5 Απρ 2012
“PERIVOS” ΖΕΥΞΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ
Από δημοσιεύματα στον τύπο, τον Οκτώβριο του 2010, πληροφορηθήκαμε ότι ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών, κάποια μεγάλα δημόσια έργα που προτίθεται η κυβέρνηση να αναθέσει, με τη μέθοδο της αυτοχρηματοδότησης, μεταξύ των οποίων και η υποθαλάσσια ζεύξη Περάματος Σαλαμίνας, κόστους 300-350 εκατομμυρίων ευρώ.
Κατόπιν τον Φεβρουάριο του 2011 επίσης από δημοσιεύματα διαβάσαμε ότι η μελέτη για το εν λόγω έργο προχωράει, ενώ τον ίδιο μήνα ανακοινώθηκε από τον Υφυπουργό Ανάπτυξης ότι μέσα στο 2012 θα δημοπρατηθεί το έργο αυτό.
Οι προτάσεις του εν λόγω Υπουργείου μιλούν πλέον για διπλή ζεύξη και συνεχίζονται με όλο και πιο έντονο τρόπο.
Παράλληλα γνωρίζουμε ότι η ανασύσταση του ΟΡΣΑ αποσκοπεί στην ορθολογική και περιβαλλοντικά βιώσιμη, ανάπτυξη του νομού Αττικής. Στα πλαίσια αυτής της φιλοσοφίας, αλλά και από την πρόσφατη δημοσίευση του Ρυθμιστικού Σχεδίου για την Αθήνα έχουμε ξεχωρίσει τα εξής:
· Δίνεται προτεραιότητα στον περιορισμό της ανεξέλεγχτης και υπέρμετρης διόγκωσης του οικιστικού ιστού σε όλη την Αττική.
· Οι υπάρχουσες οικιστικές δομές στο νομό αρκούν για τη στέγαση τουλάχιστον 500.000 κατοίκων
· Υπάρχει θέληση για την προστασία του εναπομείναντος φυσικού τοπίου του νομού, με παράλληλη διάθεση για προστασία εκτός των δασικών οικοσυστημάτων και των αγροτικών γαιών.
· Ιδιαίτερη μνεία γίνεται για τη διαφύλαξη τόσο των ορεινών όγκων (Πάρνηθα, Πεντέλη, Υμηττός κ.α) όσο και των νησιών (Σαλαμίνα, Αίγινα, κ.α )
· Στο θέμα των οδικών αξόνων υπάρχει η φιλοσοφία της μη επέκτασης τους όταν δεν κρίνονται αναγκαίοι ή όταν απειλούν με οικιστική εξάπλωση του αστικού ιστού. Παράλληλα δίνεται σαφής προτεραιότητα στα ΜΜΜ.
Η Σαλαμίνα αποτελεί ένα τμήμα του νομού Αττικής, έκτασης 96τ.χ, που έχει δεχθεί λόγω της γειτνίασης με την Αθήνα πλήθος πιέσεων, οι οποίες την έχουν οδηγήσει κυρίως τη δεκαετία του 60 και 70 αλλά και σήμερα, σε έντονη περιβαλλοντική υποβάθμιση. Ξεχωρίζουμε :
· Την έντονη οικιστική παραμόρφωση και γιγάντωση, κυρίως με αυθαίρετες κατασκευές. Είναι χαρακτηριστικό ότι το νησί, τους καλοκαιρινούς μήνες στεγάζει 300.000 κατοίκους, που παραθερίζουν.
· Ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη καταλαμβάνει περιοχές σε αρχαιολογικούς και μη χώρους (Κυνόσουρα, Αρχαίος λιμένας, Καματερό κ.α)
· Στρατιωτικές εγκαταστάσεις του Πολεμικού Ναυτικού (Ναύσταθμος)
· Λατομεία ανενεργά και ενεργά (13 σε αριθμό) μεταξύ των οποίων και ένα από τα μεγαλύτερα ενεργά του νομού.
· Μονάδες ιχθυοκαλλιεργειών και οστρακοκαλλιεργειών σε οκτώ (8) σημεία του νησιού.
· Σταθμός μεταφόρτωσης φυσικού αερίου στη Ρεβυθούσα
Ταυτόχρονα παραθέτουμε και κάποια λοιπά στοιχεία:
· Ο αξιόλογος δασικός της πλούτος, άνω των 50.000 στρεμμάτων στο μεγαλύτερο μέρος του έχει χαρακτηριστεί ιδιωτικός (νόμος 3208/03) γεγονός που καθιστά προβληματική τη διαφύλαξή του ή την όποια προσπάθεια διαχείρισης του από τις κρατικές υπηρεσίες
· Αγροτικές εκτάσεις αρκετών στρεμμάτων, από το προτεινόμενο ΓΠΣ του Δήμου έχουν χαρακτηριστεί ως ΠΕΡΠΟ με αποτέλεσμα να βρίσκονται στο χείλος της τσιμεντοποίησης. Οι εν λόγω εκτάσεις αποτελούν ίσως τις τελευταίες της Αττικής που συνδυάζουν μοναδικά στοιχεία: άθικτο φυσικό περιβάλλον, πλαισιωμένο από συμπαγή και υγιή δάση χαλέπιας πεύκης οι οποίες καταλήγουν σε παραλίες μοναδικής ομορφιάς και ως τώρα ανέγγιχτες
· Η κατάτμηση της γης τις προηγούμενες δεκαετίες έχει δημιουργήσει έναν τεράστιο αριθμό ιδιοκτησιών δομημένων και μη, νόμιμων ή αυθαίρετων.
Μ ε βάση όλα τα παραπάνω εκθέτουμε τους προβληματισμούς μας και τις ενστάσεις μας για το θέμα της ζεύξης Περάματος Σαλαμίνας.
Θεωρούμε ότι το εν λόγω έργο κρίνεται αφ ενός μεν ως μη αναγκαίο, αφ εταίρου αποτελεί μια ενέργεια που απειλεί να υποβαθμίσει έντονα και μη αναστρέψιμα, το φυσικό περιβάλλον του νησιού και να γιγαντώσει δυσανάλογα, τον οικιστικό ιστό, καθιστώντας τον απλά μια επέκταση του δομημένου χώρου της όμορης περιοχής του Περάματος.
Πιο συγκεκριμένα, το έργο αναμένεται να προκαλέσει γεωμετρική αύξηση του αριθμού των μονίμων κατοίκων, σε σύντομο μάλιστα χρονικό διάστημα.
Αυτός ο πληθυσμιακός φόρτος, είναι σίγουρο ότι δεν μπορεί να ενταχθεί ομαλά, με δεδομένο ότι οι υποδομές είναι κυριολεκτικά ανύπαρκτες.
Το οδικό δίκτυο είναι ανεπαρκές ήδη για την υπάρχουσα κατάσταση και η δυνατότητά του για βελτίωση, είναι σχεδόν μηδενική, λόγω της άναρχης και ασχεδίαστης αρχικής κατασκευής τόσο αυτού όσο και (κυρίως) των οικισμών του νησιού, καθώς πολεοδόμηση υπάρχει μόνο σε ένα πολύ μικρό ποσοστό αυτών. Χαρακτηριστικό είναι και το ότι η αποχέτευση (που ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί), ακόμα και μετά την αποπεράτωσή της θα καταλαμβάνει ένα μικρό μέρος της έκτασης της Σαλαμίνας.
Αντίστοιχα προβλήματα υποδομών, θα υπάρξουν και σε θέματα υγεία ή παιδείας και το επιχείρημα ότι αυτά είναι τεχνικά προβλήματα που….. λύνονται, η εμπειρία της ανάλογης κατάστασης στα Μεσόγεια, δίνει την απάντηση.
Η κατασκευή της υποθαλάσσιας σήραγγας επίσης δεν έρχεται να λύσει κάποια ζωτική ανάγκη του νησιού, παρά τη μεγάλη επιβατική κίνηση του πορθμείου και αυτό για τους εξής λόγους:
· Το κόστος της μετακίνησης σίγουρα δε θα λυθεί δραστικά, γιατί το έργο θα είναι αυτοχρηματοδοτούμενο και το κόστος των διοδίων πιθανόν θα είναι ανάλογο με το ναύλο της μεταφοράς που ως τώρα ισχύει. Και εδώ η εμπειρία της γέφυρας του Ρίο Αντίρριου επιβεβαιώνει αυτή τη θέση.
· Ο χρόνος μεταφοράς αυτή τη στιγμή είναι 15 λεπτά. Μετά την αποβίβαση από τα οχηματαγωγά οι χρόνοι μετακίνησης για το νησί είναι μικροί. Επίσης σήμερα οι κάτοικοι που μεταφέρονται καθημερινά, σε πολύ μεγάλο ποσοστό δε χρησιμοποιούν ιδιωτικό μεταφορικό μέσο, αλλά τα επιβατηγά πλοιάρια της γραμμής (μέσα μαζικής μεταφοράς). Να υπενθυμίσουμε ότι υπάρχει ακτοπλοϊκή σύνδεση κατευθείαν με το κεντρικό λιμάνι του Πειραιά σε 35 ή σε 20 λεπτά, από άλλο σημείο του νησιού.
Η ζεύξη όμως, αυξάνοντας κατακόρυφα το κυκλοφοριακό φορτίο, θα προκαλέσει κυκλοφοριακή συμφόρηση, που σίγουρα θα διαμορφώσει εν τέλει σε μικρό χρονικό διάστημα, τον ίδιο χρόνο μετακίνησης λόγω των καθυστερήσεων στo υπόλοιπο οδικό δίκτυο. Και εδώ υπάρχει το παράδειγμα μεγάλων οδικών αρτηριών της Αθήνας που σε μικρό χρόνο εμφανίστηκε κορεσμός. Απλώς είναι θέμα χρόνου. Παράδειγμα και εδώ έχουμε με τις περιφερειακές του Υμηττού.
· Τέλος διαμορφώνεται και ένα άλλο πρόβλημα κοινωνικού χαρακτήρα. Αυτή τη στιγμή στις κοινοπραξίες των οχηματαγωγών περιλαμβάνονται πάνω από 35 σκάφη ενώ μεγάλος είναι επίσης ο αριθμός των μικρότερων επιβατηγών σκαφών. Όλα αυτά αποτελούν Μ.Μ.Μ (μέσα μαζικής μεταφοράς) και παράλληλα δημιουργούν πολλές θέσεις εργασίας για πάρα πολλές οικογένειες σε μόνιμη βάση.
Μερικές από τις προτάσεις αυτές είναι:
· Σταθμός μέσου σταθερής τροχιάς μετρό ή τραμ στο Πέραμα.(προβλέπεται από το ΡΣΑ) Αυτό θα έλυνε παράλληλα και το όποιο κυκλοφοριακό πρόβλημα στο Δήμο Περάματος.
· Ανάπτυξη σύγχρονων ταχύπλοων σκαφών που θα συνδέουν κατευθείαν με τον Πειραιά. Στη δεκαετία του 90 που υπήρχε ανάλογο σκάφος ο χρόνος μεταφοράς ήταν 20 λεπτά ( αισθητά μικρότερος από οποιοδήποτε άλλό μέσο μεταφοράς).
· Ολοκληρωμένο και λειτουργικό σύστημα Μ.Μ.Μ στο ίδιο το νησί. Κάτι που τώρα πολύ απλά, είναι σχεδόν ανύπαρκτα. Και οι τρεις αυτές προτάσεις αποτελούν ολοκληρωμένη λύση, που στοχεύει στην επίτευξη στόχων μείζονος σημασίας, τόσο για το Ρυθμιστικό της Αθήνας όσο και για την Ε.Ε μιας και συνηγορούν στην αποθάρρυνση της χρήσης ΙΧ, με προφανή περιβαλλοντικά, κοινωνικά, ενεργειακά οφέλη, σε συνδυασμό και με την μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
18 σχόλια:
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.
Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).
Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.
Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ποια προσπάθεια περιβος γνωρίζεις να έχει γίνει για την διαχείριση του δασικού μας πλούτου κι έχει σκοντάψει στον ιδιωτικό χαρακτήρα των δασών μας; Γιατί σε ενοχλεί το ιδιοκτησιακό καθεστώς των δασών του νησιού μας περιβος όταν στην υπόλοιπη ελλάδα που τα βουνά είναι δημόσια δεν έχει μείνει πεύκο που να μην έχει καεί το καλοκαίρι; Και γιατί πειβος για ένα θέμα όπως η ζεύξη εσύ αναφέρεσαι στα ιδιωτικά δάση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριβος μαζέψου και κοίτα να διώξεις κανέναν νταμαρά παράνομο και τις ιχθυοκαλλιέργειες διότι αν δεν ήταν αυτοί στον Πόρο ακόμα στις παραλίες θα ήσασταν να μαζεύατε σακούλες. Νομίζετε μέσα από έναν περιβαλλοντικό σύλλογο θα έχετε άποψη και λόγο για θέματα που εξυπηρετούν συγκεκριμένα οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα.
09.47 όσο πιο πολλά γράφεις, τόσο περισσότερο φαίνεται το χαμηνλό σου επίπεδο.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΕΡΙΒΟ, ΑΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερικές από τις προτάσεις αυτές είναι:
ΑπάντησηΔιαγραφή· Σταθμός μέσου σταθερής τροχιάς μετρό ή τραμ στο Πέραμα.(προβλέπεται από το ΡΣΑ) Αυτό θα έλυνε παράλληλα και το όποιο κυκλοφοριακό πρόβλημα στο Δήμο Περάματος.
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΟΤΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΝΔΙΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ,,,,,ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Η ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ πχ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ,,,, ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ,,,που εχουν παρει ολοι ενα αυτοκινητο και γυρνανε γυρω γυρω ,,,, σκεφθειτε οτι καθε 15 λεπτα κατεβαινουν στα παλουκια πανω απο 15 οχηματα ΙΧ για να παρουν επιβατες αφου δεν υπαρχει συγκοινωνια ,,,,δηλαδη 720 οχηματα το 12ωρο με μεσο ορο 10χιλιομ, πηγεελα 7200 χιλιομ,καταναλωση μεσο ορο 2,5 ευρω ανα οχημα =1800 ευρω χ30 ημερες =54000 ευρω χ12 μηνες =648,000 ευρω τον χρονο :ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΛΕΤΟΥΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ 7 ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ,,, ΚΛΠΚΛΠΚΛΠ
· Ανάπτυξη σύγχρονων ταχύπλοων σκαφών που θα συνδέουν κατευθείαν με τον Πειραιά. Στη δεκαετία του 90 που υπήρχε ανάλογο σκάφος ο χρόνος μεταφοράς ήταν 20 λεπτά ( αισθητά μικρότερος από οποιοδήποτε άλλό μέσο μεταφοράς).ΕΔΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΠΧ , ΣΕ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΠΛΩΤΟ ΜΕΣΟΝ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΚΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΜΑΤΕΡΟ ,ΤΟ ΠΕΡΑΜΑ, ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ,ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΤΑ ΠΛΟΙΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΜΕΣΕΣ ΩΡΕΣ ΟΧΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ,,,,,
· Ολοκληρωμένο και λειτουργικό σύστημα Μ.Μ.Μ στο ίδιο το νησί. Κάτι που τώρα πολύ απλά, είναι σχεδόν ανύπαρκτα. Και οι τρεις αυτές προτάσεις αποτελούν ολοκληρωμένη λύση, που στοχεύει στην επίτευξη στόχων μείζονος σημασίας, τόσο για το Ρυθμιστικό της Αθήνας όσο και για την Ε.Ε μιας και συνηγορούν στην αποθάρρυνση της χρήσης ΙΧ, με προφανή περιβαλλοντικά, κοινωνικά, ενεργειακά οφέλη, σε συνδυασμό και με την μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. ΤΩΡΑ ΟΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑ ΟΤΙ ΠΟΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ,,,,, Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΗ,,,,, ΟΣΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ,,,,,, Η ΠΡΑΞΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΤΟΛΜΗ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΑΚΕΡΑΙ0ΤΗΤΑ,,, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ,,,,ΓΙΑΥΤΟ ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΦΛΥΑΡΙΑ,,,ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ,,,,,ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,,,,,,,,,,,,,
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρειάζονται μόνο επτά λεπτά για να διασχίσεις με αυτοκίνητο την περίφημη γέφυρα του Oresund που συνδέει την Σουηδία με την Δανία συνδυασμός υποθαλάσσιας σήραγγας και επίγειας γέφυρας μήκους 17,6 χλμ και βάθος μέχρι 40 που συνδέει τις πόλεις όπως τη Στοκχόλμη, τη Κοπεγχάγη
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΡΧΙΣΑΝ ΗΔΗ ΟΙ ΒΛΑΧΟΔΗΜΑΡΧΙΚΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ! ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΟΥΒΛΑΤΖΙΔΕΣ ΤΟΥ ΙΣΘΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΠΟΥ ΜΠΛΟΚΑΡΑΝ ΤΟΝ ΝΕΟ ΔΡΟΜΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΙΡΗΣΗ ΣΕ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΣΥΓΧΙΣΗ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΙ ΑΘΕΛΑ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ,ΑΥΤΟΧΡΗΖΕΣΤΑΙ ΣΥΝΗΓΟΡΟΙ ΤΗΣ ΜΟΛΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΕΡΥΜΠΟΤΑΤΖΗΔΩΝ.ΚΛΩΤΣΑΤΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΡΓΟ 400 ΕΚ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΣΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΙΟ ΜΕΛΕΤΗΡΟΙ.ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΔΕ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΤΑ ΑΠΟΚΟΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟ ΚΟΠΟ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ!!ΑΛΛΟ ΝΑ ΦΥΤΕΥΟΥΜΕ ΔΕΝΔΡΑΚΙΑ,ΑΛΛΟ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΜΑ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΤΕΤΟΙΥ ΕΙΔΟΥΣ ΒΑΡΙΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
Αποκόματα τύπου εννοείς τον Οργανισμό Ρυθμιστικού Σχεδίου και Προστασίας Περιβάλλοντος Αθήνας το οποίο επικαλείται ο Perivos;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπάμαι αλλά εκτός από άσχετος, εσύ είσαι αυτός που παραπληροφορεί.
Ρε 03.22 καλά μας τα λες, αλλά δεν μας κάνεις και copy paste την ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ, που αναφέρεις για να την δούμε και μεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως αλλιώς θα μας πείσεις;
Εκτός κι αν πέταξες μια μπαρούφα, ίσα ίσα για να τσιμπήσουμε.
Δεν υπάρχει καμία μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, και ούτε πρόκειτε να γίνει ποτέ. Το έργο αν γινει θα γινει με fast truck διαδικασία και ο Θεός ας μας βοηθήσει όσους αγαπούμε αυτό που λέγετε Σαλαμίνα. Γιατι πολύ απλά θα πάψει να είναι Σαλαμίνα και θα γίνει κάτι ανάμεσα σε Ασπρόπυργο και Πέραμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνήθως τα εκλεγμένα από σας ζώα αναθέτουν, [παραχωρούν ],τις περιβαλλοντικές μελέτες νέων έργων στους ίδιους τους αναδόχους των έργων, [βλέπε τις περιβαλλοντικές των νέων ιχθυοτροφιών της ΚΥΑ, τις ανέλαβαν οι ιχθυοτρόφοι επιχειρηματίες]με ότι αυτό συνεπάγεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο συνηθέστερο είναι βέβαια η παρεμβάσεις να εμφανίζονται φιλικές προς το περιβάλλον.
Ο περιβος αλλού βαρούν τα όργανα κι αλλού χορεύει. Είναι βαλτός με τις θέσεις του να δικαιολογήσει την απραξία του στα βασικα περιβαλλοντικά θέματα της Σαλαμίνας. Τώρα του φταίνε τα ιδιωτικά δάση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι άλλο θα ακούσουμε από επικίνδυνους μπουρδολόγους που κάνουν έναν σύλλογο κι εξυπηρετούν επιχειρηματικά συμφέροντα.
Το είδαν τα ματάκια μας κι αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛίγο πριν το συμβούλιο για τη γέφυρα σε κεντρικό καφέ, ο Σοφράς έπαιρνε καθοδήγηση και οδηγίες από τον δημ(ι)ογέροντα των Σεληνίων ή ο "δεν εγκαταλείπω" (όπως και να τον πεις το ίδιο κάνει) και τον νταμαρατζή.
Εκτός από τη καθοδήγηση στον Σοφρά για τη γέφυρα (Σπύρο δεν έχουν άδικο τελικά αυτοί που σε λένε κουτοπίπη)τι άλλο να έλεγε το "τρίο";
Έχοντας σίγουρη τη γέφυρα κατάστρωναν τα επαγγελματικά τους σχέδια. Γι αυτό έφερε και ο Αγγέλου το φορτηγό με τους δυναμίτες για να βγάλουν πολύ πράμα για τη COSCO και τον Μπόμπολα.
Ε ρε ξύλο που σας χρειάζεται μαζί με γιαούρτι, μέχρι να ξεκουμπιστείτε από τη Σαλαμίνα.
7/4/12 13:39 Επιχειρηματικά συμφέροντα;;; Αν έχεις τα κότσια βγάλε πρωτα την κουκούλα που λέγεται ανωνυμία και μετά κατείγγειλε κάποιον από τον Perivos για αυτά που λες. Πάει καιρός από τότε που είπα σε κάποιον φίλο μου στον Perivos ότι πρέπει να απαντάνε σε ανώνυμα σχόλια σαν το δικό σου. Δυστυχώς δε με άκουσε και επέμεινε πως όλες οι ανακοινώσεις του Perivos θα έχουν από κάτω την υπογραφή του Ομίλου. Αυτή είναι η διαφορά σας (πέρα από το ότι αυτοί προσφέρουν στο νησί και εσύ του κάνεις κακό), στον Perivos έχουν ονοματεπώνυμο ενώ εσύ είσαι ο κανένας αφού έτσι (δεν) υπογράφεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφήστε τον ΠΕΡΙΒΟ ήσυχο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάστε παρακάτω να δείτε ποιοι έχουν τα επιχειρηματικά συμφέροντα.
Σημ.: τον Κουτοπίπη μη τον συμπεριλαμβάνετε στους ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ. Αυτος είναι από άλλο ανέκδοτο
Το είδαν τα ματάκια μας κι αυτό.
Λίγο πριν το συμβούλιο για τη γέφυρα σε κεντρικό καφέ, ο Σοφράς έπαιρνε καθοδήγηση και οδηγίες από τον δημ(ι)ογέροντα των Σεληνίων ή ο "δεν εγκαταλείπω" (όπως και να τον πεις το ίδιο κάνει) και τον νταμαρατζή.
Εκτός από τη καθοδήγηση στον Σοφρά για τη γέφυρα (Σπύρο δεν έχουν άδικο τελικά αυτοί που σε λένε κουτοπίπη)τι άλλο να έλεγε το "τρίο";
Έχοντας σίγουρη τη γέφυρα κατάστρωναν τα επαγγελματικά τους σχέδια. Γι αυτό έφερε και ο Αγγέλου το φορτηγό με τους δυναμίτες για να βγάλουν πολύ πράμα για τη COSCO και τον Μπόμπολα.
Ε ρε ξύλο που σας χρειάζεται μαζί με γιαούρτι, μέχρι να ξεκουμπιστείτε από τη Σαλαμίνα.
ο πρωην των σελινιων δεν δινει οδηγιες στα τσιρακια του τι να γραφουν και το οχι στα blogs και να τα λενε οπου βρεθουν και οπως τους βολευει? ο πιπης ειναι τσιρακι του νταμαρα κ αλλων. απλα τα πραγματα. αλλα εκει στα σεληνια δεν εχουν το θεο τους... καλα ειχε γραψει το περασμενο καλοκαιρι ο φ. ενας βλαξ χαλαει μια ομαδα ... μπραβο βλακα τα καταφερνεις μια χαρα..καλο μας κανεις ομως. o καυστικος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδιά επειδή μας έχετε μπερδέψει με τους κουτούς και τους βλάκες, για ξεκαθαρίστε μας ο βλάκας που λέτε ποιος είναι: ο Κουτοπίπης,ο κουτομπίλλιας ή ο κουτοπόνηρος Σάντος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΙ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΑΛΑΞΑΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΣΦΟΡΑ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεπουλιέται η σαλαμίνα τιμή μετρητής
μόνο σοβαρές προτάσεις
μεσιτικό γραφείο Τσάβες
Καραμανλή 1 Τηλ.4646000