Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

8 Ιουλ 2019

TO «ΕΓΚΛΗΜΑ» ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΚΩΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΑΚΗ ΧΑΤΖΗΠΕΡΟΥ


Από δημοσίευση στο προσωπικό Face Book του Μάνου Δερτούζου
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΑΚΗ ΧΑΤΖΗΠΕΡΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ Η ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΜΥΔΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
Με απόφαση της Περιφέρειας την 4 Ιουλίου 2019 ολοκληρώθηκε το «έγκλημα» στην παραλία των Βασιλικών με την έναρξη λειτουργίας της μυδοκαλλιέργειας
Επειδή το σχετικό έγγραφο της απόφασης υπογράφεται από τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Χατζηπέρο είναι εύλογη η ερώτησή μας, εάν στη προσφυγή οποία έγινε στο Συμβούλιο Επικρατείας για την λειτουργία της συγκεκριμένης Μυδικαλλιέργειας υπάρχει σχετική απόφαση.
Εάν δεν υπάρχει απόφαση του ΣτΕ τότε πάλι πρέπει να μάθουμε γιατί χωρίς την αυτή την απόφαση δόθηκε άδεια.

10 σχόλια:

  1. Ανώνυμος9/7/19 01:12

    Βάλαμε το λύκο να φυλάει τα πρόβατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/7/19 02:28

      Τι θέλει να πει ο"ποιητής "
      μη τον αρχίσω στις
      εκφράσεις που απαγορεύει η
      "ακέφαλη κεφαλή "
      εδώ μέσα ;;;
      Διάβασε κ εσύ που μας
      κάνεις παρέα στο ξενύχτι

      Ούτε με τον κυρ Μανωλάκη
      ούτε με τον κυρ "Τάκη "
      μια άποψη ήταν ...δλδ η
      αλήθεια για την"υπογραφή "
      Ηρέμησε
      Και κάνε τον Σταυρό σου.
      Γκαντεμια έπεσε πάνω μας.

      Είδες η Όλγα ;;;είπε όχι
      τι ανάγκη έχει την καρέκλα
      χ@@@#@ε...χα κ χα
      Καλά να είναι τα ξενοδοχεία
      τα καταστήματα χρυσού κ η
      γιαγιά Χρυσή Θεός σχωρεστην
      με τις συμβουλές της...
      Κόρη μου της είχε πει
      άνδρες γέροντες να παίρνεις
      για να μην δεις ποτέ κέρατο
      από κρι κρι στην κεφαλή σου

      Εσύ κ η προκάτοχος σου
      Ελισάβετ Τσαρλαμπα κλπ.
      Κ έτσι η Όλγα πήρε τον
      Μανωλιό τον Πανθαρουδακη
      εμ δεν θα της ρίχνει ίσαμε
      35χρονια;;;σίγουρα ...

      Κι εγώ είχα πολύ μεγάλη
      αδυναμία σ έναν γέροντα
      αλλά μου πέρασε.

      Ωραία είν' τα ξενύχτια με
      καλή παρέα κ διαφορετικής
      ιδεολογίας
      Για να υπάρχει αντίλογος κ
      όχι μονόλογος
      Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε ;;;
      Όλα στην "φορα"όλα .
      !

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος9/7/19 01:24

    Άι στο καλό ξημέρωμα κυρ'
    Μανωλάκη "ύστερα από ώρες σε
    εξωτική παραλία του Νησιού μας"
    για απολογισμό κ ανταλλαγή
    απόψεων για το διεθνές θέμα που
    προέκυψε ...
    τώρα μας έκανες να γελάσουμε

    Κύριε Μανωλάκη ο Τάκης είναι ο
    Χ"πεπες ;;;
    Ναι ο άχρηστος υπέγραψε διότι
    ως γνωστόν
    τα λεμόνια που έχει εις μεγάλην
    αφθονία πάνε πακέτο με τα μύδια
    ...τι να κάνουμε τώρα ε;;;

    Αυτό του είπαν αυτό έκανε .
    Δεν ήτο δική του απόφαση
    στο υπογράφω .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος9/7/19 11:14

    Το ηθικό πλεονέκτημα της πρώτης φοράς αριστεράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/7/19 20:02

      9/7/19 11:14.
      Έχεις όλο το δίκιο του
      κόσμου με της φράση που
      έγραψες
      Καλέ μου άνθρωπε συγνώμη .
      Ποιο ηθικό πλεονέκτημα και
      ποιο ήθος ποια αξιοπρέπεια
      ποια τιμιότητα;;;
      Ποιος κ ποιοί τα έχασαν
      και κύλησαν προς τα εκεί;;;
      Δεν απαντάς τι να πεις και
      εσύ και εγώ και άλλοι ;;;
      Άστα να πάνε στην ευχή του
      Θεού ολα.
      Σου ζητώ ξανά συγνώμη
      να έχεις καλό απόβραδο και
      Υγεία.
      !

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/7/19 20:45

      ΑΝΚΟΡΜΑΝ
      την επόμενη φορά να μου
      βάλεις την γέφυρα του
      Μανχάταν την έχω διασχίσει
      από Αστόρια έως Βαλτιμόρη .
      Την λατρεύω την Αμερική
      όχι όπως τότε που δεν
      πατούσε το πόδι μου σ αυτά
      τ αγια χώματα και έβλεπα το
      Στειντ Ντιπάρτμεντ από
      μακριά και το φασκελωνα...
      Έχασα και Έλληνες στο
      Ακρόπολις και στην Σπηλιά
      από ....
      Τραγουδοποιοί για τον άρτον
      τον επιούσιο
      σνομπαριζα κ εγώ κ άλλοι
      Ευγενικοί πρόσχαροι κ πολύ
      φιλόξενοι άνθρωποι οι
      Αμερικανοί και στο σύνολο
      ποιο σύνολο ;;;όλοι μας
      έχουν και αδυναμία και
      αναγνωρίζουν την απόσταση
      Λένε
      δεν μπορείτε εσείς να μας
      επισκεφθείτε ;;;κανένα μα
      κανένα πρόβλημα θα έρθουμε
      εμείς μαζί με κάποιους
      φίλους του στρατού γιατί
      πολύ μας"αλητεψατε την Γη
      μας"και όταν γίνεται ξανά
      Άνθρωποι και μαζευτεί το
      λουράκι που σας αφήσαμε
      κάποτε λασκα...φεύγουμε .
      Σκέψεις είναι μόνο καλή μου
      ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗ.
      Τώρα αν είναι και το θέλημα
      του Θεού ποιός μπορεί να
      πάει "κόντρα"μαζί του;;;
      Κανείς.
      Υ.Γ
      Να σου πω...
      αυτός ο καλός Κύριος που
      κάποτε μάλωνα μαζί του για
      την οδό Παπαμελετιου και την Via Giulio ...ο αυτός
      μωρέ ο συνταγματάρχης που
      τον έγραφα "δίοπο"ναι και
      μπράβο μου τον θυμήθηκα ο
      Ευαγ. Αθανασιάδης είν'
      "ευκαιρος για ρώτα τον σε
      παρακαλώ πολύ "
      Θέλω μια άμεση εξυπηρέτηση
      τα πηγαίναμε πολύ καλά πρίν
      "χαθεί"απ' εδώ για μάθε για
      μάθε...
      Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.
      ΠΑΡΑ ΠΟΛΎ.
      !

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος9/7/19 14:22

    11:14.
    Αν το σχόλιο σου απευθύνεται
    σ εμένα έπεσε στο "κενό"

    Εγώ άλλη "κατάθεση ψυχής "
    δεν θα "ρίξω στον Καιάδα "

    Αν σε περίπτωση που σε πείραξε
    το αστείο σοβαρό σου ζητώ για
    το "τυπικό της υπόθεσης "
    Συγνώμη ...

    Κ για να είμαι ακόμα πιο πολύ
    σαφέστατη μάθε ότι το μόνο που
    με αφορά είναι η ομαλή κατάσταση στην Χώρα μου κ να
    μην τεθεί ποτέ σε αμφισβήτηση
    η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ κ να μην καταληθει
    το ΣΥΝΤΑΓΜΑ κ η ΕΛΕΥΘΡΙΑ ΛΟΓΟΥ
    του κάθε ΕΛΛΗΝΑ κ ΕΛΛΛΗΝΙΔΑΣ

    Σ αυτό το ΕΛΕΎΘΕΡΟ σύνολο
    ανήκω κ εγώ κ οι επιλογές μου.

    Τα Ιστορικά κόμματα ποτέ δεν
    "καταρρέουν"
    - αναφέρομαι σε όλα -
    Οι εκάστοτε Ηγέτες έρχονται κ
    παρερχονται μαζί με λάθη ή όχι.

    Λίγοι κάνουν κ έχουν κάνει την
    "ανατροπή"όχι μόνο στην Ελλάδα
    αλλά κ ανά τον κόσμο

    Ο γνήσιος Ηγέτης ξέρει κ να
    κερδίζει κ να χάνει ξέρει να
    παλεύει πάντα για το καλό.
    Ο"δήθεν"ξέρει μόνο το συμφέρον
    του κ οδηγεί την Χώρα του σε
    πλήρη "διάλυση"αφεινοντας την
    στη μοίρα της...

    Δυστυχώς η ΕΛΛΆΔΑ δεν έχει
    "γλυκό ριζικό "ούτε είχε ποτέ .
    Μικρές ανάσες παίρνει κ τραβά
    ανηφόρες η εκ των "έσω" η εκ
    των "έξω" πρωταγωνιστών που
    κάθε φορά της"χαϊδεύουν τον
    αρχαίο αλλά πάντα επίκαιρο
    χιτώνα "της

    Μια "ματωμένο "κ μια λαμπερό .
    Κ ...ξανά φτου κ απ' την αρχή .

    Υ.Γ.
    Δεν έχω καμία όρεξη να σου
    κάνω μαθήματα καλής συμπεριφοράς ούτε πολιτική
    ανάλυση.
    Καλό σου απόγευμα.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/7/19 23:04

      Τι του έγραψα του ανθρώπου
      ολόκληρη "προκήρυξη"
      Αϊ στο καλό Συγνώμη καλέ
      μου άνθρωπε παρασύρθηκα ο
      έξω κ μακριά ήταν αυτός πού
      οδηγούσε το χέρι μου.
      Τώρα υποχρέωση έχω να σου
      δώσω αναφορά ...
      Εγώ που λες από μικρή ηλικία ήμουν αυτό που λένε
      "αγοροκόριτσο"διότι ανάμεσα
      σ αγόρια μεγάλωσα ξαδέλφια
      ένα κ ένα ήταν και είναι
      όλα "μπουμπούκια"
      "έφυγαν οι πιο μεγάλοι και
      οι πιο μικροί από τροχαία "
      εγώ κ οι άλλοι πως την
      γλυτώσαμε δεν ξέρω ...λίγες
      ήρεμες στιγμές γιατί είχα
      ανάπτυξη "άριστες σχέσεις με την Ασφάλεια Αθηνών "

      Με είχαν δόλωμα τα ξαδέλφια
      πέρασε κ αυτό κ μπλέχτηκα
      πρώτα με την ΚΝΕ
      μετά με τους Ρηγάδες
      το έχω ξαναγράψει αλλά στο
      οφείλω
      μετά λόγω γνωριμιών απ' όλα
      τα επαγγέλματα που υπάρχουν
      πήγα στο ΠΑΣΟΚ για χαβαλε.
      Τα τελείωσα όλο το "93 και
      ερριξα στα μούτρα μου πέντε
      φασκελα στ ανάποδα ...
      πήρες μια ιδέα ε;;;
      Μετά έκανα τσάρκες σ όλο
      τον κόσμο.
      Άλλα δεν σου γράφω γιατί
      τα έχω γράψει πολλές φορές
      κάνε "όπισθεν "περίπου τρία
      χρόνια κ θα βρεις το κατά
      80% αληθές βιογραφικό μου.
      Όχι ότι το υπόλοιπο 20%
      είν' απόρρητο αλλά λόγω
      ευαίσθητη κ γαϊδούρα που
      είμαι συγχρόνως άστο ...
      εδώ κ πέντε έτη ανάθεμα
      χώθηκε ο Κύρκος με την
      μορφή του Αλ6 στα σπιτικά
      μου λόγω ...εγώ ποτέ δεν
      πήγα στο δικό του...εδεινα
      εδεινα χρήμα ζεστό χωρίς να
      "πατω και ν ακουμπω στα
      λιμερια του'τους"
      Έγιναν και πολλά όχι λίγα
      και η ζωή μου κο.λα.ση
      εδειχνα κατανόηση κ δείχνω
      στα άτομα της οικογένειας
      μου...αλλά εγώ εδώ και καιρό είχα αλλάξει τον
      λόγο τον ξέρει ο"υπεύθυνος"
      εδώ μέσα είναι και κάνει κ
      τον αναίσθητο ...τα πήρα
      λοιπόν σήμερα ανάποδα και
      τους έκανα ξεφτίλα γιατί
      όπως κ να το δούμε το θέμα
      είν' από μόνοι τους ξεφτίλα
      και εγώ λυτρωθηκα άλλαξα
      απότομα Χριστιανέ μου δεν
      υπάρχει άλλη λέξη πήγα στο
      άλλο άκρο.
      Πολλά σου έγραψα να σεβαστείς παρακαλώ την
      αλήθεια του λόγου μου .
      Υ.Γ.
      Δεν μου λες εσύ μήπως είναι
      δικά σου τα ερωτήματα και
      σου απολογήθηκα πάλι;;;
      Όλα τα περιμένω από σένα
      όλα αλλά χαλάλι σου...
      Άιντε να μη χαθείς κ χαθώ .
      Καλό βράδυ.
      !

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος9/7/19 14:33

    Του κάτω κόσμου τα πουλιά
    Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
    Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής
    1η ερμηνεία: Γιώργος Νταλάρας
    Φαρμακωμένος ο καιρός παραμονεύει
    μες τα στενά του κάτω κόσμου να σε βρει
    και δεκατρείς αιώνες άνεργος γυρεύει
    την κιβωτό σου και το αίμα να σου πιει

    Σε καρτερούν μαστιγωτές και συμπληγάδες
    μες τα μαλάματα μια νύφη ξαγρυπνά
    κι έχει στ’ αυτιά της κρεμασμένες τις Κυκλάδες
    κι ειν’ το κρεβάτι της λημέρι του φονιά

    Κρυφά τα λόγια τα πικρά μες το κοχύλι
    κρυφά της θάλασσας τα μάγια στο βοριά
    θα σβήσει κάποτε στο σπίτι το καντήλι
    και μήτε πόρτα θα `βρεις μήτε κλειδαριά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος12/7/19 10:57

    Μη σε πιάνει κ εσένα ταραχή
    Κύριε Μανωλάκη διότι υπάρχει
    και ένας Θεός πάνω απ' το άδικο
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.