Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

6 Ιουλ 2019

Γιάνης Βαρουφάκης, στο Κανάλι Ένα 90,4 και στην εκπομπή «Η επιστροφή του ρεπόρτερ» με τον Πέτρο Κασιμάτη


Με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο απέκλεισε συνεργασία με τη Νέα Δημοκρατία ο Γιάνης Βαρουφάκης, εφόσον το κόμμα του εισέλθει στη Βουλή.
«Δεν υπάρχει περίπτωση να δώσουμε ψήφο εμπιστοσύνης» είπε στο Κανάλι Ένα 90,4  και στην εκπομπή «Η επιστροφή του ρεπόρτερ» με τον Πέτρο Κασιμάτη, ο επικεφαλής του Μέρα 25, εκτιμώντας ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη θα είναι όχι απλώς επιζήμια για τους πολλούς αλλά καταστροφική για την πλειοψηφία αυτών που θα την ψηφίσουν.

Σύμφωνα με τον κ. Βαρουφάκη, «το διακύβευμα είναι η διεξαγωγή ενός μονομέτωπου ανένδοτου αγώνα εναντίον αυτής της παρασιτικής ολιγαρχίας – όπως χαρακτηριστικά είπε – που ο κ. Μητσοτάκης ευελπιστεί να χτίσει πάνω στο υπάρχον πλαίσιο του 4ου μνημονίου».

22 σχόλια:

  1. Ανώνυμος7/7/19 09:18

    Μπράβο γροθιά η αριστερή Βαρουφάκαινα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/7/19 13:07

      Εδώ
      μου "έφαγες"σχόλιο σήμερα το ξημέρωμα.Να έχεις καλή
      χώνεψη.

      Διαγραφή
    2. Τα σχόλια δεν τρώγονται, δες εσύ τι έκανες με τα κουμπάκια σου

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος9/7/19 16:45

      Μμμμμμ
      Πάλι "μούρη "πουλάμε πάλι ;;;
      μια χαρά είν'το "κουμπάκι "
      μου γενικώς κ όλα τα
      "κουμπάκια"μου...
      εσύ είχες αφήσει μόνη την
      ηλεκτρονική εφημερίδα σου
      η
      κατά το πώς το συνηθίζεις
      είχες "αποκοιμηθεί"πάνω της
      ΧΑ κ ΧΑ
      Ήρεμααααααααα...
      αλλαγή άποψης Αφεντικό ;;;
      Δικά σου λόγια
      - γράψτο ξανά το έφαγε η
      μαρμάγκα -
      Έχω δίκιο ...κ σ ευχαριστώ
      που μόνο εμένα έχεις ...
      "μια στο καρφί κ μια στο
      πέταλο "
      Καλά να είσαι ...κ εγώ καλά
      είμαι κ ευχαριστημένος να
      είσαι που η φίλη σου με
      ευκολία ξεπέρασε την όχι
      σωστή της"αδυναμία "προς
      τους γέροντες.
      Άιντε κ όταν καμιά φορά
      ξεπαιρνω το όριο ξέρεις εσύ
      κ συγχωρείς ...
      ως "ηγούμενος "εδώ μέσα .
      Την ευχή σου.
      !

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος10/7/19 03:50

      Καλημέρα
      σεβασμιε γέροντα ηγουμενε
      κ στο ηγουμενείο σου...
      την ευχή σου ζήτησα κ δεν
      μου την έδωσες ...
      τώρα είναι η ώρα του όρθρου
      συχωραμε που διέκοψα την
      προσευχή σου
      αλλά γι'αυτό σε διέκοψα για
      να παρακαλέσεις τον Ύψιστο
      κ για εμένα ναι την δούλη
      του για ένα και μοναδικό
      λόγο
      να εισακουστούν και όλες οι
      δικές μου προσευχές για να
      μην πέσω σε αμαρτωλές...
      σκέψεις
      είχαν φύγει ξαναγύρισαν
      όμως πιο έντονες ...
      Έλεος ζητώ και παράλληλα
      όλα τ αμαρτωλά κ τ άνομα .
      Εγκράτεια έχεις πράος είσαι
      κατάλαβες πιο πολλά απ' ότι
      σου έγραψα
      Δεν κάνω αστεία με τα Θεία
      ποτέ πιστεύω πιστεύω και θα
      πιστεύω αρκεί να μην με
      ενοχλεί ο εωσφορος ...ναι
      αλήθεια σου λέω
      έτσι στα καλά καθούμενα
      τσουπ νάτος
      τι κάνει ο Διαχειριστής σου
      μου λέει
      λέω καλά πολύ καλά είναι
      ε πως να μην είναι απαντά
      του χεριού του είσαι μια
      στα πάνω μια στα κάτω σε
      πάει ...
      φύγε διάβολε του λέω
      φεύγω αλλά θα έρθω ξανά λέει ...
      Στα κομμάτια να πας του
      λέω
      εγώ εδώ είμαι μια χαρά και
      πουθενά αλλού δεν θα είμαι
      καλύτερα κλπ...
      Αυτά κ μη χειρότερα
      Λοιπόν σου ζητώ κ με πολύ
      ευγενικό τρόπο κ πάλι την
      ευχή σου
      "κ εσύ έχεις πέσει σε λάθη
      να τα λέμε κ αυτά κ λίγο
      πολύ ξανά πέφτεις "
      Γέροντα σταματώ γιατί θα
      γράψω ουουουυυυυουυυυ κ τι
      θα γράψω.
      Καλημέρα την ευχή σου
      κ όλα καλά θα πάνε σου
      έχω εμπιστοσύνη
      Ευχαριστώ
      η
      Φίλη σου.
      !

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος10/7/19 09:51

      Ωχου
      δεν έδωσες την ευχή σου
      γέροντα άρα κατάρα μ έχεις
      ρίξει θα την διώξω εγώ όπως
      έδιωξα κ τον Εωσφόρο...
      κοίτα να σώσεις τώρα εσύ την ψυχή σου γιατί πέφτεις
      σε λάθη τι έχεις πάθει με
      πικρενεις κ πρέπει να σε βρει τιμωρία σοβαρή...
      Καλημέρα.
      !

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος10/7/19 12:16

      ΑΝΚΟΡΜΑΝ
      και καλέ μου Φίλε πόσο
      λάθος έκανα που όσες
      συμβουλές μου εδεινες τις
      περνούσα με αδιαφορία και
      λίγο πείσμα το ομολογώ ...
      έδιωξα τους διαβόλους και
      αν τυχόν με πλησιάσουν ξανά
      θα τρέχουν να κρυφτούν και
      δεν θα προλαβαίνουν διότι η
      εκμετάλλευση είναι έως ένα
      ορισμένο σημείο ανεκτή χωρίς συγκατάθεση ...
      Κατάλαβες πολύ περισσότερα
      απ' ότι έγραψα και σε
      ευχαριστώ ζητώντας σου
      μια μεγάλη ΣΥΓΝΩΜΗ και να
      ξέρεις ότι η υπομονή μου
      έλαβε τέλος και θα τους
      τσακίσω με νόμιμο τρόπο αν
      θίξουν το ίδιο θέμα.Επισης
      σ' ευχαριστώ που τότε
      κράτησες ουδέτερη στάση και
      είμαι σίγουρη ότι θα είχες
      προσευχηθεί να μην "έφευγε"
      άλλη ζωή από την οικογένεια
      μου.
      Να είσαι καλά.
      !

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος10/7/19 17:19

      Φίλε
      τι λες πάμε για χαμόγελα;;;
      είπες ναι...ευχαριστώ πολύ
      να είμαστε όλοι/ες καλά
      "ξόδεψα αρκετή θετική
      ενέργεια για ανούσιο
      θέμα"
      Υ.Γ.
      Όσο θέλεις θα είμαι εδώ
      όποτε μπορώ με το αστείο
      σοβαρό καυστικό σχόλιο μου
      Θα έχεις απόλυτο δίκιο αν
      μου τα "χωσεις"
      Τι δουλειά είχα εγώ και
      μπλέχτηκα με το φτηνό
      και τ ασήμαντο ε;;;;
      Ας πάνε στο διάολο όπως
      πήγαν...κ θα πάνε κ άλλο.
      Φιλί
      η
      φίλη σου.
      !

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος10/7/19 18:34

      Ανεβάσαμε
      Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
      Μουσική: Λίνα Νικολακοπούλου
      1η ερμηνεία: Λίνα Νικολακοπούλου
      Ανεβάσαμε την τέντα στο μπαλκόνι,
      ανεβάσαμε και λίγο τα ρολά.
      Κι ένας ήλιος στο δικό σου παντελόνι
      κάτι μου `κανε και γέλασα τρελά
      και τραλαλά και τραλαλά.

      Δε με νοιάζει που τραβάμε και πώς ζούμε,
      δε με νοιάζει που δεν κάναμε λεφτά.
      Την αγάπη μια ζωή θ’ απομυζούμε
      και στους δρόμους θα φιλιόμαστε κλεφτά.

      Ανεβάσαμε την τέντα στο μπαλκόνι
      κι όλα, μάγκα μου, ωραία και καλά.

      Ανεβάσαμε στ’ αμάξι την κεραία,
      ανεβάσαμε και τ’ άστρα στο καπό.
      Κι όπως ψάχναμε τα λόγια τα μοιραία
      κάτι μ’ έπιασε και σου `πα "σ’ αγαπώ"
      και πω πω πώ και πω πω πώ

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος8/7/19 18:52

    Εσύ είπες αργά χθες το βράδυ
    ότι θ αρχίσεις τον νέο ανένδοτο
    αγώνα "ως άλλος Γέρος της
    Δημοκρατίας "
    για να του κάνεις την ζωή πιο
    δύσκολη κ την πορεία του προς
    την νέα του"εργασία "

    Καβάλησε το δίτροχο όχημα σου
    κ ξεσκίσου στα ουαουουαουουαου
    ανά την επικράτεια ...
    Ανοιχτό το Κοινοβούλιο κ το
    θέρος
    παρ ολίγον η Μπαλατσινού στο
    Άμυνας ...τώρα λένε στην Υγεία
    α είπε κ γουστάρει άνοιγμα προς
    την κεντροαριστερά Φωφαρα την
    λένε γνωστή σου είναι τρέξε ...
    Γιατί μέσα σε λιγότερο από 24
    ώρες σου έκανε εσένα την ζωή
    κόλαση ...
    Δεν θα μπορείς να πηγαίνεις
    ούτε για Σαββατοκύριακο στο
    φτωχικό σου στην Αίγινα καλέ μας ουαου...
    Ας την Δανάη να πάει ...εσύ
    φέρε από την Αυστραλία την
    κόρη σου Ξένια για συντροφιά
    "κ αν παρη η Μπαλατσινού την
    υγεία "θα της γιατρέψει κ τον
    στραβισμο
    Πάτα κ φρένο απότομα όπου δεις
    τον Άδωνι μήπως κ φοβηθεί κ
    σταματήσει να λέει αυτά που δεν
    πρέπει να λέει...
    Είδες κ η Ραλλία ;;;μέσα σ ένα
    μήνα μπήκε μ όλη τη εθνική οδό
    στην Βουλή ενώ εσύ αγκωμαχησες
    κ πάλι καλά να λες...
    Μη βρίζεις την αριστερά σαν
    πρωτάρης κάνεις Γιάνη αφού
    γνώστης είσαι...

    Να κάνεις ανένδοτο κ για κάτι
    μικρά αντικείμενα στο σπίτι στα
    Χανιά...
    είν' κληρονομιά είπε ο μέγας
    γκαντεμης από προγόνους
    εγώ λέω αγορασμενα είν' από
    τουριστικά
    αλλά όλοι στα Χανιά ακόμη κ
    ταρίφα να ρωτήσεις θα πει...
    είν' απ' το Μαράθι το Καλάμι
    από Καλούς Λιμένες κλπ
    κ οι δύτες από Σφακιά γενιά κ
    γενιά ...
    Δεν σε στεναχωρώ άλλο την
    έχεις κ εσύ την...ευαισθησία
    Καλή τύχη
    Γιάνη.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος12/7/19 14:08

    Ουαου βλέπεις κ συ τι γίνεται
    ξανά εδώ
    τα "φόρτωσε όλα στον κόκορα "
    Ο Capo...
    μια ανάρτηση το πρωί κ καμιά
    το βράδυ τι να κάνουμε απλά
    τίποτα δεν μας "πέφτει λόγος "
    Ας είναι καλά.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος13/7/19 19:28

    Μην την ψάχνεις φίλε
    θα ελεγχθείς
    εδώ είναι ο controller της ψυχής
    ούτε μια λέξη, ούτε μια σκέψη
    μέχρι να φέξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος14/7/19 01:29

    Καλημέρα σε όλους/ες
    και Καλή Κυριακή.
    ^%!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και σε σένα, καλή συννεφιασμένη Κυριακή

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/7/19 10:22

      Capo
      που την είδες την συννεφιά
      χαρά Θεού είναι και αυτή η
      Κυριακή και όλες οι άλλες .
      Εκτός αν η ψυχή σου έχει
      συννεφιά Βλάμη
      Χαμόγελα όχι απαισιοδοξία κ
      όλα μάγκα μου ωραία κ καλά.
      ^%!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος14/7/19 11:13

      Υ.Γ.
      Όταν πας σε ψυχολόγο θα
      σου εξήγηση ότι δεν πρέπει
      να τα βλέπεις όλα μαύρα
      γιατί το ξεκωλο η Πάολα
      δεν έβγαλε το νυχτοκαματο
      λόγω ισχυρής βροχόπτωσης
      στο Δρέπανο Κορινθίας και
      έχασε χιλιάδες ευρώπουλα
      και άλλα τόσα γαρουφαλα με
      αυτό το σπάνιο άρωμα που
      διοχετεύεται από κοιμητήρια
      το που@@ν@@ι σου θα έπνιγε
      πάνω από χίλια λιγουρια...
      Capo
      μην στεναχωριέσαι και αυτό
      το γυναιο που λαχταράς με
      τόσο μένος θ ανοίξει τα
      πόδια και θα εισπράξει πολύ
      περισσότερα
      Κοίτα να λυτρωθείς από τα
      άνομα και τα παράνομα και θα έχεις λευτεριά από τους
      δαίμονες που είναι μέσα στο
      σώμα σου και κυρίως στις
      σκέψεις σου...προσευχησου
      και θα φύγει το σύννεφο
      μόνο ο ήλιος θα οδηγεί τα
      βήματα σου.
      Περαστικά.
      ^%!

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος14/7/19 01:42

    Για μια Ντολόρες
    Στίχοι: Άλκης Αλκαίος
    Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
    1η ερμηνεία: Δημήτρης Μητροπάνος
    Στις ανθισμένες κορυφές
    ζήτησες τη ζωή σου
    στ’ άστρα της γης και τ’ ουρανού
    το φως του παραδείσου
    χαράζει η μέρα σαν γυαλί
    στην κόψη κόβεις βόλτες
    παρέα με λαθρόβιους
    πότες και μηχανόβιους
    παράταιρους ιππότες

    Στου αιώνα την παράγκα
    στρώσε τ’ όνειρό σου μάγκα
    με βρισιές και προσευχές
    και της μάνας τις ευχές
    Στου αιώνα την παράγκα
    στρώσε τ’ όνειρό σου μάγκα
    στα κρυφά και ταπεινά
    ψάξε τα παντοτινά

    Για μια Ντολόρες χάραξες
    το δέρμα σου μια νύχτα
    και το κορμί σου κάρφωσες
    στου φεγγαριού την πίστα
    Μ’ άφιλτρο τώρα κι αλκοόλ
    τσακίζεις τη φωνή σου
    ληστής, Πιλάτος και Χριστός
    εκεί που στάζει ο Θεός
    θ’ απλώσεις τη ζωή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος14/7/19 23:55

    ΑΝΚΟΡΜΑΝ
    και καλέ μου φίλε
    από σήμερα μόλις πει "γειά "
    η "Συννεφιασμένη Κυριακή "
    σου ορκίζομαι στις ψυχές που
    έχω χάσει,στην τιμή και την
    αξιοπρέπεια μου,ότι ποτέ πια
    δεν θα ξανά γράψω για θέματα
    που αφορούν την πολιτική ζωή
    της Σαλαμίνας και της Πατρίδας
    μας.
    Δεν μπαίνω πάλι σ αυτό το
    "τρυπάκι"
    Εμένα με αφορά η ηρεμία και η
    πρόοδος της Ελλάδας και όχι ο
    Εωσφόρος και οι "αναταράξεις "
    που τον ακολουθούν.
    Ακόμη και προκλήσεις να δεχθώ
    δεν θα απαντήσω.
    Μόλις πάμε να πάρουμε μια ανάσα
    έρχονται τα πάνω κάτω και αυτό
    δεν το αντέχω,όπως νομίζω ότι
    ούτε και η πλειοψηφία του
    Ελληνικού λαού ,και εσύ ακόμη
    γιατί όχι;;; ποιός είναι αυτός
    ο άνθρωπος που αντί για μια
    σωστή πορεία της Χώρας μας θέλει την διχόνοια;;; κανείς.
    Η διχόνοια πάντα έφερνε τον
    διχασμό και ο διχασμός έχει και
    είχε καταστροφικά αποτελέσματα.
    Αφού λοιπόν θέλουμε να είμαστε
    πολιτισμένοι ως κάτοικοι της
    Σαλαμίνας και Έλληνες πολίτες
    πρέπει να διαφυλάξουμε την
    νομιμότητα και τα Ιερά και Όσια
    της Ελληνικής γης.Να μείνουμε
    μακριά από κάθε "ένταση "με
    στόχο το καλό και μόνο.
    Να ζητούμε την Βοήθεια του Θεού
    και να τον παρακαλούμε να μην
    μας εγκαταλείψει ποτέ.
    Στο έχω γράψει και άλλη φορά
    σήμερα ότι εγώ και πάντα με την
    δική σου συγκατάθεση θα συνεχίσω να γράφω το αστείο και
    σοβαρό σχόλιο μου χωρίς να
    δακρύζω άλλο με ότι ακούω να
    "έρχεται"θα προσεύχομαι και θα
    προσμένω καλύτερες ημέρες.
    Είσαι αρκετά έξυπνος και τίμιος
    Άνθρωπος και έχεις καταλάβει
    είδη ΑΝΚΟΡΜΑΝ τον λόγο για αυτή
    μου την απόφαση.
    Δεν είναι αδράνεια είναι πόνος.
    Εύχομαι υγεία.
    Σ ευχαριστώ.
    Η φίλη σου.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος15/7/19 00:53

    ΑΝΚΟΡΜΑΝ
    ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΜΕΝΕΞΕ
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ
    ΕΥΛΟΓΗΜΈΝΗ ΕΒΔΟΜΆΔΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.
    Να σου πω;;; είπες ναι σου λέω
    το ξέρεις ότι εχεις εκτός από
    σπάνιο μυαλό εντιμότητα και
    ήθος αλλά και κάτι άλλο που
    γι αυτό το "κάτι άλλο "πολύ σε
    ζηλεύουν;;;
    έχεις το πιο κολασμένο χαμόγελο
    και σ ευχαριστώ που μέσω των
    και γ@μ@ ηλεκτρονικών σου
    συστημάτων μου το χαρίζεις.
    Φίλε
    ξημερώνει μα κοιμήσου εσύ
    μεθάει η φιλία σαν το παλιό
    κρασί
    Η Χαρούλα το λέει σου είναι
    γνωστό.
    Φιλί αδελφικό.
    Και κράτα πάνω σου φυλαχτό και
    χάντρα μπλου.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος16/7/19 18:20

    Γιάνη
    Αίγυπτος ,Παλαιό Φάληρο
    Αυστραλία ,Αμερική ,Ευρώπη
    Αίγινα ,Βόρεια προάστια κλπ
    πρώην Καθηγητής σε πανεπιστήμιο
    του Σινδει,γέμιζε το αμφιθέατρο
    από νεαρές υπάρξεις "πριν πας
    εσύ άδειο "
    Πολύ χρήμα από την Αίγυπτο
    ύστερα Υπ.Εξωτερικης πολιτικής
    επεξες ξύλο με έναν του ΔΝΤ
    πήρες όμως εύσημα από τον
    mister aubi,πρώην καγκελάριος
    έκανες κόμμα δικό σου stop.

    Δεν κολλάνε τα ουαου τα δερμάτινα η μηχανή μεγάλου
    κυβισμού με την χθεσινή σου
    δήλωση
    "Παραμένω αγωνιστής , και
    Φιλελεύθερος κομμουνιστής "

    Τι θα λέει η Δανάη?
    που πρώτο γάμο είχε κάνει με
    τον Γιώργο Μομφεράτο γιο του
    Νίκου Μομφεράτου αδικοχαμένου
    εκδότη Απογευματινής και πολύ
    "προσωπικού ουουουουουου φίλου
    της Αλίκης "?
    Θα λέει στα παιδιά της στην
    κόρη σου,και στο δικό σας παιδί
    ότι έχετε πατριό και πατέρα
    ροκα που την είδε και λίγο
    κομμουνιστής θα πιει ασπιρίνη
    θα του περάσει και τότε θα
    καταλάβει ότι το κεφάλαιο δεν
    πάει ποτέ κόντρα στο κεφάλαιο ?
    Ντροπή σου Γιάνη να φέρεσαι
    κατά αυτόν τον τρόπο στην κόρη
    του Φαίδωνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος17/7/19 21:40

    9/7/19 15:10
    Έλεγες
    ότι τα σχόλια τα έφαγε η
    μαρμάγκα η ότι σου ξέφυγαν
    λόγω κεκτημένης ταχύτητας
    με το "ποδήλατο μου " τον
    Μάη,να κάνω ορθοπεταλιες κ
    όταν περάσουν οι εκλογές
    θα τα ξαναπούμε.
    "προσχεδιασμένη κατάσταση"
    από τότε με είχες - κόψει -
    από φίλη,το να επιτρέπεται
    να γράφω - τυπικό -
    γι αυτά και άλλα πολλά το
    γιατί το ξέρεις εσύ όχι εγώ.
    Άδικο.
    Έφταιξε η γραφή μου και τα
    κάπως μεγάλα κείμενα?
    Έφταιξε η αλήθεια?
    Φοβήθηκες κάτι καί τί?
    Δικό σου θέμα.
    Θα συνεχίσω για λίγες μέρες
    ακόμα με την άδεια σου δλδ
    όπως με τα "κληροδοτήματα "
    σιωπηρή αποδοχή ή όχι,
    έχεις διαβάσει τα πάντα και
    το "αντε"πήγε "αλλού"
    το σχόλιο δεν διεγράφη που σου
    ζήτησα,δεν ισχύει το - δεν
    γράφουν ημερομηνία ώρα το να
    σε "φωτογραφίζουν"ότι χειρότερο
    αν απαντήσω;
    και προκλήσεις πάλι, γιατί;
    "κομμάτια η ψυχή μου"
    Άδικο.
    Τόσα χρόνια εδώ "ξέρω τι γράφω
    η κάθε μέρα και μία χρονιά "
    ποτέ κανείς δεν είπε την λέξη
    που θέλει - δύναμη - την
    λέξη συγνώμη που στην εξήγησα .
    Μου "χρωστάνε" δεν "χρωστάω "
    Άδικο.
    Και όπως λες και εσύ
    "το άδικο δεν ευλογείτε"
    Υ.Γ
    και εγώ έχω κάνει "λάθη"
    πότε όμως δεν είχα φτάσει
    και δεν έχω φτάσει στ άκρα.
    "από εμένα και προς εμένα "
    Συγνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος17/7/19 22:45

    ...και προς Θεού
    άλλο το αστείο το δικό μου μαζί
    με το σοβαρό
    και άλλο το σοβαρό με λίγο
    αστείο δικό σου...
    η ΦΙΛΙΑ είν' ιερό πραγμα
    καμία άλλη ερμηνεία δεν κάνω
    αποδεκτή σ αυτή την λέξη
    ίσως με τα πολύ "καυστικά μου
    αστεία"παρεξηγήθηκα από εσένα
    και από άλλους ,εγώ ποτέ δεν
    σε παρεξήγησα
    το αντίθετο συνέβη ...
    έλεγα να πάλι ο Θεός έκανε το
    Θαύμα του
    μου "πήρε το Φιλαράκι " μου
    και τώρα μου χάρισε άλλο Φίλο
    άρα τα πάντα εν Σοφία Εποίησε.
    Ευγνώμων "στο άπειρο κενό "σου.

    Το μοναδικό λάθος μου που
    αναγνωρίζω είν' ότι έγραψα
    αρκετά προσωπικά
    θυμάσαι που σου είχα γράψει ότι
    μέσω της Αγίας Τερέζας της
    Σαλαμίνας και όχι της
    Καλκούτας ,μου εδωσαν τα τηλ.
    σου?χωρίς να τα ζητήσω χωρίς να
    την ξέρω ;
    θυμάσαι που σου είχα πει τι
    αξία έχει ένας σχολιαστής
    λιγότερο δλδ εγώ πάρε με τηλ.
    Τίποτα περισσότερο ...
    Αλλο τα λέω η τα λέει από το
    τηλέφωνο,και άλλο "βορρά στο
    πλήθος "
    Θα σου έδειξα να διαβάσεις τα
    βιβλία,τα κοσμήματα,ένα κάθε
    χρόνο προς τα έξω ,σχέδια είναι
    θα στα έστελνα κλπ.
    αυτά
    α ναι θα σου έδεινα τα κλειδιά
    για ήρεμες ώρες και μέρες στα
    Φουρνά ...εδώ τα δεινω σ άλλους
    θα γνώριζες τις υψηλές και όχι
    γνωριμίες μου το υψηλές σε
    εισαγωγικά ούτε οι ίδιοι/ες
    δεν θέλουν να ακούνε αυτή τη
    λέξη
    φωτό γράμματα που έμειναν
    κάποια στιγμή απείραχτα και
    "ζωντάνεψαν "την γνώμη σου
    για ότι συμβαίνει που ξέρω
    πριν συμβεί "
    Πότε δεν το επεξεργάστηκα
    ρώτησα και είπαν...άστο
    είναι καλό προλαβαίνεις το
    χρόνο τις χρονιές ,βοηθάς .
    Κλπ.
    Δεν είν' άσχημο αυτό που σου
    έγραψα
    το βοηθάς ...σημαίνει ότι
    πάντα έδεινα και όσο ζω θα
    δεινω...
    να γράψω πόσοι έχουν "σφραγίδες
    του boy;και ποιος είν' ο
    "σπαθατος"και ποιος τρώει μόνο
    μια φορά την ημέρα την ίδια
    πάντα ώρα ;
    Χαμός θα γίνει.
    Γειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.