Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

26 Ιουλ 2014

Με ένα αφιέρωμα στον μεγάλο Έλληνα βάρδο Στέλιο Καζαντζίδη, ξεκινούν απόψε οι καλοκαιρινές εκδηλώσεις “Κυχρεία 2014” του Πολιτιστικού Κυττάρου Σαλαμίνας, στις 21:30, στην πλατεία Αμμοχώστου, στην Αλυκή

Πολιτιστικό κύτταρο Σαλαμίνας
Σύλλογος Φίλων & θαυμαστών Στέλιου Καζαντζίδη
Λ. Αιαντείου & Ειρήνης 1
10η στάση Αιαντείου
Σαλαμίνα
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με ένα αφιέρωμα στον μεγάλο Έλληνα βάρδο Στέλιο Καζαντζίδη, ξεκινούν απόψε οι καλοκαιρινές εκδηλώσεις “Κυχρεία 2014” του Πολιτιστικού Κυττάρου Σαλαμίνας, στις 21:30, στην πλατεία Αμμοχώστου, στην Αλυκή.
Τα τραγούδια του αξέχαστου “Στέλιου των Ελλήνων”, θα ερμηνεύσει ο Αποστόλης Τσίτογλου. Την εκδήλωση θα προλογίσει η ηθοποιός Καίτη Αγγουράκη.
Η είσοδος στην εκδήλωση είναι ελεύθερη

8 σχόλια:

  1. Ανώνυμος27/7/14 00:23

    ΣΤΕΛΙΟΣ....Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΙΟΣ .....Η ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΗ ΦΩΝΗ ....ΤΩΝ ΘΕΩΝ......
    ΣΤΕΛΙΟΣ....Η ΦΩΝΗ ΠΟΥ ΤΑΡΑΖΕ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΣΤΑ ΠΕΤΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ.....
    ΑΠΛΑ ....Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΙΔΗΣ.....Ο ΕΛΛΗΝΑΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος27/7/14 08:24

    ΡΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ Ο ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ Ο ΤΕΜΠΕΛΑΡΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΩΝ ΤΟΥ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΜΕ ΠΡΟΦΑΣΗ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΕΛΙΟ ..... ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΖΩΑ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΤΑ ΣΑΠΙΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΔΕΝ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/7/14 21:31

      Μέλι στάζεις ρουφιανοκουκουλοφόρε. Τόσο μέλι που καταλάβαμε ποιός είσαι. Άλλη δουλειά δεν έχεις να κάνεις πρωί - πρωί κυριακάτικα από το να βρίζεις και να βρίζεις και να βρίζεις; Άντε σε καμιά εκκλησία μπας και συνέλθεις.

      Διαγραφή
    2. Νίκος Γιαννόπουλος27/7/14 23:19

      Δεν θα μπώ στο παιχνίδι σου ανώνυμε 08.24 . Αλλωστε, ανεξάρτητα του ότι κατάλαβα ποιος είσαι και γιατί γράφεις τις αηδίες αυτές αυταπόδειχτα είσαι απλά μια "κοτα λυράτη", όπως ο σοφός λαός μας λέει αυτούς που βρίζουν κρυμμενοι πίσω απο την μαύρη κουκούλα της ανωνυμίας. Δεν μπορώ όμως να μην αναρωτηθώ για την στάθμη του πνευματικού σου επιπέδου και αν μπορείς που μάλλον δεν μπορεις αναρωτήσου εσύ το γιατί.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος27/7/14 10:59

    ΕΖΗΣΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΣΑ
    ΜΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΑ
    ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΕΖΗΣΑ ΜΕΡΕΣ ΚΑΛΕΣ
    ΠΕΡΑΣΑ ΜΠΟΡΕΣ ΕΙΔΑ ΧΑΡΕΣ

    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΕΡΑΣΑ ΒΡΙΣΚΟΜΕ ΜΟΝΟΣ
    ΣΑΝ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΕΝΑΣ ΚΛΟΝΟΣ
    ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΚΥΤΡΩΝΕΙ
    ΚΑΙ ΜΕΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΟΝΟΙ

    ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΡΓΑ ΚΥΛΑΕΙ
    Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΥΡΑΝΑΕΙ
    ΟΣΟ ΘΥΜΑΜΕ ΤΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ
    ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΥΓΑΝΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΜΕΝΑ

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΙΣΩ ΝΑ ΤΑ ΓΥΡΙΣΩ
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΣΩ
    ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΟΤΑΝ ΚΟΙΜΑΜΕ
    ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΗΣΩ ΔΕΝ ΤΑ ΘΥΜΑΜΕ

    ΟΤΑΝ ΓΕΝΝΙΟΜΑΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ
    ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΝΟΣ ΤΟ ΠΕΠΡΟΜΕΝΟ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙ
    ΜΑΖΙ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙ

    Ο ΠΟΙΗΤΗΣ
    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΛΗΜΑΤΗΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος27/7/14 11:10

    ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΚΑΘΟΜΑΙ
    ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΝΩ
    ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ
    ΚΑΙ ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ

    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ
    ΜΕ ΟΛΑ ΚΑΤΑΠΙΑΝΟΜΕ
    ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΑΜΑ ΤΑ ΒΡΩ
    ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΧΑΝΟΜΕ

    ΟΤΙ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ
    ΟΛΑ ΤΑ ΦΕΡΝΩ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ
    ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΟΥΡΑΖΟΜΕ
    ΟΥΤΕ ΝΥΚΤΑ ΟΥΤΕ ΜΕΡΑ

    ΟΛΟΙ ΜΕ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΝΕ
    ΟΛΟΙ ΜΕ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝΕ
    ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ
    ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΘΕ ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ

    ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΩ
    ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΑΛΩ ΧΑΤΗΡΙ
    ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΩΣ Η ΔΟΥΛΕΙΑ
    ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΔΕΝ ΦΘΙΡΕΙ

    ΤΑ ΒΑΣΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ
    ΠΟΥ ΦΘΙΡΟΥΝ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΑΣ
    ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ
    ΣΤΗ ΔΟΛΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ

    Ο ΠΟΙΗΤΗΣ
    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΛΗΜΑΤΗΡΗΣ
    Υποβολή σχολίου ως:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος27/7/14 11:21

    ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΚΑΘΟΜΑΙ
    ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΝΩ
    ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ
    ΚΑΙ ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ

    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ
    ΜΕ ΟΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΠΙΑΝΟΜΕ
    ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΑΜΑ ΒΡΩ
    ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΧΑΝΟΜΕ

    ΟΤΙ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ
    ΟΛΑ ΤΑ ΦΕΡΝΩ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ
    ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΟΥΡΑΖΟΜΕ
    ΟΥΤΕ ΝΥΚΤΑ ΟΥΤΕ ΜΕΡΑ

    ΟΛΟΙ ΜΕ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΝΕ
    ΟΛΟΙ ΜΕ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝΕ
    ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ
    ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΤΟ ΒΡΟΥΝΕ

    ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΩ
    ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΑΛΩ ΧΑΤΗΡΙ
    ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΩΣ Η ΔΟΥΛΕΙΑ
    ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΔΕΝ ΦΘΙΡΕΙ

    ΤΑ ΒΑΣΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ
    ΠΟΥ ΦΘΙΡΟΥΝ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΑΣ
    ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ
    ΣΤΗ ΔΟΛΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ

    Ο ΠΟΙΗΤΗΣ
    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΛΗΜΑΤΗΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος27/7/14 23:49

    ΠΑΠΠΟΥ Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΣΟΥ. ΚΑΙ ΘΥΜΗΣΟΥ: ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ ,ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ,ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΣΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΕΙΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΕΣΥ,ΑΥΡΙΟ- ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ- ΕΜΕΙΣ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.