Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

10 Ιουλ 2019

Ευχαριστήριο Πολύζου Μαρία


Φίλες και φίλοι θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την στήριξή σας!!
Είναι πολύ τιμητική η θέση που μου δώσατε,  στην σειρά κατάταξης του ψηφοδελτίου του Κινήματος Αλλαγής, δεδομένου ότι ο χρόνος μου για προεκλογικό αγώνα ήταν μόλις 15 ημέρες.
Ήταν για εμένα ένα πολύ όμορφο ταξίδι. Γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους και έναν διαφορετικό προεκλογικό αγώνα, έντιμο με ποιότητα και ήθος.
Αυτήν την διαδρομή την κρατώ μέσα στην καρδιά μου και στο μυαλό μου όπως και την αγάπη που μου δώσατε μέσα από την στήριξή σας.
Ένιωσα μια μεγάλη αγκαλιά που όμοιά της σε κανέναν άλλον προεκλογικό αγώνα δεν ένιωσα.
Θα είμαι πάντα δίπλα σας, δίπλα στην Σαλαμίνα που γεννήθηκα, μεγάλωσα και αγαπώ, δίπλα στην β Περιφέρεια Πειραιά, δίπλα σε όλους τους ανθρώπους γιατί και ξέρω και μπορώ να προσφέρω.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.