Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

12 Μαρ 2019

Κάθε Πέμπτη στις 7:00΄το απόγευμα νέα εκπομπή “Η ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ” η δική σας φωνή στο ραδιόφωνο!


Η άλλη άποψη, η δική σας φωνή στο ιντερνετικό ραδιόφωνο! Μια συμπαραγωγή του Salamisol web Radio Πάρις Γραμμός και του Salamis News web Radio Λάμπρος Μαστροκόλιας.
Κάθε Πέμπτη στις 7 το απόγευμα
Σε ποιους απευθύνεται; Σε όλους εσάς που έχετε να πείτε κάτι, να εκφραστείτε, να σας δοθεί βήμα και φωνή. Από τον απλό πολίτη, τον πρόεδρο κάποιου συλλόγου ή ακόμα και τον υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο που δεν έχει άλλο τρόπο να περάσει στους πολλούς το δικό του όραμα.

Ακόμα και σε σας που θέλετε η φωνή σας να φτάσει στα βαρήκοα αυτιά της εκάστοτε εξουσίας.
Μια εκπομπή συνεργασίας που ήρθε για να μείνει.
Ενημερώστε μας με το τηλέφωνο σας, στα E-Mails για να έρθουμε σε επαφή μαζί σας:

13 σχόλια:

  1. Ανώνυμος12/3/19 18:34

    Πολλές και καλές ευχές για
    την αρχή της νέας πρωτοβουλίας.
    ΥΓ.
    Εγώ δεν θα το δοκιμάσω γιατί
    ξέρεις τον χαρακτήρα μου...
    Θα τ'ακουγαν όλοι μόνο τα"κατά
    κι όχι τα υπέρ που είναι λίγα
    γενικώς θα στα έκανα όλα μαντάρα και με χίλια δίκια θα
    μ'εφτυνες άσχετα αν από μέσα σου θα το γουσταριζες αρκετά "

    Πολύ καλή Ιδέα.
    Συγχαρητήρια.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, πολύ θα το "γουστάριζα" μια εκπομπή μαζί σου κι ας κράταγες την ανωνυμία σου -δέσμευση- δεν έχεις παρά να μου στείλεις στο Ε-μαιλ ενημέρωση να το συντονίσουμε κι όταν λέμε ανοιχτά μικρόφωνα σε ΟΛΟΥΣ το εννοούμε
      Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/3/19 03:07

      Γράψε τέτοιους "θρησκευτικούς ύμνους"
      για την Ρόδο και το
      πήδημα αυτής γράψε και ξανά
      γράψε ...
      Εσύ ο χριστιανός ορθόδοξος
      μέσα στην κοινωνία και θα
      δεις όνειρο με καρδούλες και αστεράκια να σου λένε
      άλλον ύμνο ...
      "τι χρώματα τι μουσικές
      μες το χαμόγελο σου"
      Γιατί τώρα εσύ η κοιμάσαι η
      αυτό που έγραψες το κάνεις
      πράξη ...
      Σήμερα είναι Κυριακή της
      Ορθοδοξίας και Α'Νηστειων
      αποχηηηηηηηη....
      Υ.Γ
      Μην το παρης τώρα κι απάνω
      σου ότι δεν έχουμε ύπνο για
      σένα ...
      Όχι να το παρης εντάξει ;;;
      Σκάσε χαμόγελο νοερά και
      κοιμηθήκαμε στο λεπτό ...
      Σου είπα καλημέρα δεν σου
      είπα;;;
      Η μήπως λες εσύ δεν λες
      γιατί ;;;
      Καλά κάποια στιγμή θα πεις
      που θα μου πας που;;;
      ΛΟΙΠΌΝ
      ΚΑΛΗΜΈΡΑ.
      !

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος17/3/19 10:46

      Γειά
      μου "έφαγες" κάποια σχόλια δεν σ'αρεσαν ε;;;
      Άρχισαν τα όργανα λοιπόν...
      Γραπτώς δεν θέλεις και μου
      έγραψες - γουστάρω πολύ να
      τα πούμε στο μικρόφωνο- ;;;
      Ψέματα είπες.
      Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.
      !

      Διαγραφή
    4. Προς τον καλό μου φίλο 17/3/19 10:46
      Ψέματα μεγάλα ίσως εσύ θα κρίνεις βλέπεις και ότι κρίνοντες κρίνονται!!!
      Σχόλια που κατά την άποψη μου "θάβουν" κάποιους υποψήφιους το χέρι πάει μόνον του στην διαγραφή
      Με βάλατε αλήθεια σε πολύ δύσκολη θέση του "ελεγκτή" λογοκριτή και να 'σαι βέβαιος πως δεν με εκφράζει

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος17/3/19 15:51

      SALAMIS- NEWS
      ΝΟΜΊΖΩ ΟΤΙ ΒΛΈΠΕΙΣ ΤΗΝ
      ΜΙΑ ΟΨΗ ΤΟΥ ΝΟΜΊΣΜΑΤΟΣ.
      ΔΕΝ ΕΘΑΨΑ ΚΑΝΈΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ
      ΕΘΙΞΑ ΕΠΊΣΗΣ ΚΑΝΈΝΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΜΕ ΚΟΜΜΑΤΑΤΙΚΟ
      ΧΡΗΣΜΑ.ΕΓΡΑΨΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ
      ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΊΖΩ ΑΡΚΕΤΑ
      ΚΑΛΑ.ΣΚΕΨΟΥ ΦΙΛΕ ΝΑ ΕΙΧΑ
      ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΛΈΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ
      ΤΗΛ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ
      ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΉΣ ΥΠ.ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ.ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝ ΝΑ
      ΑΚΟΎΓΕΤΕ Η ΦΩΝΉ ΤΟΥΣ ΓΡΑΠΤΩΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΎΝ
      ΝΑ ΠΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ.ΓΙΑ ΝΑ ΕΊΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΘΈΛΟΥΝ
      ΤΟ ΣΧΌΛΙΟ ΜΕ ΛΊΓΟ ΚΑΥΤΟ ΠΙΠΕΡΙ.ΤΟΥΣ ΕΚΦΡΆΖΕΙ.ΑΛΛΙΩΣ
      ΔΕΝ ΘΑ ΕΊΧΑΜΕ ΚΑΝΈΝΑΝ.ΚΑΙ
      ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΈΣ ΦΟΡΈΣ ΣΟΥ
      ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΕΙΜΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ - ΑΡΕΝΑΣ- ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΌΣ ΝΗΣΙΟΎ.ΕΤΣΙ ΈΤΥΧΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΠΟ
      ΔΙΆΦΟΡΕΣ ΣΥΜΤΩΣΕΙΣ.ΕΞ ΟΥ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΧΗΣ ΓΙΑ
      ΝΑ ΜΗΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΣΩ ΚΑΝΈΝΑΝ
      ΚΑΙ ΚΑΜΊΑ.ΠΡΟΤΗΜΗΣΑ ΤΗΝ
      ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΤΕΛΕΊΩΤΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ
      ΤΟΥΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
      ΥΠΆΡΧΕΙ ΕΚΤΊΜΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΌΣ.ΕΧΩ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ/ΕΣ
      ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΑΊΤΕΡΑ
      ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ.
      ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ- ΚΛΕΙΣΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΙΚΟ ΑΤΟΜΟ.Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ
      ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΤΑ
      ΤΑΞΊΔΙΑ ΜΕ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
      ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΠΟΥ Μ ΕΜΑΘΑΝ
      ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ
      ΠΑΤΕΡΕΣ.
      ΕΓΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΞΙ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΙΚ.ΜΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΈΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΝΑ ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΊΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΩΡΙΣΕ
      ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ
      ΖΟΥΜΕ.
      ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΏΜΗ.
      Υ.Γ
      ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ'ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΠΡΟΣ
      ΕΜΕΝΑ S-N
      ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΠΟΥ ΣΕ
      ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ
      ΈΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ
      ΔΙΑΓΡΑΨΕΙΣ ΑΡΚΕΤΆ ΣΧΟΛΙΑ.
      ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩΝΎΜΩΝ.
      ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΨΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ
      ΚΟΣΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ
      ΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
      ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΦΙΛΗ
      ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ'ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
      ΣΟΦΊΑ ΜΑΛΤΕΖΟΥ.
      Η ΡΕΝΑ ΘΕΟΛΟΓΙΔΟΥ ΘΑ ΓΕΛΟΥΣΕ.
      ΚΑΙ Η ΟΛΓΑ ΜΠΑΚΟΜΑΡΟΥ ΘΑ
      ΕΔΙΝΕ ΠΑΛΙ ΦΑΣΚΕΛΑ ΠΡΟΣ
      ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ.
      ΣΥΓΝΩΜΗ
      ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ
      ΛΑΘΗ.
      ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΥΡΙΑΚΗΣ.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος17/3/19 16:24

      SALAMIS-NEWS

      ΑΝΕΒΑΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ
      ΑΠΟΨΗ'ΓΝΩΜΗ.

      ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
      ΣΕ ΕΞΕΧΟΥΣΑ ΘΕΣΗ Η
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΊΑ ΟΥΤΕ Ο ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ.
      ΣΕ ΙΣΧΎ ΕΊΝΑΙ Ο ΔΙΆΛΟΓΟΣ.

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος12/3/19 22:13

    ΑΝΚΟΡΜΑΝ
    με προκαλείς ασυστολα...

    Για ποια άνωνυμια γράφεις ;;;
    ξανά τα γνωστά στοιχεία μου
    στην διμοσιοτητα ξανά ;;;

    Λοιπόν υπόσχεση έχεις και τον
    λόγο μου
    ότι θα το σκεφτώ σοβαρά γιατί
    έχω κάτι βιογραφικά φωτιά ...
    Κι εγώ γουστάρω να κάνω από
    τους 100 "ας πούμε "να εξαφανιστούν οι 95!

    Μαζί σου τι θα μου κάνουν ;;;
    Τίποτα ...
    Και στα σχόλια μην νομίζεις
    κρατάω λίγο τα ευγενικά μου
    αισθήματα
    Και πάλι πιάνουν μισή λεξουλα
    και τρώω φασκελα και βρισιές .

    "Αν δεν μου κάνεις πλάκα μ'οτι
    διάβασα "
    Γιατί κι εσύ διαγράφεις η τα
    τρώει η μαρμάγκα ...

    Σιγά μην πληγωθούν οι "σωτήρες μας πολιτικοί Ιθαγενείς απλά
    θα ξευτιλιστουν "

    Άρχισε σε παρακαλώ πολύ να
    μαζεύεις γυαλικά ...
    ΥΓ.
    Έχω το θάρρος της αλήθειας και
    τις γνώσεις .

    Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος13/3/19 00:07

    Καλημέρα
    και με "λάθος "
    Αν έγραψα από τους 100 θα
    μείνουν 95...
    Το σωστό είναι θα μείνουν 5.

    Φταις κι εσύ
    "κλειστόν λόγω ..."
    Θα το διορθωνα στο ατάκα κι επί
    τόπου .
    Και πάλι
    ΚΑΛΗΜΈΡΑ και
    ΣΥΓΝΏΜΗ.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος15/3/19 22:15

    Ο καλός σίγουρα είναι ο Κύριος
    Πάρις "συγνώμη που δεν σας
    ευχήθηκα ιδιαιτέρως ...
    "ωραίο προσωπάκι μορφονιος να
    πούμε έτσι ;;;να σε χαίρεται η
    δικιά σου"
    Ο κακος είν' ο κακος μας ο
    καιρός και τα παράγοντα αυτού
    σ' όλους τους τομείς ...
    Και φυσικά ο διάσημος Εσύ
    κι'ας μην φοράς το γυαλί που
    "μας στέλνει"
    Ο κυρ'Μανωλακης κι'αλλοι ήταν
    - ποιος είναι απόψε ο τυχερός
    στο Λαύριο γίνεται χορός ;;;-
    Εμείς τίποτα τίποτα τίποτα;;;
    Σου πω εγώ .
    Υ.Γ
    Πραγματικά θέλω να στα πω
    σοβαρή η γραφή αλλά γραπτώς
    αδύνατον
    Έτσι για να μην λες που θα λες
    ότι εμείς δεν "αξιξουμε δεν
    έχουμε τις γνώσεις και δεν
    πιάνουμε μια σ' αυτά "
    Δεύτερη φορά αυτό που συνέβη
    χθές...
    Ποτέ και το πιστέψεις
    έχω ελπίδες όμως γιατί είσαι
    - τσακάλι - έξυπνος εννοώ .
    Πρώτα απ' το τηλ.και μετά
    απροσκλητοι ...
    Άφησα τον Τζούλιο λασκα και ακόμα θα τρέχουν ...άστα.
    Τι αχάριστη με είπαν
    Είναι μεγάλη ευκαιρία είπαν
    και άλλα κοσμητικα επίθετα
    να σαν αυτά που λέει η δικιά
    σου ή Πάολα ...
    Ίσως ν'ακουσαν ότι εγώ έχω
    αλλα ενδιαφεροντα
    το ήξεραν όμως οι χαμηλές εσωτερικές προδιαγραφές τους...
    Κι έτσι πέρασαν χαμένες σαν
    σε τοπίο στην ομίχλη ώρες από
    την ζωή μου...
    Ψιτ έχω και τα ντοκουμέντα
    έτσι για να μην λες πάλι τίποτα
    προς τον εσωτερικό κόσμο σου...
    Τέτοια λύσσα δεν έχω ξαναδεί
    στην ζωή μου...
    Θα το ξεπεράσω όπως την πρώτη
    φορά ...
    Αλλά τότε ήταν μια ήρεμη
    συζήτηση
    Θέλεις είπαν
    Όχι ευχαριστώ είπα και μετά
    καθησαμαι όλοι μαζί για χταποδακι και μπύρες "πράσινες "
    Το γνωρίζεις ότι γράφω αλήθειες
    Ευχαριστώ για την κατανόηση...
    !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος16/3/19 00:01

    Αυγή ανθισμένη
    Στίχοι: Σώτια Τσώτου
    Μουσική: Απόστολος Καλδάρας
    1η ερμηνεία: Δημήτρης Μητροπάνος
    Αυγή ανθισμένη και μεις καλεσμένοι
    για γάμο κινάμε, στα πόδια φτερά
    όμως νυχτώνει, ο δρόμος τελειώνει
    και ψάχνουμε ακόμη, μα πού ειν’ η χαρά;

    Ζωή που θα γινόσουνα κατάρα και πληγή
    τι όμορφη φαινόσουνα εκείνο το πρωί

    Πλοίο π’ ανοίγει πανιά για να φύγει
    κι ωραίο ταξίδι φαινόσουν ζωή
    τώρα τι κρίμα τα όνειρα εκείνα
    ατέλειωτο κύμα και μεις ναυαγοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος16/3/19 00:22

    Καλημέρα
    ΑΝΚΟΡΜΑΝ...στο σχόλιο χθές αργά
    το βράδυ έγραψα κάτι που δεν
    έπρεπε ;;;
    Μέσα απ' την καρδιά μου
    γράφτηκε και με καλές προθέσεις
    και αληθειες ...
    Αστείο σοβαρό όπως πάντα .
    Συγνώμη αν έκανα - λάθος -
    Πραξε το κατά την κρίση σου
    δηλαδή ανέβασε το ή όχι .
    Υ.Γ
    Σε παρακαλώ όμως το ασματακι
    Ανέβασε το
    Είναι για την μικρή ...
    Δεν μπορώ να γράψω τίποτε
    άλλο .
    Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ
    ΚΑΙ
    ΣΥΓΝΏΜΗ.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος16/3/19 10:48

    Ευχαριστώ πολύ...
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.