Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

25 Μαΐ 2016

ΝΔ Β' ΠΕΙΡΑΙΑ: Οι ''μονομάχοι'' για μια θέση στο ψηφοδέλτιο! Άρθρο του piraeuspress.gr

Ξεκίνησαν και στη Β΄ εκλογική περιφέρεια του Πειραιά οι εσωκομματικές ζυμώσεις για τις επερχόμενες Βουλευτικές Εκλογές... και πολλοί είναι οι ενδιαφερόμενοι που θα ήθελαν μια θέση στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ!
Στόχος του Κυριάκου Μητσοτάκη και των στενών συνεργατών του είναι η ανανέωση των ψηφοδελτίων σε μεγάλο ποσοστό, η αξιολόγησή τους, η συμμετοχή των τοπικών κοινωνιών στην επιλογή των προσώπων και η εμπέδωση της νοοτροπίας ότι οι πολιτευτές δεν είναι εν δυνάμει κρατούντες (διοικητές νοσοκομείων, διευθύνοντες σύμβουλοι οργανισμών κλπ).
Αν και τα πράγματα στη Β Πειραιά κυλούν πιο ομαλά σε σχέση με το λιμάνι και την Α Πειραιά, εντούτοις οι εξελίξεις έχουν το δικό τους ενδιαφέρον!
Ο ΙΣΧΥΡΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΤΗΣ Β΄ ΠΕΙΡΑΙΑ

Αδιαμφισβήτητα, ο ισχυρός παίχτης της Β Πειραιά στην παρούσα χρονική περίοδο, είναι ο νέος Πρόεδρος της ΝΟΔΕ και ιατρός-καρδιολόγος Μιχάλης Λιβανός.
Ο Μιχάλης Λιβανός χαίρει της απόλυτης εμπιστοσύνης του στενού περιβάλλοντος και του ίδιου του Κυριάκου Μητσοτάκη, ενώ η αποδοχή του από τα στελέχη της Β Πειραιά είναι σχεδόν καθολική.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ μας, ο Γιατρός είχε εξαρχής αρνηθεί ευγενικά οποιαδήποτε πρόταση ένταξης ή αξιοποίησης του σε ψηφοδέλτιο καθώς τον ενδιέφερε η επανοργανωση της ανύπαρκτης μέχρι τώρα ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ κ το άνοιγμα της παράταξης στα λαϊκά κ νεανικά στρώματα της περιφέρειας.
ΟΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ:

Η πολύ ενδιαφέρουσα συνέχεια στο piraeuspress.gr

51 σχόλια:

  1. Ανώνυμος25/5/16 14:32

    ΑΧ ΚΑΚΟΜΥΡΑ ΝΟΥΔΟΥΛΙΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΚΟΜΥΡΑΚΙΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/5/16 14:55

      Μυδροι εναντίον τσαμπαρη κ συναφιου του στις ανερτητοποιησεις κιαβουρακη κ κοσματου...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/5/16 18:51

      ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΛΕΥΣΟΥΝ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΝΕΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΒΡΕ ΧΑΙΒΑΝΙΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗ.,,,ΞΥΠΝΑΤΕ ΟΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος26/5/16 22:44

      POIOS UA EINAI O EKLEKTOS THS KARDIAS MAS MHPVS PLEYSOYME KAI EMEIS;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος28/5/16 13:46

      ΥΠΟΜΟΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ..... ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ......ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΕΚΟΥΝ ΤΟ ΕΓΚΩΜΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ..... ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΥΠΟΜΟΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ .ΡΕ ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΥΣ ΜΑΥΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος25/5/16 14:55

    Αιάντειο, 23/05/2016
    Αριθμ. Πρωτ.: -10221 -
    ΘΕΜΑ: «Αναπλήρωση προέδρου Δημοτικής Κοινότητας Αιαντείου»
    ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ
    Η Πρόεδρος της Δημοτική Κοινότητας Αιαντείου, έχοντας υπόψη:
    1. Τις διατάξεις του άρθρου 79 παρ. 1 του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α’/2010) «Νέα Αρχιτεκτονική
    της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης», όπως
    αντικαταστάθηκε με την παρ. 16 του άρθρου 6 του Ν. 4071/2014 (ΦΕΚ 89 Α’) και την παρ. 1
    του άρθρου 2 του Ν. 4257/2014 (ΦΕΚ 93 Α’).
    2. Την υπ’ αριθμ. 3302/2014 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Πειραιά
    3. Την υπ’ αριθμ. Εγκύκλιο 43/30565/06-08-2014 του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα
    «Ορκωμοσία των αιρετών των Δήμων, εγκατάσταση των νέων αρχών και εκλογή μελών των
    νέων οργάνων».
    4. Το γεγονός ότι από 25/5/2016 έως και 10/6/2016 είναι επιβεβλημένη η απουσία της
    Προέδρου για προσωπικούς λόγους.
    Αποφασίζει
    Ορίζει ως αναπληρωτή της για την άσκηση των καθηκόντων της λόγω απουσίας της τον Κο Μπούτση
    Νικόλαο του Παναγιώτη μέλος του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Αιαντείου για το χρονικό
    διάστημα από 25/5/2016 έως και 10/6/2016.
    H ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜ.ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ
    ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΠΟΥΤΑΛΗ-ΠΑΥΛΙΔΗ

    ΚΑΛΑ ΤΟ ΕΛΕΓΕ Ο Κ. ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΟΘΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ .ΔΙΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ.{ ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΕΔΡΕ ΣΟΥ ΛΥΝΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΣΟΥ}.ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΤΑ ΕΙΠΕ Η ΜΑΡΙΑ ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΕΔΡΕ Δ.Σ ΟΤΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙΣ ΑΝΕΞΑΡΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ,ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΤΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ ,ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΤΑ ΚΟΠΑΝΑΕΙ Η ΜΑΡΙΑ .ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΖΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ!!ΚΡΑΤΙΕΜΑΙ .ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ;ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΟΥΤΟΥΡΑΔΕΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
    ΕΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/5/16 15:07

      Ανώνυμος25/5/16 14:54
      Κιαβουρακη κ κοσματος αποχαιρετισαν τον αποτυχημένο τσαμπες με μπηχτές.το πουλόβερ ξηλώνεται...

      Απάντηση

      Ανώνυμος25/5/16 15:05
      ΠΛΕΚΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΟΥΛΟΒΕΡ ,ΛΕΦΤΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΧΕΙΜΩΝΙΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ. ΤΟ ΞΗΛΩΜΕΝΟ ΑΣ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΦΤΩΧΟΣ*****

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/5/16 18:34

      ΜΗ ΜΟΥ ΣΤΕΝΑΧΟΡΑΤΕ ΤΟΝ ΤΣΑΜΠΑΡΗ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ
      ΚΑΛΑ ΡΕ ΤΣΑΜΠΑΡΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΣΙΠΑ ΠΑΝΩ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΑΣ ΑΚΟΜΑ??????????

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος26/5/16 00:21

      Ετσι ακριβώς ,όπως τα λές Έιχα άδικο; δεν μπορώ να βλέπω τα παράξενα να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά . και να με αναγκάζουν να βγαίνω από τον εαυτό μου. φωνάζοντας.και βάζοντας και σε δύσκολη θέση την πρόεδρο,για να με επαναφέρει στη τάξη.και την Δήμαρχο να μου λέει ότι δεν είμαι καν σύμβουλος γιατί να τοποθετηθώ; Επιλογή μου ήταν και δεν μετανιώνω. Μπορώ και δίχως να είμαι τίποτα ψηφισμένη να έχω την άποψη μου σωστή η λάθος. Ελάττωμα μου πες το ,δεν μπορώ να μου κλείνουν το στόμα. ΣΚΑΩ!

      Σημειωτέον αγαπητή Πρόεδρε μπροστά σου έχεις πάντα και επικαλείσαι τον κανονισμό ,
      Εγώ έχω ένα που είναι απόφαση 349/17-10-2011 ,εσύ έχεις άλλο; διότι δεν συμφωνώ στο θέμα ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ διαβάζονται στο τέλος του συμβουλίου.και όχι στην αρχή, άρθρο 12 παρ.3 Εαν είναι ο ίδιος τηρήσετε τον.Ευχαριστώ.
      ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος28/5/16 21:30

      Η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου καλά έκανε και διάβασε την ανεξαρτητοποίηση της κυρίας Καβουράκης το λάθος ήταν ότι θα έπρεπε να την διαβάσει στις ανακοινώσεις στο τέλος της συνεδρίασης του Δ.Σ

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος28/5/16 22:00

      Μην έχετε παράπονα Κύριε Μητροπουλε και Κύριε Γαλανάκη που δεν διάβασε τις δικές σας ανεξαρτητοποίησης εδώ δεν διάβασε ομόφωνη απόφαση του κοινοτικού συμβουλίου Αιαντειου η κυρία δημοκρατισσα πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου.Τώρα μην με ρωτήσετε και τι έκανε η πρόεδρος και εκπρόσωπος του κοινοτικού συμβουλίου ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ κυρία Καίτη Μπουνταλη δεν θέλω να απαντήσω γιατί θα είναι όλο μπιπ........

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος29/5/16 00:13

      Η ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΔΕΝ ΦΩΝΑΞΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΙΣ ΑΝΕΞΑΡΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ,ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ.ΦΩΝΑΞΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΟΙΟ ΠΑΝΩ. ΠΑΡΑ ΤΗΣ ΔΟΘΗΚΕ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ .ΔΗΛ ΑΝΕΞΑΡΤΗΠΟΙΗΘΗΚΑΝ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΓΑΛΑΚΗΣ ΑΥΤΟ!!!Η ΘΑ ΚΑΝΕΙ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ Η Κ. ΜΑΡΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος25/5/16 15:01

    Από το Face Book σχολιάζει ο πολύς κύριος -λέμε τώρα- Michael Nannos Τα προβλήματα που υπάρχουν στον Δήμο δεν περιοριζονται δυστυχώς σε αυτά που βλέπεις, βιώνεις και βιώνουμε όλοι φίλε.
    Μακάρι το πρόβλημα του Δήμου να ήταν μόνο οι δρόμοι.
    Που για τους δρόμους όπως έχει ενημερώσει και η Δήμαρχος θα έρθει κονδύλι 2.5 εκ από την περιφέρεια.
    Όσον αφορά τα έργα που αναφέρεις έργο γίνεται και μάλιστα πολύ περισσότερο από τις οικονομικές δυνατότητες του Δήμου.
    Το μεγαλύτερο έργο της σημερινής Δημοτικής αρχής ήταν και είναι το νοικοκύρεμα ιδιαιτέρως των οικονομικών του Δήμου.
    Καταλαβαίνεις γιατί το ζούμε όλοι ότι όταν δεν έχεις λεφτά δεν μπορείς να επισκευάσεις το σπίτι σου και να φτιάξεις πισίνα.
    Εκεί που κατέκτησαν οι προηγούμενοι τον Δήμο, όσα κάνει η σημερινή Δημοτική αρχή είναι θαύμα.
    Όπως είπε και ο Sotiris Nannos η εξίσωση των προηγούμενων με τον χρόνο της σημερινής διοίκησης αλλά και η ισοπέδωση των πάντων είναι μεγάλο λάθος.
    = = = = = = = = = = = = = = = = =
    Με ποια ιδιότητα κάνεις πολιτική καλέ μας Michel;
    Μπορείς να δώσεις κάποιες εξηγήσεις στο πόπολο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/5/16 07:49

      ΜΑΛΟΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΕ ΦΕΚ - ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ-

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος25/5/16 15:07

    Ποσο κοστίζουν οι αφιλοκερδείς υπηρεσίες της κουτομαριας Δημητριάδου στον τέως αποτυχημένο;αλήθεια απέσυρε τη μυνηση η την απειλεί ακομα να της παρει το σπίτι;κλαιμε από τα γελια..ενεργοι δημότες Αργοσαρωνικού..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος25/5/16 17:45

    Σχολάσαμε, σχολάσαμε και πιάσαμε δουλειά να είσαι καλά που έχω και εγω κάτι να απασχοληθώ
    Όλη μέρα δουλειές δουλειές δεν λέει.χρειάζεται και το κουτσομπολιό. Με προκαλείς και ήθελα να ξαπλώσω να ξεκουραστώ ,Αλλά δεν πειράζει ηδονίζομαι να απαντώ σε κάποιους σαν και εσένα και να σας κάνω ξαφνικά να χάνεστε γιατί δεν μπορείτε να με αντιμετωπίσετε.Με αυτή την ευκαιρία που μου δίνεις θα μου επιτρέψεις πρώτα να τοποθετηθώ γι αυτό που με αποκάλεσε η Δήμαρχος εχθές στο Δημοτικό Συμβούλιο και μετά θα ασχοληθώ με εσένα .Μου είπε ότι είμαι υπερασπιστής του κ. Τσαβαρή σας λέω λοιπόν ότι ο Τσαβαρής δεν χρειάζεται υπερασπιστή μια χαρά τα βγάζει πέρα και μόνος του.Η Δημητριάδου δυστυχώς δεν έχετε καταλάβει ότι έχει δικό της μπαιράκι.σας το υπενθυμίζω για τελευταία φορά .Είμαι στα Συμβούλια και έχω και αυτιά και μάτια και ακούω και βλέπω πολύ καλά.Όμως έχω ενα καλό για μένα ,ένα κακό για εσάς όταν υποτιμούν την νοημοσύνη μου. δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου.ΤΕΛΟΣ.
    συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/5/16 17:46

      συνεχεια
      Η σειρά σου τώρα .λές πόσο κοστίζουν οι αφιλοκερδείς υπηρεσίες .ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ αφιλοκερδείς είναι; η έχουν κάποιο κόστος μπερδεύτηκες με τον εαυτό σου που με ένα πενηντάρικο κάνεις και τούμπες.Σου λέω λοιπόν ότι στοιχίζουν οι υπηρεσίες μου στον ΚΑΤΑ την ΓΝΩΜΗ σου αποτυχημένο , όσο στοίχιζαν οι υπηρεσίες μου και στην πετυχημένη .Σε πιάνω αδιάβαστο δεν γνωρίζεις ότι σε όλους τα απέσυρε ακόμη και στην τωρινή Δήμαρχο.Με έχεις
      κόψει για γυναίκα που κλαίω για άψυχα πράγματα; τόσα σπίτια έχω ,μάλιστα του είχα προτείνει να διαλέξει από πριν ,εάν και εφόσον συνεχιζόντουσαν οι μηνύσεις ,αγωγές. ΑφοΎ δεν γνωρΊζεις τι έχει γίνει,ίσως να μη γνωρίζεις ότι έγώ δεν είχα κανένα όφελος να κυνηγώ τον ΤΣΑΒΑΡΗ άλλοι ήταν υποψήφιοι Δήμαρχοι και εγώ τους στήριζα για κάτι καλλίτερο.Δυστυχώς ενω τον κυνηγάγαμε για κάτι τύπου απευθείας αναθέσεις,έργα άνευ μελετών,παραλίες άνευ ναυαγοσώστες,και πολλά άλλα μπορώ να γράφω μια μέρα ολόκληρη Βεβαια ΄τωρα του δίνω ελαφρυντικο διότι παρέλαβε χρέος 43χιλευρω ενα καλλικρατικό δήμο διαβάζοντας μερα νυκτα τις αλλαγές είχε να ενώσει δύο ΔΉΜΟΥΣ τέσσερις ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ,ενω η πετυχημένη τα βρήκε έτοιμα και με λιγότερο χρέος τα μισά.Συνεχίζοντας παρ΄' ότι προχθές θέμα παραλίες του έριχνε ευθύνες ότι πλήρωσε πρόστιμα στο λιμεναρχείο γιατί ο δήμος τα πληρώνει..Ναι φιλαράκο γιατί εγώ και κάποιοι που νόμιζα ότι με στήριζαν,αλλά στήριζαν τους εαυτούς τους γιατί εκείνοι ήταν υποψήφιοι,όχι ΕΓΩ με έκαναν και προχωρούσα κυνηγώντας τον Δήμαρχο πλήρωνοντας πρόστιμα και χάναμε όλοι εμείς . Το κακό είναι ότι ήμουν καλή για μένα ,κακή για τον τέως γιατί κράταγα στοιχεία και μπορούσα και κέρδιζα σε ότι και αν έκανα.Είχαν καταλάβει ότι ένοιωθα κάπως και έβαζα όλες μου τις δυνάμεις και χαιρόμουν όταν κέρδιζα,μόνο που εγώ άργησα να το καταλάβω και χάλασα και την υγεία μου γιατί παρ'ότι είχα όλα τα στοιχεία απόδειξης αυτών που {τον κατηγορούσα}δεν έπαυε να τα βάζω με ένα άθλο.έχει κανείς αντίρρηση ,να μιλήσει τώρα ειδάλλως να σωπάσει. Συμπέρασμα όλοι αυτοί που νόμιζα ότι με στήριζαν δεν τους ένοιαζε αν κάνουν οικονομικό ΚΑΚΟ στο δήμο μας αρκεί να εκθέσουμε τον Τσαβαρή για να μη βγεί Δήμαρχος μέσα σε όλους βέβαια και εγώ.Ίσως ήταν και για καλό του ,διότι εάν δεν δεις τα χειρότερα λέει μια παροιμία δεν εκτιμάς τα καλλίτερα.Αλήθεια κυρία Δήμαρχε ,μια παρένθεση σας ρώτησε ο τέως τι γίνεται με τις Πολυσύχναστες παραλίες; και τους ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΕΣ;Απάντηση σας: Ο Λιμενάρχης δεν μας έχει στείλει έγγραφο ,και άντε τον ΕΔΩΣΕΣ τον άνθρωπο.Αλήθεια η απόφαση:ΑΔΑ Ω2ΣΝΩ1Ε-ΙΛΜ
      ΑΠΌΦΑΣΗ 211/2015 απόφαση δική σας,άλλα νομίζω λέει στο νούμερο 3)τα υπ΄αριθμ.πρωτ.513.6/09/15/15-12-2015 έγγραφο του Γ΄ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ τμήματος (Σαλαμίνας) Ως πολυσύχναστες παραλίες είναι ΣΤΟ ΝΑΤΟ, Ο ΖΕΦΥΡΟΣ, ΚΑΙ Η ΨΙΛΗ ΑΜΜΟΣ σωστή η λάθος δεν μίλησα γιατί θα χάνατε όπως και πέρσι της παραλίες που σας τις πήρε η κτηματική. Εαν φιλαράκο έδινα στοιχεία αφιλοκερδούς κόστους ,θα τα είχα δώσει στον μεγάλο. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΕΤΕ .Φταίω εγω τώρα που με προκάλεσες και τον έμαθαν ΠΟΛΛΟΙ. Εσείς κύριοι της επιτροπής της είπατε τίποτα μετά από την απάντηση που είπε στον τέως;η ακόμη δεν έχετε μάθει ότι ύπάρχει και ο ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΟΣ αλήθεια πολύ μου άρεσε το παρατσούκλι που μου χάρισε ο αγαπητός μου Μιχαήλ.Γιατί σταμάτησαν να κλαίνε τα ματάκια σου από τα γέλια;; γιατί κλαίνε από τα χάλια σας;
      ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/5/16 20:23

      Μαρία μου, κανείς δεν αμφισβητεί ότι ΄και μάτια έχεις και αυτιά έχεις΄, μυαλό μόνο δεν έχεις. Χθες στο δημ συμβ πόσα χιλιόμετρα έγραψε το κοντέρ πήγαινε μέσα έβγα έξω; Απλά κορίτσι μου είσαι για τα σίδερα και με όλα αυτά τα ψέματα και τις αρλούμπες που γράφεις. Είσαι για λύπηση.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος25/5/16 22:18

      Μαρία δώσε πόνο στα νανάκια όταν τους στήριζες ήταν καλά, τώρα τους χαλάς τη μανέστρα.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος25/5/16 22:40

      Απάντηση στον 20:23
      Πολύ θα ήθελες να είχες έστω το μισό του μυαλού μου.
      Δεν το ήξερα ότι με παρακολουθείς και στην τουαλέτα.η με είδες κάπου αλλού;
      Ποία είναι τα ψέμματα και οι αρλούμπες που γράφω ;
      Εσύ είσαι για λύπηση που δεν έχεις το θάρρος ούτε το ονοματάκι σου να γράψεις.
      ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος25/5/16 22:58

      ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ
      ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΒΕΝΤΙΣΣΑ ΤΟ ΛΕΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ .
      ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΑΜΕ ΛΑΘΟΣ ΑΤΟΜΑ.

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος25/5/16 22:14

    Αυτά που ο ομολογεί σήμερα η Μαρία Δημητριάδου είναι φοβερά. Η ίδια λέει ότι την έβαζε η Νάννου να κάνει καταγγελίες σε βάρος του Τσαβαρή!!! Λέει μεταξύ των άλλων η Δημητριάδου"Συμπέρασμα όλοι αυτοί που νόμιζα ότι με στήριζαν δεν τους ένοιαζε αν κάνουν οικονομικό ΚΑΚΟ στο δήμο μας αρκεί να εκθέσουμε τον Τσαβαρή για να μη βγεί Δήμαρχος μέσα σε όλους βέβαια και εγώ." Στη μανία τους και στο μίσος τους εναντίον του Τσαβαρή δεν τους ένοιαζε τίποτε. Την ίδια μέθοδο ακολουθούν και τώρα. Μετά από αυτά ποιος θα τους πιστέψει πια!!! ΑΙΣΧΟΣ - ΑΙΣΧΟΣ - ΑΙΣΧΟΣ!!!





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/5/16 22:24

      Η Μαρία ξενύχταγε ψάχνοντας τις αμαρτίες του Τσαβαρή, τότε την είχαν στα όπα-όπα, τώρα τη βγάζουν τρελή, αυτό είναι το ευχαριστώ των νανόσκυλων.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/5/16 22:49

      E! από τότε που ο τσάβες της έδινε που και που λίγο χαρά, γιατί να μην αλαξοπιστήσει;
      Μπορεί να είναι λίγο απατεώνας αλλά είναι και ψυχοπονιάρης

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος26/5/16 00:00

      απάντηση στον 22:14
      Δεν τα λέω για πρώτη φορά ανώνυμε σχολιαστή ,και ούτε εσύ τα διαβάζεις για πρώτη φορά . Μη προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις Αναφέρω πουθενά όνομα; αναφέρω όλοι οι υποψήφιοι Δημάρχοι Γνωρίζεις πολύ καλά ότι με υποστήριζαν όλοι για όλοι.και έτσι έπαιρνα θάρρος να κάνω τις βλακείες μου ,(ΚΑΤΑΓΓΕΛΊΕς ΜΟΥ)δίχως κανένα προσωπικό όφελος,Είχα χάσει την ψυχική μου ηρεμία, γαλήνη, ησυχία .εκτός την οικονομική ζημία της τσέπης μου.που μπορούσα αυτά τα χρήματα να τα είχα χρησιμοποιήσει για ευχάριστες ατομικές μου καταστάσεις. Δεν μετανιώνω για τα λάθη μου ,έμαθα από αυτά .το έχω πει και άλλη φορά ούτε και θα ρίξω ευθύνη στους υποψήφιους ,μεγάλη γυναίκα ήμουν ας πρόσεχα. Τώρα πιστεύω θα είμαι ποίο προσεκτική. Όμως δεν μπορώ να αφήνω καταστάσεις που με έκαναν και έπαθα όλα τα παραπάνω στηρίζοντας τους, για ένα καλλίτερο αύριο να περνούν ανεξέλεγκτες.Έχω αυτό το κακό ελάττωμα δεν ξεχνώ.και μισώ και την αχαριστία πειράζει;
      ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος25/5/16 22:21

    Δική μου ταπεινή άποψη
    Αριθμός Απόφασης : 79 /2016
    2ο Ημερήσιας Διάταξης Θέμα:
    Διατύπωση απόψεων στο πλαίσιο της διαδικασίας δημόσιας διαβούλευσης της (ΜΠΕ)
    του έργου με τίτλο: «Μονάδα ηλεκτροπαραγωγής από βιομάζα με την τεχνολογία της
    αεριοποίησης ισχύος 960 kW). (Θέση έργου: ΒΙΟ.ΠΑ. Σαλαμίνας, Δήμου Σαλαμίνας
    στην Περιφερειακή Ενότητα Νήσων της Περιφέρειας Αττικής , φορέας έργου:
    «ΔΑΡΒΙΝΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΟΝ/ΠΗ Ε.Π.Ε.

    Ακολουθεί διαλογική συζήτηση που με λεπτομέρεια αναφέρεται στο απομαγνητοφωνημένο
    πρακτικό της Συνεδρίασης και το Δημοτικό Συμβούλιο αφού έλαβε υπόψη του το υπ΄ αριθμ.
    πρωτ οικ. 62681/01.04.2016 έγγραφο Τμ. Συλλογικών Οργάνων & Επιτροπών Περιφέρειας
    Αττικής ,την σχετική Μελέτη του έργου, την εισήγηση της Δ/νσης Περιβάλλοντος, Πρασίνου &
    Καθαριότητας κ. Χατζή Αντώνιου, τις αποφάσεις των Συλλογικών Οργάνων του Δήμου, την
    εισήγηση της Δημάρχου, και την τοποθέτηση του κ. Τσαβαρή Ιωάννη,
    ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ
    Α.- Γνωμοδοτεί αρνητικά επί του έργου με τίτλο: «Μονάδα ηλεκτροπαραγωγής από βιομάζα
    με την τεχνολογία της αεριοποίησης ισχύος 960 kW). (Θέση έργου: ΒΙΟ.ΠΑ. Σαλαμίνας,
    Δήμου Σαλαμίνας στην Περιφερειακή Ενότητα Νήσων της Περιφέρειας Αττικής , φορέας
    έργου: «ΔΑΡΒΙΝΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΟΝ/ΠΗ Ε.Π.Ε.
    Β.- Ο Δήμος να προβεί σε σειρά κινητοποιήσεων και η απόφαση του Δ.Σ/λίου να επιδοθεί
    άμεσα στην Περιφερειάρχη κ. Ρένα Δούρου , στο Αντιπεριφερειάρχη Νήσων κ. Χατζηπέρο
    Παναγιώτη και στους Βουλευτές της Περιφέρειας μας , ώστε να λάβουν γνώση όλων των
    αρνητικών επιπτώσεων που θα προκύψουν από την λειτουργία της Μονάδας στο Νησί μας
    και να υποστηρίξουν την αρνητική θέση του Δήμου επί της ΜΠΕ στο Περιφερειακό
    Συμβούλιο
    Γ.- Οι απόψεις των Συλλογικών οργάνων του Δήμου να αποτυπωθούν το έντυπο Δ11 (ΚΥΑ
    1649/45/14) και να αποσταλούν στην Δ/νση Περιβάλλοντος Περιφέρειας Αττικής και στη
    Δ/νση Περιβάλλοντος και Χωροταξικού Σχεδιασμού της Αποκεντρωμένης Δ/σης Αττικής.
    Έτσι συντάχθηκε το παρόν πρακτικό και υπογράφθηκε από την Πρόεδρο του Δ.Σ.
    Α κ ρ ι β έ ς Α ν τ ί γ ρ α φ ο
    Σαλαμίνα 25-05-2016

    Η Π Ρ Ο Ε Δ Ρ Ο Σ Δ.Σ.
    ΠΟΛΥΖΟΥ – ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗ ΜΑΡΙΑ


    Πιστεύω η απόφαση είναι ελλιπής διότι Εκεί που λέει Ακολουθεί διαλογική ..........αναφέρει την εισήγηση της Δ/νσης Περιβάλλοντος ,Πρασίνου και καθαριότητας ποία από τις δύο 7944/15-4-2016; η την 10312/24-5-2016; -Ποίες αποφάσεις συλλογικών οργάνων;; τι αποφάσεις έχετε των κοινοτήτων;;;τι αποφάσεις (έγγραφα έχετε του κοινού);
    Τέλος αναφέρει:
    Στη συνέχεια υποβάλλει στο Σώμα το υπ΄ αριθμ. πρωτ οικ. 62681/01.04.2016 έγγραφο Τμ.
    Συλλογικών Οργάνων & Επιτροπών Περιφέρειας Αττικής , με το οποίο ζητείται η διατύπωση
    απόψεων των αρμοδίων συλλογικών οργάνων του Δήμου για το αναφερόμενο στο θέμα έργο.
    Κατόπιν ο λόγος δόθηκε στον κ. Χατζή Αντώνιο Αντιδήμαρχο της Δ/νσης Περιβάλλοντος,
    Πρασίνου & Καθαριότητας ,που ενημέρωσε το Σώμα ότι ο Δήμος μας έχει προθεσμία
    κατάθεσης απόψεων έως την 25/05/2016 στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης επί της
    ΜΠΕ για το ανωτέρω έργο. Νομίζω έπρεπε να γράφει το 62681/1-4-2016 έγγραφο με το οποίο ζητείται η διατύπωση των απόψεων των αρμοδίων συλλογικών οργάνων και έχει ημερομηνία λήξεως 25 εργάσιμες ημέρες δηλ΄έχει λήξει ήδη και με ελλιπή απόψεις των συλλογικών οργάνων.αφού δεν μπήκαν στην διαδικασία να το περάσουν.συνεχίζοντας να αναφέρει το έγγραφο 62532/1-4-2016 στο όποίο στη παράγραφο :
    στ) αναφέρει ημερομηνία έναρξης καιν λήξης δημοσίας διαβούλεσης ισχύει από 4-4-2016 εως 25-5-2016 και στη επόμενη παράγραφο αναφέρει:ημερομηνίες έναρξης και λήξης προθεσμίας για κατάθεση απόψεων ενδιαφερομένου ΚΟΙΝΟΥ:από 4-4-2016 εως 11-5-2016 στη Δ/νση Περιβάλλοντος Περιφέρειας Αττικής ΑΡΑ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ.ΣΥΝΕΧΊΖΟΝΤΑς ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΑΠΌ 12-5-2016 ΕΩς 25-5-2016 Στη Δ/νση Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΛΑΒΑΊΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΣΑΚ ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΕΛΛΙΠΗ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ.
    Νομίζω πάντα κατά την κρίση μου σαν ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΌΓΟΣ κριμα την αρνητικές ψήφους σε όσους δόθηκε η ευκαιρία να ψηφίσουν αρνητικά. Ηδη έχουμε χάσει την μπάλα.
    ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος26/5/16 01:03

    Μαρία επειδή αφήνεις πολλά υπονοούμενα και μας έχεις μπερδέψει με τα μισόλογα τύπου " όλοι οι υποψήφιοι δήμαρχοι" , πες μας συγκεκριμένα, σε έβαζε η Νάννου να κάνεις καταγγελίες σε βάρος του Τσαβαρή; Επειδή αυτοπροσδιορίζεσαι ως ντόμπρα, θέλουμε και ντόμπρα απάντηση κυρία μου, καθαρή και ξάστερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος26/5/16 02:41

    Ακου ανώνυμε δεν θα παίξω το βρώμικο παιχνίδι σου. Ούτε θα βάζεις λόγια στο στόμα μου που δεν τα λέω ούτε τα υπονοώ .Τι δεν καταλαβαίνεις όταν λέω όλοι οι υποψήφιοι Δήμαρχοι μαζί με εμένα έβαλαν το χεράκι τους ο καθένας από την πλευρά του. Και σου είπα ότι δεν μπορώ να ρίξω ευθύνη σε κανένα για τις πράξεις μου Όλα στη ζωή μας είναι ένα παιχνίδι ,πες ότι ποντάρισα με λάθος παίχτες,και δεν γνώριζα καλά και το παιχνίδι.έπαιξα και έχασα. Τώρα γνώρισα από κοντά και τους παίχτες και μπήκα στο νόημα του παιχνιδιού και να είσαι σίγουρος δεν θα αφήσω κανένα να με ξανακερδίσει.τουλάχιστον όσο περνάει από το χέρι μου. Τελειώνοντας έχεις να μου πείς τίποτα από τα τωρινά που αναφέρω στα επώνυμα σχόλια μου η προσπαθείς ,να αποπροσανατολήσεις την συζήτηση .δεν το έχεις πιστεψέμε. Και στο κάτω -κάτω ποίος είσαι εσύ που θα κρίνεις τις πράξεις των άλλων;ονοματάκι δεν έχεις; Καθένας γνωρίζει την ευθύνη και το μέγεθος των πράξεων του.Βγάλε επιτέλους την κουκούλα δεν κουράστηκες να την φοράς;
    Ευτυχώς και δεν έχω υποχρεώσεις ,και ξυπνάω ότι ώρα θέλω.με ξενύχτησες πάλι με τις υποτιθέμενες υπόνοιες σου . ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ































    των πράξεων του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/5/16 10:41

      Τα πολλά λόγια και φτώχεια. Σε ξαναρωτάμε λοιπόν γιατί με τα γραφόμενα σου αφήνεις υπονοούμενα για το ήθος της Δημάρχου μας.
      Σε έβαζε η Νάννου να κάνεις καταγγελίες σε βάρος του Τσαβαρή ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/5/16 12:57

      ΣΕ ΤΙ ΣΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΗΣ; ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΛΥΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΕΣΥ ΑΜΑ ΕΙΣΑΙ ΧΑΖΟΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΜΗ ΤΗΣ ΞΥΝΕΙΣ ΤΗΝ ΓΛΙΤΣΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΞΥΣΤΡΑΚΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ.ΑΟ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος26/5/16 09:54

    25-5-2016 17:45 ΑΠΌΣΠΑΣΜΑ

    Αλλά δεν πειράζει ηδονίζομαι να απαντώ σε κάποιους σαν και εσένα και να σας κάνω ξαφνικά να χάνεστε γιατί δεν μπορείτε να με αντιμετωπίσετε.

    ΣΑΣ ΡΟΥΜΠΩΣΕ ΠΑΛΙ Η ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος26/5/16 13:01

    Κυρία Δημητριάδου, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Με τα γραφόμενα σου αφήνεις υπονοούμενα για το ήθος της Δημάρχου μας. Σε ξαναρωτάμε λοιπόν:
    Σε έβαζε η Νάννου να κάνεις καταγγελίες σε βάρος του Τσαβαρή ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
    Θέλουμε ξεκάθαρη απάντηση μιας και είσαι αντράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/5/16 16:59

      Ρε Michelάκο αυτή όπως λες και εσύ είναι αντράκι, εσύ δεν είσαι μωρή λουμπίνα που προσπαθείς ανωνύμως να "πολιτευτείς" ή δεν ξέρεις τι είναι η λουμπίνα; Νακάτι τις σαν κι εσένα

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος26/5/16 13:35

    ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΟΜΠΟΥΚΟΜΑ .Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΣΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΑΛΛΟ ΧΡΟΝΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΑΠΑΝΤΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΡΓΟΣΧΟΛΟΣ. ΘΕΛΕΙ ΜΥΑΛΟ ΦΙΛΑΡΑΚΟ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΒΟΗΘΑΓΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΑΠΟ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΤΙ ΕΑΝ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΣΑΒΑΡΗ ΘΑ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ.ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΞΕΡΑΝΕ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ,ΕΧΕΙ ΩΡΕΣ ΠΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΠΟΝΤΑΡΙΣΑΝ ΕΠΑΝΩ ΤΗΣ ΣΤΟ ΝΑ ΜΗ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΎΣΑΝ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΕΤΣΙ ΚΥΡΑ ΜΟΥ; ΤΑ ΗΘΕΛΕ Ο ΚΟΛΑΡ........ ΣΟΥ.ΝΟΜΙΖΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕ Η ΧΑΖΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΗΣ ΤΟΧΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ. ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΟΙΟ ΠΑΝΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ.ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΤΙ ΖΟΡΙ ΤΡΑΒΑΣ ΚΑΙ ΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ;
    ΕΠΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΠΟΥΔΑΙΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΡΑΔΙΑΣΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΤΣΙ .ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ !! ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΜΗ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ,ΔΕΝ ΚΟΛΩΝΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΩΛΩΝΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΑΚΙ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος26/5/16 14:30

    Σε ευχαριστώ κύριε ,κυρία, με κάλυψες απόλυτα. Είναι γελασμένος ότι και σήμερα θα χάσω τον μεσημεριάτικο ύπνο μου.είπα ηδονίζομαι να απαντώ αλλά ποιό πολύ ηδονίζομαι όταν είμαι κοντά στο σύντροφό μου ,και αυτό θα κάνω. πίστεψε με είναι ποιο γλυκιά ηδονή.
    Αλήθεια όπως λέει ο ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ μου όπως θα σας έλεγε η Δήμαρχος αν σας είχε κοντά. Επι των άλλων τωρινών σοβαρών γεγονότων έχεις κάτι να μας πεις;Και σταμάτα να γυρνάς στα παλαιά αυτά έγιναν και δυστυχώς δεν γυρνούν πίσω .Η επιπολαιότητα και το να πιστεύεις εύκολα τα πάντα και τους πάντες, και να δίνεσαι πληρώνονται, Αλλά συγχρόνως σε κάνουν και αποκτάς και εμπειρία. η Ζωή συνεχίζεται ,και ο Δήμος προχωρά .
    ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ καλό μου μεσημέρι ,και σε εσάς επίσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/5/16 16:21

      Κατάλαβα κυρία Μαρία, την ουρά στα σκέλια και για ύπνο. Άντε όνειρα γλυκά γιατί δεν θέλω να σου χαλάσω τον ύπνο ούτε να σου κλέψω την ηδονή. Μη μας ξεχάσεις όμως όταν ξυπνήσεις, σε περιμένουμε αμάν κι αμάν να μας διασκεδάζεις, το έχουμε ανάγκη.

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος26/5/16 16:08

    Αριθμός Απόφασης : 83 /2016

    6
    ο Ημερήσιας Διάταξης Θέμα:
    «Αποδοχή όρων δόμησης , στην τροποποίηση ρυμοτομικού σχεδίου στη Δ. Κ.
    Κοινότητα Αιαντείου θέση «Άγιος Αθανάσιος» στο Ο.Τ. Γ.170 , που αφορά αλλαγή
    χρήσης γης από χώρο αθλητικού κέντρου, σε χώρο σχολικών κτιρίων»
    Ακολουθεί διαλογική συζήτηση που με λεπτομέρεια αναφέρεται στο απομαγνητοφωνημένο
    πρακτικό της Συνεδρίασης και το Δημοτικό Συμβούλιο αφού έλαβε υπόψη του την την
    υπ΄αριθμ. 9/2016 απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, την υπ΄αριθμ. 13/2016
    απόφαση της Δημοτικής Κοινότητας Αιαντείου που Ομόφωνα έχει εγκρίνει του όρους δόμησης
    στο Ο.Τ. Γ.170, την σχετική εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας και τις ισχύουσες διατάξεις

    ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ
    Εγκρίνει την αποδοχή των όρων δόμησης που προτείνονται στην εισήγηση της
    Τεχνικής Υπηρεσίας επί της τροποποίησης ρυμοτομικού σχεδίου στη Δ. Κ. Κοινότητα
    Αιαντείου θέση «Άγιος Αθανάσιος» στο Ο.Τ. Γ.170 , που αφορά αλλαγή χρήσης γης
    από χώρο αθλητικού κέντρου, σε χώρο σχολικών κτιρίων.
    Έτσι συντάχθηκε το παρόν πρακτικό και υπογράφθηκε από την Πρόεδρο του Δ.Σ.
    Α κ ρ ι β έ ς Α ν τ ί γ ρ α φ ο
    Σαλαμίνα 26-05-2016

    Η Π Ρ Ο Ε Δ Ρ Ο Σ Δ.Σ.
    ΠΟΛΥΖΟΥ – ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗ ΜΑΡΙΑ
    ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΕΔΡΕ ΕΔΩ ΔΕΝ ΣΑΣ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ:: ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ;;

    ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΌΦΑΣΗ 13 ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΝ ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ;
    ΑΡΑ ΤΩΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ



    Αριθμός Απόφασης : 79 /2016
    2ο Ημερήσιας Διάταξης Θέμα:
    Διατύπωση απόψεων στο πλαίσιο της διαδικασίας δημόσιας διαβούλευσης της (ΜΠΕ)
    του έργου με τίτλο: «Μονάδα ηλεκτροπαραγωγής από βιομάζα με την τεχνολογία της
    αεριοποίησης ισχύος 960 kW). (Θέση έργου: ΒΙΟ.ΠΑ. Σαλαμίνας, Δήμου Σαλαμίνας
    στην Περιφερειακή Ενότητα Νήσων της Περιφέρειας Αττικής , φορέας έργου:
    «ΔΑΡΒΙΝΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΟΝ/ΠΗ Ε.Π.Ε.
    ΕΝΩ ΕΙΠΕΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΑΠΑΡΤΙΑ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΕΚΤΑΚΤΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΔΙΑΒΟΥΛΕΣΗ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΟΥ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ .ΠΟΙΟΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΕΡΧΟΤΑΝ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΕΙ ; ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΣ ΑΦΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΚΤΕΛΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΕΣ ΑΝΕΥ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΣΟΥ; ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΗΓΟΥΜΕΝΗ ΦΟΡΑ Ο ΑΛΛΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΝΑΝΝΟΣ. Η ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΑΝΕΛΑΒΕΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΕ 24 ΩΡΕΣ ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙΣ .ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 7 Η ΩΡΑ ΕΣΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ.ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/5/16 16:26

      Μαράκι, λίγα για την Πρόεδρο γιατί η Καίτη δεν είναι Γιάννης, θα σε πάρει και θα σε σηκώσει ομορφουλα μου !!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/5/16 08:50

      ομορφούλα; να πας να κοιταχτείς!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος27/5/16 10:34

      ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΟΜΟΡΦΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ. ΟΜΟΡΦΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ,ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ,Η ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΚΟΡΜΙΟΥ,ΟΧΙ ΚΑΘ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΡΑΚΙ ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ.ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ .ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙΣ.ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ, ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ.ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΒΡΕΣ ΚΑΡΑΒΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ,ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΙΑ?????

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος27/5/16 14:54

      Πρός τον 8:50

      Θα σου πω ένα μυστικό
      Κανένα όμορφο πρόσωπο δεν θα καταφέρει να σε μαγέψει όσο
      μία όμορφη ΨΥΧΗ!!!!
      συμφωνώ 10:34
      και εγώ από κάπου αλλού το αντέγραψα ,αλλά μου άρεσε και συμφωνώ
      ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος28/5/16 10:45

      Ανώνυμος25/5/16 01:52

      O Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής Θεόδωρος Σχινάς με το έγγραφο που παρέλαβε ο Δήμος μας στίς 4/4/2016 με αριθμό πρωτ. 62681/1-4-2015 αναφέρει:
      θέμα:Αποστολή Ανακοίνωσης
      Σας αποστέλλουμε συνημμένα σε αντίγραφο το με αρ. πρωτ.62532/16 έγγραφο μας με θέμα:
      ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΟΙΝΟΥ (Αυτό είναι που δεν γραφτηκε <>)
      και σας καλούμε εντός 25 εργασίμων ημερών να εκφράσετε τη γνώμη σας επί της Μελέτης σύμφωνα με το έντυπο υπό στοιχ.Δ11 που περιλαμβάνεται στο παράρτημα Α της με αρ. οικ..1649/45/14 ΚΥΑ Υπουργών Εσωτερικών-Περιβάλλοντος,Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής(ΦΕΚ45/Β/2014
      Ακόμη αναφέρει: να περασθεί
      Πρός ΔΗΜΟ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
      α)Δημοτικό Συμβούλιο
      β)Επιτροπή Ποιότητας Ζωής
      γ)Δημοτική Επιτροπή Διαβούλεσης
      δ)Συμβούλια τοπικής η Δημοτικής Κοινότητας

      Αλήθεια εγω σαν ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΌΓΟΣ όπως με αποκαλεί ο αγαπητός Μιχαήλ Νάννος αφού δεν έχουν τηρηθεί αυτά που γράφει το έγγραφο δεν ενημερώθηκε το Κοινό ούτε το πέρασαν οι τρείς ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ είναι νόμιμο αυριο που λήγει η προθεσμία και θα τα στείλετε στον ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΥΡΙΟ ΣΧΙΝΑ ΘΕΟΔΩΡΟ;
      Ρωτάω για να μαθαίνω ,και θέλω να ξέρω η πρόεδρος του Δ.Σ θα ζητήσει και σήμερα την ψήφο των ΠΡΟΕΔΡΩΝ των Δημοτικών Κοινοτήτων; Άραγε τι θα πούν όταν έχουν λάβει γνώση από 15/4/2016 απο το έγγραφο που τους έστειλε η υπηρεσία του Δήμου Δ/ση Περιβάλλοντος Πρασίνου & Καθαριότητας με αριθμ. πρωτ.7944
      ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ


      Αυτό ήθελα να διαβάσω κυρία Πρόεδρε και να τοποθετηθώ. αλήθεια το γνωρίζατε αυτό το έγγραφο;και πολλοί άλλοι Σύμβουλοι;
      Όπως ήθελα να πω και για την Κοινότητα μου ότι απόψε έμαθα ότι τους κάλεσε για έκτακτο συμβούλιο την πέμπτη 19/5/2016 στις 19:00 τους πήρε στις τρεις και τριάντα για της επτά δεν μπόρεσαν την πέμπτη δεν έγινε το συμβούλιο λόγω μη απαρτίας .Άλλωστε πολύ καλά είπε ο σύμβουλος της εφόσον την ίδια ώρα είναι η διαβούλευση ποίος θα μας ενημέρωνε; ενώ ερχόμενος στο συμβούλιο της διαβούλευσης έμαθα και κάποια πραγματάκια.Έπρεπε λοιπόν να το επαναλάβει ,όπως πολύ καλά έκανε και ο κ. Νάννος Μιχαήλ Στο κάτω -κάτω δεν ήταν ΕΚΤΑΚΤΟ αγαπητή πρόεδρε έχεις λάβει το έγγραφο με ΜGmail από της 11-4-2016 3KAI 13μ.μ Σε συμβούλεψα και προσωπικά εγώ ,το ανέβασα στο διαδίκτυο ,στο είπε και ο σύμβουλος κ. Γαβρίηλ όταν του έδειξα το έγγραφο με αριθμ. 7944/15-4-2016 Όταν το γνωρίζεις ενα μήνα και τέσσερις μέρες συγνώμη αλλά αυτό δεν λέγεται έκτακτο συμβούλιο.Δεν θα αλλάξουμε και τον Καλλικράτη κατά το δοκούν όπως λέει και ο Μιχαήλ.Αλήθεια ο κ. Ζόγκος γιατί έφυγε και δεν έκατσε να ψηφίσει Αλλά ξέχασα η ΚΟΙΝΌΤΗΤΑ ΑΜΠΕΛΑΚΙΩΝ ,ΚΑΙ ΣΕΛΗΝΙΩΝ δεν μπήκαν καν στη διαδικασία να το φέρουν θέμα Αφού ο Καλλικράτης όπως κατά το δοκούν οι πρόεδροι τον ερμηνεύουν και ψηφίσουν άνευ αποφάσεως του κοινοτικού τους συμβουλίου η αντίθετα από την απόφαση της πλειοψηφίας του κοινοτικού συμβουλίου .και στηρίζουν ότι είναι το σωστό. Ποίος ό λόγος να υπάρχουν οι κοινότητες.για να πληρώνουμε ενοίκια; ,η να μη μπορούμε αν είναι δικά μας τα κτήρια να τα χρησιμοποιήσουμε κάπου αλλού και τέλος να έχει οικονομία ο Δήμος το έξοδο 223 ευρω;των προέδρων.Εαν μπορέσει κάποιος να μας απαντήσει για να ενημερωθώ εγώ ,και πολλοί άλλοι που δεν έχουν το θάρρος να τοποθετηθούν αλλά θα ήθελαν να ξέρουν . Το κοινό πως θα ενημερωθεί;;με ντουντούκα;;Εγω αν ήμουν ο Κ. ΣΧΙΝΑΣ και δεν έβλεπα συμμετοχή του κόσμου (κοινό) και αποφάσεις της κοινοτήτων Ενω τις είχε ζητήσει θα το σκεφτόμουν το θέμα .Εσείς αν είσαστε κ. ΣΧΙΝΑΣ;;θα το σκεφτόσαστε;
      ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ καλή νύκτα και όνειρα γλυκά.




      Ανώνυμος24/5/16 17:40


      ..........................................
      Για να σου λυθεί η υποψία κάνοντας μια αναγνωση των παλαιών σχολίων μου ,βλέπω ότι είχα τοποθετηθεί επωνυμα επι των θεμάτων ,εκτός προσωπικά ,στην Πρόεδρο, Δημόσια στο Δ.Σ και δημοσια στο διάδρομο .Γιατι να κρυφτώ άλλωστε;είπα κάτι που δεν έγινε δημόσια η το γνώριζα μόνο εγώ .Αντε πλύσου να καθαρίσουν τα χεράκια σου απο την λάσπη που μου έριξες και καθάρισε και γύρω γύρω που λέρωσες
      ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος29/5/16 02:23

      Καίτη τι έγινε μπαίνεις στα facebook των δημοτικων συμβουλων Σαλαμινας για να ενημερώνεσε για τα γεγονότα του ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ η θα σε πιάσουν πάλι αδιάβαστη όπως ο Λενης με την πετρελαιοκηλίδα στο χαλιωτη.

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος26/5/16 19:07

    Με θεωρείς ηλίθια να είμαι το Μαράκι;και να γράψω ανώνυμα; να κρυφτώ από που; Αφου αυτά της τα είπα προσωπικά στο διάδρομο την ημέρα του Δ.Σ στο διάλειμμα και στο τέλος και ξέρει η Πρόεδρος ποιοι άκουγαν Ε πρόεδρε εάν τα διαβάσεις εκει που είσαι . Γιατί θα φοβόμουν να γράψω το όνομα μου: σε κάτι που το άκουσαν όλοι .Γράφω τόσα και τόσα .Όπως και σήμερα αυτά τα ίδια τα είπα το πρωί στην κοινότητα παρουσία σε συζήτηση που είχα με τον αντικαταστάτη της Προέδρου.Είναι κάτι κρυφό ;όλοι οι σύμβουλοι τα άκουσαν μέσα στο συμβούλιο και όλοι όσοι ήταν μέσα στο Δ.Σ είναι ΄΄ετσι Πρόεδρε;Κοίτα δεξιά αριστερά που λέει και ο αγαπητός Μιχήλ του Μάνου.και εγω θα συμπλήρωνα, κοίτα και στο κέντρο.Γιατί υποτιμάτε τον εαυτό σας ρίχνοντας λάσπη που σε μένα δεν κολλά. Το μόνο που κάνετε λερώνεται τα χέρια σας.Πρόσεχε όλα τα ανέχομαι αλλά το να βάζεις στο στόμα σου τον σύζυγο μου ,που δεν σας έχει δώσει δικαίωμα θα σε πάρει και θα σε σηκώσει και εσένα ομορφούλη μου. Η Πρόεδρος όταν καταλάβει κάποτε τις συμβουλές μου λυπάμαι αλλά θα είναι αργά
    ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/5/16 21:10

      Πού κολλάει τώρα ο σύζυγός σου ρε μαριώ; Καλά το πήγαινες το ποίημα, το τελευταίο τι το ΄θελες; Τα χάλασες όλα. Ξαναγράψτο σωστά.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/5/16 22:53

      ΤΙ ΠΟΥ ΚΟΛΑΕΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΗΣ; ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ .ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΧΑΣΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΕΙΣΌΔΙΟ ΑΛΛΟ;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος27/5/16 01:40

      Γιατί, Γιάννης ένας μόνο υπάρχει στον κόσμο αυτό;

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος27/5/16 11:14

    Καλημέρα απάντηση στον 8:50
    Γιατί είσαι τόσο ζηλιάρης και δεν αφήνεις να ακούσω και εγω ένα κοπλιμέντο;
    Αν και προτιμώ την τοποθέτηση του 10;34 συμφωνώ και σε ευχαριστώ
    αντε ζηλιάρη.
    απάντηση στόν 1:40
    Για μένα ένας υπάρχει στο κόσμο αυτό. ο σύζυγος μου.
    αν εννοούσε κάτι άλλο δεν θα λύνουμε και γρίφους,
    ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/5/16 16:01

      Εσύ με τέτοιο μυαλό πώς δεν κατάλαβες ότι άλλον εννοούσε;

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος27/5/16 20:22

    Το μυαλουδάκι μου εγώ το κουράζω με πραγματικά γεγονότα,και όχι να λύνει γρίφους
    Εαν και εφόσον θες μας λες για ποίο Γιαννάκη πρόκειται όχι ότι καίγομαι κιόλας. Αφού δεν αφορά τον σύζυγο μου. ζητώ συγνώμη για την τοποθέτηση μου μόνο της τελευταίας παραγράφου.του ποιήματος όπως το αποκαλείς
    ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος29/5/16 01:34

    TON GIANNH AG GIANNH

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.