Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

14 Ιουν 2019

Ο ΠΕΡΙΒ.Ο.Σ χαιρετίζει την τοποθέτηση κάδου ανακύκλωσης πολλαπλών ρευμάτων στην κεντρική ιχθυαγορά της Σαλαμίνας από το Δήμο Σαλαμίνας


Ο ΠΕΡΙΒ.Ο.Σ χαιρετίζει την τοποθέτηση κάδου ανακύκλωσης πολλαπλών ρευμάτων στην κεντρική ιχθυαγορά της Σαλαμίνας από το Δήμο Σαλαμίνας. Δημιουργείται με αυτόν τον τρόπο ένα «πράσινο σημείο» όπου οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να ανακυκλώνουν έστω και αυτή τη μικρή ποσότητα υλικών που αυτό μπορεί να διαχειριστεί. Θέλουμε να ελπίζουμε ότι θα συνεχίσει να είναι λειτουργικό και ότι θα υπάρξει επέκταση και σε άλλα σημεία του νησιού. Για την καλύτερη λειτουργία του όμως θα θέλαμε να επισημάνουμε τα εξής: 

- Ο κάδος για οργανικά ίσως να μην έπρεπε να είναι μαζί για τους ακόλουθους λόγους: Μεγάλος αριθμός πολιτών δε γνωρίζει τι ακριβώς πρέπει να ρίχνεται σε αυτόν τον κάδο, με αποτέλεσμα να τον καταστήσει μη εκμεταλλεύσιμο. Επίσης αν ριχτούν ζωικά κατάλοιπα (που είναι οργανικά) η δυσοσμία που θα εκλύεται, καθώς θα επιτελείται αναερόβια σήψη, θα είναι σε τέτοια ένταση που θα δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα. 
- Ο κάδος για το γυαλί μάλλον αποτελεί πλεονασμό μιας και σε όλο το νησί υπάρχουν οι ανάλογοι κώδωνες για το ίδιο υλικό. Θα μπορούσε λοιπόν η αντίστοιχη θέση να ήταν για κάποιο άλλο υλικό ή έστω για το πλαστικό, μιας και ως ελαφρύ και ογκώδες πλαστικό γρήγορα γεμίζει τους άλλους κάδους. 
- Τέλος πιστεύουμε ότι πρέπει να υπάρξει ενημέρωση των πολιτών με παράλληλη συνέπεια από τη δημοτική αρχή ως προς την συντήρηση και τη συλλογή των υλικών, ώστε η συγκεκριμένη θέση να αποτελέσει το πρώτο πραγματικό πράσινο σημείο της Σαλαμίνας που θα μάθει ο πολίτης να χρησιμοποιεί τακτικά.
Η Γραμματέας
Λεμπέση Σαραντία
Ο Πρόεδρος
Μάρκος Ακύλας


40 σχόλια:

  1. Ανώνυμος15/6/19 10:09

    Να και μια υπηρεσία του δήμου που δουλεύει σωστά! Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος15/6/19 13:41

    Χαιρέτα μου τον πλάτανο με τα πλατιά τα φύλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος17/6/19 15:59

    Ποιόν χαιρετάς εσύ κ γιατί ;;;
    άσε ήσυχο τον γέρο'πλατανο μου
    Ζεί κ θα Ζεί για να κάνει μόνο
    σ' εμένα "αταξίες "
    Και επίσης να ξέρεις ότι κ
    τις γουστάρω κ τον πάω με χίλια
    Άιντε παγαινε απ' εδώ.
    Ορίστε μας νταβατζη δεν είχαμε
    κ βάλαμε στα προσωπικά μας.

    Να σου πω καλέ μήπως τον έχεις
    δει πουθενά ;;;
    Τον ψάχνω ξανά ...αχ άτιμη
    κοινωνία θ'αρχισουν κ τα Ιερά
    Πανηγύρια ...κ θα κάνω εκκλήσεις πάλι προς ανεύρεση
    αυτού ...τι κόλλημα είν' αυτό
    με τις τραγουδιαρες κ τις
    πουτανες αυτός γνωρίζει ...
    Μάλλον παιδικό τραύμα είναι πως
    θα το ξεπεράσει ο Θεός ξέρει .
    Εσύ κοίτα τα"δικά "σου.

    Κι εσύ ...
    "βάρα μου το ντέφι κ έλα ..."
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος17/6/19 17:48

    Βάρα μου το ντέφι
    κι έλα φίλα με.
    Γλέντα με απόψε
    και ξενύχτα με.
    Βάρα μου το ντέφι
    κι άσ’ τα πείσματα,
    όλα στη ζωή μας
    είν’ ασήμαντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος17/6/19 19:16

    Φίλε
    δεν έχεις άλλο θέμα η πάλι ξενοπηδας;;;
    Βγάλε μάτια μου το θανατικό
    βάλε κάτι "πιασαρικο"

    Για όνομα κ εμείς σημειώσαμε
    απουσίες αλλά γυρίσαμε ...
    Που είσαι κ με ποια τι της λες
    κ τι της κάνεις ε;;;

    Μήπως σε "βαρεσαι η Πανσέληνος
    της φράουλας ";;;
    Πιάσε εργασία μη με κοροϊδεύεις
    άντε ...
    Τώρα για να μου γράψεις του
    λόγου σου ότι "σου χρειάζονται
    καλές ευχές κ τις έχεις ανάγκη
    κάτι σου συμβαίνει θα τα"λαδωσω
    πάλι κ θα μάθω "
    Πάντως από υγεία σκίζεις Δόξα
    Τω Θεώ ...
    αυτό τ ορκίστηκαν με έξτρα όρκο
    Είπαν
    "Μη σκας ρε μανάρι μια χαρά είν' ο δικός σου κ αν νομίζεις
    ότι σου λέμε ψέματα να χάσουμε
    τις εκλογές "

    Βγάλε άκρη εσύ τώρα μπορείς δεν
    μπορείς ...το είπαν 12/6.
    13/6
    θα "έτρωγε ξύλο "ο "προδότης "
    κ σήμερα 17/6 μου γράφεις δύο
    λέξεις μόνο .
    Καλώς.
    Υ.Γ.
    Φίλε μήπως λέω τώρα εγώ λέω
    υπάρχει "ωξω κ μακριά " ίδια
    η παρόμοια έκτακτη ανάγκη όπως
    τότε ;;;
    αν ναι "ρίξε σύρμα " κ εγώ θα
    αρχίσω να φωνάζω ξανά ...
    "Κάτω τα χέρια σας από τον
    φίλο μου κ όποιος τον πειράξει
    να τον δαγκώσει οχιά "
    Συμφωνείς ;;;λέγε κ ξεκίνησε
    την εργασία σου.
    Φιλιά .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος18/6/19 13:51

    Αυτό είναι το πιασαρικο θέμα ;;;
    Η εργασία σου είναι αγαπητή
    Διαχείριση δεν μου πέφτει λόγος
    αλλά όπως κ εσύ λες Δημοκρατία
    έχουμε λέμε λοιπόν ελεύθερα κ
    γράφουμε την γνώμη μας...
    Ο "αυτός "θα μιλήσει εις την
    Αγγλικήν;;;

    Επίσης γνωρίζεις ότι σύμφωνα με
    έμπειρους δασολόγους τα πλατάνια είν' αιωνόβια ...
    Πόσες "λαχτάρες"θα πάρω ακόμη
    ανάλογα με τους αιώνες που θα
    ακολουθήσουν ;;;

    Θέλω να γράψω κ δεν θέλω ...
    αποσυντονηστηκα.
    Αν έγραψα λάθος την λέξη σου
    ζητώ συγγνώμη.
    Η Φίλη σου.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος18/6/19 14:36

    Επανήλθα με πολύ μεγάλη χαρά
    στο μοναδικό - news κ στον
    Πάνσοφο Μέντορα μου...
    Βρήκα κ το λάθος κ σιγά τώρα
    το λάθος για ένα -ι-

    Λίγο ακόμα κ θα πίστευα ότι
    πήγες Μέντορα προς τα κει μεριά
    Ευτυχώς .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος18/6/19 16:51

    Φίλε
    που είσαι ;;;τι ρωτώ αφού
    ξέρω ;;;
    "Χωνεψες τα καλαμαράκια που
    έφαγες χθες το βράδυ στο Σχοινιά κ τράβηξες πρωί πρωί
    να παραλάβεις τα ελικοπτερακια
    μαζί με φίλους "
    Τώρα έχει γεύμα ή ονομασία
    αυτού "Παιατ"
    Καλή επάνοδο να έχεις .
    Ημέρα ήρεμοι .
    Φιλί
    στον Μέντορα μου.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος18/6/19 16:58

    Υ.Γ.
    Τι έχω πάθει σήμερα τι;;;
    Όλο λάθη κάμω ...
    (Ημεθα Ήρεμοι )
    ως ν αρχίσουμε να "τρέμουμε σαν
    την φραου Μέρκελ ...

    ΑΝΚΟΡΜΑΝ
    σου έγραψα πόσους αιώνες Ζωής
    έχουν τα πλατάνια ;;;ναι.
    Η Φίλη σου .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος18/6/19 20:04

    ΠΑΝΣΟΦΕ ΓΚΟΥΡΟΥ
    ΜΈΝΤΟΡΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ Κ
    ΚΑΛΕ ΜΟΥ
    ΦΙΛΕ...
    Γιατί δεν κάνεις μια ωραία
    εμφάνιση με δικό σου κείμενο
    εσύ που έχεις "χρυσή πένα ";;;
    Τόσα θέματα παραβατικά υπάρχουν
    αλλά κ νόμιμα εδώ στο νησί μας
    "νόμιμα λίγα κ καλά "
    Καιρό έχω'εχουμε να διαβάσουμε
    αυτήν την τέλεια σαγρε σκέψη
    σου...
    Αν έχεις άλλες υποχρεώσεις κ
    δεν μπορείς να σηκώσεις κεφάλι
    απ' αυτές
    μου επιτρέπεις ν αρχίσω να
    γράφω εγώ σ' όποια ανάρτηση μου
    κάνει κλικ
    βρισιές πρόστυχες φράσεις κ ότι
    άλλο μου γουστάρει ;;;
    Ο λόγος απλός κ αληθινός ούτε
    μια καλημέρα δεν μ έγραψες σαν
    να είμαι το συνεχές "παρακαλώ
    σου"
    Ναι κολασμένο χαμόγελο
    "αυτό θα είναι τ'ονομα σου για
    λίγες μέρες "
    Ξέρεις ότι οι αυθεντικοί
    Ινδιάνοι έχουν μια πολύ βαθιά
    Φιλοσοφία για την Ανθρώπινη
    Ύπαρξη ...
    κ για τον λόγο ότι είσαι πολύ
    ευαίσθητη ψυχή κ μου θυμώσεις
    εξηγώ ...
    (Αλλο Ινδιάνοι κ άλλο Ιθαγενείς )
    Σ' ευχαριστώ
    κολασμένο χαμόγελο
    Θα περιμένω να μ απαντήσεις
    διαφορετικά σου έγραψα τι θα
    κάνω .
    Η
    Φίλη σου.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος18/6/19 20:42

    ΑΝΚΟΡΜΑΝ
    Η αλήθεια είναι ότι από την
    ώρα που είδα "αυτόν "εδώ κ
    στους "επιστήμονες δίπλα όχι "
    έχασα λίγο το κέφι μου...
    Σου ζητώ συγγνώμη γιατί εσύ
    μπορεί να έχεις σοβαρή δουλειά
    κ έχεις κ εμένα να στα ζαλίζω .
    Θα μου περάσει ...εσύ να είσαι
    καλά κ όλη η τύχη του κόσμου
    μαζί σου.
    Συγνώμη .
    Η "εύθυμη νότα "σου .

    Που το θυμήθηκα τώρα αυτό ε;;;
    Υ.Γ.
    Να βρίσω τον Πανάγο ;;;όχι
    είν' μικρό κ θα βάλει τα
    κλάματα ...

    Να σου πω
    έχω κ άλλα παράπονα από σένα
    πολλά δεν είναι πονηρά μην
    κάνεις χαρά...
    Όποτε θέλω θα στα γράφω ένα ένα
    Έχεις κάνει και εσύ τα λαθάκια
    σου προς εμένα ...
    αν έχεις κάνει κ για άλλους
    ανθρώπους δεν με απασχολεί το
    θέμα ...
    Κοιμάσαι τώρα ε;;; καλά καμεις
    Τα λέμε .
    Η
    Φίλη σου.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος18/6/19 21:13

    Φέρτε μου ένα μαντολίνο
    Στίχοι: Μάνος Χατζιδάκις
    Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
    1η ερμηνεία: Ζωή Φυτούση
    Φέρτε μ’ ένα μαντολίνο
    για να δείτε πως πονώ
    κι ύστερα θα γίνω κρίνο
    κι ύστερα πια θα χαθώ
    Τι με νοιάζει κι αν χαθώ
    αφού θα `χω γίνει κρίνο
    φέρτε μ’ ένα μαντολίνο

    Το παιδί που μ’ αγαπάει
    όλο θέλει να ρωτά
    τι σημαίνει Κυριακή
    Σκέφτομαι γιατί ρωτάει
    και φοβάμαι ότι ξεχνά
    πως τον είδα Κυριακή

    Φέρτε μ’ ένα μαντολίνο
    για να δείτε πως πονώ
    κι ύστερα θα γίνω κρίνο
    κι ύστερα πια θα χαθώ
    Τι με νοιάζει κι αν χαθώ
    αφού θα `χω γίνει κρίνο
    φέρτε μ’ ένα μαντολίνο

    Το παιδί που μ’ αγαπάει
    όλο θέλει να ρωτά
    που πηγαίνουν τα πουλιά
    Μα το δάκρυ μου κυλάει
    και καθώς αυτός κοιτά
    τον σκεπάζω με φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος18/6/19 21:23

    ...ύστερα από τόσα τραγούδια
    που έχω γράψει "αντιγραφή ή
    όσα θυμάμαι ανάμεσα σε όλες τις
    μουσικές "
    επιτρέψτε μου αυτό να το
    χαρίσω σε μια ψυχούλα ...
    είν' πολλά τ'αγαπημενα αυτό
    το έγραψα έτσι ...μαζί μ ένα
    Γιατί ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος18/6/19 21:50

    ΚΥΡΙΕ ΛΑΜΠΡΟ
    ΣΥΓΝΏΜΗ ΓΙ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ
    ΓΡΑΨΩ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΕΙΣ
    ΟΠΟΤΕ Κ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ Κ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ
    ΦΥΣΙΚΑ
    ΑΝΑΨΕ ΕΝΑ ΚΕΡΑΚΙ ΣΤΟΝ
    ΑΙ ΝΙΚΟΛΑ
    ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ
    ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΖΟΥΝ
    ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΜΠΑΤΣΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ
    19/6
    ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ
    ΗΤΑΝ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Κ
    ΣΥΓΝΩΜΗ.
    Η
    ΦΙΛΗ ΣΟΥ.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος18/6/19 23:27

    ΑΝΚΟΡΜΑΝ
    καλό υπόλοιπο βραδιάς κ η
    μέρα που θα ξημερώσει να
    είναι καλή για σένα κ να σε
    γεμίσει χαρές κ να έχεις πάντα
    δύναμη κ υγεία .
    Η
    Φίλη σου .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος19/6/19 23:00

    Καλό υπόλοιπο βραδιάς Φίλε
    καλό ξημέρωμα κ
    ΚΑΛΗΜΈΡΑ.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος20/6/19 15:47

    Με γκόμενα θα είσαι δεν
    υπάρχει άλλη εξήγηση ...
    δεν με πειράζει γιατί εγώ θέλω
    ο καλός μου Φίλος να είναι κ
    καλά κ να περνάει καλά .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος21/6/19 11:37

    ΦΙΛΕ
    γειά σου τα έμαθες τα νέα ε;;;
    ο τέως ασθενεί βαρέως τον
    πήγαν άρον άρον στο θεραπευτήριο Αμαρουσίου λες να
    την βγάλει καθαρή κ αυτή την
    φορά ;;;
    Όλα εδώ πληρώνονται όλα .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος21/6/19 11:54

    Υ.Γ.
    Κι αυτή η γυναίκα του τόσα
    χρόνια δεν έμαθε να προφέρει
    έστω μόνο μια φράση σωστά στα
    Ελληνικά ...
    Αχ κ δεν έχει κ λεφτά ο "αυτός"
    για το μοιραίο έξω κ μακριά
    ας είναι καλά το συγγενικό από
    τους άλλους εκπωτους περιβάλλον

    Αγαπητέ Φίλε
    δεν εξηγείται διαφορετικά μας
    έχουν καταραστεί τρώμε την μία
    φαπα πάνω στην άλλη ...
    Είμεθα κ "μόνοι "μας.

    Ο κ.χ"πεπες φταίει.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος21/6/19 12:00

    Εσύ να είσαι καλά Φίλε μου
    μου αρκεί.

    Καλησπέρα.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος21/6/19 22:41

    Τι είπες μωρέ από Βρυξέλλες
    σε συνέντευξη τύπου ;;;
    ότι την άλλη εβδομάδα θα πέσουν
    υπογραφές για την Ελληνική ΑΟΖ
    νότια κ δυτικά της Κρήτης ;;;
    Υπηρεσιακός είσαι τι ξεπουλησες
    πάλι ε;;;Να το άκουγε μόνο η
    Κυρία Σαμίου ένταξη ...όλος ο
    ντουνιάς το άκουσε κ ο μεμετ'αγας μαζί αθεοφοβε...
    Γιατί τώρα γιατί 4,5 χρόνια
    γελαγες με όλους τους φίλους
    σου τοκογλύφους της γης και
    μας ριμαζες ...κυρ αυτέ μου
    φεύγεις έχεις φύγει δεν θέλουμε
    "συγκατοίκηση με τον Ερντι"
    Και γιατί με την συγκεκριμένη
    εταιρεία έκανες καμμία μελέτη ;;;
    Οι δανέζικες της αννας κ της
    μαριας σκίζουν .

    Λυπήσου μας σήμερα τα (γραφεία
    της ο.μ νεολαίας σου τα είπαν
    οι ας πούμε τώρα νεολαίοι σου
    μαγαζιά ).

    Πάρε την γυναίκα σου κ τα
    παιδιά σου κ φύγετε από εδώ .

    Το λέγαν κ στον - άλλον -
    παρτ'ην μάνα σου κ μπρος...
    δεν άκουγε κ επέμενε κ τώρα θα
    έμαθες τι έπαθε κ που είναι .

    Υπάρχει Θεός για τ άδικο .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/6/19 15:44

      Υπάρχει Θεός
      εδώ το περίπτερο σου
      βυθίστηκε στο σκοτάδι ...
      αλλά τον έκαναν κουκλί
      με μπλε κ άσπρο χαρτί .

      Είναι τα Ιερά χρώματα
      της Ελλάδας .

      Δεν έκανε κανένας - βάρδια-
      το βράδυ κ τώρα έχουν
      δουλειές με - φούντες -
      κ βλαστημουν.
      !

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος22/6/19 00:32

    Σου χαρίζω μία ΚΑΛΗΜΕΡΑ
    αναντικατάστατη...
    Φίλε.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ αν είναι για μένα η καλημέρα σου καλό σου Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος22/6/19 14:24

    Για εσένα είν' η ΚΑΛΗΜΈΡΑ
    ΦΙΛΕ Κ ΜΕΝΤΟΡΑ ΜΟΥ Κ ΧΑΡΑ
    ΤΗΣ ΖΩΗΣ...
    Γιατί με προσβάλλεις ε;;;
    Ξέρεις να έχω εγώ "σχέση " με
    ΑΛΛΟ "ΚΟΛΑΣΜΕΝΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ";;;
    ΟΧΙ...
    Και εσύ μάτια μου να έχεις
    Καλό Σαββατοκύριακο κ να μην
    έχεις πάρε δώσε με πουτανες...
    Εδώ κ σε μεγάλη "νηστεία "
    βίωμα σου έγιναν τα γυναια...
    δεν μου λες μήπως έχεις
    κανονίσει καμία "απόδραση ";;;
    Μην με βασανίζεις μη...
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΟΥ ΕΎΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ
    ΑΠΟΓΕΥΜΑ...Κ ΜΕ ΚΑΤΑΝΥΞΗ.

    Όσο μπορεί να είναι καλό γιατί
    έχει κ μια θλίψη ...
    Διάβασα το κείμενο σου για την
    καλή ψυχούλα που "έφυγε από
    κοντά μας"
    Ξέρεις καλέ μου
    να εδώ όλοι μια γειτονιά πάνω
    κάτω ...
    Εμένα μια μέρα σαν χθες στις
    11πμ.μπηκε συγνώμη ζητώντας από
    τον κόσμο κ ήρθε κοντά μου...
    μ'επιασε από τους ώμους με
    - τράνταξε γερά κ μου είπε -

    a......από τώρα κ στο εξής το
    κεφάλι ψηλά τα πόδια σου να
    πατούν γερά στην γη κ να έχεις
    για το υπόλοιπο της ζωής σου
    κλειστά τ αυτιά σου σ ότι θα
    ακούς ο κόσμος θα λέει πάντα
    λέει δεν θα ξεφύγεις από τα
    λόγια θα περάσουν χρόνια κ τότε
    θα σταματήσουν ...μου υποσχεσαι
    ότι θα θυμάσαι αυτά που σου
    είπα ;;;
    Στο υπόσχομαι Κύριε Αντώνη του
    είπα ...

    "δεν μας χώρισαν ποτέ τα πολιτικά "
    Αγαπητός με όλους κ όλες μας
    πιάναμε την κουβέντα εκεί στις
    χαλασμένες μπασκέτες κ μετά
    μας "μοίραζε στα σπίτια μας"
    Κ άλλα πολλά .

    ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΤΟ-S- NEWS
    έφυγες με ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ
    ΑΝΤΩΝΗ ΟΠΩΣ Κ ΕΖΗΖΕΣ.
    ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟΣ.

    Υ.Γ.
    ΑΝΚΟΡΜΑΝ ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΏΜΗ ΠΟΥ
    ΕΓΡΑΨΑ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ
    ΕΣΕΝΑ Κ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΠΥΛΗ ΑΥΤΗ
    ΨΥΧΟΥΛΑ .
    ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΟΥ.

    Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
    Η ΜΙΑ Κ ΑΛΛΗ ΚΑΜΜΊΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ
    ΑΛΗΘΕΙΝΗ ΦΙΛΗ ΣΟΥ.
    Κ ΠΙΣΤΗ Σ ΕΣΕΝΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

    Κ "άσε τον παλιό κόσμο να λέει"
    η πρώτη φορά είναι που θα μας
    "πιάσει στο στόμα του";;;να
    κοιτάξουν τα δικά τους"
    ΦΙΛΙ.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος22/6/19 16:19

    Υ.Γ.
    ΜΕΝΤΟΡΑ ΜΟΥ Κ ΦΙΛΕ
    ΕΣΥ ΜΟΥ "ΕΦΑΓΕΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ Η
    ΚΑΜΙΑ ΤΣΟΥΛΑ";;;
    ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟΣΟ
    ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΈΡΕΙΣ Κ
    ΠΩΣ ΘΑ ΒΑΔΙΖΗΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΑΠΟ
    ΕΔΩ Κ ΠΕΡΑ...
    Κ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΑΣΟΥΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΗΛΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΑΥΣΤΗΡΩΣ.

    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ .
    Η
    ΦΙΛΗ ΣΟΥ
    Κ Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ΤΩΡΑ ΣΤΑ
    "ΓΕΡΑΜΑΤΑ"
    ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΙ.
    ΘΥΜΩΣΑ.
    ΓΕΙΑ.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έφαγα κανένα σχόλιο, μάλλον το κουμπάκι "δημοσίευση" δεν το πάτησες καλά
      Σε ευχαριστώ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/6/19 18:24

      Το Θεό να ευχαριστείς που
      έχεις πάνω σου ακόμα τον
      "Γιακουμή "όχι εμένα ...
      γιατί κυκλοφορούν σε κάτι
      καταστήματα "νήματα δια την
      αναίμακτη αφαίρεση του
      οργάνου"

      έτσι κ αλλιώς δεν σου
      χρειάζεται ...
      χα κ χα .
      !

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος22/6/19 19:47

    Αααααααααα...
    δεν θα τα πάμε καλά από σήμερα
    μα καθόλου καλά ...
    ΜΕΝΤΟΡΑ ΜΟΥ
    στην πρώτη απάντηση σου προς
    εμένα για την ΚΑΛΗΜΕΡΑ που σου
    ευχήθηκα μου "έπαιξες τον τρελό
    ενώ δεν είσαι "ότι η Καλημέρα δεν ήτο δια εσένα ...μετά
    δυσκολίας το κατάπια το φαρμάκι
    Τώρα μου λες ότι δεν πάτησα
    καλά το"κουμπάκι "
    Γιατί μωρέ με τσιτωνεις το
    νεύρο γιατί ;;;
    Θέλεις μάτια μου να σε πατήσω
    εκεί που πονάει ο κάθε άνδρας
    πολύ με την γόβα η με μια
    γονατια κ να μην μπορέσεις ποτέ
    ξανά να δεις"χαρά ";;;
    Όχι δεν θέλεις το ξέρω που να
    μη το ήξερα ...

    Η Ζωή σου αγάπη μου είν' το
    S-NEWS
    η
    Πολιτική
    κ οι
    πουτανες.
    Και πρόσεξε πολύ καλά εγώ δεν
    έχω καμία σχέση με την λέξη
    "πουτανα"
    Ούτε στην ψυχή ούτε στο σώμα .

    Τι να κάνουμε τώρα να ζητήσω κ
    τα ρέστα απ' την Χάρη της
    που με "στραβωσε"για την πάρτη
    σου;;;
    Όχι ...αντέχω εγώ αντέχω κ
    να με προσέχεις γιατί είμαι
    πολύ ζημιαρικο άτομο ...
    Άιντε με το ζόρι σου στέλνω ένα
    ΦΙΛΙ.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αποδέχομαι καληνύχτα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/6/19 09:47

      Μπα;;;
      θα"ζωντάνεψαν οι ξεροί
      Φοίνικες κ όλα τα άλλα
      λελουδα της Παραλίας "
      κάποιος/α θα τους έριξε
      ύδωρ ...
      Ώστε έγινε αποδεκτό το
      με το ζόρι φιλί...
      σου στέλνω τώρα ένα πολύ
      αληθινό κ γερό φιλί ...
      Ναι ένα κ άλλο κανένα μόνο
      για σήμερα δυνατό φιλί έως
      "ασφυξίας "
      ΜΕΝΤΟΡΑ ΜΟΥ
      ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
      !

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος22/6/19 22:33

    [κι ύστερα λένε πως φταίει ο
    φονιάς για κοίτα ένας νταλκας
    σε πειρασμό με βάζει ]

    ΠΑΝΣΟΦΕ ΓΚΟΥΡΟΥ
    Κ
    ΜΕΝΤΟΡΑ ΜΟΥ.

    Καλά να είσαι όπου κ αν είσαι.
    Φιλί.
    Η "εύθυμη νότα σου"
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος23/6/19 18:52

    ΜΕΝΤΟΡΑ
    σε παρακαλώ πάρα πολύ θέλω να
    μου απαντήσεις αν ευρίσκεσαι
    Ψυχή κ Σώματι
    επί καθημερινής βάσεως εις
    νηστεία .
    Σ' ευχαριστώ .

    Υ.Γ.
    Δεν είναι αστείο .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος24/6/19 00:18

    ΜΕΝΤΟΡΑ Κ ΦΙΛΕ
    ΣΟΥ ΕΎΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗΜΈΡΑ Κ ΚΑΛΗ
    ΕΒΔΟΜΆΔΑ...
    ΜΕ ΑΓΑΠΗ Κ ΣΕΒΑΣΜΌ .
    Η
    ΦΙΛΗ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος24/6/19 00:31

    Ααααααα κ αχ
    το "βουτηξες"αμέσως το σχόλιο
    άρα πουτανιες έκανες κ κάνεις
    ακόμη κ εγώ περίμενα να μου
    απαντήσεις κ δεν πήγα κ βόλτα

    Θα μου το "πληρώσεις "πολύ
    ακριβά"

    Δεν πειράζει καλά να είσαι
    αλλά τόσο καλά που να μην
    μπορείς άλλη φορά να πας
    με άλλη τσουλα ...να παίρνεις
    μόνο "μάτι "από τα συστήματα σου...κ να ξερογλυφεσε πάλι
    χωρίς να μπορείς να κάνεις κάτι
    ούτε μόνος σου .
    Γειά σου.
    !
    Υ.Γ.
    Κ πρόσεξε εγώ αυτά που σου
    γράφω δεν είναι αστεία τα
    πιστεύω .
    Άιντε πάλι γειά σου .
    Κ σ'ευχαριστω .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος24/6/19 01:04

    Δεν κοιμάσαι
    απλά με κοροϊδεύεις αλλιώς θα
    μ είχες απάντηση τώρα ...
    καλώς αλλά αυτό καλό μου
    γιουσουφακι δεν θα περάσει στο
    "ντουκου"
    Όχι ...
    άρχισε από τώρα να τρέχεις
    που θέλεις να κάνεις κ τον
    εραστή η τον γκόμενο η τον
    φίλο ή τον σύντροφό τώρα στο
    "άνθος της νιότης "σου ...
    Δεν παιρνανε αυτά τα κόλπα
    σ' εμένα
    Με στεναχώρησες πολύ με ταραξες
    τόσο που θα πω στον Αλέξη να
    εφαρμοση έστω για μια ώρα τον
    νόμο 4000...
    έχω κάτι πάρε δώσε ακόμη
    μαζί τους
    κ θα σε κουρεψω γουλί.

    Με προδίδεις κ πρέπει να σε
    βρει τιμωρία σοβαρή .
    Άιντε πάλι γειά σου κ της θεια
    σου...
    εσύ μ έγραψες ;;; ε και εγώ
    γραμμένα σ έχω .

    Άιντε
    πάλι γειά σου.
    Κ καλημέρα πάλι η καλημέρα του
    Θεού είναι.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος24/6/19 03:27

    Δεν μ εχεις στείλει γραφή
    ακόμη ;;;
    καλάαααααααααα...

    εμένα ΠΑΝΣΟΦΕ ΓΚΟΥΡΟΥ
    μ έβρισαν γιατί δεν πήγα χθες
    μαζί τους ...
    κ εγώ ντράπηκα διότι δεν είπα
    ότι περημενα έστω μια λέξη από
    την αγιότητα σου...ναι
    δεν έχουν έρθει ακόμα .

    Που να θυμάσαι τώρα εσύ τι
    ήταν χθες
    άντε θα στο πω...
    Χθες ήταν η μεγαλύτερη εορτή
    του καλοκαιριού του Αϊ Γιάννη
    του Κλήδονα

    και πήγαν σε μια όμορφη περιοχή
    της Αθήνας κ ιστορική
    για τις φωτιές ...
    γλεντούν θα πάει κ άλλο νωρίς
    για να μαζευτούν και καλά
    κάνουν κ καλά να πάθω κ εγώ ...

    Λοιπόν αφού μου έκανες ξανά
    αυτή την νηλα γιατί όσα χρόνια
    είμαι εδώ φιλοξενούμενη σου
    μου έλεγες - θα πάμε μαζί - το
    θυμάσαι εεεέεεεεε;;;

    εγώ αν σου γουστάρει κ σένα
    θα γράφω όποτε μου κάνει κέφι.

    Άντε κ πάλι
    Καλημέρα σου.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος24/6/19 13:56

    ΜΕΝΤΟΡΑ
    ΣΟΥ ΕΎΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΕΊ ΚΑΛΑ.

    "ΑΣΕ Τ ΑΣΤΕΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ
    ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΘΑ ΚΑΝΩ
    ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΟΛΑ
    ΣΟΒΑΡΑ" ;;;

    Η ΑΛΉΘΕΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ
    Η ΑΣΤΕΙΑ ΓΡΑΦΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΙΧΝΟΣ
    ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑΣ.
    ΔΛΔ.ΣΑΤΥΡΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΕ ΑΙΧΜΕΣ
    ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ.
    ΕΣΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ.
    ΤΑ ΠΙΑΝΕΙΣ ΤΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ.
    ΚΑΙ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ.

    ΑΝΚΟΡΜΑΝ
    ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΛΕΣ ΕΥΧΕΣ.
    ΥΓΕΙΑ.
    ΚΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΊΜΕΝΑ.

    ΚΑΛΟ ΑΠΌΓΕΥΜΑ.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος25/6/19 16:01

    Εγώ φταίω ναι εγώ που νόμιζα
    ότι ήσουν καλό κ ευγενικό
    άτομο
    ρε θα σου φύγω εν μέσω εκλογών
    κ στημένων εθνικών θεμάτων
    θα πάω στην Κόρφου
    δεν θα σε λυπηθώ όπως εκείνο το
    καλοκαίρι πέρσυ δλδ.μου έλεγες
    "μια φίλη έχω κ εγώ κ θέλει να
    φύγει "
    Ναι θα πάω που να σκάσεις κ συ
    μείνε εδώ για να "βγάλεις
    πρωθυπουργό σαν να έχεις δεί
    όραμα "
    Τόση σιγουριά ε;;;
    κ να βγει ο χαζός τι θ αλλάξει
    τίποτα ...
    δε μου λες ο Γιάννης καλά ;;;
    ο "φιλτατος";;;κλπ.

    Για αυτό σου λέω άσε να πάω
    στο Ιόνιο
    εκεί οποίος πάει όχι για λίγες
    μέρες η όπως οι τουρίστες για
    αρκετό καιρό ζει την μια μέρα
    για εκατό...

    Καλά να είσαι
    αχάριστε .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.