Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

5 Ιουλ 2018

Συμφωνία του Eurogroup για την Ελλάδα: Η «εποπτεία» όχι μόνο των θεσμών, κυρίως του κεφαλαίου, δεν καταργείται, μονιμοποιείται με νέα αντιλαϊκά μέτρα δίχως τέλος.


Η συνέχιση των μεταρρυθμίσεων, δηλαδή τα νέα αντιλαϊκά μέτρα χωρίς τέλος, ήταν η κοινή παραδοχή τόσο του Πρόεδρου του Eurogroup Μ. Σεντένο όσο και του Επίτροπου Π. Μοσκοβισί, στη συζήτηση στην Ολομέλεια του Ευρωκοινοβουλίου στο Στρασβούργο για τη συμφωνία του Eurogroup για την Ελλάδα που αποτελεί ουσιαστικά ένα «μεταμνημονιακό μνημόνιο», όπως σημείωσε ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ Σωτήρης Ζαριανόπουλος.
Ο ευρωβουλευτής του Κόμματος στην παρέμβασή του τόνισε συγκεκριμένα τα παρακάτω:

«Κύριε Σεντένο, κύριε Μοσκοβισί, κάθε ένας που μιλάει για το τέλος των μνημονίων όπως οι ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ προκαλεί το λαό με απίθανα ψέματα. 
Στο Eurogroup συναποφασίστηκε ένα «μεταμνημονιακό» μνημόνιο. Αυτή είναι η «δίκαιη ανάπτυξη» κατά την Ευρωενωσιακή κανονικότητα που υπόσχεται στους βιομήχανους και τους δανειστές πως όλα τα μνημόνια θα ισχύουν και θα προστίθενται και νέα αντιλαϊκά μέτρα δίχως τέλος.
Με μισθούς – ψίχουλα, συλλογικές συμβάσεις και εργασιακές σχέσεις – λάστιχο, θυσία στα επιχειρηματικά κέρδη, ματωμένα πλεονάσματα  επί 40 χρόνια για το χρέος και την ενίσχυση του κεφαλαίου, τσεκούρωμα κοινωνικών παροχών,  ένταση πλειστηριασμών.
Είναι άθλια η κυβερνητική κοροϊδία όχι εάν αλλά πότε θα εφαρμοστεί η εικοστή τέταρτη νομοθετημένη περικοπή συντάξεων και μείωση αφορολόγητου.
Η εποπτεία όχι μόνο των θεσμών, κυρίως του κεφαλαίου, δεν καταργείται, μονιμοποιείται.  
Ο λαός να μην εγκλωβιστεί σε κάλπικες διαχωριστικές γραμμές μεταξύ δήθεν «προόδου» και «συντήρησης». Το σύστημα βρήκε και θα ξαναβρεί τον επόμενο «χρήσιμο» για τη συνέχιση της ίδιας βαρβαρότητας όπου όλοι συμφωνούν.
Ο λαός να βρει το δικό του δρόμο για κατάργηση των μνημονίων και ανάκτηση των απωλειών. Με οργάνωση κι αγώνα, με συμπόρευση με το ΚΚΕ.».
04/07/2018
Η ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΚΕ

10 σχόλια:

  1. Ανώνυμος5/7/18 13:09

    Έκτακτο , ακούστε και αυτό καί όσοι έχετε μαλλιά βάλτε καπέλο . Τέσσερα χρόνια του πρώην 3,5 εκ ευρώ σε καύσιμα καί 500 χιλιάδες σε λιπαντικά ,Ενώ τέσσερα χρόνια η σημερινή Δήμαρχος 1,5 εκ ευρώ περίπου σε καύσιμα καί 60 περίπου χιλιάδες για λιπαντικά . Εάν πραγματικά συμβαίνει κάτι τέτοιο και δεν έχει ασκηθεί ποινική δίωξη ακόμα κατά του πρώην είναι άξια της τύχης της !!! Η πληροφορία έρχεται από κύκλους του Δήμου . Καλείται η Δήμαρχος να αποσαφηνίσει το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/7/18 14:04

      Έλα ρε μεγάλε, τι θες να πεις μ' αυτό;
      Αν και μικρότερος ο λογαριασμός μας ξεσκίσατε στο κλέψιμο;
      Τι θες να σου δώσουμε τα εύσημα;
      Όσον αφορά τον πρώην αστονε αυτός κρίθηκε πριν 4 χρόνια και μην ξεχνάς εσάς πιάσανε με την κωλότσεπη γιομάτη χιλιάρικα βρωμιάριδες
      Αν θες να κάνεις συμψηφισμούς όχι σε μας σε άλλη πόρτα χτύπα ξέρεις αυτή του εισαγγελέα θα χεις τόσα πολλά να του πεις εσύ και η χαζή

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/7/18 16:44

      ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ 13:09,ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΠΕΙΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ.
      ΡΕ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ;
      ΡΕ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΛΟΥΡΗ
      ΡΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΡΠΑΧΤΙΚΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΘΛΙΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος5/7/18 15:53

    ΡΕ ΒΛΑΜΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΠΟΣΑ ΠΗΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος5/7/18 16:16

    Εχθές στην συναυλία με τον τσιτσανη παίχτηκε και το στικάκι με τον δικο μας ανθρωπο τον δικο μας Τσιτσανη της Σαλαμινας να ονοματιζει τον Καπετανακη και τα 50χιλιαρικα
    Άντε μπαγασακο σε εκανε ο Τσιτσανης να σε μαθει ολη η Ελλαδα και εσύ μόκο και υποταγη γιατι εχει κι αλλα πολλα να πει για την γουνα σού αν τολμάς καν του μήνυση και διάψευση θα στα κόψει απ Την ριζα θα σε καμει ο Σουλτανος να δηλώνεις υποταγή ακόμα και στον σκύλο του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/7/18 21:07

      Μόνο λόγια είσαι τίποτα ποιο πέρα.... Πολιτικε αποτυχημενε ψεύτη

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος5/7/18 22:13

    Εσύ φταις πάλι.Εσύ την τύχη μου την αρτιστα τζενεραλε...αν με είχες πάει νά δω Καραγκιόζη, και ας μήν με κερνουσες παγωμένο τζελατο φραουλιτσα...δεν θά είχα "πλακωθεί" εις ανάρμοστη συμπεριφορά... Αλλά ή εχεις κάβουρες στίς τσέπες, η εμένα γραμμένο κα.νο.νι.κα!!!θά συσκευθω ξανά μέ τό μυαλό μου,γιατί έτσι όπως το πας,θά σε χωρισωωωωω οριστικά και αμετάκλητα... Εγώ τώρα θα ακουσωωωω λόγια πικρίας από ξαδέλφια μου,πού έχουν εξωκειλην εσωτερικό'εξωτερικο...αλλά λένε εγώ εγώ νά είμαι τζάμι... Θά σού πώ εγώ... Λίγο ακόμα λίγο, και σχολιασμό θά γράψω άγνωστη ώρα και στιγμή να δεις καταστήματος βιτρίνα εδώ στό νησί, κατωωωωω!!!Παναγία μου...Βάλε ρεεεε ν'ακουσεις άσμα "η συνείδηση μου" για να δεις ότι ήξερε κι ο Κώστας Χατζής ποιός είσαι και τό τραγουδούσε έν μέσω χούντας και εσατζιδων,διά εσένα εις μπουάτ Σκορπιό!!! Χριστέ μου τυραννιααααα!!!Giulio!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος6/7/18 01:26

    Καλημέρα δεν σού λέω...άντε γιατί με πέρασες πολύ ηλίθια,ή δεν ξέρω τι άλλο σκεφτηκες για εμένα. Καλά τα αστεία αλλά στά σοβαρά εγώ έξω. Ε όχι.Κύκλος είστε ό ένας γνωστός του άλλου διαφορετικά ακόμη και τά σχόλια πού είναι εναντίον σου θα τά διεγραφες.Δεν λυπάμαι καθόλου. Δεν είχα εξάρτηση με το blogs σου,Κύριε Λάμπρο. Μείνετε μέσα στην σαπιλα του συστήματος πού διαλεξατε να ζησετε.Όχι όμως με αξιοπρέπεια αλλά μέ ατίμωση. Πολλές φορές γυρισα μετά από ρεζιλια εις βάρος μου.Τώρα άν θες την αλήθεια δεν ξέρω. Εχεις μεγάλη εκτίμηση στίς Κυρίες και τό απεδειξες με πολύ άσχημη συμπεριφορά. Και εδώ διαγραφή. Αρκετά ανεχθηκα και εγώ καί άλλοι.Ενα μόνο από εμένα. Ντροπή... Και μην χαλασεις ποτέ χατήρι ούτε στον υποτιθέμενο εγωισμό σου ούτε στον κυκλο σου...Άντε σβησε και τά υπόλοιπα... Και θά ξαναβρεις μέντορα για να ζήσεις...κάτι μας λέει όμως ότι εχεις βρεί τον επόμενο στόχο σου...όπου φυσάει ό άνεμος είσαι... Και όποιος σου δώσει τα περισσότερα...η του παρης εσύ κάνοντας πάλι εκδούλευση. Και πάλι Ντροπή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος7/7/18 12:44

    Καλεεε,εγώ τι εκανα?και όλο οδικό σύστημα από βράδυ χθεσινο,εις μούτρα μου???γιοφύρι νά κάνω σαλτο,βαλτε μου!αχου!G!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος7/7/18 12:51

    Σάς ευχαριστώ πολύ... Εγώ μονοοοο,εγώ γραφή στελνω από τηλ.αυτό... Εκανα πέρα άλλους, νά γράφουν από δικά τους...μήν έχω βάσανα αλλαααα!!!Giulio!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.