Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

17 Απρ 2019

Παράσταση «Ο Καραγκιόζης Ψαράς» από το Θέατρο Σκιών Αθανασίου. Ναυτικόν Μουσείον της Ελλάδος, Σάββατο 4 Μαΐου 2019, ώρα 11:00. Συνδιοργάνωση Σωματείον ΔΙΟΝΥΣΟΣ


Στο πλαίσιο των Ημερών Θάλασσας του Δήμου Πειραιά ο πειραιώτικος θίασος θεάτρου σκιών Αθανασίου, το Ναυτικό Μουσείο της Ελλάδος και το Σωματείο ΔΙΟΝΥΣΟΣ παρουσιάζουν την παράσταση «Ο Καραγκιόζης Ψαράς» για παιδιά από 5 ετών έως 100!
Ο Καραγκιόζης με τον φίλο του τον Χατζηαβάτη εργάζονται ως ψαράδες, ώσπου μια ξαφνική καταιγίδα θα αλλάξει την τύχη του ξυπόλητου Καραγκιόζη…..
Μετά την παράσταση οι μικροί μας φίλοι θα φτιάξουν τη δική τους φιγούρα καραγκιόζη!
Θα φάμε, θα πιούμε και νηστικοί θα κοιμηθούμε!!
Είσοδος ελεύθερη

Επικοινωνία:
·       Ναυτικόν Μουσείον της Ελλάδος
             Ακτή Θεμιστοκλέους, Φρεαττύδα, Μαρίνα Ζέας
             2104516264
·       ΣΩΜΑΤΕΙΟΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣ
           Μαργαρίτα Βέργου Καραμάνου, 6943535994

53 σχόλια:

  1. Ανώνυμος18/4/19 16:53

    Καλησπέρα
    ΑΝΚΟΡΜΑΝ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και σε σένα φίλε/η μου

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/4/19 18:01

      Κύριε Λάμπρο
      Διόρθωσε όλα τα"φίλε/η μου"

      ΦΙΛΗ.

      Σ ευχαριστώ.
      !

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος1/5/19 06:15

      Παιδί μου Μενεξέ κ
      ΑΝΚΟΡΜΑΝ
      Καλό μήνα σου εύχομαι ...

      Δεν μου λες γιατί είσαι
      "στριτζο" εεεεεεεεε;;;
      Σου χάλασα εγώ ποτέ χατίρι
      νερό πίνω στ όνομα σου
      αχαριστε κ τις απιστίες σου
      καταπίνω μια μια κ ότι άλλο
      μου πεις...
      Βρε από χθες σ έγραψα
      Καλό μήνα συνοδεία άσματος
      που είναι λέγεεεεεεεε...
      Είσαι πουτανιαρης αλλά
      Καλός άνθρωπος ...
      Γι αυτό σ ανέχομαι.
      Διαφορετικά ξέρεις τι θα
      σου έκανα...το φοβάσαι
      κ καλά κάνεις διότι δεν
      θα τ αποφύγεις .
      !

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος18/4/19 18:26

    Σ ευχαριστώ πολύ καλέ
    αυτή η ευγένεια προς
    το άτομο μου με σκλαβώνει ...
    Ιδιαίτερα δε κ υποχρεωμενος
    αισθάνομαι ύστερα από τόσες
    φορές που εφωναζα αγιουτο
    προς εσένα για να δεις βρε
    αδελφέ ότι υπάρχουμε κ εμείς τα
    παιδιά ενός κατώτερου Θεού .
    Να είσαι καλά
    εδώ στο S- N έγραψα τυχαία
    πρώτη φορά κ μοιραία διότι
    απ' τα γέλια μ ότι διαβάζαμε
    άνθρωπο εξ αίματος θα είχαμε
    τώρα ξεχάσει...
    Γνωστό σου είναι ότι γράφω
    αλήθειες (του εγυρισε η γλώσσα
    γουρλωσε το μάτι εσωθη εις τα
    επείγοντα του ΠΝ ήτο τότε κ
    εν.εργεια με σπάθα )
    Ξερεις εσύ τα "γενέθλια ...
    Κ εγώ ξέρω ότι αν κ συ το
    γουστάρεις άσχετα αν έχουμε
    διαφορετικές ιδεολογίες
    Συ δεξιός
    Εγώ αριστερός
    Πάνω απ' όλα μετρα ο
    Ανθρώπινος παράγοντας ...
    "μου έχεις κάποιες ωφειλες ναι
    θυμήσου ...
    Δεν είδα μαζί σου τοοοοοτε
    Καραγκιόζη
    Ούτε πήγαμε σε τζελατερια
    Ιταλιανικη προς Παραλιακή ...
    Θα πάμε εεεεεεεε;;;
    Ευχαριστώ κ πάλι Capo.
    Τα λέμε έως αύριο τ απόγευμα .
    Ανοιχτός δεν θα είσαι ;;;ναι.
    Υγεία.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος19/4/19 01:47

    Καλημέρα Capo
    Κ ΑΝΚΟΡΜΑΝ
    Κ Μενεξέ που αυτό τ όνομα
    σ έκανα "φίρμα "
    Θυμάσαι την μπαμπουσκα Βάσια
    μαζί με τα ντέφια της
    τα μποτοξ που επιβάλει το
    επάγγελμα της τ οξυζενέ μαλι
    αλλά κ τα 100€ που εκανες φτου
    φτου
    κ εκολουσες εις το κούτελο της
    αειδου εκ Βοιωτίας στην
    "βασίλισσα της Νυκτός"
    αλλά νααααααααα η δικαιολογία
    έτοιμη την είχες
    (Η εργασία μου είναι έπρεπε να
    παραστώ εις την βράβευση Μ
    έγραψες κ μου πέταξες άνθος
    Γαρουφαλιάς βρωμαγε κ λιβάνι κ
    έγινες ο Μενεξές με την καρδιά
    γαρουφαλο)...
    Μετά κυρ Λάμπρο μου δεν
    αφεισες καμία Ιερά Πανήγυρις σε
    ησυχία ...
    "εστελνες γραφή ότι κ καρέκλα
    βρήκες πρώτη σειρά αριστερά κ
    πρώτη πάλι μούρη ήσουν εις
    Αγιά Σωτήρα Αγιά Μαρκέλλα κ
    γελουσες ξανά "
    Δεν αισθανόταν ο εσωτερικός
    κόσμος σου ούτε όταν σου έγραψα
    Το Άξιον Εστί κ το ποιος την
    Ζωή σου κυβερνά ...μου το
    σωστό κυρ Τόνυ που σε καλεί
    Φ/Γ να παραδώσεις πιτογυρα
    οβερ
    Διότι έφευγαν για σοβαρή
    δουλειά ...
    Ωραίοι καιροί ναι.
    Κ δεν σου λαμπαδιασα νοερά με
    τσίπουρο την παραλία .
    Ας έρθουμε στο τώρα
    Υγεία να έχεις κ μετά το Πάσχα
    εδώ για να σου ταραζω το νεύρο
    κ συ να με λες "φίλο"
    Φίλη
    Εξ αρχής βιογραφικό θέλεις ;;;
    Δύο φορές το εγχείρημα κ άλλη
    όχι
    Με προκάλεσε τότε ο κρατών
    μπαλτα χασαπακλας για τον
    κ.Μπρουφα...
    Συνεχίζεται ...
    !^^^%
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος19/4/19 04:20

    https://lyricstranslate.com/el/haris-alexiou-gia-ena-tango-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B3%CE%BA%CF%8C-lyrics.html

    Gia Ena Tango (Για ένα τανγκό)
    Τα λεφτά μου όλα δίνω για ένα tango
    κι ένα άγγιγμά σου κάτω από το τραπέζι
    Αδιάφορα τριγύρω μου να κοιτώ
    Στο γυμνό λαιμό μου το χέρι σου να παίζει

    Τα λεφτά μου όλα δίνω για μια βραδιά
    για ρομαντικές φιγούρες πάνω στην πίστα
    Να παραμερίζουν όλοι από τη φωτιά
    που θα στέλνει το κορμί μας στο πρίμα βίστα

    Τα λεφτά μου όλα δίνω για μια ζημιά
    που θα κάνει άνω κάτω την λογική σου
    θέλει τρέλα η ζωή μας και νοστιμιά
    άμα θες να βρεις τις πύλες του παραδείσου

    Μια γυναίκα ένας άντρας κι ένας θεός
    ένας έρωτας θεός να μας σημαδεύει
    Να σου δίνω τα φιλιά στων κεριών το φως
    και να παίρνω αυτά που ο νους ας απαγορεύει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος19/4/19 06:00

    Φίλε
    εκτός από καραγκιόζη
    τζελατο σοκολά
    ζεϊμπέκικο κατά Καισαριανή μεριά...
    μόνο για σένα ...
    Θέλω κι ένα - νοτο-πολιταν-
    Διότι αν δεν γίνει από εμάς
    διάσημο το νέο κοκτέιλ από
    ποιους θα γίνει ;;;
    να ζήσουμε να το θυμόμαστε ;;;
    Υ.Γ.
    Θα λέει τίποτα αυτό ;;;
    όσοι το δοκίμασαν ξέρουν ...
    Εγώ σωστό άτομο προς εσένα
    πρώτα κκε
    μετά πασοκ"δια χαβαλε"
    μετά εξ αποστάσεως ξανά κκε...
    η αριστερά μια θολούρα ήτο
    πάντα με ήχο φυσαρμόνικας...
    Κ έμεινε μόνο η ιδεολογία και η
    αποχη.
    Κ εσύ καθαρός φιλελεύθερος
    δεξιός είσαι ...
    Πάνω απ' όλα όμως είμαστε
    Έλληνες για την Ελλάδα ρε
    γ@@@τ@
    Κι Άνθρωποι .
    Θλιβερό μ όλα όσα συμβαίνουν
    στην Πατρίδα μας αλλά κ σ όλο
    τον κόσμο ...
    Για εδώ στο νησί μας δεν
    γράφω τίποτα
    εύχομαι να κυριαρχήσει το καλό
    άλλωστε Δημοκρατία έχουμε .
    Ιδες ΑΝΚΟΡΜΑΝ
    πρωτού πω έστω κ από μέσα μου
    ότι θα πάω
    από τα έγκατα της γης πάνε κ
    έρχονται τα επτάνησα ...
    Θα χουν ρίξει βλασθημιεεεεες
    αχου κ αχου
    η είμαι γω ζημιαρικο άτομο ;;;
    Όχι καλέ μου φίλε
    εγώ υπάρχω ακόμη από τον
    έμφυτο αυτοσαρκασμο κ τ αστείρευτο χιούμορ μου
    Να τι κάνουν τα κληρονομικά κ
    τ ακούω κ από πάνω ...
    "εντάξει λένε είμαστε κ εμείς
    για να μαστε
    αλλά εσύ δεν θα σοβαρευτείς
    πότε "
    Ξύπνησες η κοιμάσαι ;;;
    Λέγε .
    !^^^^^^^^^^^%
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος19/4/19 08:13

    ΑΝΚΟΡΜΑΝ κ Μέντορα μου
    Φίλε καλέ μου κ αδελφέ μου ...
    Σ εύχομαι να έχεις μεγάλη
    κατάνυξη την εβδομάδα των
    Παθών του Κυρίου
    κ ύστερα
    γλέντι κ χαρές
    Για Καλή Ανάσταση κ
    Καλό Πάσχα ...
    Υγεία για σένα κ την οικογένεια
    σου
    Να κοιτάς κ την εργασία σου
    καλότυχη να είναι .
    Υ.Γ.
    Αν θέλεις κάνε καμία προσευχή
    με αυτοκίνητο θα πάω κ πρώτα ο
    Θεός μ αυτοκίνητο θα επιστρέψω.
    Εγώ στον Γιάννη τον Καποδίστρια
    μ αεροπλάνο ποτέ ξανά ...
    Έχω πάρει κάτι λαχταρες άστα ...
    Σίγουρα θ έχεις ρωτήσει τον
    εαυτό σου γιατί σταματώ τους
    σχολιασμούς έως Τρίτη Ημέρα του
    Πάσχα ...
    Σου εξειγω
    Δεν κάνω τηλ.ουτε στα δικά μου
    άτομα ούτε λαμβάνω
    Πες το "προαίσθημα διεσθηση"
    Το σταμάτησα το "09.
    Θα σου γράψω το γιατί με κωδική
    γραφή θα πιάσεις νόημα αμέσως
    εσύ.
    Φιλιά
    Καλημέρα
    Και πάλι
    Χρόνια Πολλά
    κ ευτυχία.
    Όταν πηγαίνω κάπου δεν λέω
    ποτέ αντίο .
    Γειά σου...
    Να προσέχεις τον εαυτό σου
    Και όλα καλά θα πάνε .
    Κ πάλι
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ
    ΤΑ ΛΕΜΕ
    ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ Κ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΟΛΕΣ
    ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ.
    !^^^%
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντεύχομαι ολοκαρδίως και καλή επιστροφή

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/4/19 20:18

      Αχ μανάρι μου ου ου
      αχ...
      !

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/5/19 20:02

      Κυρ Λάμπρο
      άνοιξε κ γράψε ότι όλα
      πήγαν καλά μανάρι μου
      με τα ντεκ κ τα ντεσιμπέλ .
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Τα ντεκ είναι στην εντατική για μια βδομάδα και βλέπουμε

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος4/5/19 00:38

      ΑΝΚΟΡΜΑΝ
      πότε πέταξες αυτό το
      σχόλιο εις τα μούτρα μου κ
      τώρα το πήρα πρέφα ;;;
      Μόλις το είδα έπαθα κάτι
      να
      όπως λέει ο κόσμος κ η
      ακατεργαστη φυλή των Ιθαγενών ...
      "Χλιαρές σταγόνες από νερό ' πιστολο να το πω έπεσαν
      πάνω μου "
      Συμπέρασμα;;;
      Άρα ο Γιακουμης κ εις την
      ΜΕΘ Ζει κ βασιλεύει ...
      - γλύτωσαν τα χικ σθω κερατ χικ μαλαθεσ χικ-
      προς το παρόν μανάρι μου .

      Θυμό έχω για σχόλια που
      μου ξαναεφαγες λιχουδικο
      μωρό...

      Επίσης δεν θα γράψω ποτέ
      ξανά μαζεμένα σχόλια γιατί
      έχεις πρόβλημα
      Αλτσχάιμερ το λένε ξεχνας
      κ τα μπερδεύεις όλα ...

      Ξέχασα να σου θυμίσω ότι
      περίμενα λόγο καλό μ
      αίσθημα κρυμμένα πίσω απ'
      την λίαν καλώς "γλώσσα "
      που χειρίζεται ο άλλος
      εαυτός σου ...

      Τι σημαίνει πάλι αυτό ;;;
      Κάνε ανάγνωση
      Σημαίνει ότι σαν Ιανός που
      είσαι ο ερμος ο Γιακουμης
      στην ΜΕΘ
      αλλά ο άλλος γα@@@ι κ
      δέρνει ότι βρεθεί μπροστά του...
      Θα συνεχίσω να γράφω εδώ
      όποτε μου γουστάρει στον
      Λαϊκό Ήρωα τ αείμνηστου
      Σπαθάρη
      Και συγνώμη θα ζητήσω απ' την ψυχή του διότι την
      πηδηξαμε ασυστολα την
      ανάρτηση του.
      Παρακαλώ πάρα πολύ
      πουτανιαρη κομμένες οι
      βρωμολοχιες εδώ ...έχεις
      τόσες άλλες αναρτήσεις που
      τα τραβάει ο οργανισμός τους.
      ΚΑΛΗΜΕΡΑ Αδελφέ μου
      Η Χάρη της δίπλα σου
      συνέχεια δια τυχόν ατυχές
      συμβάν απ' τα γνωστά σου .
      Να το δω ε;;;
      Ξημερώνει.
      !^^^%

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος1/5/19 06:45

    Ξύπνα βρεεεεεεε κ τράβα να
    πιάσεις τον Μάη
    Έχεις δουλειά πολύ σήμερα
    αχ
    βάσανο που μου έτυχε στην
    Ζωουλα μου
    Εσύ δεν θα πας στις πορείες ;;;
    Πώς να πας;;;
    Με τι μουτρα εεεεεεεεε;;;

    Άλλο Εργάτης κ άλλο
    Κεφαλαιοκρατης.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος1/5/19 07:40

    Πωπωωω μανάρι μου
    γράψε Χριστιανέ μου κάτι κ ας
    είν' μαλάκια...
    δεν κοιμάσαι το ξέρω τι είναι
    αυτό που μου κάνεις σήμερα κ
    1η Μάη τι;;;
    Θυμήσου κυρ Λάμπρο μου τους
    αγώνες κ τα θύματα της
    εργατικής τάξης
    και πάρε μπρος κ γράψε κείμενο
    συμπαράστασης...
    Δεν μου λες ήταν που ήταν
    οίκος ανοχής το Μέγαρο τώρα
    έγινε κ γιαφκα;;;
    Ποιος είν' υπεύθυνος κ το
    έδωσε ;;;
    Που ζούμε καλέ που;;;
    άντε το ζητάνε κ το δίνουν
    χωρίς να ρωτάνε ;;;
    Αυτος μπορεί να φέρει κ παρέα
    μαζί τον Κουρτσιο κ τον Νέγκρι
    κ άλλους κ άλλες ...
    Είναι πολλά ρωτα καλέ ρώτα.

    Κ εδώ ντόπιοι φανατιλα του
    κερατα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος1/5/19 09:18

    Καλέ
    φτου κ απ' την αρχή ...
    ΑΝΚΟΡΜΑΝ
    καλό μήνα να έχεις

    Κ καλά να είσαι πάντα .

    Υ.Γ.
    Γιατί μου έφαγες την πρώτη
    γραφή κ τ άσμα που σου έγραψα
    από χθες για σήμερα ;;;
    Άντε ριχτα να χαρης την
    ομορφιά σου κ την γλύκα της
    ματιά σου
    Καλός άνθρωπος είσαι πολύ
    Καλός κ τίμιος .

    Σ ευχαριστώ
    Αδελφέ εν Χριστώ.
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος2/5/19 05:15

    Δαλάϊ Λάμα
    Στίχοι: Πάνος Σταθογιάννης
    Μουσική: Τάσος Ιωαννίδης
    1η ερμηνεία: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
    Φεγγάρια στο μυαλό μου ιστιοφόρα,
    στα χέρια μου κοχύλια και εντελβάϊς.
    Σου λέω πως σε θέλω εδώ και τώρα
    απόψε που με μέθυσε ο Μάης.

    Μόλις σε είδα μου `στριψε η βίδα,
    τρελάθηκα γαμώ την ατυχία μου,
    Για πάρτη σου θα σκίσω τα πτυχία μου.
    Χαρά και ζήλια, σε παω με χίλια
    με στέλνει η μυροδιά σου καιη γεύση σου,
    κοιμάμαι και ξυπνάω με τη σκέψη σου.

    Φεγγάρια στο μυαλό μου ιστιοφόρα....

    Δαλάϊ Λάμα σου κάνω τάμα
    απόψε αν τη φέρεις στο κρεβάτι μου
    σε κάνω και κουμπάρο και προστάτη μου.

    Βλέμμα που σφάζει, πατάς το γκάζι,
    περνάς με το τζιπάκι σου και ψάχνομαι
    τη σκόνη του ρουφάω εγώ και φτιάχνομαι.
    Μ’ έχεις μπερδέψει και τα `χω παίξει,
    μανάρι μου εγώ δεν αστειεύομαι
    κι απόψε αν γουστάρεις σε παντεύομαι.

    Σου λέω πως σκοτώνομαι για σένα,
    ανθίζω και μαραίνομαι μονάχος.
    Να μπω στης αγκαλιάς σου την αρένα
    σαν έτοιμος για όλα μονομάχος.

    Δαλάϊ Λάμα σου κάνω τάμα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος2/5/19 10:25

    Καλημέρα Αδελφέ
    τώρα τελευταία πέφτεις σε λάθη
    Γνωρίζω ότι εσύ αποφασίζεις
    για το S-N
    όπως εκρινες για "ανοιχτά κ κλειστά σχόλια "
    Είσαι καθαρός άνθρωπος κ
    ειλικρινής απέναντι σ' εμάς
    τους σχολιαστές κ φίλους σου .
    Όπως κ στην ζωή σου .
    Δεν νομίζεις όμως ότι η
    "διαφήμιση που κανεις"στους
    Καραγκιόζηδες πάει πολύ ;;;

    Δεν θέλω να μου απαντήσεις
    άλλωστε είναι μήνας εκλογών κ
    θα πάρουν ότι τους αξίζει ...

    Σου ζητώ συγγνώμη
    να έχεις μια όμορφη κ
    δημιουργική ημέρα .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσες ευκαιρίες για όλους φίλη μου καλή, ακόμα και γι' αυτούς, αυτό είναι η δημοκρατία και όσοι δεν προβάλλονται είναι δική τους επιλογή φοβούνται τον γραπτό λόγο αλλά και το μικρόφωνο κυρίως για τους δικούς τους λόγους

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/5/19 18:46

      Ότι κ να μου γράψεις εσύ
      πουτανιαρη μου ..
      καλοδεχουμενο είναι
      λιώμα με κάνεις λιώμα
      αλλά να ξέρεις ότι κάποια
      στιγμή για τώρα κοντά σου
      λέω ...
      Ώριμο φρούτο θα πεσης στα
      χεράκια μου ...
      Υ.Γ
      Αδελφέ
      μην φοράς κοστούμι απλό
      ντύσιμο ...
      Έχεις κ λίγη χαλάρωση
      κάνε γυμναστική ...
      Άλλαξε κ γιαλικο

      Α ναι
      σε "υπονομευουν"
      Κ τα λένε δημοσίως χωρίς
      ίχνος τσιπας...
      Ήσουν λένε μ έναν
      Μετά πηγες με την άλλη
      Και τώρα πάλι με τον άλλον ...
      Σαν να εκρυψες εσύ ποτέ
      τίποτα
      Εσύ ο Καλύτερος απ' όλους
      Ο Τίμιος
      Ο Αξιόπιστος κ Αξιοπρεπής
      Άνθρωπος ...
      Δεν τ αντέχω το ριμαδι τ
      άδικο κ πιο πολύ το ψέμα .

      Τι σου γράφω ε;;;
      Αυτά που σου είναι γνωστά
      Συγγνώμη
      Πανσοφε αδελφέ μου
      κ Μενεξέ μου
      κ Φίλε μου
      κ λαχτάρα μου...
      Η Φίλη σου .
      !^^^%

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος2/5/19 19:43

      Πωπωωωω
      μανάρι μου τέτοια να μου
      γράφεις πχ"ακόμα κ για
      αυτούς "
      Κυρ Λάμπρο μου
      μην μου τρως σχόλια
      Σ ευχαριστώ
      κ εγώ θυσία για σένα
      παιδί μου θυσία ...
      (Αστεία σοβαρή γραφή κρατα
      το σοβαρό )
      Καταλαβαίνεις εσύ
      πουλιά στον αέρα πιάνεις
      θυσαυρε μου...
      Το ...δικό σου άθικτο το
      θέλω
      Αχ θα με φαααααααας.
      Σου φιλάω κ το δαχτυλακι.
      Ψυχή μουυυυυυυυυυ.
      !^^^%

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος2/5/19 17:34

    ΔΑΛΑΙ ΛΑΜΑ
    ΑΚΟΡΜΑΝ κ Αδελφέ μου
    όπως πάντα έχεις δίκιο αλλά
    σε πληροφορώ ότι δέχθηκες "πυρά
    κατευθυνόμενα"
    Αχαριστία το λένε κ αυτά περί
    Δημοκρατίας να τ αφήσεις στην
    άκρη λένε 'λεει...
    Έχεις αφήσει στο πυρ το
    εξώτερον άλλα"συντροφια"

    Εγώ μια φωτό της τραγουδιαρας
    της Ραλλίας ζήτησα
    κ μια του Ραγκούση
    για να πετάω βελάκια κ ακούω
    την άλλη φορά θα σου φέρω ...

    Είν' πολλά κυρ Λάμπρο μου
    κ αλήθεια σου γράφω
    κ αλήθειες θα σου γράφω
    μανάρι μου...

    Υ.Γ
    Να σου πω;;;λέω ...
    Άκουσες εσύ μια δυνατή φωνή
    κ ένα κλάμα πιο δυνατό από την
    Ραφήνα να ουρλιάζει στους
    δρόμους...
    Τι είπες ;;;
    3€ ο πιτογυρος ;;;
    Αυτό είναι αιτία επανάστασης.

    Γράψε μου κ αλλα ωραία
    αδελφέ μου
    κ όσο περνούν οι μέρες του
    Θεού
    θα σου γράφω τα"καλύτερα "
    Ιδέα δεν έχεις καλέ σου λέω
    τίποτα ...
    Αν ήξερες θα φωναζες αγιουτο
    του λόγου σου .

    Φιλιά .
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος2/5/19 21:43

    Αστέρι μου
    όπως παλιά κολλήσαμε στον
    Καραγκιόζη ...
    Δεν σταματάς την δουλειά ακόμα
    εσύ
    Δεν κοιμάσαι
    Δεν έχεις ησυχία γέρο μου
    μην μου τρως τα σχόλια ...
    Έλεος καλέ έλεος .
    Κι όπως σ έγραψα
    Απαρατήρητοι να περνούμε .
    Η εύθυμη νότα σου.
    !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος2/5/19 22:06



    2000 - Αυτή η νύχτα μένει
    Αυτή η νύχτα μένει

    Παπίου Δήμητρα


    Μουσική/Στίχοι: Κραουνάκης Σταμάτης/Κραουνάκης Σταμάτης

    Από: Γιάννης Σφήκας
    Στις: 10-10-2001
    (2.9, με 85 ψήφους)

    Am E Dm E Am
    Πέλαγο να ζήσω δε θα βρω, σε ψυχή ψαριού κορμί γατίσιο
    Dm E
    Κάθε βράδυ βγαίνω να πνιγώ, πότε άστρα
    Am
    πότε άκρη της αβύσσου

    Dm F
    Κάτι κυνηγώ σα το ναυαγό
    E Am
    τα χρόνια μου σεντόνια μου τσιγάρα να τα σβήσω

    Am
    Αυτή η νύχτα μένει, αιώνες παγωμένοι
    F G G F E
    που δυο ψυχές δε βρήκαν καταφύγιο
    Κι ήρθαν στον κόσμο ξένοι και καταδικασμένοι
    να ζήσουν έναν έρωτα επίγειο

    Χάθηκα κι εγώ κάποια βραδιά, πέλαγο η φωνή του Καζαντζίδη
    πέφταν τ' άστρα μες στη λασπουριά, μαύρος μάγκας
    ο καιρός και μαύρο φίδι

    Μου 'γνεφε η καρδιά, πάρε μυρωδιά
    το λάδι εδώ πως καίγεται και ζήσε το ταξίδι

    Αυτή η νύχτα μένει...

    Λάθος video;



    Αξιολογήστε την παραπάνω καταγραφή του τραγουδιού: Ακριβής Λανθασμένη
    Βρήκατε κάποιο λάθος; Δηλώστε το παρακάτω, ή χρησιμοποιήστε την Αποστολή Διόρθωσης.

    Η χρήση επιτρέπεται μόνο για προσωπική μελέτη και για εκπαιδευτικούς λόγους.
    Η παραπάνω καταγραφή δηλώνει την προσωπική γνώμη του αποστολέα για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να παιχτεί το παραπάνω τραγούδι.

    Αλλαγή τόνου: ημιτόνια
    Απόκρυψη συγχορδιών
    Εκτύπωση
    YouTube

    Facebook


    Σύμφωνα με τα στατιστικά μας, σας προτείνουμε να συνεχίσετε με ένα από τα παρακάτω τραγούδια:

    Με τα μάτια κλειστά - Νέγκα Γιώτα
    Αυτή η νύχτα μένει. - Καζαντζίδης Στέλιος
    Μόνο μια φορά. - Μακεδόνας Κώστας
    Αυτή η νύχτα μένει - Παπίου Δήμητρα
    Πάτωμα - Τσανακλίδου Τάνια
    Αυτή η νύχτα μένει - Παπίου Δήμητρα
    Ανθρώπων Έργα - Πρωτοψάλτη Άλκηστις
    Άνθρωποι μονάχοι - Μοσχολιού Βίκυ
    Φίλα με - Κραουνάκης Σταμάτης
    Όλα σε θυμίζουν - Αλεξίου Χάρις
    Ένα χειμωνιάτικο πρωί - Βιτάλη Ελένη
    Δεν υπάρχουν άγγελοι - Κούκα Κατερίνα
    Δεν ξέρω πόσο σ' αγαπώ - Μοσχολιού Βίκυ
    Με τα μάτια κλειστά - Νέγκα Γιώτα
    Αυτή η νύχτα μένει - Παπίου Δήμητρα
    Μέλισσες - Βελεσιώτου Φωτεινή
    Η σωτηρία της ψυχής - Πρωτοψάλτη Άλκηστις
    Στων αγγέλων τα μπουζούκια. - Δημητριάδης Μιχάλης & Τσαλιγοπούλου Ελένη
    Εν λευκώ - Μποφίλιου Νατάσσα

    Βρέθηκαν και άλλες εκδόσεις αυτού του τραγουδιού (ή τραγούδια με παρόμοιους στίχους):

    Αυτή η νύχτα μένει - Παπίου Δήμητρα
    Αυτή η νύχτα μένει - Παπίου Δήμητρα
    Αυτή η νύχτα μένει - Παπίου Δήμητρα
    Σχόλια / Διορθώσεις / Αφιερώσεις:

    Από: dimitris, στις 15-03-2018:

    ΑΥΤΗ Η ΝΥΧΤΑ ΜΕΝΕΙ μουσική,στίχοι:Κραουνάκης ερμηνεία:Παπίου


    ΕΙΣ: F#m---C#
    F#m C#
    Πέλαγο να ζήσω δε θα βρω
    ................................... F#m
    σε ψυχή ψαριού κορμί γατίσιο
    Bm.................................C#
    κάθε βράδυ βγαίνω να πνιγώ
    ...................................... F#m
    πότε άστρα πότε άκρη της αβύσσου
    C#.............. D
    κάτι κυνηγώ σαν τον ναυαγό
    ......C#.................................................. F#m
    τα χρόνια μου σεντόνια μου τσιγάρα να τα σβήσω


    F#m
    Αυτή η νύχτα μένει αιώνες παγωμένη
    ..... D....................E..................C#
    που 2 ψυχές δεν βρήκαν καταφύγιο

    κι ήρθαν στον κόσμο ξένοι και καταδικασμένοι

    να ζήσουν έναν έρωτα επίγειο

    Bridge...C#,F#m,C#,F#m


    Χάθηκα και γω κάποια βραδιά
    πέλαγο η φωνή του Καζαντζίδη
    πέφταν τ'άστρα μες στην λασπουργιά
    μαύρος μάγκας ο καιρός και μαύρο φίδι
    μου'γνεφε η καρδιά πάρε μυρωδιά
    το λάδι εδώ πως καίγεται και ζήσε το ταξίδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος3/5/19 01:14

    Μανάρι μου κ μένα με
    ματιαξανε
    αφού το είδες το λάθος μου
    δεν το εκοβες;;;

    Μου έλεγε κάτι για τιμωρίες
    ανθρώπων τους πούλησαν λένε
    ινδικό δικαστηριο του βουνού
    στ Αυδή ΚΟΚ...
    Και έφυγε κ το δικό μου χέρι
    μόνο του σερί πήγε τ άσμα
    Γελάω τι να κάνω
    Κυρ Λάμπρο μου να γίνουν οι
    εκλογές να το πάρουν απόφαση τα
    παιδιά να σωθούν
    Η θα χειροτερέψουν;;;
    Άσε με ήσυχη είπα πριν λίγο
    Όχι λέει
    Ρε γράφω μαλακίες τ ανθρώπου
    Δεν πειράζει λέει
    Γραφτου να ξεκινήσει μαζί μας
    Αγώνα κατά του κεφαλαίου λέει
    ....
    Αυτό ήταν
    Έφαγε μια κούπα φραπέ στα
    μούτρα
    Κ λέει θα το έχεις βάρος στην
    συνείδηση σου αν δεν ψήφισης
    Πρόοδο υπέρ των μειονοτήτων
    κ του δικού σου συγγενή
    π αγώνες δίνουν μαζί στην
    Σάντα Κλάρα
    της Κουμουνδούρου...
    Δεν είν' καλά κανένας στο
    υπογράφω
    Τι γράφω τα ξέρεις γέρο μου .

    ΖΗΤΩ Η ΠΟΥΤΑΝΙΑ
    ΚΑΤΩ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ.

    ΣΥΓΝΩΜΗ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΣΥΓΝΩΜΗ.
    Αλλά μήπως το έχεις κ εσύ
    σε σταθερή πορεία το μυαλό ;;;
    Όχι έχεις χάσει κ εσύ τον
    μπουσουλα...

    Φτιάξε τα μηχανήματα σου
    τα θέλω γερά
    Αχ χαρά μου μ αυτά που γράφω
    εγώ θα γίνουν οι εκλογές κ
    πρέφα δεν θα πάρω
    κ καλά θα κάνω εκτός αν
    διαταγή πάρω Αφέντη μου
    από σένα να ψηφίσω .

    Η Σκλάβα σου.
    !^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος3/5/19 16:01

    Κυρ Λάμπρο μου τα έμαθες τα
    νέα ;;;
    Ο Τζανακο κ η Αχτσιογ πάνε
    για γάμο ...
    Λες να κατάλαβαν τι τους
    περιμένει ;;;
    Γιατί οι Αριστεροί από παλιά
    όταν δεν είχαν τι να κάνουνε
    κλειδωνονταν σε σπίτια κ
    "άρχιζαν την άλλη δουλειά "
    Κ με μεγάλη επιτυχία ...

    Αυτό που δεν μπορείς εσύ .

    Υ.Γ.
    Χαιρετισμούς στον"Γιακουμή "
    Του εύχομαι
    Καλή Ανάσταση .
    !^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος3/5/19 18:17

    Salamis News
    Πρός τον κύριο Λαμπρό
    Ευχόμαστε να λειτουργήσουν γρήγορα τα ντεκ.
    Με συντροφικους χαιρετισμούς όλα τα παιδιά από τον Πειραιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος3/5/19 18:27

    ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗ
    να το ανεβάσεις .
    Ευχές σου έγραψαν δεν σ έβρισαν.
    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΈΠΕΙ Ν
    ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.

    Δικά σου λόγια.
    !^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος3/5/19 21:45

    Πωπωωωωωωωω
    κ πάλι
    Πωπωωωωωωωω

    Άνοιξες μανάρι μου
    Δόξα τω Θεώ ...

    Εντάξει τα ντεσιμπέλ ;;;
    Γράψε κείμενο ανάρτηση γράψε
    Έκτακτο Ανακοινωθέν
    Γράψε πουτανιαρη μου ότι
    γουστάρεις ...
    Κράτα όμως τα λογικά σου
    Διαγραφή σχολιασμων έκανες
    10 ας πούμε μόνο εγώ έγραψα
    3 παιδί μου ανέβασες στο
    λεπτό ...
    Αμέσως κ άμεσα
    παράπονο κανένα δεν έχω
    δεν σε αλλάζω με κανέναν
    εσύ ;;;
    Δεν με αγαπάς το ξέρω
    θέλεις μόνο να πεθάνω
    Μ αγαπάς
    "Συ δεν ήσουν που μου έστειλες
    γραφή με τ όνομα σου ότι το να
    μαλώνουν δύο άτομα είναι αγάπη
    ναι
    είχαμε αρπαχτει πολλές φορές "
    Θυσαυρε μου
    Τώρα όρκο βαρύ σου κάνω ...
    Διάβασε
    Δέχθηκα τηλ .
    Ντριν
    Απαντώ παρακαλώ ;;;
    Απάντηση
    Δεν μας λες κ εμάς τι έγινε με
    τον δικό σου ;;;
    Διαβάστε μαλακισμένα είπα .
    Πέρασε λίγη ώρα κ πάλι ντριν
    Κλπ...
    Λενε στην ουσία μας έγραψε
    ευχή του κάναμε πάσα
    αλλά πρέπει να εγκριθεί .
    Σωστός είπα.......καλά
    κάναμε κ εμείς που σε είχαμε
    σ ανοιχτή ακρόαση στα γραφεία
    της Νεολαίας
    Λέω φιλιά στον Σωτηράκη τον
    ηλίθιο
    Τώρα ενημέρωση γίνεται λέει
    ένας στην αριστερή φυλλάδα
    είν' εκεί η γυναίκα του
    Κουπετ...
    Άλλο σχόλιο θα λαμβανες
    χαρά μου απ' απ' εκεί μεριά

    Σε κούρασα συγνώμη αλλά πρέπει
    να γραφτεί η αλήθεια

    Όχι λέω ρε σεις σταματήστε
    Γιατί ;;;
    Υπάρχει θέμα ...ζημιά έγινε .

    Καλά είπε ο Σωτηράκης εμείς
    ακούμε το ραδιόφωνο ιδιαίτερα
    τα βράδια .

    Πες του δικού σου ότι το
    σχόλιο το γράψαμε τίμια γιατί
    το μπαρμπουτσαλο της ζημιάς
    εργάτες θα το φτιαξουνε...

    Υ.Γ
    Και έως τώρα εκεί είναι
    άτομα δικά μας για διαγρ...
    μιλούν κ περίπτερα εκλογών .

    Θα σου γράψω το τι μου έκαναν
    εδώ με μια φωτό
    Πανέξυπνα είν' κ ελπίζω μαζί
    μ αλλους γονιους κοκ...
    Να γίνουν Άνθρωποι ξανά .

    Πάντως παιδί μου πάλι φίρμα
    έγινες ...
    Κ αμερηστη η συμπαράσταση προς
    τ άτομο σου λαχτάρα μου .

    Δεν κοιμάσαι ακόμη ούτε εγώ
    έλα να το δω.
    Ευχαριστώ πολύ
    Η αγριοκοκκινοφραουλογατα σου.
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος3/5/19 22:31

    ΑΝΚΟΡΜΑΝ
    γιατί μου διέγραψες σχόλιο
    την ώρα που έγραφα;;;
    Από πάνω ήσουν καλέ πάλι ;;;
    Εγώ πουτανιαρη σε πάω
    αλλά δεν...
    Κατάλαβες .
    Φιλιά
    στα ντεκ.
    Η πιστη φίλη σου.
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος3/5/19 23:18

    Οσιομάρτυρας
    εγώ πάντα ...
    Γράψε μανάρι μου μια λέξη
    Θέλεις πάλι να γίνω ντιρλα
    ε;;;
    Όχι είμαι Κυρία εγώ
    δεν είμαι καμμία από τις
    πουτανες σου...
    Δώσε φιλιά στ άψυχα
    ηλεκτρονικά σου Κύριε Λάμπρο .
    Πώς τα κατάφερες έτσι σήμερα
    από τις φράουλες στην μουγκα;;;
    Να είσαι καλά αυτό αρκεί .
    Φιλιά .
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος4/5/19 09:25

    ΑΝΚΟΡΜΑΝ
    Καλημέρα.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και σε 'σένα και καλό Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/5/19 10:58

      Παγωμένη απάντηση
      σ' ευχαριστώ ..

      Κι εσύ να έχεις καλό
      Σαββατοκυριακο
      !

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος4/5/19 10:32

    Κόντε μου
    Καλημέρα σου έγραψα τι γίνεται
    μ εσένα ;;;
    Δεν πας καλά να το ξέρεις ...
    εγώ η αδελφή σου είμαι ρε
    πουτανιαρη που μ έχεις πάντα
    στην άκρη
    άσε που μόνο τα δικά μου
    σχόλια φαρμάκωνεις άσε που δεν
    γνωρίζεις αν όλα σου
    είν' καλά απλά το πιστεύεις ...
    Να πας να σου κάνει ευχή Ιερέας
    με την Αγία Λόγχη .
    Κ που είσαι σήκωσε ουδέτερη
    ανάρτηση γιατί εδώ δεν πάει
    άλλο στον Καραγκιόζη .
    Σ' ευχαριστώ να είσαι καλά .
    Η
    Αδελφή σου .
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος4/5/19 13:02

    Γιατί ρε μανάρι μου με κάνεις
    να βρίζω ανθρώπους ;;;
    Και διαγραφή πέφτει μόνο προς
    Δεξιούς ;;;
    Εγώ είμαι γέρο μου που ήθελες
    να έρθω στην υπογα...
    Γραπτώς με φτυνης κ εκεί θα
    έπεφτε ξύλο ;;;εγώ μανάρι μου
    δεν αστειεύομαι κατάλαβες ;;;
    Έμαθα κ τα"πωπωωω κ το μω λιψ
    κ μπακαουκες κ αναμουνου κ
    βλαμηδες κ χικ κ το νοθευμένο
    νευτι"
    Α ναι γιορτάζεις αύριο που
    είν' του άπιστου Θωμά
    Αλλά κ της Αγίας Ειρήνης ...
    Διπλή γιορτή ...
    Βοήθεια σου κ της θεια σου
    Σ' εμενα ρε μωρό όλες οι
    πίκρες;;;
    Δεν ζητιανευω λόγο καλό
    αυτό βγαίνει απ' τα μέσα τ
    ανθρώπου
    Τι με πέρασες ε;;;
    Άντε τώρα άντε χάρη σου κάνω .
    Η
    Φίλη σου .
    !
    La+a%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος4/5/19 14:49

    Τ αστέρι του βοριά
    Θα φέρει ξαστεριά ...
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος4/5/19 16:30

    Μπούλη μου
    που είσαι τώρα πες μια φορά
    την αλήθεια πες είμαι πίσω από
    την πουτανα την Ραλλία στα
    καφέ
    Πηδατην θα σου περάσει ...
    Ναι μάτια μου κ στο εύχομαι
    Ολοκαρδιως...
    Ποια άλλη βρεεεέεεεεε θα τα
    δεχόταν όλα αυτά εεεεεεεεε;;;
    Καμία .
    Να κάνεις ότι θέλεις σεβντα μου
    αλλά να γυρνάς κ στον όντα μου.
    Θέλεις να σε περπατήσω σήμερα
    το βράδυ σε στέκια αλλιωτικα ;;;
    Χαρά μου .
    Φιλικά
    Η
    Αδελφή σου.
    Εδώ στον Καραγκιόζη θα μείνω
    έως να ξεμουλαρωσης.
    Τι κάνει μάτια μου ο
    Γιακουμής;;;
    Έχω να τον δω απ' το ξημέρωμα .
    Φιλάκια .
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος5/5/19 13:23

    ΑΝΚΟΡΜΑΝ
    Καλησπέρα κ
    Χρόνια Πολλά σε όλους/ες.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος5/5/19 16:04

    Έλα μ@@ν@ στον τόπο σου ...
    Ευγνώμων προς την διακριτηκοτητα που πηγάζει από
    τα λεπτά ευγενικά σου χαρίσματα
    είδα χωρίς να γράψω την λέξη
    "παρακαλώ "το σχόλιο .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος5/5/19 19:21

    Μην μου γράψεις ότι άρχισα πάλι τ Αποκριάτικα
    ξέρω πέρασαν οι Απόκριες...
    Το "σπάνιο μυαλό είναι στην
    θέση του"
    Αλλά τα είδες τα χθεσινά τα
    ρεζίλια
    Η κακούργα μπροστά τους είναι
    έναν βαθμό κάτω .
    Όλοι στα καφέ αλλά κανένας προς
    το Μούλκι
    εκεί έγινε ξενάγηση μόνο για
    ένα άτομο γέρο μου μόνο.
    Ο Θεός να φυλάει ...
    Έπεσαν πάνω σε τραπέζι χάρτες
    του Νησιού στάμπα σε περιοχές
    Δεν στα γράφω όλα μαζί μη μου
    παθης τίποτα
    Καλέ κάνεις δεν πήρε πρέφα ;;;
    Περίεργο .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος6/5/19 14:55

    Ευχαριστώ πολύ που μου
    απαντησες
    Τι ευγενικό με υποχρεωσες...
    Σπαραγμός στην ψυχούλα μου .
    Αχ αυτές σε κατάντησαν έτσι
    αυτεεεεεεεεεες.
    Που να μη σώσουν να ξαναβρούν
    πελάτη .
    Κι αν βρουν να είναι οι πελάτες
    ίδια μούρη σαν κ αυτήν που με
    τρόμαξε ...
    Σου είπα ότι σε πάω πολύ ;;;
    Όχι δεν στο είπα .
    Ναι εγώ η αδελφή σου σε πάω
    πολύ αχχχχ.
    Αδελφέ μου.
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος6/5/19 18:44

    Φιόρε μου
    όλα καλά ;;;ναιιιιι είπες .
    Πες μου ο Γιακουμης δέχθηκε την
    προσφορά η κανει τον αδιαφορο;;;
    Μπορείς παρακαλώ πολύ να μου
    πεις γιατί ζαλιζης τους
    ανθρώπους ;;;
    Πάνω κάτω τους πας .
    Μας τελείωσαν οι υπ.δημ.συμβ .
    Δεν έχουμε άλλους ;;;

    Εσύ που έχεις νοσηρή φαντασία
    καψαλισες τον Γιακουμή
    Εσύ την έκανες την βοήθεια μα@@κ@α εσύ ...
    Για να πονώ εγώ που δεν τον
    ακούω
    Πες του τον αγαπάω κ τον
    φιλω στο τραύμα του.
    Εσυ γράψε ότι θέλεις αρκεί να
    είν' ολοκαρδιως .
    Ευχαριστώ .
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος6/5/19 19:49

    Θέλω να δω τους σχολιασμούς
    μου
    Πανσοφε κ την απάντηση του
    Γιακουμή ...
    Άντε γιατί θυμάσαι πως έγραφα
    εγώ κ τι γράφω τόσες μέρες ...
    Εσύ φταις ναι...

    Έγραψες δύο λέξεις
    1η ξεμάτιασμα
    2η άντρας Ιερέας γιοκ...

    Και να τ αποτέλεσμα ...
    Να είχες κάνει κ κάτι να έλεγα
    Γκολλλλλλ.
    Αλλά τίποτα .
    Φιλιά.
    Ο παραλίας .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος7/5/19 07:59

    Μενεξέ
    καλημέρα .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος7/5/19 11:58

    Μανάρι μου
    ξύπνα να δεις αυτό'διαφημιση
    θα τη σηκωσης κ εσύ ;;;
    Σήκωσε την.
    Ίσες ευκαιρίες για όλους μου
    έγραψες
    ακόμη κ γι αυτούς ...
    Ναι ε;;;
    Κάντο κ αυτό το θαύμα κ σε
    τελείωσα
    αλήθεια σου γράφω βρεεεεεεε
    τραβάω πολλά βάσανα πολλά
    απ' όλους κ εσύ δεν το
    καταλαβαίνεις δεν υπάρχει ίχνος
    συμπαράστασης γραμμένη μ έχεις.
    Ας είσαι καλά.
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος7/5/19 17:10

    Είσαι καλά ΑΝΚΟΡΜΑΝ τι έχεις
    σήμερα ;;;δεν θέλεις να γράφω ;;;
    Καλά .
    Εγώ εύχομαι να είσαι καλά κ
    να είναι όλα καλά με την ζημιά
    που έγινε .
    Αν έγραψα κάτι που δεν έπρεπε
    συγνώμη .
    Σ' ευχαριστώ .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος7/5/19 18:32

    Εγώ σου γράφω πάλι ναι εγώ ...
    άνοιξες άρα είσαι καλά κ
    άδικα μ λαχταρησες κ πήγε η
    Καρδιά μου στην Κούλουρη.
    Για πόσο ;;;
    Καμμία ωρίτσα η έβαλες κλειδαριές στις πόρτες κ έγραψες πάνω σε σημαία από
    νάυλον "μην ενοχλείτε τώρα θα
    δοκιμάσω αν μπορώ να ολοκληρώσω
    ευχαριστώ "
    Εμένα με νοιάζει τι κάνει ο
    Γιακουμης μου.
    Τόσες μέρες πέρασαν νέα του
    δεν έχω...από σένα ...
    Πωπωωω πωπωωω μανάρι μου
    άνοιξε βρε τα μάτια σου μάλλον
    σήκωσε τα από τις αλανιαρες
    κ δες κ προς τα εδώ.
    Κ που είσαι ;;;
    Τέλος οι φράουλες τέλος
    κανένα ακτινίδιο μόνο κ αυτό
    με το ρεγουλο.
    Δεν μπορείς να πεις όχι δεν.
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/5/19 20:16

      Παιδί μου παράξενο
      στείλε γραφή που δεν θα
      στείλεις το ξέρω αλλά
      ελπίζω
      Ναι ναι ελπίζω ότι δεν
      με ξέχασες κ ας είσαι
      χωμένος στο πηγάδι της
      πουτανας
      Αυτό το είχα ακούσει στην
      Αμβέρσα
      Ότι "αυτές το έχουν μεγάλο
      σαν το στόμιο των πηγαδιών
      βάθος έως κ κολύμπι κάνεις
      εκεί "
      Πρόσεξε μωρό μην ωξω κ
      μακριά πνιγμός σε βρει...

      Έτσι είπε ο άνθρωπος κ
      συνεχεισε...ρε με πόσους
      έχει πάει αυτή κ της το έκαναν έτσι ;;;

      Γι αυτό σου λέω παιδί μου
      αυτές δεν είναι για εσένα
      Έκανες το κέφι σου πέρασε
      το δικό σου κ ποτέ ξανά .
      Το χρωστάς στον εαυτό σου .
      Ναι
      ΑΝΚΟΡΜΑΝ γιατί εσύ είσαι
      Άρχοντας ...
      Άνοιξε μάτια μου τα σχόλια
      τι διάολος σε καβάλησε κ τα
      έκλεισες ;;;
      Δεν βλέπεις δεν αισθάνεσαι
      τίποτα κατά διαόλου κ πιο
      πέρα πάμε ...
      Έως πότε θα είσαι ανοιχτός
      σήμερα ;;;
      Η αυτό ήταν ;;;όχι σε
      ρωτώ για να ξαναπιάσω τα
      βελάκια .
      !^^^%

      Διαγραφή
  37. Ανώνυμος9/5/19 11:59

    Θα κάτσω σπίτι, θ’ αράξω σπίτι
    λοιπόν απόψε δεν πρόκειται να βγω
    Θα κάτσω σπίτι, θ’ αράξω σπίτι
    κι άμα πεινάσω τηγανίζω καν’ αυγό

    Και όταν ακούω να χτυπάει το τηλέφωνο
    θα το κοιτάζω και δε θα απαντώ
    γιατί όταν χτυπάει το τηλέφωνο
    εννιά φορές στις δέκα είναι για κακό
    γι’ αυτό
    Θα κάτσω σπίτι, θ’ αράξω σπίτι
    οχυρωμένος κι από μέσα το κλειδί
    Θα κάτσω σπίτι, θ’ αράξω σπίτι
    γιατί αυτό το έργο το `χω ξαναδεί

    Θα κάτσω σπίτι, θ’ αράξω σπίτι
    σεισμός να γίνει, δεν πρόκειται να βγω
    Θα κάτσω σπίτι, θ’ αράξω σπίτι
    κι ας με ξεγράψουν τα ρεμάλια απ’ αρχηγό

    Γιατί άν βγω θα προκύψει κανά μπλέξιμο
    κι ένας Θεός ξέρει που θα κοιμηθώ
    και όπως λεν κι οι ινδιάνοι για το μπλέξιμο
    εννιά φορές στις δέκα είναι για κακό
    γι’ αυτό
    Θα κάτσω σπίτι, θ’ αράξω σπίτι
    και δε σκοπεύω από δω να κουνηθώ
    Θα κάτσω σπίτι, θ’ αράξω σπίτι
    θα βάλω βίντεο και θ’ αποβλακωθώ

    Και όταν ακούω να χτυπάει το τηλέφωνο
    θα το μουτζώνω και δε θα απαντώ
    γιατί όταν χτυπάει το τηλέφωνο
    εννιά φορές στις δέκα είναι για κακό
    γι’ αυτό
    Θα κάτσω σπίτι, θ’ αράξω σπίτι
    από δω μέσα δεν πρόκειται να βγω
    Θα κάτσω σπίτι, θ’ αράξω σπίτι
    άμα με δεις στο δρόμο πέτα μου έν’ αυγό
    άμα με δεις στο δρόμο πέτα μου έν’ αυγό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος12/5/19 11:40

    ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΝΚΟΡΜΑΝ
    άνοιξε καμμία ωρίτσα του Θεού
    κάθε μέρα να γελάμε ...
    Λίγες μέρες μείνανε ακόμη .
    Ευχαριστώ υγεία να έχεις .
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.