Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

2 Δεκ 2014

Επίσκεψη του Αντιπεριφερειάρχη Νήσων στον καταυλισμό Ρομά στην Σαλαμίνα

Ανύπαρκτο σύστημα ύδρευσης, παιδιά τα οποία δεν έχουν εμβολιαστεί,  παιδιά με έντονα δερματικά προβλήματα,  ανύπαρκτοι  κάδοι απορριμμάτων. Αυτά είναι ορισμένα από τα προβλήματα που κατέγραψε ο Αντιπεριφερειάρχης Νήσων Παναγιώτης Χατζηπέρος κατά την σημερινή του επίσκεψη στον καταυλισμό των Ρομά στα Βασιλικά Σαλαμίνας. 
Ο Αντιπεριφερειάρχης Νήσων δεσμεύτηκε να έρθει σε συνεννόηση με τον Δήμο Σαλαμίνας, να εξασφαλίσει την προμήθεια ενός κάδου απορριμμάτων στον καταυλισμό  καθώς  και σύνδεση με το δίκτυο ύδρευσης. Επίσης σε συνεννόηση με το κοινωνικό ιατρείο Σαλαμίνας (το οποίο είναι χωρίς τηλεφωνική σύνδεση εδώ και 8 μήνες) εξασφαλίστηκε ο εμβολιασμός και των 19 μικρών παιδιών που διαμένουν στον καταυλισμό εντός των προσεχών ημερών.

107 σχόλια:

  1. Ανώνυμος2/12/14 16:06

    ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΥΡΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ;;;;;; ΑΝΑΛΑΒΕ Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ,ΧΘΕΣ ΕΚΕΙΝΗ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙ ΠΑΡΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΩ ΕΚΕΙΝΗ ΚΑΝΟΝΙΖΕΙ ΝΑ ΕΜΒΟΛΟΙΑΣΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΝ ΝΕΡΟ,ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΔΟΥΣ.ΕΣΥ ΚΑΤΣΕ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ,ΚΑΙ ΑΓΝΑΝΤΕΥΕ!!!!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΕ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΡΟΜΑ. ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΚΡΕΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ!!!!!!!!!!!ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΗ!!!!! ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΣΟΥ ΡΘΕΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/12/14 19:44

      Η ΚΥΡΙΑ "ΔΗΜΑΡΧΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΣ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΑΠΌ ΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ, ΘΑ ΣΑς ...ΣΥΝΔΕΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. ΚΑΗΜΕΝΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΤΙ ΣΟΥ'ΜΕΛΛΕ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/12/14 10:24

      Ο Τσαβαρής χτύπησε με ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΦΡΑΣΗ τη Νάννου και ΑΠΟΣΙΩΠΗΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ που αναφέρει πως το ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΗ ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΣ, "αν και δεν είναι στις προθέσεις της"... Γιατί ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΘΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ (ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΥΤΗ) ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ... Γράφει ο άνθρωπος που τον έχετε ξεσκίσει όλοι οι Νανόσκυλοι, χωρίς να έχετε μπει στον κόπο να ενημερωθείτε ΣΩΣΤΑ και μετά να κρίνετε: "39.220 κάτοικοι, σύμφωνα με την τελευταία απογραφή του 2011, καλούνται να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, για να ...εξοφλήσουν τα σπασμένα προηγούμενων χρόνων που το χρήμα "έρεε άφθονο, χωρίς να σκεφτούν πως δεν έπρεπε να "τρώνε" από τα έτοιμα. Σπαταλούσαν τόσα χρήματα για να διοργανώσουν τη γιορτή του κρασιού, τη γιορτή του ψαρά και τόσες άλλες εκδηλώσεις, στερεύοντας -στην κυριολεξία- το Ταμείο του Δήμου μας"...
      Γράφει ακόμα ο Κ. Βλουτής:Την ρωτώ αν οι ψηφοφόροι της περίμεναν, μετεκλογικά, να δουν τη Δήμαρχό τους να "ενστερνίζεται" την πολιτική του Μνημονίου ή κάτι άλλο από εκείνη και η απάντησή της έχει τον ίδιο σκληρό τόνο στη φωνή: "Ποτέ, στον προεκλογικό μου αγώνα, δεν έκανα παροχολογία, όπως έκαναν άλλοι, τάζοντας στον κόσμο, μόνο και μόνο για να ξαναβγούν... Ποτέ δε υποσχέθηκα στους ψηφοφόρους μου κάτι που να μην μπορώ να το πράξω μετά... Και επειδή καταλαβαίνω που το πάτε θέλω να μεταφέρεται στους αναγνώστες της εφημερίδας: Υπόσχομαι, ως Δήμαρχος όλων των Σαλαμινιωτών πως σε δύο, το πολύ, χρόνια, θα έχω βρει άλλους τρόπους να μαζέψω πόρους, έτσι ώστε να τους ελαφρύνω από τα "χαράτσια. Κι αυτό που σας λέω είναι δέσμευση"!...
      Στη 2σέλιδη συνέντευξή της, που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, τη βρήκα, αναφέρει: Η Δήμαρχος "καλεί όλους τους Σαλαμινιώτες να βάλουν "πλάτη" έτσι ώστε, με το νοικοκύρεμα του Δήμου, να εξοικονομηθούν επαρκείς πόροι τόσοι που "του χρόνου να μπορέσουμε με χαρά να μειώσουμε την επιβάρυνση. Όλοι ζούμε την τραγική οικονομική κατάσταση της χώρας και καταλαβαίνω ότι και το 1 ευρώ είναι δυσεύρετο, αλλά μπροστά στις εκατοντάδες και τις χιλιάδες ευρώ του ΕΝΦΙΑ που μας χαρατσώνουν χωρίς ανταπόδοση, τουλάχιστον στη δική μας περίπτωση θα πιάσουν τόπο, θα προστατέψουμε την υγεία μας και ίσως έτσι αποφευχθεί και η ένταξη στο Πρόγραμμα Εξυγίανσης το οποίο θα είναι πολύ πιο δαπανηρό κι επώδυνο για όλους μας"."...
      ΠΟΙΟΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΣ, ρε, ο άνθρωπος; ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΣΕΙ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ τους και δεν βλέπουμε το χάλι μας, που εμείς φταίμε, για όσα έφαγαν και θα φάνε ακόμα... Γιατί είμαστε ΠΡΩΤΟΙ να τσακωνόμαστε ΜΕΤΑΞΥ μας και όλοι αυτοί "να πίνουν στην υγειά του κορόιδου" του Σαλαμινιώτη! Που έπρεπε ΟΛΟΥΣ να τους διώξουμε απ΄το νησί που το ξέσκισαν τόσα χρόνια. ΑΛΛΟΙ μπορεί να έχουν να πληρώσουν τα χαράτσια της, αλλά ΕΓΩ και μαζί μου κι άλλοι, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ...
      ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑ

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/12/14 13:58

      Η Δήμαρχος δεν έδιωξε τους Ρομα,τους απομάκρυνε από το να κοπρίζουν και να ρυπαίνουν τα δημόσια πάρκα και πλατείες.Εαν εσύ φίλε( Ανώνυμος2/12/14 16:06) δε σ΄αρέσει αυτό τότε να τους πάρεις σπίτι και βάλτους να κατασκηνώσουν στην αυλή ή τη βεράντα σου.Και να προσέχεις τι σου φεύγει από τον π.....και βγαίνει από το στόμα σου.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος2/12/14 16:27

    ΚΑΛΑ ΤΟ ΞΕΝΥΚΤΙΣΑΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ; ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΡΟΥΧΑ. Η ΚΟΙΜΗΘΗΚΑΤΕ ΜΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ; Η ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ.
    ΜΗΠΩΣ ΑΝΤΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΜΠΙΝΙΑΡΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΑΓΑΠΙΟΥ ΕΒΑΛΕ ΕΣΑΣ ΤΩΡΑ ΠΑΡΑ ΤΩ ΔΗΜΑΡΧΩ;;;;;;;;ΡΩΤΩ;;;;;;;;;;;;;;
    ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΕΡΓΩΝ;;;;;;;; ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ;;;;;;;;;;;;ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΕΙ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΣ ΕΡΘΡΕΙ. ΣΟΦΡΑ; ΑΣΤΡΑΚΟ; ΤΡΑΥΛΟ;;ΚΑΡΟΥΣΗ;;;;Κ.Λ.Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος2/12/14 16:34

    Αληθεια ,τωρα που εγγραψες ΑΣΤΡΑΚΟ αυτος που ειναι;;;;;;;;;;; δεν του εδωσαν εξουσια και την εχει κανει με ελαφρια πηδηματακια;; Αυτο παθαινουν οι Ιουδες κυριε ΑΣΤΡΑΚΟ.προδωσες τον αρχηγο σου,γιατι ειχες μοιριστει ψητο,στη Ναννου .και τωρα.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Δεν πειραζει καλα ηταν και αυτα που πηρες. Ομωςι σου εμεινε η ρετσινια << του ΙΟΥΔΑ.>> . εσυ το διαλεξες,ας προσεχες,αν σε νοιαζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/12/14 19:28

      Αριθ.Πρωτ.: 16852 6 Απριλίου 2011 ΑΠΟΦΑΣΗ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ∆ΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ (Α∆Α: 4ΑΓΝΚ-Θ) Άρθρο 10 παρ. 4. Αν ένας σύµβουλος απουσιάζει αδικαιολόγητα από τρεις (3) συνεχείς συνεδριάσεις του ∆ηµοτικού Συµβουλίου ή δεν εκτελεί τις υποχρεώσεις του για διάστηµα που υπερβαίνει τους τρεις (3) συνεχείς µήνες µέσα στο έτος, χωρίς την άδεια του Συµβουλίου, µπορεί να τεθεί σε αργία κατά τις διατάξεις του άρθρου 234 του Ν.3852/2010 και σε περίπτωση υποτροπής να κηρυχθεί
      έκπτωτος. !!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος2/12/14 16:39

    Τι παπαριες γραφετε εδω ετοιμαζουν τον γραφικο καπεταν πετρο για υποψηφιο δημαρχο!!!χαχαχαχα κ ολο το κακο συναπαντημα απο κοντα αυτοι που βουλιαξαν το δημο..ο τεως ο δασοφαγος ο σουβλατζης κλπ κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/12/14 23:16

      Ρε παιδιά πλάκα κάνετε; Τον γραφικό γυμνοσαλιαγκα; Δήμαρχο; Τον μαλαγανα; Τον ψεύτη , τον τοκογλυφο; ΕΛΕΟΣ ΑΔΕΛΦΙΑ. Τα θαύματα γίνονται μια φορά Λοστρομε.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/12/14 21:09

      23.16 εχεις δικιο θυμαμαι πριν απο 8 χρονια περίπου το μεγαλο θαυμα που εγινε στο νησι μας και βγηκε ο πιπης απο το πουθενα.Θυμασαι???Αρα τελος τα θαυματα για το νησι μας.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος2/12/14 16:41

    ΤΟ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ.
    ΕΧΕΙ ΣΩΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ.
    ΕΥΓΕ
    ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΥΓΧΑΡΗΡΗΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗ ΚΟΥΛΟΥΡΗ.
    ΑΛΛΑ ΤΣΙΠΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΒΟΗΘΗΤΟΥΣ.
    ΠΡΟΣΕΧΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ΚΑΛΑ ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΥΓΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΟΝΑΤΙΣΕΙ.
    ΕΣΥ ΘΑ ΤΟ ΧΡΕΩΘΕΙΣ ΑΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΦΥΓΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ. ΑΝΑΡΩΤΗΕΜΑΙ ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ.
    ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΦΤΥΣΙΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος2/12/14 16:58

    Aυτά συμβαίνουν μόνο στη Σαλαμίνα. Έρχεται ο Αντιπεριφερειάρχης και με την Καρούση επισκέπτεται , γράφει η ανακοίνωση καταυλισμό Ρομά στα Βασιλικά και ζητα να πάρουν νερό κ.λπ. Ρώτησε ο Αντιπεριφερειάρχης κα Καρούση εάν το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε να γίνει εκεί κατραυλισμός; Τον ενημέρωσες κα Καρούση ότι Δημοτικό Συμβούλιο είπε όχι; Τον ενγμέρωσες κα Καρούση ότι εκεί έχουμε περιουσίες που δεν μπορούμε να πλησιάσουμε;
    Δεσμεύτηκε λέει η ανακοίνωση να παρουν νερό. Ο αντιπειφερειάρχης παρακάπτει το Δημοτικό Συμβούλιο; Δίνει εντολή ο Αντιπεριφερειάρχης να βάλουν νερό;
    Κα Καρούση βγάλε πρώτα μία ανακοίνωση, που δεν έχεις κάνει, και να μιλάς με σκληρή γλώσσα για τις αυξήσεις στα Δημοτικά τελη και στο νερό και μετά να το παίζεις Δημαρχίνα. Η Δήμαρχος τι κάνει παραμένει αμετοχος παρακολουθώντας τις εξελίξεις; Το Διαλύσατε σε τρεις μήνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/12/14 23:23

      Ρε παιδιά τις ρολό παίζει ο Χ"περος. Από που μας προκυψε αυτός ο τύπος; Σαλαμινομαχος κι αυτός; Α ρε Τάκη Βουδουρη πόσο μας λείπεις.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος2/12/14 17:20

    Καλά η Καρούση το Σύριζα στη Σαλαμινα τι κάνει; Πλακάκια με την Νάννου έτσι λέει ο κοσμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος2/12/14 17:22

    Aυτά συμβαίνουν μόνο στη Σαλαμίνα. Έρχεται ο Αντιπεριφερειάρχης και με την Καρούση επισκέπτεται , γράφει η ανακοίνωση καταυλισμό Ρομά στα Βασιλικά και ζητα να πάρουν νερό κ.λπ. Ρώτησε ο Αντιπεριφερειάρχης κα Καρούση εάν το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε να γίνει εκεί κατραυλισμός; Τον ενημέρωσες κα Καρούση ότι Δημοτικό Συμβούλιο είπε όχι; Τον ενγμέρωσες κα Καρούση ότι εκεί έχουμε περιουσίες που δεν μπορούμε να πλησιάσουμε;
    Δεσμεύτηκε λέει η ανακοίνωση να παρουν νερό. Ο αντιπειφερειάρχης παρακάπτει το Δημοτικό Συμβούλιο; Δίνει εντολή ο Αντιπεριφερειάρχης να βάλουν νερό;
    Κα Καρούση βγάλε πρώτα μία ανακοίνωση, που δεν έχεις κάνει, και να μιλάς με σκληρή γλώσσα για τις αυξήσεις στα Δημοτικά τελη και στο νερό και μετά να το παίζεις Δημαρχίνα. Η Δήμαρχος τι κάνει παραμένει αμετοχος παρακολουθώντας τις εξελίξεις; Το Διαλύσατε σε τρεις μήνες.
    ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΛΕΟΝ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ. ΠΟΙΟΣ ΔΙΟΙΚΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΗΜΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/12/14 18:43

      Η ΝΑΥΜΑΧΗΑ ΛΑΣΠΟΛΟΓΕ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΜ. ΤΕΛΗ
      ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ?ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΖΕΙΣ? ΠΕΣ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΑΧΡΕΙΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΕΡΟ.ΑΡΡΩΣΤΕ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/12/14 20:16

      τη ναυμαχια μη την πιανετε στο στομα σας γιατι εχει κανει πολυ περισσοτερα αποτι τα ζομπι ολα εκει μεσα,
      που ηταν η δημαρχος και η αντιδημαρχος, που ειναι η κοινωνικη τους εαυσθησια μονο για το κοινωνικο σκυλαδικο ενδιαφεροντε;
      ο κοσμος πειναει και αυτοι χτενιζονται ειναι μεχρι να σας παρουμε με τις πετρες χοντρολαμογια αρπαχτικα

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος2/12/14 20:24

      με τι περίμενες να διοικήσει το δήμο; με ποιούς; τους αγράμματους που δεν ξέρουν ούτε το όνομά τους να γράψουν, με τα νούμερα, τα σούργελα, τους φασίστες, τους τραμπούκους και τα λοιπά αποβράσματα που έχει μαζέψει μαζί με τις αδερφάρες και τους παιδεραστές;
      ρε σηκωθείτε να φύγετε παλιοτόμαρα γιατί δεν καταλαβαίνουμε τίποτα.
      Θα σας πάρουμε με τις πέτρες αλήτες.
      Άντε κωλολαμόγια που χαρατσώσατε εμάς για να εισπράξει ο Μηνάς γιατί η δικιά του ήταν ψωνάρα και ήθελε να βγεί Δήμαρχος μοιράζοντας λεφτά στον κοσμάκη που είχε ανάγκη.
      Άντε στο γεροδιάολο απο δώ υποκείμενα που θέλατε και δημαρχιλίκια.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος2/12/14 17:36

    ΠΟΙΟΣ ΔΙΟΙΚΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΗΜΟ; Μα η αξιοτιμος κυρία που έχει κάνει αναστατο το νησί. Και σε λίγο, σα τα πρόβατα θα πληρώνουμε τα αυξημένα Τέλη για να ξεχρεώσει τον άντρα της που τα ξόδεψε για να κάτσει στο θρόνο, ο θυληκός Σαμαράς του Μνημονίου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/12/14 17:50

      Δεν ντρέπεστε ρε τσαβαρολαμόγια του κερατά καθόλου; Δεν έχετε λίγο τσίπα πάνω σας; σκέτο τομάρια είσαστε;
      Για πες μου ρε ηλίθιε, με ποιό τρόπο θα ξεχρεώσει το άντρα της, στην τσέπη της θα τα βάλει τα τέλη;
      Κλέφτες και λωποδύτες είσασταν, λασπάδες και βρωμιάρηδες είσαστε.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/12/14 18:37

      me pente kala gamis@@ pou tha tou kanei!!!!!!!
      ante gami@@@ malak@ pou tha plirosoume emeis to logariasmou tou kyriou
      oust!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος2/12/14 19:03

      ..."στην τσέπη της θα τα βάλει τα τέλη"; Μη ρωτάς. Όταν θα σου έρθει ο λογαρισμός του "μαζί τα φάγαμε' θα πάρεις την απάντηση που σουθ πρέπει. ΜΑΖΕΨΟΥ... Σε πήρανε χαμπάρι... Ναννόσκυλο...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος2/12/14 20:12

      δεν τα φαγαμε μαζι και δεν πληρωνουμε τιποτα.
      η δημαρχεσα ναρθει να παρει ταρχ@@@@@ μου και αν θελει και των υπολοιπων αληταμπορες τραμπουκοι
      ουστ βρωμοσκυλα!

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος2/12/14 18:31

    Ρε ηλίθιε, ε ηλίθιε... Ποιος σου μιλάσει για Τσαβαρή... Για φουσκωμένα Τέλη, παλιοβλήτο, σου μιλάω... Που θα σε υποχρεώσει να πληρώσεις εσύ κι εγώ. Ή μήπως τάχεις και δεν σε νιάζει ντιπ... Υπάρχουν άνθρωποι στο νησί που πεινάνε, ρε βλάκα φερέφωνο και θα τους υποχρεώσει να πληρώσουν ή να κάνουν διακοπή ρεύματος και νερού... Πού να τα βρουν. Μα τόσο γκάου είσαι... Που από το πρωί έχεις πιασει το φτυάρι και θάβεις... Δεν δουλεύεις... Σε πληρώνει η κυρία σου... Αν και σε ξέρω πολύ καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/12/14 18:42

      Αστον ρε φιλε εχει καψει λαδια ο τυπος.
      εδω του μιλαμε για τα τελη που δεν εχουμε να φαμε και κεινος τρομπαρει.
      του τακουμπαει ο μηναρουλης για να τη βγαζει στο ιντερνετ και να γραφει για το τσαβαρη.
      αυτο τον νιαζει. το οτι εχουν γινει ρεζιλι των σκυλων τοχουν παρει χαμπαρι;
      ουαου! οχι! γεια σου τετα με τα ωραια σου!

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος2/12/14 18:58

    << ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ ΖΑΦΕΙΡΗ>>ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 2 Η ΩΡΑ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΑΜΕ ΤΟ ΦΙΛΟ ΖΑΦΕΙΡΗ ΠΟΛΛΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΚΑΠΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ,ΚΑΠΗ ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ,ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΧΟΡΩΔΙΑΣ,Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΡΗΤΩΝ.ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΣ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΔΩΡΙΣΕ 50ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΗ ΜΑΣ. Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΚΡΗΤΩΝ ΕΚΦΩΝΗΣΕ ΕΝΑ ΕΠΙΚΕΙΔΙΟ ΛΟΓΟ ,ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ. ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΤΙΟ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ Ο ΤΕΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΣΟΦΡΑΣ ΣΠΥΡΟΣ
    ,ΠΑΝΤΑ ΤΥΠΙΚΟΣ ΠΑΝΤΟΥ.Ο ΠΡΩΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ.Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Α.ΚΟΙ.ΠΟ.Π ΚΥΡΙΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΑΝΟΒΙΤΣ ΟΛΟΙ Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΑΠΗ ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ,ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ. Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΧΟΡΩΔΙΑΣ ΚΥΡΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ.
    Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΚΙΟΛΑΣ ΑΙΣΘΗΤΗ,ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΜΗΝΑ,ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΕΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΗΣΥΧΑΖΕΙΣ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ.Η ΣΤΙΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΜΕ ΤΑ ΑΝΕΝΔΟΤΑ ΣΟΥ.ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΣΟΥ,ΜΕ ΤΟ ΡΑΚΙ ΣΟΥ,ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΛΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!!!! ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΚΑΠΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΜΕΣΑ!!

    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΕΘΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΠΑΥΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΑ.

    ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος2/12/14 18:58

    Εκεί στο Δημαρχείο αν ακούει κάποιος θα μας απαντήσει αν το μπορντέλο στα Σελήνια θα κλείσει ή θα μείνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/12/14 19:43

      Το μπορντελο εκλεισε..οι τσατσαδες που θα δουλεψουν τωρα...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/12/14 19:57

      Η Δήμαρχος τους είπε ότι θα παραμείνουν εκεί να συνεχίσουν το θεάρεστο έργο τους

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος2/12/14 22:06

      Ρωτήστε την επιπόλαια κ.Καρουση (όπως και να το κάνουμε πιστεύω ότι έχει καλές προθέσεις).Όμως πρέπει να ενημερώνετε από τα σωστά άτομα. Το "θεάρεστο" έργο τους ελπίζουμε να μπει σε "καλουπια" νομιμότητας, αλλιώς........

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος2/12/14 23:14

      Σιγα που θα μεινουν εκει. Θα παρουν δρομο κανονικοτατα. Η αποφαση θα εκτελεστει και αστε να λενε

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος2/12/14 23:29

      Δεν συμφωνώ μαζί σου. Απλά υπερθεματιζω!!!!!

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος2/12/14 23:37

      Να πάνε να πληρώσουν από την τσέπη τους τα λαμογια να νοικιάσουν αίθουσα. Με ξένα κόλλυβα θέλουν να κάνουν κηδείες; Θέλουν δηλαδή και τζάμπα γκαρσονιερα; Α ρε Τσαβαρη γαμω τα δημιουργηματα σου. Δημαρχε καταλογισμό.

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος2/12/14 19:29

    Αριθ.Πρωτ.: 16852 6 Απριλίου 2011 ΑΠΟΦΑΣΗ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ∆ΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ (Α∆Α: 4ΑΓΝΚ-Θ) Άρθρο 10 παρ. 4. Αν ένας σύµβουλος απουσιάζει αδικαιολόγητα από τρεις (3) συνεχείς συνεδριάσεις του ∆ηµοτικού Συµβουλίου ή δεν εκτελεί τις υποχρεώσεις του για διάστηµα που υπερβαίνει τους τρεις (3) συνεχείς µήνες µέσα στο έτος, χωρίς την άδεια του Συµβουλίου, µπορεί να τεθεί σε αργία κατά τις διατάξεις του άρθρου 234 του Ν.3852/2010 και σε περίπτωση υποτροπής να κηρυχθεί
    έκπτωτος. !!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος2/12/14 19:49

    ΜΗΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ.16852/6-4-11 ΑΠΟΦ.ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΣΩΤ,ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ &ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

    ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΣΤΡΑΚΟ,;;;;;;;;;;;;;;;;ΑΝΤΕ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΖΟΥΜΕ ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος2/12/14 21:13

    ΡΟΥΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΜΗΝΥΣΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/12/14 21:51

      A, εσυ πρέπει να εισαι βασρεμενη ιστορια... Σε ΟΛΑ τα μπλογκς το ιδιο γράφεις, μέρες τώρα... Ξέχασες να γράψεις και το υπόλοιπο που συνήθως γραφεις: "ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΧΕΙ ΜΑΓΝΗΤΟΦΟΝΗΣΗ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΣΑΣ ΡΟΥΛΑ"... Πόσο μπιπ είσαι ρε χαμενη παρτίδα...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/12/14 09:50

      Ο Τσαβαρής χτύπησε με ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΦΡΑΣΗ τη Νάννου και ΑΠΟΣΙΩΠΗΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ που αναφέρει πως το ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΗ ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΣ, "αν και δεν είναι στις προθέσεις της"... Γιατί ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΘΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ (ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΥΤΗ) ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ... Γράφει ο άνθρωπος που τον έχετε ξεσκίσει όλοι οι Νανόσκυλοι, χωρίς να έχετε μπει στον κόπο να ενημερωθείτε ΣΩΣΤΑ και μετά να κρίνετε: "39.220 κάτοικοι, σύμφωνα με την τελευταία απογραφή του 2011, καλούνται να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, για να ...εξοφλήσουν τα σπασμένα προηγούμενων χρόνων που το χρήμα "έρεε άφθονο, χωρίς να σκεφτούν πως δεν έπρεπε να "τρώνε" από τα έτοιμα. Σπαταλούσαν τόσα χρήματα για να διοργανώσουν τη γιορτή του κρασιού, τη γιορτή του ψαρά και τόσες άλλες εκδηλώσεις, στερεύοντας -στην κυριολεξία- το Ταμείο του Δήμου μας"...
      Γράφει ακόμα ο Κ. Βλουτής:Την ρωτώ αν οι ψηφοφόροι της περίμεναν, μετεκλογικά, να δουν τη Δήμαρχό τους να "ενστερνίζεται" την πολιτική του Μνημονίου ή κάτι άλλο από εκείνη και η απάντησή της έχει τον ίδιο σκληρό τόνο στη φωνή: "Ποτέ, στον προεκλογικό μου αγώνα, δεν έκανα παροχολογία, όπως έκαναν άλλοι, τάζοντας στον κόσμο, μόνο και μόνο για να ξαναβγούν... Ποτέ δε υποσχέθηκα στους ψηφοφόρους μου κάτι που να μην μπορώ να το πράξω μετά... Και επειδή καταλαβαίνω που το πάτε θέλω να μεταφέρεται στους αναγνώστες της εφημερίδας: Υπόσχομαι, ως Δήμαρχος όλων των Σαλαμινιωτών πως σε δύο, το πολύ, χρόνια, θα έχω βρει άλλους τρόπους να μαζέψω πόρους, έτσι ώστε να τους ελαφρύνω από τα "χαράτσια. Κι αυτό που σας λέω είναι δέσμευση"!...
      Στη 2σέλιδη συνέντευξή της, που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, τη βρήκα, αναφέρει: Η Δήμαρχος "καλεί όλους τους Σαλαμινιώτες να βάλουν "πλάτη" έτσι ώστε, με το νοικοκύρεμα του Δήμου, να εξοικονομηθούν επαρκείς πόροι τόσοι που "του χρόνου να μπορέσουμε με χαρά να μειώσουμε την επιβάρυνση. Όλοι ζούμε την τραγική οικονομική κατάσταση της χώρας και καταλαβαίνω ότι και το 1 ευρώ είναι δυσεύρετο, αλλά μπροστά στις εκατοντάδες και τις χιλιάδες ευρώ του ΕΝΦΙΑ που μας χαρατσώνουν χωρίς ανταπόδοση, τουλάχιστον στη δική μας περίπτωση θα πιάσουν τόπο, θα προστατέψουμε την υγεία μας και ίσως έτσι αποφευχθεί και η ένταξη στο Πρόγραμμα Εξυγίανσης το οποίο θα είναι πολύ πιο δαπανηρό κι επώδυνο για όλους μας"."...
      ΠΟΙΟΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΣ, ρε, ο άνθρωπος; ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΣΕΙ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ τους και δεν βλέπουμε το χάλι μας, που εμείς φταίμε, για όσα έφαγαν και θα φάνε ακόμα... Γιατί είμαστε ΠΡΩΤΟΙ να τσακωνόμαστε ΜΕΤΑΞΥ μας και όλοι αυτοί "να πίνουν στην υγειά του κορόιδου" του Σαλαμινιώτη! Που έπρεπε ΟΛΟΥΣ να τους διώξουμε απ΄το νησί που το ξέσκισαν τόσα χρόνια. ΑΛΛΟΙ μπορεί να έχουν να πληρώσουν τα χαράτσια της, αλλά ΕΓΩ και μαζί μου κι άλλοι, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ...
      ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑ

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος2/12/14 22:41

    Κε Αντι να πάρεις του Ρομά και να τους μεταφέρεις στον Πόρο να τους νοικιάσεις ένα πορτοκαλαιώνα ναχουνε και εισόδημα-δουλειά και να περάσουνε αυτοί καλά και μεις καλίτερα.
    Τις ευαισθησίες σου να τις εκδηλώσεις στην γειτονιά σουκαι στους συγγενείς σου, τον μάγκα εκεί όχι με ξένα κόλυβα άντε για να μην αρχίσουμε χατζηπαπάρα.
    Εσεις Ρομά είναι προτιμότερο να πουλήσετε το οικόπεδο στη Σαλαμίνα και πάτε στον ΠΟΡΟ να σας προστατεύσει ο Αντι κύριος Χατζηπέρος ο οποίος ως καλός ανθρωπος προσφέρεται να σας βοηθείσει θα σας δώσει δωρεά οικόπεδα να εγκατασταθείται, δουλειά και καλά μεροκάματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος2/12/14 23:04

    ποιος ο λογος για να ζει ενας γυφτος? απλα γδαρσιμο το δερμα για να ασπρισει, μετα αλατι στις πληγες και τελος καψιμο σε κοινη θεα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/12/14 23:36

      α να χαθείτε κτήνη μισάνθρωποι

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος3/12/14 00:31

    Κε Αντί.... τι πάει να πεί θα έλθεις σε συνενόηση με το Δήμο; Τι είναι ο Δήμος, φιλανθρωπικό ίδρυμα;
    Τζάμπα ο ένας, τζάμπα άλλος, ποιός θα πληρώσει τα κεφαλιάτικα, εγώ ο ....μαλάκας;
    Να γιατί πάει κατά διαόλου και ο Δήμος και το Κράτος.
    Άσε λοιπόν .....τη συνενόηση με το Δήμο, κι άμα θέλεις να το παίξεις φιλέσπλαχνος πλήρωσέ τα από την τσέπη σου.
    Και όχι μόνο αυτά, αλλά και των άλλων που δεν πληρώνουν το νερό. 10.000 είναι αυτοί. Αυτούς ποιός θα τους νοιαστεί;
    Ευκαιρία κα Καρούση και κε Χατζηπέρο να τους επισκεφθείτε κι αυτούς τους 10.000 που δεν πληρώνουν το νερό, και μετά να βγείτε και να ξαναπείτε ότι θα έλθετε σε συνενόηση με το Δήμο.
    Κατά τα άλλα γκρινιάζει η κα Καρούση γιατί αυξήθηκε η τιμή του νερού. Ρε σανίδα που θέλουμε όλοι !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος3/12/14 07:50

    ΡΕ ΠΑΛΙ Ο ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ? ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΤΟ 5% ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΟΥΣΗ ΚΑΙ ΔΟΣΑΝΕ ΛΥΣΗ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΔΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΟΙ ΡΟΜΑ .ΡΕ ΧΑΤΖΗΠΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΡΟΥΣΗ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ Η ΣΑΛΑΜΝΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΠΑΛΙ ΞΕΝΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΞΕΝΟ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ...ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΥΣ ΣΑΛΑΜΝΙΟΥΣ ΚΑ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/12/14 08:07

      ειδαμε και αυτους που βγαζατε μεχρι σημερα.........που εχουν καταντησει τη σαλαμινα βλαμμενοι. (Σοφρας,αγαπιου κλπ)

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος3/12/14 09:09

    Πολύ αδέσποτο στη Σαλαμίνα. Η φιλοζωική και ο δήμος να κάνουν κάτι. Δεν μπορούμε να πάμε έναν περίπατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος3/12/14 09:12

    Το πρόβλημα με την Καρούση και τον Αντιπεριφερειάρχη είναι ότι αποφάσισαν οι δυό τους ότι εκεί στα Βασιλικά πρέπει να γίνει καταυλισμός δίπλα στις περιουσίες μας που μας κλέβουν καθημερινά.. Η Καρούση ακόμη δεν έχει την εμπειρία και κάνει λάθη. Αποφάσεις για αυτά τα θέματα κα Καρούση παίρνει το Δημοτικό Συμβούλιο. Εσύ είσαι μία. Πρέπει να ρωτήσουμε και τους άλλους 32. Μεγαλύτερο ακόμη λάθος του Χατζηπέρου ο οποίος αποφασίζει χωρίς να ενημερώσει την Δημοτικά αρχή. Δυστυχώς η Δήμαρχος ότι και να της λένε λέει ναί , Έχει χάσε τον έλεγχο. Αυτό είναι τραγικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/12/14 09:49

      Απόφαση το Δημοτικό Συμβούλιο έχει πάρει ομόφωνα διαφωνούσης μόνο της Καρούση και είναι αντίθετη από αυτά που υποσχέθηκε στους ρομά ο Χατζηπέρος.

      Τα ερωτήματα που γεννιούνται είναι πολλά:

      Η Δήμαρχος γιατί δεν συνόδευε τον Αντιπεριφερειάρχη στην επίσκεψη του στην Σαλαμίνα όπως είχε υποχρέωση;

      Γιατί τον συνόδευε η Καρούση και με ποια ιδιότητα;

      Γιατί ο Αντιπεριφερειάρχης δεν ενημερώθηκε έστω από την Καρούση αφού η Δήμαρχος δεν του έκανε την τιμή για την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου; Και υποσχέθηκε τα αντίθετα από αυτά που αποφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο;

      Η Καρούση γνωρίζει ότι έχει πλέον θεσμικό ρόλο και ότι έχει υποχρέωση να ενημερώνει και να μεταφέρει έστω αυτή στον Αντιπεριφερειάρχη τις αποφάσεις των συναδέλφων της και όχι τις δικές της τοποθετήσεις;

      Το λυπηρό είναι ότι μέσα στο γενικό τσίρκουλο που επικρατεί στο Δημαρχείο υπάρχει ένας άνθρωπος -ο αντιπεριφερειάρχης- που δείχνει να ενδιαφέρεται πραγματικά για την Σαλαμίνα και η Δήμαρχος και η Καρούση τον γελοιοποιούν. Θυμόμαστε όλο τον Τύμβο στις Κολώνες και τον Βιολογικό Καθαρισμό στα Αμπελάκια.
      Κρίμα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/12/14 10:23

      το οτι ενδιαφερεται πραγματικα ο Αντιπεριφερειαρχης για την σαλαμινα οπως παραδεχεσαι σημαινει οτι η ΚΑΡΟΥΣΗ που ανηκει στο ιδιο κομμα τον ενημερωνει.αρα ουτε τον γελιοποιει ουτε τον παραπλανει. το να ενδιαφερεσαι για μικρα παιδια ειναι τιμη τους ασχετα με την αποφαση του Δ.Σ. αν εισαι και εσυ ανθρωπος θα σε ενδιεφεραν.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/12/14 10:58

      Η Καρούση είχε υποχρέωση να τον ενημερώσει για την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου και φυσικά για τις απόψεις τις δικές της. Ο Αντιπεριφερείαρχης είναι θεσμικός. Επομένως άσε τα κόμματα στην άκρη. Η Καρούση να τον ενημερώνει για το κόμμα τους όχι για τις αποφάσεις του Δήμου. Γι αυτές είναι υποχρεωμένη η Δήμαρχος. Αν υπάρχει. Δεν μπορεί να υπόσχεται άλλα σε αυτούς τους ανθρώπους από αυτά που έχει αποφασίσει το Συμβούλιο. Να το συζητούσε πρώτα με την Δήμαρχο

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος3/12/14 11:06

      3/12/14 10:23 ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΑΡΟΥΣΗ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΙΣΤΑΚΟΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ ΤΟΥ 2,5% ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.

      Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΛΕΕΙ: Ο Αντιπεριφερειάρχης Νήσων δεσμεύτηκε να έρθει σε συνεννόηση με τον Δήμο Σαλαμίνας, να εξασφαλίσει την προμήθεια ενός κάδου απορριμμάτων στον καταυλισμό καθώς και σύνδεση με το δίκτυο ύδρευσης.

      ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΥΔΡΕΥΣΗΣ Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ Ή Ο ΔΗΜΟΣ;
      Ο ΔΗΜΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΣΥΝΔΕΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΕΙ.
      Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΕΚΤΕΘΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΑΛΛΑ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΟΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΕΙ Η ΚΑΡΟΥΣΗ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος3/12/14 11:10

      Η Καρούση νομίζει ότι βρίσκεται στο σπίτι της και δημιουργεί πολλά προβλήματα και στην ίδια την Δήμαρχο. Με το μπορντέλο στα Σελήνια ψήφισε να κλείσει. Μετά πήγε κι έπιασε τους κυκλους και έκανε την Δήμαρχο να αλλάξει γνώμη γι αυτά που η ίδια εισηγήθηκε.
      Κατά τα άλλα η επαναστάτρια του κ@@@@@ κάθεται και συνεδριάζει παρουσία αστυνομικής δύναμης

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος3/12/14 11:13

      Οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ σε λιγο θαναι κυβερνηση ειτε το θες ειτε οχι.και στη σαλαμινα ηταν αν θυμασαι στις εκλογες πρωτη δυναμη ειτε το θες ειτε οχι .και μονος σου γραφεις δεσμευτηκε να ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ δεν παρακαμπτει ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΤΖΑΒΑΡΟΣΚΥΛΑ που δεν εδωσαν νερο στα παιδακια αθλιε.αντε τωρα στο αφεντικο σου να σου πει ενα μπραβο.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος3/12/14 12:07

      Από τώρα αλλαζονεία; Σκέψου να γίνετε και κυβέρνηση που θα γίνετε γιατί θα ψηφίσουμε Τσίπρα και όχι εσάς τους καβαλοκαβαλημένους.
      Προς το παρόν όμως αλλά και στο μέλλον μαζέψτε την Καρούση

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος3/12/14 12:08

      χαχαχαχαχα εχεις τελικα μεγαλη πλακα. οξω ρε πασοκε που θα ψηφισεις και ΣΥΡΙΖΑ. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος3/12/14 12:33

      Πιστεύω ότι η κ. Καρουση έχει ήδη καταλάβει το λάθος που έκανε . Η λέξη μπορντελο είναι επιεικής στην προκειμένη περίπτωση . Ούτε κάποιοι ψευτοπαραραγοντες με λεφτά του Δήμου θα το παίζουν αγαπητικοι , με δήθεν Κοινωνική προσφορά.Για να τελειώνουμε είναι σύννομη αυτή η ιστορία; Πληρωνονταν νόμιμα τα νοικια από τον Τσαβαρη;Έχουν υποβληθεί από την Αστυνομία δύο μηνύσεις για παράνομη λειτουργια και διαταραξη κοινής ησυχίας; Αυτοί οι άνθρωποι εκεί μέσα είναι υπεύθυνοι μαζί με τον Τσαβαρη για την απώλεια των χρημάτων του Ο.Σ.Κ. και την μη κατασκευή του Δημ.Σχολειου; Είναι ομοίως υπεύθυνοι για το ότι έκρυψαν από τούς γονείς ότι ο Μάριος είχε αγοράσει οικόπεδο για την κατασκευή Νηπιαγωγείου; Αυτό λέγεται Κοινωνική προσφορά η" χρυσωμα του χαπιού των "ερήμων παραπλανήμενων γονιών" που τα παιδιά τους κάνουν μάθημα κάτω από άθλιες συνθήκες; Μήπως ήλθε η ώρα του ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ;

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος3/12/14 12:49

      3/12/14 12:08 είσαι και πολύ μα παρά πολύ μακάκας. Με τους Πασόκους ανεβάσατε το ποσοστό σας από το 4% που ήσασταν. Ξεκαβάλα καλαμοκαβαλημένε

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος3/12/14 12:53

      ΚΟΙΤΑ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΑΤΗΣΕΙ ΛΑΙΚ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΜΠΟΡΝΤΕΛΙΑΡΗΔΕΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΝ Η ΚΑΡΟΥΣΗ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ Η ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟΝ ΛΑΙΚΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΥΘΑ

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος3/12/14 12:53

      Κ. Καρουση και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις, πρέπει να καταλάβετε ότι τα ΣΕΛΗΝΙΑ είναι ιδιαίτερη περίπτωση και θέλει μεγάλη προσοχή στους χειρισμούς τέτοιων θεμάτων. Αν οι Κύκλοι ενδιαφερονται για κοινωνική προσφορά και όχι για το προσωπικό τους συμφέρον και την διασκεδαση τους, να συνεργαστούν με την Δημ. Κοινότητα που εκπροσωπεί Την Τοπική Κοινωνία και τον Δήμο. Και έχουν υποχρέωση να πάρουν θέση για την κοροϊδία του Τσαβαρη στο θέμα της αγοράς του οικοπέδου Μαντουβαλου , του Δημ. Σχολείου, του Νηπιαγωγείου. Ποτέ δεν ειν'αργα.

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος3/12/14 12:55

      Σίγουρα πρέπει να παρέμβει εισαγγελέας ειδικά για το οικόπεδο που είχε αγοραστεί για νηπιαγωγείο από τον Δήμο Αμπελακίων

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος3/12/14 13:19

      Άλλο πάλι και τούτο. Αντε ρε ηλιθιε στειλτω στον εισαγγελέα αν έχεις αρχιδια. Να μαθουμε και που πήγαν τα λεφτά του οικοπεδου που έφαγε ο Τσαβαρης.

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος3/12/14 13:35

      Άλλος είμαι.Τι έγινε θα το στείλεις στον εισαγγελέα; Η μόνο λόγια είσαι; Για όλα τα άλλα που σουγραψα τεκμηριωμένα δεν θα μας πεις τίποτα;Α, και κάτι ακόμη αν' σ ενδιαφέρει.Την αγορά του οικοπέδου την ψήφισε και ο Μαντουβαλος!!!!

      Διαγραφή
    16. Ανώνυμος3/12/14 13:37

      Αυτά να τα λες στην Νάννου και σε κανέναν άλλο κουτό. Στον Τσαβαρή ξέρεις πολύ καλά ότι δεν περνάνε

      Διαγραφή
    17. Ανώνυμος3/12/14 13:42

      ΦΙΛΕ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ; ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΡΥΒΩ ΟΤΙ ΈΧΩ ΧΕΣΤΕΙ ΑΠΑΝΩΜΟΥ ΑΠΌ ΤΟ ΦΌΒΟ.

      Διαγραφή
    18. Ανώνυμος3/12/14 13:47

      Τελικά για πες μας ρε μαγκίτη το αγόρασες το οικόπεδο για το Νηπιαγωγείο ναι ή ου κι αν ου γιατί

      Διαγραφή
    19. Ανώνυμος3/12/14 13:48

      Περνάνε, περνάνε. Όλα στην ώρα τους Γιαννάκη. Να δω που θα πάει η ψευτομαγγια σου.Με την ευκαιρία μιας και μόνος σου αποκαλυφθηκες πες μου πότε θα στείλεις στον εισαγγελέα την αγορά του οικοπέδου;

      Διαγραφή
    20. Ανώνυμος3/12/14 14:01

      Στον 13.47. Ποιον ρωτάς αν αγόρασε η δεν αγόρασε το οικοπεδο; Ποια είναι η απορία σου; Κάντο πιο λιανο.

      Διαγραφή
    21. Ανώνυμος3/12/14 14:04

      Εσένα ρωτάω τον μαγκίτη. Καταλαβαίνεις εσύ

      Διαγραφή
    22. Ανώνυμος3/12/14 14:07

      Μαγκα πες αλεύρι Ο ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙ

      Διαγραφή
    23. Ανώνυμος3/12/14 14:31

      Σε σένα τα λέω που λες ότι είχες αγοράσει οικόπεδο για την κατασκευή Νηπιαγωγείου. Άντε κάνε νανάκια τώρα γιατί τα μικρά παιδιά πρέπει να κοιμούνται το μεσημέρι και συνεχίζουμε το απόγευμα

      Διαγραφή
    24. Ανώνυμος3/12/14 15:17

      Λοιπόν σ'ενημερωνω για τελευταία φορά ότι πάλι δεν σε καταλαβαίνω. 2. Μαγγιτης δεν είμαι. Όμως ξέρω πολύ καλά να προστατευω και να προστατευομαι. 3 . Το οικοπεδο αγοράστηκε για Νηπιαγωγείο και τα συμβόλαια υπάρχουν στην κοινότητα. 4 . αγοράστηκε με ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. και οχι με χρήματα από το Ταμείο του Δήμου, όπως πήγε να γίνει με το οικοπεδο Μαντουβαλου. 5.Ο Μαντουβαλος καλά έκανε και πήγε να το πασάρει αφού βρήκε τον Γιαννάκη πρόσφορο. 6. Όσον αφορά τις απειλές του τύπου μάγκα πες αλεύρι ο Μαντουβαλος σε γυρεύει,εκείνος γνωρίζει ότι με γυρευει; Γιατί αν με ξέρει και με γυρευει εύκολα μπορεί να με βρει.7. Τέλος θα μου πεις τελικά πότε θα πας στον εισαγγελέα; Γιατί έχω πληροφορηθεί ότι ολοκλήρωσε την έρευνα του για το Δημ. Σχολείο. 8.Μαθε ότι ακόμα κι όταν κοιμάμαι σκέπτομαι κι αυτό πρέπει να σε προβληματισει μιας και μου συνιστας, όπως τα μικρά παιδιά, να πάω για νανάκια. Ανοητε δεν ξανασχολουμαι μαζί σου . Ότι ήταν να πεις το είπες. Έχει καταγραφεί.

      Διαγραφή
    25. Ανώνυμος3/12/14 15:35

      Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση 3/12/14 15:17. Μια τελευταία ερώτηση. Το οικόπεδο για το Νηπιαγωγείο λες ότι αγοράστηκε με ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. και οχι με χρήματα από το Ταμείο του Δήμου.
      Μπορείς σε παρακαλώ πολύ να μου πεις με ποιου τα χρήματα αγοράστηκε αφού δεν αγοράστηκε με χρήματα από το Ταμείο του Δήμου;
      Η απορία μου είναι εύλογη και πιστεύω να μην την παρεξηγήσεις κι αυτή
      Η απορία μου

      Διαγραφή
    26. Ανώνυμος3/12/14 15:39

      και άλλη μια ερώτηση και τέλος. Αφού το οικόπεδο είχε αγοραστεί από τον Δήμο Αμπελακίων πως έφαγε τα λεφτά ο Τσαβαρής; Από τον Δήμο της Κούλουρης; Γιατί αν δεν κάνω λάθος ο Τσαβαρής τότε ήταν Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Σαλαμίνας.
      Αν κάνω λάθος διόρθωσε με

      Διαγραφή
    27. Ανώνυμος3/12/14 17:25

      Πάρα το γεγονός ότι είπα πως δεν θα ξανασχοληθω μαζί σου κι επειδή διαβλεπω μια ειλικρίνεια στις απορίες σου, εύχομαι να μη πέφτω έξω, θα σου απαντήσω. 1.Αγοραστηκε από πρόγραμμα του Υπ.Εσωτερικων μετά από αίτημα - πρόταση του Δ.Σ. του Δήμου για χηματοδοτηση που έγινε αποδεκτό από τον τότε Υπουργό.
      2 . Επειδή ο ιδιοκτήτης εν τω μεταξύ απεβίωσε, υπήρξε αντιδικία των κληρονομων που δεν έχει ακόμη επιδικαστει.
      3 . Όπως ητο φυσικό και εκ του Νομου επιβεβλημενο τα χρήματα μεταφέρθηκαν στο Ταμείο του νέου Δήμου.
      4.Το ερώτημα είναι αν υπάρχουν ακόμη στο ταμείο η είχαν την τύχη των άλλων ειδικευμενων αυτό μπορείς και μόνος σου να το διαπιστώσεις.
      5 . Πιστεύω να ήμουν κατατοπιστικος γιατί έτυχε να γνωρίζω το θέμα από πρώτο χέρι.

      Διαγραφή
    28. Ανώνυμος3/12/14 19:32

      Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Αφού δεν αγοράστηκε οικόπεδο δεν φταίει ο Τσαβαρής που δεν έφτιαξε νηπιαγωγείο στα Σελήνια. Επίσης δεν είσαι σίγουρος ότι τα λεφτά τα έφαγε ο Τσαβαρής. Καλό θα είναι πρώτα να είμαστε σίγουροι για κάτι κα μετά να κατηγορούμε τους άλλους

      Διαγραφή
    29. Ανώνυμος3/12/14 22:20

      Λοιπόν εκπλήσσομαι για αυτό που δείχνεις ότι κατάλαβες. Που είπα εγώ ότι δεν αγοράστηκε οικοπεδο; Ξαναλέω και αγοράστηκε και τα Συμβόλαια είναι στην Κοινότητα και στον Δήμο . Επίσης σε προκάλεσα να ελέγξεις ΜΟΝΟΣ σου αν τα ξένα λεφτά είναι στο Ταμείο του Δήμου ή όχι. Εγώ ξέρω πολύ τι έχει γίνει. Και είμαι σίγουρος γι αυτά που ξέρω πάντα. Τέλος πάντων νομίζω
      ότι το θέμα εξαντλήθηκε και πολύ σύντομα τα πράγματα θα πάρουν τον δρόμο τους.

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος3/12/14 10:25

    Ο Τσαβαρής χτύπησε με ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΦΡΑΣΗ τη Νάννου και ΑΠΟΣΙΩΠΗΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ που αναφέρει πως το ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΗ ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΣ, "αν και δεν είναι στις προθέσεις της"... Γιατί ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΘΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ (ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΥΤΗ) ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ... Γράφει ο άνθρωπος που τον έχετε ξεσκίσει όλοι οι Νανόσκυλοι, χωρίς να έχετε μπει στον κόπο να ενημερωθείτε ΣΩΣΤΑ και μετά να κρίνετε: "39.220 κάτοικοι, σύμφωνα με την τελευταία απογραφή του 2011, καλούνται να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, για να ...εξοφλήσουν τα σπασμένα προηγούμενων χρόνων που το χρήμα "έρεε άφθονο, χωρίς να σκεφτούν πως δεν έπρεπε να "τρώνε" από τα έτοιμα. Σπαταλούσαν τόσα χρήματα για να διοργανώσουν τη γιορτή του κρασιού, τη γιορτή του ψαρά και τόσες άλλες εκδηλώσεις, στερεύοντας -στην κυριολεξία- το Ταμείο του Δήμου μας"...
    Γράφει ακόμα ο Κ. Βλουτής:Την ρωτώ αν οι ψηφοφόροι της περίμεναν, μετεκλογικά, να δουν τη Δήμαρχό τους να "ενστερνίζεται" την πολιτική του Μνημονίου ή κάτι άλλο από εκείνη και η απάντησή της έχει τον ίδιο σκληρό τόνο στη φωνή: "Ποτέ, στον προεκλογικό μου αγώνα, δεν έκανα παροχολογία, όπως έκαναν άλλοι, τάζοντας στον κόσμο, μόνο και μόνο για να ξαναβγούν... Ποτέ δε υποσχέθηκα στους ψηφοφόρους μου κάτι που να μην μπορώ να το πράξω μετά... Και επειδή καταλαβαίνω που το πάτε θέλω να μεταφέρεται στους αναγνώστες της εφημερίδας: Υπόσχομαι, ως Δήμαρχος όλων των Σαλαμινιωτών πως σε δύο, το πολύ, χρόνια, θα έχω βρει άλλους τρόπους να μαζέψω πόρους, έτσι ώστε να τους ελαφρύνω από τα "χαράτσια. Κι αυτό που σας λέω είναι δέσμευση"!...
    Στη 2σέλιδη συνέντευξή της, που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, τη βρήκα, αναφέρει: Η Δήμαρχος "καλεί όλους τους Σαλαμινιώτες να βάλουν "πλάτη" έτσι ώστε, με το νοικοκύρεμα του Δήμου, να εξοικονομηθούν επαρκείς πόροι τόσοι που "του χρόνου να μπορέσουμε με χαρά να μειώσουμε την επιβάρυνση. Όλοι ζούμε την τραγική οικονομική κατάσταση της χώρας και καταλαβαίνω ότι και το 1 ευρώ είναι δυσεύρετο, αλλά μπροστά στις εκατοντάδες και τις χιλιάδες ευρώ του ΕΝΦΙΑ που μας χαρατσώνουν χωρίς ανταπόδοση, τουλάχιστον στη δική μας περίπτωση θα πιάσουν τόπο, θα προστατέψουμε την υγεία μας και ίσως έτσι αποφευχθεί και η ένταξη στο Πρόγραμμα Εξυγίανσης το οποίο θα είναι πολύ πιο δαπανηρό κι επώδυνο για όλους μας"."...
    ΠΟΙΟΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΣ, ρε, ο άνθρωπος; ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΣΕΙ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ τους και δεν βλέπουμε το χάλι μας, που εμείς φταίμε, για όσα έφαγαν και θα φάνε ακόμα... Γιατί είμαστε ΠΡΩΤΟΙ να τσακωνόμαστε ΜΕΤΑΞΥ μας και όλοι αυτοί "να πίνουν στην υγειά του κορόιδου" του Σαλαμινιώτη! Που έπρεπε ΟΛΟΥΣ να τους διώξουμε απ΄το νησί που το ξέσκισαν τόσα χρόνια. ΑΛΛΟΙ μπορεί να έχουν να πληρώσουν τα χαράτσια της, αλλά ΕΓΩ και μαζί μου κι άλλοι, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος3/12/14 12:59

    ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ: "χαχαχαχαχα εχεις τελικα μεγαλη πλακα. οξω ρε πασοκε που θα ψηφισεις και ΣΥΡΙΖΑ. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ."
    ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΒΛΑΚΑ; ΤΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΠΡΙΝ 4 ΧΡΟΝΙΑ ; ΠΟΙΟΗΤΑΝ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥ; ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΣΕ ΤΟ 5%. Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΚΑΝΕ ΚΟΜΜΑ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ. ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΦΥΓΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ, ΗΡΘΑΜΕ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ. ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΘΕΛΕΙΣ; ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΤΩΡΑ ΕΊΝΑΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ; ΠΑΣΟΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ. ΕΧΕΤΕ ΥΠ ΌΨΙΝ ΣΑΣ ΌΤΙ ΕΑΝ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ (ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ) ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΘΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥ 5%.; ΞΕΚΑΒΑΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΧΟΥΝ ΕΛΘΕΙ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΜΕ ΥΠΟΣΧΕΤΙΚΗ. ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΒΛΑΚΕΙΕΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ Η ΚΑΡΟΥΣΗ ΠΗΡΕ 5% ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΩΣ ΚΟΜΑ ΠΗΡΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ. ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ Ο ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ. ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 5% ΠΟΥ ΠΗΡΕ Η ΚΑΡΟΥΣΗ. ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΤΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΡΕΥΣΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος3/12/14 15:14


    Απάντηση στον Κώστα Βλουτή που την έκανε γυριστή.

    Ο κύριος Βλουτής συνεχίζει να γαυγίζει με την ουρά στα σκέλια.!
    Ο κύριος Βλουτής δεν έκανε απλώς "λάθος στη διατύπωση" ή "λάθος στην ανάπτυξη" των δηλώσεων της κυρίας Νάννου όπως ισχυρίζεται, αλλά ανέστρεψε τελείως το περιεχόμενο και το νόημα των δηλώσεων της. Αυτό λέγεται λαθροχειρία και πλαστογραφία κύριε Βλουτή.
    Ο κύριος Βλουτής προσπαθεί με λεονταρισμούς και μυξοκλάματα να αποφύγει την απόλυτη ξεφτίλα και τις βαριές συνέπειες που προβλέπει ο νόμος.
    Ας το σκεφτόσουν πριν κάνεις τις πλαστογραφίες και τις λαθροχειρίες σου κύριε Βλουτή, κόβοντας και ράβοντας τις δηλώσεις της κυρίας Νάννου κατά το δοκούν.
    Κύριε Βλουτή, ήταν πολύ πιο έντιμο να βάλεις ολόκληρο το κείμενο των δηλώσεων χωρίς κοπτοραπτική που άλλαζε τελείως το νόημα και τις προθέσεις της Δημάρχου.
    Θα απέφευγες έτσι τις δικαιολογημένες παρεξηγήσεις των προθέσεών σου και την ένταση που προκλήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο με αποκλειστικά δική σου ευθύνη.
    Kύριε Βλουτή, αν δεν καταλαβαίνεις τι λέει ο συνομιλητής σου, καλύτερα να συμβουλεύεσαι κάποιον που ξέρει ελληνικά και να μην γράφεις αρλούμπες.
    Δυστυχώς κύριε Βλουτή όλοι καταλάβαμε τι λέει η κυρία Νάννου εκτός από εσένα και τον κύριο Τσαβαρή.
    Δυστυχώς κύριε Βλουτή όλοι ξέρουμε τον αγώνα που κάνει η κυρία Νάννου να μην μπούμε στο παρατηρητήριο εκτός από εσένα και τον κύριο Τσαβαρή.
    Δυστυχώς κύριε Βλουτή όλοι ξέρουμε τις προθέσεις της κυρίας Νάννου που αποφεύγει σαν τον διάολο το λιβάνι να κάνει απολύσεις και μετατάξεις και να επιβάλλει μέτρα παρατηρητήριου εκτός από εσένα και τον κύριο Τσαβαρή.

    Τυχαιο??


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/12/14 17:41

      ΕΣΥ δε θέλεις κι εδώ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. Σου την έδωσα σε ΑΛΛΟ ΜΠΛΟΓΚ που έγραψες ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ... COPY PASTE... COPY PASTE... COPY PASTE... Τώρα θα πάω και σε άλλα μπλογκς να σε "τρακάρω"... ΓΕΛΟΙΕ, κομματόσκυλε...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/12/14 17:43

      Τον ξέρουμε πιος είναι, τον ξέρουμε... Και ο μήνας έχει ...9 είναι αυτός...

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος3/12/14 15:34

    Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση 3/12/14 15:17. Μια τελευταία ερώτηση. Το οικόπεδο για το Νηπιαγωγείο λες ότι αγοράστηκε με ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. και οχι με χρήματα από το Ταμείο του Δήμου.
    Μπορείς σε παρακαλώ πολύ να μου πεις με ποιου τα χρήματα αγοράστηκε αφού δεν αγοράστηκε με χρήματα από το Ταμείο του Δήμου;
    Η απορία μου είναι εύλογη και πιστεύω να μην την παρεξηγήσεις κι αυτή
    Η απορία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/12/14 17:59

      Σου έχω απαντήσει πιο πάνω στο ίδιο ερώτημά σου.

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος3/12/14 16:06

    Τι θέλετε να πείτε πάλι με τον Βλουτή όλα τα Ναννόσκυλα; Τον ξεσκίσατε τον άνθρωπο τι είπε και πως τα είπε. Οι αυξήσεις που έκανε 50% σε Δημοτικά τέλη και το νεράκι του κόσμου αυτό δεν λέει τίποτε;. Τι καλύτερη απόδειξη είναι από αυτό ότι τα είπε στον Βλουτή κάπως έτσι. Εάν δεν είχε βάλει καμιά αύξηση να βρίσω και εγώ τον Βλουτή. Τον ξεσκίσατε τον άνθρωπο και δεν κοιτάτε και τις δικές σας κοτσάνες που κάνετε μια με την Γιαννακάκη, μια με τον Αντιπεριφερειάρχη και φθάνει στο σημείο να κάνει ανακοίνωση η Βουλευτής από το γραφείο της και να διαψεύδεται αυτά που της είχατε πει. ΕΛΕΟΣ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΧΙΡΗΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ , ΕΧΕΤΕ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΤΗΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/12/14 16:56

      Ρε τρόμπα ποιος σου είπε ότι κάθε λαδιάρης μπορεί να παραποιεί και να αντιστρέφει τις δηλώσεις της Δημάρχου?
      Ποιος σου είπε ότι κάθε αργυρώνητος δημοσιογραφίσκος έχει δικαίωμα να κόβει και να ράβει τις δηλώσεις της Δημάρχου για να της αποδώσει ευθύνες και προθέσεις που ποτέ δεν είχε?
      Κανείς δεν τον κατηγόρησε για την αναφορά του στις αυξήσεις των δημοτικών τελών.
      Κανείς δεν τον κατηγόρησε για την αναφορά του στα μέτρα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Σαλαμίνα.
      Κατηγορείται για την αντιστροφή των προθέσεων της κυρίας Νάννου.
      Κατηγορείται για την πρόθεση που της αποδίδει να κάνει απολύσεις και μετατάξεις και να εφαρμόσει μέτρα παρατηρητήριου, τη στιγμή που πιστεύει τα εντελώς αντίθετα.
      Αυτή είναι η κατηγορία και είναι βαρύτατη.

      Το λάδι και η παραπληροφόρηση πληρώνονται ακριβά κύριοι λαδοπόντικες.

      Διαγραφή
  27. Ανώνυμος3/12/14 17:36

    16:56 ΞΕΧΝΑΣ ή δεν διάβασες (το πιο πιθανό) που έστειλε σε όλα τα τοπικα μέσα ΕΠΙΣΤΟΛΗ, που δημοσιεύθηκε ακόμη κι εδώ που βρίζεις χωρίς να σεβαστεις κρυμένος στην ανωνυμία σου που τα έγραφε και τα υpέγραφε κι όλας...
    Τί προανήγγηλε η κυρία σου στην επιστολή της;
    "Η ένταξη στο ανωτέρω Πρόγραμμα, συνεπάγεται μεταξύ άλλων και τα εξής:
    α. Καμία πρόσληψη
    β. Επιβολή υποχρεωτικών μετατάξεων προσωπικού (σε άλλους Δήμους)
    γ. Αύξηση των ιδίων εσόδων του Δήμου με την επιβολή επιπρόσθετων φόρων, τελών, δικαιωμάτων και εισφορών
    δ. Αύξηση του συντελεστή επιβολής του τέλους επί των ακαθαρίστων εσόδων από 0.5 που είναι σήμερα στο 2% (4 φορές επάνω).
    ε. Αύξηση του ανώτατου συντελεστή Τ.Α.Π. από 0.35 που είναι σήμερα στο 3 τοις χιλίοις (9 φορές επάνω) και επιβολή του τέλους υποχρεωτικά από το Δήμο σε όλα τα ακίνητα του νησιού μέχρι την οικονομική εξυγίανσή του.
    στ. Περιορισμός των δαπανών μόνο για την μισθοδοσία αυτών που θα παραμείνουν στο Δήμο και μόνο για τις απολύτως αναγκαίες ανελαστικές δαπάνες".
    Να τις χέσω τις προθέσεις της όταν εμένα με χαρατσώνει γιατί κάποιοι τα φάγανε.
    Να το χέσω, ρε βαλτέ, όταν θα με υποχρεώσει να την πληρώνω για το αίσχος του Δήμου τους, όταν είμαι άνεργος και δεν έχω να τα ταΐσω τα 2 μου παιδιά...
    Να χέσω την πρόθεσή της... Η πρόθεση δεν τρώγεται, ρε κι εγώ υποφέρω... Που ξεχυθήκατε όλοι να την υπςρασπίζεστε ενώ πολλοί από εμάς υποφέρουν κι εσεις στ@ρχ@δ@@ σας... Πού είναι ρε η αλληλεγγύη που μας έκαναν να τρωγόμαστε σα τα σκυλιά κι αυτοί χάιρονται με την κατάντια μαςς
    ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΛΗΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/12/14 17:45

      αργυρώνητος δημοσιογραφίσκος;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;... Προσποιείσαι... Πόσο μ.... είσαι;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/12/14 18:50

      16:56 τρόμπα εγώ... λαδιάρης ο Βλουτής που αντιστρέφει τις δηλώσεις της Δημάρχου. Δλδ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑΧΕΙ ΠΡΗΞΕΙ ΠΩΣ " το χρήμα "έρεε άφθονο, χωρίς να σκεφτούν πως δεν έπρεπε να "τρώνε" από τα έτοιμα. Σπαταλούσαν τόσα χρήματα για να διοργανώσουν τη γιορτή του κρασιού, τη γιορτή του ψαρά και τόσες άλλες εκδηλώσεις, στερεύοντας -στην κυριολεξία- το Ταμείο του Δήμου μας"... ΠΟΥ ΔΗΛΩΣΕ Η ΚΑΝΑΚΑΡΑ ΣΟΥ. ΔΛ ΤΑ ... ΑΝΤΕΣΤΡΕΨΕ Ο ΒΛΟΥΤΗΣ, ΔΕΝ ΤΑΧΕΙ ΠΕΙ;;; ΚΑΘΟΛΟΥ; ΑΡΑ Σ Υ Μ Φ Ω Ν Ε Ι Σ ΠΩΣ Δ Ε Ν Τ Α Ε Ι Π Ε!!! ΠΟΣΟ ΓΕΛΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/12/14 22:03

      Λαδόγιαννη 17:36,
      Όλα αυτά που λες είναι μέτρα παρατητηρίου που η Δήμαρχος μάχεται με νύχια και με δόντια να τα αποφύγει.
      Για τον λόγο αυτό έκανε τις πρόσφατες αυξήσεις των πέντε ευρώ το μήνα που είναι ψίχουλα μπροστά σε αυτά που ΘΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΟΥΝ να εφαρμόσει ΑΝ ΔΕΝ έπαιρνε τα μέτρα και ΑΝ ΕΜΠΑΙΝΕ στο παρατηρητήριο.
      Ο λαδοδημοσιγράφος αντί να πει την αλήθεια ότι η Δήμαρχος μάχεται με νύχια και με δόντια να αποφύγει τα μέτρα του παρατηρητήριου της αποδίδει την ΠΡΟΘΕΣΗ να τα εφαρμόσει.
      Αυτό λέγεται λαθροχειρία και πλαστογραφία μετά χρήσεως κύριε αρπαχτόγιαννη.
      Κρίμα το λάδι που έσταξες..

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος3/12/14 22:15

      παρατρεχάμενε 18:50,
      Όλα αυτά που λες είναι αλήθεια και σίγουρα τα έχει πει η Δήμαρχος αλλά βαραίνουν τις σπατάλες και τα χρέη του Τσαβαρή.
      Ο Βλουτής δεν κατηγορείται για αυτά αλλά γιατί αποδίδει στην κυρία Νάννου την πρόθεση να κάνει απολύσεις και μετατάξεις και να επιβάλλει τα μέτρα που αναφέρει ο λαδόγιαννης (17:36), ενώ τα απεχθάνεται σαν το διάβολο το λιβάνι και τα πολεμάει με όλες της τις δυνάμεις..
      Κατάλαβες χαζούλη??

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος3/12/14 23:28

    Φίλε δεν θέλω να πω τίποτα παραπάνω αλλά θα ήθελα να διαβάσεις τη συνέντευξη της Νάννου. Και τότε θα δεις ποιος αποδίδει τι... Σας έχουν χωρίσει σε 2 στρατόπεδα πρώην και νυν κι εκείνοι κάθονται και το απολαμβάνουν. Δεν μπορεί να το λες χωρίς να έχεις προσωπική και τεκμηριωμένη άποψη... Δεν μπορεί να λες για "πρόθεση" όταν αναφέρει λόγια Δημάρχου: "
    39.220 κάτοικοι, σύμφωνα με την τελευταία απογραφή του 2011, καλούνται να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, για να ...εξοφλήσουν τα σπασμένα προηγούμενων χρόνων που το χρήμα "έρεε άφθονο, χωρίς να σκεφτούν πως δεν έπρεπε να "τρώνε" από τα έτοιμα. Σπαταλούσαν τόσα χρήματα για να διοργανώσουν τη γιορτή του κρασιού, τη γιορτή του ψαρά και τόσες άλλες εκδηλώσεις, στερεύοντας -στην κυριολεξία- το Ταμείο του Δήμου μας"...
    Η Δήμαρχος της Σαλαμίνας, κα Ισιδώρα Νάννου, που της "έλαχε", επί δημαρχίας της, να διαχειριστεί την πιο δύσκολη περίοδο που διανύει το νησί, με τους κατοίκους της εξουθενωμένους από τις μνημονιακές πρακτικές και με έναν πρωθυπουργό που λέει πως "βγαίνουμε, σιγά σιγά, από το Μνημόνιο", μπαίνει στη διαδικασία της "μνημονιακής πρακτικής" για να μην παραδοθεί, στο Παρατηρητήριο του υπουργείου Εσωτερικών, ο Δήμος, "όπου, τότε, τα πράγματα θα είναι, σαφώς, πολύ πιο δύσκολα"!...
    Παρακάτω γράφει: "Την ρωτώ αν οι ψηφοφόροι της περίμεναν, μετεκλογικά, να δουν τη Δήμαρχό τους να "ενστερνίζεται" την πολιτική του Μνημονίου ή κάτι άλλο από εκείνη και η απάντησή της έχει τον ίδιο σκληρό τόνο στη φωνή: "Ποτέ, στον προεκλογικό μου αγώνα, δεν έκανα παροχολογία, όπως έκαναν άλλοι, τάζοντας στον κόσμο, μόνο και μόνο για να ξαναβγούν... Ποτέ δε υποσχέθηκα στους ψηφοφόρους μου κάτι που να μην μπορώ να το πράξω μετά... Και επειδή καταλαβαίνω που το πάτε και για να προλάβω την επόμενη ερώτησή σας που σχεδόν την μαντεύω, θα σας υποσχεθώ τούτο, το οποίο θέλω να μεταφέρεται στους αναγνώστες της εφημερίδας: Υπόσχομαι, ως Δήμαρχος όλων των Σαλαμινιωτών πως σε δύο, το πολύ, χρόνια, θα έχω βρει άλλους τρόπους να μαζέψω πόρους, έτσι ώστε να τους ελαφρύνω από τα "χαράτσια". Κι αυτό που σας λέω είναι δέσμευση"!...
    Στη 2σέλιδη συνέντευξή της που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ (αυτή που εκμεταλλεύτηκε ο Τσαβαρής για να κάνει παιχνίδι σε βάρος της, λέει ακόμα: " Κατά την κα Νάννου, την ευθύνη για "το αποτέλεσμα της ανερμάτιστης οικονομικής διαχείρισης του Δήμου", την φέρει η απελθούσα Αρχή, διότι "όσο και να το φώναζα, ποτέ δεν κατάλαβαν ότι ο Δήμος είναι ένας Οργανισμός παροχής υπηρεσιών προς τους δημότες ανταποδοτικού χαρακτήρα, όπου έξοδα και έσοδα πρέπει να ισοσκελίζονται. Ήθελαν να το παίξουν πολιτικοί και όχι διαχειριστές, και ιδού τα αποτελέσματα. Ο άκρατος λαϊκισμός και ανευθυνότητα οδήγησαν το Δήμο σε δραματική υστέρηση των εσόδων του με αποτέλεσμα τη δημιουργία τεράστιων ελλειμμάτων. Η κάλυψη αυτών είχε σαν συνέπεια την απορρόφηση των εισπραττόμενων πόρων που προορίζονταν για άλλους σκοπούς, δημιουργώντας έτσι έναν φαύλο κύκλο ελλειμμάτων και χρεών, τα οποία διογκώθηκαν με την έλλειψη στρατηγικής και νοικοκυρέματος αλλά και ασύστολης σπατάλης για φιέστες και γιορτές κρασιού".
    Τέλος, καλεί όλους τους Σαλαμινιώτες να βάλουν "πλάτη" έτσι ώστε, με το νοικοκύρεμα του Δήμου, να εξοικονομηθούν επαρκείς πόροι τόσοι που "του χρόνου να μπορέσουμε με χαρά να μειώσουμε την επιβάρυνση.
    Όλοι ζούμε την τραγική οικονομική κατάσταση της χώρας και καταλαβαίνω ότι και το 1 ευρώ είναι δυσεύρετο, αλλά μπροστά στις εκατοντάδες και τις χιλιάδες ευρώ του ΕΝΦΙΑ που μας χαρατσώνουν χωρίς ανταπόδοση, τουλάχιστον στη δική μας περίπτωση θα πιάσουν τόπο, θα προστατέψουμε την υγεία μας και ίσως έτσι αποφευχθεί και η ένταξη στο Πρόγραμμα Εξυγίανσης το οποίο θα είναι πολύ
    πιο δαπανηρό κι επώδυνο για όλους μας".
    Σου δείχνουν λόγια που δεν αποδίδονται στη Δήμαρχο; Είναι άδικο να συνεχίζετε αυτό το γαϊτανάκι... Κι είναι αμαρτία νέοι άνθρωποι να κοπανιούνται μεταξύ τους, για ένα πολιτικό παιχνίδι που είναι στημένο χρόνια, σε βάρος όλου του λαού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/12/14 23:35

      Τη διάβασα τη συνέντευξη της Νάννου στο διαδίκτυο, Εμπλεξαν τον άνθρωπο άδικα... Μας αξίζει αυτό που ζούμε... Αφού έχουμε τέτοιους ξεφτίλες να μας κυβερνήσουν... Κι αυτός ο Τσαβαρής πολύ ανακατώστρα ρε πούστη... Κι η άλλη κοιμάται όρθια. Κάτι άλλο θα σκαρφιστεί τώρα ο Γιαννάκης να την ξαναχτυπήσει πάλι... Κι εμείς θα πληρώνουμε τα χαράτσια... Μοιρασμένα πράγματα...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/12/14 23:45

      ΝΑΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΙΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΗΚΑΝΕ ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΥ Η ΝΑΝΝΟΥ "ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΤΟ 1 ΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΕΥΡΕΤΟ ΑΛΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΕΝΦΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΑΡΑΤΣΩΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΠΙΣΟΥΝ ΤΟΠΟ"
      ΑΥΤΟ ΡΕ ΦΙΛΕ Ο ΤΣΑΒΑΡΗΣ ΤΟΝ ΕΒΑΛΕ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙ; ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΠΕ; ¨ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ" ΣΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΕ. ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΑΝ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΟΝ ΒΛΟΥΤΗ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑ Π@Δ@ΞΕΙ ΑΝΑΠΟΔΑ... ΕΙΝΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΟΥ ΛΕΩ...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος4/12/14 01:43

      ... "Ναι, όσο σκληρό και αν ακούγεται, πρέπει να επιβάλλω μέτρα μνημονίου (χωρίς εισαγωγικά, σας παρακαλώ)
      ... Και δεν θα κάνω καμία πρόσληψη, και θα μπω στη διαδικασία να απολύσω, και να μετατάξω σε άλλους Δήμους προσωπικό, και να επιβάλλω φόρους για την αύξηση εσόδων στο ταμείο του Δήμου, παίρνοντάς τα από τον κόσμο που με ψήφισε".

      Αυτά τα λόγια ο απατεώνας δημοσιογράφος τα βάζει στο στόμα της Δημάρχου ενώ πιστεύει τα εντελώς αντίθετα.
      Αυτά τα λόγια ο βρωμιάρης δημοσιογράφος τα καταλογίζει σαν προθέσεις της Δημάρχου ενώ δηλώνει τα εντελώς αντίθετα.
      Αυτά τα λόγια ο σκοτεινός δημοσιογράφος δεν τα ανασκεύασε στην κλαψομου#ίστηκη απάντησή του.
      Αυτά τα λόγια χρησιμοποίησε ο Τσαβαρής στο δημοτικό συμβούλιο για να καταλογίσει προθέσεις στην κυρία Νάννου που ουδέποτε είχε..
      Χοντροειδέστατη πλαστογραφία με προφανείς σκοπούς και εμφανέστατο εμπνευστή..

      Τα υπόλοιπα είναι νάχαμε να λέγαμε.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος4/12/14 01:57

      Kύριε λησταρχόγιαννη 23:28, ποιος σου έδωσε όλη τη συνέντευξη της κυρίας Νάννου?
      Γιατί δεν τη δημοσίευσε ο εντολέας σου?
      Η θρασοπουστίαση δεν έχει όρια.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος4/12/14 02:01

      εντολοδόχος

      Διαγραφή
  29. Ανώνυμος4/12/14 08:22

    ο γιαννακης χτυπαει την δήμαρχο γιατί γνωρίζει πολύ καλά πως για την κατάντια του δήμου και τα άδεια ταμεία που άφησε είναι ο κύριος υπεύθυνος. Δημιουργεί καταστάσεις για να μην βγαίνει στην επιφάνεια η βρώμικη θητεία του. Κάνει αντιπερισπασμούς προφυλάσσοντας τον εαυτό του και όχι την Σαλαμίνα, που οφείλει όλη μαζί να τον είχε οδηγήσει στα πορθμεία και να τον είχε διώξει χωρίς επιστροφή από το νησί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος4/12/14 10:39

    ΚΥΡΙΑ ΝΑΝΝΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΜΗΝΥΣΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/12/14 13:00

      Σε τσούζει η όπισθεν?
      Βάλε τσαβαρόλαδο να σου περάσει.
      Πες του λήσταρχου να κάνει μήνυση στον τριανταφυλλόπουλο.
      Η Ρούλα έκραξε το Βλουτή και αυτός ανασκεύασε κλαψομου#ιάζοντας.
      Ο λήσταρχος έβαλε την ουρά στα σκέλια και τον ρούφηξε αμάσητο.
      Ρούφα το τσαβαρόλαδό σου και άντε να κλάψετε μαζί..

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/12/14 13:41

      Για να το λες εσύ για την όπισθεν κάτι θα ξέρεις εκεί στην αραπιά τα πράγματα ήταν δύσκολα σε καταλαβαίνω!
      Δε σε κατάλαβα ζεις σ' αυτό το νησί ή είσαι αλλού; Πότε μωρή μικρή Λουλού ανασκεύασε ο Βλουτής τα γραφόμενα του;
      Ο "λήσταρχος¨ θα ρουφήξει τ' αυγό του για να χει βροντερή φωνή στα συμβούλια όταν θα σας ξεφωνίζει και σεις θα ρουφάτε το αγγούρι σας..........................

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος4/12/14 14:24

      Tην αράπικη τη φάγατε στις εκλογές και θα την τρώτε συνέχεια επί πέντε χρόνια.
      Το λαδάκι να μη λείπει για να σας έρχεται πιο γλυκά.
      Ο Βλουτής μιλάει για λάθος διατύπωση και λάθος ανάπτυξη των απόψεων της κυρίας Νάννου.
      Τι είναι αυτό λησταρχόγιαννη??
      Τη βροντερή φωνή να τη φυλάξει για τους οικονομικούς επιθεωρητές.
      Προς το παρόν ακούμε βροντερές πορδές..

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος4/12/14 14:29

      Πού έμαθες αρπαχτόγιαννη όλη τη συνέντευξη της κυρίας Νάννου?
      Ποιος στην έδωσε?
      Ο εντολοδόχος βλουτόγιαννης..

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος4/12/14 16:52

      13:00 14:29 ΑΝΩΝΥΜΩΝΑΝΝΑΚΙΑ ΠΕΙΤΕ ... ΑΛΕΥΡΙ ... ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΟΧΑΡΑΤΣΟ ΤΗΣ ΚΥΡΑΣ ΣΑΣ ΣΑΣ ΓΥΡΕΥΕΙ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος4/12/14 16:56

      14:24 Ο ΒΛΟΥΤΗΣ ΦΕΡΕΦΩΝΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟ ΛΛΕΙ ΠΑΝΙΒΛΑΞ ΓΙΑ ΛΑΘΟς ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ Η ΚΥΡΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΣΤΟΝ ΒΛΟΥΤΗ ΞΕΧΕΖΕΙ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΡΤΟ ΔΗΜΟ ΠΑΛΙΟΞΕΦΤΙΛΑ ΑΣΧΕΤΕ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΡΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ... ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ???? ΠΟΣΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΙΚΑ. ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΕ...

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος4/12/14 22:44

      Σωστά λες, η Δήμαρχος στη συνέντευξή της ξεχέζει το ληστή αλλά ο πουλημένος δημοσιογράφος τα έπνιξε όλα.
      Το μόνο που τον ένοιαζε ήταν να βάλει στο στόμα της λόγια που ποτέ δεν είπε και ποτέ δεν ενοούσε.
      Ο αλητόγιαννης είναι ο μόνος που έχει τη συνέντευξη αλλά δεν τη δημοσιεύει.
      Πού τη βρήκε αφού την έχει μόνο ο βλουτόγιαννης, ο εντολοδόχος του.?
      Ούτε να κρυφτείτε δεν ξέρετε.
      Λαμογιοκλεφτρόνια..

      Διαγραφή
  31. Ανώνυμος4/12/14 17:03

    16:56 αστον ειναι ξεφτιλα ο καραγκιοζης που τον βαζει η ναννου για να συντηρει την προστυχη ιδεα της (και καλα δεν ξερει για τη συνέντευξη) μονο και μονο για να περασει τα μετρα
    απο το 2015 τα λεμε
    τσαβαρης και ναννου πεξνε ασχημα με τον βλουτη που δεν ζει στη σαλαμινα για να ξερει
    και καλύτερα ο ανθρωπος
    θα ειχε παθει πλακα λεμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος7/12/14 21:33

    AN KAI KAΘΗΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΙ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
    Σαλαμίνα 27 Νοεμβρίου 2014.

    Δελτίο Τύπου.
    Η Ομοσπονδία Εξωραϊστικών Εκπολιτιστικών Συλλόγων Σαλαμίνας, στην έκτακτη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της, την 26η Νοεμβρίου 2014, ομόφωνα:
    Καταγγέλλει και Καταδικάζει την αιφνιδιαστική και αδικαιολόγητη απόφαση της Δημάρχου Σαλαμίνας κυρίας Ισιδώρας Παπαθανασίου – Νάννου να ακυρώσει την τελευταία στιγμή την ενημέρωση των μελών του διοικητικού συμβουλίου και των προέδρων των συλλόγων μελών της ΟΕΕΣΣ, για την οποία είχε δεσμευτεί προφορικά στο προεδρείο της Ομοσπονδίας, παρουσία του αντιδημάρχου κυρίου Νικολάου Αγαπίου.
    Θεωρούμε ότι η ενέργειά της αυτή δεν συμβάλει καθόλου στην ανάπτυξη συνεργασίας μεταξύ δημοτικής αρχής και συλλόγων, θέση που επανειλημμένως έχει διατυπώσει.
    Καταγγέλλει και Καταδικάζει την δημοτική αρχή της κυρίας Ισιδώρας Παπαθανασίου – Νάννου:
    1. Γιατί επέλεξε την εύκολη και κοινωνικά ανάλγητη λύση της υπέρογκης αύξησης των δημοτικών τελών, επιβάρυνση η οποία θα επιδεινώσει την ήδη άθλια οικονομική κατάσταση των κατοίκων της Σαλαμίνας, όταν μάλιστα όπως φαίνεται στην απόφαση 200/2014, περιορίζει στο έπακρο τις προσφερόμενες παροχές (ηλεκτροφωτισμού και καθαριότητας) προς τους κατοίκους. Αντίθετα αφήνει ανέγγιχτες τις εταιρείες των ναυπηγιών, την ΟΛΠ ΑΕ, τα ιχθυοτροφεία και Ρεβυθούσα.
    2. Γιατί εγκατέλειψε το σενάριο συνεργασίας με την ΕΥΔΑΠ που προέβλεπε μεταξύ άλλων και την εφαρμογή ενιαίου τιμολογίου ύδρευσης και στους καταναλωτές του δημοτικού δικτύου ύδρευσης που θα ήταν, αφενός σημαντική ελάφρυνση των κατοίκων της περιφέρειας και αφετέρου του Δήμου. Απεναντίας επέλεξε την αύξηση του δημοτικού τιμολογίου ύδρευσης επιβαρύνοντας του καταναλωτές με το ποσόν του των 875 χιλιάδων ευρώ ετησίως το οποίο ισοδυναμεί με την αξία 1.784.000 κυβικών μέτρων νερού που χάνονται λόγο της ανύπαρκτης συντήρησης του δημοτικού δικτύου. Σημειώνουμε μάλιστα, ότι στο τεχνικό πρόγραμμα δεν προβλέπεται καμία συντήρηση του δικτύου.
    Καλεί την Δήμαρχο Σαλαμίνας κυρίας Ισιδώρας Παπαθανασίου – Νάννου, να επανεξετάσει τις αποφάσεις της σε ρεαλιστικότερη βάση συνεκτιμώντας την άθλια οικονομική κατάσταση της μεγάλης πλειοψηφίας των κατοίκων της Σαλαμίνας και παράλληλα να αναπτύξει πρωτοβουλίες διεκδίκησης χρηματοδότησης από άλλες οικονομικές πηγές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.