Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

20 Φεβ 2010

ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ

αναδημοσίευση από το εντελώς ανανεωμένο http://psiliammos.blogspot.com/
απ’ τις λίγες φορές που μπαίνουμε στον πειρασμό για αναδημοσίευση από φιλικό blog, αξίζει όμως τον κόπο να το διαβάσετε μια και το θέμα που ξεκινά το blog της Ψιλής Άμμου είναι μεγάλο πολύπλευρο και πάρα πολύ σοβαρό και να ‘στε βέβαιοι πως θα επανέλθουμε γιατί αφορά ΟΛΟΥΣ μας.

Απαράδεκτο, ψευδές και παραπλανητικό ρεπορτάζ το Δημοσίευμα της ημερήσιας εφημερίδας του Πειραιά «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ» αριθμός φύλλου 12315, σελίδα 7 της Πέμπτης 18 Φεβρουαρίου 2010, (δες φωτο ) με τίτλο «Ένας Μπόμπ Σφουγγαράκης στη γραμμή Πειραιάς-Σελίνια».
Επιχειρηματολογώντας ο συντάκτης του με γενικεύσεις και υπεραπλουστεύσεις ενός τόσο σοβαρού θέματος, ισχυρίζεται ότι τάχα στις θαλάσσιες γραμμές από Πειραιά προς το νησί μας λειτουργεί αποτελεσματικά ο υγιής ανταγωνισμός.
Στον άσχετο δημοσιογράφο κ. Μ. Κ. Κουκούλη του επισημαίνω ότι ανταγωνισμός υπάρχει όταν σε συγκεκριμένη δραστηριότητα δραστηριοποιούνται περισσότεροι του ενός ενδιαφερόμενοι με προσφερόμενες υπηρεσίες που διαφέρουν τόσο ΠΟΙΟΤΙΚΆ όσο και ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΑ.
Στην Γραμμή Πειραιά Σελίνια υπάρχει ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ πλοιοκτήτρια εταιρεία, αυτός ποιόν ανταγωνίζεται ? τον εαυτόν του ?
Στην γραμμή Πειραιά - Παλούκια και τα δυο πλοία που αναφέρει έχουν την ίδια τιμή εισιτηρίου και κυκλικές ανεξάρτητες αναχωρήσεις, που το είδε τον ανταγωνισμό ?
Οι κοινοπραξίες πορθμείων στην γραμμή Πέραμα -Παλούκια - Πέραμα έχουν κοινά εκδοτήρια και την ίδια τιμή εισιτηρίου ποιόν ανταγωνίζονται, τους εαυτούς τους?
Οι πλοιοκτήτες αυτοί λέει !!! αν και δεν εφαρμόζουν μονοπωλιακό καθεστώς (sick), δεν απαιτούν από το κράτος ούτε και από τους επιβάτες ειδική επιχορήγηση, δηλαδή, η γραμμή προς Σαλαμίνα είναι ΑΓΟΝΟΣ ??? Τι ανοησίες είναι αυτές ?
Ισχυρίζεται ότι τάχα οι πλοιοκτήτες καταβάλουν από τα κέρδη τους τον 3 % επίναυλο.
Το ποσό αυτό, τον ΦΠΑ καθώς και τις λοιπές επιβαρύνσεις επί του καθαρού ναύλου(ΟΛΠ και Λιμενικό Ταμείο Σαλαμίνος) τις προεισπράττουν από τον επιβάτη, Τι ανοησίες είναι αυτές ?
Αδυνατώ να πιστέψω ότι το περιεχόμενο της πληρωμένη αυτής διαφήμισης είναι σε γνώση του υπεύθυνου εκδότη, γιαυτό και τον καλώ να διερευνήσει το θέμα και να επανορθώσει, Ανακαλώντας τα όσα ψευδή και παραπλανητικά δημοσίευσαν, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο τα ίδια γράμματα και στη ίδια θέση με τα οποία τα διαδώσανε στις 18/2/2010, ο δε άσχετος δημοσιογράφος κ. Μ.Π.Κουρκούλης να πάψει να χρησιμοποιεί την γραφίδα του ως μέσον παραπληροφόρησης του αναγνωστικού του κοινού.

7 σχόλια:

  1. Ανώνυμος22/2/10 12:36

    2610991203 EINAI TO THL STO RIO.KANTE SYGKRISI STIS TIMES ME TIS DIKES MAS.H APOSTASH EINAI IDIA.OLA TA ALLA EINAI PERITA PROS SYZHTHSH.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος22/2/10 17:21

    Φίλε μου είναι επιεικώς απαράδεκτο, να συγκρίνεις ανόμοια πράγμα γιατί προφανώς έχεις ίδιο συμφέρον.
    Αντιλαμβάνομαι ότι το εισιτήριο σε “καίει”. Δεν έχουμε καμιά πρόθεση να βάλουμε χέρι στην δική σου τσέπη, δεν θα σου επιτρέψουμε όμως να συνεχίζεις να βάζεις εσύ χέρι στην δική μας τσέπη.
    Το θέμα αυτό, πρέπει επιτέλους να σηκωθεί από τα blog τώρα μια και μέχρι σήμερα ΚΑΝΕΙΣ δεν τολμούσε.
    Να σε ενημερώσω λοιπόν γιατί κάνεις πως δεν το καταλαβαίνεις, πως στο Ρίο / Αντίρριο, το πελατολόγιο τους σε καθημερινή βάση δεν είναι κατά 90% μεροκαματιάρηδες που το χρησιμοποιούν ως συγκοινωνία για τον επιούσιο μια και στον τόπο τους δεν έχουν μεροκάματο όπως στην Σαλαμίνα.
    Άλλωστε αν δεν “βγαίνατε” θα κάνατε όλοι καινούργια σκάφη εκατομμυρίων ευρώ?? Τουλάχιστον μην μας προκαλείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος22/2/10 18:25

    eisai vlakas pare tilefono na matheis oti sto rio einai pio ftino apo tin salamina.afto enoousa alla esy pou na to katalaveis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος22/2/10 18:35

    file mou ta tzabaropoula einai ypoxreomena na kanoun antipoliteusi kai ston idio ton eauto tous.oti kai na graftei aytoi to antiueto amesos. etsi exoun ekpedeuti, mono antipoliteusi kai opoios anteksi. βaltoi einai oxi blakes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος22/2/10 21:07

    φίλε {22 Φεβρουαρίου 2010 6:25 μ.μ.} αντιλαμβάνομαι ότι είσαι αλλοδαπός και τα Ελληνικά σου φτωχά γι' αυτό γράφεις με το λατινικό αλφάβητο το οποίο εμείς οι "ιθαγενείς" δεν είμαστε υποχρεωμένοι να αντιλαμβανόμαστε. Ελπίζω τουλάχιστον το Blog, να καταλάβει και να συνεχίσει το θέμα που μας καίει εμάς και τα παιδιά μας, που καθημερινά ταξιδεύουν για το μεροκάματο.
    Καλό σου βράδυ "σύντροφε" από τα Τίρανα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος24/2/10 12:02

    den exei simasia an eimai alodapos i mpakaoukas pare tilefono sto limenarxeio tou rio. min alazeis thema.(apo oti mou eipan stin oikogeneia mou me xegenise prin 48 xronia paloukiotisa maia sto spiti mou)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος12/3/10 15:19

    Παρατηρήσεις επί της ανάρτησης:
    α. Είναι "(sic)" (λατινική έκφραση που δηλώνει σκωπτικό "θαυμασμό") και όχι "sick" (λέξη αγγλική που σημαίνει άρρωστος...).
    β. Σε ότι αφορά τη γραμμή Σελήνια-Πειραιάς, σε γενικές γραμμές το επιχείρημά σας είναι σωστό. Ωστόσο, θα πρέπει να σας θυμίσω ότι όταν ο επιχειρηματίας (μή φανταστεί κανείς καμμιά τεράστια ναυτιλιακή εταιρεία, μια μεσαία οικογένεια είναι που το έχει) υπέστη τεράστιο πόλεμο από κάποιους Σεληνιώτες, οι οποίο φοβούνταν οτι θα γέμιζε η παραλία με σταθμευμένα αυτοκίνητα και διερχόμενους. Βέβαια μετά ήταν από τους πρώτους που το χρησιμοποίησαν. Και τώρα, πάλι διαμαρτύρονται γιατί... δεν υπάρχει δεύτερο πλοίο! (εδώ πάει το sic).
    γ. Για το μονοπωλιακό καθεστώς που υπάρχει στα πορθμεία της Σαλαμίνας πολλά μπορεί να πει κάποιος. Αλλά πού θα πέι... θα γίνει κάποια στιγμή η γέφυρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.