18 Φεβ 2011
Ο Γιώργος Ανατολάκης δυναμικά μπροστά και για την Σαλαμίνα
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Προτεραιότητα στο συμφέρον των κατοίκων της Β΄ Πειραιώς για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής τους και την καλύτερη εξυπηρέτησή τους από τις Δημόσιες Υπηρεσίες, δίνει ο Βουλευτής Β΄ Πειραιώς του ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργος Ανατολάκης. Πρόσφατα κατέθεσε τις παρακάτω Ερωτήσεις για την Σαλαμίνα, η οποία επιβαρύνεται υπέρμετρα από τα σχέδια και τις παραλείψεις της Κυβέρνησης:
1. Ερώτηση για την ένταξη του Δήμου της Σαλαμίνας στις περιβαλλοντικές επιδοτήσεις. Σύμφωνα με Νόμο, οι Δήμοι στη περιφέρεια των οποίων υπάρχουν διυλιστήρια, αποθήκες καυσίμων, και αποθηκευτικοί χώροι, δικαιούνται επιδότηση. Η επιδότηση αυτή χορηγείται για να ενισχυθούν περιβαλλοντολογικά προγράμματα εναντίον της μόλυνσης που υφίστανται οι κάτοικοι από την παρουσία των πετρελαϊκών εγκαταστάσεων. Η Σαλαμίνα δεν παίρνει επιδότηση παρότι διαθέτει δεξαμενές καυσίμων για τον ανεφοδιασμό του συνόλου των πλοίων του Πολεμικού Ναυτικού αλλά και των πλοίων του ΝΑΤΟ, ενώ στην νησίδα Ρεβυθούσα υπάρχουν εγκαταστάσεις μεταφοράς και αποθήκευσης υγροποιημένου φυσικού αερίου. Εκτός αυτού είναι περικυκλωμένος από τις πετρελαϊκές εγκαταστάσεις του Θριάσιου πεδίου που βρίσκονται σε μηδαμινή απόσταση. Ο Γιώργος Ανατολάκης ερωτά την Υπουργό Περιβάλλοντος: α) Για ποιο λόγο δεν συμπεριλαμβάνεται ο Δήμος της Σαλαμίνας στις σχετικές επιχορηγήσεις, από τη στιγμή που διαθέτει αποθηκευτικούς χώρους πετρελαιοειδών και δεξαμενές αερίου; β) Αντιλαμβάνεστε ότι ο Δήμος Σαλαμίνας υφίσταται επιπλέον περιβαλλοντική υποβάθμιση, από τις εγκαταστάσεις διυλιστηρίων των Δήμων του Θριασίου, που βρίσκονται σε μηδαμινή απόσταση; Τι πρόκειται να πράξετε για να αποζημιωθεί ισότιμα η Σαλαμίνα για αυτήν την υποβάθμιση; γ) Είναι στις προθέσεις σας να συμπεριληφθεί και ο Δήμος της Σαλαμίνας ως δικαιούχος του παραπάνω ειδικού λογαριασμού;
2. Ερωτήσεις για την πρόθεση της Κυβέρνησης να καταργήσει την ΔΟΥ και το Κτηματολογικό Γραφείο Σαλαμίνας. Η Σαλαμίνα αποτελεί τον τέταρτο σε πληθυσμό νησιωτικό Δήμο της χώρας. Η ΔΟΥ εξυπηρετεί σε ετήσια βάση 20.000 φορολογούμενους, εκ των οποίων οι 4.000 είναι ελεύθεροι επαγγελματίες. Το δε Κτηματολογικό Γραφείο, έχει κάθε έτος συναλλαγές ύψους περίπου 6.500.000 €. Πιθανή κατάργηση των παραπάνω υπηρεσιών, θα εξαναγκάσει τους συναλλασσόμενους να καταφεύγουν στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά για τη διεκπεραίωση των υποθέσεων τους.. Επίσης, σε μία περίοδο ιδιαίτερα επαχθή οικονομικά, θα αυξηθεί το κόστος παροχής υπηρεσιών των επαγγελματιών που έχουν συχνές συναλλαγές με τις δύο αυτές υπηρεσίες, όπως είναι οι λογιστές, δικηγόροι και μηχανικοί και το οποίο θα μετακυλιστεί στους κατοίκους του νησιού. Ο Γιώργος Ανατολάκης ερωτά τους Υπουργούς Οικονομικών και Περιβάλλοντος: α) Με βάση ποιά κριτήρια προτείνεται η κατάργηση των δύο Υπηρεσιών που εξυπηρετούν έναν ιδιαίτερα μεγάλο πληθυσμό, όπως αυτός της Σαλαμίνας ο οποίος μάλιστα έχει αυξηθεί κατακόρυφα τη τελευταία δεκαετία; γ) Για ποιο λόγο δε λαμβάνεται υπόψη ο νησιώτικος χαρακτήρας της Σαλαμίνας και αντιμετωπίζεται όπως όλοι οι υπόλοιποι χερσαίοι Δήμοι της Ελλάδας;
Ο Βουλευτής Β΄ Πειραιώς σχεδιάζει επίσης να καταθέσει Ερώτηση για το αποχετευτικό σύστημα της Σαλαμίνας, οι εργασίες του οποίου έχουν σταματήσει λόγω έλλειψης χρηματοδότησης. Το έργο αποτελεί ζωτικής σημασίας για του κατοίκους που θα αναβαθμίσει την ποιότητα της ζωής τους, ενώ κινδυνεύει να στερηθεί και των ευρωπαϊκών κονδυλίων αν δεν ολοκληρωθεί μέχρι τον Ιούλιο.
Ανατολάκης Γεώργιος
Βουλευτής Β΄ Πειραιώς - ΛΑ.Ο.Σ.
1 σχόλιο:
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.
Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).
Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.
Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΑΤΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ........ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ …ΧΑΙΡΟΜΑΙ… Η ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ… ΘΛΙΨΗ… ΑΥΤΗ Η ΕΞΑΓΓΕΛΙΑ ….ΣΙΓΟΥΡΑ …ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ…θα έχουν να λαμβάνουν … και θα εξαρτηθεί πόσο συνεργάσιμοι θα αποδειχθούν ..ΤΟ ΕΡΓΟ… ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ … ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ… συντηρούν… ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΕΛΕΥΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ…. ΠΟΡΘΜΕΙΟ… διευκολύνουν μόνο το αυτοκίνητο ….. ο μηνιαίος τζίρος ξεπερνάει τα 3.5 εκατ!!!!!!. …έχει πέσει στην αντίληψη μου… τα δείγματα…. Καρότα… πρόσφατα το 2009 που έπαιρναν από το θαλάσσιο και χερσαίο χώρο μπροστά στο γήπεδο Αμπελακίων γιατί τα άλλα τα έχουν πάρει εδώ και πολλά χρόνια …. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΕΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΠΡΟΣ ΠΕΡΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΤΙΣ ΑΜΙΓΩΣ ΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ….. θα θίγονταν τα οικονομικά στοιχεία αν ο κόσμος χρησιμοποιούσε τα μέσα μαζικής μεταφοράς ο τζίρος είναι από το αυτοκίνητο…σκεφτείτε ότι το τραμ θα λειτουργούσε στην παλαιά του διαδρομή…. ΚΑΙ αυτοί οι κύριοι το έστειλαν εκεί που δεν το χρειάζονται …..στην Γλυφάδα… πληρώθηκαν για την δημιουργία νέας διαδρομής κλπ το ολοκλήρωσαν… και το τραμ λειτουργεί… αλλά χωρίς επιβάτες!!!! ΣΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ , ΔΕΝ ΧΟΥΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ , ΔΡΟΜΟΥΣ , ΚΛΠ , έχουμε ένα τελευταίο έσοδο που συντηρεί περίπου 2000 οικογένειες Σαλαμινιων που με την σειρά τους συντηρούν την τοπική οικονομία και προέρχεται από την εκμετάλλευση του πορθμείου και θα μας το πάρουν και αυτό….ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ… σίγουρα… ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ …αφού η διέλευση με αυτοκίνητο θα κοστίζει πάνω από 15 ευρώ…ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΙ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΕΣ ΤΩΝ ΦΕΡΡΥ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ….. Κύριοι έχετε και εσείς τις ευθύνες σας ….κάνετε ότι είναι δυνατόν να προκαλείτε πρόβλημα …..ΜΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΣΕ ΟΚΤΩ-ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΣΤΟΛΟΣ ΤΩΝ ΦΕΡΡΥ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ 20-30 ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ…. Μπορεί να βρεθεί λύση και να είναι επ’ ωφελεία όλων…. ΚΥΡΙΩΣ ΟΜΩΣ… ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ… ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΥΦ’ΑΡΠΑΓΗ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ….ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥΣ ΔΙΕΛΕΥΣΗ…. ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΝΗΣΙ…κλπ…κλπ….κλπ…. τα λέμε πάλι……ΚΑΛΧΑΣ…..
ΑπάντησηΔιαγραφή