8 Ιουλ 2016
107 σχόλια:
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.
Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).
Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.
Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Τέλεια Θα είμαστε εκεί. Πολλά μπράβο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΝ ΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΔΟΜΗΣ ΗΤΑΝ ΦΟΥΣΚΕΣ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΑΥΤΕΣ;;;;;;;;;;;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΣΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΚΟΝΟΜΗΣΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ ΤΗ ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΛΙΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΡΕ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝΕ ΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ ΧΟΝΤΡΟΑΠΑΤΕΟΝΕΣ........................
Απάντηση
Απαντήσεις
Ανώνυμος7/7/16 18:16
ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟ.... ΤΕΧΝΟΔΟΜΗ.....ΚΑΖΙΝΟ ΣΤΟ ΦΛΟΙΣΒΟ......ΤΟΥΡΛΑ .......ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ ΑΜΠΕΛΑΚΙΩΝ,......ΟΛΠ......ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕΛΗΝΙΩΝ.......ΚΛΠ,ΚΛΠ,ΚΛΠ.
ΔΡΑΚΟΥΛΑ,ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΞΕΔΙΠΛΩΝΟΥΜΕ ......
Καλά. Ξεδίπλωσε πρώτα τα δικά σου τα 32.352.484,58 ευρώπουλα και δώστα στη εφορία πριν σε μπουζουριάσουν και ύστερα ξεδιπλώνεις και του δράκουλα ...
ΔιαγραφήΑΥΡΙΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΠΑΛΙΑΤΖΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΛΗΝΙΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΛΙΕΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ [ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΛΑ ΒΡΗΚΕ ΜΟΝΟ 5 ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 70 ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ] ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΠΟΥΛΗΣΕΙ. ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΜΑΝΤΗΛΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΑΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΙΣ 18.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου Γιάννη Γαβρίλη
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε δικαστήριο προσπάθησε να μετατρέψει ο τέως Δήμαρχος Γιάννης Τσαβαρής, την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 30ης Ιουνίου 2016, με μια έωλη μεθόδευση, που ενώ αρχικά στόχευε να πλήξει πολιτικά την Δημοτική Αρχή, κατέληξε να ανοίξει “μέτωπα” για τα καλώς νοούμενα συμφέροντα του μοναστηριού της Φανερωμένης αλλά κυρίως να πλήξει το γόητρο της Μονής, αφού πρώτα εκτέθηκε σοβαρά ο ίδιος, όταν κατά την διάρκεια της συζήτησης ακούστηκαν από μικροφώνου … “πράματα και θάματα”, καθώς αποκαλύφθηκαν οι μεθοδεύσεις του.
Με τη σειρά …
Ο τέως Δήμαρχος, έφερε στο Δημοτικό Συμβούλιο μια εισήγηση για λήψη απόφασης, που ζητούσε την ορθή εφαρμογή όσων λέει ο νόμος για τις εμποροπανηγύρεις, για το πανηγύρι της Φανερωμένης. Κατά την διάρκεια της συζήτησης όμως άρχισε να αναφέρεται σε παραθεσμικούς παράγοντες που ενεπλάκησαν σε διαπραγματεύσεις με το μοναστήρι για τη διεξαγωγή του πανηγυριού, αφήνοντας υπονοούμενα για το ρόλο τους.
Αυτό, όπως ήταν επόμενο, ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων στο Δημοτικό Συμβούλιο, μέχρι του σημείου που ο … “παραθεσμικός”, κατά τον τέως Δήμαρχο, που δεν ήταν άλλος από τον σύζυγο της Δημάρχου, πήρε το λόγο και, όχι με πολύ κομψό τρόπο είναι η αλήθεια, εξέθεσε στο Συμβούλιο τα πραγματικά περιστατικά για το τι ακριβώς είχε διαμειφθεί κατά τις επισκέψεις του στη Μονή,
Στην συνέχεια ακολούθησε πανδαιμόνιο όταν ο τέως Δήμαρχος κατάλαβε ότι εκτέθηκε, καθώς ο ίδιος δεν είχε εφαρμόσει τον σχετικό νόμο, τον 4264/14, παρότι ισχύει από τον Μάιο του 2014. Εκτέθηκε βέβαια και από άλλες οργίλες καταγγελίες που έκανε επισήμως ο κ. Νάννος από μικροφώνου, ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου, για τα έργα και τις … ημέρες της Δημαρχίας του.
Η Δήμαρχος Σαλαμίνας Ρούλα Νάννου εξήγησε αμέσως ότι ανέθεσε στον σύζυγό της την συγκεκριμένη συνεννόηση, επειδή τα ζητήματα του μοναστηριού είναι από την φύση τους “λεπτά και ευαίσθητα”. Και βέβαια ζήτησε να ψηφιστεί το αυτονόητο: Ότι λέει ο νόμος. (σ.σ. άλλωστε από την αρχή το θέμα ήταν έωλο. Τι διαφορετικό από την πιστή εφαρμογή του νόμου θα μπορούσε να εισηγηθεί, οποιοσδήποτε, για να ψηφιστεί από το Δημοτικό Συμβούλιο;)
Την … βόμβα όμως, την έριξε ο Βαγγέλης Αστράκος, αναφέροντας λεπτομέρειες για το πώς έλυσε το ίδιο θέμα επί της δικής του Δημαρχίας. Όπως είπε ο δρόμος είναι επαρχιακός και έχει οιωνεί πλάτος 24 μέτρα. Άρα ανήκει στον Δήμο και το θέμα λύνεται αυτομάτως. Αυτό έκανε την νομική σύμβουλο του μοναστηριού να … ξεροβήξει κάτι για απαλλοτριώσεις, τις δύο σεβάσμιες γερόντισσες του μοναστηριού να φύγουν άρον - άρον από το Συμβούλιο (σ.σ. τι ήρθαν να κάνουν δυό άγιες γυναίκες στην “παλαίστρα” της πολιτικής;) ενώ προκάλεσε και τις αντιδράσεις κάποιων παρισταμένων δημοτών (;) όταν κατάλαβαν την ουσία των λεγομένων του κ. Αστράκου, ότι δηλαδή κινδυνεύει το μοναστήρι να χάσει, περίπου κάθε εισπρακτικό δικαίωμα από το πανηγύρι.
Για να καταλάβουμε πως έχει το όλο θέμα ας δούμε εδώ τι λέει ο νόμος 4264/14, στο άρθρο 26. Στην παράγραφο 1 αναφέρεται ότι “… για τη συμμετοχή σε εμποροπανηγύρεις που διενεργούνται με την ευκαιρία θρησκευτικών ή επετειακών εορτών, σε παραδοσιακές εμποροπανηγύρεις και ζωοπανηγύρεις που τελούνται μία φορά το χρόνο … απαιτείται άδεια … η άδεια χορηγείται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, το οποίο αποφαίνεται και για τη διάρκεια ισχύος της … “.
Στην παράγραφο 3 όμως αναφέρεται ότι: “… το υπαίθριο στάσιμο εμπόριο διεξάγεται σε πλατείες ή άλλους ανεξάρτητους, υπαίθριους, ελεύθερους, ιδιωτικούς, δημόσιους, δημοτικούς ή εκκλησιαστικούς χώρους. Το Δημόσιο, οι δήμοι και οι εκκλησιαστικές αρχές δεν επιτρέπεται να εκμισθώνουν ή να παραχωρούν κατά χρήση χώρους που προορίζονται για τη λειτουργία του υπαίθριου στάσιμου εμπορίου σε πρόσωπα που δεν κατέχουν τη σχετική ειδική άδεια …”. (σ.σ. που εκδίδεται δηλαδή με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου).
Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα της απίστευτης Ελληνικής πραγματικότητας. Ο Δήμος δεν μπορεί- περιοριζόμενος από άλλους συναφείς νόμους- να εκδώσει άδειες για χώρους που δεν του ανήκουν ή που εντέλει δεν έχει αποκτήσει δικαίωμα χρήσης τους.
συνεχίζεται
εκ μεταφοράς
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια λύση θα ήταν λοιπόν, να εκμισθώσει το μοναστήρι τους χώρους του πανηγυριού στον Δήμο, ώστε να μπορεί ο Δήμος να εκδίδει τις άδειες. Αλλά ούτε αυτό επιτρέπεται από τους μνημονιακούς νόμους που απαγορεύουν στο Δήμο να μισθώνει ακίνητα και το ζήτημα γίνεται φαύλος κύκλος. Χώρια που, πάντα υφέρπει η αμφισβήτηση για την ιδιοκτησία των παρόδιων εκτάσεων (σ.σ. των λίγων μέτρων) βάσει της αρχικής χάραξης του επαρχιακού δρόμου Σαλαμίνας – Φανερωμένης.
Έτσι, τις άδειες τις εκδίδει το μοναστήρι και σύμφωνα με το νόμο του 2014 αυτές δεν είναι … άδειες, αφού δεν υπάρχει απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Οπότε η Αστυνομία, στους ελέγχους που πραγματοποιεί εφαρμόζοντας άλλο σχετικό νόμο, επιβάλλει, τσουχτερά πρόστιμα και το πρόβλημα διαιωνίζεται. Διαιωνίζεται έτσι και η πίεση που ασκούν στον Δήμο, όσοι έχουν “φάει“ πρόστιμο για να παρέμβει αλλά διαιωνίζεται και η παραφιλολογία για τα έσοδα που μπορεί να έχει, όποιος τελικά έχει τη νόμιμη δικαιοδοσία για τις αδειοδοτήσεις.
Έτσι έχουν τα πράματα. Το αποτέλεσμα της θυελλώδους συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου ήταν το καθ’ όλα αναμενόμενο. Κατατέθηκαν δύο ταυτόσημες προτάσεις που και οι δύο εισηγούντο το αυτονόητο. Να ισχύσει ο νόμος. Αυτό που δεν κατάλαβε κανείς από τους παρισταμένους, ήταν γιατί “εκόμισε γλαύκας εις Αθήνας” ο τέως Δήμαρχος …
Γιάννης Γαβρίλης
Ας ξεκινήσουμε από τον ανώνυμο κουκουλοφόρο που ΔΕΝ πήρε άδεια, ούτε από μένα ούτε από την εφημερίδα "Σαλαμινία" που δημοσιεύτηκε το κείμενο αυτό, ως όφειλε, για να το παραθέσει εδώ, στα σχόλια μιας άσχετης ανάρτησης (περί αστρονομίας), ούτε καν αναφέροντας την πηγή.
ΔιαγραφήΤο κακό για τον κουκουλοφόρο αλλά το καλό για μένα είναι ότι κείμενο έχει ονοματεπώνυμο. Και είναι η δημοσιογραφική καταγραφή όσων συνέβησαν, σε ένα μέρος της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, την Πέμπτη 30 Ιουνίου.
Όπως θα δείτε όλοι παρακάτω, στα σχόλια στις απαντήσεις και στα τρολλαρίσματα, η όλη προσπάθεια αποσκοπεί στο να πάει η ... μπάλα στην εξέδρα. Για την ταμπακιέρα ... μόκο. Στην εν λόγω συνεδρίαση ακούστηκαν πολλά κι έγιναν περισσότερα. Αλλά η σχολιογραφία, εδώ στο φιλόξενο "Salamis-news", επιβεβαιώνει το ρεπορτάζ. Το μόνο πρόβλημα της μείζονος αντιπολίτευσης ήταν να αποκαλύψει(;) τον παραθεσμικό. Για το φαύλο κύκλο που υπάρχει στην οργάνωση και διαχείριση του πανηγυριού της Φανερωμένης και τις κακές πρακτικές που τελικά πληρώνουν με τσουχτερά πρόστιμα οι εμπορευόμενοι ... μόκο. Και βέβαια για τα υπόλοιπα θρυλούμενα γύρω από το πανηγύρι, επίσης ... μόκο. Και όταν τελειώνουν τα επιχειρήματα, αρχίζουν οι υπαινιγμοί και οι απειλές. Κι όλα αυτά βέβαια, κάτω από την κουκούλα της ανωνυμίας.
Απολαύστε τους ...
ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΥΡΙΕ ΓΑΒΡΙΛΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΑΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΣΟΥ .ΑΚΟΥΣ ΤΙ ΛΕΣ;;;
ΔιαγραφήΠΗΓΗ: Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΡΑΜΟΥΖΑ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΕΞΩΘΕΣΜΙΚΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΣΑΣ.ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΞΩΘΕΣΜΙΚΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΕΧΕΙ ΜΑΖΕΨΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ. ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΝΕΑ ΕΧΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΝΟΜΙΜΑ .ΠΑΡΑ ΕΞΩΘΕΣΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΡΑΤΟΥΝ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΔΗΜΑΡΧΟΥΚΟΥ ΜΑΣ.ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΧΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑ ΧΩΝΟΥΝ.
ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ; ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ Η ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΕΩΡΗΣΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ .ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ.ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ.
Από εκεί που λες ότι πήρες την ανάρτηση, υπάρχει αναφορά στην πηγή, οπότε δεν χρειάζεται περαιτέρω άδεια. Όσο για τα υπόλοιπα που λες για συνεργάτες, μοναστήρια, Δήμο κλπ, προφανώς παραληρείς. Αν θες απόψεις, απαντήσεις και τα συναφή, έλα σε δημόσιο διάλογο με το όνομα σου και τα λέμε. Με ανώνυμους κουκουλοφόρους διάλογος δεν γίνεται, το έχουμε κουράσει πολύ αυτό το θέμα ...
ΔιαγραφήΗ Δήμαρχος Σαλαμίνας Ρούλα Νάννου εξήγησε αμέσως ότι ανέθεσε στον σύζυγό της την συγκεκριμένη συνεννόηση, επειδή τα ζητήματα του μοναστηριού είναι από την φύση τους “λεπτά και ευαίσθητα”.
ΑπάντησηΔιαγραφήκ. ΓΑΒΡΙΛΗ ΓΙΑΝΝΗ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ; ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ.ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ Ο κ. ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΡΩΤΗΣΕ ΤΟΝ κ. ΤΣΑΒΑΡΗ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΕΞΩΘΕΣΜΙΚΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΙΠΕ Ο Κ.ΝΑΝΝΟΣ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΦΩΝΑΣΚΏΝΤΑΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑ.ΕΠΑΝΑΛΜΒΑΝΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ Ο κ.ΤΣΑΒΑΡΗΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ κ. ΝΑΝΝΟΥ ΜΗΝΑ .Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΕΙΛΗΣΕΙ ΟΤΙ ΨΕΥΔΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΠΗΓΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΜΟΝΗ .ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΜΗΝΥΣΗ.ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΡΧΕΤΕ Ο κ. ΝΑΝΝΟΣ ΜΗΝΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΟΤΙ ΦΑΝΗΚΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΟΝ κ. ΤΣΑΒΑΡΗ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΣΑΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΣΗΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΙ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΜΕΣΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΕ ΑΥΤΑ.ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΤΕ ΤΙς ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ,ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΦΡΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΕ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ , ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΕΚΛΕΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΜΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΜΗ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΗΣ. ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ “λεπτά και ευαίσθητα”. ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ;;ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ;;
1.Εάν θέλετε δημόσιο διάλογο, αυτός μπορεί να γίνει μόνο επώνυμα. Η συζήτηση με έναν ανώνυμο δεν οδηγεί πουθενά.
Διαγραφή2.Μήπως δεν είσαστε εσείς σε όλη τη συνεδρίαση; Μόνο αυτό προσέξατε από τις πολλές ώρες συζήτησης; Όλα τα άλλα που ακούστηκαν και έγιναν κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης συνεδρίασης τα περνάτε ... ντούκου;
3 και κυριότερο. Περί της γνώμης μου για την ποιότητα και το ήθος των εκλεγμένων που ζητάτε να πω, η απάντηση μου είναι:Έκαστος εφ' ό ετάχθη ...
Και μια σημείωση: Το "λεπτά και ευαίσθητα" θέματα δεν το είπα εγώ. Αν διαβάζατε προσεκτικά το κείμενο, θα βλέπατε ότι είναι γραμμένο με εισαγωγικά. Κάτι σημαίνει αυτό. Ας μη ξεχάσουμε στο τέλος τα Ελληνικά μας ...
"Έκαστος εφ' ό ετάχθη".
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΡΙ ΠΟΙΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΙΝΟΣ ΕΤΑΧΘΗ Ο κ. ΜΗΝΑΣ; ΧΑΘΗΚΑΝ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ Η ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ;
ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΛΕΞΗ ΓΙΑ ΣΑΣ κε ΓΑΒΡΙΗΛ. ΟΤΑΝ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ "ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ" ΚΑΙ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΑΣΠΡΟ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ "ΟΙ ΕΝΤΟΛΕΙΣ", ΤΟΤΕ ΕΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΤΑΙ ΠΡΟΤΟΥ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ. ΑΠΑΝΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟΝ 09.29.... ΣΑς ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτον, αν θέλεις δημόσιο διάλογο, βγάλε την κουκούλα. Δεύτερον, μάθε ποιό είναι τ΄όνομα μου. Και τρίτον, να σου θυμίσω ότι τα ίδια έλεγες και επί των ... ημερών σου; Σε βολεύει πολύ να πετάς την μπάλα στην εξέδρα, όπως κάνεις πάντα άλλωστε. Μήπως ξέχασες τα δικά σου καμώματα; Για τα υπόλοιπα, όσα ειπώθηκαν κι έγιναν ... μόκο; Για την ζημιά στο μοναστήρι επίσης ... μόκο;
ΔιαγραφήΚάτι μου θυμίζει το λεξιλόγιο και η φρασεολογία σου ... Να δεις ποιόν μου θυμίζει ... Α! ναι. Ένας "Χοσέ Κάρλος" τον θυμάσαι; Κι αυτός τα ίδια έλεγε και μάλιστα με τις ίδιες λέξεις ...
ΔιαγραφήΕΣΥ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ; ΣΕΒΑΣΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΟΝΥΜΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΕ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΛΕΕΙ.
ΔιαγραφήΠΕΡΙ ΠΟΙΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΙΝΟΣ ΕΤΑΧΘΗ Ο Κ. ΜΗΝΑΣ; ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΖΥΓΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ; ΧΑΘΗΚΑΝ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΗΣ ΠΛΗΟΨΗΦΙΑΣ Η ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΗΝΗ ΤΑ ΚΑΘΑΡΑ ΧΕΡΙΑ.
Τι ωραία που πετάτε τη μπάλα στην εξέδρα ... Σας το έμαθε καλά το μάθημα ο ... αρχηγός ...
ΔιαγραφήΕΝΩ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΟΥ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΜΗ ΜΠΕΙ ΓΚΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ!!!!!!!
ΔιαγραφήΝα με βοηθήσει σε τι; Εγώ καταγράφω γεγονότα. Αυτούς που πρωταγωνιστούν, αυτούς να ρωτάτε και σε αυτούς να απευθύνεστε.
ΔιαγραφήΓΑΒΡΙΛΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΔΩΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΗΜΕΡΙΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΥΟ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ ΜΑΚΑΚΙΟΥΛΕΣ.
ΔιαγραφήΝόμοι 4264/2014 Αρθρο 26
Αρθρο 26. Ειδικότερα θέματα υπαιθρίου στάσιμου εμπορίου
1. Για τη συμμετοχή σε εμποροπανηγύρεις που διενεργούνται με την ευκαιρία θρησκευτικών ή επετειακών εορτών, σε παραδοσιακές εμποροπανηγύρεις και ζωοπανηγύρεις που τελούνται μία φορά το χρόνο, σε πασχαλινές και σε χριστουγεννιάτικες αγορές, απαιτείται άδεια. Η ισχύς των αδειών αυτών δεν μπορεί να υπερβαίνει για τις εμποροπανηγύρεις των θρησκευτικών ή επετειακών εορτών τις πέντε (5) συναπτές ημέρες, για τις παραδοσιακές εμποροπανηγύρεις και ζωοπανηγύρεις που τελούνται μία φορά το χρόνο τις επτά (7) συναπτές ημέρες, για τις πασχαλινές αγορές τις δέκα (10) συναπτές ημέρες και για τις χριστουγεννιάτικες αγορές τις δεκαπέντε (15) συναπτές ημέρες. Η άδεια χορηγείται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, το οποίο αποφαίνεται και για τη διάρκεια ισχύος της εντός των ορίων του προηγούμενου εδαφίου.
2. Στην έννοια του υπαίθριου στάσιμου εμπορίου περιλαμβάνεται και η παροχή πρόχειρων γευμάτων στους διερχόμενους που παρασκευάζονται επί τόπου είτε εντός αυτοκινούμενων ή ρυμουλκούμενων οχημάτων (καντίνες) που σταθμεύουν σε συγκεκριμένη θέση και για χρόνο ίσο προς τη ληφθείσα άδεια είτε σε φορητές εγκαταστάσεις έψησης.
Οι άδειες αυτές ισχύουν εντός της Περιφέρειας στην οποία ανήκει ο δήμος που τις χορήγησε. Η παρούσα ρύθμιση καταλαμβάνει αυτοδικαίως και τις ισχύουσες άδειες.
3. Το υπαίθριο στάσιμο εμπόριο διεξάγεται σε πλατείες ή άλλους ανεξάρτητους, υπαίθριους, ελεύθερους, ιδιωτικούς, δημόσιους, δημοτικούς ή εκκλησιαστικούς χώρους. Το Δημόσιο, οι δήμοι και οι εκκλησιαστικές αρχές δεν επιτρέπεται να εκμισθώνουν ή να παραχωρούν κατά χρήση χώρους που προορίζονται για τη λειτουργία του υπαίθριου στάσιμου εμπορίου σε πρόσωπα που δεν κατέχουν τη σχετική ειδική άδεια.
Γίνεσαι προπέτης. Αν είχες μπει στον κόπο να διαβάσεις το δικό μου -αρχικό- κείμενο, θα έβλεπες ότι λέει ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια. Προς τι λοιπόν το στυλάκι; Ποιος λέει ... "ΜΑΚΑΚΙΟΥΛΕΣ", χωρίς να έχει καν μπει στον κόπο να διαβάσει πριν σχολιάσει;
ΔιαγραφήΚανονικά θα έπρεπε να παρθεί απόφαση δημοτικού συμβουλίου και να ορισθεί επιτροπή που θα πήγαινε να κάνει διαπραγματεύσεις με το μοναστήρι. Πολλά τα λεφτά Άρη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠού ξέρουμε τι δοσοληψίες έκανε ο Μηνάς με τη Μονή;
Αυτό που μάθαμε και κρύβει πολλά, είναι ότι ο κ. Μηνάς ρώτησε την ηγουμένη πόσα βγάζει για να της τα δώσει και να αναλάβει αυτός τις άδειες. Γνωρίζοντας ότι η Μονή δηλώνει μόνο δέκα χιλιάδες θα του ερχότανε λουκούμι να δώσει έστω και πενήντα και να αναλάβει τις άδειες που είναι πάνω από 150 χιλιάδες.
Σε τέτοιες δοσοληψίες με τέτοια ποσά πρέπει να παίρνει απόφαση το δ.σ. και να πηγαίνει επιτροπή για να υπάρχει διαφάνεια και να μην κατηγορεί ό ένας τον άλλο.
Αυτό σημαίνει καθαρά χέρια κυρία Ρούλα και κύριε Μηνά.
Έλα ρε φίλε, η φαντασία σου καλπάζει πολύ, σοβαρέψου λίγο. Γράφεις 'να αναλάβει αυτός τις άδειες'. Ποιές άδειες να αναλάβει, πας καλά; Οι άδειες εκδίδονται από το Δημοτικό Συμβούλιο. Βάλε ξανά και άκουσε το ηχητικό, θα σε βοηθήσει να προσγειωθείς και να μη γράφεις ανοησίες καλυπτόμενος από την ανωνυμία.
ΔιαγραφήΓεια σου κύριε εφ' ό ετάχθη σου ρίξανε φόλα οι καλόγριες, έγινες και ρόμπα στο συμβούλιο. Ακούμε καθαρά χέρια και σκάμε στα γέλια.
ΔιαγραφήΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΗΜΟΥΝ ΚΑΘ' ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ.ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΕΣ ΠΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ κ.ΝΑΝΝΟΥ ΠΡΟ ΤΟΝ κ.ΤΣΑΒΑΡΗ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΝΟΜΙΜΟ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΜΟΝΟ ΚΥΡΙΕ ΓΑΒΡΙΛΗ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ. ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΥΠΕΚΦΥΓΕΣ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ :Έκαστος εφ' ό ετάχθη ... ΑΡΑ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΤΕ ΟΤΙ Ο κ. ΝΑΝΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΛΕΓΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ .ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ (:Έκαστος εφ' ό ετάχθη ... ) ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΚΛΕΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΕΛΕΞΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΔΙΔΟΝΤΑΣ ΨΗΦΟ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΙΩΣΗ (Το "λεπτά και ευαίσθητα" θέματα δεν το είπα εγώ) ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΤΟ ΕΙΠΑΤΕ ,ΟΜΩΣ ΤΟ ΓΓΡΑΨΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΜΕ Η ΔΙΧΩΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΟΣΑΣΤΕ.ΚΑΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ,ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ.ΚΥΡΙΕ ΓΑΒΡΙΛΗ. ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπαναλαμβάνω, αν θέλετε δημόσιο διάλογο, ΜΟΝΟ επωνύμως. Και μάλλον να ... φρεσκάρετε λίγο τα Ελληνικά που λέτε ότι γνωρίζετε.
ΔιαγραφήΑΣΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΟΥ ΚΥΡΙΕ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ ΕΠΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΑ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙΣ;;Η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ Ο ΕΠΩΝΥΜΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ;;ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙΣ!!!!!!!!!
ΔιαγραφήΞέρεις πολύ καλά κύριε Γαβρίλη ότι ο διάλογος στα μπλοκ γίνεται ανώνυμα εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις. Όποιος έχει επιχειρήματα απαντάει, όποιος δεν έχει ψάχνει δικαιολογίες. Θα ήταν πολύ βολικό να μάθεις το όνομα κάποιου συνομιλητή για να τον περάσεις γενεές δεκατέσερες. Επί του θέματος κ. Γαβρίλη.
ΔιαγραφήΤι σημαίνει για τον κ. Μηνά "έκαστος εφ' ό ετάχθη";
Αλλά είναι πολύ βολικό να είμαι εγώ επώνυμος και να με περνάτε, εσείς οι κουκουλοφόροι γενεές δεκατέσσερεις ...
ΔιαγραφήΚάποτε πρέπει να τελειώσει η κουκουλοφόρα σχολιογραφία. Αν έχετε το θάρρος της γνώμης σας, που το έχετε γράφοντας τις απόψεις εδώ, να έχετε και το θάρρος του ονόματος σας. Ανώνυμη Δημοκρατία δεν υπάρχει. Ανώνυμη είναι η οχλοκρατία και η δημαγωγία, σπορ στα οποία επιδίδονται μερικοί, εδώ στο νησί, τελευταίως ...
ΠΕΡΙΟΡΙΣΟΥ κ. ΓΑΒΡΙΛΗ ΣΤΑ ΕΠΙΧΕΗΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ ΠΡΩΣΟΠΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΕΣ
ΔιαγραφήΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ κ. ΜΗΝΑ ΕΚΑΣΤΟΣ ΕΦ Ο ΕΤΑΧΘΗ;
Ποιά επιχειρήματα καλέ μου κουκουλοφόρε; Ποιά προσωπικά; Για την μπάλλα που συσστηματικά πετάς στην εξέδρα λέω μόνο. Όσο για το τι σημαίνει το "έκαστος εγ' ό ετάχθη", άνοιξε και το λεξικό μήπως και το μάθεις ...
ΔιαγραφήΠΟΙΑ ΜΠΑΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΣΕ ΡΟΤΑΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗΣΗ ΩΡΑ ΤΙ ΣΗΜΕΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ κ. ΜΗΝΑΣ ΕΚΑΣΤΟΣ ΕΦ Ο ΕΤΑΧΘΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΧΑΖΟ.
ΔιαγραφήΚΑΛΑ ΡΕ ΓΑΒΡΙΛΗ ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΣ ? ΝΑ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΟΥ???????????
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΑΒΡΙΛΗ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ ΔΕΝ ΡΩΤΑΓΕΣ ;;;ΑΝΟΙΞΕΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟΝ ΑΣΚΟ ΤΟΥ ΑΙΟΛΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ασκός του Αιόλου ... Θα έλεγα ο ασκός του ... Αίαντα καλύτερα, γιατί αυτός θα ανοίξει σε λίγο, όταν καταλάβουμε όλοι τι ζημιές έχει υποστεί το νησί από τα καμώματα μερικών ...
ΔιαγραφήΕγώ ρε παιδιά ήμουνα στη συνεδρίαση και δεν άκουσα τον κ.Νάννο να βρίζει ή να απειλεί, απλά εξιστόρησε γεγονότα. Μπορείτε να μου πείτε μια βρισιά ή μια απειλή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΣΟΥ ΕΙΧΑΝ ΦΥΓΕΙ ΤΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΙΑ????? ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!
ΔιαγραφήΟ ΠΑΡΑΘΕΣΜΙΚΟΣ Ή ΚΟΥΡΤΙΝΑΚΙΑΣ Ή ΑΡΠΑΚΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΡΑΠΙΑΣ ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕ
ΔιαγραφήΑΣΕ ΝΟΜΙΖΕΣ ΟΤΙ ΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΕΓΩ ΣΕ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΚΟΙΜΟΣΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΧΑΤΖΗ;;;ΣΤΟΝ ΜΑΡΙΔΑΚΗ;;;;ΣΤΟΝ ΛΕΝΗ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΕ ΚΑΛΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΧΗΤΙΚΑ ΚΑΝΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΕΤΑ !!
ΓΑΒΡΙΛΗ ΓΡΑΨΟΥ ΣΤΗΝ ομάδα ''ΑΡΑΤΟΣ'' ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΣ.ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ ΤΩΡΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτσε να βρω μια γάτα από το δρόμο να τη βάλω να κλαίει γιατί δεν έχω δική μου. Πάλι τα ίδια άρχισες καραγκιοζάκο;
ΔιαγραφήΓΑΒΡΙΛΗ ΧΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΜΑΣ;;ΝΕΥΡΑΚΙΑ;; ΝΕΥΡΑΚΙΑ;;
ΔιαγραφήΠοιός έχασε την ψυχραιμία του και απειλεί φαίνεται ξεκάθαρα ... Το έργο το έχουμε ξαναδεί. Είναι τουλάχιστον βαρετό. Α! να θυμηθώ να παραγγείλω και σαμπάνιες ... Ξέρεις εσύ ...
ΔιαγραφήΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΣΟΥ .ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΕΩΣΕΤΕ ΤΙΣ ΣΑΜΠΑΝΙΕΣ ;;ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΣ???
ΔιαγραφήΑπό που προκύπτει η ... επιβεβαίωση της απώλειας της δικής μου ψυχραιμίας, δεν καταλαβαίνω ... Εσύ απειλείς ...Παλιά τεχνική να κάνεις το άσπρο μαύρο και ο δικός σου στην έμαθε καλά ... Μόνο που είναι παλιομοδίτικη ... Όπως και το τρολλάρισμα ... Ξεπεράστηκαν πλέον ...
ΔιαγραφήΕσύ που τα άκουσες, γιατί δεν μου λες έστω και μια βρισιά ή μια απειλή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΣΥ ΠΟΥ ΟΥΡΛΙΑΖΕΣ ΣΑ ΧΑΜΑΛΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΕΣ ΣΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΜΕΙΟΨΙΦΙΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΟΚΟ ΤΙ ΝΟΜΗΖΕΙΣ ΌΤΙ ΕΙΣΑΙ.
ΔιαγραφήΣτους δήμους δεν υπάρχει θεσμοθετημένος "αρχηγός της μειοψηφίας". Υπάρχει μόνο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφούσης παράταξης. Όλοι αρχηγοί γινήκαμε τελικά
ΔιαγραφήΑΥΤΟ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΤΟ ΑΝ ΛΕΓΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟΣ Η ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΟΧΙ ΤΟ (ΜΟΚΟ) ΤΣΑΒΑΡΗ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΔιαγραφήΣΙΓΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΠΟΥ ΣΟΥ ΘΗΞΑΜΕ ΤΟ ΑΡΧΙΓΙΛΙΚΙ. ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΧΑΜΑΛΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΤΕΛΑΛΗΣ ΚΑΝΕΙΣ. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΗΜΒΟΥΛΙΟ
ΔιαγραφήΔΕΝ ΤΟ ΣΩΖΕΙΣ ΦΙΛΑΡΑΚΟ, ΑΣΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΣΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά επιβεβαιώνομαι για αυτό που είπα. Δεν είσαστε σε θέση να μου πείτε έστω και μια βρισιά ή μια απειλή που εκστόμισε ο κ.Νάννος. Τώρα μπορώ να πω με σιγουριά ότι είσαστε για ... κλάματα. Μόνο λόγια, σαχλαμάρες και μπούρδες, ουσία μηδέν. Άντε γειά, πάω για μπάνιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΛΥΝΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΒΡΟΜΟΧΕΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΘΡΟΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΜΑΣ ΕΦΑΓΕ Η ΜΠΟΧΑ.!!!!!!!!!
ΔιαγραφήΚΑΙ ΜΗ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΛΟΓΡΗΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΑΠΙΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΗΜΒΟΥΛΙΟ.......
ΔιαγραφήΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΤΟΝ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ. ΤΟ ΒΡΙΣΙΜΟ ΟΜΩΣ ΒΡΙΣΙΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΦΑΖΕΤΕ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ. ΚΑΛΑ ΣΑς ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΓΑΒΡΙΛΗ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΡΑΜΟΥΖΑΣ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΑΛΙΟΤΟΜΑΡΟ ΠΟΥ ΣΤΙΣ ΚΑΛΟΓΡΙΕΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΣ ΣΤΗ ΛΑΙΚΗ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ? Η ΟΛΑ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ? Ο ΣΟΥΛΤΑΝΟΣ ΕΝΤΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΛΟΓΡΙΕΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΜΑΖΙ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΙΚΗΤΣΗΔΕΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙ? ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ Η ΤΑΡΙΦΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 200ΕΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΟΠΩΣ ΣΤΙΣ ΚΑΛΟΓΡΙΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΔΗ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ
Οι υπαινιγμοί συνεχίζονται. Το δόγμα του Γκαίμπελς ... Ρίξε - ρίξε λάσπη, κάτι θα κολλήσει στο τέλος ... Για τα υπόλοιπα γιατί δεν ρωτάς τον ίδιο; Όσο για τον εισαγγελέα ... άστο. Έμαθα τελευταία ότι η Εισαγγελία θα ανοίξει παράρτημα στην Σαλαμίνα. Έχει πέσει πολλή δουλειά ...
ΔιαγραφήΕΚΕΙΝΟ ΤΟΝ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΑΙΚΗΤΣΗΔΕΣ ΤΑ 5ΕΥΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΙ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΞΕΡΕΙΣ?
ΔιαγραφήΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΓΑΒΡΙΛΗ Η ΛΑΙΚΗ ΒΡΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΟΥ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ
ΔιαγραφήΕΠΕΙΔΗ Ο ΓΑΒΡΙΛΗΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Ο ΝΑΝΝΟΣ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΕΝ ΕΒΡΙΖΕ ΕΤΟΙΜΑΣΘΕΙΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΌ. ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΑΤΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε ανόητε προπέτη. Διάβασε τι έχω γράψει στο αρχικό κείμενο κι ύστερα σχολίαζε ... Αλλά που ... Ότι πει ο ... αρχηγός ... Όσο για το ηχητικό, άντε ντε, να ακούσεις και τι άλλο ειπώθηκε στη συνεδρίαση ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΗΧΗΤΙΚΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ;;ΚΥΡΙΕ ΓΑΒΡΙΛΗ.ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΟΧΙ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΕ Ο ΜΗΝΑΣ . ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕ ΑΠΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ!!!!!ΠΟΥ ΕΣΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΣ.ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΣΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΣΟΥ. ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΔιαγραφήΑντε ντε βάλτε το για να ακούσει όλη η Σαλαμίνα τις απατεωνιές και τις κλεψιές του γιαννάκι. Μία-μία τις απαριθμούσε ο κ.Νάννος και μούγκα ο τσάβες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας… βρε βρε καλός το φιόρο του λεβάντε βρε τι έχανα που δεν μπήκα από το πρωί. Βλέπω ενεργοποίησαν και τον διωγμένο ψευτοδημοσιογράφο ξέρετε ποιον λέω ε… φυσικά τον ταληράκια
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε βρε καλώς το μπουγαρίνι της ... Κούλουρης. Κι ανησύχησα που δεν σε είδα από το πρωί να πετάς λάσπη, την τέχνη που έμαθες καλά κοντά στον μεγάλο. Όσο για τα ... ταληράκια, άσε δε σου μοιάσαμε. Ποιά λέξη έχετε συμφωνήσει τώρα να γράφετε λάθος για να πληρώνεσαι με το ... κομμάτι;
ΔιαγραφήΌσο για το ψευτοδημοσιογράφος, μάλλον δεν σε ενημέρωσαν οι δικοί σου ότι, ρώτησαν κι έμαθαν κι από τότε δεν το ξαναλένε. Για ρώτα τους ...
Πόσο ηλίθιοι μπορεί να είστε όταν κάτι δεν σας βγαίνει και κάποιος σας χαλά την σούπα! Θάθελες να΄χες το μυαλό και τις γνώσεις του Γαβρίλη βρε ηλίθιε; Ο Γαβρίλης γράφει επώνυμα κρετίνε! Βγάλε την κουκούλα εάν τολμάς και έλα σε αντιπαράθεση μαζί του πανίβλακα! Μέχρι τότε... τα κουβαδάκια σου και σ' άλλη παραλία!!!
ΔιαγραφήΓΙΑΝΝΑΚΗ ΓΑΒΡΙΛΗ ΚΑΙ ΝΑΞΕΡΕΣ .......
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΠΟΜΟΝΗ......Ο ΚΑΙΡΟΣ ΦΘΑΝΕΙ......
ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ
Αυτό λέω κι εγώ. Πολλά ήταν τα ψέμματα που είπατε ως εδώ, να πείτε και μια αλήθεια κι ας πέσει στο γιαλό (παραφράζοντας ελαφρώς τον Δ. Σαββόπουλο) Τα ψέμματα τελείωσαν ... Άντε να δούμε και καμιά αλήθεια ... Και πού είσαι ... βάλε λίγο πιο καλά την κουκούλα γιατί φαίνεσαι ...
ΔιαγραφήΣτο αφιερώνω: https://www.youtube.com/watch?v=YFfQeHyWSYU. Κι αν καταλάβεις, κατάλαβες. Αν δεν καταλάβεις, άκου το εκατό φορές, μέχρι να καταλάβεις ...
Σήμερα και ενώ βρισκόμουν σε γνωστό καφέ του αγ. Νικολάου άκουσα από διπλανή παρέα μια πολύ σοβαρή κουβέντα γύρω από το γεγονός με τις καλόγριες στο τελευταίο ΔΣ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος είναι ρε παιδιά ένας Στράτος ένας Γιώργος ένας Λαουτάρης και τι σχέση έχουν με ένα τροχονόμο από την Σαλαμίνα ;
ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΓΑΒΡΙΛΗ ΠΟΣΟ ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ "ΚΟΥΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΑΡΑ ΓΕΜΑΤΟ"
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΕΒΑΙΑ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΑΛΗΡΟΦΩΝΙΑΣ ΑΛΛΑ ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΣ ....ΚΕΡΑΤΟΥΚΛΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πριν συνεχίσεις, που θα συνεχίσεις να πετάς λάσπη γιατί το έχεις συνήθειο, βεβαιώσου ότι φοράς καλά την κουκούλα γιατί δεν την βάλει καλά και φαίνεσαι ... Όσο για το "ταληροφωνιάς", μάθε πρώτα πως γράφεται κι ύστερα συνέχισε, μέχρι να γίνει ότι και την προηγούμενη φορά. Δεν θυμάσαι τι έγινε τότε; Ε! θα σου το θυμίσουν οι κοινοί μας φίλοι ... Για ρώτα τους ...
ΔιαγραφήΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΝ ΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΔΟΜΗΣ ΗΤΑΝ ΦΟΥΣΚΕΣ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΑΥΤΕΣ;;;;;;;;;;;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΣΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΚΟΝΟΜΗΣΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ ΤΗ ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΛΙΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΡΕ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝΕ ΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ ΧΟΝΤΡΟΑΠΑΤΕΟΝΕΣ........................
Απάντηση
Απαντήσεις
Ανώνυμος7/7/16 18:16
ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟ.... ΤΕΧΝΟΔΟΜΗ.....ΚΑΖΙΝΟ ΣΤΟ ΦΛΟΙΣΒΟ......ΤΟΥΡΛΑ .......ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ ΑΜΠΕΛΑΚΙΩΝ,......ΟΛΠ......ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕΛΗΝΙΩΝ.......ΚΛΠ,ΚΛΠ,ΚΛΠ.
ΔΡΑΚΟΥΛΑ,ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΞΕΔΙΠΛΩΝΟΥΜΕ ......
Παιδί μου Γιάννη ,πρόσεχε ,πρόσεχε Δεν πήρες παραδείγματα από εμάς ;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνανε όλοι την δουλειά τους Εμείς είμαστε ενα ωραίο εκμεταλλεύσιμο εργαλείο και χαιρόμαστε που μας χρησιμοποιούσαν Αλλά όταν τελείωσαν την δουλειά τους ,μας πέταξαν σε μια γωνιά. Ετσι γίνεται συνήθως σε
στύβουν σαν την λεμονόκουπα βγάζουν όλο το ζουμί και μετά σε πετούν στο κάλαθο των αχρήστων.Για φαντάσου Γιάννη να έτρεχαν τα δικαστήρια ,αγωγών ,και μηνύσεων Ποιος θα μας στήριζε Γιάννη;; Ποιος θα συνέχιζε να πληρώνει Γιάννη ;;Ποια η ψυχολογία μου Γιάννη;;Γιατί;; αξίζει Γιάννη
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
Αγαπημένη μου Μαρία,
Διαγραφήαυτά τα έχουμε συζητήσει πολλές φορές. H διαφορά είναι ότι, εσύ μπήκες στον πολιτικό στίβο ενώ εγώ όχι. Ήμουν και παραμένω δημοσιογράφος. Ούτε εργαλείο κανενός είμαι, ούτε με έστυψε κανείς σαν λεμονόκουπα. Τα δικαστήρια, ξέρεις καλά ότι, υπέκρυπταν πολιτικές σκοπιμότητες και εξυπηρετούσαν καταστάσεις της στιγμής. Γι' αυτό άλλωστε όλα τελείωσαν όπως τελείωσαν. Απλώς, εξέλιπε πλέον η σκοπιμότητα. Μήπως ξέχασες ότι αυτοί που εφέροντο ότι είχαν θίξει την τιμή και την υπόληψη του μηνυτή, δέχθηκαν στην συνέχεια προτάσεις συνεργασίας από τον ίδιο, λίγο πριν τις εκλογές; Ή μήπως ξεχνάς ότι μηνυτές και μηνυόμενοι ήταν, λίγο πριν, αδελφικοί φίλοι, ομοτράπεζοι και στενοί πολιτικοί συνεργάτες;
Το λυπηρό και το επικίνδυνο στην όλη υπόθεση είναι η ΔΗΜΑΓΩΓΙΑ και η ΟΧΛΟΚΡΑΤΙΑ της ΚΟΥΚΟΥΛΑΣ. Κάποιος, για να προκαλέσει στιγμιαίες αντιδράσεις, πήρε χωρίς καμιά άδεια και χωρίς καμιά αναφορά στην πηγή, ως όφειλε, ένα κείμενο μου και το παράθεσε, εδώ, στα σχόλια μιας άσχετης ανάρτησης (για την αστρονομία) ζητώντας μου να κρίνω και να σχολιάσω διάφορα. Λες και εγώ είμαι αυτός που θα κρίνω όλα αυτά.
Άλλους ψήφισε ο κόσμος και τους ανέθεσε την εξουσία και άλλους τους έστειλε στα σπίτια τους. Όπως έχω γράψει και παλιότερα, το διακύβευμα των πολιτικών είναι οι ψήφοι και κατ΄επέκταση η εξουσία. Το διακύβευμα του δημοσιογράφου -και μάλιστα … παλαιάς κοπής, όπως η αφεντιά μου- είναι μερικοί αναγνώστες που δεν τους αρέσει η πραγματικότητα και προτιμούν να την βλέπουν μέσα από στρεβλωτικά -πολιτικά ή άλλα- φίλτρα.
Το κακό για τον κουκουλοφόρο αλλά το καλό για μένα είναι ότι κείμενο έχει ονοματεπώνυμο. Είναι η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ καταγραφή όσων συνέβησαν, σε ένα μέρος της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, την Πέμπτη 30 Ιουνίου. Εκεί ήσουν και εσύ και το έζησες. Τώρα, αν κάποιοι δεν καταλαβαίνουν τι θα πει δημοσιογραφική καταγραφή, ε! δεν θα αρχίσουμε και τα μαθήματα δημοσιογραφίας.
Όπως είδες παραπάνω, στα σχόλια στις απαντήσεις και στα τρολλαρίσματα, η όλη προσπάθεια αποσκοπεί στο να πάει η ... μπάλα στην εξέδρα. Για την ταμπακιέρα ... μόκο. Στην εν λόγω συνεδρίαση ακούστηκαν πολλά κι έγιναν περισσότερα. Αλλά η σχολιογραφία, εδώ στο φιλόξενο "Salamis-news", επιβεβαιώνει τελικά το ρεπορτάζ. Το μόνο πρόβλημα της μείζονος αντιπολίτευσης ήταν να αποκαλύψει(;) τον παραθεσμικό. Για το φαύλο κύκλο που υπάρχει στην οργάνωση και διαχείριση του πανηγυριού της Φανερωμένης και τις κακές πρακτικές που τελικά πληρώνουν με τσουχτερά πρόστιμα οι εμπορευόμενοι ... μόκο. Και βέβαια για τα υπόλοιπα θρυλούμενα γύρω από το πανηγύρι, επίσης ... μόκο.
Και όπως πάντα, όταν τελειώνουν τα επιχειρήματα, αρχίζουν οι υπαινιγμοί, το λάσπωμα και οι απειλές. Κι όλα αυτά βέβαια, κάτω από την ασφαλή (;) κουκούλα της ανωνυμίας. Από εκεί που πήγε να γίνει κουβέντα για το πανηγύρι, φτάσαμε στις προσωπικές επιθέσεις. Παλιό παιχνίδι και πολύ βαρετό. Ξεπερασμένο.
Μόνο που επειδή η σχολιογραφία αντανακλά τελικά τις αντιλήψεις ορισμένων περί του νησιού που ζούμε, καιρός είναι να καταλάβουμε όλοι τι έχει ανάγκη αυτό το νησί και οι άνθρωποί του και τι ΔΕΝ έχει ανάγκη.
Άλλωστε, δημοσιογραφικά και ΟΧΙ καφενεδίστικα μιλώντας, δεν ήταν ούτε η πρώτη αλλά ούτε η τελευταία φορά που έγινε χαμός στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Ούτε είναι η πρώτη φορά που κάποιοι μη εκλεγμένοι, εμπλέκονται παντοιοτρόπως στις λειτουργίες του Δήμου. Όχι τώρα. Πολλά χρόνια πίσω. Πάρα πολλά. Δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό. Άσχετο αν μερικές φορές γίνονται κουλουβάχατα. Ούτε είναι η πρώτη αλλά ούτε και η τελευταία φορά που πρώην φίλοι γίνονται άσπονδοι “εχθροί” και τούμπαλιν.
Όπως είπε και ο τέως Δήμαρχος Γιάννης Τσαβαρής, σε μια συνέντευξη που μου είχε δώσει στο ραδιόφωνο του “Κυχρέα”, πριν από τις εκλογές του 2014: “… αυτά έχει η πολιτική …”.
Το μεγάλο ζητούμενο είναι τι έχει να κερδίσει το νησί από αυτές τις παραπειστικές καταστάσεις …
Καλέ μου Γιάννη,
ΔιαγραφήΗ απλή καταγραφή των γεγονότων (;), ναι συμφωνώ μαζί σου εν μέρη, μια και η "καταγραφή" γίνεται με την υποκειμενική "οπτική" γωνία του δημοσιογράφου.
Άρα δεν πρόκειται για τόσο απλή καταγραφή πάντα, ούτε και τόσο αθώα πολλάκις.
Τέλος, δεν έχει έννοια να το συνεχίσω εγώ και φαντάζομαι ούτε εσύ, άλλωστε εγώ, διατηρώ για μένα το δικαίωμα της "κουκούλας" όπως υβριστικά χρησιμοποίησες σε άλλον σχολιαστή, που κατά την δική μου άποψη κακώς απάντησες, δεν αναμένω λοιπόν νέα απάντηση, άλλωστε προσωπικά σε τιμώ και σε υπολήπτομαι και το γνωρίζεις κι ότι έγραψα δεν το κανα με στόχο εσένα
Αγαπητέ φίλε ή φίλη,
ΔιαγραφήΠΟΤΕ δεν είπα "απλή" ή "αντικειμενική" καταγραφή των γεγονότων. Είπα ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ και το τόνισα δεόντως. Ο δημοσιογράφος, αυτή είναι η δουλεία του, φέρνει στην επιφάνεια, αναδεικνύει τις ειδήσεις. Το καινούργιο. Αυτό που δεν ξέρει ο κόσμος.
Τι ήταν το νέο, η είδηση, στην εν λόγω συνεδρίαση; Οι καυγάδες; Όχι! αυτά είναι περσινά ξινά σταφύλια. Έχουν γίνει πολλές φορές και θα ξαναγίνουν ενδεχομένως άλλες τόσες. Τι άλλο έγινε εκείνη τη μέρα; Οι ένθεν και ένθεν βαριές κατηγορίες; Κι αυτές περσινά ξινά σταφύλια είναι, και θα ξανακουστούν εκατέρωθεν, μέχρι να διερευνηθούν δικαστικά, αν διερευνηθούν, και να υπάρξει τελεσίδικη απόφαση. Πόσες φορές μέχρι τώρα δεν έχουν κατηγορήσει οι μεν τους δε για ένα σωρό πράματα; Έτσι είναι η πολιτική (δυστυχώς, αλλά έτσι είναι).
Τι ήταν λοιπόν το καινούργιο στην εν λόγω συνεδρίαση; Μήπως η εισήγηση του τέως Δημάρχου για την πιστή εφαρμογή του νόμου; Τι διαφορετικό θα μπορούσε να εισηγηθεί κανείς αλλά και να ψηφιστεί από το Δημοτικό Συμβούλιο, άλλο από την πιστή εφαρμογή του νόμου; Μήπως ο τέως Δήμαρχος δεν γνώριζε τα προβλήματα των αλληλεπικαλυπτόμενων Ελληνικών νόμων και τα εμπόδια που υπάρχουν στην εφαρμογή του νόμου 4264/14; Φυσικά και τα ήξερε αφού και επί των ημερών τα προβλήματα ήταν ακριβώς τα ίδια. Άρα κι εδώ … περσινά ξινά σταφύλια. Γιατί “εκόμισε γλαύκας εις Αθήνας;” Δεν είναι δυσνόητο. Έγραψα γι’ αυτό.
Τι ήταν όμως το νέο, η είδηση, στην συνεδρίαση αυτή; Το “κλίμα” της; Το κλίμα δεν είναι είδηση. Είναι στοιχείο της είδησης. Έγραψα γι΄αυτό. Ο … τρόπος των ομιλητών; Εντάξει, δεν ήταν κι ο καλύτερος. Γιατί πότε είναι; Για την “παλαίστρα” της πολιτικής μιλάμε ή για κανένα … τσάι κυριών; Οι πολιτικές εντάσεις κλιμακώνονται και αποκλιμακώνονται. Πού είναι λοιπόν το νέο;
Εδώ λοιπόν είναι που ο δημοσιογράφος καλείται να καταγράψει, όχι τα … περσινά ξινά σταφύλια αλλά τις ειδήσεις. Με βάση αυτά που γνωρίζει και με βάση αυτά που καταλαβαίνει ότι διαδραματίζονται πίσω από τις εντάσεις και τις φωνασκίες. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ λοιπόν, ένα είναι το νέο στοιχείο, η είδηση, που “βγήκε” από όλη τη συνεδρίαση.
Δεν είναι άλλο από τον κίνδυνο να χάσει το μοναστήρι της Φανερωμένης περίπου κάθε εισπρακτικό δικαίωμα από το πανηγύρι. Το γιατί το εξήγησα αναλυτικά, πιστεύω, στο αρχικό κείμενο, παραθέτοντας στοιχεία του ρεπορτάζ.
... συνεχίζεται ...
... συνέχεια του ακριβώς προηγουμένου ...
ΔιαγραφήΤι άλλο είναι η δουλειά του δημοσιογράφου; Να θίγει τα κακώς κείμενα για να διορθώνονται. Ποια ήταν λοιπόν τα κακώς κείμενα από την όλη υπόθεση; Οι κραυγές, τα υβρεολόγια και οι εντάσεις; Όχι βέβαια. Έτσι είναι η πολιτική. (Δυστυχώς ξαναλέω, αλλά έτσι είναι). Ποια είναι λοιπόν τα κακώς κείμενα; Τι άλλο από τους αλληλεπικαλυπτόμενους Ελληνικούς νόμους, τα τσουχτερά πρόστιμα που πέφτουν στους εμπορευόμενους, το θρυλούμενο αλισβερίσι γύρω από το πανηγύρι και η μείωση του γοήτρου και του κύρους της Μονής εντέλει;
Ή μήπως τα κακώς κείμενα ήταν ο … “παραθεσμικός”; Είναι δικαίωμα του εκάστοτε Δημάρχου να χρησιμοποιεί όποιον θέλει για την διεκπεραίωση των υποθέσεων του τόπου. Που το λέει ότι μόνο οι αιρετοί διεκπεραιώνουν υποθέσεις; Ή, που το λέει ότι, επειδή “χρησιμοποιήθηκε” o κ. Νάννος για την συγκεκριμένη συνεννόηση, αυτό αυτομάτως είναι ύποπτο και πονηρό;
Απλώς ο τέως Δήμαρχος έφερε την εισήγηση αυτή στο Δημοτικό Συμβούλιο για τους λόγους που αναλυτικά, πιστεύω, ότι εξηγήθηκαν στο αρχικό κείμενο. Ο δημοσιογράφος -η αφεντιά μου δηλαδή- ανέδειξε το νέο, την είδηση, που προέκυψε από την όλη διαδικασία. Κι όσο με αφορά, επειδή είμαι … πολύ παλαιάς κοπής, έχω μάθει στην καριέρα μου να μην εντυπωσιάζομαι από λαϊκισμούς και οχλοβοές. Ούτε να θαμπώνομαι από την βαρύτητα των εκτοξευόμενων, ένθεν και ένθεν, κατηγοριών. ούτε και από την ένταση των στιγμών, που πάντα είναι παροδική.
Έχω μάθει όμως να στέκομαι στην ουσία των γεγονότων. Και αυτήν ανέδειξα. Αν αυτό δεν αρέσει σε κάποιους που προτιμούν τις … κατινιές (την κιτρινίλα όπως λέγεται αυτό) από την ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ καταγραφή, ε! ας μην με διαβάζουν. Διαβάζουν (και καταλαβαίνουν) οι υπόλοιποι που δεν αρέσκονται σε … κραυγές και ψιθύρους, αλλά στην ουσία. Και είναι πολλοί αυτοί.
Κάτι τελευταίο. Το δικαίωμα της ανωνυμίας δεν μπορεί να γίνει σεβαστό, όταν ο ένας είναι επώνυμος και δέχεται τα … πυρά από ένα εσμό ανωνύμων κουκουλοφόρων που κρύβονται στο σκοτάδι της ανωνυμίας για να πετούν εκ του ασφαλούς (;) λάσπη και βρισιές, όπου προλάβουν, αντί να παραθέτουν κόσμια επιχειρήματα και απόψεις.
Όποιος έχει κότσια, να βγει ΕΠΩΝΥΜΑ και φανερά, στο φως, για δημόσιο διάλογο. Ακόμα και οι βρισιές, όταν είναι επώνυμες γίνονται … επιχειρήματα.
Είναι δικαίωμα του εκάστοτε Δημάρχου να χρησιμοποιεί όποιον θέλει για την διεκπεραίωση των υποθέσεων του τόπου. Που το λέει ότι μόνο οι αιρετοί διεκπεραιώνουν υποθέσεις; Ή, που το λέει ότι, επειδή “χρησιμοποιήθηκε” o κ. Νάννος για την συγκεκριμένη συνεννόηση, αυτό αυτομάτως είναι ύποπτο και πονηρό;
ΔιαγραφήΠΑΛΑΙΑΣ ΚΟΠΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΕ, ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Ο ΝΑΝΙΚΟΣ;;;ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΟΜΟΣ .ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΟ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΠΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΕΞΕ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ .ΕΔΩ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΤΟΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΟ Δ.Σ.ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΝΑ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΏΝΕΙ ΥΠΟΘΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΝΑΛΑΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ Η ΤΟΝ ΠΑΡΑ ΤΗ ΔΗΜΑΡΧΩ Η ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ , ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ.ΑΑΑΑΑΑΑΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΓΑΒΡΙΛΗ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΜΑΖΙ.
Κάνε τον κόπο να διαβάσεις αυτό το σχόλιο 11/7/16 05:15, λίγο πιο κάτω και μη γίνεσαι είρων ...
ΔιαγραφήΕκλογές σήμερα για την ανάδειξη διοίκησης ιδιωτικών υπαλλήλων Σαλαμίνας με πολλά παρατράγουδα, για άλλη μια φορά η δημοτική πλειοψηφία αποπειράται να ποδηγετήσει "δημοκρατικά" τις εκλογές όπως τότε θυμάσαι στην ΤΟ της ΝΔ που πήρε τον "πούλο" της, τα ίδια και τώρα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε με λες ρε Σκιαθήτη τα ψηφοδέλτια που και με εντολή ποίου τα βγαλες;
Θα μας το πεις εσύ ή να στο πούμε εμείς;
Εκλογές σήμερα για την ανάδειξη διοίκησης ιδιωτικών υπαλλήλων Σαλαμίνας με πολλά παρατράγουδα, για άλλη μια φορά η δημοτική πλειοψηφία αποπειράται να ποδηγετήσει "δημοκρατικά" τις εκλογές όπως τότε θυμάσαι στην ΤΟ της ΝΔ που πήρε τον "πούλο" της, τα ίδια και τώρα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε με λες ρε Σκιαθήτη τα ψηφοδέλτια που και με εντολή ποίου τα βγαλες;
Θα μας το πεις εσύ ή να στο πούμε εμείς;
απάντηση στο Αγαπητό μου Γιάννη
ΑπάντησηΔιαγραφήH διαφορά είναι ότι, εσύ μπήκες στον πολιτικό στίβο ενώ εγώ όχι. Ήμουν και παραμένω δημοσιογράφος. Ούτε εργαλείο κανενός είμαι, ούτε με έστυψε κανείς σαν λεμονόκουπα.
[[[[[[[[[[[[[[[[]]]]]]]]]]]
Γιάννη μου ξέχασες ότι μαζι με εμάς είχαμε συμπαρασύρει και τους δύο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ; που εάν δεν ήμουν εγώ ακόμη θα τραβιόντουσαν ?και τώρα δεν μας δίνουν και σημασία Εκτος με το που βγήκε η νέα δημοτική αρχή ήρθε
να βγάλει φωτογραφίες την παραλία μας?????????με κάποιον άλλο μαζί για να μας βάλουν στις εφημερίδες.ευτυχώς το πρόλαβα. ΕΜΕΝΑ που έκανα τόση προσπάθεια Γι αυτό σου έδωσα αυτή την συμβουλή σαν ποιο μεγάλη
----
Τώρα, αν κάποιοι δεν καταλαβαίνουν τι θα πει δημοσιογραφική καταγραφή, ε! δεν θα αρχίσουμε και τα μαθήματα δημοσιογραφίας.
[[[[[[[[[[[}}}}}}}}}}
Θεωρείς ότι ήταν αντικειμενική δημοσιογραφική καταγραφή;;Όταν υπάρχουν τόσα αρνητικά σχόλια;;Άλλωστε είχε αναρτηθεί ηχητικό και φωτογραφικό υλικό πρίν από την ανάρτηση την δική σου ,και πιστεύω ότι ο κόσμος μπορεί ακούγοντας , βλέποντας ,και διαβάζοντας να βγάλει τα συμπεράσματα του.
------
Από εκεί που πήγε να γίνει κουβέντα για το πανηγύρι, φτάσαμε στις προσωπικές επιθέσεις. Παλιό παιχνίδι και πολύ βαρετό. Ξεπερασμένο.
{{{{{{{{{{{{{{{{}}}}}}}}}}}}}}}
ποιος το ξεκίνησε Γιάννη ;;; Η πρώτη προσωπική επίθεση έγινε όταν τέθηκε το ζήτημα για το αν πήγε η δεν πήγε μόνος του στο μοναστήρι ο κ. Μηνάς ( όχι για να παρευρεθεί σε εκδήλωση αλλά για δημοτική οικονομική διαπραγμάτευση.) Τοποθέτηση της Δημάρχου εμένα θέλω να με συνοδεύει ο σύζυγος μου όχι σαν και εσένα που δεν σε συνόδευε .Μόνο που αποδείχθηκε ότι όχι μόνο την συνοδεύει και συγχαρητήρια του έτσι πρέπει να κάνει ο κάθε σύζυγος. Αλλα πήγε και μόνος του. Αλλωστε αυτή ήταν η ερώτηση.Συνεχίζοντας ο κ. Μηνάς και ενω το θέμα ήταν το μοναστήρι αναφέρθηκε σε διοικητικά ,και οικονομικά θέματα εναντίον του κ. Τσαβαρή και δίχως μέχρι σήμερα να έχει αποδειχθεί κάτι.Ποιος λοιπόν έφυγε από το θέμα της ταμπακιέρας όπως λές και εσυ και η προσπάθεια αποσκπούσε στο να πάει η μπάλα στην εξέδρα;; απάντησε μου αντικειμενικά.
--------
Για το φαύλο κύκλο που υπάρχει στην οργάνωση και διαχείριση του πανηγυριού της Φανερωμένης και τις κακές πρακτικές που τελικά πληρώνουν με τσουχτερά πρόστιμα οι εμπορευόμενοι ... μόκο. Και βέβαια για τα υπόλοιπα θρυλούμενα γύρω από το πανηγύρι, επίσης ... μόκο.
{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}
Συμφωνώ για να παραπάνω και είμαι μαζί σου. Δεν συμφωνώ Γιάννη μου στο οτι όλα τα παραπάνω δεν έγιναν από τους υπευθύνους του Δήμου έτσι ώστε θα είχαμε ποιο ανώδυνο αποτέλεσμα.και δεν θα φθάνανε τα πράγματα εκεί που φθάσανε.
------
Τελειώνοντας θα συμφωνήσω σε αυτό που λες οτι σου είπε ο τέως Δήμαρχος Γιάννης Τσαβαρής,
σε μια συνέντευξη που σου είχε δώσει στο ραδιόφωνο του “Κυχρέα”, πριν από τις εκλογές του 2014: “… αυτά έχει η πολιτική …”. Αυτό είναι σωστό που είπε ο τέως
Αλίμονο αν με την πολιτική χάνουμε τους φίλους μας .Επειδή αυτά έχει η πολιτική πρέπει να φυλάμε πισινή
--------
Το μεγάλο ζητούμενο είναι τι έχει να κερδίσει το νησί από αυτές τις παραπειστικές καταστάσεις …
{{{{{{{{{{{{{{{}}}}}}}}}}}}}}}
Τίποτα δυστυχώς μάλλον κακό του κάνουμε
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
Μαρία μου,
Διαγραφήθα σε παρακαλούσα να διαβάσεις το σχόλιο που έγραψα λίγο πιο πάνω (10/7/16 20:23 και τη συνέχεια του).
Πιστεύω, αν και μου βγήκε λίγο ... μάθημα δημοσιογραφίας, να σε καλύψω στα περί αντικειμενικότητας αλλά και στα υπόλοιπα.
Στα αυτά τα υπόλοιπα, απλώς ... "αυτά έχει η πολιτική" είτε με ... πισινές είτε άνευ ...
Αγαπητέ κ. Γαβρίλη, θέλω να εκφράσω τη συμπάθειά μου για τις ανοίκειες επιθέσεις που δέχτηκες στη συζήτηση για το θέμα του μοναστηριού. Είναι σύμφυτο με τα πολιτικά ήθη και το επίπεδο της πολιτικής αντιπαράθεσης του νησιού. Θα ήταν παράξενο αν δεν γινόταν έτσι. Αυτό που μετράει όμως, είναι τα επιχειρήματα και όχι οι χαρακτηρισμοί.
ΔιαγραφήΘέλω τώρα να σου κάνω μερικές ερωτήσεις σχετικά με τι είναι είδηση και τι όχι. Αναφέρεις ότι οι καυγάδες που έλαβαν χώρα στο δ.σ δεν είναι είδηση γιατί είναι συνηθισμένο φαινόμενο και αποτελούν περσινά ξινά σταφύλια. Με το ίδιο σκεπτικό χαρακτηρίζεις μη είδηση τις ένθεν και ένθεν εκτοξευθείσες αλληλοκατηγορίες επειδή και αυτές είναι συνηθισμένο φαινόμενο, συνεχίζεις θεωρώντας περσινά ξινά σταφύλια την πρόταση του πρώην δημάρχου επειδή πρότεινε το αυτονόητο, βάζεις εκτός δημοσιογραφικής δεοντολογίας τις εντάσεις και τις φωνασκίες που ακούστηκαν στο δ.σ, και καταλήγεις ότι η ανάμιξη του συζύγου της δημάρχου στην διαπραγμάτευση δεν ήταν επιλήψιμη, άρα εκτός της καλώς νοούμενης δημοσιογραφικής δεοντολογίας.
Τι μένει σαν είδηση? Η πιθανολογούμενη φοροδιαφυγή του μοναστηριού, η αλληλοκάλυψη της νομοθεσίας και τα πρόστιμα που πιθανό θα πληρώσουν οι μικροπωλητές!
Δεν έχω δικαίωμα να σου κάνω παρατηρήσεις για τον τρόπο της δουλειάς σου αλλά θα ρωτήσω: Όταν γίνονται κάθε λίγο και λιγάκι επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας θεωρούνται περσινά ξινά σταφύλια και πρέπει να τα αγνοούν οι δημοσιογράφοι;
Όταν έρχονταν κάθε μέρα οι βάρκες με τους μετανάστες και όταν πνίγονταν παιδιά στο Αιγαίο ήταν περσινά ξινά σταφύλια; Πόσα γεγονότα επαναλαμβάνεται καθημερινά και όμως αποτελούν πρώτες ειδήσεις;
Αγαπητέ φίλε ή φίλη,
Διαγραφήη δημοσιογραφική δεοντολογία είναι ένα και η δημοσιογραφική αντίληψη είναι άλλο. Η δεοντολογία δεν αφορά τους καυγάδες ή τις αλληλοκατηγορίες. Ούτε τις εντάσεις της πολιτικής. Άλλα πράγματα αφορά. Δεν ξέρω τι επαγγέλλεσθε, αλλά αν για παράδειγμα είσθε αρχιτέκτων πως θα μπορούσα να σας υποδείξω εγώ πως θα σχεδιάσετε ένα κτήριο; Η δημοσιογραφική δεοντολογία είναι πολύ συγκεκριμένη και δεν ερμηνεύεται κατά το δοκούν.
Δεν είπα ΠΟΤΕ ότι είδηση είναι η “… η πιθανολογούμενη φοροδιαφυγή του μοναστηριού, η αλληλοκάλυψη της νομοθεσίας και τα πρόστιμα που πιθανό θα πληρώσουν οι μικροπωλητές! …”. Δεν είπα ΠΟΤΕ την λέξη φοροδιαφυγή, όπως και ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ. Αντιθέτως είπα ότι είδηση είναι “… ότι κινδυνεύει να χάσει το μοναστήρι της Φανερωμένης περίπου κάθε εισπρακτικό δικαίωμα από το πανηγύρι …”. Το γιατί το εξήγησα αναλυτικά, πιστεύω, στο αρχικό κείμενο, παραθέτοντας στοιχεία του ρεπορτάζ.
Επίσης είπα (έγραψα) για τα κακώς κείμενα. Όχι για είδηση αλλά για κακώς κείμενα. Ποια είναι λοιπόν τα κακώς κείμενα; Τι άλλο από τους αλληλεπικαλυπτόμενους και αντικρουόμενους Ελληνικούς νόμους, τα τσουχτερά πρόστιμα που πέφτουν στους εμπορευόμενους, το θρυλούμενο αλισβερίσι γύρω από το πανηγύρι που εντέλει καταλήγουν στην τρώση του γοήτρου και του κύρους της Μονής;
Περαιτέρω, δεν ξέρω αν παρακολουθείτε τακτικά τις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, αλλά όσοι τις παρακολουθούν, ξέρουν ότι οι εντάσεις, τα υβρεολόγια και οι αλληλοκατηγορίες είναι υπαρκτά σε κάθε συνεδρίαση. Κι όχι μόνο στη Σαλαμίνα. Έτσι είναι η πολιτική (δυστυχώς, αλλά έτσι είναι) και μέσα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου παράγεται πολιτική. Από την αρχαία Αθήνα ακόμα και την εκκλησία του Δήμου, η πολιτική δεν παρήγετο ανώδυνα ούτε … χαμογελαστά. “Φωτιά” έπαιρνε η αρχαία παλαίστρα της πολιτικής, “φωτιά” παίρνουν και οι σύγχρονες. Που είναι το νέο λοιπόν;
Τέλος, δεν λέει πουθενά (σε κανένα νόμο ή διάταξη ή σε άλλο φετφά) ότι απαγορεύεται να χρησιμοποιούνται μη εκλεγμένοι για την διεκπεραίωση υποθέσεων του Δήμου. Άρα γιατί είναι επιλήψιμη η ανάμιξη του κ. Νάννου; Αν θέλετε να πάμε στην παλιά ερώτηση, αν το νόμιμο είναι και ηθικό, αυτό νομίζω ότι είναι άλλη συζήτηση που έγινε πριν αρκετό καιρό και δεν κατέληξε πουθενά. Κι ούτε θα καταλήξει ποτέ, καθώς το νόμιμο διαλαμβάνεται και περιορίζεται από νόμους και διατάξεις ενώ το ηθικό είναι θέμα στενής ή ευρείας ερμηνείας αντιλήψεων.
Απ΄ότι βλέπω χειρίζεσθε πολύ καλά την Ελληνική, οπότε καταλαβαίνετε τις λεπτές αλλά ριζικές διαφορές των εννοιών.
... συνεχίζεται ...
... συνέχεια από το ακριβώς προηγούμενο ...
ΔιαγραφήΚαι βέβαια τα “κάθε λίγο και λιγάκι επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας” είναι περσινά ξινά σταφύλια καθώς συμβαίνουν σχεδόν καθημερινά. Δεν παύουν όμως να είναι κακώς κείμενα (αυτονόητο το γιατί) και φυσικά καλά κάνουν και τα προβάλουν οι δημοσιογράφοι. Το άλλο παράδειγμα που αναφέρετε είναι μάλλον ατυχές. Η απώλεια της ανθρώπινης ζωής και μάλιστα μικρών παιδιών δεν είναι είδηση. Ούτε κακώς κείμενο. Είναι χαστούκι στα μούτρα όλων μας που το επιτρέψαμε να γίνει. Το συγκρίνετε όμως με μερικά βρισίδια και την ένταση στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ενός μικρού Δήμου όπως η Σαλαμίνα;
Όσο για τα γεγονότα που επαναλαμβάνονται, όπως λέτε, καθημερινά και σερβίρονται σαν πρώτες ειδήσεις, ας αναρωτηθούμε πόσα και ποια άλλα γεγονότα δεν αξιολογήθηκαν όπως τους έπρεπε (για πολλούς και διάφορους λόγους) και θάφτηκαν στον πάτο των δελτίων ειδήσεων (πέρασαν στα ψιλά όπως λέμε) ή κατέληξαν στον κάλαθο των αχρήστων.
Ας αναρωτηθούμε μήπως η ηθελημένη (σκοπούμενη) επανάληψη των ίδιων και των ίδιων θεμάτων στα δελτία ειδήσεων μπούχτισε τον κόσμο και κατέληξε στην απομείωση -έως και πλήρη απαξίωση- της εγκυρότητας των δελτίων ειδήσεων. Ας αναρωτηθούμε ποιος επεδίωξε πρώτος την άλωση (τον έλεγχο) του Τύπου και των μέσων ενημέρωσης γενικότερα, με το πανέξυπνο “ελεύθερη ραδιοφωνία και ελεύθερη τηλεόραση” (βλέπε ιδιωτικές) αλλά και με το παμπόνηρο “πολυφωνία και πλουραλισμός”.
Για να γυρίσουμε στα δικά μας, οι φωνασκίες, τα υβρεολόγια και οι εντάσεις που μερικοί με εγκαλούν ότι δεν κατέγραψα ΔΕΝ είναι η ουσία. Είναι αυτά που κάνουν τον κόσμο να λέει: Πάλι τα ίδια … Η ουσία είναι αλλού. Το εξήγησα παραπάνω, για να μην επαναλαμβάνω τα ίδια.
Σας ευχαριστώ που ακολουθήσατε την οδό της κόσμιας επιχειρηματολογίας …
Το μεγάλο ζητούμενο είναι τι έχει να κερδίσει το νησί... Κε Γαβρίλη
ΔιαγραφήΠολύ σωστά Γιάννη. Πώς όμως θα κερδίσει το νησί όταν παραθεσμικά κέντρα εξουσίας κάνουν κουμάντο στα μέσα και τα έξω; Μη μου πεις Γιάννη ότι δεν ξέρεις ποιος κάνει κουμάντο στο δήμο, δε θα σε πιστέψω. Πρόσφατα είχαμε τις αποχωρήσεις-διαγραφές τριών δημοτικών συμβούλων της πλειοψηφίας επειδή δεν ήθελαν να υπακούσουν στις εντολές του "σουλτάνου". Βαριές κουβέντες Γιάννη και μέχρι σήμερα δεν άκουσα πειστικές απαντήσεις για τα υποτιθέμενα ιδιοτελή κίνητρα των τριών.
Στο πανηγύρι της Φανερωμένης παρακάμφθηκε το δημοτικό συμβούλιο, παρακάμφθηκαν οι δημοτικοί σύμβουλοι και πήγε ένα εξωθεσμικό άτομο να κάνει διαπραγματεύσεις για ένα σοβαρό νομικό και οικονομικό ζήτημα. Απαράδεκτο Γιάννη.
Επικεντρώνεσαι στη φοροδιαφυγή του μοναστηριού λες και είναι το μόνο που φοροδιαφεύγει. Όλοι φοροδιαφεύγουν Γιάννη, αλλά δεν είδα κανένα να ιδρώνει, ιδίως αυτούς που σκίζονται για τη νομιμότητα. Δε βλέπω να δείχνουμε την ίδια ευαισθησία για τη φοροδιαφυγή των φεριμποτ που στο κάτω κάτω ζημιώνουν και το λιμενικό ταμείο. Εκεί τουμπέκα. Υπάρχουν πολλοί που κρύβουν τα εισοδήματά τους και ζημιώνουν το δήμο (μαγαζιά, επιχειρήσεις) αλλά κάνουμε τους αμερικάνους. Οι καλόγριες μας μάραναν.
Καλό είναι κάποτε να μας πιάσει μία κρίση ειλικρίνειας και να δούμε την αλήθεια μέσα από την ψυχή , την καρδιά, και τη συνείδησή μας, όχι μέσα από γνωριμίες, επαφές, σχέσεις, φιλίες, συγγένειες, κλπ.
Κύριε Γαβρίλη, η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια αλλά και να φαίνεται. Ο κ. Μηνάς δεν έχει καμία δουλειά να υποκαθιστά το δημοτικό συμβούλιο, τους αντιδημάρχους και τους δημοτικούς συμβούλους, ούτε να διαπραγματεύεται σοβαρά οικονομικά θέματα και μάλιστα μόνος του. Μπορεί να είχε τις καλύτερες προθέσεις, μπορεί να μην το απαγορεύει κανείς νόμος και ”φετφάς”, το απαγορεύει όμως η δεοντολογία, ή διαφάνεια, η καθαρότητα των προθέσεων και τα καθαρά χέρια που ακούγαμε κάποτε.
ΔιαγραφήΦέρε στο μυαλό σου τη Μιμή και τον Αντρέα και σκέψου τι τους σούρνανε τότε, καθόλου άδικα.
Δεν γνωρίζω τι δουλειές κάνει ο κ. Μηνάς στο δήμο αλλά όλη η Σαλαμίνα βουίζει.
Και κάτι σχετικό με τις επαναλαμβανόμενες ειδήσεις που ”οδήγησαν στην απαξίωση των δελτίων και την "άλωση του τύπου και των μέσων ενημέρωσης με το πανέξυπνο “ελεύθερη ραδιοφωνία και τηλεόραση” (βλέπε ιδιωτικές) αλλά και με το παμπόνηρο “πολυφωνία και πλουραλισμός”.
Δεν ξέρω κ. Γαβρίλη αν αναπολείτε την εποχή της ΕΡΤ και της ΥΕΝΕΔ, ή αν πρέπει η ενημέρωση να περνάει μέσα από δημοσιογραφικά φίλτρα που θα ελέγχουν τι πρέπει να ειπωθεί και τι όχι, θα ορίζουν τι είναι είδηση και τι επανάληψη, θα διαλέγουν την ουσία και θα πετάνε αυτά που απαξιώνουν τα δελτία ειδήσεων.
Με τι κριτήρια;
Δεν μπορώ να σας παρακολουθήσω κ. Γαβρίλη, ίσως το μυαλό μου δεν φτάνει τόσο μακριά.
Αγαπητέ φίλε ή φίλη,
Διαγραφήσυγχωρέστε με για την αργοπορημένη απάντηση, αλλά κάποιες υποχρεώσεις διήρκεσαν παραπάνω απ’ ότι περίμενα, χτες.
Τώρα, όσον αφορά την πρώτη παράγραφο των γραφομένων σας, δεν μπορεί να διαφωνήσει κανείς, στις γενικές αρχές όπως η δεοντολογία, ή διαφάνεια, η καθαρότητα των προθέσεων και τα καθαρά χέρια που αναφέρεται. Για να θεωρήσουμε όμως ότι θίγονται οι αρχές αυτές θα πρέπει πρώτα να ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ότι κάτι δεν έγινε σωστά. Με γενικεύσεις και … βουητά, δεν μπορείς να σπιλώνεις υπολήψεις, πολύ περισσότερο δεν μπορείς να κατηγορείς οποιονδήποτε ότι παρανομεί. Ακόμα και για το στήσιμο του εισαγγελικού κατηγορητηρίου, απαιτούνται κατ’ ελάχιστον οι λεγόμενες αποχρώσες ενδείξεις. Όχι … βουητά …
Όσον αφορά στις … δουλειές του κ. Μηνά και την Σαλαμίνα που … βουίζει , εδώ νομίζω ότι ξεφεύγουμε και μπαίνουμε στην κιτρινίλα και στον λαϊκισμό. Αν ρωτήσετε στην Σαλαμίνα, ποιες είναι αυτές οι δουλειές, κανείς δεν θα ξέρει συγκεκριμένα και θα απαντούν όλοι … έτσι άκουσα, … έτσι μου είπανε, … έτσι λέγανε στην διπλανή παρέα κλπ. Είναι δυνατόν με τα βουητά να γίνει πολιτική και να κρίνονται συμπεριφορές ανθρώπων;
Όχι βέβαια. Τα βουητά όμως, σπανίως και στην καλύτερη περίπτωση, είναι η πρώτη ύλη του δημοσιογράφου -τονίζω: η πρώτη ύλη, όχι το τελικό προϊόν, η είδηση ή η αρθογραφία-, για την περαιτέρω διερεύνηση κάποιου θέματος. Το ρεπορτάζ γίνεται στο πεζοδρόμιο λιώνοντας παπούτσια, λέμε εμείς οι παλιοί δημοσιογράφοι. Αν “βγει” το θέμα, αν η έρευνα παράξει στοιχεία δηλαδή, τότε και μόνο τότε είναι η ώρα της δημοσιότητας.
Πιστέψτε με όμως ότι, τα … βουητά 99 φορές στις 100, αποδεικνύονται κακεντρέχειες και σκοπούμενη παραπληροφόρηση. Κι ο τόπος μας -όχι μόνο η Σαλαμίνα- έχει πληρώσει πολύ ακριβά το τίμημα της παραπληροφόρησης.
Όσον αφορά την δεύτερη παράγραφο των γραφομένων σας, είναι τουλάχιστον ύβρις να με ρωτάτε αν αναπολώ την εποχή της ΕΡΤ και της ΥΕΝΕΔ, επειδή, προφανώς, δεν γνωρίζετε την προσωπική μου ιστορία, στο χώρο των Μέσων Ενημέρωσης. Δεν το εκλαμβάνω ως ύβρη, καθώς είμαι από αυτούς που πάντα κοιτάνε το σήμερα και το αύριο, χωρίς να διαφημίζουν το … “ένδοξο παρελθόν”, οπότε αυτό, το προσωπικό παρελθόν, μένει μόνο στις θύμισες όσων έτυχε να ξέρουν και κυρίως όσων θυμούνται ακόμα.
Για την ερώτηση σας, αναφορικά με τα κριτήρια των δημοσιογραφικών φίλτρων, έχετε απαντήσει ήδη, μόνος σας. Ακριβώς με τα κριτήρια των δημοσιογραφικών φίλτρων. Ποια είναι αυτά; Ε! αυτά είναι τα -καλώς νοούμενα- μυστικά της δουλειάς.
Επιτρέψτε μου, υπηρετώντας αυτόν, τον δημοσιογραφικό χώρο, από το 1982, να ισχυρίζομαι ότι κατέχω την “τέχνη” μου πολύ καλά.
Κλείνοντας αυτό τον κύκλο ανταλλαγής απόψεων, που ανοίξαμε έστω και κατά … λάθος, εδώ στο πάντα φιλόξενο Salamis-news, σας ευχαριστώ θερμά για την κοσμιότητα της συζήτησης. Θα παραθέσω εδώ, δύο φράσεις του αείμνηστου Κωνσταντίνου Καραμανλή, πού καλές συγκυρίες, οδήγησαν, τότε, εκείνη την εποχή, να υπάρξω αυτήκοος ακροατής. Τότε, νεαρός δημοσιογράφος ων, δεν είχα καλοκαταλάβει τι εννοούσε ο θρυλικός πολιτικός. Αργότερα, ήταν πάρα πολλές οι φορές που κατάλαβα πόσο δίκιο είχε.
Η πρώτη φράση: “Πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού”.
Η δεύτερη φράση: “Στην πολιτική υπάρχουν πράγμα που λέγονται και δεν γίνονται, αλλά υπάρχουν πολλά πράγματα που γίνονται και δεν λέγονται” …
Μπράβο Γιαννάκη άξιος ο μισθός σου μη σου πω θα πάρεις και αύξηση
ΔιαγραφήΝαι; Πόσα; Άμα είναι να γράψω κι άλλα. Κι ύστερα να πάω να πάρω πίσσα και πούπουλα για να σε περιλάβω ... Δεν ντρέπεσαι λίγο, λέω εγώ καραγκιοζάκο ...
ΔιαγραφήTo skyli eki poy troi eki gaygizi.
ΔιαγραφήΚύριε Γαβρίλη, οι βαρύτατες κατηγορίες τριών εκλεκτών δημοτικών συμβούλων της πλειοψηφίας, (δύο ανώτατης εκπαίδευσης και καταξιωμένων επιστημόνων), οι οποίοι δεν ανέχονταν να υπακούσουν στις εντολές του Σουλτάνου, δεν είναι ούτε κουτσομπολιά, ούτε “βουητά”, είναι συγκεκριμένες, επώνυμες και επίσημες καταγγελίες. Θα μπορούσαν να σκύψουν το κεφάλι και να λένε ναι σε όλα, όπως κάνουν τόσοι και τόσοι άλλοι, για να διατηρήσουν τις θέσεις τους και το ιματζ του αντιδήμαρχου, της προέδρου του δημοτικού συμβουλίου και της προϊσταμένης της πολεοδομίας. Κάποιες θέσεις ήταν και αμειβόμενες, δεν το έκαναν όμως και αυτό τους τιμά, πολύ περισσότερο επειδή δεν έχουν ακουστεί μέχρι σήμερα κατηγορίες εναντίον τους για ατασθαλίες, κακοδιαχείριση, ή άλλους κρυφούς, συμφεροντολογικούς σκοπούς. Αν ξέρετε κάτι εκτός από κουτσομπολιά και "βουητά" ευχαρίστως να τα ακούσουμε.
ΔιαγραφήΘυμηθείτε κάποτε κ. Γαβρίλη που κατηγορούσατε τον Τσαβαρή για λαμογιές και οικονομικά εγκλήματα με μόνο επιχείρημα κουτσομπολιά και “βουητά”. Ο δήμος άλλαξε χέρια με το σύνθημα καθαρά χέρια χωρίς κανείς να αποδείξει ότι ο προηγούμενος είχε βρώμικα. Ακόμα περιμένουμε να τον βάλετε φυλακή για τα μύρια όσα του σούρνατε, για το δίκτυο της ΕΥΔΑΠ, τα λατομικά τέλη, τις υπερβολικές χρεώσεις στις επισκευές αυτοκινήτων, τις απ' ευθείας αναθέσεις, τις ανείσπρακτες οφειλές, την απεμπόληση δικαιωμάτων του δήμου, τα ανταποδοτικά τέλη, τη ρεβυθούσα και άλλα, ων ουκ εστι αριθμός.
Ποια δημοσιογραφική δεοντολογία επιβάλλει δύο μέτρα και δύο σταθμά κ. Γαβρίλη, για ποιες αποδείξεις μιλάτε;
Όπα, όπα και όπα!
ΔιαγραφήΟι παρατηρήσεις σας εμπίπτουν στο κόλπο του εντυπωσιασμού αλλά τις απευθύνετε σε λάθος πρόσωπο. Να τις απευθύνετε όπου πρέπει και ξέρετε πολύ καλά που! Άλλωστε κανείς δεν έθιξε τους τρεις συμβούλους που μάλλον όψιμα υπερασπίζεσθε.
Οι τρεις σύμβουλοι ανέλαβαν το βάρος των ΕΠΩΝΥΜΩΝ καταγγελιών τους, που ήταν καθαρά ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ, τις έκαναν και αποχώρησαν (ανεξαρτητοποιήθηκαν). Επιλογή τους ήταν και έπραξαν όπως πίστευαν. Δεν έχετε όμως δικαίωμα να κατηγορείτε εσείς τους υπόλοιπους που δεν κάνουν το ίδιο και μάλιστα ΑΝΩΝΥΜΑ. Ούτε έχετε δικαίωμα να κρίνετε με τον τρόπο αυτό τις διαφορετικές πολιτικές απόψεις. Αλλά δεν καταλαβαίνω που το πάτε και τους αναφέρετε εδώ. Μάλλον κάτι μπερδεύετε ή προφανώς κάτι άλλο έχετε στο μυαλό σας.
Επιπλέον, το τσουβάλιασμα που αποπειράσθε σας το επιστρέφω, σε ότι αφορά τις κατηγορίες και τα υπόλοιπα που αναφέρετε για τον τέως Δήμαρχο. Οσάκις έγραψα κάτι για τον κ. Τσαβαρή, το έκανα και συνεχίζω να το κάνω, με στοιχεία. Ποτέ με λόγια και … βουητά. Και πολύ περισσότερο δεν έχω καμιά σχέση με όσα αναφέρετε. Προσέξτε λοιπόν τις γενικεύσεις που κάνετε. Από ένα όριο και μετά συνιστούν συκοφαντική δυσφήμιση.
Και επιτέλους αφήστε ήσυχη την δημοσιογραφική δεοντολογία που απ ότι βλέπω, ούτε καν ξέρετε τι είναι και σε τι αναφέρεται και πέστε μου εσείς ποια δεοντολογία σας επιτρέπει να παριστάνετε τον δημόσιο κατήγορο και μάλιστα ΑΝΩΝΥΜΑ ;
Κάτι τελευταίο. Δεν πρόκειται να απαντήσω πλέον σε κανένα που σχολιάζει ανώνυμα και πολύ περισσότερο σε κουκουλοφόρους που σκόπιμα πετάνε την μπάλα στην … εξέδρα. Το παιχνίδι αυτό είναι παλιό, ξεπερασμένο και πολύ βαρετό. Όποιος θέλει δημόσιο διάλογο να λέει και το όνομα του.
Είπον ...
Ειδική απάντηση για τον "ανώνυμο" 12/7/16 22:15 ΜΟΝΟ!
ΔιαγραφήΠριν χτυπήσεις το σκύλο, μάθε τ’ όνομα του αφεντικού του.(κινέζικη παροιμία)
Και μην αρχίσεις να σκέφτεσαι αρλούμπες, την ουσία της παροιμίας σκέψου ...
ΜΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
ΔιαγραφήΚΑΙ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕΣ
Κύριε Γαβρίλη προσπαθήσατε να υπερασπιστείτε τον κ. Μηνά με το επιχείρημα ότι η ανάμιξή του στα δημοτικά δρώμενα δεν στηρίζεται σε αποδείξεις αλλά μόνο σε κουτσομπολιά και βουητά. Πολύ αδύναμο το επιχείρημά σας, γιατί έρχεται σε αντίθεση με τις καταγγελίες των τριών δημοτικών συμβούλων ότι δεν ανέχονται να υπακούουν στις εντολές του Σουλτάνου. Αυτό δεν είναι βουητό αλλά επίσημες και επώνυμες καταγγελίες. Δεν τολμήσατε κ. Γαβρίλη να αμφισβητήσετε τις καταγγελίες των τριών αλλά ούτε και να παραδεχτείτε ότι ο κ. Μηνάς συμπεριφέρεται σαν Σουλτάνος στο δήμο.
ΔιαγραφήΣας υπενθύμισα επίσης ότι η παρούσα δημοτική αρχή κέρδισε τις εκλογές με το σύνθημα καθαρά χέρια, χωρίς να μπει στον κόπο να αποδείξει ότι η προηγούμενη είχε βρώμικα. Οι κατηγορίες για οικονομικά εγκλήματα έδωσαν και πήραν αλλά μέχρι στιγμής αποδείχθηκαν κουτσομπολιά και βουητά. Η δημοσιογραφική σας δεοντολογία το επιτρέπει αυτό και εξανίσταται με όσους λένε ότι ο κ. Μηνάς κάνει κουμάντο στο δήμο; Πολύ περίεργη δεοντολογία.
Ελπίζω κύριε Γαβρίλη να πιστεύετε αυτά που λέτε.
Είπα ότι δεν πρόκειται να απαντήσω πλέον σε κανένα που σχολιάζει ανώνυμα και πολύ περισσότερο σε κουκουλοφόρους που σκόπιμα πετάνε την μπάλα στην … εξέδρα. Το παιχνίδι αυτό είναι παλιό, ξεπερασμένο και πολύ βαρετό. Όποιος θέλει δημόσιο διάλογο να λέει και το όνομα του.
ΔιαγραφήΤώρα συμπληρώνω: Δεν πρόκειται να απαντήσω σε κάποιον που πριν σχολιάσει ή τοποθετηθεί ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ το αρχικό κείμενο και τα επιμέρους σημειώματα μου. Λυπάμαι αλλά ο διάλογος προϋποθέτει ότι γνωρίζεις (ή ακούς) τι λέει ο συνομιλητής σου και απαντάς επ΄αυτών.
Δυστυχώς, έχω γράψει στο κείμενο και στα σημειώματα ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ και ΑΛΛΑ από αυτά που προσπαθείτε εναγωνίως να αποδείξετε στα σχόλια σας και κυρίως να μου προσάψετε. Και πάψτε να επικαλείσθε την δεοντολογία γιατί σας έθεσα ένα ερώτημα νωρίτερα που επιμελώς παρακάμπετε:
Πέστε μου εσείς ποια δεοντολογία σας επιτρέπει να παριστάνετε τον δημόσιο κατήγορο και μάλιστα ΑΝΩΝΥΜΑ ;
Κύριε Γαβρίλη δεν παριστάνω κανένα δημόσιο κατήγορο, απλώς θέτω ερωτήματα τα οποία επιμελώς αποφεύγετε να απαντήσετε. Από την μέχρι τώρα επιχειρηματολογία σας καταλαβαίνω ότι είσαστε υπερασπιστής του κ. Μηνά και των ενεργειών του στα δημοτικά δρώμενα. Αν κάνω λάθος συγνώμη, αν πάλι δεν κάνω λάθος, απαντήστε στα εξής.
ΔιαγραφήΠώς κρίνετε τις καταγγελίες τριών επιφανών δημοτικών συμβούλων της συμπολίτευσης τα οποία κατηγορούν τον κ. Μηνά ότι συμπεριφέρεται σαν Σουλτάνος; Είναι κουτσομπολιά και βουητά; Είχαν λόγο να τα βροντήξουν και να φύγουν; Ακούστηκε κάτι εναντίον τους έστω και κουτσομπολιό; Γιατί δεν διαμαρτύρεστε για τα κουτσομπολιά εναντίον του Τσαβαρή για δήθεν οικονομικά εγκλήματα; Είναι σωστό ένας εξωθεσμικός παράγοντας να παρακάμπτει το δημοτικό συμβούλιο και τους δημοτικούς συμβούλους και να κάνει μόνος του σοβαρές οικονομικές διαπραγματεύσεις; Πιστεύετε ότι ο κ. Μηνάς δεν ανακατεύεται στη διοίκηση του δήμου;
Ευχαριστώ.
Διαβάστε παρακαλώ προσεκτικά ότι έχω γράψει μέχρι τώρα. Είναι λίγο κουραστικό και χρονοβόρο, το καταλαβαίνω, αλλά οι απαντήσεις που ζητάτε προκύπτουν ξεκάθαρα και αβίαστα. Ευχαριστώ και εγώ.
ΔιαγραφήΚρίμα Γιάννη, σε είχα τοποθετήσει πολύ ψηλότερα, περίμενα να απαντήσεις.
ΔιαγραφήΕίπα και πιο πάνω:
ΔιαγραφήΔεν πρόκειται να απαντήσω πλέον σε κανένα που σχολιάζει ανώνυμα και πολύ περισσότερο σε κουκουλοφόρους που σκόπιμα πετάνε την μπάλα στην … εξέδρα. Το παιχνίδι αυτό είναι παλιό, ξεπερασμένο και πολύ βαρετό. Όποιος θέλει δημόσιο διάλογο να λέει και το όνομα του.
Και συμπλήρωσα: Δεν πρόκειται να απαντήσω σε κάποιον που πριν σχολιάσει ή τοποθετηθεί ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ το αρχικό κείμενο και τα επιμέρους σημειώματα μου. Λυπάμαι αλλά ο διάλογος προϋποθέτει ότι γνωρίζεις (ή ακούς) τι λέει ο συνομιλητής σου και απαντάς επ΄αυτών.
Δυστυχώς, έχω γράψει στο κείμενο και στα σημειώματα ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ και ΑΛΛΑ από αυτά που προσπαθούν εναγωνίως να αποδείξουν κάποιοι στα σχόλια τους και κυρίως να μου προσάψουν.
Όσο για το που με είχες τοποθετήσει, όσο μένεις ανώνυμος, λυπάμαι δεν μου λέει απολύτως τίποτα.
Απορία Γιάννη... βηξ.
ΔιαγραφήΑχ, Γιάννη...
Αφού δείχνεις ότι με ξέρεις τόσο καλά, ξέρεις ότι μόνο βήξ ... απορίας δεν είναι ...
ΔιαγραφήΕσύ είσαι διάσημος και γνωστός, εμείς ασήμαντοι και άγνωστοι.
ΔιαγραφήΕσύ έχεις ένα όνομα και μία ιστορία, εμείς κάτι κοντά στο τίποτα.
Πρόσεξε όμως γιατί το όνομα δύσκολα χτίζεται και εύκολα γκρεμίζεται.
Είπα πολύ πιο πάνω: Όταν τελειώνουν τα επιχειρήματα, αρχίζουν οι προσωπικοί υπαινιγμοί και οι απειλές. Κι όλα αυτά βέβαια, κάτω από την κουκούλα της ανωνυμίας.
ΔιαγραφήΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΝ ΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΔΟΜΗΣ ΗΤΑΝ ΦΟΥΣΚΕΣ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΑΥΤΕΣ;;;;;;;;;;;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΣΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΚΟΝΟΜΗΣΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ ΤΗ ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΛΙΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΡΕ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝΕ ΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ ΧΟΝΤΡΟΑΠΑΤΕΟΝΕΣ........................
Απάντηση
Απαντήσεις
Ανώνυμος7/7/16 18:16
ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟ.... ΤΕΧΝΟΔΟΜΗ.....ΚΑΖΙΝΟ ΣΤΟ ΦΛΟΙΣΒΟ......ΤΟΥΡΛΑ .......ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ ΑΜΠΕΛΑΚΙΩΝ,......ΟΛΠ......ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕΛΗΝΙΩΝ.......ΚΛΠ,ΚΛΠ,ΚΛΠ.
ΔΡΑΚΟΥΛΑ,ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΞΕΔΙΠΛΩΝΟΥΜΕ ......