Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

6 Ιουλ 2020

ΜΑΝΟΣ ΔΕΡΤΟΥΖΟΣ "ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΥΠΡΕΠΕΙΑΣ!!!"


ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΥΠΡΕΠΕΙΑΣ!!!
ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΗ ΦΡΑΣΕΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ κ. ΘΟΔΩΡΗ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΦΘΑΝΕΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΠΕΙΛΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΕΞΕΦΡΑΣΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ.
Σε προηγούμενο άρθρο μου, έκανα αναφορά και κριτική για το θέμα το οποίο έχει προκύψει, που έχει να κάνει με την ενέργεια  του Δημάρχου να προσλάβει με τετράμηνη σύμβαση εκλεγμένη Κοινοτική Σύμβουλο.

Για την θέση μου αυτή, την οποία έχω Δημοκρατικό δικαίωμα να εκφράζω όχι μόνο ως εκλεγμένος Δημοτικός Σύμβουλος αλλά και ως απλός πολίτης, δέχτηκα αήθη επίθεση με ανεπίτρεπτη φρασεολογία που γίνεται απειλή, από το πατέρα του Δημάρχου Σαλαμίνας κ. Θοδωρή Παναγόπουλο ως σχόλιο στο άρθρο μου
Προτρέπει μάλιστα τον γιο του να με πετάξει στο κάδο των απορριμμάτων!!!!!!
Το συγκεκριμένο σχόλιο το κοινοποιώ και το θέτω στην κρίση σας.
Η προσφορά μου στη Σαλαμίνα είναι γνωστή και έχει καταξιωθεί από τους πολίτες της Σαλαμίνας οι οποίοι με εξέλεξαν επί τρεις τετραετίες.
Με παρόμοιες μεθόδους να γνωρίζουν όλοι, ότι δεν πρόκειται να με φιμώσουν ούτε να με φοβίσουν, για να ασκώ το δημοκρατικό δικαίωμα μου, εκφράζοντας ελεύθερα την άποψη μου, στηρίζοντας αρχές και αξίες που έχουν να κάνουν με τιμιότητα, διαφάνεια και αξιοκρατία, αρχές που υπηρετώ σε όλη τη ζωή μου.
Να γνωρίζουν όλοι, ότι Πυλώνας της Δημοκρατίας είναι η Ελευθεροτυπία.
Λυπάμαι βαθύτατα γιατί αυτό το ακρογωνιαίο αξίωμα της Δημοκρατίας αγνοούν συντελεστές της νέας Διοίκησης, που καταδίκαζαν το παλιό και μιλούσαν για νέες ιδέες.
Κάθε μέρα γινόμαστε μάρτυρες από τις νέες ιδέες......
Μάνος Δερτούζος
Δημοτικός Σύμβουλος