Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

12 Δεκ 2015

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η 32ης Τακτικής Συνεδρίασης την 14 ην Δεκεμβρίου 2015, ημέρα ΔΕΥΤΕΡΑ και ώρα 15:00 με τρία θέματα

Έχω την τιμή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67,  του Ν. 3852/2010, να σας  καλέσω σε Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σαλαμίνος, την  14 ην  Δεκεμβρίου  2015,  ημέρα  ΔΕΥΤΕΡΑ  και ώρα  15:00.  στο Δημοτικό Κατάστημα, για  συζήτηση των  παρακάτω  θεμάτων:
1.-  Τακτική  Επιχορήγηση Βιβλιοθήκης – Μουσείου Λαϊκής Τέχνης και Ιστορίας Δήμου Σαλαμίνας για το έτος 2016.
2.- Συζήτηση επί του  αιτήματος 35 δημοτικών υπαλλήλων και λήψη απόφασης για άσκηση ή μη έφεσης επί της υπ΄ αριθμ.  33/2015 απόφασης Ειρηνοδικείου Σαλαμίνας  κατόπιν της υπ΄ αριθμ 248/2015 Οικονομικής Επιτροπής Δήμου Σαλαμίνας.
3.- ΄Εγκριση έναρξης διαδικασιών για την παραχώρηση του Δημοτικού Δικτύου  ύδρευσης κατά κυριότητα στην ΕΥΔΑΠ.
Η   ΠΡΟΕΔΡΟΣ    Δ.Σ.
Λεμονιά Καπετάνιου

52 σχόλια:

  1. Ανώνυμος12/12/15 12:03

    Η προπαγάνδα των ψευτοανθρωπιστών και η βόμβα της ανεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης
    Διατρέχοντας τα οποιαδήποτε καθεστωτικά ΜΜΕ του «συνταγματικού τόξου», αυτό το οποίο θα διαπιστώσουμε ως κυρίαρχη τοποθέτησή τους πάνω στο ζήτημα της ανεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης είναι ότι οι παράνομα εισερχόμενοι στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν την Χώρα μας ως ένα τόπο διέλευσης, με πραγματικό τους σκοπό να πάνε στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες. Ως εκ τούτου, θεωρούν ότι το μεταναστευτικό ζήτημα δεν θα πρέπει να μεγιστοποιείται ως προς τον προβληματικό του χαρακτήρα, αφού αυτό το οποίο προΐσταται ως ανάγκη είναι ο τρόπος διαχείρισής τους, έτσι ώστε να γίνει η ταυτοποίηση τους και η προώθηση τους προς τις χώρες που επιθυμούν.
    Αυτό το σκεπτικό, όμως, βασίζεται στο υποθετικό σενάριο και ότι οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες έχουν την διάθεση να δέχονται τους μετανάστες και τους πρόσφυγες που προωθούνται από την Ελλάδα εντός των δικών τους συνόρων. Κάτι που φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν ισχύει (όχι πια τουλάχιστον), καθώς οι τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις στις χώρες της κεντρικής και δυτικής Ευρώπης κατέστησαν την συνέχεια της υποδοχής επιπλέον μεταναστών απαγορευτική προοπτική για τα κυβερνώντα κόμματα, για εμφανείς λόγους πολιτικής αποδυνάμωσης τους και διευρυμένης λαϊκής δυσαρέσκειας εναντίον τους.
    Με δεδομένο, λοιπόν, το «μπλοκάρισμα» χιλιάδων ταλαιπωρημένων ανθρώπων στα σύνορά μας με τα Σκόπια, βλέπουμε ήδη ότι όλοι αυτοί επιστρέφουν στην Αθήνα, με ναυλωμένα πούλμαν, τα οποία προφανώς και χρεώνονται στην ήδη παραφορτωμένη πλάτη των Ελλήνων φορολογούμενων. Αλήθεια, τι πιστεύει κανείς για τις χιλιάδες απεγνωσμένων ανθρώπων οι οποίοι αποτυγχάνουν στην προσπάθεια τους να περάσουν τα Ελληνικά σύνορα; Ότι αυτή τους η αποτυχία θα τους «νουθετήσει» έτσι ώστε να αποφασίσουν να γυρίσουν πίσω στις χώρες τους; Ή μήπως αυτό το οποίο τελικά θα συμβεί να είναι να εγκατασταθούν σε μόνιμη βάση στην Αθήνα και σ΄άλλα μέρη της Χώρας, επιτείνοντας ακόμη περισσότερο το πρόβλημα της ανεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης;
    Σε κάθε περίπτωση, η φαιδρή όσο και επικίνδυνη λογική της πολιτικής των «ανοιχτών συνόρων», του «καλοδεχούμενοι οι μετανάστες» και όλων των υπολοίπων γνωστών συνθημάτων, που η κυβέρνηση και οι λοιποί συνοδοιπόροι ενός ψευδεπίγραφου «ανθρωπισμού» έχουν λανσάρει ως απάντηση στον ερχομό ολοένα και περισσοτέρων λαθρομεταναστών στην Χώρα μας, οδηγεί σε καταστάσεις οι οποίες σε λίγο καιρό θα είναι μη αναστρέψιμες.
    Με μια κυβέρνηση εντελώς ανεύθυνη και ανίκανη, παγιδευμένη πλήρως στις ξεπερασμένες διεθνιστικές ιδεοληψίες της, και με ένα αμέτρητο αριθμό απελπισμένων ανθρώπων, οι οποίοι αντιλαμβάνονται ότι βρίσκονται εδώ παγιδευμένοι μη έχοντας «στον ήλιο μοίρα», ο φόβος για έκρυθμες καταστάσεις είναι, δυστυχώς, κάτι πολύ παραπάνω από πιθανές.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος12/12/15 13:20

    Τα σκοτώνουμε τελικά τ' ασημικά του Δήμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/12/15 14:14

      Δεν τα σκοτωνουμε , τα χαριζουμε

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος12/12/15 14:47

      Από πότε το κοφίνι που λέγεται δίκτυο ύδρευσης έγινε ασημικό;
      Και μας που μας κόβεται το νερό και δεν έχουμε ούτε να πιούμε ποίος θα μας κοιτάξει; Χίλιες φορές να το πάρει η ΕΥΔΑΠ για να είμαστε σίγουροι ότι δεν θα τραβήξουμε αυτά που τραβάγαμε χρόνια τώρα. Εξάλλου και ο Τσαβαρής ήθελε να το δώσει με παραχώρηση εκμετάλλευσης και δεν ξέρω γιατί τελικά δεν το έδωσε, μολονότι θα έπαιρνε και 5.000.000 ευρώ σαν εμπορική αξία όπως έλεγε μέσα στο δημοτικό συμβούλιο αλλά τελικά το έδινε τσάμπα.
      Τώρα, το αν είναι καλλίτερο για το δήμο να δώσει στην ΕΥΔΑΠ την εκμετάλλευση ή την κυριότητα δεν είμαι σε θέση να το ξέρω και λίγο με νοιάζει. Εκείνο που εμένα με ενδιαφέρει είναι να εγώ να έχω νερό στο σπίτι μου.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος12/12/15 17:43

      εκεινο που σε νιαζει ειναι να τα αρπαξης χοντρα παλιοχαμουρα.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος13/12/15 23:18

      καλέ μου φίλε (Ανώνυμος12/12/15 14:47)
      Πως το κοφίνι έγινε ασημικό ρώτα την κα δήμαρχο αυτή έτσι το χαρακτήριζε όταν ήταν στην θέση της αντιπολίτευσης κι έκανε την μια προσφυγή μετά την άλλη για να αποτρέψει την παραχώρηση για συγκεκριμένο χρόνο στην ΕΥΔΑΠ
      και τώρα η ίδια το χαρακτηρίζει κοφίνι και το χαρίζει πλέον άνευ αντιτίμου στην ΕΥΔΑΠ!!!!
      Παράλογοοοοοοο δεν απαντά άρα λογικόν

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος12/12/15 15:14

    Ανώνυμος12/12/15 15:13
    Προς την ανώνυμη αλλά επώνυμη Μ.Δ.(01:15).
    Αυτά για το νερό δεν τα έλεγες κυρά μου όσο ήταν ο Τσαβαρής που ξεπούλαγε το δίκτυο στην ΕΥΔΑΠ. Τότε δεν τα είχες πληρώσει δύο φορές όπως λες; Τώρα τα πλήρωσες;
    Και γιατί να σε ρωτήσουν, ποιά είσαι εσύ, δικό σου είναι το δίκτυο;
    Καλλίτερα να πας να ρωτήσεις τους χιλιάδες συμπολίτες μας που τους κόβεται το νερό κάθε τόσο και δεν έχουνε ούτε να πιούνε όχι να λουστούνε.
    Και σένα που σε κόβει ότι τα ογκώδη και τα κλαδιά τα δώσανε σε ιδιώτη; Προτιμάς να τα θάβανε στη χωματερή των Λιοσίων και όχι να γίνει ανακύκλωση; Αυτή είναι η περιβαλλοντική ευαισθησία σου; Το ότι με το τρόπο αυτό δεν θα ξαναδείς κλαδί και στρώματα στους δρόμους δεν σε ικανοποιεί; Το ότι θα έχει οικονομικό όφελος ο Δήμος δεν σε ενδιαφέρει; Πώς θα σου μειώσει εσένα τα δημοτικά τέλη αν δεν μειώσει με έξυπνους τρόπους τα έξοδα της καθαριότητας; Αντί να πεις μπράβο στη Δήμαρχο, κάθεσαι και γράφεις βλακείες; Και συ τι πρόβλημα έχεις που δεν πήγε η Δήμαρχος στα συμβούλια που έκανε η μειοψηφία; Δεν πήραν απόφαση να επαναφέρουν τα τέλη εκεί που ήντουσαν το 2007; Ούτε αυτό σ΄ αρέσει; Τι θέλεις δηλαδή να μη πληρώνεις τίποτα, και ποιός θα τα πληρώσει αφού είναι ανταποδοτικά, ο γείτονας;
    Πριν πιάσεις το πληκτρολόγιο και αραδιάζεις τις μπούρδες σου, βάλε πρώτα το μυαλό σου να δουλέψει, καλό θα του κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/12/15 17:41

      αρπαχτηκό της αραπιας εσυ ελεγες οτι ο δημος βγαζει 800 χιλιάρικα το χρονο από το νερο, τωρα γιατι μπαινει μεσα;;;;; μηπως ο τζαβαρης ηταν μαγγας και η γυναικουλα ανικανη;;;;; ανικανοι και αχριστοι, λαμογια και κομπινες.......
      ουστ ξεφτηλες........

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος12/12/15 22:38

      Αγαπητέ ,ανώνυμε σου έχω γίνει εφιάλτης;; που έγραψα εγώ όλα αυτά 15:13;;;;;;;;;;;;
      κοιμάσαι και ξυπνάς με εμένα;;;;;;;;μ=Με προκάλεσες όμως και θα τοποθετηθώ, τώρα
      Πρώτον σε ενημερώνω ότι εγώ δεν υδροδοτούμε από το Δημοτικό δίκτυο,αλλά από τη Ε.Υ.Δ.Α.Π
      Δεύτερον όταν ήμουν κοινοτική σύμβουλος και το είχε φέρει θέμα στις ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ο κύριος Τσαβαρής αντιδράσαμε όλοι οι σύμβουλοι Που σου θυμίζω ο κύριος Τσαβαρής το παραχωρούσε για 20 χρόνια δεν το
      '''έκανε παραχώρηση του Δημοτικού Δικτύου ύδρευσης κατά κυριότητα στην ΕΥΔΑΠ.'''αυτό είναι καθαρή πώληση.Όσο για την τοποθέτηση μου στο θέμα για τα ογκώδη σε ιδιώτη;;;;;;;εμένα δεν με κόβει εγώ όπως λες με ενδιαφέρει να υπάρχει καθαριότητα!!Στο θέμα ανακύκλωσης έγω συμφωνώ και είχα τοποθετηθεί και όταν είχε έρθει θέμα στη συγκέντρωση στην αίθουσα ΜΠΟΓΡΗ
      Στο μόνο που δεν συμφωνώ είναι ότι στο θέμα ανακύκλωσης ,διότι πιστεύω θα γίνεται η ανακύκλωση από τον ιδιώτη ,και τα ογκώδη από ότι άκουσα στο δημοτικό συμβούλιο θα τα πηγαίνουμε εμείς στο συγκεκριμένο σημείο. Και στο τέλος εμείς σαν Δήμος θα παίρνουμε ότι απομείνει. διότι ποιος θα είναι να ελέγχει τον κάθε ιδιώτη ΟΛΗ ΜΕΡΑ στον διαχωρισμό;;;;;;Αυτή είναι η απορία μου και ο προβληματισμός μου.και κυρίως πολύ φοβάμαι για την τύχη των υπαλλήλων (εργατών ) του δήμου μας. Τέλος θα τοποθετηθώ στο εάν δεν ήρθε η Δήμαρχος και η πλειοψηφία στα τρία συμβούλια .κατά την γνώμη μου έπρεπε να έρθουν και να αναλάβουν τις προεκλογικές και τις μετέπειτα δεσμεύσεις τους.Τώρα που τοποθετήθηκα μπορείς να μου κάνεις κριτική .Τα άλλα των 12/12/15 15:13 που ακόμη δεν τα είδα που τα είδες εσύ;; στα αφήνω να στα απαντήσει αυτός η αυτή που τοποθετήθηκε.

      Δημητριάδου Μαρία

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος13/12/15 03:00

      Για την παραχώρηση του δημ δικτύου ύδρευσης λες ψέματα κυρία μου. Ακόμη και ο Πρόεδρος της Συνομοσπονδίας είχε ταχθεί υπέρ της παραχώρησης. Η σύμβαση ήταν για 20 χρόνια με οπτιον άλλα 20 χρόνια που σημαίνει παραχώρηση για πάντα, και ο δήμος θα πλήρωνε όλη τη συντήρηση του δικτύου. Αυτό είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ. Κι όμως εσείς όλοι το κάνατε γαργάρα. Αφού λοιπόν έτσι κι αλλιώς παραχωρείται για πάντα, γιατί να μη δώσουμε την κυριότητα και να απαλλαγούμε μια για πάντα και από την αρχή για όποιο κόστος δαπάνης θα κάνει η ΕΥΔΑΠ για τη συντήρηση ή την αναβάθμιση των υπηρεσιών ύδρευσης; Εσάς ποιό είναι το όφελος και τι σας ενδιαφέρει αν το έχει ο δήμος ή η ΕΥΔΑΠ; Τον κόσμο τον ενδιαφέρει να έχει νερό να πιεί, να λουσθεί και να δροσιστεί, να πληρώνει πιό λίγα για το νερό που καταναλώνει και να μην κόβεται και να μη μένει για μέρες χωρίς νερό, αυτό ενδιαφέρει τον κόσμο. Γιατί εσύ που είσαι στην ΕΥΔΑΠ όπως λες να πληρώνεις πιό λίγα από αυτούς που είναι στο δημ δίκτυο; Τι είσαι εσύ Α' κατηγορίας άνθρωπος και οι άλλοι είναι Β΄;
      Για τα ογκώδη, επειδή αντιλαμβάνεσαι ότι με την διάθεση των σε ιδιώτη η Σαλαμίνα θα αστράψει από καθαριότητα και φυσικά δεν το θέλετε αφού εσείς ζείτε μόνο για να κάνετε κακό και στη Δήμαρχο και στο νησί, βρίσκετε δικαιολογίες ότι ο Δήμος θα παίρνει ότι απομείνει από την ανακύκλωση. Τίποτα δεν θα παίρνει ο δήμος, ο ιδιώτης έχει υποχρέωση σύμφωνα με τη διακήρυξη αλλά και την άδεια λειτουργίας που θα έχει, ότι οποιαδήποτε υπολείμματα θα τα διαχειρίζεται ο ίδιος με δαπάνες δικές του. Γιατί λοιπόν λέτε ψέματα;
      Φοβάσαι λες για τους υπαλλήλους. Τι ηλιθιότητες είναι αυτές; Ποιός πέιραξε τους υπαλλήλους;
      Το ποιά είναι η γνώμη σου για το αν έπρεπε να συρθεί η δήμαρχος στην ανόητη πράξη της μειοψηφίας λίγο ενδιαφέρει τόσο εμένα όσο και τον κόσμο.
      Και δεν μου λες, γιατί δεν βάλανε το θέμα να συζητηθεί σε κανονικό συμβούλιο όπως γινότανε πάντα αλλά θέλανε να κάνουνε ξεχωριστό; Τι θέλουνε να παραστήσουνε, ότι είναι εξουσία και προσκαλούν συμβούλιο κι αυτοί; Ο κόσμος τους έβαλε στα έδρανα της μειοψηφίας και στη δημοκρατία αποφασίζει η πλειοψηφία.
      Και ωραία, έγινε και το τρίτο δημ συμβούλιο για το οποίο μας είχατε ζαλίσει τα ούμπαλα ότι θέλει δεν θέλει η δήμαρχος θα συρόταν εκεί που θα πέρνατε απόφαση.
      Η δήμαρχος δεν ήλθε κι εσείς πήρατε απόφαση να επαναφέρετε τα δημοτικά τέλη πίσω στα επίπεδα του 2007. Γιατί το κάνατε μόκο και δεν βγήκατε να το πείτε στο κόσμο για να πάρετε και τα χειροκροτήματα; Δεν έπρεπε να ενημερώσετε το κόσμο για την απόφαση που πήρατε για να ευχαριστηθεί κι αυτός και να σας χειροκροτήσει; Γιατί δεν το κάνατε; Να σου πω εγώ; Γιατί απλά είσαστε ηλίθιοι, άσχετοι και επικίνδυνοι για την κοινωνία μας. Γιαυτό και ο κόσμος σας έδωσε κλωτσιά και σας πέταξε μια για πάντα στο σκουπιδοτενεκέ.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος13/12/15 09:17

      Καλημέρα ,ξενυχτήσαμε;πάλι Δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει ποιος τάχθηκε υπέρ της παραχώρησης!!!
      Εγώ ξέρω οτι πείστηκα από την Δήμαρχο που έλεγε ότι ΄΄ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ ΣΤΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΙΟΥ .ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ" και κυνηγούσα τον κ. Τσαβαρή. Τώρα Τι άλλαξε και πρέπει εγώ να ταχθώ υπέρ;;Βλέπε(http://papadoland.blogspot.gr/)Αυτό από εμένα λέγεται γαργάρα η!!!!!.ΟΓΚΩΔΗ:ΛΕΣ:{Τίποτα δεν θα παίρνει ο δήμος, ο ιδιώτης έχει υποχρέωση σύμφωνα με τη διακήρυξη αλλά και την άδεια λειτουργίας που θα έχει, ότι οποιαδήποτε υπολείμματα θα τα διαχειρίζεται ο ίδιος με δαπάνες δικές του Γιατί λοιπόν λέτε ψέματα;} Συ Είπας Τίποτα δεν θα παίρνει ο ΔΗΜΟΣ. οποιαδήποτε υπολείμματα ΑΡΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ποιος λοιπόν λέει ψεματα;;;
      Για το τελευταίο ζήτημα εγώ λέω να ερχόντουσαν και αν ήταν άδικο και παράνομο όπως είπε η Δήμαρχος να ήταν εκεί όλοι και να έπαιρναν θέση.Άλλα τι θέση αφού έπρεπε να γίνει αυτό που ψήφισε η μειοψηφία ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΥΛΩΝΑΚΗ.Στα δύσκολα φαίνεται ο καλός καπετάνιος όχι στη Μπουνάτσα.Αναφέρεις συνέχεια πήρατε,ψηφίσατε , έπρεπε να λες ψήφισαν ,πήραν
      διότι ξεχνάς ότι εγώ δεν ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗ Η ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ. Οχι βέβαια ότι δεν συμφωνώ με τα ψηφισμένα, και τις απόφάσεις. Εχεις δίκιο να μπερδεύεσαι διότι ποιο πολλές φορές τεκμηριώνω εγώ και έχω άποψη στα Δημοτικά Συμβούλια από κάποιους Συμβούλους που δεν ανοίγουν το στοματάκι τους παρά μόνο για να ψηφίσουν ΝΑΙ.Ας συνεχίσω τον καφέ μου. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
      Δημητριαδου Μαρια

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος13/12/15 10:31

      ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ ΤΗΣ ΑΡΑΠΙΑΣ ΞΕΝΥΧΤΑΕΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΤΗΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ. ΡΕ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΜΗΝΑΡΑ ΕΣΥ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕΣ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΒΓΑΖΕΙ ΛΕΦΤΑ ΑΠΌ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ?????? ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ ΛΕΩ............... ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑΤΗς ΕΣΥ ΣΝΟΜΠΑΡΕΙΣ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΗΣ ΣΤΗΝ ΑΧΡΗΣΤΗ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝΕ ΡΟΜΠΑ. ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΡΩΕΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ...................
      ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΔΕΝ ΠΗΓΕΣ ΝΑ ΔΗΣ ΑΛΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΗΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝΕ ΧΟΝΤΡΑ ΛΕΦΤΑ. ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΣΕΝΑ ΣΕ ΝΙΑΖΕΙ ΜΟΝΟ Η ΧΟΝΤΡΟΚΟΝΟΜΑ. ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΕΣ ΡΟΧΑΛΕς!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος13/12/15 11:21

      ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ,Η ΧΘΕΣΙΝΗ ΣΟΥ ΕΙΚΟΝΑ-ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΛΗΠΗΣΗ.ΗΜΟΥΝ ΚΑΘΗΣΜΕΝΗ ΑΚΡΙΒΩς ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ.ΔΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΙΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗς ΜΑΣΟΥΣΕΣ ΜΙΑ ΡΗΜΑΔΑ ΤΣΙΧΛΑ ΣΑΝ ΜΙΡΙΚΑΣΤΙΚΟ.ΔΕΝ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΕς ΚΑΘΟΛΟΥ; ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΥΡΙΕς; KAΙ ΕΓΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΗΜΟΙΩ ΤΣΙΧΛΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΗ ΜΟΥ,ΟΧΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ 500 ΑΤΟΜΑ.ΧΛΑΤΣ,ΧΛΑΤΣ, ΟΛΟ ΤΟ ΒΡΑΔΙ,.ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΟΙ ΦΙΛΕς ΑΥΤΟ ΕΛΕΓΑΝ ΗΣΟΥΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΜΑΡΙΑ,

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος13/12/15 14:33

      Oυστ παλιοκουτσομπόλα 11¨21, μόνο αυτό έχεις να πεις; Βέβαια γιατί από τα σοβαρά είσαι κότα, και μυαλό δεν έχεις να σκεφτείς και ότι σου σερβρίρουν κατινάρα του κερατά.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος13/12/15 19:12

      ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ 11;21
      Πρώτον θέλω να σε γνωρίσω από κοντά γιατί έχεις ιδιαιτερότητα βλέπεις και από πίσω τι κάνουν οι μπροστά σου.
      Δεύτερον διότι χαίρομε που ασχολείσαι μαζί μου άρα είμαι άτομο που κινεί το ενδιαφέρον.
      Καλλίτερα να μασάγατε και εσύ και οι φίλες σου για να μην κουτσομπολεύεται εμένα.
      Με τα λεγόμενα σου δείχνεις πόσο Κατίνες είσαστε γιατί δεν έρχεστε για να δείτε την εκδήλωση αλλά για κουτσομπολιό.''ΣΥ ΕΙΠΑΣ'' Εάν σε ρωτήσω τι άκουσες βάζω στοίχημα ότι δεν ξέρεις διότι φαίνεται καθαρά εσυ και οι κολλητές σου είχατε έρθει για κους-κους (κοινώς κουτσομπολιό)Αρα το απαράδεκτη γυρνά πίσω σε εσας ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ,ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΕΣ ,ΚΑΚΟΠΡΟΑΊΡΕΤΕΣ,ΖΗΛΙΑΡΕΣ????????Μπορώ να γράφω ώρες ατελείωτες.και συγχρόνως να μασάω τσίχλα.
      Δημτριάδου Μαρία

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος12/12/15 17:02

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΤΟ ΠΙΚΟΥ ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος12/12/15 17:12

    ΤΟ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ Η ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΙΑ

    ΜΑΖΕΨΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΡΔΕΛΙΑΣΤΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος12/12/15 17:45

    ΚΥΡΙΑ ΝΑΝΝΟΥ ΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ
    ΚΑΙ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ ΑΠΟΔΕΞΕΤΟ, ΡΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/12/15 18:02

      ΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒ ΑΧ ΑΧ ΑΧ ΟΧ ΟΧ ΟΧ ΡΟΥΛΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/12/15 03:04

      Για αυτά σου απαντήσανε, κανένα άλλο έχεις να μας πεις, διαφορετικά πάρε το χάπι σου και πήγαινε για ύπνο.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος13/12/15 09:59

    Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΚΟΛΟΓΟΥΣΕ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ


    ΚΑΙ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΟ ΚΥΡΙΑ ΝΑΝΝΟΥ ΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒ Β...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος13/12/15 10:10

    ΚΥΡΙΑ ΝΑΝΝΟΥ ΕΣΕΙΣ ΠΗΓΑΤΕ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΔΩΣΑΤΕ ΠΡΚΟ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ........ ΑΧ ΑΧ ΑΧ

    ΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ Η ΜΠΙΝΙΑΡΗ ΚΑΙ Ο ΚΟΡΡΟΣ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟΝ ΚΟΡΟΜΑΤΖΟ ΚΑΙ ΕΔΩΣΑΝ ΟΡΚΟ ΟΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΝΔ ΚΑΙ ΚΟΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΥΡΙΑ ΝΑΝΝΟΥ Η ΣΑΣΤΑΝ ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑΤΕ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑΤΕ 22-11-2015. ΚΑΙ ΩΡΑ 7.10. ΚΑΙ ΑΝ ΑΝ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΠΟΔΕΙΞΕΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος13/12/15 10:15

    ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΣΑΣ Κ, ΡΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος13/12/15 10:22

    Κ, ΝΑΝΝΟΥ ΒΑΦΕΤΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΝΤΡΟΠΗΣΑΣ ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,..,.,.,.,.,.,.,.,.,.,,.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος13/12/15 10:29

    Ο ΛΕΝΗ ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος13/12/15 10:37

    325 ΔΗΜΟΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΕΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΑΞΙΟΙΟΙΟΙ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣ Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΜΝΜΟΝΙΟ, Ε ΡΟΥΛΑ 1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος13/12/15 11:38

    ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΚΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΑΛΑΜΙΝΙΟΙ. ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΟΒΟΛΟ ΜΑΣ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΤΕ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΝΩΣΤΟΙ. ΧΩΡΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΖΗΤΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΟΥΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/12/15 14:35

      Οταν θα ξαναβγείτε για ψήφο να το θυμάσαι άχρηστο νανίδι.

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος13/12/15 15:02

    Ανώνυμος13/12/15 03:00
    Για τα ογκώδη, επειδή αντιλαμβάνεσαι ότι με την διάθεση των σε ιδιώτη η Σαλαμίνα θα αστράψει από καθαριότητα και φυσικά δεν το θέλετε αφού εσείς ζείτε μόνο για να κάνετε κακό και στη Δήμαρχο και στο νησί.

    ΡΕ ΑΝΑΜΟΥΝΟΥ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΔΗΔΕΣ ΓΡΆΦΕΤΑΙ ΤΟΥ ΚΌΣΜΟΥ ΤΗΣ Μ@Λ@ΚΙΕΣ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΖΕΥΤΑ ΘΑ ΤΑ ΔΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΤΡΑΦΤΕΙ Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος13/12/15 15:04

    χατζη κανεισ και το μπογια τωρα; χαχαχαχαχαχα ουτε γιαυτο δεν κανεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος13/12/15 15:47

    ΑΣΧΕΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ .ΒΡΕ ΘΕΟΤΡΕΛΛΗ ΟΥΑΟΥΥΥΥ ΜΟΡΦΩΜΕΝΗ?? ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΑΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ FB? ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΓΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ.... ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ?ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΡΩΤΑΣ ΟΥΑΟΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΜΑ@Α@ΙΩΔΩΣ.ΒΡΕ ΜΕ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΛΕΞΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΡΗΜΟ ΤΟΠΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος13/12/15 16:11

    ΕΙΔΗΣΗ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ.
    Η μειοψηφία αποφάσισε να επανέλθουν τα δημοτικά τέλη στα επίπεδα του 2007 δηλ. να μειωθούν κατά 50%. Και καλά ρε παιδιά τόσο τζιγκούνηδες είσαστε; Κάνατε που κάνατε το κόπο, δεν το μειώνατε κατά 100% για να μη πληρώναμε τίποτα;
    Και για να μη νομίζετε ότι λέω ψέματα διαβάστε την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, είναι όλα τα ... λεφτά !!!!
    https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A843%CE%97%CE%A91%CE%95-%CE%A4%CE%92%CE%9F?inline=true

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/12/15 17:11

      ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ Ε??????? ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΕΗ Ε???????? ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙ Η ΔΕΗ Ε??????? ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΔΩΡΟ Ε????????? ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΟΡΟΙΔΑ ΞΥΠΝΗΣΤΕ. ΓΙΑ ΔΕΣ ΤΕ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΑΣ ΠΟΣΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ????????? ΡΕ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΟΛΟΙ ΛΕΜΠΕΣΗΔΕΣ ΡΕ??????????? ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΟΥΤΣΑ ΣΤΡΑΒΑ ΚΑΤΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΕΙ ΞΗΠΝΗΣΤΕ ΡΕ?????????????????????? ΑΚΟΥ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/12/15 19:30

      Η Δήμαρχος Σαλαμίνας κ. Ισιδώρα Νάννου-Παπαθανασίου ,ενώ είχε προσκληθεί νομίμως,
      δεν παρίστατο στη Συνεδρίαση.
      Οι Πρόεδροι των Δημοτικών Κοινοτήτων είχαν προσκληθεί στη Συνεδρίαση, με δικαίωμα
      ψήφου σε ειδικά θέματα που αφορούν τις αντίστοιχες κοινότητες (αρθρ. 67 παρ. 8 του
      Ν.3852/2010.) .
      Παρίσταντο η κα Παυλίδη – Μπούταλη Αικατερίνη, Πρόεδρος της Δ.Κ. Αιαντείου. Ενημέρωσε
      διαβάζοντας
      Αριθμός Απόφασης : 198 / 2015

      1
      ο Ημερήσιας Διάταξης Θέμα: «Αναπροσαρμογή Δημοτικών Τελών για το οικονομικό έτος
      2016», κατόπιν αιτήματος 11 Δημοτικών Συμβούλων, σύμφωνα με το άρθρο 3 παρ.3δ. του
      Κανονισμού Λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου Σαλαμίνας

      {{Παρίσταντο η κα Παυλίδη – Μπούταλη Αικατερίνη, Πρόεδρος της Δ.Κ. Αιαντείου. Ενημέρωσε
      διαβάζοντας}}}
      Η Κυρία Παυλίδη δεν ήταν στο Συμβούλιο μήπως έχει γίνει λάθος ,επειδή είναι πάντα παρούσα στα συμβούλια δεν διορθώθηκε το κείμενο;;;;;;;;;;σε κανένα από τα τρία συγκεκριμένα συμβούλια δεν ήταν παρούσα
      Δημητριάδου Μαρία

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος13/12/15 21:39

      Ρε πήρανε τέτοια σοβαρή απόφαση και την κρύψανε; Δεν είδα πουθενά να αναφέρονται σε αυτήν. Ρε μπας και είναι μαϊμού η απόφαση, αλλά πάλι πως αναρτήθηκε στη διαύγεια.
      Μήπως μπορεί κανείς από αυτούς που την ψηφίσανε να μας διαφωτίσει;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος13/12/15 23:05

      ΕΛΑ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΕΚΕΙ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΦΩΤΙΣΟΥΝ!!!


      ΜΑΙΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ!!!! ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ;;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος14/12/15 14:10

      Έχεις ακούσει για 11 ηλίθιους; Αυτοί είναι.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος14/12/15 15:01

      ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΠΟΥ ΤΟΝΕ ΛΕΝΕ ΜΗΝΑΡΑ, Η ΚΟΡΑΚΙ Η ΑΧΟΡΤΑΓΟ Η ΚΟΥΡΤΙΝΑΚΙΑ Η ΟΛΑ ΤΑ ΣΦΑΖΩ ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΠΟΥΛΑΩ, Η ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ. ΑΛΗΘΕΥΕΙ;

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος14/12/15 15:05

      Εσύ τι λες;

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος15/12/15 10:57

      ΠΕΣΜΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΒΑΡΥ ΜΑΓΚΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΗΝΑΡΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΛΕΣ. ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΕ ΞΕΡΕΙ

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος13/12/15 17:07

    να μας πει ο διαχειριστής ή οι φιλόι του όταν οι ΔΕΗ λεει ρυθμιζόμενες ΧΡΕΩΣΕΙΣ τι εννοεί πιστεύω νανειναι και αυτός καταναλωτής ηλεκτρικου ρεύματος. και αμα μαθει τι είναι ας μας πει που πανε και μετα να τα συγκρινει με τα δημοτικά τελη του δημου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/12/15 23:31

      ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ 53/2015
      ΘΕΜΑ 1ο Η.Δ.: «Έγκριση έναρξης διαδικασιών για την παραχώρηση του Δημοτικού Δικτύου
      ύδρευσης κατά κυριότητα στην ΕΥΔΑΠ»
      Η Πρόεδρος λέει ότι το τρίτο θέμα της ημερήσιας διάταξης του Δημοτικού συμβουλίου της
      Δευτέρας 14 Δεκεμβρίου 2015 αφορά την ευρύτερη περιοχή του Αιαντείου και μιλάμε για το Δημοτικό
      Δίκτυο Ύδρευσης και για την παραχώρηση σε πλήρη κυριότητα στην ΕΥΔΑΠ.
      Το Δ.Σ. της Κοινότητας Αιαντείου δεν έχει ενημερωθεί για ένα τόσο σοβαρό θέμα που αφορά
      την ευρύτερη περιοχή της και δεν το έχει συζητήσει στο συμβούλιό της.
      Για το λόγο αυτό ζητούμε να αποσυρθεί το θέμα για το επόμενο τακτικό συμβούλιο του Δήμου
      Σαλαμίνας. Να αποσταλεί μια εισήγηση για να γνωρίζουμε ακριβώς τι θα συζητηθεί για το θέμα αυτό
      ώστε να γνωμοδοτήσει και το Δ.Σ. της Κοινότητας σε ένα θέμα που μας αφορά άμεσα.
      2
      Μετά από ενημέρωση του Κου Μπούτση στην Δήμαρχο για την έκτακτη συνεδρίαση, η
      Δήμαρχος απέστειλε ένα έγγραφο το οποίο ζητά να αναγνωστεί η επιστολή αυτή στο Σώμα καθώς και
      στους παρευρισκομένους συνδημότες.
      Η Πρόεδρος διαβάζει το έγγραφο της Δημάρχου
      «Κυρία Πρόεδρε, με έκπληξη πληροφορήθηκα αργά χθες το βράδυ ότι έχετε συγκαλέσει
      σήμερα ημέρα Κυριακή, χωρίς να με ενημερώσετε ως οφείλατε, κατεπείγουσα συνεδρίαση του
      Κοινοτικού Συμβουλίου σχετικά με το 3ο
      θέμα της αυριανής τακτικής συνεδρίαση του Δημοτικού
      Συμβουλίου που αφορά την «Έγκριση έναρξης διαδικασιών για την παραχώρηση του Δημοτικού
      Δικτύου ύδρευσης κατά κυριότητα στην ΕΥΔΑΠ»
      Ειλικρινά, αδυνατώ να κατανοήσω το λόγο της συζήτησης του θέματος πόσο μάλλον το λόγο
      του κατεπείγοντος.
      Εάν υπήρξε πρόβλημα κατανόησης του θέματος, θα μπορούσατε από την Πέμπτη που σας
      κοινοποιήθηκε η πρόσκληση του Δ.Σ., να είχατε ζητήσει διευκρινήσεις, πράγμα που δεν κάνατε.
      Λυπάμαι που λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων δεν μπορώ να παρευρεθώ στη συνεδρίαση
      ευρισκόμενη αυτή την ώρα εκτός Σαλαμίνας.
      Ενδεχομένως να μπορούσα να αλλάξω το ραντεβού εάν µε είχατε ειδοποιήσει εγκαίρως.
      Προς ενημέρωση λοιπόν του Σώματος διευκρινίζω τα εξής:
      Το θέμα που θα συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο όπως και περιγράφεται, αφορά την
      έναρξη των διαδικασιών και όχι την παραχώρηση αυτή καθ' εαυτή του δικτύου ύδρευσης.
      Με άλλα λόγια, η έναρξη των διαδικασιών σημαίνει ανταλλαγή απόψεων, προτάσεων και
      οικονομοτεχνικών στοιχείων μεταξύ Δήμου και ΕΥΔΑΠ που στόχο θα έχουν την διαμόρφωση ενός
      κοινώς αποδεκτού τελικού σχεδίου επί τη βάσει του οποίου θα αποφασιστεί εάν θα παραχωρηθεί η
      κυριότητα και όχι η δια βίου εκμετάλλευση του δικτύου στην ΕΥΔΑΠ, επ’ ωφελεία πρωτίστως των
      υδρευόμενων κατοίκων αλλά και του Δήμου.
      Εξυπακούεται ότι το τελικό αυτό σχέδιο, πριν συζητηθεί στο ΔΣ, θα τύχει της γνωμοδότησης
      όλων των Κοινοτικών Συμβουλίων του Δήμου καθώς και της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης
      όπου θα έχετε στα χέρια σας όλο το υλικό για να μπορέσετε να εκφράσετε τη γνώμη σας. Τώρα
      οποιαδήποτε γνώμη θα είναι έωλη.
      Κυρίες και Κύριοι,
      Γεγονός είναι ότι η προηγούμενη Διοίκηση του Δήμου είχε δηλώσει αδυναμία να διαχειριστεί
      το δίκτυο και είχε προσυμφωνήσει στην άνευ ανταλλάγματος παραχώρηση στην ΕΥΔΑΠ της
      μακροχρόνιας εκμετάλλευση; του δικτύου, πλην όμως δεν προχώρησε στην υπογραφή της σύμβασης
      φοβούμενη τις ποινικές συνέπειες μιας τέτοιας πράξης αφού η παραχώρηση της εκμετάλλευσης; ήταν
      παράνομη.
      Η σημερινή Διοίκηση του Δήμου, παρά τις τεράστιες προσπάθειες που κατέβαλε όλο αυτό το
      χρόνο, διαπίστωσε κι αυτή ότι αδυνατεί να διαχειριστεί το εγκαταλειμμένο από πλευράς συντήρησης
      και διάτρητο δίκτυο ύδρευσης μήκους 330 χιλιομέτρων και 20.000 υδροληπτών, λόγω έλλειψης
      τεχνογνωσίας, υποδομής, πόρων καθώς και ανεπάρκεια; προσωπικού.
      Συνεπώς, το ότι επιβάλλεται για το καλό του κόσμου να παραχωρηθεί το δίκτυο είναι κοινώς
      αποδεκτό από όλους, και το μόνο που απομένει είναι η μορφή και οι όροι της παραχώρησης.
      Το ερώτημα στο οποίο θα πρέπει όλοι να απαντήσουμε είναι το εξής:

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/12/15 23:32

      ΣΥΝΕΧΕΙΑ:
      Θέλουμε να δώσουμε την μακροχρόνια εκμετάλλευση του δικτύου στην ΕΥΔΑΠ με την
      προοπτική να το πάρουμε πίσω μετά από 20 ή 40 χρόνια και να πληρώνει ο Δήμος το κόστος των
      επισκευών και της όποιας αναβάθμισης θα κάνει η ΕΥΔΑΠ στο δίκτυο, το οποίο κόστος αναπόφευκτα
      θα μετακυλήσει στους καταναλωτές ή παραχωρούμε την κυριότητα και ξεμπερδεύουμε μια για πάντα;
      Άποψη της σημερινής διοίκησης του Δήμου είναι η δεύτερη δηλ. η παραχώρηση της
      κυριότητας
      Για ενημέρωσή σας, σας πληροφορώ ότι την ΕΥΔΑΠ δεν την συμφέρει να αποκτήσει την
      κυριότητα, προτιμά την εκμετάλλευση για να μην χρεώνεται η ίδια το κόστος των ζημιών.
      3
      Πρώτιστο μέλημα μιας δημοτική; αρχής είναι να προασπίζει το συμφέρον των δημοτών, που
      στην προκειμένη περίπτωση είναι η εξασφάλιση της επάρκεια; και ποιότητας του νερού με χαμηλό
      τιμολόγιο.
      Δυστυχώς ή ευτυχώς, η εμπειρία έδειξε ότι αυτά εξασφαλίζονται μόνο με την παραχώρηση του
      δικτύου.
      Είμαι βέβαιη ότι όσοι υδρεύονται από το δημοτικό δίκτυο δεν θα ήθελαν να ξαναζήσουν την
      εμπειρία της συχνή; διακοπή; του νερού ούτε να θέλουν να πληρώνουν το αναγκαστικό υψηλό
      τιμολόγιο του Δήμου.
      Αυτά εν ολίγοις, τα υπόλοιπα όταν συζητηθεί το σχέδιο της παραχώρησης.
      Παρακαλώ για την ανάγνωση της επιστολής αυτής στο Σώμα και τους παρευρισκόμενους
      συνδημότες μας.
      Ακολουθεί διαλογική συζήτηση η οποία θα καταγραφεί στο πρακτικό της συνεδρίασης.
      Συνοψίζοντας την πρότασή τους το Σώμα προτείνει να αποσυρθεί το θέμα από το Δημοτικό
      Συμβούλιο να τους αποσταλεί η εισήγηση για να γνωρίζουν τι θα συζητηθεί για το θέμα και να
      γνωμοδοτήσουν για το θέμα το οποίο αφορά την περιοχή τους. Η απόφαση να σταλεί στην Πρόεδρο
      Δημοτικού Συμβουλίου και στην Δήμαρχο. Πριν την έναρξη του θέματος να διαβαστεί η απόφαση στο
      Σώμα του Δημοτικού Συμβουλίου
      Το Συμβούλιο της Δ.Κ. Αιαντείου αφού έλαβε υπόψη τα παραπάνω:
      ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ

      Να αποσυρθεί το θέμα από το Δημοτικό Συμβούλιο να τους αποσταλεί η εισήγηση για να
      γνωρίζουν τι θα συζητηθεί για το θέμα και να γνωμοδοτήσουν για το θέμα το οποίο αφορά την
      περιοχή τους. Η απόφαση να σταλεί στην Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου και στην Δήμαρχο. Πριν
      την έναρξη του θέματος να διαβαστεί η απόφαση στο Σώμα του Δημοτικού Συμβουλίου.

      Γι’ αυτό συντάχθηκε αυτό το πρακτικό και υπογράφεται.
      ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ
      ΑΙΑΝΤΕΙΟ 14/12/2015
      H ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ
      ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος14/12/15 15:07

    Τελικά έχουν δίκιο ορισμένοι που λένε ότι ο συνδυασμός της Δημάρχου είναι γεμάτος από βλάκες και άσχετους. Διαβάστε εδώ και θα καταλάβετε.
    https://diavgeia.gov.gr/doc/64%CE%A5%CE%94%CE%A91%CE%95-8%CE%A39?inline=true

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/12/15 19:47

      Τρικυμία εν κρανίω όποιος συνέταξε την επιστολή της δημαρχέσας... Μιχαλάκο εσύ;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/12/15 23:22

      Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η 32ης Τακτικής Συνεδρίασης την 14 ην Δεκεμβρίου 2015, ημέρα ΔΕΥΤΕΡΑ και ώρα 15:00 με τρία θέματα

      Έχω την τιμή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67, του Ν. 3852/2010, να σας καλέσω σε Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σαλαμίνος, την 14 ην Δεκεμβρίου 2015, ημέρα ΔΕΥΤΕΡΑ και ώρα 15:00. στο Δημοτικό Κατάστημα, για συζήτηση των παρακάτω θεμάτων:
      1.- Τακτική Επιχορήγηση Βιβλιοθήκης – Μουσείου Λαϊκής Τέχνης και Ιστορίας Δήμου Σαλαμίνας για το έτος 2016.
      2.- Συζήτηση επί του αιτήματος 35 δημοτικών υπαλλήλων και λήψη απόφασης για άσκηση ή μη έφεσης επί της υπ΄ αριθμ. 33/2015 απόφασης Ειρηνοδικείου Σαλαμίνας κατόπιν της υπ΄ αριθμ 248/2015 Οικονομικής Επιτροπής Δήμου Σαλαμίνας.
      3.- ΄Εγκριση έναρξης διαδικασιών για την παραχώρηση του Δημοτικού Δικτύου ύδρευσης κατά κυριότητα στην ΕΥΔΑΠ.
      Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ.
      Λεμονιά Καπετάνιου

      ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΕΣΤΑΛΕΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟ Κ. ΜΠΟΥΤΣΗ ΝΙΚΟΛΑΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΕΚΤΑΚΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ.
      Το θέμα που θα συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο όπως και περιγράφεται, αφορά την
      έναρξη των διαδικασιών και όχι την παραχώρηση αυτή καθ' εαυτή του δικτύου ύδρευσης.
      Η ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ Η ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΞΥΠΝΙΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ
      ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΔΙΟΤΙ Η ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΚΑΙ ΟΥ!!! ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΡΕΙΣ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ.ΔΙΑ ΠΛΑΓΙΟΥ ΤΡΟΠΟΥ
      ΣΑΣ ΛΥΠΑΜΕ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΜΟΥ ΠΟΥ Η ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΧΕΡΙΑ

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος15/12/15 10:55

      ΚΑΙ ΒΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ. ΚΥΡΙΩΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΤΙ ΤΥΠΟΙ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΑΝ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ, ΕΚΑΝΑΝ ΟΤΙ ΣΥΝΕΦΕΡΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. ΦΑΙΝΕΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΞΕΡΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΑΣ. ΚΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΑΞΗ. ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ. ΘΕΛΕΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΑΞΙΟΣΥΝΗ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ. ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΞΙΟΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ Η ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ. ΣΑΣ ΠΡΟΣΠΕΡΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΕΙΤΕ ΚΟΙΜΟΝΤΑΙ,ΕΙΤΕ ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ, ΕΙΤΕ ΓΥΡΟΦΕΡΝΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ.ΣΑΣ ΜΑΘΑΜΕ ΠΙΑ.

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος14/12/15 15:07

    Τακτική Επιχορήγηση Βιβλιοθήκης – Μουσείου Λαϊκής Τέχνης και Ιστορίας Δήμου Σαλαμίνας για το έτος 2016. Πάλι δωράκι του ετοιμάζετε; Ούστ αρχιλαμόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος17/12/15 01:53

    Συμπερασμα: Η Μπουνταλη τα χει κανει πλακακια με τον Τσαβαρη, ο οποιος εχει πατησει πανω στην ματαιοδοξια της και στην αναγκη της να προβληθει.Ακομα ενα καβαλημενο καλαμι με τις ευλογιες της παναχραντου Μαρίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος17/12/15 01:58

    Καλα σας λενε και τις δυο αδελφες κουτες.Ουτε να κρυφτειτε δεν ξερετε και καρφωνοσαστε.Να μου ζησετε ξυπνοπουλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/12/15 19:27

      ΣΩΠΑ ΚΑΛΕ ΚΟΥΤΕΣ ΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ ΜΠΟΥΤΑΛΗ.ΑΠΑ ΠΑΠΑ ΘΑ ΣΕ ΜΑΛΩΣΟΥΝ ΨΩΝΑΡΕΣ ΝΑΙ ΚΑΛΑΜΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΑΡΕΣ ΤΥΠΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΛΟΥΠΙΑ

      Διαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.