Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

15 Ιουλ 2018

Δείτε το κέντρο του Γαλαξία μας


Βλέπετε το κέντρο του γαλαξιακού μας οίκου, τον Γαλαξία μας, όπως απεικονίζεται από 64 ραδιοτηλεσκόπια στη νοτιοαφρικανική έρημο.
Οι επιστήμονες δημοσίευσαν αυτήν την εικόνα για να εγκαινιάσουν το ολοκληρωμένο πλέον ραδιοτηλεσκόπιο MeerKAT.
Τα ραδιοτηλεσκόπια αποτελούν μέρος ενός ακόμα πιο φιλόδοξου έργου: του Square Kilometer Array, μια συνεργατική προσπάθεια για την κατασκευή του μεγαλύτερου τηλεσκοπίου στον κόσμο, που θα καλύπτει τις ηπείρους της Αφρικής και της Αυστραλίας.

Αυτή η εικόνα δείχνει νήματα σωματιδίων, δομές που φαίνεται να υπάρχουν σε ευθυγράμμιση με την κεντρική μαύρη τρύπα του Γαλαξία.
Δεν είναι σαφές τι προκαλεί αυτά τα νήματα. Ίσως είναι σωματίδια που εκτοξεύονται από την περιστρεφόμενη μαύρη τρύπα; ίσως είναι υποθετικές "κοσμικές χορδές"; και ίσως δεν είναι μοναδικές και υπάρχουν και άλλες παρόμοιες δομές που περιμένουν να ανακαλυφθούν, σύμφωνα με μια δημοσίευση του 2017 από το Κέντρο Αστροφυσικής του Χάρβαρντ-Σμιθσόνιαν.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο:

26 σχόλια:

  1. Ανώνυμος15/7/18 16:30

    ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΗΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΜΑΙΟΥ ΤΟ 2019 ΛΟΓΟ ΚΑΤΑΔΙΚΩΝ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΣΥΝΒΟΥΛΟΙ ΨΑΓΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΛΙΑ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΙΘΟΥΝ, ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΛΥΠΑΜΕ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΑ ΧΕΡΙΑ ΠΟΥ ΕΔΗΓΝΕ, ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΙΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΝΤΕΞΕΙ, ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΕΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΟΛΙΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος15/7/18 16:56

    Άντε άντε γλέντια στις 30 Αυγούστου 2018 που θα γίνουν ΣΥΛΛΟΓΟ - ΤΟΠΙΚΗ ΝΔ
    Αν δεν έχουν μαζέψει τα χρήματα απο τους λαχνους για το ενοίκιο το ρεύμα το τηλ
    Η Π ροεδρινα Σονια και η Δρυγουτη να χορέψουν οριενταλ
    Η Κρανιδιώτη θα πουλάει 1Ε τα πανερακια με τα λουλούδια
    Ο Καπετανακης θα βγει με το Ντέφι να μαζέψει 1Ε για να βγουν τα έξοδα της τοπικής
    Να είστε όλοι εκεί!!!!!!

    Αχ αχ αχ κατακαημένη ΝΔ πως σε κατάντησαν ΣΥΛΛΟΓΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος15/7/18 17:15

    Ο ΜΗΣΕΛ Ο ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΙΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΟΧΙ ΜΗΣΕΛ ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος15/7/18 17:30

    Η ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΑ ΠΗΓΕ ΣΕ ΜΕΝΤΙΟΥΜ ΣΤΟ ΠΗΤ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΠΕΜΕΓΑΛΗ ΠΟΡΤΑ ΘΑ ΔΙΑΒΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος15/7/18 17:34

    ρουλα οταν πηγες στην λαρησα γιατι δεν πηρες μαζι τον τσιτσανι τοσα βενζιναδικα περασες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος15/7/18 21:16

    Αν είσαι Δήμαρχος και δεν μπορείς να γραψεις εναν επικηδειο για τον Μ.Ιγνάτιο, τότε ζητάς από τον π.Χριστοδουλο. Πάλι καλά ομως που το παραδέχεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος15/7/18 22:08

    Ρε διαχειριστή της Τζασλής απο πάνω τα σχόλια γιατί τα αφαίρεσες;
    Θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον να μας απαντήσει σε κανα δυο ερωτησούλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος15/7/18 22:08

    ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ !!!! ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΤΟ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος16/7/18 16:16

    Σιγά καλέ που θα τήν "έκανα" εγώ από εδώ... ΕΘΙΣΜΟΣ... Τό παρα...γ...μαζί μου...αλλά...αλλά... Καλεεε,πιστέψτε τό "οριστικό αντίο" χα.και χα.Να μου πείτε εσείς τώρα... Ωξω από εδώ... Γούστο σας...και καπέλο σας...της τύχης μου γραμμένο... να "μπλεχτω μαζί σας...μόνο εσείς, επαναλαμβάνω...άν... και πάλι αν...λέτε με λόγια βαριά σαν καταπέλτης...Ωξω από εδώ... Σάς έμαθα... στά δαχτυλακια μου σάς παίζω... αυτά... ευχηθηκα?όχι... Καλό απόγευμα να έχουμε... και φτου κι από τήν αρχή! Ω,ναι...υπογράφω πλέον, ως θαυμαστικό... Ευχαριστώ πολύ...καλή εβδομάδα προς,όλους... και γεια σου,εθιστικο -news blovs...με τά ωραία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος16/7/18 18:27

    Πάρε μου τα σχόλια καλεεεεεεεε...
    Εγώ είμαι ο Ιούλιος είμαι επανήλθα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος16/7/18 19:06

    ...παρε σχολιο απο κινητο μου γιατι εγω θα στελνω γραφη μου,,,απο ιντερνετι οποτε θελω !!! Ιουλιος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος16/7/18 19:26

    ...καλεεε,ιδα στο"άλλο"μια φωτό... είναι ή Μαύρη Αράχνη... η λαθευω?Χριστουλη μου!!!Ιούλιος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος16/7/18 19:30

    ...ευχαριστώ πολύ...με ζαλίζει τό ιντερνετι...αλλά στην ανάγκη... Ιούλιος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος16/7/18 19:37

    ...υγ...οποίο χέρι διάλεξε αυτηνης την μούρη... είς αυτό το χαλί...αγιασμένο να είναι... αλλου μύτη...αλλού μάτια...αλλού στόμα... γενικώς όλη ή τσουραπω...στό αλλού!!! Ιούλιος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος16/7/18 20:05

    ...είναι καί μέγας εσπερινός σήμερα... αύριο εορτή Αγίας Μαρίνας... δεν έχω αμαρτία που γράφω γι αυτηνε ε? μα για τά μπάζα εις νταμάρι... νταμαρα είναι... κακουργααααα...σε μισώ... πως θα φάω βραδυνό γεύμα... φοβούμενος είμαι τωρααααα...δεν είσαι μαύρη αράχνη πια...πτώμα είσαι... στήν πυρά...μοιραστεί φωτο σε οικίες που έχουν νήπια... θα σταματήσουν να γκρινιαζουν,θα τρώνε οοολο τό φαγητό τους,θα νυσταζουν νωρίς, χωρίς να νυσταζουν...πολύ καλη ή φωτό... το ακατασχετο ρεζίλι της...θά έχει λυσσαξη αυτή τώρα...Ιούλιος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος16/7/18 20:27

    ...και λέμε γιά σκουπίδια και ακάθαρτα όμβρια... άν σκάσει τό πτώμα και προχωρήσει η αποσύνθεση της...μπουφ ή βρωμαααα...να μοιραστούν φιάλες οξυγόνου για να τίς έχουμε στις οικίες μας...και μάσκες οξυγόνου, για τις διαδρομές μας...άμεσα... κακουργαααα!!!Ιούλιος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/7/18 21:11

      ...μου ήτο αδύνατο να μη ξαναδώ το τέρας της φύσεως... αλλά έπεσε το "λαγνο" βλέμμα μου,είς αααλλη γραφή, πού άνθρωπος τού Θεού, λέει ότι,τόν γραφουμενο λόγο τής κακουργαααας,πού εκφώνησε διά Μακαριστό Δικό μας Ιγνάτιο... έγραψε λέει αυτός ό κύριος... π.Χριστόδουλος... ερώτημα... π.Χριστόδουλος... αδελφός π.Βησσαρίων???...παρακαλώ απάντησε μου...διότι άν γράψω με σκέψη πού έχω είς μυαλό μου,χωρίς τσεκαρισμα...θα παρεξηθω πάλι... ωχ...κι ύστερα λένε πώς φταίει ό φονιάς... ευχαριστώ... Ιούλιος!!!

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος16/7/18 21:41

    ...το γράφει και εδώ άτομο 15/7/18.21:16.για π.Χριστόδουλο... απάντησε άνθρωπε είναι αυτό πού π.Χριστόδουλο που ήρθε στην σκέψη μου?ή άλλο άτομο. ευχαριστώ!!!Ιούλιος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος16/7/18 21:49

    Το ίντερνετ με κάνει σκονηηηηη...μόνο εις μεγάλη έκτακτη ανάγκη. Σάς το έγραψα. Απαντάται παρακαλώ πολύ... Μην πάρω τώρα Φλώρα του Νικολακη μας και ρωτησωωωωω...καί αύριο μέρα τού Θεού είναι!!! Ιούλιος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος16/7/18 23:21

    Καλό σας βράδυ... Τό Αρχηγοπουλο!!! Ιούλιος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος17/7/18 00:01

    KAI ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΠΟΙΟΑ/Α ΕΙΜΑΙ.....ΕΙΜΑΙ Η ΑΓΑΜΗΤΗ ΓΕΡΟΝΤΟΚΟΡΗ ΤΩΝ ΠΑΛΟΥΚΙΩΝ....GULIO!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος17/7/18 10:06

    Χρόνια πολλά, σε οσους και όσες εορτάζουν σήμερα. Οι επιθυμίες τους ευχές μου.G!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος17/7/18 10:07

    Ποια απ' όλες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος17/7/18 10:31

    17/7/18. 10:07.Αν λες για τις ευχές μου,σε όλους και όλες που εορτάζουν σήμερα, μόνο οι ιδοι γνωρίζουν.G!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος17/7/18 10:38

    ΥΓ.Εγώ φίλε ανωνυμε,μία επιθυμία έχω. Και ελπίζω όχι μόνο εγώ. Να σκάσει σάν μπαλόνι,ή κακουργαααααα.G!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος17/7/18 15:48

    Σιγά και μην μου 'ξεφευγε'αλλα ίδια ονόματα έχουν πολλοί. Μου ήταν γνωστό, όχι μόνο σ'εμενα,σε όλους μας.π.Χριστόδουλος συνδράμει,διότι τό φροντιστήριο'λουσα'διαιτολογος'αυτοκινητα'κατι "σπιτάκια σάν καλύβες" παιδιά πολύ απαιτητικά'συζυγος πρώην ΠΝ.παραιτήθηκε νέος και μέ την θέλησή του'κανει τήν ζωή του'και Χριστόδουλος δίνει-δινει,πολύ χρήμα. Πού τό βρίσκει όμως? Ο μισθός του δεν φτάνει, ούτε για τόν ίδιον.Ότι περιουσία υπήρχε παααει.Τό προηγούμενο έτος ήταν είς Ιεροσόλυμα. Μέ τον π.Μήτσο,από εδώ. Ύστερα πήγαν στην Αγγλία. κτλ...συγνώμη απαγορευτε να γράψω περισσότερα... Διότι θά βρεθώ στο μάτι τού κυκλώνα, από σύζυγο πού ήταν στο ΠΝ...και δεν μπορώ λόγια ...ψεύτικα...μεγάλο ερώτημα πάντως, από βρίσκονται τόσα €...κάποτε είχε γίνει και υπεξαίρεση... Πιάστηκε στην'φακα'...κάτι ψιλοπραγματα γνωρίζαμε... εις τά έξω και μακριά δρώμενα οικ.απο τον "δικό μας ηλίθιο του ΠΝ."...γιαυτό έγραψα κι εγώ... Αρχηγοί και ράσα, πλακωθηκανε στην μάσα, κι έχω έρθει στό Αμήν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.