Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

17 Ιουν 2014

Αλέξανδρος Κριτσίκης ευχαριστήριο

Μετά από την λίγο αργοπορημένη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της σταυροδοσίας αισθάνομαι την ανάγκη για άλλη μια φορά να ευχαριστήσω όλους εκείνους που με στήριξαν ως υποψήφιο περιφερειακό σύμβουλων Νήσων και με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους, ανακηρύσσοντας με μάλιστα ΠΡΩΤΟ σε σταυρούς στον συνδυασμό του Γ. Κουμουτσάκου. Θέλω δε να ευχαριστήσω τους γονείς μου, τους συνεργάτες μου, τους φίλους μου και ιδίως τον Γιώργο Κουμουτσάκο για την τιμή, που μου έκανε να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο του.
 Θέλω τέλος να απευθυνθώ σε όλους τους κατοίκους της αντιπεριφέρειας μου και να τους διαβεβαιώσω, ότι αν και δεν εκλέχτηκα περιφερειακός σύμβουλος νήσων (ο συνδυασμός μου από ότι φαίνεται δεν εκλέγει έδρα στα νησιά) θα είμαι δίπλα τους και θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και την βελτίωση της καθημερινότητας μας στην αντιπεριφέρεια Νήσων, την πιο όμορφη άλλωστε αντιπεριφέρεια της Αττικής!
Σαλαμίνα 17/6/2014,
Με εκτίμηση
Αλέξανδρος Κριτσίκης

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος18/6/14 09:38

    ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΦΟΥ ΕΤΣΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ!!!!! ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΟΜΩΣ ΠΟΣΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ΠΗΡΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.