Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

18 Οκτ 2014

Ενημέρωση ΠΕΡΙΒΟΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΖΕΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΡΑΜ


O ΠΕΡΙΒΟΣ θα ήθελε να ενημερώσει για τις εξελίξεις στο θέμα της ζεύξης τονίζοντας πως διατηρεί αναλλοίωτες τις θέσεις του (…..εδω……) Παράλληλα θυμίζει την ημερίδα που είχε διοργανώσει της οποίας τα κύρια σημεία μπορείτε να παρακολουθήσετε (…..εδω…..)

Έχουμε λοιπόν άλλη μια παράταση για την εκδήλωση ενδιαφέροντος, από τις υποψήφιες εταιρείες για την πρώτη φάση του διαγωνισμού, με στόχο την κατασκευή υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας Περάματος. Η νέα παράταση λήγει στις 9 Δεκεμβρίου 2014.

Οι τρείς κατασκευαστικοί κολοσσοί που ενδιαφέρονται (ΑΚΤΩΡ, ΜΕΤΚΑ και η γαλλική Vinci ) ζήτησαν πίστωση χρόνου για καλύτερη προετοιμασία του φακέλου υποψηφιότητας.

Αυτή είναι η μια πλευρά της κατάστασης.

Ανεξάρτητα από τις απόψεις και την όποια θέση του καθενός μας για το έργο, αν αυτό προχωρήσει θα υπάρξουν ριζικότατες αλλαγές στην καθημερινότητά μας με σημαντικότερη εξ αυτών την αστικοποίηση, την κατακόρυφη αύξηση οχημάτων, την τσιμεντοποίηση άρα και την πλήρη αλλοίωση του φυσικού μας περιβάλλοντος.

Εκτός όμως από αυτές τις εξελίξεις έχουμε και μια ακόμα. Τον Αύγουστο που μας πέρασε ψηφίστηκε από τη βουλή το Ρυθμιστικό Σχέδιο για την Αθήνα. Σε αυτό προβλέπεται ρητά η έλευση του Τραμ έως τη Σαλαμίνα.

Συγκεκριμένα αναφέρεται από το Ρυθμιστικό… <<μέσω του τραμ επιδιώκεται η συγκοινωνιακή αναβάθμιση, η πολεοδομική ανάπλαση και η αποθάρρυνση κυκλοφορίας ΙΧ σε συνδυασμό με την ενδυνάμωση της δημόσιας συγκοινωνίας>> ενώ ακολουθεί η αναφορά των γραμμών τραμ μεταξύ και των οποίων η Πειραιάς-Κερατσίνι-Πέραμα-Σαλαμίνα (ως ελαφρύ μετρό)

Στο Ρυθμιστικό επίσης αναφέρεται και η υποθαλάσσια ζεύξη Περάματος Σαλαμίνας.

Δυο έργα αντιφατικά.

Το ένα (τραμ) που έρχεται να καλύψει τις ανάγκες των μετακινούμενων με έναν τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον και το άλλο (οδική ζεύξη) με στόχο τα κέρδη κάποιων εταιρειών, με το περιβάλλον της Σαλαμίνας παραδομένο στην υποβάθμιση ως φυσική επέκταση του πυκνού αστικού ιστού (και όχι μόνο), με μεγαλύτερο χρόνο μετακίνησης και σαφώς πιο δαπανηρό.

13 σχόλια:

  1. Ανώνυμος18/10/14 09:25

    Πώς γίνεται ρε αστροπελέκια να έχουμε με τη ζεύξη μεγαλύτερο χρόνο μετακίνησης και σαφώς πιο δαπανηρό εισιτήριο και ταυτόχρονα τσιμεντοποίηση και κατακόρυφη αύξηση των οχημάτων?????
    Τι βιολί βαράτε ρε μάγκες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/10/14 11:15

      το βιολι του φερυμποτατζη

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/10/14 21:46

      η απαντηση στην ερωτηση σου βρισκεται σε αυτα που ....γραφεις. ξαναδιαβασε λοιπον λεξη-λεξη και θα βρεις την απαντηση. αν παλι δεν τη βρεις ....πηγαινε φροντιστηριο στην ελληνικη γλωσσα.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος18/10/14 22:30

    ΛΕΦΤΑ ΥΑΠΡΧΟΥΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος18/10/14 22:41

    Εγώ θα σταθώ στο τελευταίο περί αντιφατικότητας και θα ήθελα να μου το εξηγήσουν, πώς το ΄φιλικό΄ τραμ θα έλθει στη Σαλαμίνα χωρίς γέφυρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/10/14 23:01

      Καλά μω μανάρι πρώτη φορά ακούς για τα αμφίβια τράμ;
      Στις πρωτοπόρες Φιλανδικές χώρες υπάρχουν εδώ και χρόνια

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/10/14 10:59

      Α, θα έχουνε και κουπιά δηλαδή;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος19/10/14 21:48

      με ενα υπεροχο τουνελ χωρις να περνανε αυτοκινητα.....γινεται;;;; για σκεψου λιγο.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος21/10/14 10:29

      για να μας ρουφανε το μεδουλι τα φεριμποτ

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος19/10/14 12:03

    Κυρία Νάννου, αν δεν παρανομήσεις, έργο δεν κάνεις


    Είναι παράνομο το παρκάρισμα των λεωφορείων στον χώρο αυτό; Ναι η όχι;
    Το νερό και το ρεύμα που παίρνει το τσίρκο ποιος θα το πληρώσει;
    Μετριέται η κατανάλωση τους;
    Υπάρχει απόφαση για άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας στο τσίρκο;

    Αναρτήθηκε από Salamikonos στις 1:41 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/10/14 18:42

      ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ Η ΖΕΥΞΗ ΜΑΣ ΜΑΡΑΝΕ .ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ .ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΠΟ ΕΜΑΣ? ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙ Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΛΙΓΑΚΙ ? ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΝΝΙΑΙΟΣ ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΑΜΑ ΚΑΛΟ Ε,,,,,,

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/10/14 12:59

      εμένα μαρέσει η ιδέα.....θα αυξηθούνε τα μπουρδέλα στη κούλουρη και θα έχουμε πτώση στις τιμές

      Διαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.