Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

15 Δεκ 2011

ΑΡΧΗ ΑΝΔΡΑ ΔΕΙΚΝΥΣΙ 2: ΤΟ ΗΘΟΣ ΑΥΤΟΥ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΙΝΕΙΣ ΕΞΟΥΣΙΑ


Αναδημοσίευση από την γνώμη της Σαλαμίνας

Κάθε μέρα που περνά αποδείκνύεται πόσο κακό είναι να εμπιστεύεσαι εξουσία σε ανθρώπους που το ήθος τους τους επιτρέπει να μην σέβονται τίποτα και κανέναν. Ας δούμε μια περίπτωση:
Σε κάποια δημοτική υπηρεσία, συγκεκριμένος υψηλόβαθμος πολιτικά διορισμένος, βρίζει σκαιότατα, ανεπίτρεπτα, δημοτικούς υπαλλήλους με χρόνια προϋπηρεσίας. Ο λόγος; απλώς το ότι τους ανετέθη μια αρμοδιότητα την οποία πριν δεν την είχαν και δεν γνώριζαν πως να την διεκπεραιώσουν.
Ο συγκεκριμένος λοιπόν κύριος, ανερυθρίαστος, χρησιμοποιεί διάφορα κοσμητικά επίθετα, με ύφος που λοχίας απευθυνόμενος σε φαντάρους ή επιχειρηματίας σε υπαλλήλους του δεν τολμά να χρησιμοποιήσει. Βεβαίως έχει συμμάχους της γνωστής συνομοταξίας των “προθύμων” (με όλους τους… καιρούς), οι οποίοι σκωπτικά και κοροϊδευτικά (υπ’ όψιν ότι η κοροϊδία είναι η απελπισμένη προσπάθεια του συμπλεγματικού νου να δώσει αξία στο μηδενικής αξίας ον που διαχειρίζεται) χρησιμοποιούν διάφορους τρόπους για να μειώσουν τους συνομιλητές τους όταν ζητούν πληροφορίες.
Αρχή άνδρα (;) δείνυσι…


109 σχόλια:

  1. Ανώνυμος15/12/11 16:13

    ρε παιδιά τι έγινε με την αποχέτευση των Παλουκίων;
    έμαθα ότι πήρε απόφαση το δημ συμβούλιο για χράτσωμα των κατοίκων,είναι αλήθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος15/12/11 18:48

    ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΘΕΛΑΤΕ, ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΤΕ, ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ ΚΟΥΦΙΟΚΕΦΑΛΑΚΙΚΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος15/12/11 21:04

    Για σου ρε κουτό Λάμπρο με τον κουτό πιπι σου
    πάει καλά η εργολαβία κουτό Λάμπρο μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος15/12/11 22:19

    Καλύτερα κουτοί και αξιοπρεπείς παρά λαμόγια και ξευτιλισμένοι σαν τον εξυπνο-Τσάβες που δουλεύει όλο τον συνδυασμό σας και τον ακολουθείτε σαν χάνοι που αναμένουν το μεζέ τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος15/12/11 22:39

    Όχι χάνοι, ντροπή σας! κολαούζοι ναι, ακολουθητές ναι, slaves ναι τσιράκια βέβαια και κοτούλες yes men.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος15/12/11 22:54

    Εχω συγγενη που εργαζεται στον δημο στην καθαριοτητα. Μου εχει πει οτι φοβαται που ο νεος ΣΜΑ ειναι τοσο κοντα στο λατομειο. Αντι να χαρουνε που φυγανε απο τον παλιο ΣΜΑ εκεινοι λενε οτι ειναι μια απο τα ιδια και χειροτερα η επικινδυνοτητα.
    Το διάβασα σε άλλο μπλογκ και το κάνω αναδημοσίευση επειδή κρίνω ότι είναι πολύ σοβρό και κανείς δεν μιλάει. Κανένα σωματείο δεν υπάρχει σε αυτό το κράτος να αντιδράσει; Όλοι μόνο για την καρέκλα του προέδρου είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος16/12/11 09:18

    ΚΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΙΛΑ ΑΡΧ.... ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος16/12/11 09:39

    Να κλεισει ο παράνομος ΣΜΑ και να επαναληφθει ο διαγωνισμός για την μίσθωση κατάλληλου οικοπέδου. Κινδυνεύουν ζωές και εκείνοι μας κοροιδεύουν. Ο κ Αστράκος δήλωσε πως εκανε δώρο την μελέτη για τον παράνομο ΣΜΑ στον δήμο οταν στριμωχτηκε από την κ. Νάννου σε σχετική ερώτηση περί αδιαφανών διαδικασιών. Όλα γινονται κάτω από το τραπέζι σε αυτόν τον δήμο. Θέλουμε διαφάνεια. Θέλουμε αλλαγή νοοτροπίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος16/12/11 12:12

    Αν ο αντρισμός είναι να ξεφωνίζεις και να στοχοποιείς ανύποπτους και ανυπεράσπιστους εργαζόμενους του δήμου Αμπελακίων και μάλιστα σε εποχές δύσκολες για μεροκάματο τότε καμαρώστε τον ξευτίλα σας κι αυτά που αναφέρεσαι (16/12/11 09:18) και τα υπολογίζεις σε κιλά, πές του να βάλει το ένα μισόκιλο στον κώ@@@@ του που τον έχει και μαθημένο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος16/12/11 16:47

    ΟΛΑ ΤΑ ΑΣΧΕΤΑ ΤΑ ΓΡΑΨΑΤΕ. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΤΑΗΣ ΔΕΝ ΓΡΑΨΑΤΕ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ. ΑΥΦΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΟΥΤΣΑΒΑΚΙ ΑΣ ΓΡΑΦΤΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΙ ΑΞΙΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος16/12/11 17:08

    H GOYRLIDOY EINAI NATO UYMHTE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος16/12/11 17:19

    Γιάννη, γιαννάκη εγώ καλά σου τάλεγα μα τάκουγες παράλογα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος16/12/11 17:33

    Αυτοί εκεί στην ΝΑΥΜΑΧΗΑ κουβέντα για τον κίνδυνο των εργαζομένων στον παράνομο ΣΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος16/12/11 22:52

    Λάμπρο μου, αφού θέλεις αλλαγή νοοτροπίας και διαφάνεια, γιατί δεν δίνεις εσύ πρώτος το καλό παράδειγμα; Κάνε οικονομικό απολογισμό και δείξε μας τα τιμολόγια για την εκκλησία που έφτιαξες στη γειτονιά σου!!! Από παχιά λόγια έχουμε χορτάσει Λάμπρο μου!!! 'Εργα θέλουμε και αποδείξεις πλέον!!! Κάντο μόνος σου, γιατί θα το κάνω εγώ!!! Η "σωτηρία" της ψυχής είναι μεγάλο πράγμα.. Λάμπρο μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος16/12/11 22:57

    Για ποιον υπάλληλο του πρώην Δήμου Αμπελακίων μιλάτε; Μήπως για τον πρώην ΔΕΡΒΕΝΑΓΑ των Αμπελακίων και Σεληνίων; Για ρωτήστε τους υπαλλήλους, μόνιμους και απολυμένους συμβασιούχους των Αμπελακίων τι είχαν περάσει; Εκεί να δείτε συμπεριφορά!!! Αν είναι αλήθεια αυτά που γράφεται, να αγιάσουν τα πεθαμένα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος16/12/11 23:22

    Λάμπρο, πολύ στο αρχαίο μας το χεις ρίξει. Μήπως σε κόλλησε ο Αρχιερέας;;; Πρόσεχε αγόρι μου τις παρέες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος16/12/11 23:36

    2252-2322 Έχεις προσωπικά με τον Μαστροκόλια, οκ, βγάλτε τα και λύστε τα αλλού, εδώ να μας πεις ποια εκκλησία και τί εννοείς;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος17/12/11 12:13

    Λάμπρο μου, πράγματι «ΑΡΧΗ ΑΝΔΡΑ ΔΕΙΚΝΥΣΙ» και είναι ίσως η μοναδική φορά που θα συμφωνήσω μαζί σου και με το Νο 1 και με το Νο2 της ανάρτησης σου.
    Η μέχρι τώρα θητεία της Δημοτικής «ΑΡΧΗΣ» «ΔΕΙΚΝΥΕΙ» τον «ΑΝΔΡΑ» που:
    Παραλαμβάνει ένα «μπάχαλο» με ΧΡΕΟΣ 43.000.000 ΕΥΡΩ!!!, τακτοποιεί τα οικονομικά των δύο πρώην Δήμων λογιστικά, συνεχίζει και ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙ την αποχέτευση της Κούλουρης, βρίσκει 4.000.000 ευρώ, για να πληρώσει τα κερατιάτικα του Σοφρά, συνεχίζει το Δημοτικό σχολείο των Παλουκίων, επεκτείνει το Κέντρο Υγείας, βρίσκει 45.000.000 ευρώ για την αποχέτευση Αμπελακίων, Σεληνίων, Αιαντείου και Κακής Βίγλας και πολλά άλλα. (Δεν θα απαριθμήσω εγώ το μέχρι τώρα έργο του «ΑΝΔΡΟΣ»)
    Σ’ ότι αφορά, Λάμπρο μου, την Νο 2 ανάρτηση σου, δέχεσαι εσύ που θέλεις ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, επί χρόνια στα Αμπελάκια να ΜΗΝ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΤΑΠ, κάνοντας πολιτική ΟΙ ΑΘΕΟΦΟΒΟΙ και παράλληλα να φεσώνουν τους Σαλαμίνιους επιχειρηματίες, που τώρα τους λυπούνται;
    Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ» όμως Λάμπρο μου, έστω και αυτή του μισθωτού υπεύθυνου Γραφείου Τύπου, του ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΚΟΝΔΥΛΟΦΟΡΟΥ δηλαδή, «ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» που: δεν δίνει το καλό παράδειγμα για ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ (οικονομικός απολογισμός-τιμολόγια εκκλησίας), περιπλανιέται δεξιά και αριστερά για να βρει «στέγη» και μάλιστα σε αυτούς που καθύβριζε, καταφεύγει στον
    «κιτρινισμό», στη στείρα αντιπαράθεση, στη συκοφαντία, τη λασπολογία και τη πολιτική της κλεδαρότρυπας. Δηλαδή Λάμπρο μου, Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΤΟ!!!
    ΤΕΛΙΚΑ, ΛΑΜΠΡΟ ΜΟΥ, ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!!! ΠΗΓΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ!!!
    ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος17/12/11 12:46

    αντρα για το ΤΑΠ να καθαρισεις με τον Τραυλο τον κολλητο σου η τα ξεχασες τα πως βγηκες; τον κολλητο σου, που θα ζητησεις και τα ρεστα καθαρμα οταν σε εβγαζε ηταν καλος; τωρα θα τον χρεωσεις στο αμπελακι, λοιπον να καθαρισεις με τον συνεταίρο σου και οχι με τον δημο, αυτος δεν εισέπραττε οχι ο δημος,αυτη ηταν η βουληση του δημαρχου,εσυ που εισεπραττες και εισπραττεις τα χρηματα τα αποδωσες στην ευδαπ η τα εφαγες και σας εκαναν κατασχεση επι σοφρα αλλα εσυ τις δοσεις του διακανονισμου ο τσαβαρης στην ευδαπ τις πληρωσε; οχι, παρε αυτο για να μαθεις τι θα συμβει και διαβαστε το καλα

    αιγινα
    Αυτό που είδαν οι υπάλληλοι του Δήμου το μεσημέρι της Δευτέρας δεν θα το ξεχάσουν στην υπόλοιπη ζωή τους. Μια δικαστική κλητήρας να έχει αγκαλιάσει στη κυριολεξία το συρτάρι της υπηρεσίας ύδρευσης του Δήμου και να απαιτεί το περιεχόμενο του επιδεικνύοντας διαταγή πληρωμής.

    Η διαταγή είχε βγεί πρόσφατα από δικαστήριο στο οποίο είχε προσφύγει ο πρώην φρεατοϊδιοκτήτης κ. Θεοφίλου.

    Από το μεσημέρι μέχρι τις 6 το απόγευμα η προσπάθεια της δικηγόρου και της Διοίκησης του Δήμου, να της δώσουν όσα λιγότερα χρήματα, έπιασε τόπο και η κλητήρας έφυγε με 5.000 ευρώ.

    Ετσι μετά την κατάσχεση των τραπεζικών λογαριασμών από την ΕΥΔΑΠ είδαμε και την κατάσχεση μετρητών. Φανταστείτε τι έχει να ακολουθήσει αν οι προμηθευτές του Δήμου κάνουν χρήση της ίδιας μεθόδου.

    Θα μου πείτε τώρα τι γίνεται από δω και πέρα. Εμείς δεν επιδιώξαμε να διεκδικήσουμε τον Δήμο. Αυτοί που το επιδίωξαν αν δεν τα καταφέρουν υπάρχει και ο δρόμος της παραίτησης. Είναι κι αυτή μια λύση… αν συμφωνείτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος17/12/11 12:49

    και μην πεις τι σχεση εχει το ταπ με την ευδαπ θα σου πω οτι ειναι πολιτικη αποφαση αν με καταλαβες ,η πουστια ειναι πουστια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος17/12/11 13:05

    ΑΥΤΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΟΥΤΟΠΙΠΗΣ, ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΡΕΑ ΤΩΝ ΑΜΠΕΛΑΚΙΩΝ, ΤΟΝ ΜΑΣΤΡΟΣΑΝΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΜΟΓΙΟΜΠΛΟΓΚΕΡΙΣΤΑ ΜΑΣΤΡΟΛΑΜΠΡΟ. ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΣΧΕΣΟΥΝ, ΑΠΟ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΕΡΑΤΙΑΤΙΚΑ, ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΕΣΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΔΗΜΑΡΧΟ. ΓΙΑΤΙ Ο "ΑΝΤΡΑΣ" ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΤΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος17/12/11 13:09

    12:46 Τι μας λες ρε μεγάλε; Ο Τραυλός διοικούσε τα Αμπελάκια με τον Δήμαρχο; Με την συμμορία του διοικούσε. Και γι αυτά που έχει κάνει δεν θα καθαρίσει "ο άντρας", Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος17/12/11 13:15

    Ρε Λάμπρο, πρεσβευτή της ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ για πες μας οι 100 ψήφοι που έδωσε ο Τραυλός στον Δήμαρχο (γιατί τόσους του έδωσε και δεν σου βάζω πόσους έχασε εξ αιτίας του)με πόσα ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ξεπληρώνονται; ΜΠΡΑΒΟ Λάμπρο μου!!! Επιτέλους μου έλυσες την απορία: γιατί ο Τραυλός τα έβαλε με το "κάθαρμα". ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΚΑΛΥΨΕ ΤΙΣ ΒΡΩΜΙΕΣ ΤΟΥ!!! ΛΑΜΠΡΟ ΜΟΥ,ΜΗ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΑΡΑΓΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ.. ΓΛΩΣΣΑ ΛΑΝΘΑΝΟΥΣΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΕΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος17/12/11 13:31

    Εσύ που δεν είσαι ταραγμένος λες και μια φορά την αλήθεια.
    ΗΤΑΝ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΠΗΡΕ 100 ΨΗΦΟΥΣ ΤΩΡΑ ΜΙΛΑΣ ΣΩΣΤΑ ,ΜΕΤΑ ΤΑ ΧΑΛΑΣΑΝΕ ΓΙΑΤΙ;

    αφού είσαι ένα αγράμματο βόδι γιατί γράφεις και εκτίθεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος17/12/11 13:43

    Δεν ξέρω Λάμπρο μου. Εσύ λες κάθαρμα τον Δήμαρχο γιατί ζητάει τα ρέστα από αυτόν που τον ΄βγαλε. Συ είπας, Λάμπρο μου. Γιατί τα χαλάσανε δεν ξέρω. Εκείνο που ξέρω Λάμπρο μου, είναι ότι ο Αρχιερέας, ενώ δεν επιτρέπεται, γιατί έχει νερό από τον ΕΥΔΑΠ, παίρνει νερό και από τον Δήμο. Για πολλά χρόνια, που λες Λάμπρο μου, αυτό το ρολόι ήταν κολλημένο και δεν έγραφε τίποτα. Αμα θέλεις Λάμπρο μου, να σου δώσω τις καρτέλες για να το διαπιστώσεις ιδίοις όμμασι και να τις δημοσιεύσεις μαζί με τα τιμολόγια της εκκλησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος17/12/11 13:52

    ΛΑΜΠΡΟ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ, ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ.

    Λάμπρο μου, πράγματι «ΑΡΧΗ ΑΝΔΡΑ ΔΕΙΚΝΥΣΙ» και είναι ίσως η μοναδική φορά που θα συμφωνήσω μαζί σου και με το Νο 1 και με το Νο2 της ανάρτησης σου.
    Η μέχρι τώρα θητεία της Δημοτικής «ΑΡΧΗΣ» «ΔΕΙΚΝΥΕΙ» τον «ΑΝΔΡΑ» που:
    Παραλαμβάνει ένα «μπάχαλο» με ΧΡΕΟΣ 43.000.000 ΕΥΡΩ!!!, τακτοποιεί τα οικονομικά των δύο πρώην Δήμων λογιστικά, συνεχίζει και ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙ την αποχέτευση της Κούλουρης, βρίσκει 4.000.000 ευρώ, για να πληρώσει τα κερατιάτικα του Σοφρά, συνεχίζει το Δημοτικό σχολείο των Παλουκίων, επεκτείνει το Κέντρο Υγείας, βρίσκει 45.000.000 ευρώ για την αποχέτευση Αμπελακίων, Σεληνίων, Αιαντείου και Κακής Βίγλας και πολλά άλλα. (Δεν θα απαριθμήσω εγώ το μέχρι τώρα έργο του «ΑΝΔΡΟΣ»)
    Σ’ ότι αφορά, Λάμπρο μου, την Νο 2 ανάρτηση σου, δέχεσαι εσύ που θέλεις ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, επί χρόνια στα Αμπελάκια να ΜΗΝ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΤΑΠ, κάνοντας πολιτική ΟΙ ΑΘΕΟΦΟΒΟΙ και παράλληλα να φεσώνουν τους Σαλαμίνιους επιχειρηματίες, που τώρα τους λυπούνται;
    Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ» όμως Λάμπρο μου, έστω και αυτή του μισθωτού υπεύθυνου Γραφείου Τύπου, του ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΚΟΝΔΥΛΟΦΟΡΟΥ δηλαδή, «ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» που: δεν δίνει το καλό παράδειγμα για ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ (οικονομικός απολογισμός-τιμολόγια εκκλησίας), περιπλανιέται δεξιά και αριστερά για να βρει «στέγη» και μάλιστα σε αυτούς που καθύβριζε, καταφεύγει στον
    «κιτρινισμό», στη στείρα αντιπαράθεση, στη συκοφαντία, τη λασπολογία και τη πολιτική της κλεδαρότρυπας. Δηλαδή Λάμπρο μου, Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΤΟ!!!
    ΤΕΛΙΚΑ, ΛΑΜΠΡΟ ΜΟΥ, ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!!! ΠΗΓΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ!!!
    ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ!!!

    17/12/11 12:13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος17/12/11 19:24

    Καλώς το λογοτεχνίζον γιουσουφάκι! Ακόμα θυμάμαι το παπανδρεϊκής έμπνευσης κείμενό σου για την θριαμβεύουσα δημοτική αρχή του Τσαβαρή! Κρίμα που διάλεξες αυτό το δρόμο, θα μπορούσες να γράψεις ρομάντζο! Μεταξύ μας τώρα, τα πιστεύεις όλα αυτά για τον Τσαβάρ-αγά σου γιουσουφάκι;

    "Η μέχρι τώρα θητεία της Δημοτικής «ΑΡΧΗΣ» «ΔΕΙΚΝΥΕΙ» τον «ΑΝΔΡΑ» που:
    Παραλαμβάνει ένα «μπάχαλο» με ΧΡΕΟΣ 43.000.000 ΕΥΡΩ!!!, τακτοποιεί τα οικονομικά των δύο πρώην Δήμων λογιστικά, συνεχίζει και ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙ την αποχέτευση της Κούλουρης, βρίσκει 4.000.000 ευρώ, για να πληρώσει τα κερατιάτικα του Σοφρά, συνεχίζει το Δημοτικό σχολείο των Παλουκίων, επεκτείνει το Κέντρο Υγείας, βρίσκει 45.000.000 ευρώ για την αποχέτευση Αμπελακίων, Σεληνίων, Αιαντείου και Κακής Βίγλας και πολλά άλλα. (Δεν θα απαριθμήσω εγώ το μέχρι τώρα έργο του «ΑΝΔΡΟΣ»)
    Σ’ ότι αφορά, Λάμπρο μου, την Νο 2 ανάρτηση σου, δέχεσαι εσύ που θέλεις ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, επί χρόνια στα Αμπελάκια να ΜΗΝ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΤΑΠ, κάνοντας πολιτική ΟΙ ΑΘΕΟΦΟΒΟΙ και παράλληλα να φεσώνουν τους Σαλαμίνιους επιχειρηματίες, που τώρα τους λυπούνται;"

    Ρε γιουσουφάκι έλεος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος17/12/11 20:07

    Γιατί δεν αντιγράφεις και αυτό: Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ» όμως Λάμπρο μου, έστω και αυτή του μισθωτού υπεύθυνου Γραφείου Τύπου, του ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΚΟΝΔΥΛΟΦΟΡΟΥ δηλαδή, «ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» που: δεν δίνει το καλό παράδειγμα για ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ (οικονομικός απολογισμός-τιμολόγια εκκλησίας), περιπλανιέται δεξιά και αριστερά για να βρει «στέγη» και μάλιστα σε αυτούς που καθύβριζε, καταφεύγει στον
    «κιτρινισμό», στη στείρα αντιπαράθεση, στη συκοφαντία, τη λασπολογία και τη πολιτική της κλεδαρότρυπας. Δηλαδή Λάμπρο μου, Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΤΟ!!!
    ΤΕΛΙΚΑ, ΛΑΜΠΡΟ ΜΟΥ, ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!!! ΠΗΓΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ!!!
    ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ!!!

    Και όσο για τη τουρκοκρατία και την υποδούλωση,εγώ φίλε Λάμπρο δεν είμαι γιουσουφάκι κανενός!!! Σε ευχαριστώ όμως που με αποκαλείς γιουσουφάκι του Τσαβαρή και δεν με αποκαλείς γιουσουφάκι του Κουτοπίπη και του Αρχιερέα των Αμπελακίων. ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος17/12/11 20:09

    όσο για τη τουρκοκρατία και την υποδούλωση,εγώ φίλε Λάμπρο δεν είμαι γιουσουφάκι κανενός!!! Σε ευχαριστώ όμως που με αποκαλείς γιουσουφάκι του Τσαβαρή και δεν με αποκαλείς γιουσουφάκι του Κουτοπίπη και του Αρχιερέα των Αμπελακίων. ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος17/12/11 20:31

    Γιουσουφάκι αποκαλύπτεσαι πάρα πολύ χαζά! Αν δεν το έχεις καταλάβει, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΛΑΜΠΡΟΣ!
    Μετά, όχι και δεν είσαι γιουσουφάκι... αυτές οι πομφόλυγες που γράφεις (κατά κανόνα μάλιστα είναι εντελώς οφθαλμοφανή ψέμματα)... η υπεράσπιση του αγά σου...
    Τώρα το γιατί είσαι γιουσουφάκι - έ, μάλλον με κάποια αντιμισθία, υποθέτω -δεν το ξέρω και δεν με πολυνοιάζει κιόλας. Πάντως, πρόσεχε λίγο περισσότερο γιατί οι γάτες πολλές φορές καταλήγουν στο κλουβί (κάτι "κουτοπίπης" κάτι "αρχιερέας" σε βάζουν στο κάδρο, χαζούλη...).
    Θα μου πεις όμως για τον Λάμπρο και την εκκλησία; Να τον ρωτήσουμε και οι δύο να μας πει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος17/12/11 20:46

    Εγώ δεν ρωτάω Λάμπρο μου τον Λάμπρο για την εκκλησία. Εγώ ξέρω για την εκκλησία και έχω όλα τα στοιχεία. Του λέω Λάμπρο μου του Λάμπρου να τα βγάλει μόνος του, γιατί είναι Ο ΠΡΕΣΒΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ και να δώσει το καλό παράδειγμα.
    Σε ευχαριστώ Λάμπρο μου για τη συμβουλή σου να προσέχω , αλλά να ξέρεις ότι τον ΚΟΥΤΟΠΙΠΗ και τον ΑΡΧΙΕΡΕΑ τους γράφω.... καταλαβαίνεις που... Τους εκβιασμούς και τις απειλές τους εκεί που περνάνε!!! 'Οχι σε μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος17/12/11 20:51

    'Εχω πολλά ράμματα για τη γούνα και του ΚΟΥΤΟΤΟΓΛΥΦΟΥ ΠΙΠΗ και ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΡΕΑ!!! ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!! Aλλά περίμενε Λάμπρο μου μη βιάζεσαι!!! 'Αν τα πούμε όλα τώρα τη προεκλογική περίοδο τι θα λέμε; ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΘΕΛΩ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ!!! ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΟΧΙ ΑΝΩΝΥΜΑ, ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος17/12/11 20:58

    Ποιός σε απείλησε ή σε εκβίασε να τον σκίσω στα δύο; Είσαι υπό την προστασία μου γιουσουφάκι, κανείς δεν θα σε πειράξει! Άλλωστε, έχεις και πλάκα έτσι που δεν καταλαβαίνεις ότι δεν είμαι ο Λάμπρος σου ή που δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ να προσέχεις μικρέ μου "ανώνυμε"... :-)
    Άσε τον πρεσβευτή της διαφάνειας, πες μου για την εκκλησία σου λέω! Θέλω να ξέρω τί λες απ'έξω απ'έξω και όχι στα ίσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος17/12/11 21:01

    Τον αναπτήρα σου τον βρήκες γιουσουφάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος17/12/11 21:04

    δεν καπνίζω τσιγάρο αλλά τσιμπούκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος17/12/11 21:07

    εσύ που πετάχτηκες τώρα; άσε να μου πει το γιουσουφάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος17/12/11 21:08

    είμαι πολύ γουρλής σήμερα,τους βρίσκω όλους με το πρώτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος17/12/11 21:09

    δεν ξανά ανακατεύομαι σορρυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος17/12/11 21:31

    ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΑ ΨΗΦΙΣΕ Ο ΤΟΠΟΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΦΤΙΛΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ. ΛΩΠΟΔΥΤΕΣ, ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΠΟΥΣΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΡΙΣΙΕΣ ΓΙΑΤΙ Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙ ΑΦΡΙΚΗ. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΤE ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΘΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΥΝΕΦΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος17/12/11 21:49

    Αυτό λέγεται "γύρισμα". Καλόοο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος18/12/11 00:28

    Λάμπρο μου, πράγματι «ΑΡΧΗ ΑΝΔΡΑ ΔΕΙΚΝΥΣΙ» και είναι ίσως η μοναδική φορά που θα συμφωνήσω μαζί σου και με το Νο 1 και με το Νο2 της ανάρτησης σου.
    Η μέχρι τώρα θητεία της Δημοτικής «ΑΡΧΗΣ» «ΔΕΙΚΝΥΕΙ» τον «ΑΝΔΡΑ» που:
    Παραλαμβάνει ένα «μπάχαλο» με ΧΡΕΟΣ 43.000.000 ΕΥΡΩ!!!, τακτοποιεί τα οικονομικά των δύο πρώην Δήμων λογιστικά, συνεχίζει και ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙ την αποχέτευση της Κούλουρης, βρίσκει 4.000.000 ευρώ, για να πληρώσει τα κερατιάτικα του Σοφρά, συνεχίζει το Δημοτικό σχολείο των Παλουκίων, επεκτείνει το Κέντρο Υγείας, βρίσκει 45.000.000 ευρώ για την αποχέτευση Αμπελακίων, Σεληνίων, Αιαντείου και Κακής Βίγλας και πολλά άλλα. (Δεν θα απαριθμήσω εγώ το μέχρι τώρα έργο του «ΑΝΔΡΟΣ»)
    Σ’ ότι αφορά, Λάμπρο μου, την Νο 2 ανάρτηση σου, δέχεσαι εσύ που θέλεις ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, επί χρόνια στα Αμπελάκια να ΜΗΝ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΤΑΠ, κάνοντας πολιτική ΟΙ ΑΘΕΟΦΟΒΟΙ και παράλληλα να φεσώνουν τους Σαλαμίνιους επιχειρηματίες, που τώρα τους λυπούνται;
    Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ» όμως Λάμπρο μου, έστω και αυτή του μισθωτού υπεύθυνου Γραφείου Τύπου, του ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΚΟΝΔΥΛΟΦΟΡΟΥ δηλαδή, «ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» που: δεν δίνει το καλό παράδειγμα για ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ (οικονομικός απολογισμός-τιμολόγια εκκλησίας), περιπλανιέται δεξιά και αριστερά για να βρει «στέγη» και μάλιστα σε αυτούς που καθύβριζε, καταφεύγει στον
    «κιτρινισμό», στη στείρα αντιπαράθεση, στη συκοφαντία, τη λασπολογία και τη πολιτική της κλεδαρότρυπας. Δηλαδή Λάμπρο μου, Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΤΟ!!!
    ΤΕΛΙΚΑ, ΛΑΜΠΡΟ ΜΟΥ, ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!!! ΠΗΓΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ!!!
    ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος18/12/11 00:29

    Λάμπρο μου, πράγματι «ΑΡΧΗ ΑΝΔΡΑ ΔΕΙΚΝΥΣΙ» και είναι ίσως η μοναδική φορά που θα συμφωνήσω μαζί σου και με το Νο 1 και με το Νο2 της ανάρτησης σου.
    Η μέχρι τώρα θητεία της Δημοτικής «ΑΡΧΗΣ» «ΔΕΙΚΝΥΕΙ» τον «ΑΝΔΡΑ» που:
    Παραλαμβάνει ένα «μπάχαλο» με ΧΡΕΟΣ 43.000.000 ΕΥΡΩ!!!, τακτοποιεί τα οικονομικά των δύο πρώην Δήμων λογιστικά, συνεχίζει και ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙ την αποχέτευση της Κούλουρης, βρίσκει 4.000.000 ευρώ, για να πληρώσει τα κερατιάτικα του Σοφρά, συνεχίζει το Δημοτικό σχολείο των Παλουκίων, επεκτείνει το Κέντρο Υγείας, βρίσκει 45.000.000 ευρώ για την αποχέτευση Αμπελακίων, Σεληνίων, Αιαντείου και Κακής Βίγλας και πολλά άλλα. (Δεν θα απαριθμήσω εγώ το μέχρι τώρα έργο του «ΑΝΔΡΟΣ»)
    Σ’ ότι αφορά, Λάμπρο μου, την Νο 2 ανάρτηση σου, δέχεσαι εσύ που θέλεις ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, επί χρόνια στα Αμπελάκια να ΜΗΝ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΤΑΠ, κάνοντας πολιτική ΟΙ ΑΘΕΟΦΟΒΟΙ και παράλληλα να φεσώνουν τους Σαλαμίνιους επιχειρηματίες, που τώρα τους λυπούνται;
    Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ» όμως Λάμπρο μου, έστω και αυτή του μισθωτού υπεύθυνου Γραφείου Τύπου, του ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΚΟΝΔΥΛΟΦΟΡΟΥ δηλαδή, «ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» που: δεν δίνει το καλό παράδειγμα για ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ (οικονομικός απολογισμός-τιμολόγια εκκλησίας), περιπλανιέται δεξιά και αριστερά για να βρει «στέγη» και μάλιστα σε αυτούς που καθύβριζε, καταφεύγει στον
    «κιτρινισμό», στη στείρα αντιπαράθεση, στη συκοφαντία, τη λασπολογία και τη πολιτική της κλεδαρότρυπας. Δηλαδή Λάμπρο μου, Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΤΟ!!!
    ΤΕΛΙΚΑ, ΛΑΜΠΡΟ ΜΟΥ, ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!!! ΠΗΓΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ!!!
    ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος18/12/11 01:58

    Ρε, μας έχετε ζαλόσει τα αρχ...δια το καταλάβατε; Λάμπρο μου και Λάμπρο μου, ας το διάολο απο δώ μαλ...κες. Π'εστε ότι θέλετε να πείτε, αλλά ονόματα μην λέτε μαλ,,,κες γιατί εγώ που γράφω τώρα δεν με λένε ούτε Λάμπρο, ούτε Φώτη, ούτε Μάνο, ούτε Νίκο.
    Εντάξει ξεφτίλες, συνενοηθήκαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος18/12/11 03:22

    Ρε μεγάλε 00:29 που ποστάρεις κατά ριπάς,είσαι τόσο κουτός τελικά?
    Οκ είπαμε έχεις δίκιο,
    Εγώ ανέβασα τις προάλλες ένα βίντεο από youtube στο οποίο ο Λάμπρος εξυμνεί τον Τσαβαρή προεκλογικά ,και μετά ένα κείμενο του που τον βρίζει.Ο κόσμος καταλαβαίνει...
    Γράψε και σχολίασε ότι θες αλλά μία φορά όπως κάνουμε όλοι , δεν καταλαβαίνεις ότι αυτό που κάνεις είναι ηλιθιότητα και ενώ έχεις δίκιο έχεις καταντήσει γραφικός ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος18/12/11 08:34

    γραφικός ή γραφική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος18/12/11 10:12

    Ακου να σου πω, Λάμπρο μου,για να τελειώνουμε. Εάν είσαι ΔΙΚΑΙΟΣ και ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ, εάν δηλαδή κάνεις ΔΙΚΑΙΗ και ΚΑΘΑΡΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, ΕΜΕΙΣ θα είμαστε μαζί σου. Εάν συνεχίσεις να ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥ και από δω και πέρα ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟΙ και ΑΜΕΙΛΙΚΤΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος18/12/11 10:24

    Δεν ξέρω τί λέει ο Λάμπρος σου, γιουσουφάκι, αν και τα περί αντιπολίτευσης δίκαιης και αντικειμενικής υποφέρουν από την ίδια σου την οπτική φωνία. Εγώ θέλω να μάθω για την εκκλησία τώρα, γιατί μου φαίνεται σαν αντικείμενο διαπραγμάτευσης και κάτι τέτοια με κάνουν να βγάζω καντήλες. Λέγε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος18/12/11 10:30

    Εγώ προσπάθησα... Αλλά εσύ εξακολουθείς να κάνεις χαρακτηρισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος18/12/11 11:00

    Μα δεν μου απαντάς... πόσες φορές σου ζήτησα να μου πεις για αυτή την εκκλησία; Πιστεύεις ότι θα παίζετε παιχνίδια συμψηφισμών με τον Λάμπρο σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος18/12/11 11:00

    Εσείς που θα είσαστε αμείλικτοι ποιοι είστε; οι τρεις καμπαλερος; άκου προσπάθησες ωραία προσπάθεια,και σε ενοχλούν και οι χαρακτηρισμοί έλα τράβα κανε μας την χάρη.
    ο μασκοφόρος εκδικητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος18/12/11 11:06

    Τι να πει για την εκκλησία δεν κατάλαβες; είναι σε στυλ ας πούμε πες μου τσιμπουκα, λέμε τώρα ποιος σου πλήρωνε το γραφείο στην Πολ Λεμπεση; Ενα τυχαίο παράδειγμα όνομα και οδό,
    Ε λοιπόν τι θα πει ο τσιμπουκας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος18/12/11 11:35

    Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ» όμως Λάμπρο μου, έστω και αυτή του μισθωτού υπεύθυνου Γραφείου Τύπου, του ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΚΟΝΔΥΛΟΦΟΡΟΥ δηλαδή, «ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» που: δεν δίνει το καλό παράδειγμα για ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ (οικονομικός απολογισμός-τιμολόγια εκκλησίας), περιπλανιέται δεξιά και αριστερά για να βρει «στέγη» και μάλιστα σε αυτούς που καθύβριζε, καταφεύγει στον
    «κιτρινισμό», στη στείρα αντιπαράθεση, στη συκοφαντία, τη λασπολογία και τη πολιτική της κλεδαρότρυπας. Δηλαδή Λάμπρο μου, Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΤΟ!!!
    ΤΕΛΙΚΑ, ΛΑΜΠΡΟ ΜΟΥ, ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!!! ΠΗΓΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ!!!
    ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος18/12/11 11:38

    γραψε και κατι αλλο θα κανουμε εμετο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος18/12/11 11:41

    Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ» όμως Λάμπρο μου, έστω και αυτή του μισθωτού υπεύθυνου Γραφείου Τύπου, του ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΚΟΝΔΥΛΟΦΟΡΟΥ δηλαδή, «ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» που: δεν δίνει το καλό παράδειγμα για ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ (οικονομικός απολογισμός-τιμολόγια εκκλησίας), περιπλανιέται δεξιά και αριστερά για να βρει «στέγη» και μάλιστα σε αυτούς που καθύβριζε, καταφεύγει στον
    «κιτρινισμό», στη στείρα αντιπαράθεση, στη συκοφαντία, τη λασπολογία και τη πολιτική της κλεδαρότρυπας. Δηλαδή Λάμπρο μου, Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΤΟ!!!
    ΤΕΛΙΚΑ, ΛΑΜΠΡΟ ΜΟΥ, ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!!! ΠΗΓΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ!!!
    ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος18/12/11 11:42

    Λάμπρο μου, εδώ δεν κάνεις εμετό με τον Κουτοτογλύφο πίπη και τον αρχιρέα; Για τηυν εκκλησία θα κάνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος18/12/11 11:42

    μπράβο τώρα μιλάς σωστά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος18/12/11 11:44

    κουτττττττοτοτοτοτοτογλυφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος18/12/11 11:46

    μεγάλε για τι το βλέπεις αυτό; 3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος18/12/11 13:15

    τΕΛΙΚΑ ΕΙΣΘΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΡΓΚΙΟΖΗΔΕΣ. Ο ΛΑΜΠΡΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΧΟΛΕΙΣΘΕ ΤΟΣΟ ΛΥΣΣΑΛΕΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΠΙΛΩΣΕΤΕ. Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ.
    ΜΟΚΟ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΣΘΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΟΙ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ.
    ΤΩΡΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥς ΜΑΣ ΠΟΛΥ ΑΥΣΤΗΡΑ ΑΝ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος18/12/11 14:56

    ΠΩ...ΠΩΠΩΠΩΩΩΩ....ΣΟΦΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ.....ΡΕ ΣΕΙΣ....ΚΟΤΕΣ....ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΑΥΤΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗΘΕΙΑ....ΚΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΟΜΠΛΟΚΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΥ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος18/12/11 15:08

    EIMAI PERIERGOS NA DV POIOS UA FAEI STO TELOS TO JYLO.....GIATI SIGOYRA UA PESEI JYLO....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος18/12/11 15:12

    ΠΩΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΠΩΠΩ ΠΩΠΩ ΠΩΠΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος18/12/11 16:32

    Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ» όμως Λάμπρο μου, έστω και αυτή του μισθωτού υπεύθυνου Γραφείου Τύπου, του ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΚΟΝΔΥΛΟΦΟΡΟΥ δηλαδή, «ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» που: δεν δίνει το καλό παράδειγμα για ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ (οικονομικός απολογισμός-τιμολόγια εκκλησίας), περιπλανιέται δεξιά και αριστερά για να βρει «στέγη» και μάλιστα σε αυτούς που καθύβριζε, καταφεύγει στον
    «κιτρινισμό», στη στείρα αντιπαράθεση, στη συκοφαντία, τη λασπολογία και τη πολιτική της κλεδαρότρυπας. Δηλαδή Λάμπρο μου, Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΤΟ!!!
    ΤΕΛΙΚΑ, ΛΑΜΠΡΟ ΜΟΥ, ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!!! ΠΗΓΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ!!!
    ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος18/12/11 16:43

    Ερωτήματα προς κάθε κατεύθυνση, προς κάθε πολίτη του τόπου, προς κάθε κάθε νοητικό και έλογο όν: Αλήθεια υπάρχει άνθρωπος του τόπου που θα πήγαινε σήμερα πίσω απο αυτήν την δημοτική αρχή και τους διοικητάρχες της; Θα πήγαινε πίσω απο αυτούς που έχουν ορισθεί εκπρόσωποι των λειτουργικών νομικών προσώπων και οργανισμών του δήμου; ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΤΟΥΣ; ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΘΕ ΙΚΑΝΟΣ ΚΑΙ ΝΟΗΜΩΝ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΚΟΜΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΦΙΛΟΥΣ, ΠΟΥ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΥΦΑΡΠΑΞΑΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ; ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΟΗΜΩΝ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΡΠΑΧΤΙΚΩΝ, ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΦΡΟΥΔΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΠΑΤΕΣ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ; Ε! ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΤΕ ΜΟΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΝΑΓΚΗ ΕΧΟΥΝΕ, ΑΦΟΥ ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΔΕΝ ΈΧΟΥΝΕ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος18/12/11 16:49

    Ο Λάμπρος μου αν θέλεις να ξέρεις είναι δημόσιο πρόσωπο. 'Ηταν υποψήφιος του Τσαβαρή. 'Ασχετα ότι πήρε το μακρύτερο. 'Ηταν υπεύθυνος τύπου του γραφείου του Δημάρχου. 'Ασχετα ότι δεν του έφταναν αυτά που έπαιρνε. Και συνεχίζει να κάνει την πιο χυδαία αντιπολίτευση μέσα από το λαμογιομπλογκ του. Γι αυτούς τους λόγους ο Λάμπρος είναι δημόσιο πρόσωπο. Αν ο Δήμαρχος δεν διαχειρίζεται ΕΝΤΙΜΑ τα λεφτά μας και είναι λαμόγιο ΝΑ ΠΆΤΕ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ. Αυτός είναι ο μόνος αρμόδιος και όχι ο Λάμπρος μέσα από το λαμογιομπλόγκ του. Αν ο Δήμαρχος δεν εργάζεται για το καλό του νησιού, αυτό θα το κρίνει ο Σαλαμινιώτικος λαός. Αυτός είναι ο μόνος αρμόδιος και όχι ο Λάμπρος μέσα από το λαμογιομπλόγκ του. Καταλάβατε;;; Τα πράγματα είναι πολύ απλά, Λάμπρο μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος18/12/11 16:53

    16:43 Εγώ Λάμπρο μου, με συγχωρείς αλλά ούτε από πίσω.... ούτε από κάτω... ΠΟΤΕ!!! Μήπως εσύ είσαι πάντα και ... από πίσω και... από κάτω; Απλά αλλάζεις επιβήτορα; Εγώ πάντα είμαι από ... μπροστά και ... από πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος18/12/11 17:21

    σιγά μην σκίσεις το μαγιό σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος18/12/11 18:13

    Λάμπρο μου, μη με παρεξηγείς, συ είπας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος18/12/11 18:33

    Ρε αρχιλαμόγιο Φώτη, δεν σταματάς επιτέλους; ας το διάολο από δω τιποτένιε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος18/12/11 19:23

    Σε παραπέμπω στο σχόλιο μου 18/12/11 16:53. Είναι η πιο ήπια απάντηση που σου πρέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος18/12/11 19:41

    Δικαίωμα του κάθε πολίτη είναι να κρίνει, να ελέγχει τη δημοτική αρχή και κάνει ανακοινώσεις στα κακώς κείμενα, καθόσον ζούμε σε περιόδους δημοκρατίας. Τώρα γιατί αυτό σας καίει είναι γνωστό θέλετε να σας χαιδεύουν τα αυτιά και να σας τιμούν και σεις με τόσες πουστιές που κάνετε να καμαρώνετε. Ε! αυτό δεν θα σας περάσει γιατί άλλα λέγατε ότι θα κάνετε και άλλα κάνετε και στους επίορκους το ταρακούνημα και η αλήθεια είναι τα μόνα εργαλεία για να τους κάνεις να πειθαρχούν. Μαζευτείτε ανίκανοι κομπογιανίτες, ψευτοπολιτικάντιδες, μασκαράδες για να μπορέσει ο τόπος να ξεβρωμίσει. ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ ΔΗΜΑΡΧΙΑ ΟΥΤΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΙΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΑΠ ΕΞΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΘΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΚΡΑ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος18/12/11 19:58

    Λάμπρο μου, χίλια συγνώμη!!! Νόμιζα ότι τα γράφεις εσύ. Τώρα με το τελευταίο σχόλιο, κατάλαβα ότι ο συγγραφέας είναι ο ΚΟΥΤΟΠΙΠΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος18/12/11 22:45

    χααααααααααα λέτε δηλαδή ότι έχει γράψει σχόλιο ο φρουτεμπορας,αυτός γράφει το κλάνω με έψιλον.Και της τεμπέλας της ξεμανίκωτης τις τα γράφει η γυναίκα του, τεμπέλαααα πως πάει το βερεσέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος19/12/11 01:11

    Μια μέρα σχεδόν έλειψα και οργίασες γιουσουφάκι! Περιμένω ακόμα να μου πεις για την εκκλησία - αλλά από οτι καταλαβαίνω εσύ τώρα ασχολείσαι με την περιγραφή σεξουαλικών προτιμήσεων: από΄πίσω, από κάτω και τα ρέστα. Δεν τα αφήνεις αυτά και να μου πεις επιτέλους για την εκκλησία;
    Να σου πω σε αυτό το σημείο οτι η περίτεχνη συσκότιση και παρουσίαση του άσπρου σα μαύρο δεν πιάνουν εδώ. Μόλις βρήκες τον μπελά σου, γιουσουφάκι! Περιμένω να μου πεις για την εκκλησία ή ότι άλλο εχεις για τον Λάμπρο σου. Και μην πίνεις πολύ έ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος19/12/11 01:14

    Α και να σου πω όσα paste και να κάνεις, απλώς αναπαράγεις τις ίδιες σου τις παπαριές με καμάρι! Και επειδή το έριξες στα σεξουαλικά από ότι είδα, η σεξουαλική αυτονομία είναι κάτι που περνά και στον τρόπο που γράφεις; Περιμένω να μου πεις για την εκκλησία γιουσουφάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος19/12/11 08:49

    Άμοιροι, άβουλοι, άσχετοι και ξεπεσμένοι δεν μπορείτε, ούτε θα μπορέσετε να βγείτε στην αντιπαράθεση με ορθό, χρηστό και πολιτικό λόγο. Είστε και θα είστε οι χαμαδολελέδες που με βρισιές, κατινιές και φρουφρουδιές να παριστάνετε τις αναμάρτητες παρθένες. ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ ΔΗΜΑΡΧΙΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΧΙΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΧΟΛΕΝΕΣΤΕ. ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΙΔΑΝΙΚΩΝ, ΚΟΜΜΑΤΩΝ, ΦΙΛΩΝ, ΓΝΩΣΤΩΝ, ΣΥΓΓΕΝΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ: ΤΑ ΓΚΟΜΕΝΙΛΙΚΙΑ, ΤΑ ΠΟΥΣΤΡΙΛΙΚΙΑ, ΤΑ ΑΡΠΑΧΤΙΛΙΚΙΑ, ΤΑ ΔΙΑΠΛΟΚΙΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΌΛΑ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ Η ΤΣΕΠΗ ΝΑ ΦΟΥΣΚΩΝΕΙ. ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΛΙΟΤΟΜΑΡΑ, ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΟΜΟΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΡΏΠΙΝΟΥ ΜΟΡΦΩΜΑΤΟΣ, ΕΙΣΤΕ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος19/12/11 09:33

    Τα γνωστά Γκεμπελόσκυλα πιάσανε πάλι δουλειά να προστατεύσουν το αφεντικό, ποιόν; τον πιό πρόστυχος δήμαρχος που πέρασε ποτέ από τη Σαλαμίνα ακόμη ακούγονται οι βρισιές της γυναικούλας του στους διαδρόμους του δημαρχείου και στο ιδιαίτερο γραφείο του τα μαλιοτραβήγματα και τα πουτανηρλίκια ακόμη τα θυμούνται και τα συζητούν οι υπάλληλοι εντός και εκτός δήμου και γελάει το πανσαλαμίνιο. Α να χαθείτε τομάρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος19/12/11 10:30

    ΛΑΜΠΡΟ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ, ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ.

    Λάμπρο μου, πράγματι «ΑΡΧΗ ΑΝΔΡΑ ΔΕΙΚΝΥΣΙ» και είναι ίσως η μοναδική φορά που θα συμφωνήσω μαζί σου και με το Νο 1 και με το Νο2 της ανάρτησης σου.
    Η μέχρι τώρα θητεία της Δημοτικής «ΑΡΧΗΣ» «ΔΕΙΚΝΥΕΙ» τον «ΑΝΔΡΑ» που:
    Παραλαμβάνει ένα «μπάχαλο» με ΧΡΕΟΣ 43.000.000 ΕΥΡΩ!!!, τακτοποιεί τα οικονομικά των δύο πρώην Δήμων λογιστικά, συνεχίζει και ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙ την αποχέτευση της Κούλουρης, βρίσκει 4.000.000 ευρώ, για να πληρώσει τα κερατιάτικα του Σοφρά, συνεχίζει το Δημοτικό σχολείο των Παλουκίων, επεκτείνει το Κέντρο Υγείας, βρίσκει 45.000.000 ευρώ για την αποχέτευση Αμπελακίων, Σεληνίων, Αιαντείου και Κακής Βίγλας και πολλά άλλα. (Δεν θα απαριθμήσω εγώ το μέχρι τώρα έργο του «ΑΝΔΡΟΣ»)
    Σ’ ότι αφορά, Λάμπρο μου, την Νο 2 ανάρτηση σου, δέχεσαι εσύ που θέλεις ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, επί χρόνια στα Αμπελάκια να ΜΗΝ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΤΑΠ, κάνοντας πολιτική ΟΙ ΑΘΕΟΦΟΒΟΙ και παράλληλα να φεσώνουν τους Σαλαμίνιους επιχειρηματίες, που τώρα τους λυπούνται;
    Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ» όμως Λάμπρο μου, έστω και αυτή του μισθωτού υπεύθυνου Γραφείου Τύπου, του ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΚΟΝΔΥΛΟΦΟΡΟΥ δηλαδή, «ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» που: δεν δίνει το καλό παράδειγμα για ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ (οικονομικός απολογισμός-τιμολόγια εκκλησίας), περιπλανιέται δεξιά και αριστερά για να βρει «στέγη» και μάλιστα σε αυτούς που καθύβριζε, καταφεύγει στον
    «κιτρινισμό», στη στείρα αντιπαράθεση, στη συκοφαντία, τη λασπολογία και τη πολιτική της κλεδαρότρυπας. Δηλαδή Λάμπρο μου, Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΤΟ!!!
    ΤΕΛΙΚΑ, ΛΑΜΠΡΟ ΜΟΥ, ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!!! ΠΗΓΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ!!!
    ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ!!!

    17/12/11 12:13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος19/12/11 11:09

    ΛΑΜΠΡΟ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ, ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ.

    Λάμπρο μου, πράγματι «ΑΡΧΗ ΑΝΔΡΑ ΔΕΙΚΝΥΣΙ» και είναι ίσως η μοναδική φορά που θα συμφωνήσω μαζί σου και με το Νο 1 και με το Νο2 της ανάρτησης σου.
    Η μέχρι τώρα θητεία της Δημοτικής «ΑΡΧΗΣ» «ΔΕΙΚΝΥΕΙ» τον «ΑΝΔΡΑ» που:
    Παραλαμβάνει ένα «διαμαντι» με ΧΡΕΟΣ 3.000.000 ΕΥΡΩ!!!,δεν τακτοποιεί τα οικονομικά των δύο πρώην Δήμων λογιστικά,και συνεχίζει και ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙ την καταστροφή της αποχέτευσης της Κούλουρης,ψαχνει να βρει 4.000.000 ευρώ,καλαταβαινεις με τι τοκο για να πληρώσει τα κερατιάτικα του.Δεν συνεχίζει το Δημοτικό σχολείο των Παλουκίων,ουτε καταφερε να επεκτείνει το Κέντρο Υγείας,ευτυχως που βρηκε ο τραυλος 45.000.000 ευρώ για την αποχέτευση Αμπελακίων, Σεληνίων, Αιαντείου και Κακής Βίγλας και πολλά άλλα. (Δεν θα απαριθμήσω εγώ το μέχρι τώρα έργο του «ΑΝΔΡΟΣ»)
    Σ’ ότι αφορά, Λάμπρο μου, την Νο 2 ανάρτηση σου, δέχεσαι εσύ που θέλεις ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, επί χρόνια στα Αμπελάκια να ΜΗΝ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΤΑΠ, κάνοντας πολιτική,οχι πως να δεχθεις να μην δεινει της δοσεις στην ΕΥΔΑΠ ο τσαβαρης και ΟΙ ΑΘΕΟΦΟΒΟΙ και παράλληλα να φεσώνουν τους Σαλαμίνιους επιχειρηματίες, που τώρα τους λυπούνται;
    Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ» όμως Λάμπρο μου, έστω και αυτή του μισθωτού υπεύθυνου Γραφείου Τύπου, ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΆΤΕ με άλλον ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΚΟΝΔΥΛΟΦΟΡΟ δηλαδή, «ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» που: δεν δίνει το καλό παράδειγμα για ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ (οικονομικός απολογισμός-τιμολόγια εκκλησίας), περιπλανιέται δεξιά και αριστερά για να βρει «στέγη» και μάλιστα σε αυτούς που καθύβριζε, καταφεύγει στον
    «κιτρινισμό», στη στείρα αντιπαράθεση, στη συκοφαντία, τη λασπολογία και τη πολιτική της κλεδαρότρυπας. Δηλαδή Λάμπρο μου, Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΤΟ!!!
    ΕΥΤΥΧΩΣ,ΛΑΜΠΡΟ ΜΟΥ, ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!!! ΠΗΓΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ!!!
    ΣΤΟΥΣ ΑΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ!!!

    17/12/11 12:13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος19/12/11 11:18

    19/12/11 09:33 Εμείς που γνωρίζουμε τον Δήμαρχο χρόνια και έχουμε οικογενειακές σχέσεις σου λέμε ότι ο δήμαρχος είναι με τη γυναίκα του και την οικογένεια του. Σταμάτα λοιπόν να γράφεις παπαριές. Βέβαια, σε δικαιολογούμε γιατί εσείς εκεί στα Σελήνια και ιδιαίτερα εσύ!!! έχεις συνηθίσει σε άλλα μοντέλα οικογένειας. Κρατάτε τα σκήπτρα της προστυχιάς. Μη φοβάσαι δεν πρόκειται ούτε ο Τσαβαρής να σας τα πάρει αλλά ούτε κανένας άλλος. Κόφτο λοιπόν, και μη μας αναγκάζεις να πέφτουμε στο επίπεδο σου. Τα προσωπικά των δημόσιων προσώπων δεν μας ενδιαφέρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος19/12/11 11:33

    ναααααααα πουφτττττττττττ
    ψαχτειτε λίγο καλύτερα μην έχετε αρπάξει καμία και δεν το ξέρετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος19/12/11 11:57

    Ναι ρε; και στην φωλίτσα στο Πέρανι με την γυναίκα του πηγαίνει; Στο «τραπέζι» που του κάνανε στο Μπλέ Λιμανάκι πριν 15/20 μέρες με την γυναίκα του πήγε; Η γυναίκα του χόρευε τα τσιφτετέλια πάνω στο τραπέζι; Η γυναίκα του είναι ξανθιά και ψηλή;
    Εσείς λοιπόν που τον γνωρίζετε χρόνια, βγάλτε τον σκασμό γιατί στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί.
    Ακόμα αντηχούν οι διάδρομοι του δημαρχείου από τα πουστριλίκα και τα πουτανιλίκια της αγανακτισμένης συζύγου. Αλήθεια έχω μια απορία, σπανακόπιτα ή τυρόπιτα ήταν;
    Βγάλτε τον σκασμό βλήματα η Κούλουρη σας ανέχεται δεν ξανακάνει το ίδιο λάθος.
    Ρε μαλ@@@ Γρηγόρη μ’ αυτά και μ’ αυτά τον έχεις κάνει ρόμπα τον άνθρωπο, βάλε τους κονδυλοφόρους σου να συνεχίσουν την λάσπη σου στον Μαστροκόλια κι άσε το δήμαρχο να ξεχαστούν τα γκομενικά του, τώρα τι σου λέω…. Γύρισε ο τσέτσερης και βρήκε το καπάκι.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Γρηγόρη μου καλές γιορτές, ρε να δουλεύεις λιγότερο μη μας πάθεις τίποτα και ποιος θα ολοκληρώσει το έργο σου μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος19/12/11 11:59

    Ρε ξέχασα Γρηγόρη μου, στείλε μου την δ/ση σου να σου στείλω κάτι καλές φωτογραφίας με φόντο το Μπλέ Λιμανάκι για δική σου χρήση…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος19/12/11 12:24

    Το ήθος σου το ξέρουμε, δεν χρειάζεται να το εκδηλώνεις και στα μπλογκς. Είναι γνωστό. Κατάπιε και χώνεψε ότι ο Τσαβαρής δεν είναι Δήμαρχος του Σαββατοκύριακου και επομένως δεν γίνεται εσύ να δημαρχεύεις. Κατάπιε και χώνεψε ότι εδώ είναι Σαλαμίνα, δεν είναι Αμπελάκια και ο Τσαβαρής διοικεί με ικανούς υπαλλήλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος19/12/11 12:38

    Συνεχίστε... Συνεχίστε...
    Ήθελα να ξερα ο Τσαβαρής τα τσαβαρόσκυλα τι τα θέλει αφού έχει εσάς τα μαλακόσκυλα; Τη διαφήμιση που του κάνετε εσείς δεν του την κάνει κανένας. Τι θέλετε να μας πείτε ότι ο Τσαβαρής ένα χρόνο τώρα έχει λύσει όλα τα προβλήματα και το μόνο του ψεγάδι είναι τα τσιφτετέλια. Αντε να μου χαθείτε βλάκες, ε βλάκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανώνυμος19/12/11 14:56

    Ναι ρε; και στην φωλίτσα στο Πέρανι με την γυναίκα του πηγαίνει; Στο «τραπέζι» που του κάνανε στο Μπλέ Λιμανάκι πριν 15/20 μέρες με την γυναίκα του πήγε; Η γυναίκα του χόρευε τα τσιφτετέλια πάνω στο τραπέζι; Η γυναίκα του είναι ξανθιά και ψηλή και ηλήθια;
    Ακόμα αντηχούν οι διάδρομοι... Αλήθεια έχω μια απορία, σπανακόπιτα ή τυρόπιτα ήταν; της άξιζε
    αλλά βάλε τους κονδυλοφόρους σου να συνεχίσουν την λάσπη σου στον Μαστροκόλια κι άσε το δήμαρχο να ξεχαστούν τα γκομενικά του, τώρα τι σου λέω…. Γύρισε ο τσέτσερης και βρήκε το καπάκι.

    βάλε και τα κάρβουνα να ψήσουμε κάτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ανώνυμος19/12/11 15:21

    Συνεχίστε... Συνεχίστε...
    Ήθελα να ξερα ο Τσαβαρής τα τσαβαρόσκυλα τι τα θέλει αφού έχει εσάς τα μαλακόσκυλα; Τη διαφήμιση που του κάνετε εσείς δεν του την κάνει κανένας. Τι θέλετε να μας πείτε ότι ο Τσαβαρής ένα χρόνο τώρα έχει λύσει όλα τα προβλήματα και το μόνο του ψεγάδι είναι τα τσιφτετέλια. Αντε να μου χαθείτε βλάκες, ε βλάκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος19/12/11 16:27

    Ρε τί στο διάολο σας έπιασε; Παρεκτρέπεστε χαρακτηριστικά του ηθικού σας υπόβαθρου και αποκαλύπτεστε όλο και περισσότερο. Πάντως, για την ξανθιά και τα "χρηστά ήθη", μην ακούω άλλες βλακείες - το μόνο που δεν είναι να κατηγορήσεις τον Τσαβαρή είναι τα προσωπικά του, όχι γιατί αυτός είναι άμεμπτος αλλά γιατί κανείς δεν είναι άμεμπτος! Να σας θυμίσω ότι ζούμε στη Σαλαμίνα και όχι στο Άγιο Όρος; ή ξεχάσατε το φέϊγ-βολάν με το ποιοί βολεύονταν μεταξύ τους;
    Το γιουσουφάκι όμως ακόαμ απαντήσεις δεν μου δίνει. Και όχι μόνο αυτό, εξακολουθεί και γράφει βλακείες:
    " Άμοιροι, άβουλοι, άσχετοι και ξεπεσμένοι δεν μπορείτε, ούτε θα μπορέσετε να βγείτε στην αντιπαράθεση με ορθό, χρηστό και πολιτικό λόγο."
    Ωραία το ξεκίνησες γιουσουφάκι... ορθά, χρηστά και... πολιτικά;;; "Είστε και θα είστε οι χαμαδολελέδες που με βρισιές, κατινιές και φρουφρουδιές να παριστάνετε τις αναμάρτητες παρθένες."
    Έχεις χάσεις την ψυχραιμία σου γιουσουφάκι, μην γράφεις σε τέτοια κατάσταση:
    "ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ ΔΗΜΑΡΧΙΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΧΙΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΧΟΛΕΝΕΣΤΕ. ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΙΔΑΝΙΚΩΝ, ΚΟΜΜΑΤΩΝ, ΦΙΛΩΝ, ΓΝΩΣΤΩΝ, ΣΥΓΓΕΝΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ: ΤΑ ΓΚΟΜΕΝΙΛΙΚΙΑ, ΤΑ ΠΟΥΣΤΡΙΛΙΚΙΑ, ΤΑ ΑΡΠΑΧΤΙΛΙΚΙΑ, ΤΑ ΔΙΑΠΛΟΚΙΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΌΛΑ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ Η ΤΣΕΠΗ ΝΑ ΦΟΥΣΚΩΝΕΙ."
    Είσαι και ανορθόγραφο γιουσουφάκι αλλά και εξακολουθείς να μιλάς άσχημα... πιπέρι...
    "ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΛΙΟΤΟΜΑΡΑ, ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΟΜΟΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΡΏΠΙΝΟΥ ΜΟΡΦΩΜΑΤΟΣ, ΕΙΣΤΕ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ."
    Ομοιωματα του ανθρώπινου μορφώματος! Μα τί μαλακία ήταν αυτή που έγραψες ρε γιουσουφάκι! Είπαμε να χρησιμοποιείς ωραίες λέξεις, αλλά να ξέρεις και τη σημασία τους, έτσι;
    Και επιτέλους, μου τά'πρηξες, θα μου πεις για την εκκλησία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος19/12/11 20:48

    νιάου, νιάου έκανε ο γαβ, γαβ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ανώνυμος19/12/11 23:13

    Ανάλυση στο κείμενο Λάμπρο μου έκανε ο Νίκος ο Κογιότ καταλαβαίνεις για τι ορθογράφο μιλάμε και τι ικανό στη σύνταξη, ούτε για το νήπιο. Για να βρεί μιά λέξη ψάχνει το λεξικό ο άμοιρος σαν τα μικρά μωρά, μόνο που δεν ξέρει γραμματική και άλλα για άλλα βρίσκει. Γειά σου Νίκο άλλα γιά άλλα. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ανώνυμος20/12/11 01:00

    Περιμένω από το γιουσουφάκι για την εκκλησία... Οι άλλοι υπερασπιστές του "σούπερ-μέϊορ", κυνοειδείς ή χοιρόμορφοι ή άααλλοι, να ηρεμήσουν λίγο, το αντίτιμο της υπεράσπισης θα το πάρουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ανώνυμος20/12/11 14:21

    ΠΩ..ΠΩ ΠΩ....ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΑΑΑΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος20/12/11 17:18

    Ρε παιδιά το έμαθα εξ εγκύρου πηγής, δεν έγινε τίποτα το σπουδαίο ο Καπετανάκης κάλεσε δυο υπαλλήλους του Αμπελακίου και τους μίλησε λίγο έντονα αλλά στα Κρητικά γιατί τα είχε πάρει στο κρανίο κι αυτές τον παρεξήγησαν, νόμιζαν ότι τις έβριζε δεν κατάλαβαν τα κορίτσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ανώνυμος20/12/11 17:53

    Αν είναι έτσι να πάνε να του ζητήσουν συγνώμη τότε, συγνώμη που σε κάναμε να τα πάρεις στο κρανίο και που νομίζαμε οτι μας έβρισες.Τι λες αρκεί; η να τις αρχίσει και στις κλωτσιές για να μην το ξανακάνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ανώνυμος20/12/11 19:17

    'Ετσι είχαν μάθει τα κορίτσια στα Αμπελάκια. Να μη δουλεύουν. Εκεί που έφτασαν όμως τον Δήμο, στο μηδέν, αναγκαστικά τώρα θέλουν δεν θέλουν θα δουλεύουν. Η ξάπλα τελείωσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ανώνυμος20/12/11 20:17

    Αλλά είπε ο ορκωτός πάντως, το αμπελάκι είναι χαρτί λευκό, τακτοποιημένα όλα και μπραβο και στον ΤΡΑΥΛΟ ΒΕΒΑΙΑ.
    Αν δεις ομως και στην Σαλαμίνα που ήταν εργατικοί όχι πολύ βέβαια γιατί ξάπλωναν και αυτοί αλλά για
    διαφορετικό λόγο και ανάσκελα, να μια απο αυτες τις εργατικες που λεει ο παραπανω της σαλαμινας τώρα τελευταία την έσερνε μια κυρία από τα μαλλιά στα πατώματα,που ειχα μεινει ναιτοσο εργατικοι και εφτασαν να τους ψάχνουν την δηκεσα και όχι μόνο σε λίγο θα ψάχνουν και για πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ανώνυμος20/12/11 20:42

    Τελικά είναι πολύ σοβαρή η κατάσταση σου... Να το κοιτάξεις



    Πες μας τι πίνεις εσύ και δεν μας δίνεις. Τα χω χαμένα ανησυχώ για σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ανώνυμος20/12/11 20:43

    Εκτός από σένα τον θυμάται κανένας άλλος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανώνυμος20/12/11 20:54

    έτσι είναι τι να γίνει οι άξιοι είναι πεντακάθαροι και οι ανεπρόκοποι και όχι μόνο αιρετοί θα τρέχουν στον εισαγγελέα, και έχουν να φάνε ένα τρέξιμο θα το θυμούνται όλη τους την ζωή,θα τους κοπεί το γέλιο.

    ΚΛΙΝΤΟΝ πως πάει η τραμπάλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ανώνυμος20/12/11 20:59

    Τελικά είναι πολύ σοβαρή η κατάσταση σου... Να το κοιτάξεις


    Πες μας τι πίνεις εσύ και δεν μας δίνεις. Τα χω χαμένα ανησυχώ για σένα

    Εκτός από σένα τον θυμάται κανένας άλλος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ανώνυμος20/12/11 21:01

    20/12/11 20:54 Μη ξεχνάς σε παρακαλώ να γράφεις το πουφττττττττ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ανώνυμος20/12/11 22:17

    Δεν ήξερα ότι σου άρεσε πουουουουφτ
    σκατπουνου ρώτα να στο μεταφράσουν από τα αρβανίτικα σας ταιριάζει γάντι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ανώνυμος21/12/11 04:17

    Ακόμα του γιουσουφάκι δεν μου απάντησε για την εκκλησία.
    Αλλά βλέπω ότι μπήκαν και τα παλληκάρια του Καπετανάκη στο παιχνίδι, μαζί με τα εξαπτέρυγα από τα Σελήνια! Τί γίνεται ρε παιδιά; Πώς πάτε; Να σας πω όμως - μη λέτε λόγια συνέχεια περί εργατικότητας υπαλλήλων και τα ρέστα, δεν σας παίρνει... Όσον αφορά τον Καπετανάκη θα τα πούμε μια άλλη φορά, έχει πάρα πολύ ψωμί το θέμα, και κάμποσο γέλιο...
    Θα παρακαλούσα επίσης τους σχολιαστές να μη γράφουν στα αρβανίτικα χωρίς εξήγηση, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να ψάχνουμε λέξεις που ούτε το λεξικό του Μπότσαρη δεν τις έχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ανώνυμος21/12/11 07:34

    Μη ξεχνάς σε παρακαλώ να γράφεις το πουφττττττττ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Ανώνυμος21/12/11 07:57

    στο γράψαμε, πόσες φορές;πουουουουφτ
    και εσύ δεν γράφεις κατι, όπως το τι πινεις και δεν μας δίνεις,τι πινεις ,τι πινεις .τι πινεις και δεν μας δινεις .τι πινεις,βοηθησε με καπως γράψε και εσύ κάποιο σχόλιο που να εκθειάζει τα αφεντικά σου να το κολλήσω πως σκέτα
    Ξέρεις κανένα άλλο τραγούδι εκτός από το τι πίνεις,εγώ σου κάνω όλα τα χατίρια,ξερεις το έλα στον παππού;η τον αλανιάρη;
    για να είναι και η σχέση αμφίδρομη

    τι πινεις τι πινεις τι πινεις και δεν μας δινεις τι πινεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ανώνυμος21/12/11 09:23

    ελα ριξτο πες μας τι πινεις πες μας τι πινεις πες μας τι πινεις πες μας τι πινεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ανώνυμος21/12/11 09:39

    ο δικός σου είναι παππούς. ο δικός μου είναι και νιάτο και αλάνι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ανώνυμος21/12/11 10:06

    μαλλί μπαμπάκι .... φαρμάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Ανώνυμος21/12/11 10:07

    ξεχασα .πουουουουουφτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.