Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

16 Δεκ 2015

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΔΩΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

Σχετικά με την πληρωμή του Δώρου Χριστουγέννων στους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα θα θέλαμε να ενημερώσουμε για τα ακόλουθα:
To Δώρο Χριστουγέννων όπως και το Δώρο Πάσχα και το επίδομα αδείας, κατοχυρώθηκαν περαιτέρω  με την Εθνική Γενική ΣΣΕ του έτους 2010  (άρθρο 1) για τους εργαζόμενους ιδιωτικού δικαίου σε όλη την ελληνική επικράτεια.
Οι διατάξεις του θεσμικού πλαισίου για τα δώρα εορτών είναι δημοσίας τάξεως με συνέπεια να μην επιτρέπεται και να είναι άκυρη κάθε αντίθετη ρητή ή σιωπηρή συμφωνία, καθώς και η παραίτηση του εργαζομένου από την αξίωση καταβολής τους.
Ποιοι εργαζόμενοι το δικαιούνται
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, όλοι οι μισθωτοί  που απασχολούνται στον ιδιωτικό τομέα με σχέση εξαρτημένης εργασίας αορίστου ή ορισμένου χρόνου, πλήρους ή μερικής απασχόλησης σε οποιοδήποτε εργοδότη δικαιούνται Δώρα Εορτών.
Πως υπολογίζεται το Δώρο Χριστουγέννων

Για τον υπολογισμό του ποσού των Δώρων λαμβάνεται υπόψη ο τρόπος αμοιβής των μισθωτών δηλαδή αν αμείβονται με ημερομίσθιο ή με μισθό.
Η χρονική περίοδος που υπολογίζεται το Δώρο Χριστουγέννων αρχίζει από την 1η Μαϊου μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου κάθε έτους.
Έτσι, οι εργαζόμενοι που η σχέση εργασίας τους με τον εργοδότη είχε διάρκεια χωρίς διακοπή όλη την χρονική περίοδο που αναφέραμε δηλαδή  από 1ης Μαϊου μέχρι 31ης Δεκεμβρίου κάθε έτους, δικαιούνται ολόκληρο το Δώρο που είναι ίσο με ένα (1) μηνιαίο μισθό για τους αμειβόμενους με μισθό και με 25 ημερομίσθια για τους αμειβόμενους με ημερομίσθιο.
Όσοι όμως από τους παραπάνω μισθωτούς που η σχέση τους με τον εργοδότη δεν διήρκεσε ολόκληρο το χρονικό διάστημα (από 1/5 έως 31/12)
δικαιούνται  να λάβουν τμήμα του δώρου ανάλογο με την χρονική διάρκεια της εργασιακής τους σχέσης.
Σε αυτή την περίπτωση το δώρο Χριστουγέννων υπολογίζεται ως εξής:
2/25 του μηνιαίου μισθού ή 2 ημερομίσθια- ανάλογα με το πώς αμείβονται- για κάθε 19 ημερολογιακές μέρες διάρκειας της εργασιακής σχέσης.
Ακόμα και οι μισθωτοί που εργάστηκαν χρονικό διάστημα μικρότερο των 19 ημερών δικαιούνται ανάλογο κλάσμα του δώρου.
Εκτός από την περίπτωση  που η εργασία παρασχέθηκε χωρίς διακοπή όλο το διάστημα από την 1η Μαϊου έως την 31η Δεκεμβρίου, , στο διάστημα αυτό συνυπολογίζονται και όλες οι ημέρες που οι εργαζόμενοι απουσιάζουν νόμιμα από την εργασία τους (π.χ με την ετήσια άδεια, με άδεια μητρότητας, με σπουδαστική άδεια). Ειδικά ως προς την απουσία των εργαζομένων λόγω ασθένειας, στο διάστημα υπολογισμού του Δώρου Χριστουγέννων συνυπολογίζονται τα «τριήμερα ασθένειας», δηλαδή ο χρόνος απουσίας κατά τον οποίο δεν καταβάλλεται επίδομα ασθενείας, ενώ αφαιρούνται τα διαστήματα που καταβάλλεται από τον ασφαλιστικό φορέα επίδομα ασθενείας.
Υπολογισμός του Δώρου Χριστουγέννων σε εργαζόμενους με μερική απασχόληση
Οι εργαζόμενοι που απασχολούνται καθημερινά λιγότερες ώρες ( σε σχέση με την πλήρη απασχόληση) θα λάβουν ως Δώρο Χριστουγέννων όσα ημερομίσθια λαμβάνει και ο εργαζόμενος με πλήρη απασχόληση έχοντας όμως ως βάση υπολογισμού τις μειωμένες αποδοχές και αναλόγως για τον χρόνο απασχόλησης του από 1/5/2015 έως 31/12/2015.
Οι εργαζόμενοι που απασχολούνται λιγότερες από 5 ημέρες την εβδομάδα (για τους απασχολούμενους με πενθήμερο) και λιγότερες από 6 ημέρες την εβδομάδα (για τους απασχολούμενους με 6ήμερο) δικαιούνται δώρο Χριστουγέννων 1 ημερομίσθιο για κάθε 8 πραγματοποιηθέντα ημερομίσθια μέσα στο διάστημα από 1/5/2015 έως 31/12/2015.

Το Δώρο Χριστουγέννων πρέπει να καταβληθεί έως τις 21/12/2015. 

21 σχόλια:

  1. Ανώνυμος16/12/15 15:37

    τι δουλεια εχει η ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ιδιατερα γραμματεασ την δημαρχια ΚΥΡΙΑ ΝΑΝΝΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/12/15 15:57

      περιμένει να πάρει το δώρο και για της υπηρεσίες που παρέχει θα πάρει προκαταβολικά και του πάσχα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/12/15 16:15

      μια γλαστρα
      ουτε ενα ουισκι

      Η ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/12/15 19:06

      Και του καλοκαιριού. Σε ποια κάβα αλήθεια βρίσκονται ή τα ηπιαν όλα ;

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος16/12/15 15:55

    ΡΟΥΛΑ ΝΑΝΝΟΥ

    ΚΟΝΤΑ
    στο
    ΔΗΜΟΤΗ

    ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ

    ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΧΕΡΙΑ ΚΑΘΑΡΑ

    2014.23/5/

    ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΥΔΡΕΥΣΗΣ,
    ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΟΥ
    ΔΗΜΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΡΕΙ ΕΤΗΣΙΩΣ 800.000, ΕΥΡΩ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ ΜΑΣ

    ΟΠΟΙΟΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ,ΔΕΝ ΞΕΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.

    ΚΥΡΙΑ ΝΑΝΝΟΥ ΡΟΥΛΑ 23/05/2014

    ΚΑΙ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΟ, Κ, ΡΟΥΛΑ. ΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος16/12/15 16:04

    Χρυσάφι πιάνετε, στάχτη και μπούρμπερη γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος16/12/15 16:18

    Κάποιος χούφτας είπε ότι το νταμάρι το έκλεισε η άχρηστη. Αφού δουλεύει ακόμα ρε τρελέ, οι νταλίκες πηγαινοέρχονται το μπετό πάει φουλ, γιατί δεν κάνετε κατάσχεση στο σπαστήρα και στα μηχανήματα να σταματήσει; Μάθατε τα κόλπα του Τζαβαρή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/12/15 16:53

      ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ .ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΡΑΒΑ.
      ΚΥΡΙΑ ΝΑΝΝΟΥ ????????ΚΥΡΙΑ ΚΑΡΟΥΣΗ?????????

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/12/15 17:05

      Ωραίο το χούφτας μου άρεσε, σημαίνει τρόμπας ή χουφτώνω-αρπάζω, σουφρώνω;

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος16/12/15 16:36

    ΤΑ ΧΡΗΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ???????? ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος16/12/15 18:51

    αννουλα σωπα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος17/12/15 16:29

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΩ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΤΗΣ κ.Μ.ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος17/12/15 19:33

    Δεν με έχει απασχολήσει το θέμα και δεν το έχω σκεφτεί.
    Μ.Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος17/12/15 20:55

    EΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ κ.Μ.Δ.ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΟΒΑΡΟΣ. ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΜΟΥ,ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΣΥΖΩ 12 ΧΡΟΝΙΑ.ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΠΟΣΑ ΘΑ ΑΚΟΥΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΟΥ ΑΝ ΒΓΩ ΕΠΙΣΗΜΑ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος17/12/15 22:51

    Είναι καθαρά προσωπικό ζήτημα ,και θα μου επιτρέψετε να μην τοποθετηθώ σε ένα τόσο σοβαρό θέμα. Εμένα οι τοποθετήσεις μου είναι για τοπικά γεγονότα, και όχι για προσωπικά γεγονότα.Σεβαστή από εμένα κάθε απόφασή σου
    . Όλα είναι γραμμένα αγαπητέ ανώνυμε.
    Όμως θα ήθελα να μάθω γιατί συγκεκριμένα ζητάς από εμένα την τοποθέτηση μου;;Εάν θες μου απαντάς
    Δημητριάδου Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος18/12/15 08:20

    ΑΓΑΠΗΤΗ ΚΥΡΙΑ,ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΠΕΛΕΞΑ ΤΥΧΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΤΥΧΑΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΗ ΥΠΟΘΕΣΗ. ΜΕΝΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΟ ΑΙΑΝΤΕΙΟ,ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΩ (ΟΧΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ) ΚΑΙ ΕΧΩ ΣΧΗΜΑΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΣΑΣ.ΕΤΣΙ,ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΘΑ ΤΗΝ ΕΛΑΜΒΑΝΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΕΙΡΕΑΖΕ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΦΑΣΗ.ΑΝ ΤΗΝ ΕΝΘΑΡΡΥΝΑΤΕ, ΘΑ ΕΙΧΑ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΠΑΡΑΣΤΕΙΤΕ ΩΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ, ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΕΣ ΣΑΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ (ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΑΠΟΚΑΛΩ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ,ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΑΙΑΝΤΕΙΟ).ΘΑ ΤΟ ΘΕΛΑΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος18/12/15 15:12

    Καλά ρε φίλε εσύ χεράκι - χεράκι θα βγεις και θα κάνεις και φιλάκι στο δρόμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος18/12/15 18:05

    Αγαπητέ κύριε ,θα ήθελα να σε ευχαριστήσω που εκτιμάς την γνώμη μου. Άλλα είμαι μητέρα και γιαγιά και αν εκφέρω θετική γνώμη ίσως γίνω κακό παράδειγμα,πάντα κατά την δική μου σκέψη στα παιδιά μου ,και στα εγγόνια μου. Είναι πολύ δύσκολη η θέση μου θέλω να με καταλάβεις.Παρ΄όλα αυτά εάν η μοίρα σου το έγραψε να έχεις κάποια ιδιαιτερότητα είναι σεβαστή η απόφαση σου.Είναι κάτι καινούργιο και παράξενο και συγχώρεσε με δεν σε κρίνω κακοπροαίρετα άλλωστε ποία είμαι εγώ να σε κρίνω;;.Σου εύχομαι ότι είναι καλλίτερο για να ευτυχίσεις εσύ και μόνο εσύ!!Άλλωστε είναι κάτι που ακόμη δεν έχει νομιμοποιηθεί .
    Καλές Γιορτές και Καλή Χρόνια με Υγεία ,και Ευτυχία.
    Δημητριάδου Μαρία


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος18/12/15 20:12

    ΘΕΡΜΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ κ.ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ.ΤΑ ΕΛΑΒΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠ΄ΟΨΙΝ ΜΟΥ. ΟΜΩΣ ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ (΄΄ΝΑ ΕΥΤΥΧΙΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΣΥ΄΄) ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΤΕΡΟ ΗΜΙΣΥ,ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ... ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΣΦΙΞΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΔΩ. ΣΥΧΝΑΖΩ ΣΤΟ ΝΕΟ ΚΑΠΗ ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΦΕ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ. ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ,H ΘΑ ΑΙΣΘΑΝΘΕΙΤΕ ΑΜΗΧΑΝΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΜΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος18/12/15 23:47

    Kαι βέβαια σου επιτρέπω να με χαιρετήσεις. Γιατί να αισθανθώ αμήχανα επειδή έχεις το τσαγανό να λες τα πράγματα με το όνομα τους; όποιο είναι αυτό το όνομα.Είναι χειρότερο να κοροιδεύεις τον εαυτό σου και τους άλλους για κάποια άλλη ιδιαιτερότητα που έτυχε να έχεις.Ποτέ δεν πρέπει να κρίνεις κανένα για τα προσωπικά του δεδομένα διότι δεν ξέρεις η ζωή τι σου επιφυλάσσει.Ο πατέρας μου μου έχει μάθει την παροιμία:
    ''Μην κρίνεις, για να μην κριθείς! ''
    καλή σου νύκτα.
    Δημητριάδου Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/12/15 03:39

      Kαλή σας νύκτα (η μάλλον καλημέρα) κ. Δημητριάδου και σας ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.