ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συνεχίζεται κανονικά απόψε η πεζοδρόμηση της παραλίας της
Σαλαμίνας.
Μετά τις πρόσφατες σχετικές αποφάσεις των αρμοδίων οργάνων
απαλλάσσεται από τον αποκλεισμό κυκλοφορίας οχημάτων το τμήμα της Ακτής
Καραϊσκάκη από την οδό Αγίου Μηνά έως την Λ. Φανερωμένης.
Συνεπώς, η πεζοδρόμηση θα έχει ως σημείο εκκίνησης την οδό Αγίου
Μηνά.
Η πεζοδρόμηση στην παραλία της Σαλαμίνας ήρθε για να μείνει!
Εκ του Γραφείου Τύπου
του Δήμου Σαλαμίνας
Στις 14 Ιουλίου 2020 ο Δήμαρχος Παναγοπουλος και η αντιπεριφερειάρχης Μπογρη έκαναν στο Αμπελακι εγκαίνια του Συμβουλευτικού Σταυθμου για την Άνοια
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν λειτουργεί και δεν λειτούργησε ποτέ μόνο εγκαίνια κάνατε ;
Πόσο θα κοροϊδεύετε τον κόσμο του νησιου;
Η πρόσκληση έγραφε σας καλούμε στα εγκαίνια
Τι εγκαινιασατε κάτι που δεν λειτουργεί
Τόσο λίγος νομίζετε ότι είναι ο κόσμος της Σαλαμινας;
Θα μας τρελανεται τελειως
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Καπετανάκης λίγες ημέρες πριν την φιέστα είχε πάει σε δύο μεγαλους επιχειρηματίες της Σαλαμίνας και σε έναν φούρναρη και πήρε χοντρά λεφτά
Επίσης ο Θανάσης Τσεβας γύριζε με ένα μπλοκ στο χερι και έπαιρνε συνδρομες
ΤΙ έγιναν όλα αυτά τα λεφτά ρε παιδια
Και μην μου πείτε ότι τα χάλασαν για την φιέστα γιατί θα βγουν κι άλλα στη φορα
Ρωτήστε όλοι την Καπετανάκη για τα χρηματααααααα είναι ο μόνος υπευθυνος
Μεγαλοκατασκευαστης κοντά στα φαναρια
Μεγαλοκατασκευαστης στο Ξενο
Φούρναρης στην Αγ. ΚΥΡΙΑΚΗΣ
ΈΔΩΣΑΝ ΧΟΝΤΡΌ ΠΑΚΈΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΊΑ ΣΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ
Πού πήγαν όλα αυτά τα χρήματα?
ΨΑΧΤΕΙΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Απάντηση
Ανώνυμος6/8/20 14:50
Καπετανάκη τι έγιναν τα 5000Ε που έκανε δωρεά ο κύριος από την Καλαμάτα.......
Θα τα επιστρέψεις ποτέ??????
Τα στόματα άνοιξαν να ξερειςςςςςςς...... 3φορες
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ;;;;;;;
Ο ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙΙΙΙΙΙΙ
ΤΙ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΤΑ 5000Ε ;;;;;;;;
Η αντιπεριφερειάρχης Βάσω Μπογρη έκανε ανακοίνωση στο facebook 5/2/2020 για το μεγάλο κατόρθωμα της που θα ανοίγουν τα μαγαζιά τις Κυριακές εκτός κεντρου
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι σας ρωτάμε κ. ΜΠΟΓΡΗ τα super marker καθώς και τα μαγαζιά σε Αμπελακι και Μουλκι θα ανοίγουν καθώς και ο Κρητικος
Σίγουρα ΝΑΙ
Γνωρίζεις κ. ΜΠΟΓΡΗ ότι αγοραστικε οικόπεδο Στη Λ. ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ και θα ανοίξει πολυκατάστημα με όλων των ειδών τα μαγαζιά ρουχισμού καφετέριες φαγητού μέχρι και φαρμακεια
Με αυτήν σας την απόφαση αυτό σίγουρα θα ανοίγει όλες τις ημέρες και ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ
ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ ΘΑ ΚΛΕΊΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ
Το οικόπεδο να γνωρίζετε πουλήθηκε από την οικογένεια Μπεγνη 40 στρεμμάτα σε γνωστή αλυσιδα
Μετά το κράξιμο που κάνουν στην κ. ΜΠΟΓΡΗ στο πρωσοπικο της προφίλ στο Facebook για τις Κυριακές
Έκανε και εκείνη επώνυμα απάντηση
"Ίσως θα έπρεπε να διευκρινίσω ότι ανοιχτά μένουν όσα εμπορικά το επιθυμούν εκτός κεντρου
Η απόφαση αφορά τις περιοχές Κυριζας Περιστέρια Κακή Βίγλα κ. Α"
Τόσο άσχετη κορίτσι μου είσαι?
Έχεις πάει ποτέ σε αυτές τις περιοχές κ. ΜΠΟΓΡΗ
ΣΊΓΟΥΡΑ ΟΧΙ
ΓΙΑΤΊ ΑΠΟ 'ΚΕΙ ΜΟΝΟ ΧΩΡΆΦΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΣΙΚΕΣ ΕΧΕΙ
Κυρία Μπόγρη- Θεοδωρακοπούλου είναι σίγουρο ότι η πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου Σαλαμίνας συμφωνεί;
Γιατί αν συμβαίνει αυτό τότε μιλάμε για την πιο ανίκανη πρόεδρο που έχει υπάρξει ποτέ.
Κυρίες μου καταλάβατε τι ψηφίσατε;
Σε λίγο καιρό τα πολυκαταστήματα της Σαλαμίνας θα πουλάνε τα πάντα και τα καταστήματα της Κούλουρη που είναι προσωπικές- οικογενειακές επιχειρήσεις θα οδηγηθούν ΟΛΕΣ σε κλείσιμο.
Θα σας παραδεχόμασταν αν είχατε πετύχει την οικειοθελώς λειτουργία τους και τις Κυριακές.
Αυτό που ψηφίσατε είναι ο θάνατος του Εμποράκου.
Αίσχος.
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.
ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΌΦΑΣΗΣ.
ΕΙΝΑΙ ΑΠΌΦΑΣΗ ΠΟΥ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΉΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ.
ΑΥΤΑ ΘΑ ΜΑΣ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ.ΑΥΤΑ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΛΈΠΟΥΜΕ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΈΣΑΤΕ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΉΣΑΤΕ ΚΥΡΙΑ ΠΡΌΕΔΡΕ;
Τα Θρυλικά «πράσινα» λεωφορεία, μια ιστορική αναδρομή
ΑπάντησηΔιαγραφή21 Μαρτίου, 2019 Περαματιώτης
«Αυτά είναι πιο γρήγορα από τα “μπλε”», έλεγε ο οδηγός του “πράσινου” Volvo SB 756, στο παιδάκι που μόλις τον είχε ρωτήσει, πηγαίνοντας “τάπα” το λεωφορείο (από Πειραιά) με κατεύθυνση το Πέραμα.
Και όντως ήταν. Ήταν πιο γρήγορα, πιο όμορφα, πιο καλοσυντηρημένα, πιο ακριβή στην αναχώρηση και άφιξή τους. Τα θρυλικά για κάποιους, “πράσινα” λεωφορεία είχαν αρκετές διαφορές – γενικά – από τα υπόλοιπα “μπλε”. Μια από τις βασικές αυτές διαφορές ήταν πως επιχειρησιακά άνηκαν στον ΗΣΑΠ και όχι στον ΟΑΣΑ. Ίσως αυτός να ήταν και ένας λόγος που τα δρομολόγια τους ήταν πάντα στην ώρα τους και εμφανώς πιο καλοσυντηρημένα.
Στόχος των λίγων γραμμών που είχαν τα “πράσινα” λεωφορεία (μεταξύ αυτών Πειραιάς – Δραπετσώνα, Πειραιάς – Σύνταγμα και Πειραιάς – Κερατσίνι και Πειραιάς – Πέραμα), ήταν η ένωση της πρόσφατα ολοκληρωμένης γραμμής του ΗΣΑΠ (που είχε τερματικό σταθμό στον Πειραιά) με απομακρυσμένες περιοχές. Το κεντρικό τους αμαξοστάσιο βρισκόταν στην πλατεία Ιπποδαμίας στον Πειραιά. Ακόμη και σήμερα αν περάσεις από κει, βλέπεις μέσα μερικά εγκαταλελειμμένα πλέον Volvo.
Φήμες κυκλοφορούσαν πίσω στο 1980 πως ο οδηγός που θα έκανε σε μικρότερο χρόνο την γραμμή Λιμάνι Πειραιά – Σύνταγμα (γνωστή ακόμη και σήμερα με το κωδικό 040), την επόμενη μέρα κέρδιζε ρεπό!
Πράσινο 843
Ας δούμε την ιστορία τους από την αρχή. Η παρτίδα των Volvo ήταν η δεύτερη στη σειρά. Η πρώτη παραλαβή έγινε το 1954 με 24 νέα πράσινα λεωφορεία Chausson γαλλικής κατασκευής. Το 1956 ολοκληρώθηκε η παραλαβή των Chausson με 12 ακόμη. Ήταν ένα διαδεδομένο λεωφορείο στη Γαλλία. Δυστυχώς δε μπόρεσα να βρω μηχανολογικά στοιχεία.
Παράλληλα με τον συνεχή εκσυγχρονισμό του ΗΣΑΠ γνωρίζουν μεγάλη αναγνώριση και οι γραμμές των πράσινων λεωφορείων, αλλά και οι οδηγοί τους. Όλοι από τότε είχαν αναγνωρίσει πως αυτές οι γραμμές είχαν κάτι το διαφορετικό. Ήταν συστηματικές με όλη την έννοια, και αυτό ακόμη και σήμερα είναι πρωτόγνωρο για το επιβατικό κοινό στην Ελλάδα.
Έτσι, το 1981 ο ΗΣΑΠ (που έχει ήδη παραγγείλει εδώ και 2 χρόνια περίπου), παραλαμβάνει 60 νέα λεωφορεία Volvo SB 756, ελληνικού αμαξώματος από τον «Σαρακάκη». Δυστυχώς, δε μπόρεσα να βρω ούτε για αυτά μηχανολογικά στοιχεία.
Την 1-1-2002 σταματά οριστικά η λειτουργία της μονάδας “πράσινων” λεωφορείων.
Αυτές οι γραμμές κατάφεραν κάτι πολύ σημαντικό. Να μετακινήσουν το εργατικό δυναμικό του Πειραιά με ταχύτητα και ακρίβεια, και μπορώ να πω πως υποσυνείδητα μετέδωσαν την έννοια της συνέπειας σε χιλιάδες από εμάς. Γι αυτό και αγαπήθηκαν όσο καμία άλλη αστική γραμμή.