Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

19 Ιουν 2019

Παρουσίαση νέας υποψηφιότητας στην Β΄ Πειραιά από την ΝΔ, η Σαλαμίνια Δικηγόρος Σεβαστή (Σαβίνα) Μπιθιζή


Είμαι η Σαβίνα Μπιθιζή.
Γεννήθηκα πριν από 29 χρόνια και μεγάλωσα στη Σαλαμίνα.
Η οικογένειά μου, ασχολούμενη πάντα με τα κοινά, μέσω δημοκρατικών και πολιτικών συζητήσεων μου εμφύσησε την αγάπη και το ενδιαφέρον για την πολιτική ενασχόληση μέσα σε ένα υγιές και φωτεινό πλαίσιο.
Έπειτα από την αποφοίτησή μου από τη Νομική Κομοτηνής, ξεκίνησα τη μάχιμη δικηγορία.

Γνώρισα μέσα από την επαγγελματική μου ενασχόληση τις δυσκολίες και τις προκλήσεις  που αντιμετωπίζει μια γυναίκα, ένας ελεύθερος επαγγελματίας, αλλά κυρίως ένας νέος ο οποίος πήρε την απόφαση να ζήσει, να επιχειρήσει και να δουλέψει στη χώρα του.
Παρά το διάχυτο κλίμα ανασφάλειας και δυσαρέσκειας που επέφερε η κρίση δεν σταμάτησα ποτέ να πιστεύω ότι η συμμετοχή στα κοινά εκτός από στάση ζωής είναι και η λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα μας.
Οι νέες ιδέες, η φρέσκια ματιά στα πράγματα, οι συγκεκριμένες προτάσεις,  η συνέπεια λόγων και έργων, η αλήθεια και η υπέρβαση του εαυτού μας είναι όλα όσα θα φέρουν φως στο σκοτάδι.
Είμαι υπέρμαχος της νέας φωτεινής Ελλάδας που οραματίζεται η Νέα Δημοκρατία και ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Βασικός μας  άξονας  είναι μια καθαρή και διαυγής σχέση με όλους τους πολίτες, που θα στηρίζεται σε σταθερά θεμέλια τα οποία θα την κάνουν να ορθοποδήσει και να λάμψει.
Με ειλικρίνεια.Με διάλογο. Με σεβασμό.Με υπευθυνότητα.
Με πίστη στο όραμά μας ότι η Ελλάδα είναι έτοιμη να γυρίσει σελίδα και να γεμίσει φως.
Μετά τιμής,
Σαβίνα Μπιθιζή

8 σχόλια:

  1. Ανώνυμος20/6/19 14:01

    Καλή επιτυχία κ σ'εσας.
    Υ.Γ.
    Μήπως εκεί στην Νομική της
    Κομοτηνής έτυχε να γνωρίσετε
    τον Κωνσταντίνο Γκουντη;;;
    Έχετε ίδια ηλικία κ είναι
    Σαλαμίνιος από μητέρα .
    Ευχαριστώ .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος20/6/19 14:59

    Ακαταδεκτη είστε ...
    εγώ σας ευχήθηκα εσείς δεν
    μου απαντήσατε για τον
    Κωνσταντίνο .
    Καλά να είστε
    κ με την Νίκη .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος24/6/19 17:58

    δεν θα βγεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος24/6/19 18:03

    βάλε στοιχειμα πριν πάθεις το
    ατύχημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος24/6/19 18:19

    εγώ ανήκω σ' εμένα κ στα
    όνειρα μου κ δεν ψηφίζω
    για καλό στο έγραψα για
    να μη χρωστάς μετά τις
    φιέστες τα ενοίκια και
    αυτά που λες τώρα να μη
    τα μετανιωσης και πεις
    άλλα ήθελα να πω κ άλλα
    είπα κ
    συγνώμη λάθος μπερδεύτηκα
    σε άλλο κόμμα ήμουνα γιατί
    ρόδα είναι κ γυρίζει
    δεν βλέπεις τι γίνεται όλοι
    μια απ' εδώ άλλος απ' εκει
    ντροπή καθόλου
    καλά να είσαι και όταν θα
    έχεις μυαλό καααααποτε ναι
    θα το έχεις μετανιώσει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος24/6/19 19:13

    να προσπαθεισης να γίνεις
    μια πολύ καλή δικηγόρος
    ασε κρίμα είναι αχου κ αχου
    ναι καλέ δικηγόρος γιατί κ
    ο άλλος έτσι πάτησε την
    μπανανοφλουδα από πληση του
    εγκεφάλου και τώρα ολοι τον
    βρίζουν και δεν έχει ορκιστεί
    ακόμη
    σκέψου τι θα γίνει όταν πει
    Ομνυω
    χαμός για αυτό σου λέω όχι
    έπαρση.
    Υγεία να έχεις παιδάκια έχεις
    αν έχεις να τα χαίρεσαι αν πάλι
    δεν έχεις βάλε μπροστά γιατί
    όσο παίρνει ο καιρός αλλάζει η
    κοσμοθεωρία και στα διπλά χρόνια απ' αυτά που λες εσύ ότι
    είσαι τώρα αυτά θα κάνουν το
    αντίθετο απ' ότι θα τους λες
    εμείς μια χαρά
    είναι κ το άλλο να μην τρέχεις
    αντί για πρόεδρος δσα να τρέχεις για εξωσωματικές
    ωξω και μακριά .
    Α ναι θερμά συλλυπητήρια δια την απώλεια του Φραγκίσκου
    Ραγκούση.
    εγώ αν σου είναι ακουστο αυτό
    το όνομα ήξερα τον Γεώργιο
    Αλέξανδρο Μαγκάκη τον Αντώνη τον Βγοτζα συγχωρεθηκαν α ναι
    ξέρω και τον Διαλυνά από την
    Σαλονίκη και τον Γκουντη τον
    θείο του Κωνσταντίνου που δεν
    μου απάντησες δεν είν' δεξιοί
    αυτοί τώρα έχω την Άννα την
    Κούρτοβικ ούτε και αυτή θα σου
    είναι γνωστή γιατί είν' συνεχώς
    μέσα στην ανωνυμία δεν την
    ήξερα ακουστα την είχα από την
    αφάνεια είπα να της δώσω κάτι
    για ψυχικό και πήγα μαζί μεν
    την Κωστούλα Ντίνα από μια
    φυλλάδια που δουλεύει στο
    BELLE AMIE και φάγαμε και
    δώσαμε και Ομερτά αχώριστες από
    τότε
    εσύ δουλειά σπίτι και παιδιά
    δύσκολοι καιροί δύσκολοι .
    Να είσαι και νοικοκυρά .
    Ξέρεις να μαγειρεύεις η λες το
    τετριμμένο
    Που να προλαβω με τόσα τρεξίματα που έχω λάθος αυτό
    έκανε και η Καλογήρου που ήταν
    στο ΚΚΕ έφτιαχνε μια φορά την
    εβδομάδα να σου πω μόνο ένα
    τοστ στον συγχωρεμενο τον Λουκά
    τον Φαρμακοποιό και κρέμασε το
    διαζύγιο εκεί στην παραλία που
    είχε την ταμπέλα στο σπίτι της
    κάθετα που έγραφε πάλι ΚΚΕ δεν
    σηκώνω αντιρρήσεις διότι ως
    νυμφεμενη είχε νυμφευση την
    πρώτη μου ξαδέλφη την Μαρί
    που είχε νυμφευθεί καπετάνιο
    Κουλούριωτη πολλά σου έγραψα
    για οικογένειες μου δικές μου
    βούτα αφού είσαι πεισματαρα στα
    απατά προβλημα σου και πάλι
    γειά σου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος24/6/19 19:21

    ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗ
    παρακαλώ πάρα πολύ μην μου
    διαγράψεις το σχόλιο καλές
    συμβουλές έδωσα στην Κυρία
    και της ευχήθηκα τόσες φορές
    να έχει Υγεία και την οικογένεια της πρώτα και μετά
    όλα τ άλλα σε βάθος χρόνου .
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος24/6/19 21:32

    ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗ
    μην παρεξηγηθεις θέλω μια
    χάρη την ...γνωστή όπως κάθε
    καλοκαίρι Ιούνη μήνα .
    Εκεί είναι υπάλληλος ένας
    γνωστός μου.
    Χάθηκε ξανά δεν του εκαμα
    τίποτα μα τον Άγιο
    αυτός μ έκανε ζημιές ...μια
    αν είν' για εμένα η καλημέρα
    μια δεν πάτησες καλά το
    κουμπάκι
    μια το αποδέχομαι κλπ.

    Εγώ έχω φωτό του αν έχεις κ εσύ
    δεν του κάνεις μια ανάρτηση
    δια την ανεύρεση αυτού ;;;
    Ένα θέλω να ξέρω μόνο αν είν'
    καλά ...
    όλα τ άλλα άστα πάνω μου.
    Ευχαριστώ πάρα πολύ υγεία να
    έχετε κ καλές δουλειές .
    Κ πάλι σας ευχαριστώ
    ολοκαρδιως .
    Η "εύθυμη νότα "σας.
    !
    Υ.Γ.
    Ξέχασα να βάλω υπογραφή στους
    άλλους σχολιασμούς μου...
    αν το μυαλό είναι αλλού τι να
    σας πω;;; βασανιστήρια είναι
    αυτά που περνώ ...θα πάω πάλι
    στην Κόρφου.
    Ευχαριστώ κ
    Συγνώμη .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.