Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

24 Νοε 2016

Είναι πολυτάλαντη γυναίκα και το καλύτερο μπουζούκι… είναι η Τούλα Δαλεζίου φήμες την θέλουν σύντομα να τραγουδήσει και στην Σαλαμίνα

Μια γυναίκα καλλιτέχνης που έχει εκπλήξει τους πάντες κι έχει κλέψει καρδιές μέσα στην νύχτα με το ταλέντο της κι όχι μόνο, Τούλα Δαλεζίου, κρατήστε το όνομα γράφει ιστορία στο καλλιτεχνικό στερέωμα.
Είναι ένα κορίτσι από την Σύρο που καθηλώνει το κοινό με το εξαίσιο παίξιμο του μπουζουκιού της αλλά και την φωνή της
Όπως η ίδια δηλώνει:
”…Ξεκίνησα να ασχολούμαι με τη μουσική σε ηλικία 17 ετών. Πήγα στη σχολή λαϊκής μουσικής στη Σύρο. Ο αδερφός μου έπαιζε μπουζούκι κι έτσι... ψιλο-κόλλησα.  Αρχικά ήθελα να μάθω κιθάρα ή πιάνο, με κέρδισε το μπουζούκι και το τραγούδι. Δούλεψα για πολλά χρόνια στη Σύρο, σε εστιατόρια και ταβερνούλες και στη συνέχεια ήρθα στην Αθήνα…”
Η μουσικός του λαϊκού και έντεχνου πενταγράμμου ξεδιπλώνει και εκφράζει το αμείωτο ταλέντο της στο μπουζούκι χωρίς να αφήνει περιθώριο αμφισβήτησης. Γι αυτό και κανένας δεν στάθηκε στο γεγονός, πως μια γυναίκα, έσπαζε το ανδρικό κατεστημένο.
 ”…Πάντα υπάρχει η εξαίρεση στον κανόνα. Μου έχει τύχει βέβαια, επειδή ακριβώς είμαι γυναίκα, κάποιοι να πιστεύουν πως παίζω... playback. Έχω πολύ ζεστό κοινό! Άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιών με χειροκροτούν, αλλά ειδικά οι άνδρες μου δείχνουν συνεχώς το θαυμασμό τους…”

Η παρουσία της σε γνωστές τηλεοπτικές εκπομπές, οι συνεντεύξεις και η δημοσιότητα, δεν αλλοίωσαν τον απλό και σεμνό χαρακτήρα της, γι αυτό και πολύ δημοφιλή ονόματα συνεργάστηκαν μαζί της με εξαιρετικές επιτυχίες.