Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

13 Μαρ 2012

O εφιάλτης στον κόλπο της Ελευσίνας



Φωτό από τις εγκαταστάσεις

Λάτση, ποιος να του αντισταθεί;
Μετά τα αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα διαμαρτυρίας από κατοίκους των οικισμών Μπατσί και Μπλε Λιμανάκι κάναμε επιτόπιο ρεπορτάζ μεσημέρι και βράδυ όπου η ρύπανση ηχητική κι όχι μόνο πραγματικά είναι εφιαλτική, προφανώς τις στιγμές που επιλέγει το διυλιστήριο για τον «εξαερισμό» να το πούμε «εκτόνωση» να το πούμε των εγκαταστάσεων του ακριβώς απέναντι από το Μπατσί.
Ειδικά την νύχτα, είναι σαν να πετάνε 10 ελικόπτερα μαζί πάνω από τον οικισμό. Αυτή η κατάσταση διαρκεί εδώ κι ένα μήνα όπου οι κάτοικοι και των δυο οικισμών έχουν αφεθεί στην τύχη τους παρά τις συνεχείς διαμαρτυρίες τους στο Λιμεναρχείο Ελευσίνας και στον Δήμο Σαλαμίνας και μάλιστα προσωπικά στον δήμαρχο από κατοίκους των οικισμών.
Βλέπεις η όχληση δεν φτάνει μέχρι το δημαρχείο. Ακούει κανείς; Υπάρχουν αρμόδιες υπηρεσίες;
Θα επανέλθουμε επί του θέματος τάχιστα και με ηχητικό ντοκουμέντο.

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος13/3/12 14:39

    ΔΗΜΑΡΧΕ ΠΕΡΙΜΑΙΝΟΥΜΕ ΜΙΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ.ΣΕ ΣΕΝΑ ΠΕΦΤΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΠΙΟΤΕΡΟ.ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος14/3/12 09:18

    Ποια απάντηση εδώ έχουν γίνει δεκάδες τηλέφωνα στο λιμεναρχείο Ελευσίνας από κατοίκους που ξενυχτάνε κι απάντηση καμία
    Δεκάδες τα τηλέφωνα στον δήμο.
    Μη μου τους κύκλους τάραττε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος14/3/12 09:49

    Μη μου τους κύκλους τάραττε

    Έκφραση ευγένειας όταν βρίσκεσαι αποσυνδεδεμένος από τα δρώμενα γύρω σου, όταν έχεις κατεβάσει ασφάλειες και ρολά για να βρει το μυαλό σου λίγη ησυχία, και γενικά όταν βρίσκεσαι σε κατάσταση νιρβάνα και δεν θέλεις να σου τη χαλάσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος14/3/12 09:55

    Ρε φίλε μόλις έμαθα πως στο Μπατσί και Μπλέ Λιμανάκι έχετε και 3 / 4 συλλόγους τρομάρα σας.
    Αυτά τα έρμα τα προεδρεία τι κάνουν βρε;;; συνεδρίασαν;;; βγάλαν αποφάσεις;;; κάνανε παραστάσεις στον δήμο και στο υπουργείο;;; ξεσήκωσαν τον κόσμο να δείξουν ότι υπάρχουν;;;
    ΟΧΙ;; Ε τότε τι ζητάτε;;; άξιοι της μοίρας σας………….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος15/3/12 23:15

    ΟΧΙ;; Ε τότε τι ζητάτε;;; άξιοι της μοίρας σας………….

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.

    ΑΚΟΥ ΧΑΙΡΕΚΑΚΕ ΕΞΥΠΝΕ ΦΙΛΕ.....ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ.ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΜΙΑ ΦΑΤΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΜΟΙΑ ΟΜΑΔΟΥΛΑ.ΕΙΜΑΙ ΗΣΥΧΟΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΤΑΓΗΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΕΚΛΕΓΩ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΜΟΥ ΣΩΣΤΑ ..Η..ΛΑΘΟΣ.ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΚΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ; ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑΛΥΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ;ΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΙΣΚΟΙ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΡΕ ΦΙΛΕ;ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΕΧΩ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΥΛΑΞΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ.ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΕ ΟΤΙ ΕΝΟΧΛΟΥΝΤΕ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ;ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΚΑΚΙΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ;ΨΗΦΙΖΩ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΘΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ; ΕΓΩ Ο ΝΟΜΙΜΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΘΕΛΩ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ.ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΣΑΣ ΠΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.