Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

11 Απρ 2019

Στεργιάννα ΓΙΑΦΕΝΤΗ, οι σκέψεις και τα ”θέλω” μιας υποψηφίας Δημοτικής Συμβούλου Σαλαμίνας με τον συνδυασμό ”Δυνατός Δήμος” του Δημήτρη Ελευσινιώτη


·       Έχετε αναλογιστεί ποτέ πραγματικά, ποιες αλλαγές μπορούν να αλλάξουν την ποιότητα ζωής μας;
·        Έχετε ποτέ αξιολογήσει τα «θέλω» σας;
Διότι……
Θέλω να… περπατώ σε πλατιά, καθαρά, καλλωπισμένα και «ελεύθερα» πεζοδρόμια.
Θέλω να….κάνω βόλτα  στο νησί μου, όγκους σκουπιδιών(παντός είδους) που το κοσμούν.
Θέλω να…έχω ανοικτούς  χώρους αναψυχής, για να βρίσκομαι με τους φίλους μου.
Θέλω να….βλέπω τις πλατείες και τις παιδικές χαρές, εύχρηστες, ακίνδυνες, καθαρές, χρηστικές και γεμάτες ζωή.
Θέλω να…μπορώ τους καλοκαιρινούς μήνες να περπατώ στη παραλία με ασφάλεια.

Θέλω να…δω την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ανάπλαση και ανάδειξη  του ιστορικού κέντρου της Σαλαμίνας.
Θέλω να…έχω επιλογές γύρω από τη διασκέδασή και την ψυχαγωγία και να  μην αναγκάζομαι να φεύγω  από τη Σαλαμίνα, λόγω έλλειψης αυτών.
Θέλω να…αισθάνομαι περήφανη που είμαι από τη Σαλαμίνα και να μην νιώθω ντροπή και θυμό από τις επιλογές των «λίγων».
Θέλω να…μην «πονάει» το αυτοκίνητό μου(και η τσέπη μου) όταν κυκλοφορώ ακόμα και στους «νεοασφαλτοστρωμμένους» δρόμους (δεν συζητάμε για το περιφερειακό οδικό δίκτυο-πόλεις σε τριτοκοσμικές χώρες ίσως έχουν καλύτερο).
 Θέλω να…έχω όλες τις Δημόσιες Υπηρεσίες στο νησί, σε πλήρη λειτουργία.
Θέλω να…έχω οργανωμένο και στελεχωμένο από προσωπικό, Κέντρο Υγείας.
Θέλω να….
Θέλω να…..
Θέλω να…..γίνουν αλλαγές, ώστε να μου προσφέρουν μία ποιοτικότερη καθημερινότητα, έξω από προβλήματα, συμφέροντα και γκρίνιες.
Πραγματικά, αυτά δεν είναι κάποια από τα «θέλω» όλων των συμπολιτών μου;
Γι’ αυτούς τους λόγους, στηρίζουμε για Δήμαρχο την υποψηφιότητα του Δημήτρη Ελευσινιώτη, για έναν «Δυνατό Δήμο».
Δεν υπόσχεται λύσεις….τις έχει!!!!                  Διότι… «Πρώτος Πολίτης…ο Δημότης».
Για να αναδείξουμε το Πολιτισμό                    Για να αλλάξουμε την καθημερινότητα…
Για να κάνουμε το «Πολιτισμό τέχνη της Καθημερινότητας»
Έφτασε λοιπόν η στιγμή που τα «θέλω» μας να γίνουν πράξη!!!
Θέλω να …ζήσω ΕΔΩ!!!!!!
Στεργιάννα Γιαφεντή  Υπ.Δημοτική Σύμβουλος

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος14/4/19 14:39

    Τρεις φορές σου έχω γράψει κ
    τώρα είναι η τέταρτη.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ.

    Σου είχα γράψει κ σου γράφω
    χαμογελαστος άνθρωπος καλός
    άνθρωπος ...

    (Το βλέπει αλλά θέλει να έχει
    την αποκλειστικότητα).
    Σου εύχομαι υγεία .
    Γειά σου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος17/4/19 18:38

    Καλό απόβραδο χαμογελαστό
    πρόσωπο.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.