Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

20 Οκτ 2018

Στραταρχική Ράβδος, Ρεμπούμπλικο και Σκόρπιες Σκέψεις.


Άρθρο γνώμης του Ευάγγ. Αθανασιάδη*
Περιορισμένης χρήσης, μόνο για στρατιωτικούς
Σε συνέχεια του άρθρου «Μάτι, Γουδί», χρειάζεται μια διευκρίνιση. Αυτό μου έφερε και μερικές «σκόρπιες σκέψεις». Πρώτα η διευκρίνιση.
-- Είχαμε γράψει:
«Και όταν υπολείπονται  κάποια «μίνιμουμ», τα απαιτείς έναντι της παραιτήσεώς σου. Και γι αυτό πρέπει να είναι ενήμεροι και σύμφωνοι, προς διασφάλιση της ορθότητας και πιστότητας της άποψης γνώμης, και οι 10 επόμενοι στρατηγοί».
Είναι απαραίτητη η διευκρίνιση, ότι αναφερόμαστε σε ακραίες περιπτώσεις και εφ όσον ο λόγος είναι σοβαρός και αποτέλεσμα αντικειμενικής εμπεριστατωμένης επιτελικής ανάλυσης και όχι ατεκμηρίωτη συναπόφαση, γιατί τότε όχι μόνο είναι λάθος, αλλά και είναι επιλήψιμο.

Οι ηγεσίες των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας είναι οπωσδήποτε ακομμάτιστες, προσηλωμένες στην κυβέρνηση και μεριμνούν να είναι αποτελεσματικές στο έργο τους δλδ στην αποστολή τους.
-- Και ένα ιστορικό περιστατικό σχετικό με τα «μίνιμουμ»:
Ο Αμερικανός Στρατηγός Τζωρτζ Πάττον, σε μια απαιτητική επιχείρηση, κατά την οποία υπήρχαν σοβαρά προβλήματα  ανεφοδιασμού, (σε τρόφιμα, καύσιμα και λοιπά), στις πιεστικές απαιτήσεις των προϊσταμένων του για ταχεία προώθηση των δυνάμεών του, απήντησε:
"Μπορώ να εμπνεύσω τους υφισταμένους μου να φάνε τις σόλες των αρβυλών τους (τότε ήταν δερμάτινες), αλλά δεν μπορώ να απαιτήσω και να τους διατάξω να ουρούν βενζίνη".
-- Μάλλον ο Τσώρτσιλ είπε:
"Ο αξιωματικός πρέπει από πρωτοετής εύελπις να έχει στον γυλιό μάχης του, την στραταρχική ράβδο".
Με αυθάδικο τρόπο θα ήθελα να συμπληρώσω:
"και μαζί, ατσαλάκωτο και φρέσκο και το Ρεμπούμπλικό του"
Για να είναι με όραμα και αδέσμευτος.
Και την μεν στραταρχική ράβδο μπορεί να την προσαρμόσει βολικά και αρμονικά δίπλα στο ατομικό πτυοσκάπανο, το να κρατήσει και το ρεμπούμπλικο ατσαλάκωτο είναι πραγματικός άθλος. Εεε.. εδώ σε θέλω.
-- Παρέα… στραταρχικής ράβδου… με πτυοσκάπανο….!
Το ατομικό πτυοσκάπανο κύρια χρήση έχει, με αυτό να ανοίγεις το ατομικό όρυγμα μάχης. Το όρυγμα μάχης είναι μία επιμελημένη εκσκαφή στα μέτρα του κάθε μαχητού, δλδ ακριβώς σαν τον τάφο του. Η χρήση του είναι να μπαίνει ο μαχητής στον «τάφο» του, για να μην πεθάνει.
Μου θυμίζει το καλογερικό: «αν πεθάνεις πριν πεθάνεις, δεν θα πεθάνεις όταν πεθάνεις».
Η στραταρχική ράβδος ;
Θα σε κάνει έναν έντονα προβεβλημένο άτομο, με σοβαρά τσαλακωμένη προσωπικότητα. Ή αλλιώς, μια ολοζώντανη παρουσία με πεθαμένο το είναι. Και αυτός «έχει πεθάνει, πριν πεθάνει».
-- Ο Αϊζενχάουερ, Στρατηγός και πρόεδρος των ΗΠΑ είπε:
«Αυτός που βάζει την προσωπική προβολή του, πάνω από τις αρχές του, σύντομα χάνει και τα δύο».
Και κατά έναν παράδοξο λόγο, η ιδιότητα του Στρατηγού είναι η μόνη (εξ όσων γνωρίζω) που προσφωνείται χωρίς να προηγείται το «κύριε».
Τιμητικό;… Στερητικό;… Λέτε να ξέρει κάποιος γιατί;
-- Δεν καταλαβαίνω γιατί όσοι αποστρατεύονται στενοχωρούνται.
Το Ρεμπούμπλικο είναι η πιο φυσιολογική, η πιο πιθανή, η επιλεκταία, η ευκταία εξέλιξη. Το πιο καλό που μπορεί να σου συμβεί.
Από την στιγμή που έγινες στρατιωτικός, οι άλλες τέσσερεις πιθανές καταλήξεις, είναι: να ταφείς με στολή, να μην σε βρουν ποτέ, να είσαι με πιτζάμες σε νοσοκομείο ή με ριγέ πιζάμες στη φυλακή.
Εύχομαι σε όλους καθαρό νου, καλό κουράγιο και το καλύτερο.
*Ο Ευάγγελος Αθανασιάδης είναι Συνταγματάρχης ε.α.

22 σχόλια:

  1. Ανώνυμος20/10/18 10:37

    Και εγω σου ευχομαι να σε ταξουν στην Χαρη της,για να σε κανει καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος20/10/18 10:51

    Ο Αιξενχάουερ τα είπε πολύ σωστά. Στο νησί μας οι περισσότεροι προέρχονται από το Ναυτικό. ΄Όμως είναι κοινές οι συμπεριφορές από όπου και αν προέρχονται γιατί συμπεριφορά=χαρακτήρας. Η ψηφοσυλλογή κάνει τους ανθρώπους να βγάλουν το πραγματικό τους εαυτό. Προτιμούν την αυλή με ανθρωπάκια,στη κυριολεξία που μοναδικό τους χαρακτηριστικό είναι να προσφέρουν τις κολακείες τους για να μπορούν να διαβιούν.Και τότε σκέφτεται κανείς πόσοι είναι πραγματικοί στρατηγοί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος20/10/18 11:20

    Κύριε Υπουργέ Άμυνας, επιτρέψτε μου να σας εκθέσω το πρόβλημά μου και να σας ζητήσω να τακτοποιήσετε το θέμα μου. Περιμένω να μου «έρθει το χαρτί» για να παρουσιαστώ στο στρατό. Είμαι 24 χρονών και έχω παντρευτεί μια χήρα 44 χρονών, η οποία έχει μια κόρη 25 χρονών, την οποία παντρεύτηκε ο πατέρας μου. Επομένως ο πατέρας μου, αφού παντρεύτηκε την κόρη μου, είναι γαμπρός μου. Επιπλέον η κόρη μου, αφού είναι σύζυγος του πατέρα μου, έγινε και μητριά μου. Η γυναίκα μου κι εγώ αποκτήσαμε τον περασμένο Ιανουάριο ένα γιο. Κατά συνέπεια εκείνος, είναι αδερφός της συζύγου του πατέρα μου και κουνιάδος του πατέρα μου.

    Είναι όμως και θείος μου, αφού είναι αδερφός της μητριάς μου. Άρα ο γιος μου είναι θείος μου. Η σύζυγος του πατέρα μου απέκτησε τα Χριστούγεννα ένα γιο, ο οποίος είναι ταυτόχρονα αδερφός μου, αφού είναι γιος του πατέρα μου, και εγγονός μου, αφού είναι γιος της κόρης της γυναίκας μου. Τότε εγώ είμαι αδερφός του εγγονού μου και, επειδή ο σύζυγος της μητέρας κάποιου είναι πατέρας του, αυτό έχει ως αποτέλεσμα εγώ να είμαι πατέρας της κόρης της γυναίκας μου και αδερφός του γιου της. Επομένως είμαι ο παππούς μου. Δεδομένου αυτού, σας παρακαλώ να με απαλλάξετε, αφού ο νόμος απαγορεύει πατέρας, γιος και εγγονός να υπηρετούν ταυτόχρονα στον στρατό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος20/10/18 11:30

    Ποιος εσαι ρε φιλε ο μακης ο εργολαβος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος20/10/18 11:51

    Προδοσία της Μακεδονίας: Πανηγυρίζει ο Ζάεφ για την επικύρωση της συμφωνίας των Πρεσπών που υπέγραψαν οι ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ
    οι Bουλευτές οι οποίοι θα εξαγοραστούν ή έστω θα υπερψηφίσουν από πεποίθηση ότι «Η Μακεδονία δεν είναι ελληνική» και θα δεχθούν την εκχώρηση εθνικότητας και γλώσσας στα Σκόπια και κρατικού προσδιορισμού ως βόρεια οντότητας της Μακεδονίας του Αιγαίου, τα Σκόπια.

    Με ότι αυτό συνεπάγεται σε δεκάδες τομείς που θα συνιστούν ακρωτηριασμό, στην πράξη, των ελληνικών δικαιωμάτων (οι Σκοπιανοί παίρνουν λιμάνια, εμπορικό στόλο, αλιευτικά δικαιώματα κλπ. κλπ.

    Οι πληροφορίες λένε ότι στην τελική καταμέτρηση που έχουν κάνει τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ έχουν βρεθεί οι ψήφοι που θα περάσουν την συμφωνία από την Βουλή.

    Με τις ψήφους του Σταύρου Θεοδωράκη, του Σπύρου Δανέλη, του Σπύρου Λυκούδη, του Θεοχάρη Θεοχαρόπουλου, της Κατερίνας Παπακώστα και του Θανάση Παπαχρηστόπουλου, φτάνουν τους 151.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος20/10/18 11:56

    ΑΝ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
    ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΜΥΝΑΣ,ΨΑΞΕ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.
    ΑΛΗΘΙΝΟ ΓΕΓΟΝΟΣ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΓΡΑΨΕ ΕΣΥ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
    ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ
    Υ.ΑΜΥΝΑΣ
    ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος20/10/18 12:23

    Συγχαρητήριο μήνυμα στον Ζόραν Ζάεφ έστειλε ο Έλληνας πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας! «Συγχαρητήρια στον φίλο μου» έγραψε στο twitter μετά το πέρας της διαδικασίας στην βουλή της ΠΓΔΜ.

    «Συγχαρητήρια στον φίλο μου @ Zoran_Zaev! Η εκλογή απόψε είναι ένα μεγάλο βήμα προς την κοινή μας επιτυχία. Ένα πολύ σημαντικό βήμα προς την ειρήνη και την ευημερία των λαών μας» έγραψε στο twitter o πρωθυπουργός λίγα λεπτά μετά το τέλος της ψηφοφορίας στην βουλή της ΠΓΔΜ η οποία άνοιξε τον δρόμο για τη συνταγματική αλλαγή

    Από την στιγμή που πρώτη ψηφοφορία είναι επιτυχής, τότε θα ακολουθήσουν στις επόμενες 20 ημέρες ακόμη δύο, οι οποίες θα πρέπει, επίσης, να οδηγήσουν σε πλειοψηφία δύο τρίτων, ώστε η συμφωνία των Πρεσπών να κυρωθεί οριστικά από την πλευρά της ΠΓΔΜ και να... δεχθούν (που κατάντησε η Ελλάδα και η Μακεδονία...) το όνομα «Bόρεια Μακεδονία», την μακεδονική εθνικότητα και την μακεδονική γλώσσα!

    Ο απόλυτος εξευτελισμός της Ελλάδας και της Μακεδονίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος20/10/18 12:37

    Το πρώτο σενάριο προκειμένου να σωθεί εκλογικά ο κ. Καμμένος και οι ΑΝΕΛ θα είναι αποχώρηση από την κυβέρνηση χωρίς όμως να διαταραχθεί η κυβερνητική πλειοψηφία.

    Το δεύτερο σενάριο είναι ο κ. Καμμένος να άρει τη εμπιστοσύνη του στην κυβέρνηση και να οδηγηθούμε άμεσα σε εκλογές.

    Το τρίτο σενάριο που δεν μπορεί να αποκλειστεί είναι μετά την αποχώρηση των ΑΝΕΛ από την κυβέρνηση να δημιουργηθεί νέα πλειοψηφία από την ήδη υπάρχουσα βουλή, γεγονός που θεωρείται πλέον δύσκολο.

    Ωστόσο όπως αναφέρει το πολιτικό ρεπορτάζ μπορεί να υπάρχει και ένα ενδιάμεσο σενάριο, που θεωρείται πολύ πιθανό, που αναφέρει ότι όταν φτάσει η συμφωνία των Πρεσπών στην Ελληνική Βουλή ο κ. Καμμένος και οι συμφωνούντες σε αυτόν στους ΑΝΕΛ να μην ψηφίσουν την συμφωνία αλλά η συμφωνία να περάσει με τις ψήφους άλλων ανεξάρτητων βουλευτών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος20/10/18 13:17

    ΦΙΛΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος20/10/18 13:32

    ΑΣΕ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ.
    ΕΚΛΟΓΕΣ.ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ.ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2017.ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΕΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ.ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΝ.3ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ.ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΥΡΙΖΑ ΜΕ ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ.ΩΣ ΕΔΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος20/10/18 14:53

    ΡΕ ΒΛΑΜΗ Η ΤΡΕΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΝΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ???????/ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος20/10/18 16:30

    Η νύχτα βγάζει επίσκοπο

    Νταλμάς Μαίρη


    Μουσική/Στίχοι: Κραουνάκης Σταμάτης

    Από: Stipeman
    Στις: 25-01-2005
    (2.7, με 15 ψήφους)

    Μέσα στην κρεαταγορά, τρεις μάγκες τσιλιαδόροι
    μέσα στην κρεαταγορά, τρεις μάγκες τσιλιαδόροι
    φουμάραν παλιοτσίγαρα, γινόντουσαν βαπόρι
    φουμάραν παλιοτσίγαρα και δεν τραβάγαν ζόρι

    Την πέφτει γκόμενα τρελή, κουκλάρα, μαυρομάτα
    την πέφτει γκόμενα τρελή, κουκλάρα, μαυρομάτα
    και την κερνάνε μια ψιλή από την τσικουλάτα
    και την κερνάνε μια ψιλή, Νταμίρα μου, φρεγάτα

    Η νύχτα βγάζει επίσκοπο
    και η αυγή μητροπολίτη
    χαλάλισα για σένανε
    κι οικόπεδο και σπίτι
    αμάν, αυτή η μπούκλα σου
    κολάζει αρχιμανδρίτη

    Μέσα στην κρεαταγορά, τρεις μάγκες κουμπαράκια
    μέσα στην κρεαταγορά, τρεις μάγκες κουμπαράκια
    αβέρτα τις μοιριάζανε με κάτι γκομενάκια
    αβέρτα τις μοιριάζανε και θέλαν και καπάκια

    Η μία ήταν κόμματος, και δώστου κι άναφτονε
    η μία ήταν κόμματος, και δώστου κι άναφτονε
    κι η άλλη ήταν του σώματος διώξεως κι ηθώνε
    κι η άλλη ήταν του σώματος διώξεως κι ηθώνε

    Η νύχτα βγάζει επίσκοπο...

    (Το τραγούδι αυτό αποτελεί καρικατούρα σκυλάδικου και γράφτηκε ειδικά για την ταινία. Αυτή η νύχτα μένει που αφορούσε σκυλάδικα της επαρχίας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος20/10/18 16:57

    Καλη νυχτα κε Τζαβαρή!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος20/10/18 20:29

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΤΑΜΙΡΑ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος20/10/18 21:00

    Στρατηγοί πλείονες ή βελτίονες.
    Αριστοφάνης, 445-386 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας κωμωδιογράφος – Αχαρνής

    μτφρ: στρατηγούς έχουμε πολλούς αλλά όχι καλούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος20/10/18 21:17

    ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΠΑΙΔΙΑ (παρωδία)
    (στη μελωδία του «Παιδιά της Ελλάδος, παιδιά»
    Παιδιά, της Ελλάδος παιδιά
    που αργά ξενυχτάτε σε μπαράκια πριβέ,
    αραχτά με γλυκιά φραπεδιά
    στα κινητά σας μιλάτε για νέα κονέ.

    Το πρωί αργά που ξυπνάτε
    στη καφετέρια και πάλι θα πάτε
    γιατί δουλειά δεν υπάρχει καμιά
    κι άνεργοι πια τριγυρνάτε,
    Παιδιά της Ελλάδος, παιδιά...
    ……….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος20/10/18 22:00

    Αυτοκτονησε Υπαξιωματικος της Πολεμικης Αεροποριας
    Εν ωρα υπηρεσιας
    110 Πτερυγα Μαχης
    41 ετων.
    (γραψε κατι,η ειστε μαλωμενοι?
    Κι αυτον με την στολη,θα τον θαψουνε,
    Καλο παραδεισο φιλε...
    Αντιο φιλε)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος22/10/18 13:13

    Μητσε,που εισαι?μας την επεσε ο στρατος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος22/10/18 22:25

    ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ ΝΑ ΣΕ ΕΙΧΑΝ ΤΕΖΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΜΟΥΡΛΕ.ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑ.ΟΥΤΕ Ο ΞΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΧΑΡΙ.ΟΥΣΤ ΧΑΜΕΝΕ.
    ΚΑΛΑ ΛΕΕΙ Ο ΛΑΟΣ
    ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ
    ΚΑΙ ΠΗ@@Γ@ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος24/10/18 18:25

    Γιατι εχεις δω "δις" ακομη τον Στατηγο Διπλαρακη???
    Πηρες ρεγαλο? Η χαβαλες στο τζαμπα...λεγεεεεεεεε...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος24/10/18 23:01

    Μα έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία
    είναι αλλιώτικη η σιωπή χωρίς παρέα.
    Δεν νιώθω θλίψη, μα μου’χει λείψει
    το κοριτσάκι αυτό που αγάπησες τυχαία.
    Δεν νιώθω θλίψη, μα μου `χει λείψει
    το λάγνο ψέμα σου που τα `κανε όλα ωραία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.