Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

1 Δεκ 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ του Ναυτικού ομίλου Βουρκαρίου Σαλαμίνας (ΝΟΒΣ) Δεκέμβρης ‘09

Το Δ. Σ. του Ναυτικού Ομίλου Βουρκαρίου Σαλαμίνας (ΝΟΒΣ) αισθάνεται την υποχρέωση για την σημαντική βοήθεια στο Ναυταθλητικό έργο που μεθοδικά προετοιμάζει φιλοδοξεί να παρουσιάσει προς όφελος της νεολαίας του νησιού, να ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕΙ:
Το Δ. Σ. του Ναυτικού Ομίλου Πόρου Τροιζηνίας για την δωρεά τριών ιστιοπλοϊκών σκαφών “optimist” και δύο ιστιοσανίδων.
Το Δ. Σ. του Ναυταθλητικού Ομίλου Ειρήνης – Φιλίας για την δωρεά ενός ιστιοπλοϊκού σκάφους “optimist”
Την επιχείρηση “Goody’s” για την δωρεά δύο ιστιοπλοϊκών σκαφών “optimist”
Το Δ. Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σαλαμίνος για την οικονομική ενίσχυση που προσέφερε για ναυταθλητικούς σκοπούς.
Το Δ. Σ. του Ναυτικού Αθλητικού Ομίλου Ελληνικού για την έναντι συμβολικού ποσού παραχώρηση δύο ιστιοπλοϊκών σκαφών “optimist” και ενός ιστιοπλοϊκού σκάφους “laser std”
Εκ του Διοικητικού Συμβουλίου
______________________
Τον Ναυτικό όμιλο μπορείτε να τον επισκεφθείτε και στην σελίδα του http://www.nobs.gr/

7 σχόλια:

  1. Ανώνυμος1/12/09 15:37

    re ta limenika teli tha ta dosete?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος3/12/09 11:11

    esena ti se noiazei?koumanto sto spiti sou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος3/12/09 11:49

    gia to spiti mou noiazome

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος3/12/09 21:04

    RE THA PLHRVSETE AYTA POY SAS ANALOGOYN .APATEONISKOI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος4/12/09 10:53

    κορμπιλοσυμορια στο μεγαλειο της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος4/12/09 23:05

    ΕΣΥ ΠΟΥ ΝΟΙΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ, ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΠΟΥ ΣΑΠΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΒΟΥΛΙΑΞΟΥΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ;
    Ή ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΞΕΒΟΥΛΙΑΞΟΥΝ ΑΥΡΙΟ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ.
    ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΚΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ. ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ!
    ΟΙ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΟΥ, ΜΟΝΟ ΝΑ ΒΡΙΖΕΤΕ ΞΕΡΕΤΕ.
    ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΟΒΣ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΡΟΧΩΡΑΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΦΡΟΝΗΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος5/12/09 12:43

    ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΕΓΩ ΡΕ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ ΚΟΥΛΟΥΡΙΩΤΕΣ ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΤΗΣ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΕΣΕΙΣ ΡΕ ΑΜΥΑΛΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ, ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΓΙΑ ΠΙΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟ. ΕΓΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟ. ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ Η ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΣΑΣ ΑΥΤΟ. ΕΓΩ, ΕΓΩ ΝΑ ΟΡΙΜΑΣΕΙ Η ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΝΟΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΙΣΘΩΝ, ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.