Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

28 Νοε 2019

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΜΠΕΛΑΚΙΩΝ ΔΗΜΟΥ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η 9ης ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ       Αμπελάκια  26-11-2019
ΔΗΜΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ               Αριθ. Πρωτ. 20864
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΜΠΕΛΑΚΙΩΝ
Ταχ.Δ/νση: Σικίννου 2,Αμπελάκια
Τ.Κ. 189 02,Αμπελάκια               
ΤΗΛ.: (213)2060503                           
FAX.: (213)2060509     Π Ρ Ο Σ : Τα Μέλη του Συμβουλίου της
                              Δημοτικής Κοινότητας Αμπελακίων
K Ο Ι Ν : 1.  Δήμαρχο Σαλαμίνας
                              κ. Γεώργιο Παναγόπουλο
                              2. Αντιδήμαρχο Δ.Ε. Αμπελακίων
                                κ. Λένη Κωνσταντίνο     

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η
9ης ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ      
  
  Σας καλούμε να προσέλθετε στην αίθουσα συνεδριάσεων στο Δημοτικό Κατάστημα Αμπελακίων στις 2 Δεκεμβρίου 2019 ημέρα Δευτέρα και ώρα 18:00 μ.μ.  σε Τακτική Συνεδρίαση για συζήτηση και λήψη απόφασης στα παρακάτω θέματα ημερησίας διατάξεως:

1. Γνωμοδότηση για κενωθέν περίπτερο στο Καματερό Αμπελακίων.
2. Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις στην Δ.Κ. Αμπελακίων.
 
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΜΠΕΛΑΚΙΩΝ
          ΜΑΓΙΑΤΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ  

8 σχόλια:

  1. Ανώνυμος28/11/19 16:15

    Παρασκευή, 7 Δεκεμβρίου 2018
    Ανακοίνωση του Συνδυασμού "Το Ν.Η.Σ.Ι. μας" για την θέρμανση στα σχολεία


    Υ.Γ. Έχω δεσμευτεί δημόσια ότι ως Δήμαρχος την πρώτη φορά που θα αντιληφθώ ότι σε σχολεία θα στείλω σπίτι του τον πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής, γιατί θα έχει αποδειχθεί τουλάχιστον ανίκανος. Την δεύτερη φορά που θα συμβεί αυτό θα πάω σπίτι μου εγώ, γιατί θα σημαίνει ότι δεν ξέρω να επιλέγω ικανούς συνεργάτες.
    Έχω δεσμευτεί δηλαδή για το αυτονόητο...

    Γιώργος Θ. Παναγόπουλος
    Υπ. Δήμαρχος Σαλαμίνας


    27/11/19 17:07
    Κύριε Δήμαρχε πριν 20 ημέρες τα παιδιά έκαναν κατάληψη στα γυμνάσια για θέμα καθαριότητας που είναι σε άθλια κατάσταση
    Και παραμένει χειρότερη τα παιδιά μετά το σχολασμα μένουν και καθαρίζουν μόνα τους τις τάξεις
    Έχετε είδη ενημερωθεί αλλά δεν κάνετε τίποτα για αυτό το σοβαρό θέμα
    Εσείς δεν λέγατε θα παραιτησετε τον πρόεδρο τον σχολικών επιτροπών αν υπαρχει προβλημα και σε δευτερη φαση θα παραιτηθειται εσεις
    Τελικά τι απ όλα θα κανετε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/11/19 23:51

      Λύσαξες κι εσύ,στο στόμα την
      έχει την παραίτηση,αλλά για
      εκφοβισμό.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος28/11/19 21:54

    Τίποτα δεν θά κάνω,αφήστε με
    ήσυχο,γιατι εκτός από αυτούς
    που μ'έκαναν δήμαρχο με το
    ζόρι,και μ'έχουν στό χέρι,
    πρέπει μόνος μου να κοιτάξω
    ποιό σοβαρά θέματα,δλδ να
    μπώ στην σκέψη πολλών άλλων
    στο δημαρχείο μου,έχω κάποιες
    πολύ άσχημες πληροφορίες,και
    πρέπει να τις επαληθεύσω,ότι
    θα πετάξουν κάποια χελιδόνια
    γι'άλλη φωλιά.Θά μείνω μόνος
    μου και θα πιώ εγώ το σε βαρέλια το δηλητήριο,όχι σε
    ποτήρι.Δεν πάει άλλο,θέλετε
    να νοιάζομαι μόνο για την
    πάρτη σας,έ όχι,όχι,όχι,για
    εμένα νοιάζεται κανείς από
    εσάς;Προσευχηθείτε για τον
    έρμο δημαρχό σας,να βρώ την
    άκρη,τι σχέδια έχουν για να
    γίνω ρεζίλι,και μετά εγώ θυσία
    θα γίνω για σας.Είμαι σε τέτοια απελπιστική κατάσταση
    που έτσι μου έρχεται να χτιστώ
    από τώρα σε όποιον τοίχο βρώ
    μπροστά μου,σαν την Άντιγόνη.
    Με κάνατε να κλαίω τώρα,μέ
    λυγμούς μάνα μου θα με βρεί
    ή αυγή,αχάριστοι άνθρωποι,όλοι
    σας,εγώ θέλω το καλό σας και
    το δικό μου καλό,εμπόδια όμως
    μπροστά μου,να κλαίω πάλι,εγώ
    εγώ το λιοντάρι,ό βασσιλιάς
    της ζούγκλας.Άγιά μου Βαρβάρα
    κάνε το θαύμα σου,πάρε τον
    αέρα και στην θέση του βάλε μου μυαλό,κλαίω ξανά,τι τραβάω
    κι εσείς εκεί,ό δήμαρχος μας
    είπε ψέματα,και να μια στο
    καρφί και μια στο πέταλο,τά
    πικρά λόγια.Ήθελα τα μεγαλεία
    έτσι είμαι εγώ,ξανάκλαίω τώρα.
    Λίγη συμπόνια σας ζητάω,μέχρι
    να βρώ τα χελιδόνια.
    Σας ευχαριστώ,εγώ ό δήμαρχος
    της καρδιά σας,που κλαίει πάλι.
    Θά τα βρώ εγώ τα χελιδόνια,τους κερατάδες και
    θ'αναστενάξουν και έλεος στον
    πόνο τους δεν θά δείξω.Άλλά
    είναι και νόμιμο δικαίωμα τους
    να φύγουν.Δημοκρατία έχουμε.
    Τώρα ξανάκλαίω,ανάθεμά τους.
    Μπα,θά πάω σπίτι μου,δεν θα
    βρώ λύση,ούτε κι αν τά λαδώσω.
    Μεγάλη λαχτάρα,πήρε ό δήμαρχό
    σας,και το είχα δεί το όνειρο
    τί;να σας πώ εγώ ψέματα;ποτέ.
    Κοράκια με μορφή χελιδονιών.
    Λαέ της φανταστικής νήσου
    και εξωτικής Άρούμπας,θα πάω
    σπίτι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος28/11/19 22:05

    Κι αν τους βρείς,σφύρα τρείς
    φορές,έκπληξη σου ετοιμάζουν
    γιά καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος28/11/19 23:46

    Σταματήστε,θα ζητήση να τον
    κάψουν,ώς άλλη Ζάν Ντ'Άρκ.
    Δέν μοίρασε με απόφαση δική
    του,πόστα σέ ικανούς και
    ανίκανους,πιέστηκε εκτέθηκε
    και κλαίει,είναι καλός ό
    Δήμαρχός μας,θα μας φτιάξει
    και Χριστουγεννιάτικο χωριό.
    Είστε αχάριστοι,όλα μαζί πάνω
    του έπεσαν σαν καταιγίδα,είναι
    και τα χελιδόνια.Λυπηθήτε τον.
    Δήμαρχε,είσαι Άξιος εσύ τα
    μάτια και τ'αυτιά ανοιχτά,και
    όλα θα γίνουν σιγά'σιγά,θα το
    κάνεις αγνώριστο το νησί,και
    άσε μας εμάς να λέμε.
    Στην ανάγκη,βάλε ξώβεργες και
    θα πιάσεις αμέσως την σκέψη
    των πουλιών,λίγη βοήθεια την
    αξίζης,αλλά έχεις δεί εσύ
    ποτέ στην ζωή σου χελιδόνια
    στην ίδια φωλιά;όχι.Έλεύθερα
    είναι,όπου θέλουν πάνε.Θα βρείς άλλα.Ύπομονή να έχεις
    και μην κλαίς άλλο.Τώρα σοβαρά
    έσύ ό μεγαλοδικηγόρος,δεν έχεις μυριστεί τίποτα;Περίεργο
    και ανεξήγητο φαινόμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος29/11/19 14:16

    Γιατί κοιμάσαι ακόμη ε;
    Έορτές πλησιάζουν,γράψε
    χαρούμενες ειδήσεις,
    κατέβα από τα σύννεφα της
    ακολασίας,και ζήσε την
    πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος29/11/19 15:00

    Άρκεί να είσαι καλά Πάνσοφε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος29/11/19 21:18

    Πάτωμα
    Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
    Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης
    1η ερμηνεία: Τάνια Τσανακλίδου
    Κοντά στα κύματα
    θα χτίσω το παλάτι μου
    Θα βάλω πόρτες
    μ’ αλυσίδες και παγώνια
    Και μες στη θάλασσα
    θα ρίξω το κρεβάτι μου
    γιατί κι οι έρωτες
    μου φάγανε τα χρόνια

    Να κοιμηθώ στο πάτωμα
    να κλείσω και τα μάτια
    γιατί υπάρχουν κι άτομα
    που γίνονται κομμάτια

    Ξυπνώ μεσάνυχτα
    κι ανοίγω το παράθυρο
    κι αυτό που κάνω
    ποιος σου το’ πε αδυναμία
    Που λογαριάζω
    το μηδέν μου με το άπειρο
    και βρίσκω ανάπηρο
    τον κόσμο στα σημεία

    Να κοιμηθώ στο πάτωμα
    να κλείσω και τα μάτια
    γιατί υπάρχουν κι άτομα
    που γίνονται κομμάτια...


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.