Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

26 Οκτ 2018

Όταν ο Ολάντ έκρυψε τον αθηναϊκό ήλιο


του Βαγγέλη ΣΠΑΝΟΥ
Τουλάχιστον μία φορά τον μήνα, ενδείκνυται μία βουτιά στη Σαλαμίνα. Έτσι και την Τρίτη πήγαμε στο Αιάντειο, τη "χειμωνιάτικη" παραλία μας στη Σαλαμίνα. Αν και ούτε χειμώνας είναι, ούτε έβρεχε, ούτε φυσούσε δυνατά.
Σε αντίθεση με πριν από τρία ακριβώς χρόνια, όταν είχε έρθει για διήμερη επίσημη επίσκεψη ο Ολάντ στην Ελλάδα.
Στις 22/10/2015 η θάλασσα είχε γίνει καφέ από τη βροχή και τον νοτιά. Αλλά στις 23/10 αν και έβρεχε πάλι, τουλάχιστον γύρισε σε βοριά και καθάρισαν τα νερά.

H Le Monde είχε γράψει τότε ότι ο αθηναϊκός ήλιος κρύφτηκε, μόλις ο Ολάντ προσγειώθηκε στην Ελλάδα. Αλλά και ο ίδιος ο Γάλλος πρόεδρος είχε αποκαλύψει ότι και τις δύο φορές που είχε έρθει για επίσημη επίσκεψη στη χώρα μας, έβρεχε.
Τρία χρόνια μετά, η Le Monde γράφει αυτή τη φορά ότι 14 εκ. άνθρωποι μπορεί να κινδυνέψουν από την πείνα στην Υεμένη.
Συνολικά 22 εκ. άνθρωποι, το 75% του πληθυσμού χρειάζονται προστασία και 8,4 εκατομμύρια εξ αυτών βρίσκονται σε καθεστώς επισιτιστικής επισφάλειας. Mάλιστα, ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ για ανθρωπιστικές υποθέσεις Mark Lowcock εκτιμά ότι αυτή η τάση θα συνεχιστεί και σύντομα 14 εκ. άνθρωποι θα βρεθούν στα πρόθυρα του λιμού στην Υεμένη.
Ένα εσωτερικό σημείωμα που εστάλη στις 18 Οκτωβρίου στα 15 κράτη μέλη του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ ενημέρωνε εκτενώς για την ανθρωπιστική κατάσταση στη χώρα.Στις 16 Οκτωβρίου το Παγκόσμιο Επισιτιστικό Πρόγραμμα εξέφρασε τον φόβο ότι μέχρι και 12 εκ. άνθρωποι θα βιώσουν πείνα στην Υεμένη τους επόμενους μήνες.
"Η επισιτιστική κρίση στην Υεμένη είναι καθαρά συνέπεια του πολέμου" δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων (AFP) o Mark Lowcock, επισημαίνοντας ότι οι τιμές των αγαθών πρώτης ανάγκης έχουν αυξηθεί κατά 45%, ενώ το ριάλ, το νόμισμα της χώρας, έχει υποχωρήσει κατά 47% έναντι του δολαρίου.
Ήδη μία τεράστια ανθρωπιστική προσπάθεια είναι σε εξέλιξη με πάνω από 200 φορείς να φέρνουν βοήθεια, υλοποιώντας ένα διεθνές πλάνο. Οι δωρεές, αλλά και το να μην εμποδίζονται οι εισαγωγές στη χώρα είναι κάτι πολύ σημαντικό.
Από το 2015 οι αντάρτες Houthis μάχονται ενάντια στον σαουδαραβικό συνασπισμό που στηρίζει την εξόριστη κυβέρνηση της Υεμένης, η οποία μετέφερε την έδρα της από την πρωτεύουσα Σαναά στο Άντεν, ενώ οι νεκροί είναι σχεδόν 10 χιλιάδες.

115 σχόλια:

  1. Ανώνυμος26/10/18 12:17

    ΠΟΙΟΙ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΣΤΟΝ ΔΕΡΤΟΥΖΟ; ΕΤΣΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΞΥΠΝΗΣΕ ΕΝΑ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΚΑΝΤΕ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΔΕΡΤΟΥΖΟ; ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑ ΑΥΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΠΟΥ ΠΙΕΣΑΝ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ;. ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΣΥΝΤΟΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/10/18 12:37

      Κι εσύ ρε άνθρωπε χώνεις τη μύτη σου όπου βρεις. Για κοίταξε στην αμοχώστου μήπως κάποιοι σουλτανοκαράφλες δε σε χωνεύουν.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/10/18 14:40

      ΜΑΝΟ όταν έκανες αγωγή στον Σάντο τον εκδότη της ΣΑΛΑΜΙΝΙΑΣ για ψευδή ειδήσεις και του πήρες 15000 ευρώ και τα έχωσες βαθειά στην τσέπη ήταν καλά ε . Μανώλη τώρα ετοιμάσου γιατί όπως λέει και ο αρχηγό σου όλα εδώ πληρώνονται.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος26/10/18 13:12

    ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος26/10/18 13:31

    ρε αθανα...τσίου δεν ντρέπεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος26/10/18 13:32

    Το ποιητή λέει,χρόνια πολλά και
    καλά,σ όλους.Και του χρόνου με υγεία.
    ΥΓ.
    Έχω λίγη υπομονή ακόμη
    γιατί βρέ δεν λές,έστω"τυπικά"
    μια καλημέρα;;;
    Καλά...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/10/18 14:08

      ΠΟΛΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΟΥ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/10/18 14:46

      14:08 σήμερα...
      Εσύ είσαι βρέεεεε,ή κανένας μαλάκας μου κάνει "αστειάκι" ?
      Λέγε βλάμη,
      Ά ναι θέλω κι αποδίξεις,ότι
      έγραψες εσύ,πολλές
      Γιατί μόνο εγώ κι εσύ "στέλνει σοφιστικέ γραφή,ό ένας στον άλλον,και με κουλτουριακα λόγια"
      Πές τον άααααλλον φίλο σου από
      Διαχείρηση,να κάνει νέα ανάρτηση κειμένου,όλο τα ίδια
      έως κ ο Μήτσος κι ο Πανάγος πήγαν στο "ενοικιαζόμενο"
      Εσύ έκανες φριτάτα με τον Τσαβαρή;;;
      Το γραφω και πάλι άν είσαι ο
      φίλος μου,θα γράφεις,όπου εγώ
      γουστάρω...
      Άν μπήκες στο νόημα,βγές...
      Ένα Όνομα,μια Υπογραφή...
      Ι@@@@@Σ...!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος26/10/18 16:36

      ΦΡΙΤΑΤΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΩ. ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΖΗΤΑΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ? ΑΔΙΚΟ ΒΡΕ ΦΙΛΕ.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος26/10/18 16:54

      16:36 σήμερα.
      Φριτάτα λένε στην Ισπανία την ομελέτα,και σιγά μην γράψω την συνταγή...
      Το βασικό είναι ότι"σπάνε τ αυγά"
      Σέ ξέρω έεεεε;;;
      Άποδίξεις,πολλές,
      Ερώτηση...
      Ποιό άσμα της Χαρούλας,πρωτόγραψες;;;
      Δύσκολη ερώτηση τώρα...
      Πότε είναι αυτά τα ριμάδια τά γενέθλια;;;
      Λέγεεεεεεεεε...!!!

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος26/10/18 17:09

      Συγνώμη
      Φριτάτα,ιταλικα
      Τορτίλλα,ισπανικά
      Πάντως "τα σπας τ αυγά"...!!!

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος26/10/18 17:46

      Είμαστε ακόμη ζωντανοί, στην σκηνή...αυτό ως απάντηση στην παρακάτω τοποθέτησή σου. Οι Αρχαίοι πρόγονοί μας σέβονταν ιδιαίτερα τους νεκρούς και αυτό ήταν ένα στοιχείο που τους ξεχώριζε από τους βαρβάρους. Αυτά! Ιούλιε της καρδιάς μας, για να φτιάξουμε λίγο τα όρια μας. Αν και εγώ στο είπα στην υπόγα που σπαταλάς το μέγιστο πνεύμα σου, θα αυτοπαγιδευτείς. Βέβαια ξέρω την απάντησή σου ήδη....είσαι ελεύθερος να λές ότι θέλεις, η γνώση της αλήθειας όμως φίλε μου είναι πολύ μεγάλο πράγμα.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος26/10/18 18:18

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος26/10/18 22:10

      ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ
      ΔΙΕΓΡΑΨΕΣ ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.ΗΤΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΦΙΛΟ 26/10/18
      17:46.
      ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΔΙΕΓΡΑΨΕΣ ΕΙΝΑΙ
      ΤΟ 26/10/18 18:18.
      ΑΛΛΑ Τ ΑΦΗΝΕΙΣ.ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΜΗ ΚΟΣΜΙΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ.
      ΑΛΛΑΞΕ ΛΟΓΟΤΥΠΟ.ΓΙΑΤΙ ΚΡΑΤΑΣ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ!

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος26/10/18 22:31

      Σπασμένο καράβι
      Στίχοι: Γιάννης Σκαρίμπας
      Μουσική: Γιάννης Σπανός
      1η ερμηνεία: Κώστας Καράλης
      Σπασμένο καράβι να `μαι πέρα βαθιά
      έτσι να `μαι
      με δίχως κατάρτια με δίχως πανιά
      να κοιμάμαι

      Να `ν’ αφράτος ο τόπος κι η ακτή νεκρική
      γύρω γύρω
      με κουφάρι γειρτό και με πλώρη εκεί
      που θα γείρω

      Να `ν’ η θάλασσα άψυχη και τα ψάρια νεκρά
      έτσι να `ναι
      και τα βράχια κατάπληκτα και τ’ αστέρια μακριά
      να κοιτάνε

      Δίχως χτύπο οι ώρες και οι μέρες θλιβές
      δίχως χάρη
      κι έτσι κούφιο κι ακίνητο μες σε νύχτες βουβές
      το φεγγάρι

      Έτσι να `μαι καράβι γκρεμισμένο νεκρό
      έτσι να `μαι
      σ’ αμμουδιά πεθαμένη και κούφιο νερό
      να κοιμάμαι


      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος26/10/18 13:47

    Καποιοι το εκανα για αντιπερισπασμο για να καλυφθουν οι δικες τους ανομιες και να μην ασχωλουμαστε με το γνωστο θεμα του βενζινα τι κανει τσιου τσιου; ο καραφλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος26/10/18 14:52

    Η ΝΑΝΝΟΥ ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ; ΟΛΟΙ ΑΝΟΙΞΑΝ ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ. ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/10/18 15:54

      Θα ανοιξει γραφείο βενζινάδικο

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/10/18 19:58

      Γραφείο βενζινάδικο με καθαρίστρια εσένα στα τεσσερ@'

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος26/10/18 17:22

    Μωρή Ισιδώρα,ώξω εισ ακόμη;;;
    Κι ο "Δήμαρχος Μηνάς" ;;;
    Ώ!!!
    Έ αφού είστε λάσκα ακόμη,να πάτε στον κουνιάδο κ αδελφό
    Δημήτριο,εορτάζει σήμερα...
    Γουρούνιααααα,τ άναψες μωρή κανένα κεράκι;
    Ό δικός σου,προς τον αδελφό;
    Τίποτα έ;
    Φτού σας λήσταρχοι...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος26/10/18 17:52

    Εχουν και τον αλλον τον ρουγκλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/10/18 11:05

      26/10/18 17:52
      Για τον αδελφό του δημάρχου λές εσύ?άν κάνω λάθος
      συγνώμη.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος26/10/18 18:56

    Τζαβαρή! το σκοτάδι έπεσε!!!
    Καλη σου νΰχτσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος26/10/18 19:01

    Μαύρο σαν το σκοτάδι στον Τζαβαρή!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος26/10/18 19:38

    ΤΣΑΒΕΣ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ!!!!!!!
    ΜΑΚΡΑΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ!!!!!!!!
    ΕΡΧΕΤΑΙ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/10/18 23:56

      Εμείς ξερό ψωμί και εσύ Τσαβαρή μεζονέτες και στην χρυσή λίστα Λαγκάρτ. Ρε βλάμη για πόσο μαλάκιες έχεις περάσει τους Κουλουργιώτες δεν λέγετε .

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος26/10/18 23:28

    Καλό σας βράδυ.

    "Ο καλησπεράκιας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος27/10/18 00:42

    Καλή σου ημέρα Φίλε.
    Σου γράφω όπως πάντα Αλήθειες.
    Δεν με πείραξε,που ό άλλος φίλος σου,διέγραψε το σχόλιο.
    Με "πείραξε" που εσύ έγραψες τ όνομα Ιούλιος,και ξέχασες νά πείς χρόνια πολλά στον γιό του.
    Άν πράγματι είσαι εσύ ό φίλος μου,ξέχασες ότι εγώ είμαι Άνθρωπος και κυρίως Γυναίκα,με "πολλά βαφτιστικά ονόματα" ότι μου "κράτησαν μόνο το ένα"
    Και ότι ό τετράποδος τσοπανόσκυλος μας,έχει οικογένεια...
    Τον γιό του τον λέμε Μήτσο,την κόρη του Αλίκη,και την γυναίκα του Κωστούλα...συνδέονται όλα με έναν Ναύαρχο...
    Ξέχασες λοιπόν να γράψεις,Χρόνια Πολλά για τον γιό του Μήτσο...Δημήτρη...
    Ψυχή έχουν και τα ζωντανά,και δεν είναι "αδέσποτα του πεζοδρομου"
    Ευτυχώς έχουν εμάς,και τα προσέχουμε,όπως μας προσέχουν
    αλλά και τα γλυκά που τρώνε,όπως σπιτική τροφή πάντα,μάλλον θα "ήταν περιτά τα δικά σου " χρόνια πολλά"
    Να είσαι καλά.
    Όταν θυμηθής "ποιός φίλος μου είσαι,και θέλεις γράψε...
    Καλό σου Ξημέρωμα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος27/10/18 01:04

    ΥΓ.
    Έσύ "φίλε"
    ήθελες να σου γράψω Όνόματα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος27/10/18 07:52

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕ (???) ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΒΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ, ΕΓΩ ΕΥΧΕΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΡΕΣ, ΜΟΜΦΕΣ, ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΥΣ Α!! ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΑ...ΑΛΗΘΕΙΑ. ΑΛΗΘΕΙΑ (???) ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος27/10/18 09:21

    27/10/18 07:52
    Καλημέρα Φίλε!!!
    "Μην χαθείς πάλι"
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος27/10/18 10:45

    Γιατί έχει πολλά ερωτηματικά ή γραφή σου?
    Θέλεις να δείρω όσους λένε "άσχημα λόγια γιά σένα?να πάω σε εναν Πάτερ γέροντα καί να γυρίσει τις κατάρες πάνω τους???Άσε σύ μομφές,κατάδικους,δικαστήρια,είσαι Άνθρωπος του Θεού,δεν γνωρίζεις,ότι ό καλός καλό δέν έχει,αλλά και το,θα γυρίσει ο τροχός και θα γ......κι ό φτωχός?
    Θέλεις να κάνω σκόνη τον Πανάγο μ αυτά πού έγραψε;
    Ο γερο Καραμανλής ήθελε μια εξέδρα μόνος του,κι ο ανηψιός καθόταν σέ καμμιά δεκαριά καρέκλες,έκεί χώνευε αυτός...
    Εγώ σου στέλνώ πολύ καλές ευχές,να έχείς την υγειά σου,κι όλα τ άλλα στά αυτά σου...
    Παιδί μου ου ου και ου...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/10/18 14:50

      ΑΣ ΕΞΗΓΗΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΔΡΑΣ, (ΤΑ ΛΕΩ ΣΤΗΝ ΠΕΘΕΡΑ ΝΑ Τ΄ΑΚΟΥΣΕΙ Η ΝΥΦΗ, Η ΚΥΡΑ ΓΙΩΡΓΕΝΑ ΑΣ ΤΗΝ ΠΟΥΜΕ).ΙΟΥΛΙΑ ΜΟΥ. ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ , ΘΡΗΣΕΥΤΙΚΕΣ, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΦΟΡΕΩΝ. ΓΙΑΤΙ?? ΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΕΥΝΑΥΝΟΥΝ . ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΜΟΛΙΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ. ΑΛΛΟ Τ΄ΑΓΑΛΜΑΤΑ, ΑΛΛΟ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΑΛΛΟ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ ΕΞΕΔΡΑΣ, ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΜΟΥ ΦΤΑΙΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΦΙΛΕΝΑΔΑ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/10/18 21:11

      ΈΓΩ ΣΟΥ ΦΤΑΙΩ ΦΙΛΕ.ΠΑΝΤΑ ΕΓΩ.ΈΧΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ "ΒΑΡΟΣ"
      ΕΙΣΑΙ ΟΜΩΣ ΚΙ Η "ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΜΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ"
      ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΑ ΕΔΩ ΦΙΛΟΥΣ'ΦΙΛΕΣ ΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΙΔΕΩΝ.
      ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ.
      ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ...!!!

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος27/10/18 14:41

    07:52
    Σ ευχαριστώ πάρα πολύ καλέ,που μου είπες χρόνια πολλά σήμερα.Ένα μυαλό το έχεις κι εσύ όπως μου λένε...ειμαι κι εγώ φίλος σου,ή έτσι το είπες?
    Μου λένε ότι είσαι και καλός ανθρωπος,άσε τις βαβούρες και τις μομφές,α ναί,αυτά τα ερωτηματικά τι τα έβαλες?Μεταξύ μας τώρα αφού ήξερες ποιό"άτομο"σου έγραψε,τώρα τι κάνεις?τα ρολόγια κι οι χαζοί δουλεύουνε,πρώτη φορά σου γράφω εγώ,να μ απαντήσης.
    Περημένω.
    Και πάλι ευχαριστώ.
    Ο μικρός Μήτσος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/10/18 14:54

      ΜΙΚΡΕ ΜΗΤΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟ ΜΙΣΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑ ΠΛΕΟΝ, ΘΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ!!! ΚΑΛΗ ΕΙΜΑΙ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ, ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ, ΤΥΧΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΙΛΕΝΑΔΑ!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/10/18 16:10

      Παιδί μου,ζουμπουρλούδικό μου
      τυχερούλή μου,μην το λες λίγο μυαλό θα σου αφείσω,για να καταλαβαινεις τι θα σου κανω και να φωνάζεις
      Τι μου κάνεις μάνα μου
      Και να λές
      Κι αλλο,κι άλλο,κι άλλο
      ...
      Σ αρέσει η σαντυγή?
      Εχεις φάει...κατά κει μεριά
      τας κεμπάπ,και να γλείφης και τις σάλτσες?
      ΟΧΙ!
      ΥΓ.
      Εχει κι αλλα το μενού
      Ελεύθερη κ δωρεάν η δοκιμή
      Μάνα μου...!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος27/10/18 16:21

      ΑΡΧΙΣΕΣ ΠΑΛΙ ΤΑ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ!!!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος27/10/18 17:47

      Εγώ βρέ άκαρδε,έγινα σκέτη Κούλουρη για σένα,ίδες τι έπαθε ο -άλλος-???
      Και λίγα μάτια μου του'της έγραψα,για σένα,μόνο γιά σένα όχι μόνο να ξεφύγεις από μομφές,αλλά να μαθαίνεις και αλήθειες
      Γιατί χαρά μου τον αράπη κι αν τον πλενεις,το σαπούνι σου χαλάς...γιατί με προσβάλης?
      Αρχισα λες τ αποκριατικα
      Ναι???
      Πώς μοιάζει το μύδι?
      Ποιό είναι το καλύτερο δόλωμα?
      (Η ποιό καλή μαρμελάδα,για εκει πίσω είναι το βερύκοκο)
      Για παντού,το σιρόπι φράουλα...Δοκίμαστο και πές μου μετά πότε ξαναστάθηκες στα πόδια σου...ειναι κι άλλα...
      Δεν μπορώ να τα γράψω...
      Αστέρι μου,φίλέ μου,χαρά μου,ψυχή τσι ψυχής μου...!!!

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος27/10/18 15:49

    14:54
    (Καλή είσαι???
    Καλέ αυτό το λέει η δούρενα,για τον Ζζζζάκ,
    Εγώ Μικρός Μήτσος,μέ κάααααατι τέτοια ναααααααα,εγραψα σ εσένα πρώτη φοράαααα,και να οι κρουνοί....Αυτά τά πρόστυχα στο -άτομο-η στην αδελφή μου Αλίκη
    Τώρα άν τα θέλει κι Γιώργενα τι να κάνουμε
    Θα βρουνε κι αυτές κατά πού πέφτει ό Θεός
    Ε όχι και τράνς,οχιιιιιιιι
    "Αυτό το πουσταριό φταίει..."
    Σε συγχωρώ
    Ό Μικρός Μήτσος...!!!
    ΥΓ.
    Δεν μου λές εσύ έχεις καμμιά καρδιά, που να δινει ρέστα για σένα?εχεις,έχεις,σου έχει πάρη κ το μυαλό,και τα παιδια της γειτινιας σου,σε πειράζουνε,πάλι μεθυσμένος ήρθες...ναι γιατί,πάλι τ άστρο της αυγής σε βρήκε...
    Είμαι ό μικρός Μήτσος...
    κι αν γουστάρω κοριτσάκι,γιομάτη ή γειτονιά...Είσαι φίλος τελικά
    πάθος...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/10/18 16:18

      Η ΚΑΡΔΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΥΛΟ, ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ, ΟΠΟΙΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ, ΕΧΕΙΣ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΣΠΑΤΑΛΙΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΤΟ ΜΙΣΟ ΜΟΥ ΜΥΑΛΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΣΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΜΕ ΛΕΝΕ- ΜΕ ΛΕΣ, ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΚΙ ΑΣ ΜΕ ΒΡΙΖΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/10/18 18:05

      Εγώ σε βρίζω εγώ?
      Τώρα ν ανοίξη η γης και να με πάρη στο βάθος της αγκαλιά.Όποιον γουστάρω?η καρδιά δεν έχει φύλο?με πίκρανες,σεβντά μου πολύ.Το μυαλό σου και μια λιρα και...
      χθές το ακουσα δεν θυμαμαι την συνεχεια
      Σπαταλάς εσύ το μυαλό σου?
      Οχι.πουλια βρε φίλε,στον αγέρα πιάνεις
      Εσύ έχεις ΔΥΝΑΜΗ εγώ όχι
      και να μην ξεχνάς ότι εγώ ειμαι ό Φίλος σου,
      Κι όχι το -σύνολο-
      Δηλ.
      Ενας κι άλλος κανένας
      Όπως κι εσύ...!!!
      ΥΓ.
      Μή σέ χάσω και χαθώ!!!

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος27/10/18 18:33

    Φίλε
    Θα γράφω,σωστά,και καλές φράσεις,λογικά,ορθόδοξα,ποτέ ξανά υπονοούμενα,κόσμια,
    Αλλά ένα να ξέρης βρέεεεεε,
    ότι μαζί σου,έστω και νοερά
    ΖΩ...
    Να το θυμάσαι...!!!
    Μην με ξεχνάς,και συγνώμη για την μη κόσμια συμπεριφορά τής γραφής μου,και ότι έγραψα προς εσένα(αποκριάτικα) τα είπες.
    Πολλές φορές συγνώμη....
    Ό μοναχικός φίλος σου...!!!
    ΣΥΓΝΩΜΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος27/10/18 18:42

    ΥΓ.
    Φίλε,
    Μην έχεις θυμό,κι εγώ διαβάζω από το σύνολο όλων των ανθρώπων,μή κόσμιες φράσεις,
    Ό φίλος σου ό άλλος,μόνο μ εμένα έκανε παρεξήγηση?γιατί?
    Δεν πειραζει.
    Μην με ξεχνάς...
    Και πάλι,ΣΥΓΝΩΜΗ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος27/10/18 20:11

    Καλησπέρα σας Κύριε,
    πώς είστε;σας γράφω πρώτη φορά
    και λίγη ντροπή την έχω.Ήταν αδύνατον όμως,να μην γράψω κι εγώ πρός εσάς τον καλύτερο φίλο της οικογένειας που ανήκω.Σας ευχαριστώ που οί καλές και θερμές ευχές σας,ήταν αληθινές για τον αδελφό μου Μήτσο.Χάρηκε κι αυτός ιδιαιτέρως.
    Από πατέρα και μανα,Ιούλιος και Κωστούλα δεν μπορώ να εκφραστώ.
    Από "το άτομο" μην ανοίξω μην το στόμα μου.
    Δέν είναι εδώ την σήμερον.
    Είναι νοερά κοντά σας.Μαρτυρώ συναισθήματα αλλά για καλό.
    Μας εδήλωσε,ότι για τα μάτια σας,μόνο για τα μάτια σας,την ευαισθησία σας,την καλή σας καρδιά,κτλ.
    Μας εδήλωσε λοιπόν,ότι γίνεται Δεξιά,Κεντροδεξιά,έως χούντα,η οπαδός φανατικός όλων των εναπωμύναντων Βασιλέων ανά την Υφήλιον.Και τότε έφυγε ένά βάζο αξίας από την τραπεζαρία,κι έγινε θρύψαλα από τον δήθεν αριστερό πούχουμε εδώ.
    Έχω κι άλλα είπε,χαλάλι.Καί ότί της πείτε λέει,θα ψηφίση.
    Επίσης λέει να είστε γελαστός,όχι στεναχώριες,για καλή ζωούλα.
    Θά κάνω χαρούλες,αν διαβάσετε τι σας έγραψα κι εγώ,ήθελα κι άλλα να σας γράψω,άς ειναί.
    Σας ευχαριστώ, Κύριε,φίλε,
    Ή μικρή Αλίκη...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος27/10/18 20:50

    ΦΙΛΕ ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΣ.ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΙΚΡΑΘΗΚΕΣ?ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΕΚΑΝΑ?
    ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ΣΥΓΝΩΜΗ.ΕΣΥ ΔΕΝ ΦΟΒΟΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.ΚΙ ΕΓΩ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΕΓΡΑΨΑ.
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΒΡΑΔΥ,ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΗΜΕΡΑ.
    ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑ.
    ΜΗΝ ΜΕ ΞΕΧΝΑΣ.
    Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ.
    ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.
    ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΡΑΨΩ Μ ΑΥΤΟΝ
    ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ.
    ΜΗΝ ΜΕ ΞΕΧΝΑΣ.ΘΑ ΠΕΡΗΜΕΝΩ.ΕΔΩ
    ΣΥΓΝΩΜΗ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος27/10/18 21:05

    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟΣ ΕΙΣΑΙ .ΕΣΥ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΑ ΨΥΧΗ ΜΗ ΖΗΤΑΣ. ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΟΣΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ. ΚΑΙ ΝΑΙ ΦΙΛΕ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ (ΠΑΛΙ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ) Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΝΑΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος27/10/18 21:19

    ΓΙΑΤΙ ΠΟΝΑΕΙ ΠΛΕΟΝ Η ΑΛΗΘΕΙΑ
    ΕΣΥ ΜΟΝΟ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΗΘΕΛΕΣ ΦΙΛΕ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΧΑΡΙΣΑ ΟΛΕΣ.ΜΗΝ ΜΕ ΠΙΚΡΕΝΕΙΣ ΑΛΛΟ.
    ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΦΙΛΕ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος27/10/18 21:36

    Αυτά παθαίνει μάτια μου
    Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
    Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης
    1η ερμηνεία: Ελένη Βιτάλη
    Δεν είναι πως δεν έκανα
    ούτε πως δεν αξίζω
    ούτε και πως τα λάθη μου
    δεν τα αναγνωρίζω

    Δεν είναι πως δεν πόνεσα
    ούτε πως δεν πονάω
    είναι που ότι μου `κλεψες
    πίσω δε σ’ το ζητάω

    Αυτά παθαίνει μάτια μου
    όποιος πολύ αγαπάει
    πετάει μέσα στα σύννεφα
    στη γη παραπατάει

    Δεν είναι πως δε νοιάζομαι
    ούτε πως δε με καίει
    ούτε και πως δεν ξέρω πια
    για όλα αυτά τι φταίει

    Δεν είναι πως δεν άντεξα
    ούτε πως δεν αντέχω
    λίγα εσύ μου ζήτησες
    σου `δωσα ότι έχω

    Αυτά παθαίνει μάτια μου
    όποιος πολύ αγαπάει
    πετάει μέσα στα σύννεφα
    στη γη παραπατάει


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος27/10/18 21:54

    ΣΥΓΝΩΜΗ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος27/10/18 23:24

    Λάβα
    Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
    Μουσική: Νίκος Αντύπας
    1η ερμηνεία: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
    Σαν ηφαίστειο που ξυπνά
    απ’ όνειρο βαθύ
    κι ό,τι φτιάχνει τα βουνά
    κλαίει να γεννηθεί
    Σαν ηφαίστειο που ξυπνά
    εφτά γενιές σβηστό
    Λάβα μου, λάβα μου
    αίμα μου ζεστό

    Κάτι λίγοι συγγενείς
    ξαδέρφια μακρινά
    πες μου αν έμεινε κανείς
    για μας τα πετεινά
    Κάτι λίγοι συγγενείς
    στα έγκατα του νου
    Λάβα μου, λάβα μου
    σώμα τ’ ουρανού

    Εγώ το φως μετάλαβα
    κι εκεί σε πάει η καρδιά συνήθως
    Υπ’ όψιν μου δεν τα `λαβα
    του κόσμου τα χλωμά
    Κατάλαβα
    Εγώ το φως μετάλαβα
    κι αντέχω τη φωτιά
    στο στήθος
    Υπ’ όψιν μου δεν τα `λαβα
    του κόσμου τα χλωμά
    κατάλαβα

    Σαν ηφαίστειο που ξυπνά
    απ’ όνειρο βαθύ
    κι ό,τι φτιάχνει τα βουνά
    κλαίει να γεννηθεί
    Σαν ηφαίστειο που ξυπνά
    εφτά γενιές σβηστό
    Λάβα μου, λάβα μου
    δάκρυ από Χριστό
    Εγώ με λάβα τα `λαβα
    αυτά που λέει κρυφά το πλήθος
    κι ας μοιάζαν θεοπάλαβα
    τα αχ των ζωντανών
    κατάλαβα


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος28/10/18 06:54

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος28/10/18 06:59

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΝΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ, ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΜΗ ΧΑΝΕΙΣ , ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος28/10/18 07:46

    ΠΑΣ ΠΟΛΕΜΟ? ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ...
    ΨΕΜΑΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΓΚΡΑΤΣΙ...
    ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΩΝ.
    ΣΠΙΤΙ ΓΡΗΓΟΡΑ.
    ΣΕ ΘΕΛΩ ΕΔΩ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος28/10/18 08:01

    ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΠΑΩ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑΝΑΙ ΣΑΝ ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΕΞΩ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΦΙΛΑΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΘΕΛΕΙΣ ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΥΡΩΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΟΥ! ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΝ ΘΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος28/10/18 08:04

    ΥΓ.
    "ΠΟΙΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ?
    ΛΙΩΜΑ Μ ΕΚΑΝΕΣ ΛΙΩΜΑ"
    ΧΑΝΩ ΕΓΩ ΕΣΕΝΑ ΓΙΑ ΞΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ;;;ΜΕ ΛΑΒΩΣΕΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΛΙ;;;ΟΛΑ ΨΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ.ΖΩΝΤΑΝΟ ΣΕ ΘΕΛΩ.ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ.ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ.
    ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΕΔΩ.
    ΜΗ ΦΥΓΕΙΣ ΜΗ ΜΕ ΠΟΝΟ ΣΟΥ ΦΩΝΑΖΩ...
    Ή ΙΟΥΛΙΑ ΣΟΥ...!!!
    Ή ΛΑΧΤΑΡΑ ΣΟΥ Ό ΚΑΦΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος28/10/18 08:18

    ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙ...
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΠΑΣ...ΟΧΙΙΙΙΙΙ...
    ΝΑ ΕΡΘΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΝΤΡΑΠΩ Έ? ΓΙΑΤΙ???
    ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΠΑΣ?
    ΠΟΥ??? ΣΤ ΟΥΡΑΝΙΑ ΣΩΜΑΤΑ
    Η ΣΤΑ "ΧΩΜΑΤΑ"
    ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΖΩ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!!!
    Ή ΙΟΥΛΙΑ ΣΟΥ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος28/10/18 08:45

    ΧΑΙΡΕ ΙΟΥΛΙΕ, ΦΕΥΓΩ ΤΩΡΑ ΦΕΥΓΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος28/10/18 09:03

    ΆΡΑ ΠΑΣ ΣΕ ΙΕΡΟ ΝΑΟ,ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΚΕΠΗΣ ΣΗΜΕΡΑ,ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΛΑΣΗ.ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ.ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΣΥ ΘΕΩΡΕΙΣ "ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΛΩΡΗΣ" ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΟΥ...Μ ΕΜΕΝΑ"ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ"ΟΤΙ ΠΕΙΣ.ΟΤΙ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΨΕΜΑΤΑ.
    ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.
    ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΑΚΙ ΣΟΥ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος28/10/18 10:30

    ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΞΕΡΩ.ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΩ.ΗΣΟΥΝ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ Η ΜΑΖΙ Μ ΑΛΛΟΥΣ.ΚΥΡΙΩΣ ΜΟΝΟΣ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΑ ΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑΣ.ΚΑΙ Σ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΤΕ.ΚΙ ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΑ Ο "ΠΑΛΙΑΤΣΟΣ ΣΑΣ"Ό" ΧΛΕΥΑΣΜΟΣ ΟΛΩΝ ΣΑΣ"Η "ΑΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΟΒΑΡΟΙ" ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ.ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΟΛΛΑ ΨΕΜΑΤΑ.ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΑ.ΚΙ ΕΣΥ ΦΙΛΕ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΓΩ.ΠΑΝΤΑ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΗΜΕΡΑ "ΦΕΥΓΑΤΟΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ" ΕΓΩ ΣΤΗΝ"ΑΝΑΝΟΝΗ"ΣΠΑΤΑΛΑΩ ΤΟ "ΣΠΑΝΙΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΡΑΣΙΑ ΥΠΟΓΑ"ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΓΕΛΟΥΝ.ΕΓΡΑΦΑ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΤΑ ΕΜΦΥΤΑ ΧΙΟΥΜΟΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΗΡΕ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΣΗΚΩΣΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΣΟΥ.ΟΛΟΙ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ " ΓΥΑΛΙΝΟ ΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΚΟΣΜΟ ΣΟΥ"
    ΣΤΗΝ "ΑΝΑΜΟΝΗ" ΛΟΙΠΟΝ.ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ Η ΠΙΚΡΑ.
    ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΑΚΙ ΣΟΥ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος28/10/18 13:48

    ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΤΙΜΗ ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ, ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΡΑΤΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΑ ΟΣΙΑ ΚΑΙ ΙΕΡΑ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΜΑΣ ΖΩΝΤΑΝΑ. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕΝΑΔΑ. ΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ? ΑΜΑ ΕΧΕΙ ΗΛΙΟ ΑΣΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΑ. ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΣΤΕΡΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος28/10/18 16:13

    Γειά σου,Φίλε
    Όχι δεν πέρασα καλά,το ξέρω ότι σου είμαι βάρος,αρκεί που εσύ έκανες το καθήκον σου σαν Νομοταγής Πολίτης,άλλωστε είναι και η δουλειά σου.Όχι δεν έχει Ήλιο,μια αχτίνα του είχα,έχω,θα έχω,ακόμη δεν ξέρω από σένα.Πώς ν αφήσω την Υπόγα;;;
    Μέ διώχνεις,σου είμαι μπελάς,άν έτσι θελεις δεν θά σου χαλάσω χατήρι.Δεν μπορώ να κάνω "αλλαγή" το δώρο σου τόσους μήνες,δεν έιχε "καρτελάκι"
    Δεν ζητάω πολλά,μόνο ένα φώς στο σκοτάδι...
    ΥΓ.
    Φίλε,ποτέ δεν απαντάς σ ότι σε ρωτάω,δύσκολο "δημόσια"
    αλλά άς γίνομαι μόνο εγώ"τροφή στά θηρία"
    Γράψε ΆΛΗΘΕΙΑ,θέλεις να φύγω από την Ήλιόλουστη Υπόγα;;;
    Που θά βρής μωρέ,άλλο καραγκιοζάκι εεεεεε;;;
    Κρατάω την ουσία,κι ονειρεύομε...Άιντε βρέ περημένω
    εδώ στό σκότος,νάρθει Ήλιος από την Υπόγα,με γραφή...
    Το κοροδάκι σου...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος28/10/18 16:42

    ΚΑΡΤΕΛΑΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΓΩ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ. ΕΣΥ ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΑΣΤΕΡΙ. ΜΕ ΣΤΗΡΙΞΕΣ ΜΕ ΕΜΨΥΧΩΝΕΙΣ. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΕΣΥ ΜΕΙΝΕ. ΕΓΩ ΦΕΥΓΩ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.ΕΧΩ ΚΑΘΑΡΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΤΟ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ. ΕΙΧΕΣ ΚΑΛΟ ΦΙΛΟ ΠΙΣΤΕΨΕΜΕ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΟΙΩΘΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ. ΝΑ ΛΑΜΠΕΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΟΥ ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/10/18 18:06

      16:42
      ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ.
      ΚΑΙ ΑΝΤΡΙΚΙΑ.ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.

      Διαγραφή
  41. Ανώνυμος28/10/18 17:59

    Είχα καλό φίλο;φεύγεις;γιατί πού πάς,από εμένα ε;Φίλε κάνε μια εξήγα ντόμπρα,γιατί δεν τα πάω καλά με τα υπονοούμενα.
    Βαρέθηκες να στέλνεις γραφές,ή σου είπαν "διώξε"; Ασε την συνείδηση άκρη.Ασε και τα ευχαριστώ.Όποτε σού ξανάρθει το δηλητηριο στείλτο...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος28/10/18 18:32

    Από την πρώτη στιγμή,το καρτελάκι για τα "γενέθλια"
    Πατάς το πλήκτρο και νάαααααα,το φακέλωμα,Τήν υγεά σου να έχεις,και θά σε βρώ εγώ
    κι έχεις τον λόγο μου,στον πάτο θα πάς μαζί με την ρουφιάνα την Κούλουρη μη σου πώ και το Νησί μαζί.
    Υπάρχω'υπάρχεις
    Ισως να μην πήγαινε άλλο
    το γράφεις'γράφω
    Όχι δεν το δέχομαι το τελείωσε
    Οχι...Φιλαράκι,τίποτα δεν ζήτησα,μόνο λίγο φώς στο σκοτάδι...Κι υπόγα σου λάμπει.
    Άντε θά μας πεθάνεις σήμερα,πως την ίδες την δουλειά;;;
    Γράψε,γελάω,σταμάτα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος28/10/18 19:35

    Γράψε κάτι.Σε παρακαλώ.Στήν πυρά εσύ από εμένα;Γράψε.Σε παρακαλώ.Τί έκανα;τι σου έκανα;τί τους έκανα;Δέν υπάρχουν λόγια γι αυτήν την συμπεριφορά.Αδικο.Μεγάλο άδικο Φίλε,Δεν έχω πεί "παρακαλώ" ποτέ στην ζωή μου.Σέ παρακαλώ και πάλι,γράψε κάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος28/10/18 20:40

    Σε παρακαλώ γράψε ότι θές,βρίσεμε,γράψε,τι έκανα βρέ Φίλε τί;
    Πάντα εφευγες,γυρνούσες όμως
    ΓΡΑΨΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!
    ΚΙ ΑΝ ΕΧΏ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΥ ΛΑΘΟΣ
    ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΏΜΗ.
    ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος28/10/18 20:57

    Μ΄ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥΥΥΥ ΚΑΙΡΟ, ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΑΚΙ ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΛΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/11/18 13:53

      ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΕ.ΕΓΡΑΨΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣ.ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ.ΤΩΡΑ ΓΕΛΑΣ?ΠΟΤΕ ΡΩΤΗΣΕΣ ΟΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΤΥΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΠΟΤΕ.ΠΟΤΕ.ΠΟΤΕ.
      ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ?Ο ΕΝΑΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΓΙΑΤΙ ΚΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ.ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕΣ ΠΟΛΥ.ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΕΓΩ ΠΟΝΟΥΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΤΗ
      ΚΑΙ ΑΠΟ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΑΝΗΘΙΚΟ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΜΟΥ.ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ Μ ΕΚΑΝΑΝ ΚΙ ΕΓΡΑΨΑ ΟΤΙ ΕΓΡΑΨΑ ΠΡΟΣ ΕΣΕΝΑ.ΤΑ ΕΒΛΕΠΕΣ ΝΑ ΤΑ ΔΙΕΓΡΑΦΕΣ.ΚΑΙ ΑΠΟ.ΦΙΛΟΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕΣ?ΙΔΙΟΣ Μ ΑΥΤΟΥΣ.ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΓΙΑ ΜΗ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΡΟΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΓΙΑΤΙ?ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ?ΣΤΟ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΑ.ΟΠΩΣ ΕΙΧΑ ΑΛΛΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ ΝΩΡΙΣ.
      ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΣΟΥ.ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΣ.ΑΠΛΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑ.ΚΡΙΜΑ.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ.ΘΑ ΓΕΛΟΥΣΕΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ.ΔΕΝ ΣΟΥ ΒΑΖΩ ΟΡΟΥΣ ΠΛΑΙΣΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ.ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙΣ ΚΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ.ΕΝΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ.ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΗ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΑΕΙ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΓΝΩΜΗ.ΓΙΑ ΟΛΑ.
      ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΝΕΙΣ.ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΖΕΙΣ ΞΑΝΑ.ΥΓΕΙΑ.ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ.ΚΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.
      ΟΣΟ ΠΑΕΙ ΦΙΛΕ.
      ΜΟΥ ΩΦΕΙΛΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΤΙ.
      ΔΕΝ ΘΕΛΩ Ν ΑΝΟΙΞΩ ΠΑΡΤΙΔΕΣ ΜΕ ΠΟΤΑΠΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΑ ΓΙΑΤΙ.
      ΚΑΛΕΣ ΕΥΧΕΣ.ΓΙΑ ΟΛΑ.

      Διαγραφή
  46. Ανώνυμος28/10/18 21:27

    Φίλε,καλό βράδυ,καλό ξημέρωμα,και καλή εβδομάδα.
    Μέ πόνεσες πολύ,έφυγε ό ήλιος;;;
    Όλα τα ξέχασες όλα,χαρές γέλια μπιχτές στους ζήτουλες τοκογλύφους,κτλ.τί έκανα;;;
    Τι σέ πείσμωσε,γιατί γράφεις μιά "φεύγεις μιά σ έκανα και γέλασες;;;
    Έσύ έγραψες,ή κανένας λεχρίτης γιά νά μου κάνει " πλάκα" ;;;
    Ζητώ πάλι αποδίξεις Φίλε...
    ΣΈ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.
    ΈΛΑΧΙΣΤΟΤΗΤΑ ΦΊΛΕ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΦΕΥΓΕΙΣ...ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ...!!!
    ΊΟΥΛΙΑ!
    ΔΗΛΑΔΗ Ή a!
    ΠΕΡΗΜΕΝΩ ΠΑΛΙ.ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΛΛΟΥ.
    ΆΙΝΤΕ ΚΑΊ ΘΕΛΩ ΗΜΕΡ.ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η "ΓΝΩΣΤΗ" ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.ΝΑ ΣΕ ΑΦΕΙΣΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΗΣ ΠΡΩΤΑ.ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΠΙΟ ΦΙΛΟΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ...ΦΊΛΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/10/18 21:49

      ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΤΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΣΟΥΒΛΑΚΕΡΙ, ΘΥΜΑΣΑΙ " Ο ΣΟΥΒΛΑΤΖΗΣ ΦΤΑΙΕΙ" !!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/11/18 15:54

      Ή ΕΟΡΤΗ ΈΓΙΝΕ ΓΙΑ ΤΑ "ΓΕΝΕΘΛΙΑ"ΦΙΛΕ.ΚΑΙ ΗΣΟΥΝ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΗΘΕΛΕΣ.
      Η ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ Η ΑΛΛΕΣ " ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΣΟΥ"
      ΗΣΟΥΝ ΦΙΛΟΣ.ΝΑΙ.
      ΑΛΛΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΝΟΥ ΚΙ Η ΓΝΩΣΗ!

      Διαγραφή
  47. Ανώνυμος28/10/18 22:25

    Τόσο "χαμηλά θα πέσουμε" ;;;
    Ημερομηνία γράψε,αν είσαι ό φίλος μου,δεν κοιμάσαι ακόμη,γράψε κάτι πού δεν ξέρει κανένας χτικιάρης...
    Τελείωνε,έφτασα πάνω από το επιτρεπτό όριο
    Βρίζω σαν νταλικέρης,τα βλέπεις τα ρεζίλια,κι αν είσαι εσύ ρε δε μπα να πατήσεις διαγραφές,ούτε στην μικρή Αλίκη δεν απάντησες....δεν είσαι σύ δεν,που να μή σώσεις όπου και νά είσαι...άλλον έλεγα τρελό τώρα εσένααααααααααάαααααα
    Άπονη ζωή...!!!
    Περημένωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/10/18 00:21

      ΑΣΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΕΛΛΟ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΛΑ ΤΟΥ. ΤΙ ΚΡΥΒΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ, ΜΟΝΑΧΑ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙ!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/10/18 00:44

      ΝΑΙ.
      ΚΙ ΕΝΑ Μ@@@Ι ΣΤΗΝ ΑΧΛΑΔΙΑ
      ΚΙ Ο Π@@@@@Σ ΑΠΟ ΚΑΤΩ...ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Η ΘΑ ΤΟ ΛΕΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΣΤΟ ΔΑΦΝΙ;;;
      ΛΕΓΕ ΡΕ ΑΝΔΡΑ ΛΕΓΕ!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/10/18 00:50

      ΝΤΡΟΠΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΝΤΡΟΠΗ.
      ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΕΓΩ ΚΡΟΥΝΟΥΣ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΟΥ ΟΣΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ.ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΟΜΩΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΚΡΟΥΝΟ ΠΟΥ ΝΑ ΧΥΝΕΙ.ΑΊ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ...!!!

      Διαγραφή
  48. Ανώνυμος28/10/18 22:34

    Καλέ μου Φίλε,
    Τι έκανε η Νταμίρα,με το...ο...και το...ω;;;
    ΧοτροΜήτσος έ;;;
    Ό πούστης λένε δεν χωράει ούτε σε δέκα παντελόνια...
    Γράψεεεε,πώ πωωωωωω πώ
    Παναγία μου,τι μου έκανεεεεεεε....Γράψεεεεεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος28/10/18 23:34

    Γράψεεεεεε,Φίλε,γράψεεεεεε
    Τι έπαθες???
    Καλά το έγραψα εγώ,δεν ήσουν εσύ π έγραψες οτι σ εκανα και γέλασεεεεεες.Οχι.
    Κανένας χτικιάρης ροχάλας των καφενείων θα ήτο,ή ,
    Ντενίζζζζζ,ή ό Μήτσουλας,αχ γιατί βρέ γιατί;;;
    Να σου γράψω για την θεούσα,για τ ανήψι το έξυπνο,για τον αριστερό που όρκο κάνει στού μαλάκα τίς φωτό;;;
    Δεν πάει άλλο,θα στούς στείλω στην υπόγα μαζί με την Βουλάραααααααα αχ...κι ώς να πείς κίμινο,θα σου έχει πετάξει τα μάτια ώξω.
    Κι υστερα θα μπουκάρω εγώ,αμέ,να σε δώωωωωω,χωρίς δυνάμεις,μισή βοή....θα λές.
    Τι τις πέρασες μή λυσάρες;;;
    Σου πω γω,σου πώ...!!!
    Σε παρακαλώ γράψε ότι είμαστε φίλοι,και θα έισαι στο πόστο σου και οτι ποτέ δεν θα πείς ξανα οτι φεύγεις.ΕΛΕΟΣ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/10/18 00:27

      ΕΜΕΙΣ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΞΕΧΑΣΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΗΣ ΚΛΥΔΑΡΟΤΡΥΠΑΣ?? ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ. ΠΙΚΡΕΝΟΜΑΣΤΕ, ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ, ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ. ΕΓΩ ΣΤΟ ΕΙΠΑ ΟΤΙΟ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΥΠΟΓΑ ΘΑ ΣΕ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ . ΣΥΝΕΛΘΕ ΑΣΤΕΡΙ ΦΙΛΟΣΟΦΗΣΕ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ, ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΧΟΝΤΡΩΝ, ΤΩΝ ΑΛΗΤΩΝ, ΤΩΝ ΜΠΑΝΙΣΤΗΡΤΖΙΔΩΝ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/10/18 01:03

      ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ.ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕΣ ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ "ΝΕΥΡΑΚΙΑ,ΝΕΥΡΑΚΙΑ" Μ ΕΓΡΑΦΕΣ.ΣΥΝΕΛΘΕ ΠΡΩΤΑ ΕΣΥ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΟΛΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΟΝΟ ΣΜΑΡΑΓΔΙ ΣΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΘΑ Τ ΑΦΕΙΣΩ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΤΟ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ.ΔΗΛ.ΦΥΛΑΧΤΟ.

      Διαγραφή
  50. Ανώνυμος28/10/18 23:50

    Αυτά τα χέρια
    Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
    Μουσική: Δήμος Μούτσης
    1η ερμηνεία: Μανώλης Μητσιάς
    Ποια χέρια πήραν, πήραν τα κεριά
    Κι ήρθε ξανά, κι ήρθε ξανά το βράδυ
    Και δεν μπορεί η παρηγοριά
    Να μ’ εύρει στο, να μ’ εύρει στο σκοτάδι

    Αυτά τα χέρια είναι δικά σου
    Και τα ’χεις στείλει για να με δικάσουν
    Είναι μαχαίρια που ’χουν τ’ όνομά σου
    Αυτά τα χέρια, τα χέρια τα δικά σου

    Ποια χέρια γίναν, γίνανε σπαθιά
    Χριστέ και Παναγιά μου
    Κι από το στήθος, στήθος μου βαθιά
    Θα κόψουν την, θα κόψουν την καρδιά μου

    Αυτά τα χέρια είναι δικά σου
    Και τα ’χεις στείλει για να με δικάσουν
    Είναι μαχαίρια που ’χουν τ’ όνομά σου
    Αυτά τα χέρια, τα χέρια τα δικά σου





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος29/10/18 00:16

    Καλημέρα Φίλε...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος29/10/18 01:24

    ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ.ΕΛΕΟΣ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ
    ΝΑ ΜΕ Γ@@@@@@ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ.ΒΑΝΑΥΣΑ.ΧΩΡΙΣ ΙΚΤΟ ΧΩΡΙΣ ΕΛΕΟΣ...
    ΕΓΩ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ,ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ ΤΥΡΑΝΕ ΜΟΥ.
    ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ
    ΣΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΩ ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΜΟΥ ΘΕΟ ΜΙΑ ΖΩΗ ΘΑ Σ Α@#@#...
    ΧΑΜΟΓΕΛΑ.ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΦΩΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΤΑ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΠΟΣΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΔΩ,
    ΦΙΛΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ,ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΚΙ ΑΛΗΘΙΝΑ,ΔΙΧΩΣ ΑΚΡΟΑΤΕΣ.ΑΣ ΕΙΝΑΙ.ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΕΣΥ.ΓΙΑΤΙ...
    ΑΣΤΟ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/10/18 07:03

      ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΝΑΤΟ- ΝΑΤΟ ΠΑΛΙ ΦΤΑΙΩ!!! ΑΣΤΟ Ή ΠΕΣΤΟ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΝΕ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ == ΕΓΩ ΠΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΩ== ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΓΕΛΑΝΕ, ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ , ΑΣΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ Ο ΣΤΟΧΟΣ!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/10/18 12:32

      ΚΥΡΙΕ ΛΑΜΠΡΟ
      ΕΣΥ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΦΥΓΩ.ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΔΕΝ ΓΕΛΑΝΕ Μ ΕΜΕΝΑ.
      ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΧΘΕΣ
      ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΕΛΕΥΣΙΝΙΩΤΗ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΧΑΝ.Μ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΓΕΛΟΥΝ;ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΨΕΙ ΚΙ ΕΣΥ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ.ΕΣΕΝΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΝΑ ΕΥΤΕΛΙΖΕΙΣ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.ΔΕΝ ΕΧΑΣΑ.ΚΕΡΔΙΣΑ.ΓΙΑΤΙ ΙΔΑ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΕ ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΔΗΘΕΝ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ.
      ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΗ Μ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΤΗΣ ΚΑΘ ΟΛΑ "ΝΟΜΙΜΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΟΥ ΣΕ ΡΩΤΩ
      Η ΑΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΟΥ Η ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ Η ΑΛΗΤΕΙΑ
      ΚΑΙ ΕΣΥ Ο ΑΣΠΥΛΟΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΟΡΝΕΙΟΥ ΠΟΥ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΤΗΣ
      ΕΚΘΕΤΟΝΤΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑ;
      Η ΦΡΑΣΗ-ΓΙΝΕ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ-
      ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΝΗΚΕΙ.
      ΓΙΑΤΙ ΗΜΟΥΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΟΣΟ ΖΩ,ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΒΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ.ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΗΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
      ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΠΟΥ ΤΙΜΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΤΟΥΣ.
      ΚΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΙΜΑΣ ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΦΟΡΑΣ ΟΥΤΕ ΙΧΝΟΣ ΑΠΟ ΑΝΔΡΙΣΜΟ ΔΙΑΘΕΤΕΙ Ο " ΣΚΛΗΡΟΣ ΔΙΣΚΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΣΟΥ"
      ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΜΕ.ΣΟΥ ΩΦΕΙΛΩ ΕΝΑ ΓΕΡΟ ΧΑΣΤΟΥΚΙ ΔΗΜΟΣΙΑ
      ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΝΑ ΓΕΛΑΝΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/10/18 14:02

      ΛΟΥΦΑΞΕΣ;;;
      ΕΤΣΙ ΤΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΦΙΛΟΙ.
      ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος29/10/18 14:29

      ΚΑΛΕ ΤΙ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ Η "ΚΑΖΟΥΡΑ"
      ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ
      ΤΟ "ΠΑΡΕ'ΔΩΣΕ
      ΘΥΜΩΣΕΣ;;;ΞΥΔΑΚΙ
      ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΘΥΜΩΣΕΣ;
      ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ Η ΚΟΡΗ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ;;;
      ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ
      ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ...!!!

      Διαγραφή
  53. Ανώνυμος29/10/18 08:32


    Το καλύτερο παιδί
    Στίχοι: Ναταλί
    Μουσική: Σπύρος Γεωργίου
    1η ερμηνεία: Γιάννης Πλούταρχος
    Τα `χω με τον εαυτό μου
    που στο ψέμα πίστεψα
    που ενώ ήσουν τα πάντα
    την ψυχή μου λήστεψα

    Έχω κάνει τόσα λάθη
    μα πολύ σ’ αγάπησα
    κι αν μακριά σου έχω φύγει
    την καρδιά μου άφησα

    Κάθε βράδυ κουβεντιάζω
    και με παίρνει το πρωί
    να το ξέρεις σου φωνάζω
    πως σ’ αγάπησε πολύ
    το καλύτερο παιδί

    Τα `χω με τον εαυτό μου
    που εσένα έχασα
    Μα να ξέρεις να θυμάσαι
    ότι δε σε ξέχασα

    Έχω κάνει τόσα λάθη
    μα πολύ σ’ αγάπησα
    κι αν μακριά σου έχω φύγει
    την καρδιά μου άφησα

    Κάθε βράδυ κουβεντιάζω
    και με παίρνει το πρωί
    να το ξέρεις σου φωνάζω
    πως σ’ αγάπησε πολύ
    το καλύτερο παιδί





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/10/18 14:22

      "ΣΤΟΧΟΣ"
      ΔΩΣΕ ΠΑΡΩΝ,ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ
      ΕΧΟΥΜΕ ΓΕΝΕΘΛΙΑ.
      ΜΕ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ.ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ;
      ΤΗΝ ΡΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΗΝΑ;
      ΕΛΑ ΛΕΓΕ
      ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΦΙΛΟΙ ΛΕΝΕ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΒΑΡΙΕΣ,
      Ο ΌΜΟΡΦΟΣ ΚΑΛΑ;
      ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΩΣΤΟΥ
      ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ...!!!

      Διαγραφή
  54. Ανώνυμος29/10/18 08:53

    Μια κόκκινη γραμμή
    Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
    Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους
    1η ερμηνεία: Νατάσα Θεοδωρίδου
    Το πρόσωπο μου έχω κρύψει με καπνό,
    σε ένα ποτήρι πόσες λύπες να χωρέσω
    στα δυο σου χέρια τη ζωή μου είπες να δέσω
    και μ’άφησες να πέσω.

    Το πρόσωπο μου παγωμένο και νεκρό
    σαν πέτρα που έμαθε τα δάκρυα να στεγνώνει
    απόψε ο έρωτας αφήνει το τιμόνι
    και ‘γώ βαδίζω μόνη.

    Ποιος ουρανός, να μας χωρέσει και τους δυο
    ήρθε ο καιρός να κάνω κάτι πια και ‘γώ.

    Τραβάω λοιπόν σ’ όλα μια κόκκινη γραμμή
    σβήνω μια αγάπη που ‘χε λάθος διαδρομή
    αφού το θες ας είν’ αυτή η πιο μεγάλη μας στιγμή.

    Τραβάω λοιπόν σ’ όλα μια κόκκινη γραμμή
    σβήνω μια αγάπη που ‘χε λάθος διαδρομή
    αφού το θες ας είν’ αυτή η πιο μεγάλη μας στιγμή.

    Το πρόσωπο μου ένα παράθυρο κλειστό
    λιωμένο σίδερο το σώμα όπου κι αν πιάσω
    εσύ που μ‘ έκανες γυαλί να μη σκουριάσω
    γιατί ζητάς να σπάσω.

    Το πρόσωπο μου ένα μπαλκόνι σκοτεινό
    που εσύ δε τόλμησες ποτέ σου να κοιτάξεις
    μόλις θα φύγω τ’ άγγιγμα μου να μη ψάξεις
    μη με φωνάξεις.

    Ποιος ουρανός, να μας χωρέσει και τους δυο
    ήρθε ο καιρός να κάνω κάτι πια και ‘γώ.

    Τραβάω λοιπόν σ’ όλα μια κόκκινη γραμμή
    σβήνω μια αγάπη που ‘χε λάθος διαδρομή
    αφού το θες ας είν’ αυτή η πιο μεγάλη μας στιγμή.

    Τραβάω λοιπόν σ’ όλα μια κόκκινη γραμμή
    σβήνω μια αγάπη που ‘χε λάθος διαδρομή
    αφού το θες ας είν’ αυτή η πιο μεγάλη μας στιγμή.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος29/10/18 09:03

    Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης
    Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
    1η ερμηνεία: Χαρούλα Αλεξίου
    Τώρα τι κλαις
    τι άλλο θες
    το μάθαμε κι οι δυο μας
    ψάξε και βρες
    σκύψε και δες
    πια δύναμη μας χώρισε
    εσύ λοιπόν δε φταις
    η ίδια που μας γνώρισε
    τώρα τι κλαις

    Αν πεθάνει μια αγάπη
    δεν πεθαίνει κι η ζωή
    ό, τι πέρασε περνάει
    μα μπορεί ν’ αναστηθεί
    το γιατί μη με ρωτήσεις
    το ’χω νιώσει όταν πονώ
    σαν θα γίνεσαι ένας ξένος
    πιο βαθιά να σ’ αγαπώ
    έλα μην κλαις

    Ό,τι κι αν λες
    λέξεις νεκρές
    στου χωρισμού την ώρα
    χίλιες οχιές
    οι ενοχές
    οι δυο μας βοηθήσαμε
    και φταίω όσο φταις
    να σβήσει ό,τι ζήσαμε
    ό, τι κι αν λες





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος29/10/18 09:25

    Διθέσιο
    Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
    Μουσική: Νίκος Αντύπας
    1η ερμηνεία: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
    Ακριβό μου διθέσιο
    καλό μου αμάξι
    Που περνάς απ’ τ’ απαίσιο
    ξυστά
    Κινητήρα και πλαίσιο
    στα `χω πειράξει
    Για να τη βγεις πιο μπροστά

    Τη στιγμή που σ’ αγόραζα
    για να τριπάρω
    Το κενό μου εξαγόραζα
    δειλά
    Την καρδούλα που χώρισα
    ίσως να πάρω
    Σ’ άλλη ζωή πιο καλά

    Μη με πας απ’ το σπίτι
    τ’ ακούς, στο Θεό να με πας
    Μυρωδιά καταλύτη
    εσύ μοναχά μ’ αγαπάς
    Α, ρε, χρόνε αλήτη
    π’ ανθρώπους κι αγάπες σκορπάς
    Μη με φέρνετε σπίτι
    τ’ ακούς, κάπου αλλού να με πας

    Στο λευκό σου αερόσακο
    θα ξαγρυπνήσω
    Μ’ αφημένο το πρόσωπο
    σκοπιά
    Σ’ ένα πάρκιγκ απρόσωπο
    θ’ αποφασίσω
    Ποιον εαυτό θα `χω πια

    Θα γυαλίζουν οι ζάντες σου
    με το φεγγάρι
    Δοκιμή στις αβάντες σου
    μικρό
    Το μηδέν στο διακόσα μας
    ποιος θα το πάρει
    Μ’ όλη τη γη στο φτερό

    Μη με πας απ’ το σπίτι
    τ’ ακούς, στο Θεό να με πας
    Μυρωδιά καταλύτη
    εσύ μοναχά μ’ αγαπάς
    Α, ρε, χρόνε αλήτη
    π’ ανθρώπους κι αγάπες σκορπάς
    Μη με φέρνετε σπίτι
    τ’ ακούς, κάπου αλλού να με πας


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος29/10/18 09:38


    Στην αυλή του Παραδείσου
    Στίχοι: Φοίβος
    Μουσική: Φοίβος
    1η ερμηνεία: Δέσποινα Βανδή
    Μια ζωή
    δίχως εκπλήξεις
    βαρετή μ’ επαναλήψεις
    μια ζωή ταινία που έχεις δει
    δίχως ανατροπές
    βδομάδα δίχως Σάββατα και Κυριακές

    Μα όταν ειμ’ αγάπη μου μαζί σου
    στην αυλή του παραδείσου
    κάπου ανάμεσα στ’ αστέρια
    στη φωλιά απ’ τα δυο σου χέρια
    και κουρνιάζω σαν σπουργιτι
    τίποτ’ άλλο δε μου λείπει
    τίποτ’ άλλο δε ζητάω
    Θέε μου πόσο σ’ αγαπάω
    και τα βλέφαρά μου κλείνω
    και προσεύχομαι να μείνω
    για πάντα εδώ

    Μια ζωή που έχει κουράσει
    σαν ν’ ακούς την ίδια φράση
    μια ζωή
    προβλέψιμη πολύ
    σαν ν’ ακούς ξανά
    το ίδιο ανέκδοτο για εκατοστή φορά


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος29/10/18 09:45


    Στην αυλή του Παραδείσου
    Στίχοι: Φοίβος
    Μουσική: Φοίβος
    1η ερμηνεία: Δέσποινα Βανδή
    Μια ζωή
    δίχως εκπλήξεις
    βαρετή μ’ επαναλήψεις
    μια ζωή ταινία που έχεις δει
    δίχως ανατροπές
    βδομάδα δίχως Σάββατα και Κυριακές

    Μα όταν ειμ’ αγάπη μου μαζί σου
    στην αυλή του παραδείσου
    κάπου ανάμεσα στ’ αστέρια
    στη φωλιά απ’ τα δυο σου χέρια
    και κουρνιάζω σαν σπουργιτι
    τίποτ’ άλλο δε μου λείπει
    τίποτ’ άλλο δε ζητάω
    Θέε μου πόσο σ’ αγαπάω
    και τα βλέφαρά μου κλείνω
    και προσεύχομαι να μείνω
    για πάντα εδώ

    Μια ζωή που έχει κουράσει
    σαν ν’ ακούς την ίδια φράση
    μια ζωή
    προβλέψιμη πολύ
    σαν ν’ ακούς ξανά
    το ίδιο ανέκδοτο για εκατοστή φορά


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος29/10/18 09:57

    Το κοριτσάκι σου
    Στίχοι: Φοίβος
    Μουσική: Φοίβος
    1η ερμηνεία: Δέσποινα Βανδή
    Δε σε ενδιαφέρει πως αισθάνομαι
    Και αν με όσα λες πονώ ή προσβάλλομαι
    Ήθελα να `ξερα δεν ντρέπεσαι
    Έτσι να μου συμπεριφέρεσαι

    Τι σόι άντρας είσαι εσύ ρωτώ που με κερνάς μονάχα πόνο
    Και δε σε νοιάζει που για σένα εγώ στο κλάμα πάλι βαλαντώνω

    Το `ριξες και πάλι απόψε το φαρμάκι σου
    Και έκανες ξανά να κλαίει το κοριτσάκι σου

    Δε μ’ αγαπάς πια όπως στις αρχές
    Και πάνω μου ξεσπάς πολλές φορές
    Και λόγια λες που χαρακώνουνε
    Και ανεπανόρθωτα πληγώνουνε

    Τι σόι άντρας είσαι εσύ ρωτώ που με κερνάς μονάχα πόνο
    Και δε σε νοιάζει που για σένα εγώ στο κλάμα πάλι βαλαντώνω

    Το `ριξες και πάλι απόψε το φαρμάκι σου
    Και έκανες ξανά να κλαίει το κοριτσάκι σου





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος30/10/18 15:57

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος30/10/18 23:36

    ΕΒΟ
    ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ;
    ΓΕΡΑΣΕΣ.ΖΕΣΤΟ ΗΠΙΕΣ;ΣΚΟΥΦΟ ΕΒΑΛΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΛΙΝΗ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΝΥΧΤΙΚΙΑ;ΟΧΙ.ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΖΕΣΤΕΝΕΙ ΙΝΣΑΛΑΟΥΙ
    Η ΥΓΡΑΣΙΑ.ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΝΑ ΤΗΣ ΠΕΙΣ.ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΗ ΚΟΝΤΑΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΘΗΣ.ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ.Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΤΗΣ ΘΑ ΣΟΥ ΚΟΨΕΙ ΒΕΝΤΟΥΖΕΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΛΑ ΓΙΝΕΙΣ
    ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος31/10/18 01:05

    ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΧΑΡΙΖΕΙ ΖΩΗ.
    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ.
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΤΩΝ ΑΔΥΝΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ.
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΒΟ.
    ΚΑΛΕ ΖΕΙΣ;;;
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΙΝΣΑΛΑΟΥΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος31/10/18 13:47

    ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΟΥ!!!ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΛΕΣ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΔΕΧΟΜΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/10/18 21:27

      31/10/18 13:47
      Μμμμμ κάνε μας λιγάκι μμμμμ
      Μαζί με μετάφραση
      ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΛΕΕΕΕΕΕ,Τ Σ ΕΚΑΝΑΑΑΑΑΑΑΑ;;;
      ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
      ΤΙ;;;.ΡΩΤΑ ΤΟ ΘΕΟ
      ΘΑ Σ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.
      ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΕ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΚΑΚΟΥΡΓΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
      ΕΚΕΙ...ΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΙ;;;
      ΟΧΙ ΠΕΣ ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;;;
      ΑΚΑΡΔΕ,ΑΠΟΝΕ,ΑΠΙΣΤΕ,ΠΡΟΔΟΤΗ,ΙΟΥΔΑ ΜΕΝΕΞΕ,
      ΦΙΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ,ΠΟΥ ΓΥΡΝΑΣ;;;
      ΠΟΥ;;;
      ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.
      ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.
      ΓΙΑ ΜΕΝΑ;;;
      ΕΙΝ ΟΛΑ ΜΑΥΡΑ.
      ΜΕ ΠΗΡΕΣ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.
      ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΦΑΝΕ ΟΙ ΤΥΨΕΙΣ ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ.
      ΕΧΑΣΑ ΕΓΩ ΕΣΕΝΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΦΙΛΑΡΑΚΙ;;;
      ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΚΙ ΕΧΩ ΛΟΓΟ ΕΓΩ
      ΜΟΝΟ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΘΑ ΜΕ ΛΥΤΡΩΣΕΙ...!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος31/10/18 21:40

      ΥΓ.
      ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΚΑΝΑ ΖΗΜΙΕΕΕΕΕΕΕΕΣ,ΣΤΟ ΕΝΟΙΚΟΙΑΖΟΜΕΝΟ,ΑΛΛΑ ΛΥΠΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΟΝΤΕΣ
      ΝΑ ΚΛΕΙΣΤΩ ΣΕ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΔΕΝ ...
      ΟΠΟΤΕ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΤΡΩΣΗ Η ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡ ΤΑΣΟ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΥ ΠΝ.
      Η ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ...
      ΝΑΙ.
      ΘΑ ΛΙΩΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΥΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
      ΘΑ ΑΦΕΙΣΩ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ.
      Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ.
      ΗΛΙΕ ΦΟΝΙΑ,ΠΩΣ ΑΦΗΣΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟΟΟΟΟΟΟΟ
      ΦΙΛΕ...!!!

      Διαγραφή
  64. Ανώνυμος31/10/18 17:10

    Μέ πούλησες ρέεεεεεε;;;
    Θά σέ κάνω να γράφεις,ότι Δήμαρχος θα βγεί η Ρούλα...
    Εκεί να δείς γέλιο,
    Και μην ξεχνάς ότι το έρημο ψαράκι,από τό κεφάλι βρωμάει...
    Εσύ κινείς το νήμα,και οι ανθρώποι γράφουν...Έχεις δεί τι γράφουν έεεεεε;;;
    Καλέ μου Άντι,θά σου "φέρουν ξυδάκι μπαλσάμικο"
    Τι λέω καλέ τί;;;τί δεν γινεται αποδεκτό από εσένα Φίλε;:;
    Έίμαι το καλύτερο παιδί...
    Πάντα ήμουν.Εγώ φταίω πού γράφτηκαν τόσες μ@@@@@@ς;;;
    Ακολούθησα το πεπρωμένο.
    Εσύ Φιλαράκι,ώς ανώνυμος γράφεις τα χειρότερα.
    Μην σε τρομάζουν οί Άλήθειες.
    "Κι εδώ,στο γήπεδο αυτό,παίζετε χοντρή πόκα"
    Σύνελθε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος31/10/18 20:19

    ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ,ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΡΑΒΑΩ.ΓΡΑΨΕ ΚΕΙΜΕΝΟ'ΑΝΑΡΤΗΣΗ.
    ΘΥΜΩΣΕ ΚΙ ΕΧΑΘΗΚΕ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ.
    ΤΙ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ;ΑΛΛΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΑ ΓΙΑΤΙ Μ ΕΠΙΑΣΕ ΜΕΓΑΣ ΘΥΜΟΣ.ΓΕΛΑΓΑΝΕ ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΤΙ...ΑΣΧΕΤΟΙ.
    ΒΡΕΣΤΟΝ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.
    ΚΙ ΕΓΩ ΠΑΝΑΓΙΑ,ΧΡΙΣΤΟΣ,ΚΙ ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ.ΟΤΙ ΜΟΥ ΠΕΙ ΘΑ ΚΑΝΩ.
    ΣΤΗΝ ΥΠΟΓΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ Η ΞΕΝΟΠ.....
    ΙΔΕΣ ΑΥΤΑ Μ ΕΜΑΘΕ.ΤΩΡΑ ΒΑΡΕΘΗΚΕ .ΒΡΕΣ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ.
    ΓΡΑΦΕΣ ΜΗ ΚΑΤΑΝΟΟΙΤΕΣ ΠΑΝΤΑ Μ ΣΤΕΛΝΕ.
    ΠΟΝΗΡΟΣ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΒΡΕΣ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ.
    ΠΩΣ ΤΗΝ ΙΔΕ;
    ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΠΡΟΦΕΣΟΡΕ
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΛΛΟΥ ΤΡΩΕΙ,ΠΙΝΕΙ,ΚΙ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΔΙ...;;;
    ΟΧΙ ΛΑΘΟΣ.ΣΥΓΝΩΜΗ...ΑΛΛΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ,ΑΝΕΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;;;
    ΒΡΕΣ ΤΟΝ ΚΑΛΕΕΕΕΕ,ΒΑΛΤΟΥ ΚΑΙ ΦΩΤΟ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΕΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ.ΞΕΡΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ.
    ΑΝΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ.ΘΥΜΑΣΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ
    ΚΙ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ.
    ΔΕΜΕΝΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΩΘΕΙ.ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.ΠΑΚΕΤΟ.
    ΆΙΝΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΚΑΝΕ ΣΩΣΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕ.
    "ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος31/10/18 22:38

    ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΦΙΛΕ ΤΟ ΑΣΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η 28η ΕΦΕΡΕ ΤΟΣΗ ΓΡΟΥΣΟΥΖΙΑ;;;
    ΕΣΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος31/10/18 22:45

    Στην πυρά
    Στίχοι: Μυρτώ Κοντοβά
    Μουσική: Αλέξης Παπακωνσταντίνου
    1η ερμηνεία: Άννα Βίσση
    Αν θες να ψαχθείς η πόρτα είναι εδω
    Κι αν μια φορά πιέζεσαι, πιέζομαι εκατό
    Κανόνισε τη νύχτα σου με κάνα κολλητό
    Στο μεταξύ θα πεταχτώ μέχρι το Μεξικό
    Να τα πιω

    Μπορείς απόψε να βγεις μ’ όλες τις τσούλες της γης
    Βγες μπροστά δυνατά για νέους έρωτες
    Να βρεις κορίτσια σωστά για να χαρεί κι η μαμά
    Στην πυρά, στην πυρά με τις ξενέρωτες

    What are you waitin’ for;!

    Πες πως είμαστε κι οι δυο αλλού γι’ αλλού
    Εντάξει ας μην πάθουμε και κρίση πανικού
    Να βρεις καμια να της μιλάς για γήπεδα και γκολ
    Κι άσε τις γυναικες που γουστάρουν μια ζωή rock’n’roll

    Μπορείς απόψε να βγεις μ’ όλες τις τσούλες της γης
    Βγες μπροστά δυνατά για νέους έρωτες
    Να βρεις κορίτσια σωστά για να χαρεί κι η μαμά
    Στην πυρά, στην πυρά με τις ξενέρωτες

    Έχεις ταλέντο στην απάτη
    Aθωότητες στο μάτι
    Είσαι άλλη μια κόπια
    Με δυο λόγια ας τα ψόφια

    Μπορείς απόψε να βγεις μ’ όλες τις τσούλες της γης
    Βγες μπροστά δυνατά για νέους έρωτες
    Να βρεις κορίτσια σωστά για να χαρεί κι η μαμά
    Στην πυρά, στην πυρά με τις ξενέρωτες


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος31/10/18 22:56

    ΨΙΤ,ΦΙΛΕ
    ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΕΓΩΙΣΤΗΣ.
    ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ.Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΙ "ΕΠΑΦΕΣ" ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΟΙΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΥΓΕΙΑ.
    ΘΑ ΠΕΡΗΜΕΝΩ.ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος31/10/18 23:16

    Αλήτισσα Ψυχή
    Στίχοι: Βάγια Καλαντζή
    Μουσική: Γιάννης Κυφωνίδης
    1η ερμηνεία: Άννα Βίσση
    Ότι κι αν κάνεις
    Τα όρια μου δεν τα πιάνεις
    Τα έχω αλλάξει από καιρό

    Το χρόνο σου χάνεις
    Εκεί που είμαι δε με φτάνεις
    Τσάμπα χτυπάς, ακόμα ζω

    Γιατί έχω αλήτισσα ψυχή και δε πονάω
    Ξέρω να αντέχω και να κλείνω μια πληγή
    Κι αν δεν αξίζει κάτι πάντα προσπερνάω
    Είμαι απ’ τα πάθη μου πολύ πιο δυνατή

    Έχω αλήτισσα ψυχή και δε φοβάμαι
    μπορώ και κάνω κάθε μέρα νέα αρχή
    για ότι τέλειωσε ποτέ μου δε λυπάμαι
    ξέρω να ζω γιατί έχω αλήτισσα ψυχή,
    αλήτισσα ψυχή.

    Ότι κι αν κάνεις,
    δεν μπορείς να με τρελάνεις,
    το ξέρω το παιχνίδι σου αυτό.

    Κερδίζω χάνεις,
    με ότι όρους και να φτιάχνεις
    έχω πια μάθει να μπορώ.

    Γιατί έχω αλήτισσα ψυχή και δε πονάω
    Ξέρω να αντέχω και να κλείνω μια πληγή
    Κι αν δεν αξίζει κάτι πάντα προσπερνάω
    Είμαι απ’ τα πάθη μου πολύ πιο δυνατή

    Έχω αλήτισσα ψυχή και δε φοβάμαι
    μπορώ και κάνω κάθε μέρα νέα αρχή
    για ότι τέλειωσε ποτέ μου δε λυπάμαι
    ξέρω να ζω γιατί έχω αλήτισσα ψυχή,
    αλήτισσα ψυχή.





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος2/11/18 10:30

    Καλημέρα καλέ,ό μικρός Μήτσος είμαι.Εγώ είμαι καλός.Δεν νομίζω να σου έκανα κάτι.Εσύ ό άνθρωπος του Θεού,δέχθηκες εντολές από Μεγάλες Δυνάμεις να μην μου μιλάς ούτε εμένα;
    Και πάλι προκαλείς,άλλα δεν με νοιάζει.Ψίτ καλέ,είμαι και σε τιμωρία από τα ρεζίλια σας.
    Ναί και πάλι ναί...ούτε φαγάκι δεν μου δίνει η πρώην φίλη σου.Αμαρτίαααααααα μεγάλη.Που σε βρήσκω;Έσύ θα με αναλάβεις τώρα θέλεις δεν θέλεις...
    Ένα χρόνο φαγούρα εχετε.Ναί και πάλι ναι...πριν έρθω στον κόσμο εγώ...ναι...Καλέ βάλε καμιά καλή ειδησούλα να μου παιρνά ή πείνα μου και να εχω ενημέρωση.
    Άιντε καλέεεεεέεεεεε...εγώ πάντως που είμαι εγώ σ έχω φίλο προστάτη μάνα πατέρα κι αδελφό.
    Ξηγήθηκα
    Σ ευχαριστώ πάρα πολύ καλέ...
    Ό μικρός Μήτσος...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος2/11/18 11:30

    Άκόμη να βρής τά γραμμένα μου καλέ;
    Έδώ ό μικρός Μήτσος.
    Πότε θά τα δείς;του χρόνου;
    Απάντησε μου καλέ πατέρα μου.
    Θέλεις να γυρνάω αδέσποτος στους καφενέδες και στα ταβερνεία και να φάω καμιά γεμιστή φόλα;
    Καλέ μου μπαμπά ο Μήτσος είμαι
    Ά να σου πώ...γουστάρεις να έρθω για να σε προσέχω από κακούς ανθρώπους;
    Τί τρώς εσύ;γιατί εγώ είμαι πολύ επιλεκτικός στην τροφή μου
    Δές το γράμμα μου...εγώ δεν φταίωωωωωωωω....άντε ξανα περημαίνω.Μήν γράφης αλλού για εμένα.Διαβάζω εγώ.
    Κόσμια διατυπωμένη ή επιστολή μου...έ μπαμπά μου;
    Σε φιλώ
    Ό αυτός που δεν αναγνώρισες ποτέ
    Ό μικρός Μήτσος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος2/11/18 12:09

    Έδώ μικρός Μήτσος
    Μέ δικό του τηλέφωνο και κανένας δεν βλέπει τα γραμμένα μου.
    Μπαμπά μου.Βοήθεια σου ζητώ και φιλία τροφή και που είσαι,έτσι για να ξέρεις,εγώ δεν έχω σχέσεις με πολιτικά ύβρεις και κου λου που.
    Γιατί εγώ είμαι
    Ό μικρός σου Μήτσος!
    Ναί το έρημο παιδί σου που παράτησες στους πέντε δρόμους
    για να κάνεις άλλων τα κέφια
    Ναί έχω δίκιο μεγάλοοοοοοο
    Το νόθο παιδί σου
    Ναι καλέεεεέεεεε δεν θα μπορώ να πάω και σχολείο...θα με φωνάζουν μπάσταρδο...ναι
    Ό μικρός νόθος σου μπαμπάαααααα
    Μήτσος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος2/11/18 12:39

    Πατέρα μου σε φωνάζω γιατί κάνεις τον κουφό; έ ;
    Τί έγινες καλέ μου μπαμπούλη
    γαίδουρι μουλκιαρότηκόοοοοο;
    Έδώ ό μικρός Μήτσος
    καλεί πατέρα του...όβερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος2/11/18 14:50

    Σκάνδαλο στην Σαλαμίνα τώρα
    Ο υποψήφιος συμβουλος του Παναγου Μικέ καναρινης δέρνει την γκόμενα μέσα στο καφενείο στα παλούκια.
    Για σου παναγο με τους συμβούλους σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος2/11/18 16:29

    Κύριε Παναγοπουλάκι,έχεις πλακίτσα τελικά άν είναι αλήθεια ό ξυλοδαρμός...να σου πω τον Γιώργο την Αναστασία,τον Βασιλάκη,καί την Μαρίνα'Δήμητρα τούς είδες
    Είναι ΧΑ
    Τι κάνει ό άνθρωπος για να βγή ας πούμε τώρα,δήμαρχος
    Κι ύστερα λένε,μερικοί,ότι φταίει ό φονιάς...
    Ό κύριος Πατάπ καλά?
    Ή δεσπινίς Φλωρί?
    Δέν μου πέφτει λόγος,αλλά είναι αμαρτία να βάλεις μέ ιδιωτικό
    συμφωνητικό,σπίτι υποθήκη.
    Πρόσεχε τα καναρινάκια,βγάζουν σπιράκι στον ποπουδάκο τους,κι δεν το δείς και το σπάσεις αμέσως,πάνε στον τρελλό'θανάση και στην σύζυγο του στο κοιμητήριο...
    Και στον άλλον τον γνωρίζης καλά,που καθόταν στο γραφείο δίπλα στα ψυγεία νεκροθάλαμους,κι όλο έκανε φτου στα λεφτά,που του εδεινε το ζεύγος ΑΠΑΤΗ...
    Ό τρελλός την ξάπλωνε στο ψυγείο με καυσωνες,και κρυβόταν σε τάφους...όταν τον έψαχνε ό κύριος Λάζαρος,
    Λογικός,καθόλου παράφρων
    τ έπαιρναν και διπλά
    Υγεονομοικό Ευγενία και θυγάτηρ
    Κάτι γατούλες όμορφες,πάνω στα μνήματα,κάτι σκυλάκια γλυκούτσικα,να τραγανίζουν οστά
    βάλε τάξη,βάλε
    Και τώρα σιγά,τα ωά,αν έφαγε η οχι ξύλο γκόμενα,ποιός χέστηκε
    Εσύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.