Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

12 Ιουν 2019

Η Οργάνωση Μελών ΣΥΡΙΖΑ Σαλαμίνας σας καλεί σε ανοιχτή συνέλευση, την Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019. Έναρξη 7:00 μ.μ.


Φίλες και φίλοι, συντρόφισσες και σύντροφοι
Η Οργάνωση Μελών ΣΥΡΙΖΑ Σαλαμίνας σας καλεί σε ανοιχτή συνέλευση, την Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019, στα γραφεία της οργάνωσης Ε. Παπανικολάου 10 Σαλαμίνα, ενόψη των εθνικών εκλογών της 7ης Ιουλίου.
 Καλεσμένος εισηγητής ο σ. Τρύφωνας Αλεξιάδης, οι βουλευτές της περιφέρειάς μας και μέλη της Κεντρικής Επιτροπής. 
Έναρξη 7:00 μ.μ.

15 σχόλια:

  1. Ανώνυμος15/6/19 16:01

    "σύντροφοι κ συντρόφισσες "
    έγινε μαύρος χαμός στην
    εκδήλωση
    γιατί δεν το γράψατε;;;
    εκτεθημενοι είστε πιο πολύ δεν
    γίνεται τρομάρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος15/6/19 20:39

    Ούτε η Περιστέρα ούτε η Μαρεβα
    καμμία ...ηρεμήσετε εκεί στην
    - Κομαντατουρου- κ στην
    Λεωφόρο του Συγγρού κ στο
    Ακρωτήρι κ αλλού ...

    Έπεσε βαριά κατάρα από τον
    "Παύλο"...Πάολα πρώην ναυτοπαις
    ήτο ...

    Μήτσο την ήξερες ;;;
    Σίγουρα ...

    Κανείς δεν θα "βγεί"

    Πάμε ντουγρου στην κατηφόρα την
    μεγάλη ...

    Διερευνιτικεεεεεεεεεεεες...
    Διαβαστο ΕΣΥ.

    Κ γράψε ΕΣΥ "κείμενο'αναρτηση"
    τι άλλο τρέχει γρήγορα γιατί
    θα τρέχουμε όλοι ...

    Έχεις κ τα υπαρξιακά σου
    ΕΣΎ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος17/6/19 13:42

    ΑΝΚΟΡΜΑΝ καλησπέρα
    σου εύχομαι το Άγιο Πνεύμα
    να σου χαρίσει ότι επιθυμείς...
    Εγώ σου εύχομαι
    Υγεία
    Καλές δουλειές
    Και...ελπίζω να κατάλαβες .

    Με σεβασμό κ αγάπη η
    Φίλη σου.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ η ευχή σου μου χρειάζεται πιο πολύ από ποτέ!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/6/19 16:42

      Παιδί μου
      μ'ελειψες πολύ κ μια βρίζω
      κόσμο κ μια παρακαλώ κόσμο
      για σένα ...
      τι έχεις μανάρι μου πονάς
      πουθενά θες να σε γιατρέψω ;;;
      η απάντηση σου μ'εβαλε σε
      σκέψεις σοβαρές ...ναι κ
      εγώ σκέφτομαι σοβαρά καμμιά
      φορά ...
      Σε πείραξε κανείς σ'εθιξε
      Τιμή κ Αξιοπρέπεια ;;;
      πες μόνο αρχικό ονόματος να
      τον πλακωσω στο ξύλο ...
      Χαρά της Ζωής εσύ ασπυλος κ
      αμόλυντος...

      Η γλωσσοφαγιά των Ιθαγενών
      ψυχή μου φταίει ...
      Μεγάλη η Χάρη τ'Αγιου Πνεύματος
      Του Αϊ Φανούρη
      Της Παναγιάς Φανερωμένης κ
      Όλων των Αγίων Πάντων που
      σε Φανέρωσαν ...
      Αμήν.
      Υ.Γ.
      κ ένσταση μαζί ...
      Αν βρε επικαλεις τα Θεία
      κ παρέσυρες κ εμέ να τα
      επικαλω κ η βοήθεια εξ
      άνωθεν που αποζητάει η
      μούρη σου προέρχεται από
      πουτανες ...να βρης την
      Σωτηρία της ψυχής σου
      μόνος σου...

      Αν κάμω λάθος συχωραμε...
      αλλά μια έτσι μια αλλιώς
      μπλέχτηκα παιδί μου

      σ' αχαρτογραφητα ύδατα ...
      αν κ λένε προσεχτο αυτό
      λένε ...ότι εξ ουρανού θα
      ακούσουμε κάτι ...λένε .
      Εγώ κολασμενο χαμόγελο
      όρκο βαρύ έκαμα ότι ποτέ
      δεν θα ξαναγράψω δια
      Εσωτερικήν κ Εξωτερικην
      Πολιτικήν.

      Αλίιιιιιι κ τρις Αλί .

      Φιλιά .
      !

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος17/6/19 14:25

    Υ.Γ.
    Σε παρακαλώ πολύ βάλε χαρούμενη
    ανάρτηση κ εγώ σου υπόσχομαι ότι δεν θα γράψω ποτέ ξανά για
    "πολιτική "κ άλλα που δεν τα
    "πας με τίποτα "

    Θα σου γράψω για την "Μανταλένα 'Μπρουφας"
    Βγάλανε τα μάτια τους έγινε κ
    τι δεν έγινε...μην πάει το
    πονηρό μυαλό σου στο πονηρό ...
    Όχι
    Μάλωσαν όλοι όλες ένα "μάτσο "
    γίνανε
    χάλασε η εκδρομή άρον' άρον
    έφτασε η "Μανταλένα " έχασε κ
    αυτός ο "κύριος "πολλά 6ευρα
    του την έφεραν πάνω απ' τους
    μισούς εκδρομείς ...όχι αν κ
    "οι περισσότεροι "σιναφι του
    ήτο ...
    Κ αυτός όμως με 6 ευρώπουλα το
    "κεφάλι "πήγε να βγάλει τα
    χρεωστικά ;;;
    Βάλε κύριος 1000€ κ πάλι δεν
    "καθαρίζεις "
    πάρε κ ότι έχει το "ταμείο "
    κάνε "παρτακια "με λαχνούς
    κ αν την βγάλεις καθαρή από τις
    λαμογιες την έβγαλες ...

    Υ.Γ.
    Αδιάβατο σε στακωσα πάλι
    ΑΝΚΟΡΜΑΝ...

    Κ να θυμάσαι τούτο
    ΜΟΝΟ ΕΓΩ Η ΦΙΛΗ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ Κ
    ΟΥΔΕΙΣ ΑΛΛΟΣ/Η.
    ΕΤΣΙ ΣΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΤΟΟΟΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ
    ΣΕ ΚΑΝΩ ΕΝΟΧΙΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ
    ΣΟΥ
    ΓΙΑΤΙ "Μ' ΕΧΕΙΣ ΨΗΣΕΙ ΤΟ ΨΑΡΙ
    ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ ΚΑΙΡΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ"

    ΩΡΑΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕ ΑΥΤΟ Ο
    ΓΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΡΙΑ.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος17/6/19 17:05

    Καλέ μου Φίλε
    Ο "φίλος"του Μήτσου ο αυτός ντε
    Ο κυρ'Αποστολακης δεν θα κάνει
    το ατόπημα να πολιτευτεί ...
    θα φυλάει την Πατρίδα κ εμάς
    λένε ...εγώ δεν λέω δεν...

    ΑΝΚΟΡΜΑΝ
    σου έχω στείλει γραφή με πόνο
    βγάλε σου έγραψα το θανατικό...
    Ευχαριστώ.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/6/19 16:10

      Μήτσο
      να χαίρεσαι τον "κολλητό "
      σου
      Τον άφησε λασκα ο "αυτός "
      κ δεν ήξερε τι έλεγε στα
      ΜΜΕ...τον κόλλησαν κ στον
      τοίχο οι δημοσιογράφοι κ
      έγινε της εκδιδόμενης...

      Κυρ Βαγγέλη μου
      δεν απαντά πότε ο υπουργός
      της Άμυνας με υπεκφυγές ...
      Τόσα λεφτά χαμένα με αυτά
      κ τ'αλλα δεν"εξαιρώ"κανέναν
      η Χώρα θα ήταν "αστακός "

      Πες την αλήθεια δεν είναι
      ντροπή ...
      Ο Ερντι είν' μπαμπεσης κ
      εμείς ξεφραγκο αμπέλι
      Τι μαλακίες ήταν αυτές που
      είπες ;;;
      ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΧΕΙΣ ΔΟΣΕΙ ΚΥΡΙΩΣ
      ΣΤΑ Υ/Β μας ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΓΡΑΦΕΙ
      ΜΕ ΚΩΔΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ...

      ΑΠΟΡΡΗΤΟ
      αλλά τα πληρώματα μιλάνε
      κ με τα σπίτια τους κ με
      φίλους κ όπου αλλού θέλουν
      δεν υπάρχει λόγος να κρατούν τα προσχήματα ...

      Να πας κυρ'Βαγγελη στην
      Κύπρο να δεις από κοντά τι
      γίνεται κ πόσοι έχουν φύγει
      για Αγγλία
      έχουν "αδειάσει"περιοχές .
      Ερμηνεία να κάνεις κ σε
      δηλώσεις άλλων πολιτικών
      αρχηγών όχι να λες ότι σου
      λέει ο βλαμμένος .
      ΝΑ ΤΙΜΗΣΗΣ ΤΑ ΓΑΛΟΝΙΑ ΣΟΥ
      Κ ΤΟΝ ΟΡΚΟ ΣΟΥ.
      Υ.Γ.
      Αν υποψιαστώ εγώ κ όλοι οι
      Έλληνες "που είμαστε
      υποψιασμένοι "ότι στο
      ΚΥΣΕΑ δεν κρατήθηκαν τα
      πρακτικά "για να ρίξει φωτιά ο Θεός απ' τον ουρανό
      κ να μην γίνουν οι εκλογές
      θα πηδηχτουμε απ' τα
      παράθυρα .
      Κατά τ άλλα καλέ μου Φίλε
      εγώ δεν γράφω πολιτικά .
      Γράφω έκτακτη ενημέρωση .
      Αν δεν το έχεις ψάξει να το
      ψάξεις
      Κ μην φοβάσαι όλοι οι
      Έλληνες ψαγμενοι είναι .

      ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ.
      Κ Γ@Μ@ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΣΟΥ.

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος17/6/19 20:47

    "το μπλουζ συναντά το ρεμπέτικο "
    Ποτέ ξανά στο - σπουτνικ- κ στο
    κουτούκι στην Σύρο ...ποτέ ξανά
    παντού
    Ο Μάρκος συνάντησε το"τακιμι"του...

    Καλό Παράδεισο Στελλάκη
    με καθολικούς κ ορθόδοξους μαζί.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος18/6/19 00:31

    ΑΝΚΟΡΜΑΝ
    να έχεις μια καλή κ ευλογημένη
    ημέρα
    Η Παναγιά να στέκεται δίπλα σου
    σε κάθε βήμα σου
    νύχτα 'μερα κ να σε φυλάει από
    το κακό καλό κ τ άδικο .
    Μόνο χαρές να σου χαρίζει η
    Χάρη της.
    Καλημέρα κ πάλι από καρδιάς .
    Η
    Φίλη σου .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος18/6/19 00:48

    Υ.Γ.
    Έκανα λαθάκι στην φράση
    "από το κακό κ τ άδικο "
    από κεκτημένη ταχύτητα ξέρεις .

    Επαναλαμβάνω
    Η Παναγιά να σε φυλάει από το
    κακό κ τ άδικο ...κ συμπληρώνω
    κ από το μίσος των αδίστακτων
    Ιθαγενών...
    Ιππότης εσύ "άστα να πάνε οι
    άλλοι "
    Καλό ξημέρωμα καλημέρα κ
    μια υπέροχη Υπόκλιση με σεβασμό
    στην Αξιοπρέπεια σου.
    Η Φίλη σου .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος18/6/19 12:35

    ΑΝΚΟΡΜΑΝ
    γειά σου κ καλησπέρα σου.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος19/6/19 21:46

    Φίλε
    πραγματικά ανησυχώ για σένα
    χάθηκες σήμερα και από μια
    στιγμή κ μετά ούτε άλλο
    κείμενο ' ανάρτηση .
    Σκέφτομαι κ αυτή την απάντηση
    σου ήτο διφορούμενη .
    Θέλω να είσαι καλά γερός και
    δυνατός στο γράφω μέσα από την
    καρδιά μου.
    Καλέ μου Φίλε
    πρώτα υγεία κ μετά όλα τ'αλλα.
    Υγεία καλέ μου άνθρωπε
    το πολυτιμότερο αγαθό που μας
    χάρισε ο Θεός .
    Η Παναγιά κοντά σου.
    Η
    Φίλη σου .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος20/6/19 20:18

    Είσαι με γκόμενα πάλι τα ίδια
    άρχισες ε;;;να την διώξεις
    γιατί όταν θα έρθει ο Ραγκούσης
    εδώ στο νησί θα σου στείλω
    "χαιρετισμούς "με τον -μελενιο-
    μου...
    Και μάθε κ αυτό
    Ποτέ δεν μετανιώνω για κάτι που
    σαν σοβαρό σκεπτόμενο άτομο
    λαμβάνω αποφάσεις υπέρ εμού ...
    Χα κ χα.
    Θυμάσαι που έλεγα μια ναι μια
    όχι τότε π'αρπαξαν τα οφωνα;;;
    του Γιακουμή λέω ...
    Καλώς έπραξα διότι τώρα ο κόσμος μαλώνει πολύ αν μάθαιναν
    κ τα εξ απορρήτων τους ...
    πολιτικά κ "άλλα"θα είχαν βγει
    κ "λάμες "γιατί εμένα Κύριε ο
    λόγος μου είν' συμβόλαιο κ όπως
    κατάλαβες "ελπίζω να κατάλαβες"
    στην "θέση που ευρισκεσαι"θα
    είχα κ τα ντοσιέ με όλες τις
    αποδείξεις μαζί μου κ την
    δικηγόρο μου αν τολμούσε ο
    όποιος να αντιπαρατεθεί μαζί μου...
    Λένε βρε ασωτε ότι - άκου βλέπε
    μη μιλάς -
    Έλα όμως που έρχονται κάποιες
    στιγμές που πρέπει σαν τίμιος
    άνθρωπος να μιλήσεις ...όπως
    εγώ ...
    Σιγά σιγά γλέντια με τις πόρνες
    εσύ ξανά ...γλέντια με όλα στην
    φόρα εγώ .
    Γιατί υπάρχουν κ εδώ κ πάρα έξω
    κάτι σουπιές μα κάτι σουπιές που νομίζουν ότι με το μελάνι τους "θολώνουν "ανθρώπους Τίμιους κ Αξιοπρεπεις να ένα
    πράγμα σαν κ σ' εσένα πριν
    παρης ξανά τον κατήφορο με
    γυναια επί χρήμασι ...
    Κάπου βαθιά μέσα μου γιατί δεν
    το έχω σίγουρο ότι είσαι με
    γκόμενες ;;;
    Λες καλέ μου Φίλε να συμβαίνει
    τίποτα άλλο ;;; Θα μου πει το
    "μέλι "
    Υ.Γ.
    Γι'αυτό χρειαζοσουν τις καλές
    ευχές ε;;; Χαλάλι σου βρε Φίλε
    Χαλάλι σου.
    Εμένα όμως μια χάρη που σου
    ζήτησα δεν την πραγματοποιησες
    κ είσαι κ Χριστιανός Ορθόδοξος "έτσι έχεις αφήσει να εννοηθεί"
    Στεναχωρήθηκα γιατί σ' αυτή την
    περιοχή κ σ'στο εκκλησάκι του
    Αγίου του Θαλλασινου πήγαμε
    τελευταία φορά το χειμώνα του
    "99.
    Δεν πειράζει καλά να είσαι.
    Γειά τώρα
    Η
    Φίλη σου .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος21/6/19 01:41

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ
    ΦΙΛΕ.
    Η
    ΦΙΛΗ ΣΟΥ.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.