Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

20 Ιουλ 2018

ΑΡΑΤΟΣ - Παρατηρησιακή Αστρονομία ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ


Η μεγαλύτερη σε χρονική διάρκεια ολική έκλειψη Σελήνης στον αιώνα που διανύουμε θα καλύψει το φεγγάρι μας στα τέλη αυτού του μήνα.
Μαζί με τις φάσεις όπου το φεγγάρι θα είναι μερικώς καλυμμένο, το γεγονός θα διαρκέσει συνολικά περίπου τέσσερις ώρες.
Η Ομάδα μας καιρού επιτρέποντος θα παρατηρήσει το φαινόμενο. Περισσότερες λεπτομέρειες σε λίγες ημέρες....
Για οποιονδήποτε αστροπαρατηρητή που είναι λάτρης των εκλείψεων, το Σύμπαν έχει καλά νέα: Η μεγαλύτερη σε χρονική διάρκεια ολική έκλειψη Σελήνης του 21ου αιώνα θα συμβεί μέσα σε λίγες μόνο εβδομάδες, το βράδυ της 27ης Ιουλίου.

Η έκλειψη αυτή θα είναι πλήρως ορατή στην Ανατολική Αφρική και την Κεντρική Ασία από τις 3:30 μ.μ. έως 5:13 μ.μ. EDT (10:30 π.μ. έως 12:13 μ.μ ώρα Ελλάδας), ενώ οι παρατηρητές του ουρανού στη Δυτική Αφρική, την Ανατολική Ασία, τη Νότια Αμερική, την Ευρώπη και την Αυστραλία θα δουν μερικώς το φαινόμενο, σύμφωνα με τον Temi Adebowale του περιοδικού Popular Mechanics.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο και ενημερωθείτε για τις ώρες έναρξης και λήξης του φαινομένου στο σύνδεσμο :

23 σχόλια:

  1. Ανώνυμος20/7/18 10:37

    ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΦΛΑΜΙΝΓΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΥΓΓΑΝΟΥΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΑΜΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ. ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΜΑΣΤΟΥΡΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ?????????ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος20/7/18 12:29

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος20/7/18 16:01

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου το έσβησα γιατί είναι επιεικώς άνανδρο να τσουβαλιάζεις επώνυμους ανθρώπους που ασχολούνται εδώ και χρόνια με τα κοινά κι εσύ να μένεις στο απυρόβλητο της ανωνυμίας σου, πώς να το κάνουμε δεν είναι αντρίκιο

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος20/7/18 16:25

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπορείς να ψηφίσεις ή να μην ψηφίσεις όποιον θέλεις, δεν μπορείς όμως ανώνυμα να προσβάλεις συντοπίτες μας ονοματίζοντας τους για οτιδήποτε χωρίς να είναι εκείνοι σε θέση να αμυνθούν, είναι άνανδρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος20/7/18 20:02

    Συγχαρητήρια κε Διαχειριστά. Μπαίνουμε σε μια περίοδο απόλυτης λάσπης. Παρόμοιες ενέργειες βάζουν φρένο σε αυτούς που θέλουν ανώνυμα να μετατρέψουν την πολιτική ζωή σε λάσπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος20/7/18 21:29

    Μπράβο είς διαχείριση...συγχαρητήρια κι από τά μούτρα μου...καλέ, είχα γράψει κι εγώ? δεν θυμάμαι... πάντως μπράβο!!! Έτσι διά να γνωρίζουμε τό τί μάς γίνεται!!!G!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος20/7/18 21:45

    Αγγελικουλα τι εγινε? Τα φάρμακα τα πηρες η ακομη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/7/18 08:14

      Καλημέρα Σαλαμίνα,
      Τα πάντα πλέον είναι στούς αρμόδιους κρατικούς φορείς.
      Το μεγαλύτερο οικονομικό-νταβατζίδικο σκάνδαλο ΟΛΩΝ των εποχών μπήκε από την περασμένη εβδομάδα στις ΡΑΓΕΣ.ΤΕΛΟΣ.
      ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΠΑΝΤΕΛΟΣ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/7/18 12:51

      Γειά σας Κύριε ΠΑΝΤΕΛΟ!Μέ αγάπη G!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος24/7/18 05:46

      Έως τώρα μάγκα μου έχω καταπιεί τρία λέξ...χατήρι δεν Χαλαω εγώ ιδικά σέ Κυρίους πού μέ διασυρουν συνέχεια χωρίς να γνωρίζω,και αυτοί νά μην γνωρίζουν τήν προσωπική μου ζωή... Υπάρχουν και όρια διαολε...μήπως είσαι κανένας από τήν "άντρο παρέα που μου ειπαν μέρα μεσημέρι στήν παραλία σας,ωρε μάνα μου να σέ χαρώ?κι όταν εβγαλα τήν γοβα είπε,ένταξη δεν είπα και κάτι κακό? Και δεν ήμουν μόνη μου...Κοφτο τα κέρατά σου κοφτό.Λάθος διαχειριστή πού τ'αφεινης ακόμη. Λάθος.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος20/7/18 22:12

    ...χα.χα.χα...λάθος όνομα παρακαλώ πολύ...Εδώ Ιούλιος...για λίγο ακόμη... Τέλος Ιούλη θα σάς ξαναφιλησω στά αυτιά...και Θεού θελοντος θα σας κάνω την Τιμή να δείτε πάλι γραφή μου...τέλος Οκτώβρη... σάς είχα ενημέρωση πάω εις άλλους τόπους λατρεμενους...ευχαριστώ τά μάλα... ό δικός σας...!!!G!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/7/18 07:13

      Οχι τε φουστη μου.Μη μας το κανεις αυτο.Σε ικετευουμε.Μεινε κοντα μας!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/7/18 13:29

      21/7/18. 07:13.Ναι σιγά πού θες τώρα εσύ, να πιστέψω τις "ικεσίες σου" Παράδοση ετών φίλε...ακόμα και χειμώνα αποδράσεις,απο μία ημέρα, μία εβδομάδα, ένα μήνα...και τά χρόνια πού ήμουνα σε τόπους μακρινούς, γινόταν αυτό...τά έχω γράψει, όχι επανάληψη... και ξέρω ότι δεν θά "λειψω από κανέναν σας" δεύτερο μήνα φθινοπώρου θά φανεί αυτό... νοερά θα είστε μαζί μου...πάρε τώρα μια χτένα, σπάσε δοντακι,όπως λεχριτες,και μέτρα ανάποδα... Πάντα Πρωινός... Γούρι? Γούρι? Οχιιι ιιι...Πρωινός διά ανάρτηση νέων, και ανάγνωση κειμένων... να είσαι καλά... Και πάλι Συγνώμη, διά ανάρμοστο λόγο μου...τώρα μεταξύ μας...έχει γραφτεί, και γράφετε...χειρότερη γραφή... αλλά ό κάθε ένας,κάθε μία, πρέπει νά είναι "τζάμι" πρώτα προς κοινωνικό σύνολο, και ύστερα για τόν εαυτό του...ό πιστός!!!G!!!

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος20/7/18 22:19

    ΥΓ...παιδί εδώ με γκομενα...και Μαρούσκα... πολύ εργασία...πολλές ευθύνες... εκλογές...εμένα σκασιλα μου μεγάλη... ότι γίνει ας είναι για καλό!!!G!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος21/7/18 08:13

    Καλημέρα Σαλαμίνα,
    Τα πάντα πλέον είναι στούς αρμόδιους κρατικούς φορείς.
    Το μεγαλύτερο οικονομικό-νταβατζίδικο σκάνδαλο ΟΛΩΝ των εποχών μπήκε από την περασμένη εβδομάδα στις ΡΑΓΕΣ.ΤΕΛΟΣ.
    ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΠΑΝΤΕΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος21/7/18 16:58

    Ποια είναι η Κίτσα που έχει βγάλει πάνω από 30.000 αρικα από εμπόριο βενζίνης;
    Υπάλληλος ή αιρετός;
    Ο μήνας σας έφταιξε;;;
    Χαχαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος21/7/18 17:19

    Καλησπέρα σας Κύριε ΠΑΝΤΕΛΟ...Παρακαλώ πολύ να γίνετε πιό σαφεστατος,διά "σκάνδαλο, οικονομικο'νταβατζιδικο,κτλ.μικρό παιδί είμαι... τι να υποθέσω? έχω κάτι στό νού μου,τό γράφω... πρόκειται διά " αυτήν, αυτούς, και τά μυστήρια τους "???θα τους μπαγλαρωσουνε?πες φίλε ΠΑΝΤΕΛΟ,τό πέτυχα?...!G!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος22/7/18 13:22

    Signor Rresidente...Σβήσε, Σβήσε, Σβήσε... Σβήσε και τό φεγγάρι σπαστό σε κομμάτια να μήν δης πού φεύγω να μήν με φωνάξεις πίσω "τώρα μεταξύ μας,σκασιλα σου μεγάλη και δέκα παπαγάλοι, πού φεύγω τέλος Ιούλη, άλλα έτσι ν'χουμε να λέμε... Εσύ τό παρακαλας,ε Ρresidente?Δεν λαθευω io!!!G!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος22/7/18 13:33

    ΥΓ....ααααααα...πάλι της πυροσβεστικής οι """ κρουνοί """ είς τά μούτρα μου?τό κάνεις αυτό σε άλλους? Ντροπή καλέ μέρα'μεσημερι...μέ κολασες ξανά... Άλλοι κι τού λόγου σου,τρώτε φαγητό... κι εγώ τά αισχη?μικρό παιδί είμαι... Όταν μεγαλώσω, θα έχω παιδικό τραύμα...Ο οσιομάρτυρας!!!G!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.