Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

5 Ιαν 2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΟΧΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ

Κανείς πολίτης δεν μπορεί να στερείται του βασικού κοινωνικού αγαθού που είναι το ηλεκτρικό ρεύμα. Ειδικά σήμερα, περίοδο ανθρωπιστικής κρίσης στη χώρα μας.  Έτσι, η Περιφέρεια Αττικής, με συναίσθηση της κοινωνικής της ευθύνης, προχωρά στο πρόγραμμα «Ηλεκτρικό ρεύμα για όλους».
Αναλαμβάνει έτσι άμεσα τη δαπάνη επανασύνδεσης της παροχής του ηλεκτρικού ρεύματος στα νοικοκυριά στα οποία έχει γίνει διακοπή, λόγω αδυναμίας πληρωμής του λογαριασμού. Το πρόγραμμα ξεκινά τούτη την περίοδο, παραμονές εορτών, έτσι ώστε να μην μείνει ούτε ένα νοικοκυριό στο σκοτάδι τούτες τις γιορτινές ημέρες.
Η νέα Περιφερειακή Αρχή έχει εντάξει το πρόγραμμα «Ηλεκτρικό ρεύμα για όλους» στον αναμορφωμένο προϋπολογισμό που κατατέθηκε τον Οκτώβριο, στο πλαίσιο του εξαπλασιασμού των δαπανών για κοινωνικές ανάγκες. Το πρόγραμμα θα διασυνδεθεί με τους Δήμους και άλλους κοινωνικούς φορείς προκειμένου να αποκτήσει μεγαλύτερη διεισδυτικότητα, καλύπτοντας όσο το δυνατόν περισσότερες ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.
Οι αρχές του προγράμματος
1.      Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες και τα νοικοκυριά στα οποία έχει γίνει διακοπή ρεύματος και τα οποία, αφού προχωρήσουν σε ρύθμιση της οφειλής τους με τον πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας (π.χ. ΔΕΗ), μπορούν να καταθέτουν στην Περιφέρεια Αττικής τα δικαιολογητικά που αναφέρονται παρακάτω και η Περιφέρεια αναλαμβάνει να επιδοτήσει την επανασύνδεση του ηλεκτρικού ρεύματος, πληρώνοντας στον πάροχο την πρώτη δόση της ρύθμισης.
2.      Η Περιφέρεια Αττικής αναλαμβάνει την κάλυψη δαπάνης ως 360 ευρώ ανά παροχή ηλεκτρικού ρεύματος που έχει διακοπεί. Το ποσό των 360 ευρώ είναι το μέγιστο που μπορεί να δοθεί ανά μία παροχή τον χρόνο – στη συγκεκριμένη περίπτωση από την έναρξη του προγράμματος ως τις 31 Δεκεμβρίου 2016.
3.      Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το να έχει εκδοθεί από τον πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας εντολή διακοπής παροχής.
4.      Η Περιφέρεια Αττικής θα δέχεται αιτήματα πολιτών ακόμη κι αν αυτά βρίσκονται εκτός του ανωτέρω όρου 2. Τα αιτήματα αυτά θα εξετάζονται από την Περιφέρεια και θα κρίνεται αν συντρέχουν ειδικοί όροι για την ικανοποίησή τους λόγω εξαιρετικών συνθηκών.
Δικαιολογητικά
·         Οι πολίτες που επιθυμούν να επιδοτηθούν μέσω του προγράμματος «Ηλεκτρικό ρεύμα για όλους» θα πρέπει να καταθέσουν τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
·         Ρύθμιση οφειλής με τον πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας (π.χ. ΔΕΗ).
·         Αστυνομική ταυτότητα του ατόμου στο όνομα του οποίου είναι η παροχή ηλεκτρικού ρεύματος.
·         Εντολή διακοπής παροχής ηλεκτρικού ρεύματος για τη συγκεκριμένη παροχή ηλεκτρικού ρεύματος.
·         Αντίγραφο φορολογικής δήλωσης 2014 (για τα εισοδήματα του 2013) του προσώπου στο όνομα του οποίου είναι η παροχή του ηλεκτρικού ρεύματος ή του / της συζύγου του.
·         Τα αιτήματα των πολιτών θα εξυπηρετούνται κατά σειρά ημερομηνίας υποβολής
Oι πολίτες θα μπορούν να υποβάλουν τις αιτήσεις στα γραφεία Δ/νσεων Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας των Περιφερειακών Ενοτήτων Αττικής (Τμήμα Κοινωνικής Αλληλεγγύης) τα οποία παρατίθενται παρακάτω:
1)Περιφερειακή Ενότητα Νήσων
Δ/νση Δημόσιας Υγείας, Κοινωνικής Μέριμνας, Υγειονομικού Ελέγχου και Περιβαλλοντικής Υγιεινής. Τμήμα Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Δημοσθένους 1, Πειραιάς  Τ.Κ 185 31
Τηλ. 213 16 18 524, 213 16 18 567
Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να απευθύνεστε :
Στο τηλεφωνικό κέντρο της Περιφέρειας Αττικής τηλ. 1539
Δ/νση Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Οργάνωσης (Τμήμα Ενημέρωσης του Πολίτη)
Λ.Συγγρού 80-88,  3ος όροφος (Γραφείο 302), Στάση Μετρό Fix
Τηλ. 213 20 65 116, 213 20 65 023, 213 20 65 014, 213 20 65 083
ΟΜΑΔΕΣ
Σε συνέχεια της προηγούμενης ανακοίνωσης σας ενημερώνουμε για τα παρακάτω:
1.      Σε περίπτωση αδυναμίας καταβολής της δαπάνης για το ηλεκτρικό ρεύμα και όταν δεν συντρέχει διακοπή της ηλεκτροδότησης αλλά υπάρχει κίνδυνος διακοπής λόγω ένδειας, οι πολίτες θα υποβάλλουν αίτηση για επιδότηση του ποσού για την κάλυψη της δαπάνης  με την επισήμανση ότι δεν μπορούν να κάνουν ρύθμιση οφειλής.
2.      Σ’ αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να προσκομίζουν αντίγραφο λογαριασμού όπου να φαίνεται η συνολική οφειλή και ο αριθμός παροχής της ηλεκτροδότησης.
3.      Επίσης, σ’ αυτές τις περιπτώσεις, θα πρέπει να προσκομίζουν είτε δικαιολογητικά ένταξης σε ευπαθείς ομάδες ή ΑμεΑ ,  ενώ αν υπάρχουν λόγοι υγείας, τα αντίστοιχα δικαιολογητικά.

45 σχόλια:

  1. Ανώνυμος5/1/15 19:40

    Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΣΕΙΣ ΣΑΝ ΔΗΜΟΣ ΜΟΝΟ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΒΑΛΑΤΕ !!!!!! ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΑΙ!! Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΧΑΡΑΤΣΩΝΕΤΑΙ . ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΣΑΣ . ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΕΣΤΩ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΕΝΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ .ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ,ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΡΥΟ ,ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/1/15 22:13

      Ανώνυμος5/1/15 22:03

      Έχεις δίκιο ρε φίλε, ο Δήμος πρέπει να αγοράσει μηχανή να κόβει ευρώ και να τα δίνει στους δημότες για να πληρώνουνε και τις υπόλοιπες δόσεις της ρύθμισης, γιατί από ότι διαβάσατε η Περιφέρεια αναλαμβάνει να επιδοτήσει την επανασύνδεση του ηλεκτρικού ρεύματος, πληρώνοντας στον πάροχο μόνο την πρώτη δόση της ρύθμισης.
      Αυτό σημαίνει να είσαι Δήμος. Τα ξαφρίσανε τα λεφτά; Δεν υπάρχει χρήμα στο ταμείο; Δεν πληρώνει ο Δημότης τα οφειλόμενα; Αντιδρά ο κόσμος στην αύξηση των δημοτικών τελών; Θα μου πεί κανέις, μα πού θα βρεί τα λεφτά ο Δήμος;
      Μηχανή κύριε, μηχανή. Γιατί μόνο ο Ντραγκι θα κόβει ευρώ, θα κόβουμε κι εμείς.
      Και πού είσαι; Εσύ που λες να βάλουν έναν υπάλληλο κλπ, αυτός ο υπάλληλος δεν είναι για να σού κάνει εσένα το δούλο, πρέπει να πληρωθεί και για να πληρωθεί πρέπει να πληρώσεις κι εσύ αυτά που σου επιβάλλει ο Δήμος να πληρώσεις. Κατάλαβες χασομέρι τσαμπατζή; Στα καφενεία και στις ταβέρνες έχεις να πηγαίνεις, να πληρώσεις όμως το 5ευρο στο Δήμο για να πληρωθεί ο υπάλληλος που θα σου κάνει τη δουλειά δεν έχεις, ε ;
      Τώρα που θα βγεί ο Τσίμπλας πήγαινε να του ζητήσεις να κλείσει τις τρύπες των εκατομμυρίων του Δήμου και μετά τα ξαναλέμε. Κουκουλώσου τώρα με δυό παπλώματα όπως κάνω εγώ για να μην ξεπαγιάσεις, και θα πω στον Χατζηπέρο να σου στείλει την επιταγή στο κρεβάτι. Και κοίταξε μη σηκωθείς από κει και δεν σε βρίσκουνε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/1/15 03:25

      Ρε μανάρια μην μαλώνετε αυτά είναι προεκλογικά τερτίπια

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος5/1/15 23:47

    Καλά αυτόν τον γλοιώδη Καπετανάκη τον είδατε στο Facebook. με τον Μητσοτάκη και τον Άδωνη φωτογραφία .Μωρή φασίνα σουβλατζή φέρε πίσω τα χρήματα που έκλεψες από το δήμο και άσε καραγκιοζόπουλε την μόστρα γιατί όπως τις άρπαξες τις φάπες σου στον δήμο ,έτσι και τώρα δεν σε γλυτώνει κανείς από τον κορυδαλλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος5/1/15 23:49

    ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΛ@@@@!
    ΗΞΕΡΕΣ ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΨΕΙΣ ΤΗ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΣΑ. ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΕΛΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΟΔΕΨΕΣ!
    ΚΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ 40 ΧΡΟΝΩΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΒΛΕΠΩ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΟΥ. ΟΧΙ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΔΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ 5 ΕΥΡΩ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΩ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ. ΘΑ ΠΙΩ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΕΡΑΣΩ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΛΗΓΟΥΡΗ ΕΝΑ. ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΑΝΕΒΗΚΑΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΣΟΥΡΓΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος6/1/15 00:05

    Γιαννάκη πήγαινε βγάλε καμία φωτογραφία και εσύ όπως βγάζεις ο βοηθήσου μήπως γλιτώσεις τον Κορυδαλλό αλλά ξέχασα είναι δέσμευση , τότε καλά κάνεις και μποζάρεις με την Αλίκη στο ναυτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος6/1/15 00:50

    Τον Χρυσαυγίτη κι' αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος6/1/15 09:43

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ -ΗΝ 22:13
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ??
    ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ;;;;;;;;
    ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΦΑΓΟΘΗΚΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ;;;;
    ΝΑ ΠΑΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ !!ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΛΕΓΑΤΕ.
    ΝΑ ΜΗ ΧΑΛΑΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΛΑΜΠΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΦΙΕΣΤΕΣ
    ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΕΙΔΙΚΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ,ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ Η ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ

    ΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ,ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ.
    ΚΑΤΕΒΗΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ ΠΟΥ ΚΑΒΑΛΗΣΑΤΕ
    ΠΕΣ ΕΣΥ ΣΤΟΝ ΧΑΤΖΗΠΕΡΟ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΧΑΛΑΣΕΣ ΣΕ ΕΠΙΤΑΓΗ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΝΕΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΟΛΛΗΤΗ ΤΟΥ!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΑΡΑΤΣΙΑ!!!!!ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ!!!!
    ΜΕ ΤΟ ΑΣΤΕ ΝΤΟΥΕ ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ Γ. Γ ΚΥΡΙΟΣ ΣΟΦΡΑΣ!!
    ΕΓΩ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΜΟΥ ΘΑ ΚΑΘΟΜΑΙ,ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ ΑΝΩΔΥΝΕΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ.????

    ΕΝΑΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΠΡΟΔΟΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΛΑΒΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος6/1/15 14:01

    Ανώνυμος6/1/15 11:47
    11.000 ευρώ για ''Προμήθεια ηλεκτρολογικών χριστουγεννιάτικων εορταστικών υλικών'' ;;;; Τα περυσινά πού πήγανε;;; Ποιος υπάλληλος του Δήμου είναι υπεύθυνος για το μάζεμά τους μετά τις εορτές, την καταμέτρησή τους, την συντήρηση και την αποθήκευσή τους για του χρόνου. Μιχάλη 108 δεν υπάρχει στον Δήμο;;; 11.000 ευρώ για στολίδια... και κάποιοι μ@@@@@ες έβαζαν τόσα χρόνια από την τσέπη τους για να στολίσουν τις Μονάδες...
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΑΥΤΟ ΤΟ 108 ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΦΘΑΣΕΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΘΑΣΑΜΕ ΣΑΝ ΔΗΜΟΣ??
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ 108 ΕΣΤΩ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/1/15 03:43

      Μήπως τα έβαλες στο Νατο, γιατί πήγα για καφέ απο εκει και νόμιζα ότι ήμουν στο Λας Βέγκας. Στη Κουλούρη έβαλε τα παλιά φωτιστικά για να μπορεί να δικαιολογήσει και τα 11.000€

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/1/15 10:45

      ΜΗ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΝΑΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ .ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΩΤΑΚΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑaaaa ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ. ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΘΑΡΑ ΧΕΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΖΑΝΕ ΤΑΞΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΑΥΤΟΥ ΒΑΛΑΤΕ ΧΑΡΑΤΣΙ 50%

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/1/15 11:22

      ΚΥΡΙΑ ΝΑΝΟΥ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΑ ΑΤΟΠΗΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΟΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ.ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΟΝ Κ ΤΖΑΒΑΡΗ. ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΛΕΓΑΤΕ ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΟΤΙ ΤΟ ΣΛΟΓΚΑΝ ΤΟΥ ΗΤΑΝΕ ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕΙΣ ΕΡΓΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΣΕΙΣ ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ .

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος17/1/15 02:27

      Η ΡΟΥΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΟΊΔΟ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ. ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΤΟΥΝ.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος6/1/15 14:12

    ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

    Σας προσκαλούμε στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας που θα γίνει την Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015 και ώρα 11:30 π.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων (ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ) της Δημοτικής Κοινότητας Σεληνίων.

    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ
    ΔΗΜ. ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΣΕΛΗΝΙΩΝ

    Γεώργιος ΕΠΙΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
    Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

    ΙΣΙΔΩΡΑ ΝΑΝΝΟΥ-ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

    Αναρτήθηκε από SALAMIS-NEWS
    Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
    BlogThis!
    Μοιραστείτε το στο Twitter
    Μοιραστείτε το στο Facebook
    Κοινοποίηση στο Pinterest

    1 σχόλιο:


    Ανώνυμος6/1/15 13:50
    ΜΕΤΑ ΤΑ ΕΠΑΙΝΕΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΤΡΑΥΛΟΥ.

    ΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ ΦΛΟΥΡΙ;;;;;;;;Ο ΤΡΑΥΛΟΣ ΤΟ ΠΕΜΠΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ!!!!! ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΜΙΝΑ ΟΤΑΝ ΕΣΥ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΕΜΕΙΣ ΞΑΝΑΓΥΡΙΖΑΜΕ!!!! ΕΙΔΕΣ ΤΟ ΦΛΟΥΡΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΥΤΟ .ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΤΡΑΥΛΟΣ!!!!!!!ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΤΟ ΦΛΟΥΡΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ????
    ΜΕ ΠΟΙΑ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑΞΕΣ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ;;;;; ΑΜ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ Κ. ΖΟΓΚΟ ΤΟΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ. ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ??????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/1/15 14:53

      Πήξε τσιράκη του ληστή.
      Η εποχή που παίζατε με σημαδεμένες τράπουλες πέρασε..

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος6/1/15 16:03

    ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΤΟ ΠΕΜΠΤΟ ΜΗΝΑ,ΔΩΣΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΤΖΑΒΑΡΗ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος6/1/15 17:55

    ΜΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΤΟΥΖΑΚΙ ΜΑΝΑΡΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΜΙΑ ΜΑΚΑΚΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΈΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΕΨΕΙ ΠΟΛΥ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Η ΖΩΗ ΘΕΛΕΙ ΓΕΛΙΟ ΠΑΡΤΟΥΖΟΜΑΝΟΛΑΚΙ ΚΟΥ ΚΟΥ ΚΟΥ ΚΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος6/1/15 18:09

    ΡΟΥΛΑ, ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΣΤΗ ΔΗΜΑΡΧΙΑ

    ΤΑ ΚΑΘΑΡΑ ΣΟΥ ΧΕΡΙΑ, Ε, ΡΟΥΛΑ............................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος6/1/15 18:59

    ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΑΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ
    ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΝΟΩ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΚΟΜΑ, ΡΟΥΛΑ


    ΡΟΥΛΑ, ΑΛΒΑΝΟΥ ΤΗΗ ΔΗΜΑΡΧΙΑ, Ε, ΡΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος6/1/15 19:19

    ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ
    ΔΟΥΜΕΝΗ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΤΟΥ ΣΟΦΙΑ
    ΔΟΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
    ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
    ΤΖΟΒΑΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
    ΦΟΥΡΙΚΗ ΜΑΡΟΥΔΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    ΡΟΥΛΑ, Ε, ΡΟΥΛΑ, Ε, ΡΟΥΛΑ, ΤΑ ΚΑΘΑΡΑ ΣΟΥ ΧΕΡΙΑ, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος6/1/15 19:36

    Εθελοντές ναι Για
    να δουλέψει αυτός ο δήμος.
    Την πρηξατε την Ρουλα .
    Άνθρωποι που δεν σας φταίνε τους πιανετε στο στόμα σας ..
    Ντε και καλά να τις βαλετε στον δήμο..
    Φτάνουν αυτοι που είναι
    Έχουμε κι εμείς παιδιά . Αν μπει έστω και μια θα απαιτησουμε ενα παιδι ο καθένας απο μας στον δήμο..γιατί δηλαδή ??? Έξυπνοι είστε εσείς ??? Ρουλα θα πάρεις απο όλα στα σπίτια της Σαλαμίνας εναν άνεργο.. Άντε πια..
    Τα κορίτσια μας..
    Και γνωρίζω καλά γιατι
    μιλαω με τα κορίτσια
    Πως είναι αντίθετες με οσα γραφονται.
    Μην ξαναγραψετε γιαυτό το θέμα..
    Έχει τελειώσει..
    Το τελειωσατε εσείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/1/15 19:48

      ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΡΟΥΛΑ

      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΡΟΥΛΑ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/1/15 20:44

      Να πας να σε διορίσει ο Τσαβαρής..

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος6/1/15 20:52

      ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΑΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΝΟΩ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΚΟΜΑ 1,2,3,4,

      ΡΟΥΛΑ, ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ, 4,

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος7/1/15 07:41

    ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Τέτα Μίχα‎Γιώργος Επιτρόπουλος
    9 ώρες ·

    ...Να φέρουμε τούλι ..για τον Χριστούλη ( ρε τι τραβαω εγω με σας ! )
    ...Να φέρουμε τούλι ..για τον Χριστούλη ( ρε τι τραβαω εγω με σας ! )
    Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

    Αρέσει στους Barbara Spyropoulou, Antonia Giazitzidh, παναγιωτης τσοκαροπουλος και σε 6 ακόμη.
    53 από 66
    Εμφάνιση προηγούμενων σχολίων
    Τέτα Μίχα Ευλογησον καλυτερα !
    9 ώρες · Μου αρέσει!
    Eirini Biniari λαμπεις μπαμπη μου!!!!
    9 ώρες · Μου αρέσει!
    Τέτα Μίχα
    9 ώρες · Μου αρέσει! · 1
    Eirini Biniari φανταζομαι την ξερεις την εκφραση!!!!
    9 ώρες · Μου αρέσει! · 1
    Γιώργος Επιτρόπουλος Mpiniari soy exw valei megali apousia..den ksexnw
    9 ώρες · Μου αρέσει!
    Grammatikos Sotiris Μπινιαρη έχεις πολλές απουσίες
    8 ώρες · Μου αρέσει! · 1
    Eirini Biniari θα επανορθωσω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    8 ώρες · Μου αρέσει!
    Τέτα Μίχα του χρονουυυυυυυυυυυυυυυυ
    8 ώρες · Μου αρέσει!
    Grammatikos Sotiris Ο λόγος μας χόρτασε Μπινιαρη
    8 ώρες · Μου αρέσει!
    Γιώργος Επιτρόπουλος Paei mpiniari..to lathos to ekanes...tha se timwrisq...xaxaxaxa
    8 ώρες · Μου αρέσει!
    Eirini Biniari σωτηρακη μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!
    8 ώρες · Μου αρέσει!
    Eirini Biniari γιωργακη μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    8 ώρες · Μου αρέσει!
    Grammatikos Sotiris Ειρήνη μουυυυυυυυυυ
    8 ώρες · Μου αρέσει! · 2
    Γιώργος Επιτρόπουλος Ola edw plirwnontai...mpouxaxaxax
    8 ώρες · Μου αρέσει!
    Eirini Biniari επρεπε να ερχομουν και να επιανα εγω το σταυρο σαν τη Μανταλενα στο εργο...Να σου επαιρνα ολη τη δοξα Επιτροπουλε.....!!! τυχερος σταθηκες!!!
    8 ώρες · Τροποποιήθηκε · Μου αρέσει! · 4
    Τέτα Μίχα http://youtu.be/Hw8xg4j5rZg
    Μανταλένα - Θεοφάνεια
    Ελληνικός Κινηματογράφος - "Μανταλένα" - σκηνή από τη μέρα των Θεοφανείων
    youtube.com
    8 ώρες · Μου αρέσει! · 3
    Σοφία Δουμένη Μεσολογγίτου να το έβλεπα κι αυτό....στο γκίνες κατευθείαν...χαχαχα
    8 ώρες · Μου αρέσει! · 1
    Eirini Biniari δεν υπαρχεις τετα!!!!!!!
    8 ώρες · Μου αρέσει! · 1
    Σοφία Δουμένη Μεσολογγίτου την μαζέψατε την φάτνη η θα την πάρει ο αέρας ???
    8 ώρες · Μου αρέσει!
    Σοφία Δουμένη Μεσολογγίτου μαζί με τον Σωτήρη ??
    8 ώρες · Μου αρέσει! · 1
    Eirini Biniari εγω νταλα καλοκαιρι μπαινω στη θαλασσα σαν τους παπουδες...βαζω πρωτα νερο στη καρδια στο σβερκο και σε κανα μισαωρο μπαινω....σημερα ομως θα επεφτα και ας εμενα κοκαλο......!!!!!Δεν θα εχει μονο δοξα ο προεδρος...!!!!! να μαθει.....
    8 ώρες · Μου αρέσει! · 3
    Τέτα Μίχα οχι καλε στολισμενη ειναι ...η δικη μας χαλασε στην παραλια
    8 ώρες · Μου αρέσει! · 1
    Γιώργος Επιτρόπουλος Den me noiazoun oi dokses mpiniari oi filoi mono na einai dipla m kai esi den isoun
    8 ώρες · Μου αρέσει! · 3
    Grammatikos Sotiris Όχι εμένα με άφησαν Σοφια για του χρόνου
    8 ώρες · Μου αρέσει! · 2
    Eirini Biniari θα ειχα φωναξει και το Ζογκο και κανενα προβλημα....
    8 ώρες · Μου αρέσει! · 2
    Τέτα Μίχα
    8 ώρες · Μου αρέσει! · 1
    Grammatikos Sotiris Παναγία μ
    8 ώρες · Μου αρέσει! · 1
    Eirini Biniari τι παναγια μου....εσυ εχεις φωτο με φοντο κατι ωραια ''κουτακια''απο πισω!!!!
    8 ώρες · Μου αρέσει! · 2
    Grammatikos Sotiris Περίμενε
    8 ώρες · Μου αρέσει!
    Τέτα Μίχα όχι που θα σε αφηνε Grammatikos ριχτα Ειρηνη
    8 ώρες · Μου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/1/15 07:42

      ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      Eirini Biniari τι νθα βαλεις τη φωτο με το χαρο???
      8 ώρες · Τροποποιήθηκε · Μου αρέσει!
      Grammatikos Sotiris
      Φωτογραφία του χρήστη Grammatikos Sotiris.
      8 ώρες · Μου αρέσει! · 4
      Eirini Biniari τι θα βαλεις τη φωτο με το σπιτι του χαρου??
      8 ώρες · Μου αρέσει! · 2
      Eirini Biniari το περιμενα!!
      8 ώρες · Μου αρέσει! · 1
      Τέτα Μίχα Ωχ ! κι ο Τοπου ? Αγριευει το πράγμα !
      8 ώρες · Μου αρέσει!
      Eirini Biniari ρε ειναι αδεια τα πισω???
      8 ώρες · Μου αρέσει!
      Grammatikos Sotiris Εμείς πήγαμε διαλέξαμε
      Να πάτε κ εσείς
      8 ώρες · Μου αρέσει! · 3
      Grammatikos Sotiris
      8 ώρες · Μου αρέσει!
      Grammatikos Sotiris Κάνει καλύτερες τιμές ο Ζογκος αν τα κλείσεις νωρίτερα
      8 ώρες · Μου αρέσει! · 2
      Eirini Biniari εγω θελω μονο κρικους στα χερια αι τα ποδια για να κανω οικονομια
      8 ώρες · Μου αρέσει!
      Τέτα Μίχα Αχ να κι ο Ζόγκος κανει like στην Μανταλένα ..πτουυυυυυυ
      8 ώρες · Μου αρέσει!
      Σοφία Δουμένη Μεσολογγίτου τρελοκομεία.. τι λέτε βραδυάτικα ?? κι έφυγαν και οι καλλικάτζαροι ??
      1 ώρα · Τροποποιήθηκε · Μου αρέσει! · 2
      Grammatikos Sotiris Όχι ένα κουτακι θα το βάλουμε
      8 ώρες · Μου αρέσει!
      Eirini Biniari που να δει τη διαφημιση που του κανουμε.....
      8 ώρες · Μου αρέσει! · 1
      Τέτα Μίχα την βλέπει ο Χάρος..........
      8 ώρες · Μου αρέσει! · 1
      Eirini Biniari φερτε πισω τους καλικατζαρους εχω κεφια σημερα!!!!.
      8 ώρες · Μου αρέσει! · 2
      Τέτα Μίχα αμ δεν φαινεται !!!!
      8 ώρες · Μου αρέσει! · 1
      Σοφία Δουμένη Μεσολογγίτου θα πάμε με το παλιό ? εκεί δεν εχουν φύγει ακόμα...
      8 ώρες · Μου αρέσει!
      Grammatikos Sotiris Έχω μια υποψία οτι παρακολουθεί σιωπηλά η Barbara Spyropoulou
      8 ώρες · Μου αρέσει! · 2
      Eirini Biniari αχ μου φτιαξατε τη διαθεση....!!!!!!!
      8 ώρες · Μου αρέσει! · 1
      Τέτα Μίχα Αυριο ποιος μας γλιτωνει απο τα blogs ??? xaxaxax

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/1/15 08:16

      POSO ADEIA PSIXI EXEIS 0742 GIA NA SPATALAS STIGMES APO TIN ZOI SOU NA ASXOLEISE ME TIN ZOI TON ALLON

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος7/1/15 21:00

      μεγαλε εισαι πραγματικα αρρωστος.....την εννοια τους να εχεις παντα.και παρτο αποφαση...5 χρονια σαν ποντικος θα ψαχουλευεις τις ζωες των αλλων.ΠΟΝΤΙΚΙ,ΑΡΡΩΣΤΕ.ΕΛΕΕΙΝΕ.ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΗ,ΡΟΥΦΙΑΝΕ.ΠΟΥΛΗΜΕΝΟ ΚΡΕΑΣ.ΔΟΣΙΛΟΓΕ.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος8/1/15 10:21

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος7/1/15 09:09

    ΑΝ ΤΟ ΛΕΣ ΖΩΗ ΕΣΥ ΑΥΤΟ !!!!! ΤΙ ΤΗΝ ΘΕΛΩ ΤΗ ΖΩΗ.ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΤΥΠΑ???????????ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙ ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ!! ΚΑΙ ΤΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΧΟΥΝ!!! ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΕΙ ΠΡΟΚΟΠΗ Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/1/15 09:55

      Eκτός από τρόμπας είσαι και άρρωστος.
      Για τσαβαρικός καλός είσαι..

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/1/15 11:44

      σημερα γιορταζει ο ΤΕΩΣ.εχουν απαλλαγη απο σχολια τα τσαβαροκοπροσκυλα!

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος7/1/15 13:21

    ΤΗΝ 00:01 ΤΗΣ 01/01/2015 ΚΑΤΕΠΛΕΥΣΕ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑ ΠΑΛΟΥΚΙΩΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ Ε/Γ - Ο/Γ ΠΛΟΙΟ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ "ΠΕΡΑΜΑ - ΠΑΛΟΥΚΙΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ".
    ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΓΙΑ ΤΟ Ε/Γ - Ο/Γ "ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ Μ." Ν.Π. 10942 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ Ε/Γ - Ο/Γ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ.
    Η ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΥΠΟΔΕΧΤΗΚΕ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΛΟΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΣΤΟΝ ΠΛΟΙΑΡΧΟ ΤΟΥ, κ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Παναγιώτη, ΤΟΝ ΘΥΡΕΟ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ.
    Αναρτήθηκε από SALAMINA-PRESS στις 14:05
    10 σχόλια:

    Ανώνυμος5/1/15 14:48
    Καλή χρονιά και καλές θάλασσες!!!

    Απάντηση

    Ανώνυμος5/1/15 17:16
    Υ[ΗΡΧΕ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΛΟΙΟ ;;;;;;;;;ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ!! ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΦΙΓΟΥΡΕΣ .ΝΑ ΔΙΝΑΜΕ ΑΥΤΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΤΕ ΘΥΡΕΟ ΕΑΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΑΤΛΑΝΤΙΚ. ΕΔΩ ΕΣΕΙΣ ΔΙΝΕΤΕ ΠΑΡΑΣΗΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ,ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.??????????

    Απάντηση

    Ανώνυμος5/1/15 19:20
    Πσσσσσσ.Κοπή πίτας κάνανε; Λόγο βγάλανε; Όλα για το θεαθήναι.

    Απάντηση

    Ανώνυμος5/1/15 19:46
    ΠΑΝΤΟΣ ΕΓΩ ΔΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΟΔΑΡΙΚΟ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ.χαχαχαχαχα!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΗΡΕΜΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ!

    Απάντηση
    Απαντήσεις

    Ανώνυμος5/1/15 21:41
    Φεριμποτατζής είσαι;;

    Απάντηση

    Ανώνυμος5/1/15 23:11
    ρε χαλαρωστε επιτελουσ ελεοσ
    καθε χρονο γινετε αυτο
    κ τι σχεσει εχει το αντλαντικ με αυτο.
    αντε που παντα κατι σασ τρωει..
    εργαζομενα ατομα ειναι κ οχι πλοιοκτητεσ
    καλεσ θαλασσεσ σε ολουσ τουσ ναυτικουσ μασ

    Απάντηση

    Ανώνυμος6/1/15 08:44
    καλημερα john john

    Απάντηση

    Ανώνυμος6/1/15 14:20
    Α ΡΕ ΚΑΠΕΤΑΝΙΕ. ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΠΛΑΚΕΤΕΣ ΕΡΧΟΜΕΝΟς ΑΠΟ ΠΑΛΟΥΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΗΜΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΣ ΤΡΙΕΤΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΙΣ; ΕΓΙΝΕΣ ΝΑΥΑΡΧΟΣ! ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟ.Ι.ΣΤΑΜΕΝΗ, ΠΟΥ ΠΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ. ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΛΕΩΦΟΡΙΑΤΖΗ, ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ - ΠΑΛΟΥΚΙΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ. ΓΙΑΤΙ, ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ; ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ;

    Απάντηση
    Απαντήσεις

    Ανώνυμος6/1/15 15:44
    Ζηλεύουμε???

    Απάντηση

    Ανώνυμος7/1/15 13:19
    ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΙ ΠΛΑΚΚΕΤΑ ΘΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ;;;;; ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΨΗΦΙΣΑΝ!!!!! ΟΥΑ ΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος7/1/15 14:04

    ΤΕΤΑ,ΜΠΙΝΙΑΡΗ,ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΤΟΥ, ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΣ. ΟΥΑΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΟΥΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/1/15 16:43

      Άντε να χαθείς βλακα που κοιτάς τα προφίλ μας..αν θες να ξέρεις επίτηδες τα γράφουμε.είναι δέσμευση..νιαου και γαβ μαζι.

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος7/1/15 14:38

    Δήλωση Ν. Γ. Μιχαλολιάκου για την τρομοκρατική επίθεση στο Παρίσι
    Η Χρυσή Αυγή καταδικάζει την εγκληματική τρομοκρατική επίθεση στο Παρίσι, η οποία είναι ένα δείγμα της πολυπολιτισμικής κοινωνίας στην οποία θέλουν να μετατρέψουν το εθνικό κράτος των Ελλήνων τόσο η Νέα Δημοκρατία όσο και ο Σύριζα και οι λοιπές δυνάμεις του "συνταγματικού" τόξου.
    Η υποκρισία και ο ψευτοανθρωπισμός πρέπει να λάβουν ένα τέλος.
    Για να μην γίνει και η Αθήνα Παρίσι απαιτείται εθνική πολιτική στο ζήτημα της λαθρομετανάστευσης και αυτήν την πολιτική εγγυάται μόνο η Χρυσή Αυγή.
    Νικόλαος Γ. Μιχαλολιάκος
    Γενικός Γραμματέας Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος7/1/15 14:39

    Οι “καλοί” μας γείτονες... Σημαία της μεγάλης Αλβανίας στο πρωθυπουργικό μέγαρο και στο facebook του Ράμα
    Σεμινάρια ανθελληνικής παραφροσύνης παραδίδει ο Αλβανός πρωθυπουργός
    Ο Αλβανός πρωθυπουργός, Έντι Ράμα, δημοσίευσε μεταξύ πολλών φωτογραφιών στο λογαριασμό του στο μέσω κοινωνικής δικτύωσης Facebook, την εικόνα του λαβάρου που προκάλεσε τις ταραχές και τα επεισόδια κατά τον ποδοσφαιρικό αγώνα Σερβίας - Αλβανίας. Μάλιστα η εικόνα αυτή της μεγάλης Αλβανίας προβλήθηκε και στην πρόσοψη του πρωθυπουργικού μεγάρου όπου κατα την διάρκεια των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, οι πολίτες μπορούσαν να στείλουν sms με ευχές από τα κινητά τους και έπειτα το μήνυμα προβαλλόταν εκεί.
    Η εμφάνιση του λάβαρου με τον χάρτη της μεγάλης Αλβανίας, παρόμοιο κρατά στο γραφείο του και ο πρώην πρωθυπουργός Σαλί Μπερίσα, προκάλεσε την αντίδραση μερίδας των αλβανικών ΜΜΕ.
    Ο ιστότοπος ενημέρωσης lapsi. al, υπενθυμίζει ότι οι σερβικές αρχές κατηγόρησαν τον αδελφό του πρωθυπουργού Έντι Ράμα για το επεισόδιο με το τηλεκατευθυνόμενο ιπτάμενο drone, ενώ ο ίδιος ποτέ δεν ξεκαθάρισε την θέση του και δεν έδωσε μια σαφείς εξηγήσεις για όσα του προσάπτουν.
    «Οι άνθρωποι του και η αστυνομία, παρείχαν προστασία στον Μπαλίστ Μορίνα (ο αναφερόμενος ως ο άνθρωπος που έστειλε το ιπτάμενο λάβαρο στο στάδιο του Βελιγραδίου) για αρκετές μέρες στα Τίρανα, μέχρι που πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του με τον Σέρβο Πρωθυπουργό Βουτσιτς στο Βελιγράδι» αναφέρει η εφημερίδα. Και προσθέτει: «Στις πρώτες αυτές ημέρες του νέου έτους, ο Ράμα με το "κοστούμι του πατριώτη", δεν φαίνεται πλέον να φοβάται. Με την ανάρτηση στην ιστοσελίδα του αμφιλεγόμενου λάβαρου και την προβολή της εικόνας αυτής στο μπροστινό μέρος του κτιρίου της Αλβανικής κυβέρνησης, παίρνει την πλευρά του Μορίνα και εκείνων που υποστήριξαν την πτήση του drone. Έχει ήδη αποδειχθεί ότι αν δεν υπήρχε εμπνευστής αυτής της πράξης, τουλάχιστον είναι μεταξύ εκείνων που την ενέκρινε. Ένα ακόμη βήμα λοιπόν για την δημιουργία ενός πατριωτικού προφίλ του Ράμα»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος7/1/15 14:44

    ΠΟΛΥΒΟΛΗΣΑΝ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΒΑΛΑΝ ΦΩΤΙΑ - "ΗΤΑΝ ΣΦΑΓΗ"
    EKTAKTO: Έντεκα νεκροί από επίθεση ισλαμιστών σε εφημερίδα στο Παρίσι
    Έντεκα άνθρωποι σκοτώθηκαν από επίθεση ενόπλων μαυροφορεμένων, πθανότατα ισλαμιστών, στα γραφεία της σατιρικής εφημερίδας Charlie Hebdo , σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες.

    Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, μαυροφορεμένοι άνδρες εισέβαλαν πριν από λίγο στο κτίριο της εβδομαδιαίας σατιρικής εφημερίδας "Charliie Hebdo", στην καρδιά του Παρισιού, και άρχισαν να πυροβολούν με αυτόματα όπλα.
    Σύμφωνα με την ιστοσελίδα "20 minutes", αφότου μπήκαν στο κτίριο της εφημερίδας, και έσπειραν παντού τον θάνατο με οπλοπολυβόλα, οι μαυτοφορεμένοι κομμάντο έβαλαν φωτιά.

    Εκφράζονται φόβοι πως ο αριθμός των νεκρών θα αυξηθεί.

    Πολλοί από τους δημοσιογράφους και τους άλλους εργαζόμενους του περιοδικού βρήκαν καταφύγιο στην ταράτσα του κτιρίου όπου στεγάζονται τα γραφεία του Chalie Hebdo. Άλλοι, δυστυχώς, δεν κατάφεραν να ξεφύγουν.

    Το Charlie Hebdo έχει προκαλέσει αρκετές φορές, η τελευταία φορά όταν δημοσίευσε σκίτσα του προφήτη Μωάμεθ, κάτι που θεωρείται ιδιαίτερα προσβλητικό για τους Μουσουλμάνους.

    Aνάμεσα στους νεκρούς ένας αστυνομικός και ένας πεζός τον οποίο τον πάτησαν με το αυτοκίνητο οι δράστες. Ανακοινώθηκε ότι το αντιτρομοκρατικό σχέδιο "Vigipirate" ετέθηκε σε πλήρη εφαρμογή.

    Το Παρίσι έχει κηρυχθεί σε ύψιστο συναγερμό, και συγκεκριμένα στο επίπεδο "συναγερμός για επίθεση", όπως ανακοίνωσε η γαλλική προεδρία της κυβέρνησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος8/1/15 07:06

    ΣΤΕΤΑΛΕΤΑΨΟΛΟΚΑΒΛΕΤΑΟΥΑΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΜΟΙΠΩΠΟΠΩΠΟΜΑΝΑΡΑΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος8/1/15 09:36

    Ανώνυμος8/1/15 09:25
    Ανώνυμος8/1/15 09:21
    ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΦΙΓΚΕΣΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ.ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος8/1/15 09:38

    Ανώνυμος8/1/15 09:34
    ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ
    Τροποποιεί την ημερομηνία έναρξης της παραχώρησης του ιδιαίτερου
    δικαιώματος χρήσης χώρου στον Παπαδημητρίου Ισίδωρο επί της πλατείας
    Ηρώων για την τοποθέτηση ενός ΚΑΡΟΥΖΕΛ από 15-12-2014 που ήταν
    σε 27-11-2014.
    Κατά τα λοιπά παραμένει σε ισχύ η υπ’ αριθ. 146/2014 απόφαση
    Δ.Σ.

    Παιζει κανενα ρολο η αλλαγη ημερομηνιας;;;;;;;; αφου δωρεα ειναι η παραχωρηση.και δωρεα και συμμετοχη του κοσμου!!!! τι ρολο παιζει η ημερομηνια ;;;;;;;;; αυτο πιστευω θα γινοταν εαν ηταν να παρει χρηματα αυτες τις παρα πανω ημερες. η Μηπως παρει;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος8/1/15 23:10

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος9/1/15 00:05

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος10/1/15 21:50

    ΗΕΠΙΣΤΙΜΗΕΚΑΝΕΘΑΥΜΑΑΠΕΚΤΗΣΕΠΟΥΤΣΑΟΤΣΙΤΣΑΝΗΣΟΥΑΟΥΥΥΥΥΥΜΑΝΑΡΑΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.