Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

20 Ιουν 2019

ΑΥΤΟΨΙΑ ΣΤΟ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΑΓΩΓΟΥ ΥΔΡΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΙΓΙΝΑΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΝΗΣΩΝ


Το θαλάσσιο εργοτάξιο όπου ήδη μεταφέρονται τα τμήματα του υποθαλάσσιου αγωγού υδροδότησης της Αίγινας με νερό από την Σαλαμίνα, προκειμένου να συγκολληθούν σε μήκος 2 χιλιομέτρων, επισκέφθηκε σήμερα ο Αντιπεριφερειάρχης Νήσων κ. Παναγιώτης Χατζηπέρος.
Ήδη έχει οριοθετηθεί το θαλάσσιο εργοτάξιο με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις για την ασφάλεια στην θάλασσα σύμφωνα με τις προδιαγραφές και έχει μεταφερθεί το πρώτο τμήμα του αγωγού μήκους 250 μέτρων

Αύριο 21 Ιουνίου 2019 έχει προγραμματιστεί η σταδιακή μεταφορά και των υπόλοιπων τμημάτων (250 μέτρων) προκειμένου να συγκολληθούν και να ποντιστούν στον πυθμένα του Σαρωνικού κόλπου.
Το έργο του υποθαλάσσιου αγωγού, παρά τις δυσκολίες και τις γραφειοκρατικές διαδικασίες, υλοποιείται κανονικά.

4 σχόλια:

  1. Ανώνυμος21/6/19 15:49

    Έτσι όπως σε βλέπω κάνε ένα
    βηματακι προς τα δεξιά κ θα
    βγάζεις κ.χ"πεπες μπουρμπουλιθρες απ' τ'αυτια...
    Χα.και χα.
    Σήμερα που είναι εαρινή ισημερία δλδ.η πρώτη ημέρα
    επισήμως του καλοκαιριού .
    Κάνε το καλό κ βούτα για να
    έχουμε όλοι εμείς ένα γλυκό κ
    ήρεμο καλοκαιράκι ...αν δεν σου
    συμβεί το μοιραίο μακροβουτι
    κ έφτασες στο νησί
    εκεί παραδώσου άνευ όρων ...

    - μικρό λιτό κ ανεύθυνο -
    το κείμενο των συμμάχων τι λες
    κ εσύ;;; τα ζώα είναι κ οι
    εγγυήτριες δυνάμεις ...τέλος
    πάντων κ.χ"πεπε σου εύχομαι να
    φανεί το θάρρος που κρύβεις στα
    σωψιχα σου.Διοτι θα γίνεις
    Ήρωας ...
    κ δεν θα βγουν αληθινοί οι
    κομμουνιστές που φωνάζουν
    τόσα χρόνια
    Έξω από το ΝΑΤΟ
    Έξω από την ΕΕ.
    Για την Ελλάδα ρε γ@@@τ@.
    Άιντε
    σου είναι γνωστό ότι
    Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος21/6/19 21:18

    [ σαν συνάνθρωπό μου σου
    εύχομαι περαστικά
    σαν τέως με εγκεφαλικό
    απέδειξες έστω κ αργά
    ότι έχεις εγκέφαλο ]
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος21/6/19 21:56

    [ θα έρθω κ εγώ μαζί σας
    αφήστε να πάω εγώ πρώτα
    να δω πως είναι τα πράγματα
    κ θα σας πάρω τηλέφωνο να
    έρθετε
    ευχαριστώ περιμένω

    περίμενε θα ακούσεις
    την παράξενη φωνή απ'
    των Σερρών την Πρώτη
    να σου λέει ελάτε τώρα ]

    Υ.Γ.
    έχει κ ωραίο γαλακτομπούρεκο
    στας Σέρραςςςςς.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος22/6/19 17:56

    Κύριος Χ"πεπες
    σε διακατέχει μεγάλη αγένεια κ
    έχεις κ πιο πολύ μεγάλη ιδέα
    για το άτομο σου...
    εσύ που γυρνάς μ'ολες τις
    τσουλες της γης ...εσύ που δεν
    κάνεις μια ολοκληρωμένη εργασία
    εσύ που έχεις τους γάμους σαν
    τον πασατεμπο σου για να σου
    περνάει η ώρα ...εσύ τόλμησες
    να μου πεις να σε παντρευτώ ;;;

    Όχι αγάπη μου είσαι μικρός
    ακόμα κοντά στα εβδομήντα ...
    κ εγώ είμαι εκ φύσεως ελεύθερο
    άτομο κ δεν παίρνω εδώ κ χρόνια
    τίποτα στα σοβαρά ...
    εξ άλλου αν λέω αν μόνο κ κάτω
    υπό αυστηρές προϋποθέσεις θα
    δεχομουν μόνο συμβίωση ...

    Δλδ.
    εσύ "θα ζούσες ένα Κωσταλέξι"κ
    εγώ θα πήγαινα όποτε κ αν μου
    γουστάρειζε για πενιες κ άλλα
    ωραία που έχει η ζωή ...

    Κ εσύ να με πήγαινες δια "βιασμό μου κ ψυχής "ακόμη κ
    στα Ανθρώπινα Δικαιώματα και
    στο Ανώτατο Δικαστήριο της Χάγης ...το δίκιο μαζί μου θα
    ήταν .
    Υ.Γ.
    Επίσης ξέχασες το πιο σημαντικό
    μάτια μου ...
    εγώ έχω κάνει επαναλαμβανόμενες
    προτάσεις συμβίωσης σ'αλλο
    άτομο ...έχει κ αυτό τις κάψες
    του αλλά είναι άτολμο κ αν δεν
    "πατήσει με το καλό "σε μια
    δεκαετία περίπου τα ογδόντα θα
    είναι "προτεινόμενος "έως τα
    ενενήντα του...
    άσε που μου κάνει την ζωή μου
    κόλαση εδώ κ αρκετό καιρό .

    Με θεωρεί δεδομένο η παιχνιδάκι
    του...
    μου λέει κ ψέματα μου κάνει τον
    "πολλά βαρύ κ όχι "
    Λυπάμαι κ.χ"πεπε η πρόταση σου
    έπεσε στο Βουρκάρι .

    Όσο τώρα για τον γέρο πλάτανο
    μου ...άστο δεν σ αφορά.

    Ένα σου λέω μόνο ένα ...θα τον
    κάνω εγώ αν το συνεχές προς
    εμένα πρεσαρισμα δεν το κόψει

    Θα τον κάνω που λες ανάθεμα σε
    Αριστερέ κεφαλαιοκρατη...
    να περπατάει κ να παραμιλαει.

    Άλλο Υ.Γ.
    Παρακαλώ το έντιμο s-news
    κ την Διαχείριση αυτού
    να κρατήσει αυτό το"μικρό "
    σχόλιο για την σοβαρότητα της
    κατάστασης .
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
    ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΥΓΕΙΑ Κ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ.

    ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ.
    ΓΕΙΑ ΣΑΣ.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.