Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

28 Νοε 2009

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ σε Δημοτικό Συμβούλιου για τις 2 Δεκεμβρίου 2009

Έχουμε την τιμή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 95 του Δημοτικού και Κοιν. Κώδικα (Ν.3463/06 ΦΕΚ. Α΄114/2006), να σας καλέσουμε σε Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σαλαμίνος την 2η Δεκεμβρίου 2009 ημέρα Τετάρτη και ώρα 20.00 στο Δημοτικό Κατάστημα για συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα κατωτέρω θέματα:
1.-Έγκριση Τεχνικού Προγράμματος έργων έτους 2010, Δήμου Σαλαμίνας.
2.- Αναμόρφωση προϋπολογισμού Δήμου Σαλαμίνας οικ. Έτους 2009.
3.-Παραχώρηση χώρου για την Στέγαση των Εστιών του 1ου και 3ου Συστήματος Ναυτοπροσκόπων της Τοπικής Εφορείας Σαλαμίνας.
4.-Παραχώρηση χώρου για τις δραστηριότητες του Σκοπευτικού Ομίλου Σαλαμίνας, στον λατομείο περιοχής ΚΑΤΣΕΛΗ.
5.-Απ΄ ευθείας ανάθεση στη ΔΗ.Κ.Ε.Σ.Α. στα πλαίσια της Παγκόσμιας ημέρας του βουνού, της εργασίας οργάνωσης , προετοιμασίας και υλοποίησης εργασιών δενδροφύτευσης του Λόφου Πατρίς, του Αγίου Νικολάου & Αγίου Αντωνίου και ψήφιση σχετικής πίστωσης .
6.-Απ΄ ευθείας ανάθεση στην ΕΔΕΧΥ , της υποστήριξης του Δήμου για την κατάρτιση του ετήσιου προγράμματος δράσης έτους 2010.
7.-Έγκριση για την τροποποίηση σύμβασης της προμήθειας καυσίμων & λιπαντικών, για την κίνηση των οχημάτων του Δήμου έτους 2009.
8.-Λήψη απόφασης για την συμμετοχή δύο (2) υπαλλήλων του Δήμου σε σεμινάριο την 7η & 8η Δεκεμβρίου 2009, με θέμα <Ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης Πληροφοριών /Αρχείων
9.-Λήψη απόφασης για την τακτοποίηση υπαλλήλων του Δήμου με σχέση εργασίας ορισμένου χρόνου & έργου.
10.-Καθορισμός ειδικοτήτων που θα προκηρυχθούν για την υλοποίηση δράσεων κοινωνικού χαρακτήρα, μέσω του θεσμού της μερικής απασχόλησης.
11.-Πρόσληψη προσωπικού για την κάλυψη εποχιακών αναγκών των Ανταποδοτικών Υπηρεσιών του Δήμου.
12.-Πρόταση τροποποίησης εγκεκριμένου σχεδίου στα Ο.Τ. 24 & 23 του Δημοτικού Διαμερίσματος Αιαντείου Σαλαμίνας, που αφορά μετατόπιση τμήματος του άξονα της οδού Αθανασίου Διάκου.
13.-Πρόταση τροποποίησης εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου περιοχής Αιαντείου για την θεσμοθέτηση παλαιάς Αγροτικής οδού <ΓΡΑΜΜΟΥ> σε εγκεκριμένο πεζόδρομο στο Ο.Τ. 107 του Δημοτικού Διαμερίσματος Αιαντείου Σαλαμίνας.
14.-Πρόταση τροποποίησης εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου περιοχής Κακής Βίγλας Αιαντείου για την θεσμοθέτηση παλαιών Αγροτικών οδών , σε εγκεκριμένους πεζόδρομους στο Ο.Τ. 48 του Δημοτικού Διαμερίσματος Αιαντείου Σαλαμίνας.
15.-Πρόταση τροποποίησης εγκεκριμένου Ρυμοτομικού σχεδίου περιοχής Αιαντείου για την θεσμοθέτηση παλαιάς ιδιωτικής οδού , σε εγκεκριμένο πεζόδρομο στο Ο.Τ. 78 του Δημοτικού Διαμερίσματος Αιαντείου.
16.-Λύση μίσθωσης καταστήματος που στεγάζεται στο Παλαιό Δημαρχείο & επί της οδού Γ.Λουκά, λόγω συνταξιοδότησης του μισθωτή κ. Κούκη Γεωργίου.
17.-Έκφραση σύμφωνης γνώμης στην Αναμόρφωση προϋπολογισμού ΚΑΠΗ Αιαντείου Δήμου Σαλαμίνας.
18.-Ενημέρωση του Σώματος για το θέμα που αφορά την <Εξέλιξη της μελέτης αναθεώρησης του Γ.Π.Σ. Σαλαμίνα.> κατόπιν αιτήματος της κ. Νάννου-Παπαθανασίου Ισιδώρας.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ
ΜΙΚΡΟΜΑΣΤΟΡΑ- ΝΑΝΝΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος28/11/09 21:31

    Η Bibi-bo, από έδρας θα σκίσει και πάλι, δεν θα αντιλαμβάνεται όταν ο άλλος σε χέζει γιατί να έχεις εσύ θέμα επί προσωπικού, θα σου λέει με περίσσιο θράσος «δεν σας καταλαβαίνω που συνίσταται το επί προσωπικού κύριε…» (είναι και μειωμένης η κοπέλα τι να κάνουμε??)
    Μήπως αντί για Bibi-bo, να την λέμε η κα συνίσταται!!!
    Η ξεφτίλα από έδρας σ’ όλο της το μεγαλείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος1/12/09 15:49

    DEN EXEI SHMA KAMPANA KAI DEN MPOREI NA AKOYSH KALA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος2/12/09 08:47

    Οπωσδήποτε δεν το χάνω αυτό το σόου, θα είμαι κι εγώ εκεί, είναι απόλαυση να βλέπεις την “Bibo” αλήθεια ποιος το σκέφθηκε, ποιος ο νονός!!! Να προσπαθεί να εγκλιματιστεί στα εγκόσμια. Το πιο διασκεδαστικό είναι να την βλέπεις να προσπαθεί να δικαιολογήσει τον δεν ξέρω δεν απαντώ πριν απ’ αυτόν και για λογαριασμό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος2/12/09 17:14

    ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΟΥ(την πουστιά μου, την πονηριά μου, την υποτελειά μου, το ξευτιλίκι μου, το μέσο μου, το ρήξιμο στους φίλους μου, την υποκρισία μου, τη βιτρίνα μου του κώλου κλπ) ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ. γιατί εγώ τους έχω όλους χεσμένους, τους φίλους τους θέλω να επιδεικνύομαι, να τους λέω ότι είμαι πιό μάγκας απο αυτούς, ΖΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΩΡΑΙΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΧΩ, ΠΑΝΤΑ ΚΛΕΙΣΤΟ, ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΩ. είμαι ευτυχισμένος, ο ανθρωπος κονσέρβα, που κρύβομαι απο τον ίσκιο μου και τους ανθρώπους γιατί παριστάνω τον σπουδαίο. ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΜΟΥ ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος8/3/10 11:12

    Για ρίξτε και μια ματιά στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες που παρέχει η ΕΔΕΧΥ έναντι βεβαίως των αντίστοιχων ανταλλαγμάτων.
    Με βάση ποιο προσωπικό παρέχει αυτές τις υπηρεσίες;
    Γιατί διαδίδεται ότι πίσω από των εταιρεία αυτή, που ούτε δικτυακό τόπο δεν έχει, φιλοξενείται γνωστότατος πρώην δήμαρχος, ο οποίος αναλαμβάνει ,μέσω της εταιρείας του,ως υπεργολάβος τις εργασίες αυτές και ο οποίος έχει φαληρίσει στο πέρασμά του εκτός από τον δήμο που προίστατο, και άφθοντες ιδιωτικές εταιρείες που διοίκησε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.