Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

17 Μαΐ 2013

ΟΕΕΣΣ, ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΣΤ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΩΝ

 
Η σύγκρουση του Υπουργείου Ναυτιλίας με τις κοινοπραξίες ιδιοκτητών των F.B. της γραμμής Σαλαμίνας - Περάματος  οδήγησε, για λίγες ώρες, σε αποκλεισμό χιλιάδες πολίτες, που έχουν την ατυχία να  χρησιμοποιούν   για την καθημερινή τους μετακίνηση, υπό μορφή αστικής συγκοινωνίας  προς και από το λεκανοπέδιο της Αττικής μία από τις μεγαλύτερες, αν όχι την μεγαλύτερη  γραμμή της Ευρώπης. Τα ετήσια στοιχεία που καταγράφονται  για την  λειτουργία αυτής της γραμμής είναι: 13.000.000 επιβάτες, 3.000.000 μικρά αυτοκίνητα, 1.300.000 δίκυκλα,  280.000 φορτηγά αυτοκίνητα.
Δυστυχώς η σοβαρότητα με την οποία  αντιμετωπίστηκε το πρόβλημα τόσο από το Υπουργείο Ναυτιλίας όσο και από τις κοινοπραξίες των ιδιοκτητών, είναι αντιστρόφως ανάλογη με τον ρόλο που διαδραματίζει η λειτουργία αυτής της γραμμής  στην ζωή των 80 χιλιάδων κατοίκων της Σαλαμίνας. 
Το ζήτημα που προκάλεσε την σύγκρουση, ήταν η εφαρμογή της οδηγίας 2009/20/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, σχετικά με την ασφάλιση  για αστική κάλυψη των πλοιοκτητών, σε περίπτωση ναυτικού ατυχήματος. Η οδηγία αυτή  ενσωματώθηκε στην Εθνική μας νομοθεσία από 31.12.2011 με το Προεδρικό Διάταγμα 6/2012.
Για ενάμιση περίπου χρόνο, την εφαρμογή τη Ευρωπαϊκής οδηγίας την διαπραγματεύονταν εκπρόσωποι των κοινοπραξιών και από 5.4.2003 παρουσία του Δημάρχου Σαλαμίνας  με το Υπουργείο Ναυτιλίας,  χωρίς να υπάρχει η παραμικρή ευαισθησία από τους συμμετέχοντες σε αυτό τον διάλογο, να ενημερώσουν την κοινή γνώμη.
 Τελικά το Υπουργείο με δελτίο τύπου στις 8.5.2013, μέσω του Γ’ Λιμενικού Τμήματος Σαλαμίνας, ενημέρωσε Φορείς της Σαλαμίνας, συμπεριλαμβανομένης της ΟΕΕΣΣ,  ότι «οι πλοιοκτήτες όλων των άλλων πορθμειακών γραμμών της χώρας έχουν συμμορφωθεί προς τις απαιτήσεις του Π.Δ. και έχουν προσκομίσει τις σχετικές βεβαιώσεις, εκτός από τις Κοινοπραξίες των F.B. Σαλαμίνας, αν και τους δόθηκε 3 φορές παράτασης συμμόρφωσης, με αποτέλεσμα από το βράδυ της Δευτέρας 13.5.2013 να απαγορεύσει τον απόπλου των ανασφάλιστων πλοίων των κοινοπραξιών.»
Τελικά το Υπουργείο Ναυτιλίας από το βράδυ της Δευτέρας 13.5.2013 απαγόρευσε την συνέχιση εκτέλεσης των δρομολογίων των ανασφάλιστων πλοίων, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί  έντονο πρόβλημα  στην μετακίνηση των πολιτών. 
Μας δημιουργείτε το εύλογο  ερώτημα, «αφού το ίδιο το Υπουργείο προσδιόρισε τον χρόνο απαγόρευσης των δρομολογίων,   δεν επέλεξε λύση άμεσης εφαρμογής, με την έγκαιρη μετακίνηση στην Σαλαμίνα πλοίων από άλλες πορθμειακές γραμμές ώστε να μην οδηγηθεί η Σαλαμίνα σε κατάσταση ομηρίας, αφού σχηματίστηκαν ουρές που ξεπερνούσαν τα 500 μέτρα  στις 14.5.2013 που σταδιακά αντιμετωπίστηκε.»
Δυστυχώς για μια ακόμα φορά επιβεβαιώνεται η έλλειψη κοινωνικής ευαισθησίας  από τις Κοινοπραξίες αφού δεν θεώρησαν αναγκαία την έκδοση, έστω υποτυπώδους δελτίου τύπου ή ανακοίνωσης,  που να γνωρίζουν στους «πελάτες»  τις θέσεις τους και να ζητήσουν συγνώμη  για την έκρυθμη  κατάσταση που δημιουργήθηκε. 
Όλη αυτή η κατάσταση οδηγεί στην αναγκαιότητα της δημιουργίας εναλλακτικής λύσης στην μετακίνηση των πολιτών που δεν μπορεί να είναι άλλη από την γέφυρα με όρους και προϋποθέσεις για τους οποίους θα επανέλθουμε με νεώτερο δελτίο Τύπου.
 
Ζητάμε:
·         Να καταργηθεί η απελευθέρωση των ναύλων στην θαλάσσια συγκοινωνία που εξυπηρετεί την Σαλαμίνα, με την τροποποίηση της σχετικής κοινής Υπουργικής απόφασης του 2001.
·         Τον χαρακτηρισμό των πορθμειακών γραμμών  σαν «ΑΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ» με άμεση εφαρμογή της πολιτικής εισιτηρίων που ισχύει σε όλες τις αστικές γραμμές (Εκπτώσεις –κάρτες απεριορίστων διαδρομών, δωρεάν μετακίνηση ευπαθών ομάδων κλπ.).
·         Ασφαλή και απρόσκοπτη μετακίνηση.

12 σχόλια:

  1. Ανώνυμος17/5/13 15:11

    Αυτο ποιος ηλίθιος το υπογράφει;
    Καντε μας την χαρη να αυτοδιαλυθείτε γιατι αρκετα σας ανεχτηκαμε, αρκετά μας ήπιατε το αιμα με τους κωλοσυλλογου σας, ολη η ξενουρια ειναι με την παλαμη ανοιχτη για επιχορήγηση,

    αυτα τα....... και πες του γιαννακη εχω 1000 ψηφους την προηγουμενη φορα πηρα 3000 τωρα 1500;ας ερθει να τον ψηφισουμε,.....να παρω καμια σανιδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος17/5/13 15:18

    Όποιος δεν γνωρίζει ποιος είναι πίσω από τον οεεσσ πρέπει να είναι πολύ βλάκας. Είναι γεγονός ότι ο Γιαννάκης όχι μόνο διέλυσε την γραμμή, όχι μόνο είναι υπαίτιος για τον σχεδιασμό της απόλυσης 300 εργαζομένων αλλά τελικά αποδεικνύεται και ο στρατηγός του σχεδίου για να δεχθεί ο κόσμος την γέφυρα
    Τώρα η Σαλαμίνα ξέρει τι συμβαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος17/5/13 15:23

    Έτσι σε θέλω Γιαννάκη Δίπλα στον απολυμένο ναυτικό. Να γίνει η γέφυρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος17/5/13 15:58

    Κε Τσαουραμάνη, γιατί δεν βάζετε το ονοματάκι σας στην ανακοίνωση, πρόεδρος δεν είσαστε ή μήπως είναι πλαστή;
    Μήπως για να μην μπερδευτεί ο κόσμος αφού σε ξέρει σαν Ειδικό Σύμβουλο του δημάρχου στο Λιμ.Ταμείο με παχυλό μισθό;
    Και τι δουλειά είχες τότε εσύ να παρευρεθείς στο κανάλι μαζί με το δμαρχο και το άλλο παληο-λαμόγιο το Φουρίκη; Δεν σε άκουσα να φέρεις καμιά αντίρηση σε όσα έλεγε ο δήμαρχος, όλο συμφονώ, έλεγες.
    Άντε κάντε μας τη χάρη και ξεκουμπιστείτε από δω, αρκετά σας ανεχθήκαμε εσας ορισμένους πουλημένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος17/5/13 17:11

    Ρε τον Γιαννάκη θράσσος. Και τους απέλυσε και οι δικοί του ζητάν γέφυρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος17/5/13 18:22

    ΑΣ μου πει κάποιος ο φουρικης ως τι πήγε στον Τράγκα ????? Ως τι ????????? Μετά απ αυτό τέλος ψηφίζω γέφυρα κ Βασίλη δονδορο για δήμαρχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος17/5/13 18:33

    Ο βασιλης θα ηταν καλυτερος στους λυριτζηδες ,δεν θα τους αφηνε με την απορια που τους αφησε αυτος εδω, ειναι δεν ειναι στα καλα του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος17/5/13 22:14

    Τι υπογραφή να βάλει ο δοτός ρε φίλε; Νίκος Ευθυμίου; Ε δεν πάει είναι ειδικός σύμβουλος ο άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος18/5/13 00:08

    Να γίνει χίλιες φορές η γέφυρα. Μπράβο στον Γιαννάκη που με έξυπνο τρόπο διέλυσε τις κοινοπραξίες και θέτει αμέσως θέμα γέφυρας. Είναι πολύ καλός χειριστής στις κρίσεις.
    Μακάρι να γίνει η γέφυρα αφού ο οεεσσ το ανοίγει επίσημα το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος18/5/13 00:59

    O FOYRIKHS FILE PIGE ME TIN IDIOTITA TOY TSATSOY. ETSI APLA...KATALABES?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος18/5/13 01:31

    Να γίνει η γέφυρα. Μπράβο στον δήμαρχο που από λάθος χειρισμούς άνοιξε το θέμα. Δεν πειράζει, μας βγήκε σε καλό στους υπόλοιπους. Πάρτε τον στην κοινοπραξία για μόνιμο σύμβουλο να έχουμε γέφυρα σε 2 χρόνια. Γιαννάκη αετόπουλο εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος18/5/13 22:40

    Το ότι ο δήμαρχος έπαιξε το παιχνίδι των εφοπλιστών είναι παραπάνω από εμφανές.
    Το ότι ο δήμαρχος δεν έχει κανένα πρόβλημα να χρησιμοποιεί ψεύδη για να παραπληροφορεί είναι επίσης γνωστό. Ας θυμηθούμε τη δικαστική απόφαση μαϊμού που επικαλείται για να δικαιολογήσει τον κλέφτη Αγγέλου.
    Το σχέδιο ήταν να αποκλεισθεί το νησί για να αναγκασθεί ο υπουργός να υποχωρήσει.
    Τα πληρώματα απολύθηκαν για να μη μπορούν να επιστρατευθούν και έτσι τα φέρι να παραμείνουν δεμένα. Οι τραμπουκισμοί και οι προσπάθειες να μην έρθουν πλοία από άλλες γραμμές αποσκοπούσαν στο να πετύχει ο αποκλεισμός.
    Η λογική ήταν παιδαριωδώς εμφανής αλλά τραμπουκοειδής και φασιστική.
    Χωρίς πληρώματα δεν ταξιδεύουν τα φέρι, άρα τα απολύουμε προληπτικά.
    Χωρίς ξένα φέρι, ο στραγγαλισμός του νησιού είναι δεδομένος, άρα κάνουμε ότι μπορούμε να μην έρθουν. Πόσο μπορεί να κρατήσει ένα ολόκληρο νησί αποκλεισμένο; Ο δήμαρχος απειλούσε για “τσουνάμι καταστροφής”.
    Έλα όμως που ο υπουργός δεν κώλωσε και έφερε πλοία από άλλες γραμμές με ΜΑΤ και λιμενικούς να τα προστατεύουν.
    Εκεί βούλιαξαν τα όνειρα των φεριμποτατζήδων και του απολογητή τους, του δήμαρχου.
    Η γραμμή ομαλοποιήθηκε και οι τσαμπουκάδες έβαλαν την ουρά στα σκέλια.
    Έβαλαν τα χεράκια τους και έβγαλαν τα ματάκια τους.

    Τώρα έχουν ανοίξει οι ασκοί του Αιόλου, θα ανοίξουν συζητήσεις που θα τους προξενήσουν πολύ μεγαλύτερες ζημιές από τα ψίχουλα που τους ζητούσε η ασφάλεια.
    Ήδη αρκετοί έχουν θέσει θέμα καρτέλ και σκέφτονται την επιτροπή ανταγωνισμού, οι καμπάνες θα είναι βαρύτατες. Κάποιοι εξετάζουν το ενδεχόμενο να παραμείνουν στη γραμμή, θα μπει θέμα μείωσης των εισιτηρίων, εκπτώσεων, πολλαπλών διαδρομών, ηλεκτρονικού εισιτηρίου, γέφυρας, κλπ.

    Το φυσάνε και δεν κρυώνει.
    Έγκλημα και τιμωρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.