Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

5 Απρ 2015

Εβίνα Περδίκη. Ντόπιος ή ξένος;

Ερχόμουν στην Σαλαμίνα από τα παιδικά μου χρόνια και ζω πλέον μόνιμα εδώ και 12 χρόνια. Επέλεξα να ζήσω εδώ γιατί έχω όμορφες αναμνήσεις και ένα σπίτι πάνω στην θάλασσα. Έμαθα ν’ αγαπώ το νησί, να το σέβομαι, αλλά ούτως ή άλλως αγαπώ όλους τους τόπους που έζησα. Η Σαλαμίνα όμως με πληγώνει.
Με πληγώνει η αδιαφορία και η στενομυαλιά κάποιων κατοίκων. Εγώ δεν θα τους βάλω όλους σε ένα τσουβάλι, ούτε απορρίπτω κανέναν. Ο καθένας έχει το δικαίωμα της γνώμης του, ας πιστεύει λοιπόν ότι θέλει. Εγώ απλά την άποψη μου εκφράζω, το ίδιο μπορεί να κάνει και οποιοσδήποτε διαφωνεί.
Κάποιοι κάτοικοι λοιπόν δηλώνουν ότι αγαπούν τον τόπο τους και πάντα ήθελα να τους θέσω αυτό το ερώτημα. Τι ακριβώς αγαπούν; Επιλεκτικά την Ιστορία μόνο; Η σύγχρονη Σαλαμίνα ουδεμία σχέση με την αρχαιότητα έχει εκτός από τον τοπικό προσδιορισμό. Πρώτα απ’ όλα, ως γνωστόν στην ναυμαχία δεν ήταν οι Σαλαμίνιοι μόνοι τους που υπερασπίζονταν το νησί τους, αλλά έλληνες ενωμένοι. Σημειώστε το αυτό και να το θυμάστε κάθε φορά που σας πιάνει ντελίριο για την ανωτερότητα των ντόπιων έναντι των ξένων.
Τι πάει να πει ξένος; Προς τι ο διαχωρισμός; Εδώ ζω, εδώ ξοδεύω το εισόδημα μου, συνεισφέρω με τα δημοτικά τέλη που πληρώνω, στηρίζω την τοπική οικονομία. Εκτός από υποχρεώσεις, έχω και τα ίδια δικαιώματα με όσους γεννήθηκαν εδώ.
Ν’ αγαπάς τον τόπο που γεννήθηκες αλλά να τον σέβεσαι πρωτίστως. Οπου τόπος δεν είναι η ακαθόριστη έννοια της γης που φέρει μια ένδοξη ιστορία. Είναι οι άνθρωποι, το περιβάλλον, τα δέντρα, τα ζώα, η θαλάσσια ζωή και τα σκεπασμένα αρχαία που θα μπορούσαν ίσως να δώσουν πνοή στον τόπο. Είναι ο σεβασμός στον γείτονα, στον διαφωνούντα, στον ξένο, στον αδύναμο, στον Ρομά, στον αλλόθρησκο, στον οποιονδήποτε απ’ αλλού φερμένο απ’ όπου κι’ αν ήρθε. Επειδή όλοι εμείς είμαστε τα κύτταρα ενός ζώντος οργανισμού. Έτσι την αντιλαμβάνομαι εγώ την Σαλαμίνα. Και πολύ φοβάμαι ότι αυτός ο οργανισμός νοσεί σοβαρά.
Οι διενέξεις, τα μίση, τα πάθη, οι πολιτικές φιλοδοξίες καταστρέφουν τον τόπο και πληγώνουν ανθρώπους. Οι άνθρωποι του σήμερα, αυτούς έχουμε απέναντι μας, αυτούς πρέπει να μάθουμε να ανεχόμαστε. Αποδοχή τίποτα άλλο.
Πάντως εγώ ξένη δεν αισθάνομαι. Και τον πλησίον μου θα βοηθήσω κι’ ας μην τον γνωρίζω, και την παραλία θα καθαρίσω, και τον χωματόδρομο που περνάει από το σπίτι μου, και ουδέποτε θα πετάξω σκουπίδι στον δρόμο. Και μανιωδώς ανακύκλωση έκανα μέχρι που έμαθα ότι οι μπλε κάδοι είναι απλά… μπλε. 
Ο τοπικισμός είναι ρατσισμός. Είναι και παραλογισμός. Η διχόνοια ήταν πάντα η καταστροφή των ελλήνων. Την βλέπω να καταστρέφει κι’ αυτό το νησί που τόσο αγαπώ.
Τα μίση, τα πάθη, οι πολιτικές φιλοδοξίες και οι διενέξεις δεν οδηγούν πουθενά, πόσο μάλλον στην πρόοδο και την ανάπτυξη. Ας κλείσω και με ένα κλισέ Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ.

74 σχόλια:

  1. Ανώνυμος5/4/15 09:41

    "ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ
    ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΗΤΕ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/4/15 11:01

      Μήπως θα ήταν καλύτερο να μας αδειάσετε εσείς την γωνια αγπητέ κύριε 9.41

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/4/15 11:21

      ΕΑΝ ΘΕΩΡΕΙΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΙΣ ΩΜΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ.

      ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΟΤΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ,ΠΟΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΤΑΦΥΓΙΑ ΝΑ ΚΡΥΦΗΤΕ!!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος5/4/15 14:21

      Φιλε η' φιλη 11:01,ειμαι η 09:41 και η αναφοραμου "ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΗΤΕ" ειναι γιαυτους τους ανικανους νανους που μας διοικουν και οχι για τη πολυ σωστη αναρτηση σου

      Διαγραφή
    4. Κυρία Εβίνα Περδίκη που τόσο κόπτεσαι για το νησί μας και το μέλλον του, εσύ σκεφθεί γιατί υπάρχει αυτή η αντιπάθεια?θα ήθελα να σου πω και εγώ λοιπόν την γνώμη μου ως ΝΤΟΠΙΟΣ! Καταρχήν ξεχνάς το γεγονός ότι ΞΕΝΟΣ δεν είναι βρισιά αλλά προσδιορισμός ενός ατόμου που δεν ανήκει σε ρίζες του τόπου στο οποίο κατοικεί με λίγα λόγια ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΡΙΖΕΣ στο μέρος που ζει αλλά ανήκει στην ίδιο έθνος άλλωστε ο ξένος με την έννοια που νομίζεις εσύ ονομάζεται ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ! Κατ'δεύτερον μιλάς για τους ντόπιους για ότι τι ? δέχεσαι ρατσισμό? χαχα...χαχα ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΔΟΤΟ! Δεν μου λες εμάς τους ντόπιους που μας βρίζετε εσείς χρόνια τώρα λέγοντας μας μπακαούκες παλιοαρβανίτες καθυστερημένους και άλλα τινά δεν είναι ρατσισμός? Τόσα χρόνια που μας κοροιδεύουν οι "ΞΕΝΟΙ" και είδικά από τους πειραιώτες της β'πειραιώς είναι καλά εεε?
      Δηλαδή αυτά δεν πιάνονται εεεε? Και ήθελα γενικά να ρωτήσω όπως και εσένα πορσωπικά τι σας κάνανε οι Κουλουριώτες και τους κοροιδεύετε ? Ξέρεις τι πιστεύω ? ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙΡΑΞΕΙ... ΚΕΡΑΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΣΤΡΑΒΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΣΑΣ ΦΤΑΙΝΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΟΥΛΟΥΡΙΩΤΕΣ ΕΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΤΕ ! Πήρατε τσάμπα γη τσάμπα οικόπεδα δεν είπατε μισό ευχαριστώ και δεχόσαστε ρατσισμό.Και άσχετα με το γεγονός ότι οι περισσότεροι από εσάς έχουν καταπατήσει όλους τους νόμους της πολεοδομίας και του δασαρχείου αλλά είπαμε αυτά δεν πιάνονται είναι η εύκολη λύση να κατηγορούμε τους ντόπιους! Καταλάβατε κυρία Περδίκη γιατί δεν σας θέλουν οι ντόπιοι? Γιατί ΠΡΩΤΟΙ ΕΣΕΙΣ ΦΕΡΘΗΚΑΤΕ ΣΚΑΡΤΑ ΣΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΧΥΠΟΨΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ! ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΌΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟΣΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΡΙΖΕΣ ΣΤΟΝ ΝΗΣΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ !! Γιαυτό κ.Περδίκη πιστεύω ότι βγάλατε πολυ γρήγορα συμπεράσματα για εμάς και εάν πράγματι αγαπάτε το νησί γιατί δεν γνωρίζετε τα ήθη και έθιμα μας όπως και τους χορούς μας και την ντοπιολαλιά μας?....Εάν το κάνετε αυτό (πράγμα για εμένα ΑΠΙΘΑΝΟ)τότε πιστέψτε με οι ντόπιοι θα σας αγκαλιάσουν και θα σας δεχθούν με μεγάλη χαρά.....εάν θέλετε βέβαια.......Τώρα για τα προβλήματα του νησιού τα λάθη οι παραλήψεις είναι πολλές κατά την γνώμη μου και σίγουρα αυτοί που φταίνε τελευταιοι είναι οι ντόπιοι!

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος5/4/15 23:54

      ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΠΩ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟ ΠΑΛΙΟΑΡΒΑΝΙΤΗ ,ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΠΗΡΑΜΕ ΤΣΑΜΠΑ ΓΗ ΤΣΑΜΠΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑ

      ΔΗΛΑΔΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΟΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟΙ !!!! ΝΟΜΙΖΑΤΕ ΟΤΑΝ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΑΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΑΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΒΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΗΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΝΕΥΕΤΕ ΤΟΥΣ ΒΟΘΡΟΥΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ !! ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥΛΟΥΣΑΤΕ ΑΓΟΡΑΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΑ ΜΑΣ.ΕΑΝ ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΡΕΥΜΑ ,ΝΕΡΟ ,ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΝΤΟΠΙΟΙ ,ΑΡΑ Η ΤΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ Η ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟΙ
      ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΚΑΝΑΚΗΣ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ ΔΟΥΝ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΩ ΞΕΝΟΥΣ ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΜΟΥ!!! ΑΥΤΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ. ΤΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΜΟ ΜΑΝΑΡΙ ΜΟΥ Η ΠΩ ΠΩ!! ΚΑΙ ΚΟΥΣ=ΚΟΥΣ.ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΓΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΕΤΕ ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΟΣΟ ΜΑΣ ΖΗΤΑΓΑΤΕ ΤΑ ΠΑΙΡΝΑΤΕ.ΑΝ ΠΑΙΡΝΑΤΕ ΠΙΟ ΛΙΓΑ ΑΡΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΟΥΤΑΡΒΑΝΙΤΕΣ. !!!

      Διαγραφή
    6. ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΧΟΛΙΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ Η κ.ΠΕΡΔΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥ κ. ΑΝΩΝΥΜΟΥ 23:54 ΤΟ ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΩ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΑΠΕΧΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ!
      ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ 23:54 Α) ΛΕΣ ΝΟΜΙΖΑΤΕ ΟΤΑΝ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΑΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΑΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΣΠΙΤΙΑ ....ΣΟΒΑΡΑ? ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΙΑ ΣΠΙΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ? ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΤΑ ΛΥΟΜΕΝΑ? ΠΟΥ ΤΟ 80 % ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΛΥΟΜΕΝΑ? ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΤΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΡΙΖΕΣ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΚΙΟΛΑΣ? ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΣ ΓΙΑ ΠΟΙΑ? ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΟΥΣΙΟΣΠΙΤΑ ΠΟΥ ? ΣΤΟ ΑΙΑΝΤΕΙΟ ΧΑΧΑ....ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ ΔΛΔ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΣΑΝ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ ΔΛΔ Β' ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΕΣ? ΤΟΣΟ ΜΥΑΛΟ ΛΙΓΟ ΕΧΕΙΣ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΑΠΑΤΗΛΑ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΟΙΚΟΣ Β' ΠΕΙΡΑΙΩΣ! ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΛΑΜΟΓΙΑ? ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΤΣΙ?
      Β)ΛΕΣ : ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥΛΟΥΣΑΤΕ ΑΓΟΡΑΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΑ ΜΑΣ
      ΠΟΙΑ ? ΑΓΟΡΑΣΑΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑ ΣΑΣ? ΧΑΧΑ....ΧΑΧΑ...ΤΣΑΜΠΑ ΤΑ ΠΗΡΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕ.....200 ΔΡΧ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΟ ΚΑΙ ΚΛΑΙΓΑΤΕ ΚΑΙ ΛΕΓΑΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΦΤΩΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΛΥΠΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΡΕΕΕΕΕΕ.......ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΕΙΡΟΥ ΚΑΛΛΟΥΣ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΤΙΣ ΘΥΜΑΣΑΙ ΕΕΕΕ? ΠΟΥ ΚΛΑΙΓΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΚΟΝΤΟ ΚΑΙ......ΜΑΣ ΔΙΝΑΤΕ ΤΙΣ ΚΥΡΕΣ ΣΑΣ....ΓΙΑ....ΑΛΛΗ ΧΡΗΣΗ.....ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΞΥΣΟΥΜΕ ΠΛΗΓΕΣ!!!!!!!!!
      Γ) ΛΕΣ:ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΡΕΥΜΑ ,ΝΕΡΟ ,ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΝΤΟΠΙΟΙ ,ΑΡΑ Η ΤΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ Η ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟΙ .........ΑΡΑ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΕΙΣ ΕΙΣΑΙ Π Α Ρ Α Ν Ο Μ Ο Σ......ΧΑΧΑ...ΜΟΝΟ ΣΟΥ ΠΡΟΔΙΔΕΣΑΙ...ΧΑΧΑ ΚΑΙ ΛΕΣ ΕΜΑΣ ΚΟΥΤΑΡΒΑΝΙΤΕΣ....ΧΑΧΑ...Α, ΡΕ ΔΥΣΤΥΧΕ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΕ ,ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΒΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΤΕΡΙΩΣΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ..........ΜΙΑ ΖΩΗ ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΟΣ ΘΑ'ΣΑΙ ...ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΑ ΣΟΥ...........ΚΑΙ ΛΕΣ ΝΤΟΠΙΟΙ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΠΟΥ ΣΤΗΝ Δ.Ε.Η? ΜΑ ΣΤΗΝ ΔΕΗ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΟΝΟ ΝΤΟΠΙΟΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΟΝΟ ΝΤΟΠΙΟΙ! ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΣ?...Α, ΡΕ ΑΓΟΡΙΝΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΦΙΛΟΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΕΣ..........
      Γ) ΛΕΣ : Ο ΚΑΝΑΚΗΣ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ ΔΟΥΝ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΩ ΞΕΝΟΥΣ ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΜΟΥ..........Μ Ε Γ Α Ψ Ε Μ Α,........ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΛΟΥΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΛΕΣ ΨΕΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΥΨΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΟΥ...ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕΣ ΠΟΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΚΗ.....Ή ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ!...ΑΛΛΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΓΙΑ ΕΣΑΣ? ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ? Κ Α Ν Ε Ν Α Σ ! ! !
      Δ) ΛΕΣ : ΔΟΥΝ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΩ ΞΕΝΟΥΣ ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΜΟΥ!!! ΑΥΤΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ. ΤΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΜΟ ΜΑΝΑΡΙ ΜΟΥ Η ΠΩ ΠΩ!
      ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΤΗΝ ΝΤΟΠΙΟΛΑΛΙΑ? ΣΟΒΑΡΑ? ΕΓΩ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΝΤΟΠΙΟΛΑΛΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ , ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΜΟΥ ΕΣΥ ΚΑΡΜΟΙΡΗ ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΕ ΤΙ ΕΧΕΙΣ?.....ΜΟΝΟ ΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΒΛΑΚΕΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ!
      Ε) ΛΕΣ : ΑΝ ΠΑΙΡΝΑΤΕ ΠΙΟ ΛΙΓΑ ΑΡΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΟΥΤΑΡΒΑΝΙΤΕΣ...............ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΑΣ ΠΟΥΛΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΓΗ ΜΑΣ ΤΣΑΜΠΑ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΛΥΠΗΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ..ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΜΕ ..ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΝΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΜΑΣ....ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΕΧΘΕΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ....ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙ ΞΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΛΟΥΡΗ.........ΟΣΑ ΚΑΙ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΕΑΝ ΚΑΝΕΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ..ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΧΕΙ ΡΙΖΕΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ Η κΠΕΡΔΙΚΗ....ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΩΝ ΝΤΟΠΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ!!
      ΟΤΑΝ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ κ.ΠΕΡΔΙΚΗ ΤΟΥΣ "ΞΕΝΟΥΣ¨" ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΠΟΡΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕ ΕΤΣΙ....ΠΑΘΑΜΕ Π Ο Λ Ι Τ Ι Σ Τ Ι Κ Ο ....Σ Ο Κ ...!!!!!!!

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος6/4/15 23:57

      .ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΝΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΜΑΣ....ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΕΧΘΕΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ....ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙ ΞΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΛΟΥΡΗ.........ΟΣΑ ΚΑΙ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΕΑΝ ΚΑΝΕΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ..ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΧΕΙ ΡΙΖΕΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ!!!

      1) ΠΟΤΕ ΜΗ ΛΕΣ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΞΕΝΟΣ!!!
      2) ΔΩΣΕ ΑΝΟΧΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΗ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΡΓΙΕΨΕΙΣ ΛΙΓΑΚΙ,ΚΑΙ ΦΑΕ ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ. ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΛΕΜΕ ΤΟ ΣΟΚ!!! ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος24/4/15 12:37

      Απλά και με δύο λέξεις, Όλοι περνάμε από τον Πειραιά ή το Κερατσίνι με αμάξι (έχουμε αυτό το προνόμιο οι ξένοι). Γεμίζουμε στα Supper Market εκεί και αν κάτι ξεμείνει το πέρνουμε από το Lindl (ξένοι και αυτοί). Αν θέλουμε να πάμε έξω να φάμε κλπ δεν διαλέγουμε μαγαζιά από γνωστά ονόματα.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος5/4/15 10:41

    Αν δεν μπορείς να το αντέξεις ,σώπασε. Η σιωπή είναι χρυσός όπως μου λένε εμένα.αλλά δείχνει και δειλία.όπως λέω εγώ.
    Μου έδωσε αφορμή η κυρία Εβίνα για την σωστή τοποθετησή της,τα πραγματικά γεγονότα και όχι αυτά που θέλουμε η θέλουν να πιστεύουν.Θα σας αναφέρω μια εμπειρία μου Λόγω καταστάσεων ,όπως έχω αναφέρει άλλη φορά υποχρεώθηκα να δηλώσω συμμετοχή στο συνδυασμό της τωρινής Δημοτικής αρχής. Στην εορτή της Παναγίας,της Φανερωμένης με τέσσερα μέλη της Δημοτικής αρχής για να πάμε εκεί .Στο δρόμο σε συζήτηση για το επίκαιρο θέμα εκλογών,προκειμένου να ηττηθεί Ο κ. Τσαβαρής πρότεινα ,να τεθεί επικεφαλής Ο κ. Τραυλός ,χωρίς να υποτιμήσω τον κ. Σοφρά ,διότι τότε υπήρχε,και συνεχίζει να υπάρχει μεγάλη αντιπαλότητα με τον κ. Τσαβαρή.Όλοι μου απήντησαν με μία φωνή ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΞΕΝΟ,το πως αισθάνθηκα εκείνη την ημέρα περιττό να σας πω .Λούφαξα στο κάθισμα και δεν ξαναμίλησα.Ο τοπικισμός ρατσισμός όπως το αναφέρει και η κυρία Εβίνα στο μεγαλείο τους. Ευτυχώς που ήρθαν έτσι οι καταστάσεις και αποδεσμεύτηκα σύντομα ,από τον Συνδυασμό.΄΄Άλλα και ήρθαν έτσι οι συγκυρίες να πάρουν τον Δήμο με την υποστήριξη του ξένου ,κυρίου ΤΡΑΥΛΟΥ και άλλων ξένων συμβούλων.Είναι ένα από τα θέματα που με είχε πολύ πειράξει Και ευχαριστώ την κυρία ΕΒΙΝΑ να το βγάλω από μέσα μου.
    Δημητριαδου Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/4/15 11:25

      Από τότε ήσουνα ο Δούρειος Ίππος και το ρουφιανάκι του Τσαβαρή, γιαυτό και σου δώσανε κλωτσιά από το συνδυασμό της σημερινής δημοτικής αρχής.

      Διαγραφή
    2. Κυρία Δημητριάδου, η σιωπή είναι χρυσός κάποιες φορές. Οχι όμως μπροστά στο άδικο. Η ανοχή είναι συνενοχή. Δεν μου αρέσει να αδικούνται συμπολίτες μου, όπως δεν μου αρέσει να βλέπω το νησί να καταστρέφεται. Και για να μην παρεξηγηθώ κι' εγώ δηλώνω εξ αρχής ότι ούτε είχα, ούτε πρόκειται να έχω ποτέ πολιτικές φιλοδοξίες. Το νόημα της ζωής είναι σε άλλα πράγματα, πολύ πιο σπουδαία.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος5/4/15 12:57

      Πικρόχολε, είναι δυνατόν να ήμουν Δούρειος Ίππος και το ρουφιανάκι του Τσαβαρή;.Αφου με είχε στα ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ;;;;Γιατί δεν ενημερώνεσαι και εκτίθεσαι συνεχώς;;;;;;;Το εάν και όταν με είχε στα Δικαστήρια τον παραδεχόμουν ,και τον παραδέχομαι μέχρι και τώρα ότι είναι ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ και ξέρει και ελίσσεται !!! δεν το εκφράζεις σαν ρουφιανιά το ΛΕΣ ΜΑΓΚΙΑ η αλλιώς ότι έχω το θάρρος της γνώμης μου να λέω τις σκέψεις μου ΕΠΩΝΥΜΑ και να έχω την ευθύνη των πράξεων μου Δεν μου δώσανε κλωτσιά φιλαράκο και θα προσπαθώ οσο μπορώ να μη φάω ποτέ κλωτσιά στη ζωή μου. ,Ενημερώσου από κάποιον σωστά ,Εγώ ζήτησα την απαλλαγή από τον Συνδυασμό ,μετά τΙς ανακαλέσεις του κ. Τσαβαρή. προς εμένα, τον κ. Μπούτση, και την κ. Νάννου.
      Αυτή είναι η ΔΗΜΗΤΡΙΆΔΟΥ και συγνώμη εάν δεν σου έκανα την χάρη να είναι αληθινές οι κακιούλες ,και οι ζήλιες για το πρόσωπο μου, Επειδή δεν έχεις το θάρρος, να το πω!!!!! Τον ανδρισμό να το πω !!!!να γράφεις ΕΠΩΝΥΜΑ όπως ΕΓΩ
      Δημητριαδου Μαρια

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος5/4/15 11:00

    εαν θελετε εσεις οι ξενοι να κανετε επανασταση να πατε στα εξαρχεια να την κανετε εδω ειναι σαλαμινα και θα το βουλωνετε αντε γεια κυρα εβινα και κυρα δημιτριαδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/4/15 11:14

      μαζέψου . Φωνή λαού οργή θεού. Δεν θα πεις εσύ ποιος να μείνει και ποιος θα φύγει.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/4/15 11:32

      εσυ προκαλεσες εχουμε ενα σωρο προβληματα να αντιμετωπισουμε και ασχολεισαι με το θεμα ντοπιος και ξενος..ο διαχειριστης εβαλε το post για να κερδισει κυριακατικα μερικα κλικ παραπανω για το μπλοκ του και συ τσιμπησες

      Διαγραφή
    3. Δηλαδή το γεγονός ότι αυτά που γράφω ισχύουν δεν σας αγγίζει καθόλου έτσι; Πάντα πρέπει να υπάρχει ένα εξιλαστήριο θύμα αντί να γίνει συζήτηση επί του θέματος. Δεν μας λέτε κι' εσείς την γνώμη σας αντί να στραφείτε στον διαχειριστή;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος24/4/15 12:49

      Κυρία ας πούμε Ελληνίδα (αμφιβάλω), τι ισχύει? Εγώ πάντα ήμουν αντίθετος με την πρακτική της κας Δημητριάδου αλλά πάντα θαύμαζα ότι είναι αγωνίστρια (έστω και αν δεν συμφωνούμε). Το ότι δεν συμετείχε στον περίγελο που στήθηκε δεν σας δικαιολογεί να της λέτε ότι θέλεται. Τι συζήτηση θέλεται όταν γράφεται Ελληνίδα με αλοδαπούς χαρακτήρες? Γνωρίζεται τι είναι αυτό (Ελληνίδα)? Προς τι αυτοί οι χαρακτήρες?

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος5/4/15 11:50

    Κυρία Εβίνα εάν ανοίξεις το λεξικό του Μπαμπινιώτη θα αντιληφτείς ότι η λέξει << ξένος >> έχει πολλές ερμηνείες .Στην πλούσια ελληνική γλώσσα στην συγκεκριμένη περίπτωση η λέξη ερμηνεύεται < . Και η ερμηνεία αυτή δεν δίνεται μόνο στο νησί μας αλλά σε όλη την ελληνική επαρχεία και όχι μόνο. Είσαι μια <> που δεν έχεις ενσωματωθεί ακόμα στην τοπική κοινωνία κάποτε θα γίνει και αυτό .Στο νησί μας έχουμε άπυρες περιπτώσεις που ο ντόπιος πληθυσμός ενσωμάτωσε και ανέδειξε κοινωνικά πολιτικά και επαγγελματικά αρκετούς συμπατριώτες μας. Είναι άδικο να κατηγορείς την τοπική κοινωνία για ρατσισμό . Για τους ντόπιους αυτός είναι ο τόπος που απορρέει η ταυτότητα τους , έχουν βιώματα από τους πατεράδες τους από τους παππούδες τους από τους προπάππους τους .Εσύ σε ένα άλλο τόπο έχεις όλα αυτά τα όποια όμως δεν τα έχεις αφήσει πίσω τα φέρνεις μες την ψυχή σου και τα νοσταλγείς .Εσύ θα ήθελες όλα αυτά να απαλειφθούν από το τοπικό στοιχείο χωρίς εσύ να αποβάλεις τίποτα από το παρελθόν σου , δεν θέλεις να ξεχάσεις τον τόπο καταγωγή σου με τον οποίο τόσα πολλά σε συνδέουν. Θέλεις να φέρεις την ισοπέδωση και την απρόσωπη λειτουργιά της μεγαλούπολης .Όχι κυρία Εβίνα η θα προσαρμοστείς και θα λειτουργήσεις με τους άγραφους νόμους της τοπικής κοινωνίας που επέλεξες να ζήσεις η θα παραμείνεις μια ξένη για αυτούς .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλληνας5/4/15 15:30

      Αγαπητέ,(Ανώνυμος5/4/15 11:50)
      Λίγο πολύ, μέσες άκρες, θα συμφωνούσα μαζί σου αν τα ήθη και βιώματα που αναφέρεις εσείς οι ντόπιοι τα τιμούσατε όπως άλλοι "ντόπιοι" σε άλλες περιοχές της πατρίδας μας όπως Κρήτη / Κάρπαθο / Θράκη κ.α. που όχι μόνο στον τόπο τους μα κι όπου αλλού βρεθούν οργανώνονται σε κοινότητες προς διατήρηση των ηθών και εθίμων τους. Έχεις βρεθεί ποτέ σε Κρητικό γλέντι; Έχεις βρεθεί ποτέ σε Καρπάθικο γλέντι; Με τις μαντινάδες τους την διάλεκτο τους που περήφανα προβάλλουν; Έχεις ακούσει ποτέ να συνομιλούν μεταξύ τους; Αν ναι, μη μου πεις πως κατάλαβες κάτι. Αποκλείεται!

      Εσύ μπορείς να μου πεις μόνο ΕΝΑ Αρβανίτικο σύλλογο εδώ στον τόπο προς διατήρηση αυτών των πολύτιμων ηθών και εθίμων, αλλά και κυρίως της τιμημένης Αρβανίτικης διαλέκτου; Ούτε ΕΝΝΑΣ! Ο λόγος; Μπορώ να σου απαντήσω μα δεν θέλω για θα σε προσβάλλω και δεν είναι αυτός ο σκοπός μου.

      Άσε λοιπόν την Εβίνα που στο κάτω, κάτω καλά τα λέει, δεν διαχωρίζει μα καυτηριάζει ανεγκέφαλους τοπικιστές του τίποτα. Ιστορικά εκμαυλισμένους που υφάρπαξαν μια έννοια του "ντόπιου" και τρέχουν αχαλίνωτα στο πουθενά.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/4/15 15:52

      Σωστά μιλάς γιατί δεν γνωρίζεις ότι αυτό το νησί έχει περίπου εξήντα συγγράφεις βιβλίων (φυσικά τον Π φουρικη που έγραψε την αρβανίτικη γραμματική ) αλλά αυτό είναι το θέμα μας ; Εμείς απλά δεν βρισκόμαστε σε ξένο τόπο για να έχουμε ανάγκη δημιουργίας σύλλογο Κουλουργιώτων γιατί απλά βρισκόμαστε στον τόπο μας .

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος5/4/15 11:54

    Κυρία Εβίνα εάν ανοίξεις το λεξικό του Μπαμπινιώτη θα αντιληφτείς ότι η λέξει << ξένος >> έχει πολλές ερμηνείες .Στην πλούσια ελληνική γλώσσα στην συγκεκριμένη περίπτωση η λέξη ερμηνεύεται << αυτός που κατάγετε από όλον τόπο >> . Και η ερμηνεία αυτή δεν δίνεται μόνο στο νησί μας αλλά σε όλη την ελληνική επαρχεία και όχι μόνο. Είσαι μια << ξένη >> που δεν έχεις ενσωματωθεί ακόμα στην τοπική κοινωνία κάποτε θα γίνει και αυτό .Στο νησί μας έχουμε άπυρες περιπτώσεις που ο ντόπιος πληθυσμός ενσωμάτωσε και ανέδειξε κοινωνικά πολιτικά και επαγγελματικά αρκετούς συμπατριώτες μας. Είναι άδικο να κατηγορείς την τοπική κοινωνία για ρατσισμό . Για τους ντόπιους αυτός είναι ο τόπος που απορρέει η ταυτότητα τους , έχουν βιώματα από τους πατεράδες τους από τους παππούδες τους από τους προπάππους τους .Εσύ σε ένα άλλο τόπο έχεις όλα αυτά τα όποια όμως δεν τα έχεις αφήσει πίσω τα φέρνεις μες την ψυχή σου και τα νοσταλγείς .Εσύ θα ήθελες όλα αυτά να απαλειφθούν από το τοπικό στοιχείο χωρίς εσύ να αποβάλεις τίποτα από το παρελθόν σου , δεν θέλεις να ξεχάσεις τον τόπο καταγωγή σου με τον οποίο τόσα πολλά σε συνδέουν. Θέλεις να φέρεις την ισοπέδωση και την απρόσωπη λειτουργιά της μεγαλούπολης .Όχι κυρία Εβίνα η θα προσαρμοστείς και θα λειτουργήσεις με τους άγραφους νόμους της τοπικής κοινωνίας που επέλεξες να ζήσεις η θα παραμείνεις μια ξένη για αυτούς .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδικα θεωρώ αυτά που βλέπω και περιέγραψα. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου απροσάρμοστο και ούτε χρειάζομαι κοινωνική ή επαγγελματική καταξίωση στο νησί. Ούτε κάποια τοπική ταυτότητα χρειάζομαι για να με χαρακτηρίσει. Θεωρώ τον εαυτό μου πολίτη του κόσμου και θα μπορούσα να επιβιώσω οπουδήποτε χωρίς να χρειάζομαι την ευρύτερη κοινωνική αποδοχή. Θεωρώ πως είναι κρίμα αυτό το νησί που έχει τόσες δυνατότητες να έχει μείνει τόσο πίσω επειδή οι κάτοικοι αδυνατούν να ενωθούν και να παλέψουν όλοι μαζί για ένα καλύτερο μέλλον.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/4/15 14:27

      Φιλε η' φιλη 11:01,ειμαι η 09:41 και η αναφοραμου "ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΗΤΕ" ειναι γιαυτους τους ανικανους νανους που μας διοικουν και οχι για τη πολυ σωστη αναρτηση σου

      Απάντησ

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος5/4/15 12:11

    Μιχάλη Νάννο διάβασα τα σχόλια που γράφεις στο Facebook και βάζεις στην ίδια μοίρα τον Φασουλάκη μαζί με τον γίγαντα τον Κορρό. Αυτό δείχνει ότι κάπου έχεις εμπάθειες και είναι τελείως παράλογο να στηρίζεις έναν άνθρωπο ο οποίος ψάχνεται ήδη από το ταχυδρομείο για τις ατασταλείες που έχει κάνει και όλοι ξέρουμε πολύ καλά τι οικονομικά προβλήματα έχει δημιουργήσει στα μαγαζιά της τοπικής κοινωνίας και στα σχολεία. Ή εαν είναι εμπάθεια αυτά που γράφεις κάπου πρέπει να ψαχτείς γιατί έχεις πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητή μου κα. Εβίνα Περδίκη
    Ήμουν, είμαι και θα παραμείνω θιασώτης της άποψης ότι σε έναν επώνυμο σχολιαστή θα πρέπει επώνυμα να συζητάς, να απαντάς και να αντιπαρατίθεσαι .

    Στον προβληματισμό σας δεν έχω παρά να επαναλάβω τα όσα εγγράφως υποστήριξα με το άρθρο μου «Αμετροέπεια ή προσπάθεια πρόκλησης σε αντιπαράθεση στο δημοτικό Συμβούλιο της 19ης Ιουνίου ;» που δημοσιεύτηκε στο Blog μου ΨΙΛΗ ΑΜΜΟΣ ,στις 23.6.213. (Βλ. Εδώ http://psiliammos.blogspot.it/2013/06/19.html#ixzz3WSxbSojb
    Η γενίκευση δεν ωφελεί !!
    Τάσος Θεοχάρης/Ψιλή Άμμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/4/15 14:32

      ΤΑΣΟΥΛΗ ΣΚΥΨΕ ΝΑ ΚΩΨΕΙΣ ΤΟ ΜΑΡΟΥΛΙ...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/4/15 15:43

      Πόσο ρηχός και τίποτας είσαι ρε (Ανώνυμος5/4/15 14:32)
      Τον ξέρεις τον "Τασούλη;" αν όχι όταν τον γνωρίσεις καλό θα 'ναι να πηγαίνεις τοίχο, τοίχο για το καλό σου.
      Αλήθεια ρε Admin?
      Μήπως ήρθε η ώρα να αναλογιστούμε κατά πόσο θα πρεπε τα σχόλια να ναι ελεύθερα στον κάθε βρωμιάρη μόνο και μόνο για να μπορεί να βγάζει ελεύθερα την χολή του;
      Πόσο δημοκρατικό είναι να δίνεις βήμα στον κάθε τιποτένιο;
      Πρόταση να ξεκινήσεις έναν διάλογο πάνω σ' αυτό το θέμα ή αν θες μια μινι δημοσκόπηση να δούμε τι ζητάν και οι υπόλοιποι bloggers,
      Δεν διεκδικώ το αλάθητο του Πάπα πλην όμως θα θελα και την άποψη των υπολοίπων.
      Μου αρέσει να εκφράζομαι ελεύθερα, αν θες και επώνυμα γιια δες όμως τι τραβάν όσοι επωνύμως βγαίνουν;
      Τα όρνια του "κακού" βγαίνουν να τους κατασπαράξουν, ο λόγος; Θέλουν τον βούρκο τους εκεί ελεύθερα να κολυμπούν τα γουρούνια.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος5/4/15 18:14

      Τασουλη στεναχωρηθηκες;γιατι;σε πειραξε;αντε ρε παλιοκαραγκιοζη!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Κύριε Θεοχάρη διάβασα το άρθρο σας, είπατε την μαγική λέξη και αυτήν κρατώ γιατί είναι πολύτιμη. Γαλήνη.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος6/4/15 02:56

      Το άρθρο του κ.Θεοχάρη είναι όλα τα .....λεφτά !!!
      Συγχαρητήρια.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος5/4/15 13:32

    ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΕΡΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ ΜΟΝΟΙΣΑΣ ΗΡΘΑΤΕ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΤΙΖΕΣ ΣΑΣ , ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΔΩ. ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ, REAL ESTATE EXΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΗΣΙΑ, ΣΑΣ ΥΠΟΔΕΧΘΗΚΑΜΕ (ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ) ΜΕ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΒΡΙΖΑΤΕ ΚΑΙ ΕΙΧΑΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΕΡΗ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΛΜΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΤΕ. ΛΟΙΠΟΝ Η ΄ΚΑΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙΤΑΕ ΕΔΩ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ Η΄ΜΕ ΤΑ ΚΑΚΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ,ΕΙΔΑΛΩΣ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΗΡΘΑΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος5/4/15 14:25

    Φιλε η' φιλη 11:01,ειμαι η 09:41 και η αναφοραμου "ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΗΤΕ" ειναι γιαυτους τους ανικανους νανους που μας διοικουν και οχι για τη πολυ σωστη αναρτηση σου

    Απάντησ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος5/4/15 15:06

    Οτι και να πείτε, το γεγονός είναι ένα:
    Η Κούλουρη ήταν και και θα είναι η ιδανική και φτηνή λύση σε έξοδα και χρόνο, για τους μπατηρόγυφτους οι οποίοι το κατάλαβαν νωρίς και πλημύρισαν τον τόπο!
    Ο μπατηρόγυφτος δεν έχει ευαισθησίες για καθαριότητα, περιβάλλον και άλλες παρόμοιες παπαριές!
    Ο παλιός μπατηρόγυφτος με το κλεμένο τρίτροχο αντικαταστάθηκε με 30χρονη και βάλε κλεμένη BMW ή κοινώς ''μπέμπα'', με χοντρά λάστιχα και είκοσι ηχεία ν΄ακούει στέρεο τα καψουροτράγουδα!
    Το μόνο ενδιαφέρον που δείχνει τώρα τελευταία είναι στο να φτιαχτεί η γέφυρα, γιατί υπολογίζει να περνάει τζάμπα!
    Από την Αίγινα και κάτω και όλα τα άλλα νησιά, την γλύτωσαν επειδή ήταν ακριβό το εισιτήριο και δεν τους έπαιρνε!

    Αλλά και οι ντόπιοι όμως κάνουν κάτι περίεργα, όπως το να αδειάζουν τους βόθρους στην θάλασσα!
    Για αυτά και πολλά άλλα, το νησί αυτό δυστυχώς είναι καταδικασμένο να μένει πάντα στη σκια των άλλων!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/4/15 15:14

      Μεγάλε ξέχασες ν΄αναφέρεις ότι στην υποβάθμιση του νησιού συνέβαλαν και κάτι ΄΄εισαγώμενοι΄΄ απατεώνες δήμαρχοι σαν τον τσαβες που λίγο έλλειψε να ξεπουλήσει ολόκληρο τον δήμο!
      Πάντως πάντα ελπίζουμε και αγωνιζόμαστε για το καλύτερο!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/4/15 18:15

      Ρε καραγκοζακια της δηθεν πολιτικης αλλα και ανικανα φοβιτσιαρικα νανακια τον Τζαβαρη για να τον πιασετε στο στομα σας πρεπει πολιτικα να δουλεψετε πολλα χρονια,γιατι καραγκιοζακια εισαστε(;) πολτικοι χωρις εργο εισαστε μονο της θεωριας του κ@λου.
      Ο Τζαβαρης δοκιμαστηκε και πετυχε στις πιο δυσκολες συνθηκες για την τοπικη αυτοδιοικηση οπως ηταν η εφαρμογη του Καλλικρατη και η αρχη της οικονομικης κρισης και πετυχε να δημιουργησει τον νεο δημο,να ολοκληρωσει την αποχετευση,τα μειωσει στο μισο το χρεος οταν το παρελαβε πανω απο 43.000.000 ευρ,να ενταξει στο ΕΣΠΑ εργα πανω απο 40.000.000ευρ,να τελειωσει το σχολειο στα Παλουκια,να φτιαξει απο την αρχη τον παιδικο σταθμο στα Παλουκια,να φτιαξει σταθμο μεταφορτωσης για τα σκουπιδια,να στρωσει με ταπητα το γηπεδο της παραλιας,να ενταχθουν μετα απο δικη του πιεση τα εργα των ομβριων απο την Περιφερεια,προχωρησε τις διαδικασιες για την επεκταση των σχεδιων σε ολο το νησι,εφερε σε πρωτο πλανο παγκοσμιως την ιστορια και το πολιτισμο της Σαλαμινας,εστεισε κοινωνικες δομες απο το τιποτα,πετυχε την ενταξη στο ΠΕΠ Αττικης το κλειστο γυμναστηριο των Αμπελακιων,εφερε για οδοποιια 1.000.000ευρω (αυτα που υπεγραψε συμβαση η σημερινη δημαρχος),εφερε χρηματα για την επισκευη των κλειστων και ανοικτων γυμναστηριων,το εργο της επισκευης του αντλιοστασιου στα Κανακια,υπεγραψε τη συμβαση με τον ΔΕΣΦΑ για την συνδεση της Σαλαμινας με το φυσικο αεριο κλπ,κλπ,
      Αυτα εκανε οΤσαβες με τους συνεργατες του.
      Τι να μας πειτε ρε νανοι της πολιτικης και του "δηθεν";
      Η πολιτικη ειναι πραξη,η πολιτικη ειναι αποτελεσμα ΜΕΤΡΗΣΙΜΟ νανακια και θεωρητικοι του κ@λου.ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος5/4/15 15:25

    Καλέ τα μάθατε;
    Στη Φανερωμένη κάτι πεινασμένα τσαβαρόσκυλα, την έπεσαν σε έναν κακομοίρη που έκανε τζόκινγκ!
    Μια βδομάδα στην εντατική παρακαλώ, στο τσακ την γλύτωσε ο άνθρωπος!
    Κυρία δήμαρχε, αυτό είναι απαράδεκτο!
    Μετά τις εκλογές, τα τσαβαρόσκυλα που έχασαν τον αρχηγό τους, έχουνε φτιάξει μπουλούκια και γυρνάνε ελεύθερα!
    Ή θα τα ταίσετε με φόλα ή να φωνάξετε τον μπόγια, πριν θρηνήσουμε θύματα!
    Να βάλετε το θέμα στα επείγοντα προς λύση παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/4/15 15:50

      Ρε βλάκα Μιχαλάκη,
      Αυτή είναι αόρατη δεν είναι πουθένα και τις ζητάς λύσεις;
      Ρε κόπανε και για κατούρημα από το χεράκι την πάτε την δύστυχη δεν ντρεπόσαστε ρε χαμάδες πουχετε μούτρα και μιλάτε ανεμοδούρια της πολιτικής αρπαχτής;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/4/15 15:53

      Ρε ξέχασα, στο τέλος θα μας κάνετε και τον Τσαβαρή ήρωα ρε χαμένε, την μια μ@λ@κία μετά την άλλη κι έχετε το θράσος να ειρωνεύεστε;
      Ρε νανακια ποτε θα πιασετε δουλεια;
      Ρε μας πνιξαν τα σκουπιδια;
      Ρε συνδεσεις ποτε θα κανετε;
      Ρε λαμπες ποτε θαλλαξετε;
      Ρε λογαριασμους του νερου ποτε θα στειλετε;
      Ρε για τη πολιτιστικη πρωτευουσα ουτε επιτροπη;
      Ρε με το κοινωνικο παντοπωλειο τι θα γινει;
      Ρε με το κοινωνικο ιατρειο-φαρμακειο τι θα γινει;
      Ρε μα τις λακουβες τι θα κανετε;
      Ρε με τα ειδικευμενα τι θα κανετε;
      Ρε με το 1.000.000 ευρω που αυξησατε μεσα σε εξι μηνες το χρεος της ΕΥΔΑΠ τι το κανατε; που πηγε;
      Ρε με το Προυπολογισμο που δεν εχει εγκριθει τι θα κανετε;
      Ρε με το Τεχνικο Προγραμμα που δεν εχει εγκριθει τι θα κανετε;
      Ρε χωρις οκταμηνιτες στη καθαριοτητα τι θα κανετε το καλοκαιρι;
      Ρε με τα Σαλαμινια του 2015 τι θα κανετε;
      Ρε με τα προβληματα στα σχολεια τι θα κανετε;
      Κλπ,κλπ,κλπ,κλπ,
      ΡΕ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΡΕ,ΠΟΥ ΠΑΜΕ;;;;;;;; Ουαουυυυυ !!!!!!!!!!
      Ρε αφήστε τα Φέισμπόυκια ξεδοντιασμένες Κατίνες και πιάστε δουλειά Βλάκα ε βλάκα

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος5/4/15 16:11

      Καλημέρα κυρία Πίπα Τσαβά!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος5/4/15 18:28

      ΑΝΙΚΑΝΑ ΝΑΝΑΚΙΑ ΓΙΑ ΟΣΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟ,Η ΜΟΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ Η ΧΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΤΣΑΒΕΣ ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΜΗΝΕΣ ΣΥΓΚΡΙΝΕΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΠΟΣΟ ΝΑΝΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος5/4/15 19:38

      ΤΣΑΒΕΣ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ ΜΗΝΑΚΟ ΝΑΝΑΚΟ
      ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΣΟΥ
      ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΣΗ

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος6/4/15 16:58

      ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΑΝΑΚΙ ΚΕΡΑΤΑ (16¨11)



      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος5/4/15 17:43

    Ρε καραγκοζακια της δηθεν πολιτικης αλλα και ανικανα φοβητσιαρηκα νανακια τον Τζαβαρη για να τον πιασετε στο στομα σας πρεπει πολιτικα να δουλεψετε πολλα χρονια,γιατι καραγκιοζακια εισαστε(;) πολτικοι χωρις εργο εισαστε μονο της θεωριας του κ@λου.
    Ο Τζαβαρης δοκιμαστηκε και πετυχε στις πιο δυσκολες συνθηκες για την τοπικη αυτοδιοικηση οπως ηταν η εφαρμογη του Καλλικρατη και η αρχη της οικονομικης κρισης και πετυχε να δημιουργησει τον νεο δημο,να ολοκληρωσει την αποχετευση,τα μειωσει στο μισο το χρεος οταν το παρελαβε πανω απο 43.000.000 ευρ,να ενταξει στο ΕΣΠΑ εργα πανω απο 40.000.000ευρ,να τελειωσει το σχολειο στα Παλουκια,να φτιαξει απο την αρχη τον παιδικο σταθμο στα Παλουκια,να φτιαξει σταθμο μεταφορτωσης για τα σκουπιδια,να στρωσει με ταπητα το γηπεδο της παραλιας,να ενταχθουν μετα απο δικη του πιεση τα εργα των ομβριων απο την Περιφερεια,προχωρησε τις διαδικασιες για την επεκταση των σχεδιων σε ολο το νησι,εφερε σε πρωτο πλανο παγκοσμιως την ιστορια και το πολιτισμο της Σαλαμινας,εστεισε κοινωνικες δομες απο το τιποτα,πετυχε την ενταξη στο ΠΕΠ Αττικης το κλειστο γυμναστηριο των Αμπελακιων,εφερε για οδοποιια 1.000.000ευρω (αυτα που υπεγραψε συμβαση η σημερινη δημαρχος),εφερε χρηματα για την επισκευη των κλειστων και ανοικτων γυμναστηριων κλπ,κλπ,
    Αυτα εκανε οΤσαβες με τους συνεργατες του.
    Τι να μας πειτε ρε νανοι της πολιτικης και του "χηθεν";
    Η πολιτικη ειναι πραξη,η πολιτικη ειναι αποτελεσμα ΜΕΤΡΙΣΗΜΟ νανακια και θεωρητικοι του κ@λου.ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος5/4/15 18:09

    Ρε καραγκοζακια της δηθεν πολιτικης αλλα και ανικανα φοβιτσιαρικα νανακια τον Τζαβαρη για να τον πιασετε στο στομα σας πρεπει πολιτικα να δουλεψετε πολλα χρονια,γιατι καραγκιοζακια εισαστε(;) πολτικοι χωρις εργο εισαστε μονο της θεωριας του κ@λου.
    Ο Τζαβαρης δοκιμαστηκε και πετυχε στις πιο δυσκολες συνθηκες για την τοπικη αυτοδιοικηση οπως ηταν η εφαρμογη του Καλλικρατη και η αρχη της οικονομικης κρισης και πετυχε να δημιουργησει τον νεο δημο,να ολοκληρωσει την αποχετευση,τα μειωσει στο μισο το χρεος οταν το παρελαβε πανω απο 43.000.000 ευρ,να ενταξει στο ΕΣΠΑ εργα πανω απο 40.000.000ευρ,να τελειωσει το σχολειο στα Παλουκια,να φτιαξει απο την αρχη τον παιδικο σταθμο στα Παλουκια,να φτιαξει σταθμο μεταφορτωσης για τα σκουπιδια,να στρωσει με ταπητα το γηπεδο της παραλιας,να ενταχθουν μετα απο δικη του πιεση τα εργα των ομβριων απο την Περιφερεια,προχωρησε τις διαδικασιες για την επεκταση των σχεδιων σε ολο το νησι,εφερε σε πρωτο πλανο παγκοσμιως την ιστορια και το πολιτισμο της Σαλαμινας,εστεισε κοινωνικες δομες απο το τιποτα,πετυχε την ενταξη στο ΠΕΠ Αττικης το κλειστο γυμναστηριο των Αμπελακιων,εφερε για οδοποιια 1.000.000ευρω (αυτα που υπεγραψε συμβαση η σημερινη δημαρχος),εφερε χρηματα για την επισκευη των κλειστων και ανοικτων γυμναστηριων,το εργο της επισκευης του αντλιοστασιου στα Κανακια,υπεγραψε τη συμβαση με τον ΔΕΣΦΑ για την συνδεση της Σαλαμινας με το φυσικο αεριο κλπ,κλπ,
    Αυτα εκανε οΤσαβες με τους συνεργατες του.
    Τι να μας πειτε ρε νανοι της πολιτικης και του "δηθεν";
    Η πολιτικη ειναι πραξη,η πολιτικη ειναι αποτελεσμα ΜΕΤΡΗΣΙΜΟ νανακια και θεωρητικοι του κ@λου.ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος5/4/15 22:03

    Ρε αυτοι δεν ειναι ικανοι να βαλουν το ρολοι της υδρευσης στο σχολειο στα παλουκια,ρε οπως παει ο δημος παει καθε μερα και χειροτερα αφου σκουπιδια δεν μαζευουν,ζημιες στην υδρευση δεν επισκευαζουν,τους σχολικους τροχονομους δεν τους πληρωνουν,υπερωριες δεν πληρωνουν,λαμπες δεν αλλαζουν,λακουβες δεν κλεινουν,τα δημοτικα σχολεια πνιγονται απο νερα και προβληματα,συνδεσεις στην αποχετευση δεν κανουν,οι διδικασιες για τις ενταξεις των σχεδιων πολεως εχουν σταματησει,οι διαδικασιες για την Πολιτιστικη Πρωτευουσα αποτελουν παρελθον,το εργο της αποχετευσης στο Αμπελακι το στειλανε στη Περιφερεια,το χρεος στην ΕΥΔΑΠ μεσα σε οχτω μηνες το εχουν αυξησει κατα 1.200.000ευρω,διαλυσανε το κοινωνικο παντοπωλειο κλπ,κλπ
    Ρε τι θα παθουμε το καλοκαιρι που ερχεται με αυτους τους πουθεναδες;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν έχω σκοπό να απαντήσω σε ανώνυμους, ωστόσο κάποιες εξηγήσεις θα τις δώσω για να μην δημιουργηθούν παρεξηγήσεις. Πρώτον δεν θέλω ούτε κοινωνική καταξίωση και επ' ουδενί δεν έχω πολιτικές φιλοδοξίες. Το νόημα της ζωής είναι σε άλλα πράγματα, πολύ πιο σπουδαία.
    Το να βγω να γράψω επώνυμα δεν ήταν εύκολο, όταν μάλιστα έχω παρατηρήσει το πως συμπεριφέρονται οι ανώνυμοι σχολιαστές σε όποιον τολμήσει να έχει διαφορετική γνώμη.
    Μια ομάδα νέων κατά βάση θέλησαν να δημιουργήσουν ένα νέο μπλογκ, όχι ειδησεογραφικό, αλλά άποψης. Με την ελπίδα ότι θα μπορούσε κάποια στιγμή να δημιουργηθεί ένα διαδικτυακό think tank, όπου θα μπορούσαν οι πολίτες της Σαλαμίνας να εκφράζονται επώνυμα χωρίς να γίνονται στόχοι σε όποιον δεν έχει το θάρρος να εκφραστεί επώνυμα. Με την ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα έχουμε διάλογο στο νησί κι' όχι μάχες για το παραμικρό. Με ρώτησαν αν ήθελα να στέλνω κάποια άρθρα. Αυτό είναι όλο.
    Περιέγραψα αυτά που βλέπω γύρω μου. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου απροσάρμοστο και ούτε ζητώ από κανέναν να με αποδεχτεί ή να συμφωνήσει μαζί μου. Η ανοχή στο άδικο είναι συνενοχή. Και δυστυχώς το βλέπω σε όλες τις εκφάνσεις του στο νησί. Ενα νησί που έχει τόσες δυνατότητες αλλά δεν έχει ανθρώπους αρκετά ώριμους να ξεπεράσουν αυτά που τους χωρίζουν. Τα ταμπελάκια. Ντόπιοι, ντόπιοι αλλά αρβανίτες, ξένοι, νέες οικογένειες και παλιές, Τσαβαρικοί και Ναννικοί, Ορθόδοξοι και Ιεχωβάδες, αριστεροί και δεξιοί και ουκ έστιν αριθμός.
    Θεωρείτε ότι όλα αυτά προσφέρουν κάτι στο νησί;
    Ο ρατσισμός μπορεί πρόσκαιρα να δημιουργεί μια ευφορία υπεροχής αλλά επί της ουσίας δεν προσθέτει αξία καμία αξία στα πρόσωπα και στα πράγματα. Το μόνο που καταφέρνει είναι να μας αποδυναμώνει σαν κοινωνία.
    Δεν χρειάζομαι κάποια τοπική ταυτότητα να με χαρακτηρίσει. Θεωρώ τον εαυτό μου πολίτη του κόσμου και θα μπορούσα να επιβιώσω οπουδήποτε χωρίς να χρειάζομαι την ευρύτερη κοινωνική αποδοχή. Θέλω επίσης να πω ότι ουδέποτε ένοιωσα ξένη ή βίωσα κάποια επιθετική συμπεριφορά ή αγένεια. Αν και με αυτά που βλέπω γύρω μου και μ' αυτά που διαβάζω κατά καιρούς από τους ανώνυμους σχολιαστές χαίρομαι που είμαι.
    Υπάρχει έστω και κάποιος που να χαίρεται με την κατάσταση της Σαλαμίνας; Tα σκουπίδια που υποδέχονται τον επισκέπτη και η υποβάθμιση του περιβάλλοντος τιμούν τους κατοίκους της; Αντε να βάλω και τους αρχαίους Σαλαμινομάχους μέσα. Θα τρίζουν τα κόκκαλα τους.
    Εχετε ποτέ σας αναρωτηθεί τι θα σκεφτεί κάποιος που μπαίνει στα μπλογκς του νησιού και διαβάζει αυτές τις ασχήμιες; Είμαστε περήφανοι για την ναυμαχία αλλά όχι για τις αρχές που δίδαξε.
    Θεωρώ πως είναι κρίμα αυτό το νησί που έχει τόσες δυνατότητες, να έχει μείνει τόσο πίσω επειδή οι κάτοικοι αδυνατούν να επικοινωνήσουν ανθρώπινα και με σεβασμό, να ενωθούν και να παλέψουν όλοι μαζί για ένα καλύτερο μέλλον.
    Οι καιροί έχουν αλλάξει και επιτάσσουν αλληλεγγύη και προσαρμογή σε νέες ιδέες.
    Ευχαριστώ όσους μπήκαν στον κόπο να απαντήσουν, έστω κι' αρνητικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος5/4/15 22:13

    Υπομονή τσαβγάου!
    Το πρώτο Πάσχα ήρθε! Μένουν άλλα τέσσερα που θ΄αγοράζετε κρέας από την τσέπη σας, αν και απ΄οτι βλέπω τζάμπα αρνί δεν πρόκειται να ματαδείτε!
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/4/15 22:15

      απάντηση για τον 18:09 το παραπάνω σχόλιο 22:13

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος5/4/15 23:27

    ΝΑΝΑΚΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ
    ΡΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΡΘΡΩΣΕΤΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ
    ΡΕ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΡΕ,ΠΟΥ ΠΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος6/4/15 00:49

    Ωραίος τίτλος για άσμα! ''ΡΕ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΡΕ ΠΟΥ ΠΑΜΕ''!!!
    Τραγούδησέ το στο πανηγύρι της Φανερωμένης να χεστείς στο τάλληρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος6/4/15 06:51

    εκει θα σου τραγουδησουνε το τραγουδι που σαρεσει και κανεις και ζειμπεκικο
    "Κερατας η μονος
    ιδιος ειναι ο πονος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος6/4/15 10:01

    Φίλε αναγνωρίζω την προσπάθεια που κάνεις να υποτίμησης το νησί που σε φιλοξενεί .Το ποσό ρηχός και φτηνιάρης είσαι το αποδεικνύει το γεγονός ότι δεν γνωρίζεις ότι η Σαλαμίνα έχει δυο θέατρα μεγάλους θεατρικούς συγγράφεις ζωγράφους και πανεπιστημιακούς και μεγάλη πρόσφορα στον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα του 21 . Φυσικά για τον τόπο σου αυτά είναι άγνωστα γιατί είσαι και εσύ ένας από αυτούς που την δεκαετία του πενήντα ο μπαμπάς άφησε το χωρίο του και ήρθε στην πόλη .Ο μπαμπάς από το Αγρίνιο η μαμά από το Κιάτο ο κουμπάρος από τα Φάρσαλα και η γιαγιά από την πόλη και εσύ γεννημένος στο Πειραιά . Ένα άτομο χωρίς ταυτότητα μεγαλωμένο μέσα στη απρόσωπη πόλη πήρες το φτηνό οικοπεδάκι πληρώνοντας ένα φτηνό γραμμάτιο από τον μισθό της γυναικάς που δούλευε στον Παππαστράτο . Ήταν μοντέρνα και αριστοκράτισσα έβαψε και τα μαλλιά της ξανθά αντιγράφοντας τι,ς αλλοδαπές τουρίστριες που έβλεπε στο λιμάνι και έγινε σαν την Βουγιουκλάκη .Ερχόμενος εδώ νόμιζες ότι ήσουν ο Νιάρχος ξεκίνησες τις απαιτήσεις ήθελες δρόμους , τηλέφωνο , νερό , η πολιτεία δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει άμεσα στα αιτήματα σου και εσύ ο πρωτευουσιάνος Χατζηχρήστος από την Δραπετσώνα όρχησες την καταστροφή του νησιού .Το βρόμησες με τα σκουπίδια σου , καταπάτησες τα δάση και μέσα σε λίγα χρόνια από την άναρχη δόμηση έφτιαξες ένα τερατούργημα χωρίς επιστροφή .Οι ντόπιοι σας παρακολουθούσαν αμήχανοι χωρίς να μπορούν να αντιδράσουν .Η πολιτεία αδιάφορη γιατί ήθελε να εκτονώσει την ένταση που υπήρχε στην πόλη με την μεταφορά χαμηλού εισοδήματος ανθρώπων στο νησί . Θα ήθελα επίσης να σου επισημάνω ότι όταν αποικήσατε σαν Ούννοι αυτό το νησί συναντήσατε τον Λεμπέση,τον Μπόγρη ,τον Φουρίκη, τον Γαλέο ,τον Αυγέρη , τον Παπασίδερη έργα του Τσίλερ και το σπουδαίο βρήκατε ανθρώπους που είχαν παρελθόν είχαν ρίζες και ήξεραν από που κατάγονται και ποιοι είναι .Αυτή φίλε μου είναι η διαφορά μας και γι αυτό μας μισείτε είστε όντα χωρίς ταυτότητα και όπως καταλαβαίνεις δεν μπορείτε να μας αφομοιώσετε γιατί εμείς είμαστε ποιο αυθεντικοί κάτι που σας ενοχλεί γιατί νιώθετε μειονεκτικά και άβολα μιας και θέλετε να ζήσετε σε αυτόν τον τόπο που σας προσφέρει μια καλύτερη ποιότητα ζωής από την πόλη που μεγαλώσατε και ανδρωθήκατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/4/15 15:58

      Καλώστονα τον Φώσκολο με το παραλήρημα του.

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος6/4/15 12:21

    Γράφει η κυρία Δημητριάδου (5/4/15 10:41):
    .....όπως έχω αναφέρει άλλη φορά υποχρεώθηκα να δηλώσω συμμετοχή στο συνδυασμό της τωρινής Δημοτικής αρχής. Στην εορτή της Παναγίας της Φανερωμένης με τέσσερα μέλη της Δημοτικής αρχής για να πάμε εκεί .Στο δρόμο σε συζήτηση για το επίκαιρο θέμα εκλογών, προκειμένου να ηττηθεί ο κ. Τσαβαρής πρότεινα να τεθεί επικεφαλής ο κ. Τραυλός, χωρίς να υποτιμήσω τον κ. Σοφρά ,διότι τότε υπήρχε και συνεχίζει να υπάρχει μεγάλη αντιπαλότητα με τον κ. Τσαβαρή.
    Όλοι μου απήντησαν με μία φωνή ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΞΕΝΟ.
    Το πως αισθάνθηκα εκείνη την ημέρα περιττό να σας πω. Λούφαξα στο κάθισμα και δεν ξαναμίλησα.
    --------
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΚΥΡΑ ΜΟΥ. Και μόνο το γεγονός που εσύ η ίδια εξιστορείς αποδεικνύει ότι ήσουνα βαλτή από τον Τσαβαρή για να δημιουργήσεις αμφισβήτηση για το πρόσωπο της αρχηγού (σημερινής Δημάρχου) στους κόλπους του συνδυασμού της με στόχο όχι βέβαια την ανατροπή της αφού ο συνδυασμός ήταν δικός της, αλλά την αποδυνάμωση και την … μεταγραφή υποψηφίων συμβούλων της στο συνδυασμό του κυρίου Τραυλού επειδή προφανώς ο Τσαβαρής τον θεωρούσε πιο εύκολο αντίπαλο για τη δεύτερη Κυριακή.
    Με την ομολογία σου αυτή, αποκαλύπτεται το πανούργο τέχνασμα που σχεδιάσατε για να εισχωρήσεις σαν Δούρειος Ίππος (κοινώς δοσίλογος) στο συνδυασμό της Νάννου, χωρίς να προκαλέσεις υποψίες. Σου έκανε την αγωγή ο Τσαβαρής, προσποιήθηκες ότι θέλεις να τον εκδικηθείς, ζήτησες μαρτυρική προστασία από τη κυρία Νάννου που πείστηκε για τις προθέσεις σου, κι εσύ αντί να προσφέρεις στο συνδυασμό της έσκαβες το ….λάκο. Όταν σε πήραν όμως χαμπάρι και σου δώσανε κλωτσιά, τότε και η αγωγή πήγε .... περίπατο και ο πόλεμος που βτης έκανες ήταν ανηλεής και ανοικτός.
    Ετσι εξηγείται και το αρρωστημένο πάθος σου για τον Τσαβαρή σε αντίθεση με τα καθημερινά ανόητα πικρόχολα σχόλια για τη σημερινή Δήμαρχο.
    Με συγχωρείτε κυρία Δημητριάδου αλλά με τα λεγόμενα σας ομολογείτε ότι είσαστε ένα κατάπτυστο και βρώμικο θηλυκό.
    Ο Ρασπούτιν ωχριά μπροστά σου !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/4/15 15:57

      Εχει πολλούς Φώσκολους το νησί.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/4/15 21:23

      Συμφωνώ με τον 12:21 είναι σωστός. Δεν πέρναγε μία ώρα από τις συγκεντρώσεις που κάναμε και η τσαβαρική πλευρά ήξερε τα πάντα για ότι είχαν ειπωθεί. Συμφωνώ με τον χαρακτηρισμό που της απέδωσες, της ταιριάζει απόλυτα.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος6/4/15 22:56

      ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΗΛΙΘΙΟ .ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΠΑΝΗΛΙΘΙΟ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ!!!

      ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΠΑΖΛ

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος6/4/15 15:56

    Τελευταία απάντηση σε ενα ανώνυμο'
    Ηλίθιος και Πανηλίθιος: Το "comeback" της χρονιάς .Από μόνος σου ανήκεις στη δεύτερη κατηγορία Και αυτό διότι επανειλημμένα έχω γράψει και τεκμηριώση τα αληθινά περιστατικά .Σου απαντώ για τελευταία φορά,γιατί σε ένα κανονικό άνθρωπο το λές μια φορά για να το καταλάβει,την δεύτερη φορά, και πόσο μάλλον την τρίτη καταντά Μ..............α.
    ======================
    Με την ομολογία σου αυτή, αποκαλύπτεται το πανούργο τέχνασμα που σχεδιάσατε για να εισχωρήσεις σαν Δούρειος Ίππος (κοινώς δοσίλογος) στο συνδυασμό της Νάννου, χωρίς να προκαλέσεις υποψίες. Σου έκανε την αγωγή ο Τσαβαρής, προσποιήθηκες ότι θέλεις να τον εκδικηθείς, ζήτησες μαρτυρική προστασία από τη κυρία Νάννου που πείστηκε για τις προθέσεις σου, κι εσύ αντί να προσφέρεις στο συνδυασμό της έσκαβες το ….λάκο.
    ======================================
    Έχεις αρρωστημένες φαντασιώσεις και πρέπει να το κοιτάξεις άμεσα.Είναι δυνατόν να είχα κάνει τέτοια σκευωρία βρε πανηλήθιε;
    Να δώσω απο την τσέπη μου 17250 ευρω να τρέχω μέρα νύκτα να παίρνω εισαγγελικές παραγγελίες για να βρίσκω στοιχεία ενάντια στον ΤΕΩΣ.Να αρρωστήσω με στομάχι ιλίγγους κ.λ.π Να ετοιμάζω στοιχεία για να κάνουμε προσφυγές ;Ήμουνα η μόνη που τον κυνήγησα πειθαρχικά!!!! ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕ (Εδωσε τρόφιμα ,αντί Διατακτικές Ε!!! και λοιπόν ΕΔΩΣΕ ΟΜΩΣ) Απλός επειδή μου είχε κάνει την πρώτη μήνυση και αγωγή ήθελα εκδίκηση και, βέβαια με την βοήθεια των μαρτύρων (Π ου όπως έχω πει και άλλη φορά ο΄καθένας από την πλευρά του είχαμε ενώσει τις κακκιούλες μας). Αν και τώρα σου βγάζουν συμπέρασμα ότι ήμουν ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ και ΡΟΥΦΙΑΝΑΚΙ λυπάμε για σένα και για αυτούς που δεν σε έχουν ενημερώσει καλά και εκτίθεσαι συνεχώς.Νομίζοντας ότι ρίχνοντας μου ΛΑΣΠΗ κάπου θα κολλήσει .Δυστυχώς κάνεις πιό δύσκολα τα πράγματα γιατί με αναγκάζεται και γράφω τις ΑΛΗΘΕΙΕΣ που ίσως να μη τις έγραφα ποτέ.Και ίσως αντι για να με εκθέσετε και εμένα και τον ΤΕΩΣ
    μας δυναμώνεται το κατάλαβες πανηλήθιε;;
    ===================================
    Και μόνο το γεγονός που εσύ η ίδια εξιστορείς αποδεικνύει ότι ήσουνα βαλτή από τον Τσαβαρή για να δημιουργήσεις αμφισβήτηση για το πρόσωπο της αρχηγού (σημερινής Δημάρχου) στους κόλπους του συνδυασμού της με στόχο όχι βέβαια την ανατροπή της αφού ο συνδυασμός ήταν δικός της, αλλά την αποδυνάμωση και την … μεταγραφή υποψηφίων συμβούλων της στο συνδυασμό του κυρίου Τραυλού επειδή προφανώς ο Τσαβαρής τον θεωρούσε πιο εύκολο αντίπαλο για τη δεύτερη Κυριακή.αν ανηλεής και ανοικτός.
    ===================================
    Ποίους ακριβώς συμβούλους, πήρα ρε γελοίο υποκείμενο και τους πήγα στον Τραυλό; Άσε που αν το είχα κάνει πάλι σε καλό σας βγήκε Διότι ο κ. Τραυλός σας στήριξε ανοικτά κάνω λάθος Άρα με παραδέχεσαι άλλη μία φορά ότι έχω δύναμη΄!!!
    ============================================

    Όταν σε πήραν όμως χαμπάρι και σου δώσανε κλωτσιά, τότε και η αγωγή πήγε .... περίπατο και ο πόλεμος που βτης έκανες ήταν ανηλεής και ανοικτός
    ==========================================
    Αποδεικνύεις ότι είσαι ΓΕΛΟΙΟΣ ,με αυτά που γράφεις Σου είπα ότι δεν με ΕΔΙΩΞΑΝ ΕΦΥΓΑ με το κεφάλι ψηλά ΜΕΤΑ ΤΗΝ ανάκληση και των τρίων αγωγών.
    Τι δεν καταλαβαίνεις Και στο τέλος τέλος γιατί δεν ρωτάς την Δήμαρχο να μάθεις την αλήθεια ,και συνεχίζεις τις ηλιθιότητες σου.

    Συμπ'ερασμα δικό μου πάντα ::Του κάνετε μεγάλη διαφήμιση και του ΤΣΑΒΑΡΗ και εμένα, παραδέχεστε ότι είναι ικανός για όλα .
    Αρα συμφωνείς μαζί μου για το αρρωστημένο πάθος μου για τον Τσαβαρή επειδή τον παραδέχομαι ότι είναι ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ και ξέρει και ελίσσεται Εσείς δεν έχετε το θάρρος ούτε να γράψετε ΕΠΏΝΥΜΑ και κάνετε κριτκή;;;Το ;;;ΓΕΛΟΙΟΣ είναι ο πιό επιεικής χαρακτηρισμός που μπορώ να σου δώσω
    Χαίρομαι που στο τέλος με ΠΑΡΑΔΈΧΕΣΑΙ!!!!!.
    Δημητριαδου Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/4/15 16:33

      ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ?

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/4/15 16:38

      Κε ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ
      ΒΑΛΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ ΤΗΝ Κα ΜΑΡΙΑ.
      ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΛΙΓΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ. ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΤΕ ?

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος6/4/15 18:10

      νισάφι! ( εξάντληση υπομονής) Νευράκια , νευράκια;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      Και σπίτι μεγάλο έχω και δουλειές έχω . Όταν έχεις όρεξη και αγαπάς αυτό που κάνεις όλα τα προλαβαίνεις.
      Αρκεί να μην ασχολείσαι με Κουτσομπολιά
      Εσυ σπίτι και δουλειές δεν έχεις;;;;;;;;;;;;γιατί για να ξέρεις τι κάνω εγώ ,είσαι εκεί που πάω Με την μόνη διαφορά ότι εσύ είσαι μόνο για κουτσομπολιό,και ζηλεύεις που δεν μπορείς, να φθάσεις το μικρό μου δακτυλάκι.

      Επειδή τα προλαβαίνω όλα μα ΟΛΑ????????? ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΜΑΙΡΗ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΑ!!!! Σου έφυγε η απορία ;;;;;;;;;;;;;;
      Δημητριαδου Μαρια

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος6/4/15 18:49

      Ανώνυμος6/4/15 16:59
      16:33 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Η ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΓΙΑ

      ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΦΙΛΑΡΑΚΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΦΙΡΜΑ.

      ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΤΣΟΥΖΕΙΙΙΙΙΙΙΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ

      ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΡΟΥΜΠΟΝΕΙ.ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ.,ΕΝΩ

      ΜΕΣΑ ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ

      ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΝΩΝΥΜΑ ,ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΙΓΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.

      ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΗ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ .

      ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΔΕΝ ΤΡΕΛΕΝΕΣΕ .ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΕΝΑ ΨΕΜΑ ,ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑ

      ΨΕΜΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟΤΕ ΤΡΕΛΕΝΕΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙΣ.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος6/4/15 20:33

      EEEREEEE FAGHTO POY EXETE ,MPOREITE NA TAISETE OLHN THNSALAMINA .OLEEEEE DVSTE

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος6/4/15 22:09

      ΜΑΡΑΚΙ ΓΕΡΑ ΠΑΡΤΟΥΣ ΤΑ ΜΥΑΛΑ!!!!!!
      ΔΕΙΧΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΑΓΩΝΕΣ ΤΑ ΑΝΙΚΑΝΑ ΝΑΝΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΤΥΧΑΝ ΜΕ ΤΑ ΚΛΕΜΕΝΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑΚΟ

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος7/4/15 00:27

      Α, καυμενο μαρακι, σαν την Θωδη εχεις καταντησει.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος7/4/15 12:39

      Δεν θα της κλείσετε το στόμα με προσβολές. Εχει κάτι που οι περισσότεροι δεν έχουν. Το αφήνω στην φαντασία σου.

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος6/4/15 16:27

    Η Ομάδα Παρατηρησιακής Αστρονομίας ''ΑΡΑΤΟΣ'' και η επιστημονική ομάδα Astronomy & Science σας εύχονται Καλό Πάσχα με Καθαρούς Ουρανούς!

    ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΑΣ ΕΥΧΟΝΤΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΟΚΑΚΙΑ!!!!ΠΡΑΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος6/4/15 16:31

    Ανώνυμος6/4/15 11:18
    Με τα σκουπίδια τι γίνεται μπήκαμε στην μεγάλη εβδομάδα και οι δημότες βλέπω να τρώμε πολύ βρώμα κάποιοι γρφουν για δεδουλευμενα χρωστουμενα σαββατοκύριακα και αργίες τι προβλέπεται τι θα γίνει με το ζήτημα της αποκομιδής απορριμάτων η θα μας φαει η μποχα και το ποντικη όπως έγινε και προεκλογικά.Καλό Πάσχα και καθαρό.

    Απάντηση

    Ανώνυμος6/4/15 16:25
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΦΙΛΑΡΑΚΟ . ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ .ΜΟΛΙΣ ΒΓΕΙ ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΑΧ ΧΑ ΧΑ!!!
    ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΑΣΧΑ ,ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/4/15 00:24

      Να πείτε στο δικό σας να φέρει πίσω τα κλεμένα για να μαζευτούνε, διαφορετικά εκει θα μείνουνε και θα τρώτε τη μπόχα.

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος6/4/15 18:57

    ΚΥΡΙΑ ,ΔΗΜΑΡΧΕ ΑΔΙΚΑ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΤΟ ΒΑΝΑΚΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ;
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟΥΔΙΑ;;;;;;;;;ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΖΟΓΚΟ ,ΚΥΡΙΑ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΕ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΞΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ;;;;;;;ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΣΥΝΔΥΚΑΛΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ.ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ;;;;Η ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΝΑ ΜΑΖΕΥΨΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ,ΕΚΕΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ.ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΕΣΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος6/4/15 22:10

    ΜΑΡΑΚΙ ΓΕΡΑ ΠΑΡΤΟΥΣ ΤΑ ΜΥΑΛΑ!!!!!!
    ΔΕΙΧΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΑΓΩΝΕΣ ΤΑ ΑΝΙΚΑΝΑ ΝΑΝΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΤΥΧΑΝ ΜΕ ΤΑ ΚΛΕΜΕΝΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑΚΟ

    Απάντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος7/4/15 16:00

    ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΠΟΨΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
    ΣΕΛΙΔΑ 10 (25ηΜΑΡΤΙΟΥ 1821-25ηΜΑΡΤΙΟΥ 2015
    ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΙΜΗΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ (Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΖΟΓΚΟΣ,Η ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΕΡΟΝΤΙΩΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΑΥΤΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΘΑ ΑΠΟΥΣΙΑΖΑΝ;;;;;;;Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΥΡΙΑ ΠΑΥΛΙΔΗ ΜΠΟΥΝΤΑΛΗ ΚΑΙΤΗ , ΚΑ Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΡΝΕΣΗ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑΤΕ;;;;;;;;;;Κ.Λ.Π Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ,Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝ ΟΛΟΥΣ΄΄΄΄ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ Δ,Κ ΑΜΠΕΛΑΚΙΩΝ
    ΟΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ( ΜΕ ΕΠΣΗΜΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ )ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΚΟΥΡΑΣΤΟΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΕΞΩ Τ Ι Π Ο Τ Α!!!!
    ΟΛΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ,ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ !!! ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΠΕΡΕΛΑΣΗ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΡΑΥΛΟΣ ΑΝΗΜΕΡΑ!!!
    ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ;;;;;;;;; ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΣΑΣ ΣΑΣ ΕΙΧΑΝ ΛΥΠΑΜΕ ...................

    ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ -ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ !!!!
    ΑΛΛΑ Ο ΝΟΥΣ ΣΑΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ.

    ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ;;;;;;;;
    ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ( ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΡΓΟ ,ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΠΡΟΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΠΛΑΙΣΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
    ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ1) ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΕ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ 2)ΥΠΟΤΙΜΟΥΜΕ ΤΙΣ ΝΟΜΙΜΕΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ . ΚΑΙ 3) ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕ ΤΟ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.