...ΤΙΠΟΤΕ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ, Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ (ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ...ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑ-ΔΥΟ ΠΡΟΣΩΠΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος11/12/14 17:11

    Εδω ο κόσμος καίγεται βαρκούλες αρμενίζουν στο Αιάντειο. Ρε παιδιά ας τους μαζέψει κάποιος. Εχουν ξεφύγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/12/14 20:30

      ΒΡΕ ΧΑΙΒΑΝΙΔΗ ΛΑΙΚΕ ΟΠΩΡΟΠΟΛΑ ΠΗΓΕΝΕ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙΣ ΧΑΜΑΔΕΣ

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος11/12/14 17:41

    ΜΠΟΥΝΤΑΛΗ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΟΥ .ΚΟΙΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΟΥ .ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ. ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΕΙΣΑΙ???????????ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΙ ΣΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ??????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος11/12/14 20:24

    ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΙΜΑΣ ΚΑΤΗΝΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ.ΕΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΑΝΥΓΗΡΙΑ ΜΕ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΈΧΕΤΕ ΣΥΝΗΘΕΙΣΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος11/12/14 21:28

    Για να μην δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις το θεμα για τα <>θα συζητηθει την Δευτερα,γιατι η Περιφερεια με εγγραφο της μας ζητησε τις πολιτιστικες εκδηλωσεις που θα γινουν στην περιοχη μας το 2015 για να μπορεσει να μας στηριξει ...Οσο για τα θεματα που ανακοινωσε ο κ. Μητροπουλος πριν ακομα τεθουν προς συζητηση τα περισσοτερα εχουν δρομολογηθει η εχουν υλοποιηθει ,απλα ειναι ανημερωτος γιατι δεν κατοικει στο ΑΙΑΝΤΕΙΟ και ερχεται μονο στα κοινοτικα συμβουλια...Τα προβληματα της περιοχης μου προσπαθω καθημερινα με οτι μεσα διαθετω να τα λυσω,και ειμαι στην κοινοτητα καθε μερα.Οποιος ερχεται με βλεπει, και τα πανηγυρια δεν ειναι για μενα,οταν θα γινουν τα ΑΙΑΝΤΕΙΑ τοτε να με κρινετε.

    ΚΑΙΤΗ ΜΠΟΥΤΑΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος11/12/14 21:40

    Η λεξη που λειπει στη πρωτη γραμμη αναμεσα στα εισαγωγικα ειναι ΑΙΑΝΤΕΙΑ οπως θα καταλαβατε.

    ΚΑΙΤΗ ΜΠΟΥΤΑΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος11/12/14 22:01

    30 με 40 Συριζαιοι είπαν όχι στις αυξήσεις και καλά έκαναν και είμαστε μαζί τους. Θα πρέπει να καταλάβουν όμως ότι στα Δημοτικά πράγματα αυτή είναι η δύναμή τους. Ο Βασίλης τους τα έχωσε καλά όμως. ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΤΗΝ ΝΑΝΝΟΥ. ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΟΧΙ ΟΧΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ. "ΚΟΥΚΙΑ ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ, ΤΟ 5% ΠΟΥ ΠΗΡΑΤΕ ΠΟΥ ΠΗΓΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/12/14 00:32

      Αν το ΣΥΡΙΖΑ έχει μαυλό σαν του Βασίλη, ζήτω που καϊκαμε !!!
      ΤΟ 5% ΠΟΥ ΠΗΡΑΤΕ ΠΟΥ ΠΗΓΕ; λέει το σαϊνι ο Βασίλης, υπονοώνρας ότι αφού ο Τσαβαρής πήρε τον ίδιο αριθμό ψήφων που είχε πάρει την 1η Κυριακή, προφανώς τπ ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε Νάννου.
      Εμ΄ δεν είναι έτσι Βασιλάκη. Ξέρεις πόσοι ψήφοι ψηφίσανε την 1η Κυριακή Τσαβαρή και τη 2η πήγανε προς την Νάννου; Το βατερλό ο δικός σου το έπαθε στη καρδιά της Σαλαμίνας. Εκεί κατατροπώθηκε. Δεν τον θέλανε , τον είχαν σιχαθεί, ούτε το όνομα του δεν ήθελαν να ακούσουν. Κι αν δεν ήταν το ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ και η Χ.Α.που στηρίξανε τον πεθαμένο, το ποσοστό της Νάννου θα ήταν 80%.
      Ο δικός σου συλλογισμός είναι λάθος. Κανείς δεν ξεκινάει με το ίδιο ποσοστό που πήρε την 1η Κυριακή. Κάθε εκλογή έχει τα δικά του χαρακτηριστικά.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος12/12/14 00:36

      30 με 40 λέει ο από πάνω.
      Μπράβο, γιατί εγώ περίμενα πιό λίγους.
      Και καταλάβατε ολόκληρη αίθουσα 1.000 ατόμων για 40 άτομα, μωρέ;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος12/12/14 07:53

      Θα μας πείτε τώρα ότι ψηφίσατεκαι Τσαβαρή..... Τι λετε ρε τι μας περνάτε κουτορνίθια; Όλοι του Σύριζα στια εκλογικά τμήματα φώναζαν ψηφείστε γυναίκες σε Περιφέρεια και σε Δήμο, Κανένας Συριζαίος από το 5% δεν ψήισε Τσαβαρή . Νάννου ψηφίσατε και αυτό είναι το πολιτικό σας στίγμα και θα το πληρώσετε στις εκλογές στη Σαλαμίνα τουλάχιστον.. Τη στηρίξατε την Νάννου και βγείτε ανοιχτά να το πείτε να έχετε τουλάχιστον την αξιοπρέπει'α σας. Η Καρούση ακόμη πιαχνιδάκια με την Νάννου.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος12/12/14 11:44

      Η ηγεσία ήθελε Τσαβαρή, η βάση ψήφισε Νάννου και πολύ καλά έκανε.

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος12/12/14 00:33

    .Οσο για τα θεματα που ανακοινωσε ο κ. Μητροπουλος πριν ακομα τεθουν προς συζητηση τα περισσοτερα εχουν δρομολογηθει η εχουν υλοποιηθει ,απλα ειναι ανημερωτος γιατι δεν κατοικει στο ΑΙΑΝΤΕΙΟ και ερχεται μονο στα κοινοτικα συμβουλια...
    ________________________________________________________.
    Έαν πράγματι ό κύριος Μητρόπουλος δέν κατοικεί στό Αιάντειο όπως γράφεται,καί φερνει τέτοια θέματα στά συμβούλια,τότε καλλίτερα νά μή είσαστε καί έσείς << ΓΕΝΝΗΜΑ ΘΡΕΜΑ >> καί νά είχατε καί έσείς νά βάζετε θέματα (προβλήματα τής περιοχής μας) .Άναφέρεται ,ότι τά περισσότερα έχουν δρομολογηθεί ή έχουν ύλοποιηθεί. δέν χρειάζεται λοιπόν νά μένει στό Αιάντειο ό κύριος αυτός καί ούτε νά τόν κατηγορήται ότι έρχεται μόνο στά κοιν.συμβούλια.Άπό ότι καταλαβαίνω γιά νά γράφεται αυτά ,έσύ πού είσαι ή υπεύθυνη Πρόεδρος ,θά έπρεπε νά τόν έιχες ένημερώσει γιά τήν πορεία τών αιτημάτων του. που δέν πίστευω ότι τό έχεις κάνει !! άπό ότι καταλαβαίνω άπό τά γραφόμενα σου.Λυπάμε διότι είναι σύμβουλος άπό τόν ίδιο συνδυασμό,καί μάλλον άπό ότι δείχνουν τά πράγματα δέν πάνε καί τόσο Κ Α Λ Α!!!! στό Αιαντειο. Μέ τό νά είσαι κάθε μέρα στή Κοινότητα ,δέν μου λέει κάτι!!!
    Κυρία ΔΉΜΑΡΧΕ όπως καταλαβαίνουμε άπό τά γραφόμενα τό Αιάντειο δέν βαδίζει καλά!!!!!!!!!!!.Άρχισε πολύ νωρίς ή γκρίνια τών Συμβούλων σας.κ'αντε κάτι ,πρίν είναι πολύ άργα!!!!!! << ΈΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ>>.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/12/14 00:42

      Τι να κάνει μωρέ με σας που έχει μπλέξει; Μικρά παιδιά είσαστε;
      Εδώ κοιτάει πώς να σώσει το Δήμο, με τις σαχλαμάρες σας θα ασχοληθεί;
      Σουπα,μουπες, ειπα, ξείπα, δεν ντρεπώσαστε λιγάκι;

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος12/12/14 00:41

    ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ Ο ΔΗΜΟΣ;;;;;;;ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΥΜΑ,;; ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΥ;; ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΥΛΑΚΑ;;;;;;; ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΕΣ;;;;;;;;; ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΥΡΑ ΝΑΝΝΟΥ,ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΓΕΝΩΝ,ΠΙΤΤΕΣ ,Κ.Λ Π ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΧΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΙΑΡΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος12/12/14 00:52

    EIMAI O 15:26

    ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΡΟΕΔΡΕ ΜΟΥ ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΟΤΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΓΓΡΑΦΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΑΝΤΕΙΑ,ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!!!!! ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ,ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ. ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ;;;;;;;; ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ ,ΑΛΛΑ ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ.ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΒΓΑΛΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ!!! ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΥΛΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος12/12/14 01:12

    ΑΔΑ ΩΧ6ΥΟΞΑ3-Η2Ρ
    Κατάσταση Εκκρεμεί αίτημα ανάκλησης
    Ημερομηνία ανάρτησης 11/12/2014 13:33:03
    Τελευταία τροποποίηση 11/12/2014 14:15:17
    Είδος
    ΛΟΙΠΕΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ
    Θέμα
    ΕΓΚΡΙΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΟΙΚ.ΕΤΟΥΣ 2015
    Θεματικές κατηγορίες
    ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
    Αρ. πρωτοκόλλου
    54/2014
    Ημερομηνία έκδοσης
    27/11/2014
    Φορέας
    ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
    Οργανωτικές Μονάδες
    ΝΠΔΔ ΠΟΠΕΣΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
    Υπογράφοντες
    Πρόεδρος - ΠΟΛΥΖΟΥ - ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗ ΜΑΡΙΑ
    Τύπος Πράξης
    Μέσο δημοσίευσης της πράξης
    Στοιχεία ΦΕΚ (Αρ., Τεύχος, Έτος)
    Δείτε επίσης και ..
    Τι είναι η Διαύγεια /
    The Transparency Program initiative
    Εκπαιδευτικό Υλικό
    Νομοθετικό πλαίσιο

    Εκκρεμεί αίτημα ανάκλησης

    πρωτη αποφαση και εκκρεμει αιτημα ανακλησης;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος12/12/14 01:15

    ΠΟ. ΠΕ. Σαλαμίνας - Διαύγεια RSS
    ΕΓΚΡΙΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΟΙΚ.ΕΤΟΥΣ 2015
    Πριν από 9 ώρες
    ΠΟ.ΠΕ.ΣΑ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΠΟ.ΠΕ, ΟΤΙ ΒΡΗΚΑΤΕ ΑΝΤΙΓΡΑΨΑΤΕ;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος12/12/14 01:26

    ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ
    Εγκρίνει την απευθείας, προσωρινή και με αντάλλαγμα 1,00 €
    παραχώρηση του ιδιαίτερου δικαιώματος χρήσης 150 τ.μ. στον
    Παπαδημητρίου Ισίδωρο για τοποθέτηση ενός ΚΑΡΟΥΖΕΛ εντός Χ.Ζ.Λ.
    Σαλαμίνας και συγκεκριμένα στην Πλατεία Ηρώων για χρονικό διάστημα
    από 15-12-2014 έως 15-01-2015. Το ΚΑΡΟΥΖΕΛ θα διατίθεται σε όλους
    δωρεάν.

    TO KAROYSEL TO PARAVRHSE DVREA TO LIMENIKO TAMEIO;;;;;;;;;;;;; ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΑΡΟΥΣΕΛ ΔΩΡΕΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΛΕΙΟ Η ΠΙΟ ΣΩΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ,ΠΑΡΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ;
    ΤΟ ΚΑΡΟΥΣΕΛ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ???????? ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΗΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙ;;;;;;;;
    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΡΕΥΜΑ;
    ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!. ΕΣΥ;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/12/14 11:16

      Εσύ είσαι και πολύ βλήτο αδελφέ μου !!!!!!!!!
      Ακόμα δεν έχεις καταλάβει ότι στο ταμείο του Δήμου έχει μείνει μόνο ο ...πάτος;
      Η Δήμαρχος σαν επαίτης τον παρακάλεσε να προσφέρει κάτι για τα παιδιά ενόψη των γιορτών, κι ο άνθρωπος σαν Σαλαμίνιος που είναι ανταποκρίθηκε, ζητώντας μόνο δωρεάν διάθεση του ρεύματος για να δουλέψει το μηχάνημα και βέβαια να μην πληρώσει και το τέλος κοινόχρηστου χώρου, αφού το προσφέρει δωρεάν.
      Τι σημαίνει λοιπόν ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ!!!
      Φίλε, στη ζωή δεν είναι όλοι το ίδιο.

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος12/12/14 11:31

    βρε αντε στο διαολο κολολαμογια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/12/14 21:39

      loxatinile γρήγορα κωλοτσαβαρόσκυλο.

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος12/12/14 14:18

    Πρόσκληση 7ης Τακτικής Συνεδρίασης Δημοτικής Κοινότητας Σεληνίων
    Σας καλούμε να προσέλθετε στο Κατάστημα της Δημοτικής Κοινότητας Σεληνίων στις 11 Δεκεμβρίου 2014 ημέρα Πέμπτη και ώρα 19:30, σε τακτική Συνεδρίαση για συζήτηση και λήψη αποφάσεων στο παρακάτω θέμα της ημερήσιας διάταξης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν.3852/10.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος12/12/14 14:22

    Πρόσκληση 7ης Τακτικής Συνεδρίασης Δημοτικής Κοινότητας Σεληνίων (9/12/2014)
    Σας καλούμε να προσέλθετε στο Κατάστημα της Δημοτικής Κοινότητας Σεληνίων στις 11 Δεκεμβρίου 2014 ημέρα Πέμπτη και ώρα 19:30, σε τακτική Συνεδρίαση για συζήτηση και λήψη αποφάσεων στο παρακάτω θέμα της ημερήσιας διάταξης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν.3852/10.



    Α. ΘΕΜΑΤΑ Η.Δ.


    - Εισήγηση της Δ.Κ. Σεληνίων για την ανέγερση Νηπιαγωγείου Σεληνίων σε ιδιόκτητο χώρο.

    Β. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ


    Ο Πρόεδρος
    Της Δημοτικής Κοινότητας Σεληνίων



    Γεώργιος ΕΠΙΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/12/14 15:25

      Eυτυχώς γλιτώσαμε απ' τον Τσαβαρή που ήθελε να αγοράσει το οικόπεδο φίλου του.
      Το οικόπεδο ήταν προβληματικό, η διαδικασία καθυστέρησε, τα λεφτά του σχολείου τα χάσαμε.
      Σιγά που τον ένιαξε..

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος12/12/14 14:29

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑ , 4/12//2014
    ΔΗΜΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΑΡ.ΠΡΩΤ. : 14
    ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
    Προς τα Μέλη του Δ.Σ.
    (συνημμένος πίνακας)

    ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 14ης ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ
    Έχουμε την τιμή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν.3852/10, να σας
    καλέσουμε σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Κοινότητας Σαλαμίνας, την 8η
    Δεκεμβρίου 2014, ημέρα Δευτέρα και ώρα 19:30 στα γραφεία της Δημοτικής Κοινότητας
    Σαλαμίνας, επί της Λεωφ. Φανερωμένης 33, για συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα πιο
    κάτω θέματα:
    1) Προέγκριση Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος (Κ.Υ.Ε.) της εταιρείας
    ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε., επί της οδού Ναυάρχου Αυγέρη (πλατεία Αγίου Μηνά),
    Σαλαμίνα.
    2) Προέγκριση Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος (Κ.Υ.Ε.) της κας
    ΑΝΔΡΙΑΝΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΣ, επί της Ακτής Σαλαμινομάχων αρ.23, Σαλαμίνα.
    3) Ανανέωση άδειας μουσικής καταστήματος «ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ-ΑΝΑΨΥΚΤΗΡΙΟ» του κ.
    ΜΙΧΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ, επί της Λ.Φανερωμένης αρ.31, Σαλαμίνα.
    4) Ανανέωση άδειας μουσικής καταστήματος «ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ» της κ. ΕΛΜΑΤΖΟΓΛΟΥ
    ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ, επί της Ακτής Καραϊσκάκη αρ.54, Σαλαμίνα.
    5) Ορθή επανάληψη της με αριθμό 49/2014 απόφασης.
    6) Ορθή επανάληψη της με αριθμό 59/2014 απόφασης.
    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
    ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
    ΜΙΧΑΗΛ ΝΑΝΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος12/12/14 15:37

    Καλά κυρία Π ρόεδρε τού Αιαντείου,μόνο γιά τήν δική σας Κοινότητα ήταν τό έπειγον θέμα τών έκδηλώσεων άπό τήν περιφέρεια!!
    γιατί άπό ότι βλέπουμε στίς έπάνω προσλήσεις τών άλλων κοινοτήτων δέν τό έχουν θέμα!!!!!!!!

    άντε καί δέν πέρασες τό θέμα τών συλλόγων σέ αυτό τό συμβούλιο,θά τό άποφύγεις καί στό άλλο;;;;;;;;;;;
    << Μία τού κλέφτη δυό τού κλέφτη ,τρείς καί καί ή κακή του μέρα >>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος12/12/14 15:47

    στόν 11;16
    Φίλε, στη ζωή δεν είναι όλοι το ίδιο.
    __________________________________________________
    Φίλε, ό τσάμπας πέθανε καί σέ τέτοιους καιρούς !!!!!!!! άπό κάπου άλλου θά βγούν ????????? καί είμαι άπιστος ΘΩΜΑΣ πειράζει.
    πράγματι δέν είναι όλοι τό ίδιο όμως τόν τσαβαρή ότι καί άν έκανε δέν τόν πιστεύαμε ότι ήταν δωρεές,προσφορές,΄εργασίες έθελοντικές!!!!!!!!!!! Τώρα γιατί νά πειστέψω τήν κύρα ΔΉΜΑΡΧΟ έχει δείξει σημάδια καλά μέχρι σήμερα που είναι καί άρχή;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος12/12/14 15:54

    ΕΙΜΑΙ Ο 00;52 ΛΕΣ ΑΔΙΚΑ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ΣΥΓΝΩΜΗ;;;;;;;ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΕΔΡΕ;;;;;;;; ΚΑΛΑ ΛΕΕΙ Ο ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΦΙΛΟΣ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ;;;;;;; ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ ΒΓΑΛΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΥΛΟΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ ΜΑΣ? Ο΄ΠΩΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΤΣΑΒΑΡΗΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ !!! ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος12/12/14 16:09

    26.- Διάθεση(ψήφιση ) πίστωσης για την κάλυψη εξόδων της εκδήλωσης για την κοπή
    Πρωτοχρονιάτικης πίτας του Δήμου Σαλαμίνας»


    Καλά οί κοινότητες δέν θά κόψουν πίτα, ;;;;;;;;;;;;ή θά ίσχύσει λιτότητα σέ αυτές;;;;;;;;;;; έδω θά κάνουμε τό νοικοκύρεμα;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος12/12/14 16:20

    24.- Συζήτηση και λήψη απόφασης για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην περιοχή Μπιζάνι
    εξ’ αιτίας παραβατικής συμπεριφοράς ROMA που διαμένουν στην περιοχή , κατόπιν αιτήματος
    κατοίκων περιοχής .

    καλα εδω δεν χρειαζεται να περασουν ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ για να επαναφερουμε το θεμα στο δημοτικο συμβουλιο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    τι εγινε κυρια ΔΗΜΑΡΧΕ , αντιδρασανε οι συμβουλοι σου;;;;;;;;;με τις βλακειες που δεσμευτηκε η κ.Καρουση και ο κ.Χατζηπερος;;
    και πατε να σωσετε την κατασταση;;;;;;;;; ΕΜ !!!!!! ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ,αφησες ανεξελεκτη την κατασταση,σε πολλες μεριες????μια παροιμια λεει αμα δωσεις θαρρος στο κρεββατι θα σου ανεβει στο κρεββατι.Και εσυ εχεις δωσει πολυ θαρρος σε πολλους χωριατες,και εχεισ μονο ενα κρεββατι??????????προσεξε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/12/14 21:34

      Τσαβαρογιαννάκι, ούτε τρείς μήνες δεν πέρασαν από τότε που εκθρονίστηκες και έχεις αποτρελαθεί τελείως.
      Από μία γκάφα στην άλλη πέφτεις, έχεις μπερδέψει τα μπούτια σου.
      Το θέμα αυτό βλήτο έρχεται για πρώτη φορά στο συμβούλιο.

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος12/12/14 16:27

    συμπληρωση στο επανω γραφομενο!!!!

    Θαρρος στο χωριατη ηθελα να πω ,αλλα σκεπτομουν το κρεββατι φαινεται. σε προλαβαινω κακογλωσε???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος12/12/14 16:45

    Ανακοίνωση αναβολής της συνεδρίασης της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης (26/11/2014)


    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


    Λόγω της Γενικής Πανελλαδικής Απεργίας στις 27/11/2014 αναβάλλεται η

    Συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης που είχε

    προγραμματιστεί για τις 27/11/2014 και ώρα 16:00 στην Αίθουσα

    Δημοτικού Συμβούλιου του Δήμου Σαλαμίνας.





    Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ


    ΝΑΝΝΟΥ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΙΣΙΔΩΡΑ

    ΚΑΛΑ ΒΡΗΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΤΑΧΑ ΜΟΥ.ΔΙΟΤΙ ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
    Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΣΗΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ!!!!! ΓΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΘΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ ΕΣΥ Κ.ΔΗΜΑΡΧΕ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΣΤΟ Δ,Σ ΚΟΙΝ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ,ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΕΔΡΑΝΟ ΕΦΤΙΑΝΕΣ ΤΟΥΣ ΛΑΧΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ!!! .
    ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΔΕΚΑ ΠΕΝΤΕ ΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ ΤΑ ΣΚΟΥΛΙΔΙΑ;;;;;;;;;
    Η ΣΟΥ ΤΗΝ ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ Υ.Π.Ε Κ.Α ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/12/14 17:22

      Δεν είσαι ενημερωμένος .. πρέπει να παρευρίσκεται ηλεκτρολόγος ..μήπως θα πρέπει να κάνει και τον ηλεκτρολόγο η Δήμαρχος ??
      υπήρχε απεργία και σωστά δεν έγινε η διαβούλευση..
      θα βγεί άλλη ημερομηνία.. και είναι σκουπίδια.. θα τρίβετε τα μάτια σας σε λίγο καιρό.. και τότε τι θα λέτε ??

      Διαγραφή
  30. Ανώνυμος12/12/14 16:54

    Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η
    Έχουμε την τιμή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 76, N. 3852/2010, να σας
    καλέσουμε σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης, που θα
    πραγματοποιηθεί στις 27 Νοεμβρίου 2014, ημέρα Πέμπτη και ώρα 16.00, στην
    αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, για συζήτηση και διατύπωση
    γνώμης στο παρακάτω θέμα :
    «Διατύπωση γνώμης επί ενός νέου μοντέλου διαχείρισης απορριμμάτων ύστερα από το
    υπ΄αριθμ 192429/2-10-2014 έγγραφο της Περιφερειάρχη Αττικής κ. Δούρου Ρένας».
    Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
    ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ-ΝΑΝΝΟΥ ΙΣΙΔΩΡΑ
    Ακόμη δέν έγινε«Διατύπωση γνώμης επί ενός νέου μοντέλου διαχείρισης απορριμμάτων ύστερα από το
    υπ΄αριθμ 192429/2-10-2014 έγγραφο της Περιφερειάρχη Αττικής κ. Δούρου Ρένας».
    δέν έχει γίνει άκόμη;;;; θά μας μαλώσει ή κ. ΔΟΎΡΟΥ ΡΕΝΑ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/12/14 17:17

      εσένα θα σε μαλώσει ο τσαβαρής αν σταματήσεις να γράφεις αρλούμπες.
      γράψε ότι τα αυτοκίνητα του δήμου κόστισαν δύο εκατομμύρια σε επισκευές ενώ η αξία τους ήταν μικρότερη από ένα.
      γράψε ότι τα αυτοκίνητα δεν είχαν ούτε λάστιχα και ότι έβγαζαν ανταλλακτικά από το ένα για να φτιάξουν το άλλο.
      γράψε ότι επισκεύαζε χάρβαλα τα οποία είναι ακόμα χάρβαλα.
      γράψε ότι με τα λεφτά των επισκευών αγόραζε δεκαπέντε ολοκαίνουρια απορριματοφόρα αλλά δεν αγόρασε ούτε πατίνι.
      μη γράφεις ότι παπαριά σου υπαγορεύουν..

      απλώς γελάμε..

      Διαγραφή
  31. Ανώνυμος12/12/14 17:11

    Ανώνυμος11/12/14 17:41
    ΜΠΟΥΝΤΑΛΗ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΟΥ .ΚΟΙΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΟΥ .ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ. ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΕΙΣΑΙ???????????ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΙ ΣΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ??????????

    Ε!!!! ΟΧΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΟΛΑ ΚΙΟΛΑ!!:
    Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜ.ΚΟΙΝ.ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ ΚΑΙΤΗ ΠΑΥΛΙΔΗ- ΜΠΟΥΝΤΑΛΗ ΠΗΡΕ ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟ ΕΛΑΙΟΔΕΝΤΡΟ 2500 ΕΤΩΝ. Η ΕΛΙΑ ΑΥΤΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΒΙΓΛΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΗ Η ΕΛΙΑ ΤΗΣ <> ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΠΕΙΣΙΣΤΡΑΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΧΡΟΝΟΛΟΓΕΙΤΑΙ.

    ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ;;;;;;;;;;ΒΡΗΤΕ ΤΗΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΖΕΤΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!! ΟΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΑΥΤΟ;;;;;;;; Η ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ <>;;;

    ΑΡΑ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ,ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΜΟΝΟ!!!!! ΖΗΛΙΑΡΙΔΕΣ???????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/12/14 17:24

      εσύ θα πάρεις το βραβείο της ανοιχτής παλάμης.


      Διαγραφή
  32. Ανώνυμος12/12/14 17:37

    ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ
    Εγκρίνει την απευθείας, προσωρινή και με αντάλλαγμα 1,00 €
    παραχώρηση του ιδιαίτερου δικαιώματος χρήσης 150 τ.μ. στον
    Παπαδημητρίου Ισίδωρο για τοποθέτηση ενός ΚΑΡΟΥΖΕΛ εντός Χ.Ζ.Λ.
    Σαλαμίνας και συγκεκριμένα στην Πλατεία Ηρώων για χρονικό διάστημα
    από 15-12-2014 έως 15-01-2015. Το ΚΑΡΟΥΖΕΛ θα διατίθεται σε όλους
    δωρεάν.

    TO KAROYSEL TO PARAVRHSE DVREA TO LIMENIKO TAMEIO;;;;;;;;;;;;; ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΑΡΟΥΣΕΛ ΔΩΡΕΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΛΕΙΟ Η ΠΙΟ ΣΩΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ,ΠΑΡΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ;
    ΤΟ ΚΑΡΟΥΣΕΛ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ???????? ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΗΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙ;;;;;;;;
    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΡΕΥΜΑ;
    ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!. ΕΣΥ;;;;;;;;;;;;;;;;;Η Δήμαρχος σαν επαίτης τον παρακάλεσε να προσφέρει κάτι για τα παιδιά ενόψη των γιορτών, κι ο άνθρωπος σαν Σαλαμίνιος που είναι ανταποκρίθηκε, ζητώντας μόνο δωρεάν διάθεση του ρεύματος για να δουλέψει το μηχάνημα και βέβαια να μην πληρώσει και το τέλος κοινόχρηστου χώρου, αφού το προσφέρει δωρεάν.
    Τι σημαίνει λοιπόν ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ!!!
    Φίλε, στη ζωή δεν είναι όλοι το ίδιο.
    ΠΕΡΑΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Η ΔΩΡΕΑ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΟΥΣΕΛ; Η ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΖΗΤΑΕΙ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ Ο Κ. ΑΓΓΕΛΟΥ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ;;;;;;
    ΕΚΔΟΘΗΚΑΝ ΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΔΩΡΕΑΣ;;;;;;;ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ;;;;;
    ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΝΩ ΓΡΑΦΟΥΝ ΔΩΡΕΑ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ;;ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ Η ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ;;;;;;;;;;;;;

    ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΤΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΙΣΧΥΕΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/12/14 19:38

      ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΟΥΣΕΛ ΝΑ ΣΕ ΦΥΣΗΞΕΙ Ο ΑΕΡΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΕΙΣ ΑΛΛΗ ΜΠΟΥΡΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΟ ΝΟΣΗΡΟ ΣΟΥ ΜΥΑΛΟ?ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΝΕΝΟΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΗΣΙ,ΦΘΟΝΟΣ Κ ΜΙΖΕΡΙΑ ΣΑΣ ΔΕΡΝΕΙ,

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος12/12/14 21:22

      Τι να κάνουμε; μήπως φταίει η ίδια για την τρέλα της;

      Διαγραφή
  33. Ανώνυμος12/12/14 18:22

    ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗ ΓΙΩΡΓΟ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΕ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΗ ΓΡΑΨΩ ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ,ΠΑΡΟΤΙ ΕΣΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ .ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕΣ ΤΟΝ ΥΓΙΕΙ ΔΗΜΟ ΡΕΝΤΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΞΙΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ,ΟΠΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΓΕΡΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΙΕΣ ΤΩΝ ΕΞΗ ΧΡΟΝΩΝ ΔΥΟ ΣΤΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ , ΔΥΟ ΣΤΑ ΕΡΓΑ, ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΠΕΤΥΧΕΣ ΑΡΙΣΤΑ, ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ.
    ΑΞΙΖΕ;;; ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΙΑΝΤΕΙΟ,,,,,,ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΨΗ .ΕΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΨΗ ΤΟΤΕ ΛΥΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙΣ.!!!!
    ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΑΣ ΣΕ ΗΘΕΛΕ ΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΤΩΡΙΝΟΣ. ΕΣΥ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΥΡΙΑ ΝΑΝΝΟΥ ΘΥΜΑΣΕ.;; ΣΕΒΑΣΤΗΚΑ ΤΗΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΣΟΥ. ΠΑΡ ΟΤΙ ΣΕ ΘΕΛΑΜΕ ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕΣ ΟΜΩΣ ΑΞΙΖΕ ΚΑΛΕ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗ; ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ;; ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΩΡΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ , ΣΕ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ; ΣΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΣΟΥ;;;;
    ΑΞΙΖΕΙ;;;;;;;;ΑΥΤΗ Η ΘΥΣΙΑ ΣΟΥ;;;
    ΕΜΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ. ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ.
    Η ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΣΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ.

    Η ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΙΣΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/12/14 00:37

      Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟ....ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ ΒΟΗΘΑΝΕ ΤΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΕΡΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ "ΞΥΠΝΙΟΥΣ"...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/12/14 10:10

      ποτε δεν ειναι αργα ο αξιοτιμος κυριος επιτροπουλος να βοηθηση ως οφειλη τον τοπο καταγωγης του.ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΟΨΕΣ ΣΤΑ ΞΕΝΑ ΤΙ ΓΥΡΕΥΕΙΣ.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος13/12/14 14:05

      00;37 ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΚΑΛΕΣΩ
      Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΕΑΝ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΔΙΩΧΝΕΙΣ
      ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕς
      ΠΡΟΣΦΑΤΑ Ο ΝΑΝΝΟΣ ΜΙΧΑΛΗς ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΟΤΙ ΣΑΛΑΜΙΝΙΟΙ ΕΙΝΑΙ
      ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ-Ο Κ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ -ΕΠΙΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ
      ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ..ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΑΖΥ ΣΑς
      Ο Κ ΝΑΝΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ....ΕΚΤΟς ΕΑΝ ΕΧΕΤΕ ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΓΑ ΚΑΙ
      ΤΑ ΚΑΛΑΘΙΑ

      Διαγραφή
  34. Ανώνυμος12/12/14 18:40

    Ανώνυμος12/12/14 17:17
    εσένα θα σε μαλώσει ο τσαβαρής αν σταματήσεις να γράφεις αρλούμπες.
    γράψε ότι τα αυτοκίνητα του δήμου κόστισαν δύο εκατομμύρια σε επισκευές ενώ η αξία τους ήταν μικρότερη από ένα.
    γράψε ότι τα αυτοκίνητα δεν είχαν ούτε λάστιχα και ότι έβγαζαν ανταλλακτικά από το ένα για να φτιάξουν το άλλο.
    γράψε ότι επισκεύαζε χάρβαλα τα οποία είναι ακόμα χάρβαλα.
    γράψε ότι με τα λεφτά των επισκευών αγόραζε δεκαπέντε ολοκαίνουρια απορριματοφόρα αλλά δεν αγόρασε ούτε πατίνι.
    μη γράφεις ότι παπαριά σου υπαγορεύουν..

    απλώς γελάμε..

    ΕΝΩ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ;;;;;;;;;;; ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ,ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΠΩΣ ΑΚΟΥΣΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ,τυχαιο δεν νομιζω;;;;;;;;;;;;;;
    ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΙΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΗΤΕ???????? ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΠΑΝΤΑ ΤΗΣ ΓΡΑΦΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΙΣ ΥΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ.ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΚΡΙΝΕΙΣ ΕΞ ΙΔΙΩΝ .Ο ΤΣΑΒΑΡΗΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΑΝΤΙ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΕ 15 ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΟΦΟΡΑ. ΤΟ ΑΦΗΣΕ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΑΛΑΤΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ 25 ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΟΦΟΡΑ???? (3ΧΡΟΝΙΑ Χ5 ΑΥΤ/ΤΑ = 15). (5 ΧΡΟΝΙΑ Χ5=25)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/12/14 22:04

      Οι πιθηκάνθρωποι έχουν περισσότερο μυαλό από τα τσαβαρόσκυλα.
      Να μου πεις πόσα λεφτά ξοδεύει η Νάννου για επισκευές.
      Να μου πεις αν εσύ δίνεις δύο φορές την αξία του αυτοκινήτου σου να το επισκευάσεις.
      Το τσαβαρόλαδο σου έκαψε τον εγκέφαλο..

      Διαγραφή
  35. Ανώνυμος12/12/14 18:52

    ΚΑΛΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΚΑΘΙΣΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ,ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΚΕΦΤΗΚΑ :::::::::::: ΜΗΠΩΣ Η Κ.ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΤΑΝ :
    Ο τ,ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΠΕ ΘΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ Ε.Υ.Δ.Α.Π ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ ΔΥΟ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ .ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑ ΝΟΥ ΟΤΑΝ ΘΑ ΒΓΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΑΤΣΩΣΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ;;;;;;;;ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΣΩΣΤΑ; Η ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΒΟΛΤΑ;;;;;;;;;;;;ΤΙ ΛΕΤΕ;;;;;;;ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/12/14 21:16

      Και κοιπόν; Αυτός δεν έκανε τον μάγκα και έλεγε ότι δεν θα βάλει μία αλλά δύο υπογραφές;
      Γιατί δεν έβαλε ούτε μία; Φοβήθηκε γιατί θα πήγαινε φυλακή, ε ;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος12/12/14 22:09

      Mόνο ο Τσαβαρής θα μπορούσε να χαρίσε ένα δίκτυο που κάνει δεκάδες εκατομμύρια χωρίς φανερό αντάλλαγμα.
      Για κρυφό δεν ξέρουμε, όρκο δεν παίρνουμε..

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος13/12/14 00:11

      Μωρή Λουλού, αντί να φωνάζεις πού πήγανε τα 5.000.000 ευρώ ζεστό χρήμα που εσύ κι όλοι μας πληρώσαμε στο ταμείο του Δήμου και τα ξάφρισε ο Τσαβαρής, μιλάς για τη Νάννου;
      Αντί να φωνάζεις που άφησε το δίκτυο να ρημάξει και το κατάντησε σουρωτήρι, μιλάς για τη Νάννου;
      Την αύξηση η Νάννου στην έκανε ή ο Τσαβαρής που σου ΄φαγε όλα τα λεφτά;
      Τι νομίζεις ότι με την παραχώρηση που ήθελε να κάνει δεν θα πλήρωνες; Κούνια που σε ...κούναγε !!!
      Τα ματοκέφαλά σου θα πλήρωνες κάθε χρόνο με το μπουγιουρντί που θα ΄στελνε η ΕΥΔΑΠ με τις χρεώσεις της αντικατάστασης των ρωλογιών και όλων των επισκευών του δικτύου.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος13/12/14 00:42

      O Kαπετανάκης λέει ότι δέκα χιλιάδες καταναλωτές χρωστάνε λογαριασμούς του νερού στο δήμο.
      Ξέρεις τι θα πάθουν αν πάρει το δίκτυο η ΕΥΔΑΠ??

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος13/12/14 01:25

      Πληρώστε κορόιδα..

      1. Δάνειο από το Τ.Π. & Δανείων ύψους 4.550.037,86 € για την ισοσκέλιση του προϋπολογισμού έτους 2012.
      ΑΔΑ: Β4ΣΥΩ1Ε-5Χ0

      2. Δανειακή σύμβαση - επιμήκυνση ύψους 9.965.084,10€ . ΑΔΑ: Β4ΣΥΩ1Ε-520.
      "Ο Αντιδήμαρχος κ. Καπετανάκης Γρηγόριος ενημέρωσε το σώμα λέγοντας ότι ο Δήμος
      έχει συνάψει σύμβαση δανείου με το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων,
      ύψους 9.965.084,10€ ( εννέα εκατομμυρίων εξήντα πέντε χιλιάδων ογδόντα τεσσάρων ευρώ και δέκα λεπτών)

      3. Τσαβαρής:"μέσα από αυτή την διαπραγμάτευση με την ΕΥΔΑΠ εκτός από το πάγωμα των κατασχέσεων, που μπορούσαν να ενεργοποιηθούν οποτεδήποτε λόγω των οφειλών μας, εξασφαλίσαμε ένα άτοκο δάνειο συνολικού ύψους 6.000.000 € (3.960.000 + 2.040.000)"
      "Διαπραγματεύσεις" ήταν η υπόσχεση για χάρισμα του δικτύου ύδρευσης για είκοσι χρόνια, χωρίς αντάλλαγμα.
      http://salamis-news.blogspot.com/2012/06/blog-post_10.html#more

      4. Απλήρωτες υποχρεώσεις
      Το 2011 έμειναν απλήρωτα 20 εκατομμύρια από τα 24 που είχαν δεσμευθεί και ψηφισθεί!
      ΒΟΧΡΩ1Ε-4ΚΚ και ΒΟΖΙΩ1Ε-8Υ3

      5. Απλήρωτες υποχρεώσεις
      Το 2012 έμειναν απλήρωτα 26 εκατομμύρια από τα 29 που είχαν δεσμευθεί και ψηφισθεί.
      αποφάσεις οικονομικής επιτροπής 9/2013 και 30/2013

      6. Απλήρωτες υποχρεώσεις
      Το 2013 έμειναν απλήρωτα 12 εκατομμύρια!!
      αποφάσεις 1/2014 και 5/2014 της οικονομικής επιτροπής ΒΙΨ4Ω1Ε-0ΨΓ.

      Πληρώστε κορόιδα,
      τα πέντε ευρώ σας μάραναν..

      Διαγραφή
  36. Ανώνυμος12/12/14 20:28

    Να παρεις τον Αλβανο να κανετε καμια βολτα σε καμια παραλια μπας και ηρεμησει το μυαλο σου Μαρια. Ή έλα από τα Σελήνια μια βόλτα. Ωραία είναι και εδώ.
    Όταν κάθεσε μόνη σου στο σαλόνι σου γράφεις αηδίες.
    Άντε να χαρουν τα σκέλια σου λίγο.

    Ο 'φίλος' σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος13/12/14 02:17

    Βασιλευομένη Δημοκρατία: αναφερόμενος στο θεσμό της Βασιλευομένης Δημοκρατίας, θα ήθελα περιληπτικά να επιχειρήσω μία «ήπια» σύγκριση μεταξύ των δύο συστημάτων, της Προεδρικής Δημοκρατίας και της Βασιλευομένης Δημοκρατίας. Η αποστολή του αρχηγού του κράτους είναι να εκφράζει την βούληση και την ενότητα του έθνους.

    Η προσωπική μου εκτίμηση είναι, ότι ένας Πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν μπορεί να εκφράσει καλλίτερα από ένα βασιλιά (vi) τη βούληση και την ενότητα του έθνους, ακριβώς επειδή ο ΠτΔ προέρχεται από κάποιο συγκεκριμένο πολιτικό φορέα ή χώρο και δεν έχει την δυνατότητα να εκφράσει το σύνολο των πολιτών, ειδικά στις χώρες όπου η εκλογή γίνεται άμεσα από τον λαό.
    Εάν μελετήσουμε το ιστορικό των προεδρικών εκλογών στη Γαλλία και στις ΗΠΑ, τουλάχιστον για τις τελευταίες δεκαετίες, θα διαπιστώσουμε ότι ο ΠτΔ εκλέγεται (εκεί) στο ανώτατο πολιτειακό αξίωμα με ποσοστό 50%-55%. Οι μισοί δηλαδή εκλογείς τον επιδοκιμάζουν, ενώ οι άλλοι μισοί τον αποδοκιμάζουν. Κατά συνέπεια ένας Πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν μπορεί να αντιπροσωπεύσει συνολικά το Έθνος. Αντιθέτως, ο θεσμός της Βασιλείας ή ο βασιλιάς είναι ανεξάρτητος, λειτουργεί ανεξάρτητα από τα πολιτικά κόμματα (vii) και δεν έχει την ανάγκη της εκλογής για να διχάζει.
    Η κληρονομικότητα είναι ο κύριος λόγος που πολλοί άνθρωποι αποστρέφονται τον βασιλικό θεσμό. Η κληρονομικότητα, όμως εξασφαλίσει την ουδετερότητα του αρχηγού του κράτους και η ουδετερότητα με την σειρά της εξασφαλίζει περισσότερη ομοψυχία.
    Η λέξη Βασιλεία ή μοναρχία όπως ορισμένοι συνηθίζουν να την αποκαλούν είναι «βαριά». Το κληρονομικό δίκαιο είναι δύσκολο να το αποδεχτεί κανείς. Παρά ταύτα, στις χώρες της Βόρειας Ευρώπης και στην Ιαπωνία, εκεί όπου υπάρχει ο θεσμός της Βασιλείας, το ποσοστό αποδοχής του θεσμού (σε ορισμένες περιπτώσεις) φθάνει μέχρι και 85%! Υπάρχουν, πολλοί άνθρωποι που ισχυρίζονται ότι στις χώρες της Ευρώπης οι βασιλείς δεν έχουν πολλά συνταγματικά δικαιώματα, ενώ στην Ελλάδα ανεβοκατέβαζαν κυβερνήσεις. Αυτό είναι ανακριβές! Εάν μελετήσουμε την ιστορία των ευρωπαϊκών Εθνών ή την Παγκόσμια Ιστορία, θα διαπιστώσουμε ότι η Βασιλεία εξελίχθηκε από Απόλυτη Μοναρχία σε Συνταγματική Μοναρχία και εν’ τέλει σε Βασιλευομένη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία. Συνεπώς, οι θεσμοί εξελίσσονται… Και σήμερα, στις χώρες όπου υπάρχει το πολίτευμα της Βασιλευομένης Δημοκρατίας, ο βασιλικός θεσμός λειτουργεί ως παράγοντας που ενισχύει την Δημοκρατία και η ένδειξη περί αυτού είναι ότι οι χώρες αυτές σε γενικές γραμμές πηγαίνουν καλά! Επίσης, εάν μελετήσουμε την ιστορία της Αβασίλευτης Δημοκρατίας στην Ελλάδα, θα διαπιστώσουμε ότι τα δεδομένα από εποχή σε εποχή είναι εντελώς διαφορετικά: στην Αρχαία Ελλάδα για παράδειγμα υπήρχε Άμεση Δημοκρατία και η συμμετοχή του λαού στις αποφάσεις είχε κάποια σημασία, ενώ υπήρξαν και περίοδοι μεγάλης ακμής (viii). Στις ημέρες μας, αντίθετα η Αβασίλευτη Δημοκρατία (ix) εξελίχθηκε εντελώς διαφορετικά (x)….

    Χρήστος Αντωνιάδης, Μελετητής και συγγραφέας βαλκανικών και διεθνών θεμάτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/12/14 10:22

      ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ ΜΕΤΑ ΝΑ ΕΡΘΗΣ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙΣ ΤΑ ΑΜΕΛΕΤΗΤΑ ΜΟΥ

      Διαγραφή
  38. Ανώνυμος13/12/14 08:25

    Κύριε Αντωνιάδη καλημέρα , ευχαριστούμε για την ανάλυση δεν θα πάρουμε. Η Βασιλεία στην Ελλάδα έχει τελειώσει μια για πάντα.Οι Πρόεδροι της Δημοκρατίας μπορεί να εκλέγονται με ποσοστό 50 - 55% όπως λες αλλά μετά η αποδοχή τους από τον κόσμο ξεπερνά το 75% γιατι κάνουν καλά την δουλειά τους. Μη μας αναγκάσεις να σου θυμίσουμε εποχές 1950 - 1960 - 1967 και συμπεριφορές των τεως. Αυτοίκαλά την έχουν βολέψει και εμείς έχουμε ησυχάσει από αυτούς. Κράτησε το σκεπτικό σου για σένα και για μερικούς ευτυχώς λίγους νοσταλγούς της πάλαι ποτε πολιτικής ανωμαλίας. Μας φθάνει η φτώχεια μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/12/14 09:51

      Φαντάσματα του παρελθόντος που πέρασαν ανεπιστρεπτεί...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/12/14 15:04

      Κύκλοι της Δημάρχου και φιλοβασιλικο στέλεχος του Συνδιασμου μαζι με υπογραφες αλλων 28 Δημαρχων προκειτε έστειλαν επιστολή στον Πρωθυπουργο για την αλλαγη πολιτεύματος.

      Ίδωμεν...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος13/12/14 23:02

      Η αληθεια να λέγετε , το δημοψήφισμα ήταν απο τις ποιο μαύρες σελίδες στην Ελλληνικη ιστορία απόδειξη οτι η δήθεν Δημοκρατια κατάντησε την Ελλάδα να ξεπουλήθει. Γιατί δε δημοσιεύουν τα γκάλοπ που έγινε πριν λίγες μέρες ; Ναι στη βασιλεύομενη Δημοκρατια 78% Όχι στο καραφλα κουτο Δημα 64%

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος14/12/14 02:14

      Nα κάνει κόμμα και να κατέβει στις εκλογές.
      Να φέρει και τελάρα να μαζεύει ντομάτες.

      Διαγραφή
  39. Ανώνυμος13/12/14 08:45

    στον 20;28 ΜΟΛΙΣ Η ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΑΡΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΧΩΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ Η ΜΑΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΑΗΔΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΟΙ ΠΕΙΔΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΣΤΑ ΣΕΛΗΝΙΑ ΤΗΝ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΓΙΑ ΠΑΡΕΑ. ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΟΜΩς ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ. ΕΤΣΙ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΘΕ ΦΟΡΆ ΠΟΥ ΣΤΡΙΜΩΓΝΕΣΤΕ. ΑΛΗΤΕΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/12/14 09:30

      oι πηδιχταραδες στα σελινια δεν πεφτουν τοσο χαμιλα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/12/14 18:02

      Οι πηδηχταραδες από τα Σεληνια είναι γατοι Αγκυρας.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος13/12/14 18:09

      Αχ ρε Μαρια έχεις σαλταρει εντελώς. Αξιολυπητο ανθρωπάκι έχεις καταντήσει . Κάτσε σπίτι σου κοριτσάκι μου, γράφε της μαλακιες σου να ξεχνάς τον πόνο σου, κι άσε την Σαλαμινα ήσυχη . Δεν σε παίρνει για βόλτες η Λειβαδια είναι κοντά.

      Διαγραφή
  40. Ανώνυμος13/12/14 11:29

    Ανώνυμος12/12/14 19:38
    ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΟΥΣΕΛ ΝΑ ΣΕ ΦΥΣΗΞΕΙ Ο ΑΕΡΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΕΙΣ ΑΛΛΗ ΜΠΟΥΡΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΟ ΝΟΣΗΡΟ ΣΟΥ ΜΥΑΛΟ?ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΝΕΝΟΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΗΣΙ,ΦΘΟΝΟΣ Κ ΜΙΖΕΡΙΑ ΣΑΣ ΔΕΡΝΕΙ,
    Π ώς νά κάνω καμμία βόλτα μέ τό Καρουσέλ άφου είναι γιά μικρά άγοράκια,γι' άυτό δέν είμαι ευχαριστημένος.γιά μένα τί θά κάνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος14/12/14 12:06

    Μητρόπουλος Γεώργιος Προς
    Πατρών 1 Κ. Πρόεδρο Δημοτικής Κοινότητας
    Κάτω Ζορμπαλά Δημ. Κοιν. Συμβούλους
    Δημ. Κοιν. Σύμβουλος
    Αιαντείου Κοιν. Κ. Δημαρχο

    Μετά τό Φ.Α.Ξ πού μου στείλατε σήμερα 11/12/2014 γιά άπάντηση στο έγγραφο με αρ.πρωτ.30757/25-11-2014 για θέματα ,πού είχα στείλει για να μπούν στό έπόμενο συμ-
    Βούλιο.Καί συνχρόνως μου αποστείλατε ,και την Πρόσκληση για συμβούλιο την Δευτερα
    15-11-2014. Μέ έπληξη είδα ότι άπό τά εξη θέματα μου για κοιν. Συμβούλιο ,έχει μπεί άπό το Δεύτερο θέμα μόνο ή παράγραφος Β) Διαβάσεις πεζών. Στα άλλα έχετε γράψει στό απαντητικό σας έγγραφο ,τά έξης: Σε όρισμένα ζητάτε εισηγήσεις .Όπως τό πρώτο Καθαρισμός φρεατίων ,και ρεμάτων.Τί εισήγηση ακριβώς; Ποιά ,και που ύπάρχουν;
    Άλλωστε ύπάρχει ή απόφαση 25/14-3-2012 άν είχατε ένδιαφερθεί να μελετήσετε λίγο ,τά θέματα πού είχαμε βάλει τά τέσσερα χρόνια ,και με την βοήθεια της ίδιας γραμματέως πού ήταν,καί είναι και μέχρι σήμερα .θά βρίσκατε θέματα ψηφισμένα και μη ύλοποιημένα καί θα βάζατε έσεις θέματα στα συμβούλια.ώστε νά τά ξαναπερνάμε μέχρι να ύλοποιηθούν. Διότι ,πιστεύουμε νομίζω ότι τά πράγματα θα άλλάξουν; μέ τήν σημερινή Δημοτική Αρχή; Στο τρίτο θέμα πάλι ζητάτε εισήγηση; έάν είχατε κάνει αυτό πού σας λέω παραπάνω ,θα βλέπατε ότι στην άπόφαση 80/13-9-2011 αυτό έχει περαστεί ,και έπειδή ούτε το έγγραφο έχω δεί να γνωρίζω άν έχει σταλεί στην Ε.Υ.Δ.Α.Π ,Άλλά ούτε νά έχει γίνει τίποτα .οί σωλήνες είναι όπως ήταν όταν το έφερα θέμα. Στο τέταρτο θέμα για την πράξη έφαρμογής πού μου λέτε ότι έχει συμπεριληφθεί στο Γενικό πολεοδομικό σχέδιο ,θα ήθελα το συγκεκριμένο έγγραφο να το έχω στα χέρια μου.Τό ίδιο ίσχύει και γιά τά άλλα θέματα στο ΘΕΜΑ: 2 θέλω τά άποδεικτικά των ύπηρεσιών,πού επικαλείστε. Όσο γιά τό πέμπτο θέμα μπορεί να είστε Πρόεδρος,άλλά και έγώ σάν Σύμβουλος θ.α ήθελα να ένημερωθώ τί αίτήματα έχουν φέρει οί δήμοτες μας; .καί ίσως μπορέσω και εγώ να βάλω κάποια σκέψη ,προτασή μου για τό καλό σύνολο.Αύτό πού κάνετε είναι έντελως αντισυναδελφικό Άντίθετα με τον Πρόεδρο κύριο ΝΑΝΝΟ ΜΙΧΑΗΛ πού πρός τιμή του στίς 26/11/2014 το έφερε θέμα 8: Επαφες με συλλόγους& τοπικούς φορείς για ενημέρωση,καταγραφή και επίλυση προβλημάτων τους.
    Κυρία , Πρόεδρε τουλαχιστον περίμενα λιγάκι άπό έσάς πιο καλλίτερη άντιμετώπιση.περίμενα να με καλέσετε,γιά να άνταλάξουμε τίς άπόψεις μας,και όχι τήν ώρα πού μου στέλνετε την πρόσκληση ,και πού ήδη έχει βγεί στο διαδύκτιο ,να μού ζητάτε τάχα μου εισηγήσεις ,γιατί δεν θέλατε να βάλετε τά θέματα μου ,γιά νά μή φαινεται ,και πάλι (ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ) είχατε 16 ήμέρες στη διάθεση σας άπό την ήμέρα πού πρωτοκόλλησα το έγγραφο μου .Όλες αύτες οί κινήσεις σας δείχνουν ότι είσαστε άλλαζωνας ,και δεν θά σας βγεί σε καλό. Μία παροιμία λέει (ΧΕΡΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΑΓΚΩΣΕΙΣ ,ΦΙΛΗΣΕ ΤΟ) Αλλα δυστυχώς φαίνεται ούτε την παροιμία δεν γνωρίζεις??

    ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
    ΔΗΜ,ΚΟΙΝ,ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ

    ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΚ. 32482/12-12-2014

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος14/12/14 12:47

    Ρε Μητρόπουλε, σαν πολύ ψηλά δεν έχεις ανεβάσει τον αμανέ; Τι νομίζεις ότι είσαι και ποιός σε υπολογίζει;
    Καφενείο το έχετε καταντήσει εκεί πέρα. Δεν ντρέπεσαι λιγάκι;
    Μας έχεις ζαλίσει με τους αρ. Πρωτοκόλων και τις αηδίες.
    Και σου λέω εγώ ότι άντε κι εγινε, και λοιπόν;
    Επειδή θα πάρετε δηλ. εσείς μία απόφαση, νομίζεις ότι τρέχει τίποτα; ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.
    Οι αποφάσεις που παίρνετε πρέπει να εγκριθούνε από τη Δήμαρχο, διαφορετικά δεν έχουνε καμία βαρύτητα.
    Για να εγκρίνει όμως η Δήμαρχος πρέπει να υπάρχουν λεφτά στο Ταμείο του Δήμου, που όχι μόνο δεν υπάρχουν αλλά οι προηγούμενοι πήραν και το...πάτο μαζί τους.
    Αντί εσείς της πλειοψηφίας να ενημερώσετε τον κόσμο για τη σκούπα του Τσαβαρή που τα ...μάζεψε όλα και δεν άφησε τίποτα μέσα, το ΄χετε ρίξει στις ....μαλ@@@@ς.
    Πέστε στον κόσμο ρε ότι τα 5.000.000 που πλήρωσαν για το νερό, τους τα φάγανε; ότι δεν κάνανε τίποτα για να συντηρήσουνε και να αναβαθμίσουνε το δίκτυο με συνέπεια να τρέχουν χιλιάδες τόνοι νερό από τις διαρροές;
    Πέστε τους ότι εξαιτίας του αυξήθηκε το νερό και τα δημοτικά τέλη; Αυτά δεν σας ενδιαφέρουν ή παίζετε το παιγνίδι του αρχιλαμόγιου; Ξεκαθάρισε τη θέση σου και σύνελθε γιατί πολύ μας τα ΄χεις πρήξει με τις αηδίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος14/12/14 13:42

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗ ΠΡΟΕΔΡΟ ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΓΡΑΨΕ στις 11/12/14 21:28
    ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ: ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΛΑΘΟΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ<< ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΑΝΤΕΙΑ 2015>>ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ,ΓΙΑΤΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΜΕ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΕ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΤΟ 2015 ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΞΕΙ…. 1) ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΤΕΙ ΣΤΟ ΚΟΙΝ.ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ,ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΠΡΩΤΟΚΚΟΛΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΠΟΡΟΥΝ. ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΕΞΟΔΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ.2) ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΕΙΧΕ ΘΕΜΑ. ΕΜΕΙΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ;;;;;;;; ΕΚΤΟΣ ΟΤΙ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ(ΠΡΟΣΥΜΒΟΥΛΙΟ) ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΚΑΙ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΠΟ.ΠΕ.ΣΑ ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΡΙΔΑΚΗΣ ,ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΕΙ, ΑΥΤΟ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΛΟΓΟΣ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΥΧΝΑ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ;; Α) ΜΟΝΗ ΣΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ Κ. ΜΠΟΥΤΣΗ Ν. ΔΕΧΘΗΚΑΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ Β) ΒΑΖΕΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΑΝΤΙ ΕΜΕΝΑ ΤΗΝ Κ. ΤΣΕΝΟΓΛΟΥ Γ) ΜΕ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΣΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΤΡΙΤΟ ,ΑΝΤΙ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ Δ) ΣΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΕ ΒΑΖΕΤΕ ΤΡΙΤΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ) ΒΓΑΖΕΤΕ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΤΟΝ Κ,ΜΠΟΥΤΣΗ,ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΑΓΝΟΕΙΤΕ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ,ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΒΓΗΚΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ .ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΓΙΑ ΤΟ 5Χ5 ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΤΕΙ ΣΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΛΕΙΠΑ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΟΠΡΟΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΙΑΝΤΕΙΑ 2015.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΡΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ Η ΕΧΟΥΝ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΑ Η ΥΛΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΕΡΓΑ;;;;;;;ΑΝΟΙΚΩ Η ΔΕΝ ΑΝΟΙΚΩ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΕΣΑΣ;;;;;;;;;.ΤΟ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΗΜΕΡΩΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ?? ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΑΙΝΟΕΡΧΟΜΑΙ ΑΘΗΝΑ ΠΑΤΡΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑ, ΤΟ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΗΜΕΡΩΤΟΣ ΑΠΟ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ .ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΦΕΡΝΩ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ,ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ,ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΑΤΕ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΥΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ ,ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΖΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΓΩ ????????? ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Ε!! ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΝ;;; ΠΟΙΟΣ ΦΕΡΝΕΙ ΘΕΜΑΤΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΣΥΧΝΑ ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ Η ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΣΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ; ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ,ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΕΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΤΩΡΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΗΝΕΣ. ΤΙ ΝΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.
    ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος14/12/14 14:53

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ 12:47
    ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΚΑΘΕΣΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΟΥ ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΟΝ ΑΜΑΝΕ. ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΕ ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΡΙΝΕΙ ΑΛΛΟΙ ΕΠΩΝΥΜΟΙ,ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΟ ΕΚΡΙΝΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ,ΧΕΡΟΜΑΙ ,ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΑΝ ΕΙΣΑΣΤΕ?? ΔΕΧΕΣΑΙ ΟΤΙ Η ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ,ΑΥΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ..ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΣΥΖΗΤΑ ΑΠΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΣΕ ΚΑΦΕΝΕΙΟ.ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΠΙΤΙ ΣΕ ΣΠΙΤΙ ΤΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΛΟΚ..ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ,ΝΑ ΤΟΥ ΠΟΥΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ!!!! ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ,ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ,ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΕ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΡΙΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΜΜΙΑ ΒΑΡΥΤΗΤΑ.ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΓΚΡΙΝΕΙ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ.ΑΥΤΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΤΑΝ ΕΒΑΖΕ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΖΑΤΕ. ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ;;;;;;ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ (ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟ;) ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΡΑΜΑΤΑ ΒΓΗΚΑΤΕ;.ΝΑ ΛΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΟΤΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΛΛΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ,ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Γ. ΤΣΑΒΑΡΗΣ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΛΕΓΟΝΤΑΣ,ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΕ ΧΑΡΑΤΣΩΣΕ ,ΤΟ ΠΩΣ ΤΑ ΒΡΗΚΕ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ,ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΕΛΩ ,ΕΓΩ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΓΙΝΑΝΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ, ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ .ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ,ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΡΜΟΔΙΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΑΦΕΡΩ: ΕΝΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ.ΝΑ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΚΟΛΟ ΑΓΑΠΗΤΕ.?????????
    1)ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΦΡΕΑΤΙΩΝ ,ΚΑΙ ΡΕΜΑΤΩΝ (ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ)
    2)ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΠΕΖΩΝ (ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΒΑΨΑΝ ΚΙΤΡΙΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ, ΤΑ ΡΥΘΡΑ ΤΟΥΣ ΦΑΝΟΣΤΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 28η )
    3) ΑΛΛΑΓΗ ΦΑΝΟΣΤΑΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΑΛΕΙ ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ,ΕΧΕΙ ΣΤΑΛΕΙ;;( ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΠΑ)
    4) ΣΩΛΛΗΝΕΣ Ε.Υ.Δ.Α.Π ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟ ΝΑ ΣΤΑΛΕΙ ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΑΠΟ ΟΤΙ ΡΩΤΑ Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ,ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΣΩΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΟΔΟ ΑΚΡΙΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΓ,ΑΘΑΝΑΣΙΟ)
    5)ΠΡΑΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΕΞΟΔΑ ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΕΑΝ ΓΙΝΕΙ ,ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΣΟΔΑ Ο ΔΗΜΟΣ ΕΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕΜΑΙ
    5) ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΒΙΑΣΤΕΙ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΕΙ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΤΩΡΑ ΤΙ??????????ΔΕΝ ΤΟ ΕΦΕΡΕ ΘΕΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ;;;ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΝΗΜΕΡΩΤΗ ,ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ ΤΟΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΗΣ ΑΝΗΜΕΡΩΤΟ.;;;;;;;ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
    6) ΓΙΑ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΛΕΙ ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΩΝ ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ. ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΕΙ ΕΝΑ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ.

    ΣΕ ΑΚΟΥΩ ΤΩΡΑ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ;;;;;;;;;;;ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ;;;;;;;;;;;;;;;; ΜΩΡΕ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/12/14 18:44

      Η τρέλα δεν πάει στα βουνά. Αλοίμονο σ΄αυτόν που την βιώνει μαζί της.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/12/14 22:33

      καλα 3 φαρμακεια στο Αιαντειο και θα διανυκερευουν καθημερινα??? Δηλαδη θα κανει 10 διανυκτερευσεις ο καθε φαρμακοποιος το μηνα???πατε καλα??για διαβαστε και λιγο τι νομοθεσια ποιος εινια ο ελαχιστος αριθμος φαρμακειων για να μπορουν να μπουν στις εφημερειες που πετατε μπαρουφες ετσι για να κανετε τους εξυπνους.....!!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος15/12/14 22:34

      καλα 3 φαρμακεια στο Αιαντειο και θα διανυκερευουν καθημερινα??? Δηλαδη θα κανει 10 διανυκτερευσεις ο καθε φαρμακοποιος το μηνα???πατε καλα??για διαβαστε και λιγο τι νομοθεσια ποιος εινια ο ελαχιστος αριθμος φαρμακειων για να μπορουν να μπουν στις εφημερειες που πετατε μπαρουφες ετσι για να κανετε τους εξυπνους.....!!!!

      Διαγραφή
  45. Ανώνυμος14/12/14 15:23

    Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
    Την απευθείας ανάθεση της εργασίας του στολισμού εν όψει της
    χριστουγεννιάτικης περιόδου με τις απαραίτητες ηλεκτρολογικές συνδέσεις
    στον ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΙΣΙΔΩΡΟ και συγκεκριμένα στα 1) Παλούκια, 2)
    Αγάλματα Πλατεία Ηρώων, 3) Σκάλα Μεγάλη, 4) Βουρκάρι (Ιχθυαγορά) και 5)
    Άγιος Νικόλαος με 30 σειρές επεκτεινόμενα λαμπιόνια χρ/κα καθώς κρίνεται
    οικονομικά συμφέρουσα για το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, έναντι ποσού
    1.000,00 € με Φ.Π.Α.
    Η δαπάνη συνολικού ποσού 1.000,00 € θα βαρύνει τον Κ.Α. 20-
    7335.001 του προϋπολογισμού του οικονομικού έτους 2014 στον οποίο έχει
    εγγραφεί η σχετική πίστωση.

    Ο Πρόεδρος του Δ.Λ.Τ.Σ.
    ΙΩΑΝΝΗΣ Ν. ΛΕΝΗΣ

    Ανώνυμος12/12/14 01:26
    ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ
    Εγκρίνει την απευθείας, προσωρινή και με αντάλλαγμα 1,00 €
    παραχώρηση του ιδιαίτερου δικαιώματος χρήσης 150 τ.μ. στον
    Παπαδημητρίου Ισίδωρο για τοποθέτηση ενός ΚΑΡΟΥΖΕΛ εντός Χ.Ζ.Λ.
    Σαλαμίνας και συγκεκριμένα στην Πλατεία Ηρώων για χρονικό διάστημα
    από 15-12-2014 έως 15-01-2015. Το ΚΑΡΟΥΖΕΛ θα διατίθεται σε όλους
    δωρεάν.

    TO KAROYSEL TO PARAVRHSE DVREA TO LIMENIKO TAMEIO;;;;;;;;;;;;; ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΑΡΟΥΣΕΛ ΔΩΡΕΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΛΕΙΟ Η ΠΙΟ ΣΩΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ,ΠΑΡΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ;
    ΤΟ ΚΑΡΟΥΣΕΛ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ???????? ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΗΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙ;;;;;;;;
    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΡΕΥΜΑ;
    ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!. ΕΣΥ;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΗΛΕΚΤΟΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ;;;;;;;;
    ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/12/14 17:46

      ναι....λέει ότι είσαι μια ώριμη τσαβαρομπάμια

      Διαγραφή
  46. Ανώνυμος14/12/14 23:24

    Ο τέως κάλπικοαντιδήμαρχος Δερτούζος που είναι έχει εξαφανιστεί ;Ξέρει κανείς να μας πει ;Πιθανόν να ετοιμάζετε για το προσεχή δημοτικό συμβούλιο .Ας κάνουμε λίγο υπομονή το καλό πράγμα αργεί να γίνει, θα τον απολαύσουμε την Τετάρτη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος15/12/14 00:01

    ΜΑΚΑΡΙ,ΝΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΚΑΛΠΙΚΟΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ,ΣΑΝ ΤΟΝ ΔΕΡΤΟΥΖΟ,ΔΙΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΙΤΛΟΥΣ,ΕΚΑΝΕ ΟΜΩΣ ΕΡΓΑ ΠΟΛΛΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΑΙΑΝΤΕΙΟ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ, ΕΓΩ ΟΠΟΤΕ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΜΠΕΓΝΗ ΚΑΜΑΡΩΝΩ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΑΝΕ . ΠΑΝΤΟΥ ΜΙΛΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ,ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ,ΤΗΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΙΑΣ. ΒΛΕΠΕ ΑΣΤΡΑΚΟΣ, ΦΟΥΡΙΚΗΣ,Κ.Λ.Π
    ΔΕΡΤΟΥΖΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΡΤΟΥΖΟΣ ΦΙΛΑΡΑΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/12/14 08:51

      Να μην τρελαθούμε τελείως, δεν ξέρω ποιος είσαι καλέ μου φίλε ανώνυμε που γράφεις αυτές τις ανακρίβειες και ποιος ο σκοπός σου.
      Ναι ο Μάνος μπορεί να έκανε έργα δεν ξέρω μπορεί να βοήθησε με τον "τρόπο" του και αυτό το έργο.
      Όμως σχεδίαση, προγραμματισμός και εκτέλεση είναι ΝΙΚΟΥ ΚΑΣΙΜΗ άξιου Αρχιτέκτονα του νησιού που όπου έβαλε την υπογραφή του άφησε εποχή.
      Εκεί ήταν από το πρωί μέχρι το βράδυ καθημερινά κουβάλησε ο ίδιος διακοσμητικές πέτρες μερίμνησε ακόμα και για τον ηλεκτροφωτισμό της προσωπικά για να βγει αυτό το αποτέλεσμα.
      Έτσι για να μπούν τα πράγματα στην θέση τους, μπορείς να γλύψεις όσο θες τον Μάνο δεν έχω πρόβλημα, γλύφτον όμως σωστά
      Καλή σου μέρα φίλε μου ανώνυμε

      Διαγραφή
  48. Ανώνυμος15/12/14 00:10

    Η Λεωφόρος Αιαντείου ,δέν θά τής βάλουνε κανένα στολίδι ,κυρία Πρόεδρε τής Κοινότητας;;;; όλες οί οίκονομίες νοικοκυρέματος στό Αιάντειο είναι ό στολισμός;;;;;.Γιά έμάς δέν βρίσκεται ,κανένας χορηγός;;;;;κανένας Παπαδημητρίου Ίσίδωρος;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος15/12/14 08:50

    Σκατοπαρτούζο την Τετάρτη γλυφτορήτορα σε θέλω σκληρό .Και δεν θέλω να ξεχάσεις μαύρο κοράκι όλα αυτά τα έργα που έκανες πόσα τα χρέωσε ο αδελφικός σου φίλος Αγγέλου ; Και φυσικά πόσα έβαλες στο παντελόνι μια και έγιναν χωρίς μελέτες και χωρίς κοστολόγηση από την τεχνική υπηρεσία .Α μη ξεχάσεις τις ριγέ πιτζάμες που θα φορέσεις όταν πας στο Κορυδαλλό .Είναι ΔΕΣΜΕΥΣΗ . Κάλπικοαντιδήμαρχε του μπίθιζη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/12/14 21:40

      ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΠΟΝΑΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ Ο ΔΕΡΤΟΥΖΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΡΙΖΕΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΠΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΙΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΛΕΡΩΝΟΝΤΑΙ.

      Διαγραφή
  50. Ανώνυμος15/12/14 08:58

    Σας παρακαλώ μη γράφετε τέτοια πράγματα γιατί κλαίει πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος15/12/14 10:42

    ΚΟΙΤΑΞΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΛΑΨΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ,ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΕΡΤΟΥΖΟΣ.
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΠΕΦΤΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΕΣΑ,ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/12/14 17:01

      θα τον ρίξουμε σε τάφο με κωλοδάχτυλα, να μην ξαναβγεί ποτέ ο σκατοκαταπατητής παρτούζος

      Διαγραφή
  52. Ανώνυμος15/12/14 19:44

    Ρε δασοφάγε ο Αστράκος και ο Φουρίκης επήραν τον νόμιμο μισθό του ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ γιατί ήταν ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ και στάθηκαν με αξιοπρέπεια μέσα στον δήμο . Εσύ ρε φασίνα ,γελωτοποιέ της πολικής ζωής του τόπου που τα άρπαζες από τα παράνομα ρολόγια του ρεύματος και του νερού .Από τον Άγγελου για να χρεώνεις δεκαπλάσια τα ψευτοέργα που έκανες και να συμψηφίζονται με τα αποδοτικά που έπρεπε να εισπράξει ο δήμος με ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΕΣ .Που χρέωσες τα σχολεία με δεκάδες μαϊμού τιμολόγια . Που πούλησες τις σωλήνες ύδρευσης του δήμου , έχεις το θράσος και μιλάς. Ξέχασες τι έκανες στο Αινάντειο . Διέλυσες το ΤΟΠΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ .Σχεδόν όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας του δήμου σε κυνηγούσαν για να σε δείρουν .Δήλωνες αντιδήμαρχος ακόμη και στα δικαστήρια με κίνδυνο να κατηγορηθείς ,το ρισκάριζες γιατί ο πόθος σου ήταν μεγάλος και όταν δεν σε έκανε αντιδήμαρχο έκλαιγες δυο μήνες στην αγκαλιά του Αδαμόπουλου και όχι μόνο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος15/12/14 21:58

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΡΤΟΥΖΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΙΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΤΕ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ. ΟΛΗ Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΞΕΡΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΓΩ. ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΜΑΓΚΕΣ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ ΣΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ. ΜΑΓΚΕΣ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΛΗΤΕΙΑ ΕΙΣΤΕ

    Ο Νίκος από τα Βασιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/12/14 23:18

      Νίκο από τα βασιλικά δηλαδή εδώ που τα λέμε Μάνο έχω μια απορία όλα τα επίθετα με τα όποια κατά καιρούς σε αποκαλούν δεν σε έχουν προβληματίσει .Ας κάνουμε μια υπενθύμιση. Παρτούζος Μίνα Μούτση ,Δασοφάγος Αστράκος ,Ρομπέν των δασών Μακρής , Σκατούζος Αδαμόπουλος ,Μαύρο κοράκι Άγγελου. Άνευ νουνού Κάλπικοαντιδήμαρχος , Σκατοπαρτούζο, Γλυφτορήτορα , Σκατοκαταπατητή, Αγαπημένε μου κ.λ.π. Οι ιδικοί θα αποφανθούν στο μέλλον μελετώντας την ιστορική σου πορεία στο νησί , προς το παρόν εγώ μπορώ να σου πω ότι σαν και εσένα είχαμε πολλούς . Κανάς καλός δεν θα έρθει σε αυτό τον τόπο .

      Διαγραφή
  54. Ανώνυμος15/12/14 22:53

    ΡΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΑΙΑΝΤΕΙΟ; ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΠΗΓΑΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΥΞΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ; ΡΕ ΠΟΣΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ; ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος15/12/14 23:03

    Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΠΑΥΛΙΔΟΥ ΕΙΠΕ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ ΤΝ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΕ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΣΕ ΝΕΡΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ. ΚΑΤΑΚΑΗΜΕΝΟ ΑΙΑΝΤΕΙΟ ΤΙ ΣΟΥ ΕΜΕΛΕ ΝΑ ΠΑΘΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος15/12/14 23:29

    ΟΧΙ ΑΓΑΠΗΤΕ, ΑΓΝΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΡΥΦΤΕΙ.ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΝΑ ΜΗ ΚΡΥΒΟΜΑΙ.ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ......ΟΜΩΣ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΜΟΥ ,ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΜΟΥ.ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΑ ΛΑΘΗ.ΠΟΥ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΑΜΕ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟΝ ΤΣΑΒΑΡΗ!!! ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ- ΚΑΤΩ ,ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΡΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΑ ΕΔΙΝΑΝ. ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ, ΚΑΤ ΆΡΧΗΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΛΑΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ Κ.Κ ΣΕΛΙΜΗ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΚΑΙ ΜΠΛΑΤΣΟΥΚΑ ΦΩΤΕΙΝΟΥ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΓΩ ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ.
    Η ΚΥΡΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΗΤΑΝ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ,ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΚΙΝΗΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ. ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ,ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΓΑΘΑ ,ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΥΝΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΥΜΟΤΕΣ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΦΩΝΑΞΕΙ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΜΕΝΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ, ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΕΦΟΣΟΝ ΗΤΑΝ ΤΑ ΕΥΠΑΘΗΙ ΑΤΟΜΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ.ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ.!!!!!!!!!!
    ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ,ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ,Κ,ΜΠΙΝΙΑΡΗ ΚΑΙ ΤΙΣ 4 ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ (ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΔΩΡΕΑ ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΕ ΑΝΑΞΙΟΠΑΘΟΥΝΤΕΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ) ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΗΤΑΝ ΑΚΥΡΗ????
    ΔΙΟΤΙ ΠΙΑ ΗΤΑΝ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ (ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ;;;;;;) ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ Ο ΔΗΜΟΣ;;;;;;; ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΧΡΟΝΙΑΡΕΣ ΜΕΡΕΣ. ΤΟΣΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ,ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ,ΕΔΩ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΞΤΡΑ ΑΤΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΟΛΙΣΜΟ??? ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΕΠΙΓΡΑΦΗ (ΣΤΑ ΞΕΝΑ ) ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ . (ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ) ΜΕ ΕΝΑ ΣΜΠΑΡΟ ΠΟΛΛΑ ΤΡΙΓΩΝΙΑ)ΚΥΡΙΑ ΠΟΛΥΖΟΥ,ΟΤΑΝ ΠΡΟΧΘΕΣ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΠΗΓΑ ΝΑ ΑΝΑΨΩ ΤΑ ΦΩΤΑΚΙΑ ΣΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟΥ,ΜΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑΤΑΙ ΔΙΟΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΛΕΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΔΟΥΛΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ,ΟΛΗ Η ΔΗΜΑΡΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΑ ΦΩΤΑΚΙΑ ΣΤΟ ΙΣΟΓΕΙΟ,ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΥΛΙΚΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΟΔΟ;;;;;;;;ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΛΕΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ;;ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ;ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ;;;;; ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΟΥΛΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Ο τ.ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΣΑΒΑΡΗΣ ΤΟΝ ΒΓΑΛΑΜΕ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ,ΚΑΛΑ ΛΕΕΙ Ο ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΟΛΟΙ ΠΑΙΖΑΤΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΑΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΟΥ. ΜΕ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΝΤΕΛΩΣ ΕΞΟΔΑ, ΑΣΧΗΜΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ,ΚΑΙ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΛΟΓΙΑ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕ Ο ΤΣΑΒΑΡΗΣ .ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΓΩΓΗ,ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ.
    ΕΔΩ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ,ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΟΥΝΕ ,ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ;;;; ΟΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΑΛΑΝ; ΕΔΩΣΑΝ ΤΙΠΟΤΑ; ΔΙΟΤΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ΑΚΟΜΗ ΤΑ ΜΑΖΕΥΕ??????. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΑΙΤΕ ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΕΔΡΕ ΔΕΝ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΣΑΣ ΝΑ ΤΑ ΜΑΖΕΥΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ,ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΔΙΝΕ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ , ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ ΣΤΙΣ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ.ΤΟΥ ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ. ΚΑΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΑΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΝΕΥ ΣΩΣΤΩΝ ΣΚΕΨΕΩΝ?? ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ;;;; ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΩΡΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΩΝ ΛΑΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ. ΝΑ ΣΑΣ ΓΥΡΙΣΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ,ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ!!.ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΤΟΜΑ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΕ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ!! ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΘΥΜΗΣΕ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ,ΔΙΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΦΙΛΕ..-Η ΑΓΝΩΣΤΕ--Η ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΤΡΕΧΑΝ.!!!!!.
    ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑ ΒΛΕΠΩ ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΥΤΕΣ. !!!!!!.

    ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος16/12/14 00:14

    Γιατι οταν στο πεμπτο θεμα που δεν εβαλε του συμβουλου μητροπουλου απο τα εξη που της ειχε φερει να βαλει για τους συλλογους που του ειπε δεν το εβαλα διοτι σου εγγραψα στο εγγραφο που του εστειλε την ιδια μερα με την προσκληση που αναφερει;
    (ΣΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΧΩ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ.) Δηλαδη ,δεν χρειαζεται να ξερουν οι συμβουλοι τι αιτηματα της καταθεσανε οι συλλογοι; Βρε πολιτικη οπως σε αποκαλεσε και ο συμβουλος πολυ καλα,και πως θα υποποιησεις τα αιτηματα τωνσυλλογων εαν δεν τα περασεις κοινοτικο συμβουλιο να τα στειλεις κατω στις αρμοδιες υπηρεσιες;;;;;εισαι καλα κοριτσι μου η η προεδρια σου εχει παρει τα μυαλα;;;;Εαν εχει αλλαξει καπου ο καλλικρατης να ,μας το πεις οτι μπορεις μονη σου με μονο την δικη σου αποψη να περνας τα θεματα.Αν πραγματι ισχυει κατι τετοιο τοτε να κλεισετε την ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ,να μη πληρωνουμε νοικι,νερο ,φως τηλεφωνο και να πηγαινουν στο σπιτι της οπως ειπε να τους λυνει τα προβληματα τους.Εσεις κυριοι συμβουλοι περρισευεται. κλειστε την την κοινοτητα ετσι και ετσι η Δ ΗΜΑΡΧΟΣ την εχει τελειως απαξιωσει.Αντι σημερα να ηταν στη κοινοτητα μας,για να ισορροπησει τα πραγματα,πηγε πρωτα στον ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ,και μετα Στον κ. ΤΡΑΓΑΚΗ και στη κοινοτητα εστειλε ολους τους αλλους.απο οτι καταλαβα μας εχει γραμμενους ολους!!!!!!!!!!.Εστειλε την κυρια Προεδρο του Δημοτικου Συμβουλιο,τι να κανει και αυτη;;;;;;;;;;;Ακουγε μονο ησυχη ησυχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος16/12/14 08:16

    ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΛΑ ΟΤΙ Η ΠΑΥΛΙΔΕΝΑ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΥΞΗΣΕΩΝ ; ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΓΛΑΣΤΡΑ; ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΒΓΑΛΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ. ΕΑΝ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΑ ΠΤΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ ΑΝΔΡΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΑΙΑΝΤΕΙΟ. ΚΑΝΕΙΣ ΟΙΚΙΣΤΗΣ ΝΑ ΜΗ ΨΩΝΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΑΥΛΙΔΗ. ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ.
    ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος16/12/14 08:35

    ΠΡΟΕΔΡΕ ΕΙΝΑΙ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ Η ΤΡΕΛΛΟΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΖΗΚΟΥ-ΤΣΑΒΓΑΒ, ΚΑΝΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ , ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΡΓΟ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΕΙΤΕ ΟΧΙ, ΟΣΟ ΓΑΒΓΙΖΟΥΝ ΤΟΣΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΡΓΟ. ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΟΥ, ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΤΟ ΝΟΙΩΣΕΤΕ. Τ Ε Λ Ε Ι Ω Σ Α Τ Ε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος16/12/14 09:14

    NAI ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΙΑ ΝΑ ΜΗ ΨΩΝΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΑΥΛΙΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Η ΠΡΟΕΔΡΙΝΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕ. ΚΥΡΑ ΜΟΥ Η ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΑΖΙ ΣΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;ΕΑΝ ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΣ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ. ΟΠΩς ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΑΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ ΘΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣ. ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ , ΕΜΕΙΣ ΠΕΙΝΑΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΚΥΡΑ ΜΟΥ. ΠΗΓΑΙΝΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΗ ΨΩΝΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΑΥΛΙΔΗ. ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΟΝΕΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΒΕΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος16/12/14 19:59

    Ανώνυμος16/12/14 11:25
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΧΘΕΣΙΝΟΥ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ. ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΡΕΝΤΗ ΚΥΡΙΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΜΕΝ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΑΣ ΚΥΡΙΑ ΠΑΥΛΙΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ .ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΗΤΕ ΠΡΩΤΗ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΣΕΙΣ .ΘΑ ΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΟΙΤΑ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΒΕ ΤΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ; ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΑΝΟΣΤΑΤΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΟΥ ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ ,ΚΑΙ ΠΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΡΘΕ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΣ ΠΟΣΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΤΕ ,ΚΑΙ ΜΟΝΟ 300 ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΥΡΩ; ΚΑΙ ΜΠΟΤΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΤΗΣ ΠΑΓΙΑΣ ΣΑΣ.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓ. ΦΑΝΟΥΡΙΟΥ ΤΙ ΛΕΕΙ ;ΕΓΙΝΕ ΕΠΙ ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΤΣΕΝΟΓΛΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΤΣΑΒΑΡΗ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΥΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΝΙΚΑΝΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ,ΑΛΛΑ ΠΟΥ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΕΔΡΕΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΓΑΠΑΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ,ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΕΣΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ?????? ΕΣΥ ΕΦΕΡΕΣ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΗΝΕΣ ΤΟ 5Χ5 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΧΡΗΜΑ ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Κ.Λ.Π ΛΥΠΑΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΝΙΚΑΝΗ.ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΑΞΙΩΣΕΙ,ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ,ΣΑΣ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΝΗ ΣΑΣ.ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΥΦΛΩΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος16/12/14 20:07

    Ανώνυμος16/12/14 00:52
    Η Πλάκα είναι ότι μέ τήν εξυπνάδα του ό Μητρόπουλος τήν εκανε νά διαβάσει όλα τά θέματα που΄δέν του τά έβαλε,καί διάβαζε καί τίς άπαντήσεις οί όποιες δέν έστεκαν ήθελε εισηγήσεις γιά τόν καθαρισμό τών φρεατύων καί τών ρεμάτων καλά τής γράφει στό έγγραφο πού μας μοίρασε τι εισήγηση ήθελε νά τής πεί πού βρίσκονται μάλλον γιατί δέν γνώριζε;;;Τής έγγραφε αιτήματα ψηφισμένα από τήν θητεία τσαβαρή καί μή ΄υλοποιήμενα,ώστε νά έψαχνε ή γραμματέας νά εβρισκε τίς εισηγήσεις γιά νά βάλει τά θέματα στο συμβουλιο καί όχι τήν ίδια μέρα μέ τήν πρόσκληση όπως είπε του ζήτησε τάχα τις εισηγήσεις, ένω τό έγγραφο τό είχε στείλει 20 ήμέρες πρίν. ή νά είχε κάνει μόνη αυτή τήν έργασία καί νά έβαζε εκείνη τά θέματα και΄όχι νά φέρνω έγώ τά θέματα στό συμβούλιο τής είπε ο κ. μητρόπουλος άπαντηση ΑΣΤΟΧΗ σιγά νά μήν έψαχνα αυτά πού είχατε περάσει τά προηγούμενα χρόνια έγώ έχω άλλα όράματα.Ποιά είναι Μπουμπούκα μου τά όραματά σου. Τά ΑΙΑΝΤΕΙΑ ;;;;;;;;;;; η Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΙΣΙΣΤΡΑΤΟΥ;;;;;;;;;;;;;; μόνο γιά φωτογράφηση και προβολή; ( Βλέπε ,εφημερίδα ΑΠΟΨΗ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος16/12/14 20:09

    Ανώνυμος16/12/14 17:09
    Φίλες καί φίλοι πρέπει,νά ευχαριστήσουμε τόν κύριο Τραγάκη ,πού ήταν ή αιτία νά έρθουν καί μερικοί νά μαθούν τήν κοινότητα Αιαντείου όλα τά πρωτοπαλλήκαρα τής Δημάρχου μέ έπικεφαλή τόν σύζυγο της κ.Μηνά,Πήγαινε νά παίξεις,τό ταβλάκι σου!!!!. Άλήθεια δέν θά ήθελα νά ήμουν στή θέση αυτού τού έξαιρετικού παιδιού της πού θά πρέπει νά τόν προσέχει συνεχώς.Δυστυχως Μιχαλάκη τόν φίλο τόν διαλέγεις τόν συγγένη τόν τρώς στή μάπα θές δέν θές.Κυρία Πρόεδρε ,σέ έστειλε άδιάβαστη πάλι ό σύμβουλος σου.ήρθε διαβασμένος,τεκμηριωμένος,έτοιμος γιά όλα.Μπράβο στή Πρόεδρο τού Δημοτικού Συμβουλίου μέ τήν στάση πού κράτησε. Πιστεύουμε νά κατάλαβε τί γίνεται σέ αυτή τήν Κοινότητα,καί πόσο σοβαρό πρόβλημα ύπάρχει.Άντίθετα μέ τήν στάση τού συζύγου της,πού έβαλε δύο ΒΟΜΒΕΣ .Όταν πρότεινε ό κ,Μητρόπουλος τίς διαβάσεις πεζών,μπροστά στό δρόμο,καί δύο φανάρια προιδοποιητικά,πού στοίχιζαν 120 ευρω τό ένα γιά δεξιά καί άριστερα στό ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ έκεινος είπε ότι βάσει κάποιου νόμου άπαγορεύεται έκει που είναι καί πρέπει νά φύγει.άμεσσα.τό ι΄διο καί γιά τήν Δημοτική Πλάζ είπε νά κλείσουμε τήν πλάζ καί τά μαγαζιά.Καί πολύ ώραία τού άπάντησαν καί οί κάτοικοι πού μένουν έκει;;;;;;;; θά τούς άπαγορεύσεις νά κάνουν μπάνιο έκεί;;;;;άρα χρειαζεται καί ή διάβαση πεζών,καί ή στάση όπως είπε ό κ. Μητρόπουλος.καί άπαντώντας στόν σύζυγο τής προέδρου τού είπε έγω προτείνω λύσεις σέ αυτά πού βρήκα, στό κατά πόσο είναι παράνομο το νηπιαγωγείο ύπαρχει ο Ο,Σ,Κ,καί γιά τά άλλα ή Κτηματική.Καί ένω ή πρόεδρος άπαγόρευσε στή κ.Δημητριάδη νά μιλήσει ,πού ήταν καί έχει πείρα σαν άτομο στά κοινά δέν ξέρουμε γιατί άφησε καί μίλησε ο κ. Σπύρος;;;; σάν σύζυγος τής πρόέδρου ;;;σάν πρόεδρος μηχ/κών,σαν παντογνώστης τί άκριβως,καί τί κατάφερατε κυρία πρόεδρε σας΄έβαλε δύο βόμβες σέ έσας, καί τήν Δήμαρχο.!!!!!
    Γιά νά δούμε ποιές είναι πιό άνώδυνες οί προτάσεις τού κυρίου Μητρόπουλου;;;;;;;;; ή τού κυρίου Σπύρου;;;;;;;;; διαλέγετε ,καί παιρνεται????????????Άλήθεια μέ αυτά καί αυτά ξέχάσαμε τήν Δήμαρχο άλήθεια γιατί δέν ήρθε στή κοινότητα μαζί μέ τους άλλους;;;;;;;;;;;;; Λυπάμε πού θά σας στεναχωρήσω,άλλά έαν κατάλαβα καλά σας έχει άπαξιωσει όλους μά όλους?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος16/12/14 20:11

    Ανώνυμος16/12/14 13:52
    Ο ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΡΕΝΤΗ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ..........ΑΙΝΤΕ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ...ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΑ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΤΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΤΩΡΑ,,,,,,ΡΕΕΕΕΕ ΑΙΝΤΕ ΧΑΘΗΤΕ ΓΥΦΤΟΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑΑΑΑΑ.........ΟΛΟ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΝΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΚΟΥΤΟΡΝΙΘΙΑ,......ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΣΑΣ ΠΡΩΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΧΑΛΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΦΤΙΑΞΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ....ΑΙΝΤΕ .....ΠΟΝΗΡΙΔΙΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος16/12/14 20:13

    Ανώνυμος16/12/14 09:22
    ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΞΕΝΟΥΣ? ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ? Π Ο Τ Ε ....ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΤΕ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΞΕΝΟΥΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ "ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ" ΛΑΜΟΓΙΕΣ Π@ΥΣΤΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΕΙΣ ΑΓΡΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΙΩΝ.... ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ....ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΕΦΕΡΑΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/12/14 23:55

      ΣΩΠΑ ΡΕ ΜΑΛ@@@ ΝΑΝΑΚΙ! ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΟΛΟΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΗΛΙΘΙΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ. ΚΟΦΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΜΑ@@ΚΙΣΜΕΝΟ

      Διαγραφή
  66. Ανώνυμος16/12/14 20:15

    Ανώνυμος16/12/14 13:47
    ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΤΟΠΙΟΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ Η ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΡΙΖΕΣ ΜΑΣ.....ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ , ΣΑΣ ΥΠΟΔΕΧΘΗΚΑΜΕ ΠΗΡΑΤΕ ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΠΑΜΦΘΗΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΑΡΧΙΣΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΙΖΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΕΕΕΕΕΕ?
    ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΡΕΕΕΕ ΑΙΝΤΕΕΕΕ ΧΑΣΟΥΟΥΟΥ ΒΡΩΜΟΠΕΙΡΑΙΩΤΗΗΗΗΗ......................ΤΣΑΒΑΡΟΝΤΟΓΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος17/12/14 10:06

    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΛΙΓΟΙ ΟΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΝΤΟΠΙΟΙ . ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΤΩΝ ΠΑΠΟΥΔΩΝ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ , Ο ΚΑΝΑΚΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ, Ο ΜΠΕΓΝΗΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ, ΤΑ ΦΕΡΥ ΜΠΟΑΤ ΘΑ ΗΤΑΝ 2-3, Ο ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙς ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ Ή ΞΕΦΤΙΛΑ ΟΠΩΣ ΜΑς ΛΕΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΟΙ , ΕΙΝΑΙ ΝΤΟΠΙΟΙ. ΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΣΟΥ ΣΟΟΥ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΗ ΔΙΚΑΙΑ ΣΟΥ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟΙ ΗΛΙΘΙΟ ΠΛΑΣΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος17/12/14 11:31

    Δηλαδή ρε βλάκα σε όλη την Ελλάδα θα υπήρξε ανάπτυξη έκτος από την Σαλαμίνα που θα περίμενε εσάς .Η Σαλαμίνα προτού έρθετε είχε μεγάλους ζωγράφους λόγιους οικονομικά ισχυρούς την μεγαλύτερη στρατιωτική βάση του ελληνικού κράτους κ.λ.π. Εσείς στο πέραμα και στο Κερατσίνι τι είχατε ;Εάν δεν υπήρχε η κακοποίηση του νησιού από εσάς το όμορφο νησί μας θα ήταν τόπος τουριστικός και η οικονομική ευημερία τεράστια .Καταστρέψατε το νησί μας το κάνατε ένα απέραντο σκουπιδότοπο η πολιτεία μας περιφρόνησε με αποτέλεσμα την ολοκληρωτική καταστροφή .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/12/14 21:23

      Όλα τα περισσέματα από τα Ασπρα Χώματα, Ζαφείρη, φορτώσανε τα τρίκυκλα και μαζευτήκανε εδώ!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/12/14 23:04

      αγαπιου μακρης σοφρας εκαναν τις περισσοτερες μεταδημοτευσεις καλα να παθουμε

      Διαγραφή
  69. Ανώνυμος18/12/14 20:35

    ΒΡΕ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΗΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ ΑΚΟΜΗ,ΚΑΙ ΡΙΧΝΕΤΕ ΤΑ ΒΟΡΒΟΛΥΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ .Η ΜΟΝΗ ΣΑΣ ΕΞΕΛΗΞΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ,ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΛΟΓΙΑ. ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΓΡΑΒΑΤΑ,ΒΑΜΜΕΝΟ ΜΑΛΙ,ΚΤΕΝΙΣΜΕΝΟ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΑΝΕΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΦΙΓΟΥΡΑ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος18/12/14 20:49

    Σε κανάλια της Βενετίας μετατράπηκαν κεντρικοί δρόμοι της πόλης όπως η Κουμουνδούρου η Ιάσονος και η Δημητριάδος λόγω της έντονης βροχόπτωσης που σημειώθηκε το βράδυ της Δευτέρας.

    Τα μεγαλύτερα προβλήματα ωστόσο σημειώθηκαν σε περιοχές που αντιμετωπίζουν χρόνια προβλήματα από τις έντονες βροχοπτώσεις όπως τα Παλαιά και η Νεάπολη όπου συνεργεία του Δήμου Βόλου και της ΔΕΥΑΜΒ καθάριζαν βουλωμένα φρεάτια. Η Πυροσβεστική Υπηρεσία δεν κλήθηκε να επέμβει σε κάποιο περιστατικό

    Κοίταξε κυρία Πρόεδρε, τό θέμα πού διάβασες πού είχε βάλει,ό σύμβουλος καί δέν τό έβαλες γι'α τόν καθαρισμό φρεατίων καί ρεμάτων καί τό έχουμε καί στά χέρια μας άφου μας τό μοίρασε.κοίτα τουλαχιστόν ,νά βάλεις νά τά καθαρίσουν μή πάθουμε ότι έπαθαν στό ΒΟΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος19/12/14 23:12

    Ανώνυμος15/12/14 22:34
    καλα 3 φαρμακεια στο Αιαντειο και θα διανυκερευουν καθημερινα??? Δηλαδη θα κανει 10 διανυκτερευσεις ο καθε φαρμακοποιος το μηνα???πατε καλα??για διαβαστε και λιγο τι νομοθεσια ποιος εινια ο ελαχιστος αριθμος φαρμακειων για να μπορουν να μπουν στις εφημερειες που πετατε μπαρουφες ετσι για να κανετε τους εξυπνους..
    ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΜΒΟΜΑΔΑ ΔΕΥΤΡΕΡΑ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΑΡΣΚΕΥΗ ΚΥΡΙΑΚΗ .ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ;;;;;;;;;;;ΕΙΝΑΙ ΤΕΣΣΕΡΑ .ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος20/12/14 00:01

    Άρθρο 36
    Ρυθμίσεις θεμάτων λειτουργίας φαρμακείων
    1. Το επάγγελμα του αδειούχου φαρμακοποιού και
    η λήψη άδειας ίδρυσης και λειτουργίας φαρμακείου
    από αδειούχο φαρμακοποιό, όπως προσδιορίζεται από
    το ν. 5607/1932 (ΦΕΚ 300 Α΄) όπως αυτός ισχύει, δεν
    υπόκεινται σε κανένα περιορισμό πλην των σχετικών
    με τα πληθυσμιακά όρια και την προϋπόθεση τήρησης
    ελαχίστων αποστάσεων, που εξασφαλίζουν τη χωρο−
    ταξικά ισόρροπη διασπορά των φαρμακείων στην επι−
    κράτεια.
    Οι Έλληνες ή υπήκοοι κράτους−μέλους της Ε.Ε., που
    έχουν πτυχίο φαρμακοποιού και άδεια άσκησης επαγ−ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ) 1221
    γέλματος δύνανται να ασκούν αυτό ελεύθερα κατά
    τα προβλεπόμενα στο άρθρο 1 του ν. 1963/1991 (ΦΕΚ
    138 Α΄).
    2. Όλα τα φαρμακεία μπορούν να λειτουργούν το Σάβ−
    βατο και κατά τις απογευματινές ώρες της Δευτέρας
    και της Τετάρτης. Με απόφαση του Υπουργού Υγείας
    και Κοινωνικής Αλληλεγγύης ρυθμίζονται οι τεχνικές
    λεπτομέρειες της ρύθμισης αυτής. Κάθε φαρμακευτικός
    σύλλογος καταρτίζει ετησίως πίνακες υποχρεωτικής
    εφαρμογής διημέρευσης κατά τις μέρες των αργιών
    και διανυκτέρευσης καθημερινά των φαρμακείων της
    περιοχής ευθύνης του.
    3. Για την προστασία της δημόσιας υγείας και την
    ορθολογική κατανομή των φαρμακείων στην επικράτεια,
    καθορίζεται αναλογία ενός φαρμακείου ανά χίλιους
    (1.000) κατοίκους, κατ’ αρχήν σε επίπεδο τοπικών κοινο−
    τήτων και, όπου αυτές δεν υπάρχουν, σε επίπεδο δημο−
    τικών κοινοτήτων ή δημοτικών ενοτήτων και, όπου δεν
    υπάρχουν τοπικές ή δημοτικές κοινότητες, ούτε δημοτι−
    κές ενότητες, σε επίπεδο δήμων, σύμφωνα με το άρθρο
    2 του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87 Α΄): Σε τοπικές ή δημοτικές
    κοινότητες με πληθυσμό έως χιλίων κατοίκων επιτρέπε−
    ται η χορήγηση μίας άδειας φαρμακείου. Στα όρια της
    Περιφέρειας Αττικής και της περιφερειακής ενότητας
    Θεσσαλονίκης όπως ορίζονται στο ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87
    Α΄) η ανωτέρω αναλογία κατοίκων ανά φαρμακείο κα−
    θορίζεται σε επίπεδο δημοτικών ενοτήτων όπου αυτές
    δημιουργήθηκαν. Ο πληθυσμός υπολογίζεται με βάση
    την τελευταία απογραφή.
    4. Σε απόσταση 100 μέτρων εκατέρωθεν των πλησιέ−
    στερων άκρων της εξωτερικής κεντρικής πύλης νοσο−
    κομείων δυναμικότητας άνω των εκατόν πενήντα (150)
    κλινών επιτρέπεται η μεταφορά και ίδρυση επιπλέον
    φαρμακείων, των οποίων ο αριθμός δεν μπορεί να υπερ−
    βαίνει τον αριθμό των ήδη λειτουργούντων κατά τη
    δημοσίευση του παρόντος.
    5. Ανά τρείς βοηθούς φαρμακείων που εργάζονται σε
    φαρμακεία, είναι υποχρεωτική η απασχόληση ενός (1)
    πτυχιούχου φαρμακοποιού με σύμβαση εξαρτημένης
    εργασία



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Λόφο Hamiton

    Χαίρετε
    Δεν χρειάζεται επείγουσα δάνειο οποιασδήποτε μορφής; Δάνεια για να καταργήσετε το χρέος ή θα πρέπει να ανακτήσει τα κεφάλαιά σας.
    Για να βελτιώσει την επιχείρησή σας
    Έχετε ήδη απορριφθεί από
    Οι τράπεζες και άλλους χρηματοπιστωτικούς φορείς;
    Χρειάζεται δάνειο εξυγίανσης ή μια υποθήκη ή όχι;
    Αναζήτηση όχι περισσότερο, όπως είμαστε εδώ για να κάνουμε όλα τα οικονομικά προβλήματα σας ένα πράγμα.
    Επιτέλους, μπορούμε να δανείζει στο κοινό.
    Στην ανάγκη της οικονομικής βοήθειας που έχουν κακή πιστωτική ή χρειάζονται χρήματα.
    Για να πληρώσει το κόστος της επένδυσης σε μια επιχείρηση με ένα λογικό ποσοστό του 2%, θα ήθελα να εκμεταλλευτώ αυτή.
    Μεσαία να σας ενημερώσουμε ότι είμαστε αξιόπιστοι και να παρέχουν βοήθεια και των δικαιούχων μας.
    Είναι πρόθυμοι να σας δανείσουν τα χρήματα. Έτσι, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα μέσω e-mail.
    hamitonhillloanfirm@gmail.com

    Απλά συμπληρώστε τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα.

    1) Πλήρες όνομα: .............................. ............... ..........
    2) Ηνωμένο .............................. ................. ............
    3) Διεύθυνση: .............................. ................ ............
    4) αναφέρει: .............................. ................ .............. ..
    5) Φύλο: .............................. ................ .............. ....
    6) Κατάσταση: .............................. ................ ...
    7) Επάγγελμα: .............................. ................ .......
    8) Τηλέφωνο: .............................. ................ ..
    9) θέσης στο χώρο εργασίας: .....................
    10) Μηνιαίο Εισόδημα: .............................. ............. ..
    11) Ποσό δανείου που απαιτείται: .............................. .......
    12) Διάρκεια δανείου: .............................. ............... ...
    13) Ο σκοπός του δανείου .............................. ............. .
    14) Θρησκεία: .............................. ................ ..........
    15) Θα πρέπει να εφαρμοστεί πριν. ............................. ....

    Είμαι σε αναμονή για τη γρήγορη απάντησή σας σύντομα.

    Ευχαριστώ
    Ο κ Hamiton

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Λόφο Hamiton

    Χαίρετε
    Δεν χρειάζεται επείγουσα δάνειο οποιασδήποτε μορφής; Δάνεια για να καταργήσετε το χρέος ή θα πρέπει να ανακτήσει τα κεφάλαιά σας.
    Για να βελτιώσει την επιχείρησή σας
    Έχετε ήδη απορριφθεί από
    Οι τράπεζες και άλλους χρηματοπιστωτικούς φορείς;
    Χρειάζεται δάνειο εξυγίανσης ή μια υποθήκη ή όχι;
    Αναζήτηση όχι περισσότερο, όπως είμαστε εδώ για να κάνουμε όλα τα οικονομικά προβλήματα σας ένα πράγμα.
    Επιτέλους, μπορούμε να δανείζει στο κοινό.
    Στην ανάγκη της οικονομικής βοήθειας που έχουν κακή πιστωτική ή χρειάζονται χρήματα.
    Για να πληρώσει το κόστος της επένδυσης σε μια επιχείρηση με ένα λογικό ποσοστό του 2%, θα ήθελα να εκμεταλλευτώ αυτή.
    Μεσαία να σας ενημερώσουμε ότι είμαστε αξιόπιστοι και να παρέχουν βοήθεια και των δικαιούχων μας.
    Είναι πρόθυμοι να σας δανείσουν τα χρήματα. Έτσι, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα μέσω e-mail.
    hamitonhillloanfirm@gmail.com

    Απλά συμπληρώστε τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα.

    1) Πλήρες όνομα: .............................. ............... ..........
    2) Ηνωμένο .............................. ................. ............
    3) Διεύθυνση: .............................. ................ ............
    4) αναφέρει: .............................. ................ .............. ..
    5) Φύλο: .............................. ................ .............. ....
    6) Κατάσταση: .............................. ................ ...
    7) Επάγγελμα: .............................. ................ .......
    8) Τηλέφωνο: .............................. ................ ..
    9) θέσης στο χώρο εργασίας: .....................
    10) Μηνιαίο Εισόδημα: .............................. ............. ..
    11) Ποσό δανείου που απαιτείται: .............................. .......
    12) Διάρκεια δανείου: .............................. ............... ...
    13) Ο σκοπός του δανείου .............................. ............. .
    14) Θρησκεία: .............................. ................ ..........
    15) Θα πρέπει να εφαρμοστεί πριν. ............................. ....

    Είμαι σε αναμονή για τη γρήγορη απάντησή σας σύντομα.

    Ευχαριστώ
    Ο κ Hamiton

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Είμαι ο κ Wilfred ένα ιδιωτικό πιστωτικό ίδρυμα από Ηνωμένες μέλος, Είσαι μια επιχείρηση άνθρωπος ή γυναίκα ?, Είσαι σε οποιαδήποτε οικονομική πίεση ή χρειάζεστε κεφάλαια για να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση ?, Είστε ανάγκη από δάνειο για να εξοφλήσει το χρέος σας ή να για να πληρώσει μακριά τους λογαριασμούς σας;

    εδώ είναι το σωστό μέρος όπου μπορείτε να πάρετε αυτό που πραγματικά χρειάζεστε, προσφέρουμε δάνειο με χαμηλό επιτόκιο 2,5%, αν ενδιαφέρεστε να αποκτήσετε ένα δάνειο από εμάς, επικοινωνήστε μαζί μας με λεπτομέρειες στη διεύθυνση: trust.loan4@gmail.com

    Με φιλικούς χαιρετισμούς,

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.