Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

18 Ιουλ 2012

Δεύτερο επεισόδιο διαπληκτισμού με πρωταγωνιστή τον αντιδήμαρχο κ. Καπετανάκη με πολίτες, έπεσαν και κάποιες ψιλές;;;

Σήμερα το πρωί στο γραφείο του στο δημαρχιακό μέγαρο διαπληκτίστηκε ξανά με 3 δημότες για το γνωστό θέμα των αυθαιρεσιών του δήμου στην παραλία της Ψιλής Άμμου με τις «άδειες» για τις «καντίνες».
Μάλιστα καλά πληροφορημένες πηγές μας αναφέρουν ότι έπεσαν και κάποιες ψιλές για να ζωηρέψει η συζήτηση.
Πρωτόγνωρα πράγματα για τα δημοτικά μας δρώμενα, δεν έχουν ξανασυμβεί στον τόπο μας

21 σχόλια:

  1. Ανώνυμος18/7/12 13:21

    Για όποιον γνωρίζει πράγματα και πρόσωπα δεν είναι και τόσο έξυπνο να τα βάλεις ταυτόχρονα με «Βασιλιά» Σταμπουλή και Παρθένη.
    Τώρα θα μου πεις ποτέ δεν ήταν το δυνατό σημείο του Καπετανάκη η εξυπνάδα και η πραότητα, δεν ήξερε δεν ρώταγε !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος18/7/12 13:22

    Ρε να ξέρετε όποιος ξαναδείρει τον αντιδήμαρχο θα ‘χει να κάνει με τον Αλτάνη, ούξου τομάρια βρήκατε χοντρό και βαράτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος18/7/12 14:10

    ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΦΑΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΚΟΜΑ!!!!!!!

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος18/7/12 14:41

    Γρηγόρη μαζέψου βάλε μυαλό πριν είναι αργά, είσαι και ηλικίας άνθρωπος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος18/7/12 15:40

    Να βάζουμε και προτεραιότητες. Μετά τον Καπετανάκη ποιος έχει σειρά; Να γίνεται μία γύρα και να επανέρχονται στον Καπετανάκη χαχαχαχα
    Σοβαρά τώρα, αυτή είναι η κατάντια με δημαρχο τον Τσαβαρή. Αλλά δεν είναι μόνος του. Έχει συμβούλους. Κι αυτοί είναι μέσα στο κόλπο. Καπετανάκη εσύ είσαι ένας από τους συμβούλους του. Υπάρχουν κι άλλοι. Να μην μένουν παρακαλω στο απυρόβλητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος18/7/12 16:07

    ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΑ ΔΕΡΝΟΥΝΕ ΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ.
    EIMASTE ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΔΙΑΚΟΠΩΝ.

    ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΙΔΗΣΗ Ο ΞΥΛΟΔΑΡΜΟΣ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙ!!ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ!!! ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΕΡΝΕΙ.
    ..ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΑΛΛΑ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑ..(ΚΑΚΩΣ ΒΕΒΑΙΑ)ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑΜΕ ΠΙΕΙ!!
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΠΟΥ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΞΕΦΤΕΛΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΡΗΤΙΚΟΥΣ - ΠΟΥ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ..ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΟΜΑ!! -
    ΑΠΛΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ......
    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΧΡΕΟΣ ΜΟΥ ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΛΕΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ (ΕΤΣΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ)
    ΕΠΑΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΛΕΕΙ: ΓΙΟΥΡΤΖΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΑΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος18/7/12 19:40

    Είσαι ψεύτης Λάμπρο και λασπολόγος δεν ήταν τρεις οι πολίτες αλλά ένας, και αυτός είναι ο Ηλίας Κανάκης (βασιλιάς) ο οποίος δεν θέλει να πληρώσει αυτά που χρωστά στο δήμο είναι 50.000 ευρώ θα του τα χαρίζατε εσείς ; πολεμάτε τον αντιδήμαρχο επιζεί κάνει καλά την δουλειά του; Γιατί δεν γράφετε τα γεγονότα όπως είναι ; αλλά ίδιο λαμόγιο είσαι και εσύ Λάμπρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος18/7/12 20:02

    Λίγο ρε Γιουρτζακη σε έχει βοηθήσει ο Καπετανάκης ; τα μαύρα που έπαιρνες ήταν καλά; Πόσα του χρωστάς; αυτά γιατί δεν τα λες; όταν έλεγες να μου δανείσετε από το ταμείο του συλλόγου ήταν καλός ; Να μου πεις είσαι και καλοπληρωτής εσύ γιατί να μην σου δανείσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΩ ΟΘΤΕ ΕΝΑ ΠΕΝΗΝΤΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΜΑ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ - ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΖΗΤΗΣΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΡΟΣΦΕΡΑ ΕΧΕΓΓΥΕΙΑ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ...ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΜΙΑ ΚΑΙ ΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ( ΑΛΛΑ ΑΝΩΝΥΜΑ) ΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ...ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΗΤΕΙΑ ΜΟΥ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΤΙΜΑ ΜΑΛΙΣΤΑ...Ο ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΑΝΑΡΗΧΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ!!! ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΑΠΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΜΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ!!!ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΑ ΚΥΡΙΟΣ. ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΝΑ ΣΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΥΝΔΙΝΕΥΣΑ ΝΑ ΧΑΣΩ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ...ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΠΟΝΥΜΑ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΠΑΝΤΩΣ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΤΑΙ ΟΣΟΙ ''ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ'' ΝΑ ΠΩ ΤΕΛΟΣ - ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΑΣΧΟΛΗΘΩ - ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΥΡΙΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ - ΔΕΝ ΠΡΟΤΙΘΕΜΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΔΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ - ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΄΄ ΕΧΘΡΟΣ΄΄ ΤΟΥ ΚΟΠΟΥ ΜΟΥ - ΕΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ!!ΔΕΝ ΤΡΕΦΩ ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΟΤΙ ΠΡΑΤΕΙ - ΛΥΠΑΜΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΚΑΙ ΝΑ ''ΧΡΕΩΝΟΜΕ'' ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΠΑΛΙΑΩΝ ΄΄ΦΙΛΩΝ΄΄!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος19/7/12 10:52

    Κύριε διαχειριστή, μάλλον θα πρέπει να ελέγχετε τις ¨πηγές¨ σας λίγο καλύτερα στο μέλλον..
    Τα όσα ειπώθηκαν είναι ψεύδη και ανακρίβειες!
    Πράγματι πήγα στον Δήμο για να λύσω κάποια οικονομικά θέματα που έχουν προκύψει, υπήρξε κάποια στιγμιαία ένταση αλλά το θέμα λύθηκε πολιτισμένα. Ούτε ψιλές ούτε χοντρές έπεσαν!..
    Τέλος θα ήθελα να εκφράσω την εκτίμησή μου στην Δημοτική Αρχή του τόπου, την οποία σέβομαι και εκτιμώ.

    Ηλίας Κανάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος19/7/12 14:16

    Αυτά Κανάκη αλλουυυυ σαν άνδρας πάντως δεν φέρεσε . Ντροπή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος19/7/12 15:53

    Με μία μικρό ένταση δεν ξεσηκώνεται στο πόδι ολόκληρος ο δήμος όπως πολύ καλά μάθαμε οι υπόλοιποι. Πολιτισμένα ξεπολιτισμένα ότι έκανες σε αυτούς, τους άξιζε. Μας έχουν ταλαιπωρήσει πολύ τόσο προεκλογικά που μας παραμύθιαζαν όσο και μετεκλογικά που κάνουν τα αντίθετα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος19/7/12 20:19

    ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ...(ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΨΙΧΟΥΛΑ..)ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΙΕΙ?...ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΙΕΖΕΤΑΙ ΠΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΗΝ ΜΠΛΟΥΖΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΤΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ''ΜΕ ΠΡΗΞΑΤΕ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ...ΑΝ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΣΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ''''ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ....ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ..ΑΜΑΝ ..ΒΡΕ ΣΕΙΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΤΟ ΧΑΟΣ?..ΑΧΑΧΑΧΑΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος20/7/12 01:11

    ΑΝΤΕ ρε και κασιδιάρης και Βασιλιάς που σας χρειάζεται !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος22/7/12 01:16

    ΕΙΣ ΓΝΩΣΗ ΚΕΡΑΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ [ΒΑΜΒΑΚΟΥΛΑΣ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος22/7/12 18:19

    ΒΡΕ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΔΕΣ Κ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΑΠ ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΕΙΔΗΣΗ ΟΣΟ Κ ΝΑ ΒΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΤΣΑΒΑΡΗ ΘΑ ΦΑΝΕΙ Κ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Κ ΣΑΣ ΠΟΝΑΕΙ . ΣΤΟ ΛΕΓΕ ΛΕΓΕ ΚΑΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΙΠΑΤΕ ΟΤΙ ΧΩΡΙΣΕ ΨΕΜΑ ΕΙΠΑΤΕ ΟΤΙ ΕΦΑΓΕ ΞΥΛΟ ΨΕΜΑ ΕΙΠΑΤΕ ΘΑ ΠΑΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ΑΣ ΜΠΟΥΝ ΟΣΟΙ ΧΡΕΩΣΑΝ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΕΊΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ Κ ΒΛΕΠΟΥΜΕ Κ ΓΙΑΥΤΟΝ. ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ Κ ΟΧΙ ΜΑΛ@@@ΕΣ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος23/7/12 01:24

    ΤΟ 22/7 ΚΑΙ ΩΡΑ 01ΚΑΙ16 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΡΕ ΒΛΑΞ. ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΕΡΑΤΑ ΣΤΗΝ ΨΙΛΛΗ ΑΜΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος24/7/12 02:28

    ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΔΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ [ΤΟΝ ΣΑΛΑΜΙΝΙΩΤΗ ΒΑΜΒΑΚΟΥΛΑ] ΝΑ ΤΡΙΓΥΡΝΑΕΙ ΣΤΗΝ ΨΙΛΛΗ ΑΜΜΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.