Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

27 Μαρ 2016

Η σιωπή είναι συνενοχή κύριοι της ”διαπαραταξιακής” του δημοψηφίσματος παρωδία

Αφορμή του σχολίου μας είναι η απάντηση του ”Ανώνυμου φίλου, 27/3/16 08:36”. Στην ”πολιτική” καλέ μας φίλε, η ταχύτητα έχει σημασία, καθ’ ότι εκ των υστέρων, προφήτες είμεθα όλοι! Σας διασύρει ήδη εδώ και ημέρες με την ανακοίνωση της η Δήμαρχος, την ανακοίνωση και καλά της ”διαπαραταξιακής” επιτροπής!
·         Είχε την έγκριση σας γι’ αυτή την ανακοίνωση; Αν δεν την είχε όπως ακούγεται γιατί δεν την καταγγέλλατε τότε;
·         Πόσες φορές εκτός της αρχικής συνεδρίασε η εν λόγω επιτροπή κι αν δεν συνεδρίασε γιατί δεν διαμαρτυρηθήκατε δημοσίως ως οφείλατε;
·         Με ευθύνη ποίου αδράνησε αυτή η επιτροπή;
·         Μετά την λήψη των αποτελεσμάτων συνεδριάσατε ώστε να εγκρίνετε το αποτέλεσμα;
Η διαπαραταξιακή επιτροπή ήταν οι ακόλουθοι:

1) Νάννου Παπαθανανασίου Ισιδώρα, Δήμαρχος (Πρόεδρος της Επιτροπής)
2) Αγαπίου Νικόλαο, Δημ. Σύμβουλος
3) Μαριδάκη Κωνσταντίνο, Δημ. Σύμβουλος
4) Λένη Ιωάννη, Πρόεδρος Λιμενικού Ταμείου Σαλαμίνας
5) Φιλιάγκο Ιωάννη, Δημ. Σύμβουλος
6) Δραγομάνοβιτς Γεράσιμο , Δημ. Σύμβουλος
7) Σοφρά Σπυρίδωνα, Δημ. Σύμβουλος
8) Γεροντιώτου –Μιχάλαρου Σταυρούλα
9) Αργυρό Γρηγόριο, Πρόεδρος Ομοσπονδίας Εξωραϊστικών & Εκπολιτιστικών Συλλόγων 

Όλοι αυτοί οι ανωτέρω είναι γνώστες των διεργασιών που αυθαίρετα κάποιοι ακολούθησαν και τους εξέθεσαν; Η σιωπή, είναι συνενοχή φίλοι μου κι ο λαός της Σαλαμίνας και μνήμη έχει και άποψη

71 σχόλια:

  1. Ανώνυμος27/3/16 11:47

    To φιάσκο πέφτει και πάνω σας αλλά εσείς οι υποτελείς που να σηκώσετε κεφάλι στον Σουλτάνο. Ρεζίλιδες άχρηστοι μόνο για τα οφίτσια και την μόστρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος27/3/16 12:01

    Tην μέρα του δημοψηφίσματος, η Ομοσπονδία αντέδρασε και απεχώρησε από την Επιτροπή.Οι άλλοι τι έκαναν; Οφείλουν να παρουν θέση γιατί διασύρονται κάθε μέρα περισσότερο.

    Η ΟΕΕΣΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. ΑΠΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΩΡΑ 11.10 ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΡΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
    ΓΙΑ ΤΟ Δ. Σ
    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
    ΓΡΗΓΌΡΗΣ.ΑΡΓΥΡΟΣ
    Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος27/3/16 12:24

    Όταν ανοίξουν τα στόματα των υπαλλήλων που τους υποχρέωσαν να κάνουν τις μαριονέτες και τους είχαν βάλει να παίξουν τον ρόλο των εφορευτικών επιτροπών, τότε θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι. Αυτά που είδαν τα μάτια τους τα κουβεντιάζουν ήδη στον περίγυρο. Το κουβάρι κάθε μέρα ξετυλίγεται και αποκαλύπτεται η νοθεία και το ρεζιλίκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος27/3/16 13:22

    ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ; ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟ BOLOG ΠΑΜΕ ΛΟΥΚΕΤΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος27/3/16 13:38

    MH BIAZΕΣΘΕ.ΕΡΧΕΤΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος27/3/16 14:48

    O Κ. Δραγομάνιβιτς που ήταν χρόνια στο ΠΑΣΟΚ αλλά και στο σωματείο υπαλλήλων του Κέντρου Υγείας έτσι έκαναν στις εκλογές; Δεν υπήρχαν καταστάσεις εργαζομένων στο Κέντρο υγείας, δεν υπήρχαν καταστάσεις μελών του ΠΑΣΟΚ; Ο όποιος ήθελε ψήφιζε; Γιατί δεν αντιδράσατε κε Γεράσιμε; Συμφωνήσατε και σεις σε αυτή την διαδικασία; Απλά ρωτάμε για να μάθουμε το παρασκήνιο. Δεν νομίζετε ότι πρέπει να δώσετε μία απάντηση. Εκτός εάν συμφώνησες και συ ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/4/16 16:03

      Φίλε κ.Δραγοβανιβιτς μέρες τώρα περίμενα να κάνεις μια δήλωση ως μέλος της διαπεριφερειακής Επιτροπής.κρίμα ρε Γεράσιμε με απογοητευσες και σε είχα σε μεγάλη εκτίμηση.

      σε είχα σε μεγάλη υπόληψη,μέρες σε περίμενα να κάνεις μια δήλωση ως μέλος

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος27/3/16 15:37

    Ποια διαπαραταξιακή ρε μάγκες, η επιτροπή ήταν μονοκομματική, συν τον πίπη που τον σέρνει απ' τη μύτη. Η μεγαλύτερη ξεφτίλα του σουλτάνου που πήγε να το παίξει δημοκράτης και έδειξε πόσο φασίστας είναι. Έχει δίκιο ο δαχειριστής, συμφωνούν όλοι στην επιτροπή με τη διαδικασία που ακολούθησε και την ανακοίνωση που έβγαλε??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/3/16 16:39

      Ποιος τη χέζει την επιτροπή, ο πολυχρονεμένος αποφασίζει και διατάζει.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος27/3/16 18:47

    ΣΙΓΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΕΤΣΙ. ΨΗΦΙΣΑΝ 4.000 ΑΤΟΜΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΤΕΣ 45000 ΔΗΛΑΔΗ ΟΥΤΕ ΤΟ 11% ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΑΙΧΤΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ Ή ΦΟΒΑΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΣΤΑ ΦΑΝΕΡΑ. ΤΩΡΑ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝΕ?????? ΟΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝΕ ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΑΝ ΔΕΝ ΗΘΑΛΑΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ.ΕΔΩ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΚΑΛΟΠ. ΜΟ ΜΑΝΑΡΙΑ ΚΛΟΥΒΙΑΣΟΥΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος27/3/16 19:09

    Μήπως πρέπει να βγάλει μία ανακοίνωση ο Σύλλογος εργαζομένων στον Δήμο, όπου οι υπάλληλοι τους έμπλεξαν χωρίς να φταίνε και έγιναν μέρος ενός παιγνιδιού που προσβάλει όλους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος27/3/16 23:19

    Μπράβο Ρούλα επί των ημερών σου η Σαλαμίνα έχει γίνει περίγελος στο πανελλήνιο. Συνέχισε έτσι μια χαρά το πας. Πόσες ακόμες ήττες θα φάει ο Σουλτάνος που ήθελε και μεγαλεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος27/3/16 23:53

    Για καθίστε φίλοι μου να δούμε μαζί ποιοι είναι αυτοί της ”Διαπαραταξιακής” επιτροπής; Πάρτε τον έναν – έναν, διαλεγμένοι σαν τις ελιές της ΞΕΝΙΑ.
    1. ΡουλοΜηνάς τρελοί είναι οι άνθρωποι να τα βάλουν με τους Φεριμποτατζίδες;
    2. Ν. Αγαπίου, Αντιδήμαρχος παρά τω Δημάρχω έμμισθος άνθρωπος τι θα κοιτάξει να σηκώσει ανάστημα ή το μεροκάματο; Το μεροκάματο βέβαια, εσύ σκάσε τον ψήφισες δεν το ξερες;
    3. Κ. Μαριδάκης, της Σαλαμίνιας υποκουλτούρας, μόνο με φρογκοδίφραγκα τον φέρνει βόλτα ακόμα και η Ρηνούλα η Ρουλίτσα θα κωλόσει;
    4. Ο πολλά βαρύς και όχι, κυρ Λένης γνωστός και μη εξαιρετέος από τα παλιά (μίλα ρε Βαγγέλη), διορισμένος στην κουτάλα του ΔΛΤ Σαλαμίνας κι εκεί θα μείνει μέχρι το τέλος, τρελός είναι ο άνθρωπος να διαμαρτυρηθεί;
    5. Γιάννης Φιλιάγκος παραμένει μυστήριο προς διερεύνηση μια και τον είχαμε για αρσενικό γνήσιο, ε και εμείς λάθη κάνουμε Γιάννη μου ο κ τίποτας άχρωμος άοσμος
    6. Δραγομάνοβιτς ε καλά τώρα, γνωστό φρούτο από το κέντρο υγείας, το σκυλί πάντα γαυγίζει εκεί που το ταΐζουνε γεια σου Γεράσιμε
    7. Σοφράς, τον έχει με τον μήνα τον άνθρωπο 500 Ευρά, δεν βγαίνει μάνα μου για παραπάνω αργότερα θα δούμε, βάζε πλάτη εσύ και βλέπουμε. Α ρε Σπύρο και σένα αλλιώς σε είχαμε εκτιμήσει τρομάρα μας, λες τα προεκλογικά 70 να είναι αλήθεια τελικά;
    8. Γεροντιώτου, ε τι να πεις γιαυτή ουάουυυυ η κοπέλα είναι όλα τα λεφτά, ότι της πουν οι φιλενάδες της ουάουυυυυυυυυυυ χέσε μας ρε Σταυρούλα
    9. ΟΕΕΣΣ όπως και να τον λένε έχει από μόνη της τόσο βρώμικη ιστορία από Ευθυμίου και μετά που δεν το συζητάμε, αφού πέρασε ο ”κίνδυνος” βάρεσε και μια ντουφεκιά στον αέρα έτσι για την τιμή των όπλων, γεία σου προεδράρα μας
    Αυτοί είναι η υποεπιτροπή της αντικειμενικής διαπαραταξιακης επιτροπής που την εμπιστευθήκαμε όλοι.
    Σημείωση, κατ’ ιδίαν όλοι τα ρίχνουν στην Δήμαρχο άλλα αποφασίσαμε κι άλλα έκανε, αλλά επισήμως ΚΑΝΕΙΣ δεν βγαίνει να τα πει, παλληκάρια μουυυυυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/4/16 16:10

      Ο Γεράσιμος έχει αξιοπρέπεια και θα κάνει δήλωση μην ανησυχείτε φίλοι μου λίγο υπομονή.

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος27/3/16 23:57

    Καλοί μου φίλοι,
    Αξίζει να σας δημοσιεύσω σχόλιο που αλίευσα στο φβ του καλού μου φίλου του Μάνου Δερτούζου κι εσύ που χεις προκατάληψη με τον Μάνο μην αρχίσεις να μου γράφεις παπαριές ξανά, βγάλε την τσίμπλα και δες την ουσία.
    ============================
    Το σχόλιο είναι του κ Georgos Kokkinidis Δεν έχω λόγια να εκφράσω τη ντροπή μου για όσα έγιναν την Κυριακή. Παρακολουθώ τα κοινά δεκαετίες, τέτοιο χάλι δεν έχω ξαναδεί. Πιο αξιόπιστο αποτέλεσμα θα είχαμε αν παίρναμε ένα μικρόφωνο και πηγαίναμε έξω από τα σούπερ μάρκετ, στις λαϊκές, στα καραβάκια και στα φανάρια της Κούλουρης. Και πάλι κρίμα. Συμφωνώ με το Μάνο να ακυρωθεί το "δημοψήφισμα" που μόνο δημοψήφισμα δεν είναι.
    ============================
    Μη μου πεις με δυο λέξεις την στέλνει αδιάβαστη την οικονομολόγα δημαρχέσσα μας, μπράβο ρε Γιωργάρα είσαι δύναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος28/3/16 12:52

    ΗΛΘΕ TO TELOS TOY KOSMOY. O Georgos Kokkinidis TOY POLYTEXNEIOY ME TA ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ FACEBOOK ΤΟΥ [ΧΤΙΖΩ ΜΕΣ ΤΑ ΔΑΣΗ] ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥ . ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟΣ ΑΧΤΑΡΜΑΣ ΤΟΥ 2019.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/3/16 15:12

      Μωρή λούγκρα είσαι πολύ λίγος για να πιάσεις στο στόμα σου το Γιώργο πλύσου μωρή με ροδόνερο και μετά έλα βρωμιάρα του κερατά

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος28/3/16 16:47

    Για μία ακόμη φορά θέλω να πω τα εξής.
    Kανένας ανώνυμος κουκουλοφόρος σχολιαστής που βρίζει κρυβόμενος πίσω από την ανωνυμία του, δεν μπορεί να με υποχρεώσει να σιωπήσω και να εκφράζω ελεύθερα την άποψή μου. Δεν μπορεί επίσης να με κάνει να προσπαθώ και να στηρίζω τους ανθρώπους αυτούς οι οποίοι δεν καταπάτησαν, αλλά αγόρασαν νομότυπα ένα αγροτεμάχιο και έκτισαν όπως σχεδόν όλη η Σαλαμίνα και διώκονται σήμερα ότι τάχα έκτισαν σε φερόμενες δασικές εκτάσεις. Πολίτες που έκαναν νόμιμα συμβόλαια , που νομιμοποίησαν το σπίτι τους επί Τρίτση, που πιθανόν να έχουν και άδειες καθώς επίσης υπάρχουν περιπτώσεις που έχουν βεβαίωση από το δασαρχείο ότι δεν είναι δασική έκταση. Γι΄αυτούς τους πολίτες που η πολιτεία φρόντισε διαχρονικά να δώσει φως, νερό, τηλέφωνο και σήμερα αποτελούν ολόκληρους οικισμούς με μονίμους κατοίκους και δημότες του νησιού, θα συνεχίζω να προσπαθώ για την δικαίωσή τους. Θα πρέπει λοιπόν να μάθετε ότι τα σπίτια αυτά στη Σαλαμίνα ξεπερνούν τις 5000. Εσείς λοιπόν θα φωνάζετε να γκρεμιστούν και εγώ θα αγωνίζομαι για να νομιμοποιηθούν. Αυτή είναι η διαφορά μας. Βγείτε όμως και πείτε την θέση σας δημόσια.
    Καταλαβαίνω τον πανικό τους όταν στην τελευταία συγκέντρωση πριν 15 μέρες στην αίθουσα Δημήτρη Μπόγρη για μία ακόμη φορά από το 1993 η αίθουσα ήταν κατάμεστη από κόσμο, όταν αυτοί αδυνατούν έστω να μιλήσουν για συγκέντρωση.
    Εκφράζομαι δημόσια και επώνυμα σε σύγκριση με εκείνους που φοβούνται να γράψουν επώνυμα και ρίχνουν λάσπη κρύβοντας το πρόσωπό τους με κουκούλα
    Όσον αφορά το ακροδεξιός τους το επιστρέφω και ας κοιταχτούν στον καθρέπτη και θα δουν τον ακροδεξιό που ψάχνουν, διότι παρόμοιες Γκαιμπελίστικες μεθόδους χρησιμοποιούν μόνο εκείνοι. Να ρίχνουν λάσπη σε συγκεκριμένο πρόσωπο και να κατηγορούν μετά την «Μωρή λούγκρα» ότι την έριξε εκείνη. Κουτόχορτο δεν τρώω ούτε εγώ ούτε ο κόσμος.
    Πάντα επώνυμα
    Μάνος Δερτούζος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/3/16 09:59

      ΚΑΛΑ, ΑΦΟΎ ΌΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ, ΟΠΩΣ ΛΕΣ, ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ; ΠΕΣ ΕΥΘΕΩΣ, ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΑΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ. ΠΙΟ ΠΙΣΤΕΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ

      ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΚΑΤΑ ΜΕΡΟΣ. ΓΡΑΨΤΕ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ,"ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΩΝΥΜΑ" Η "ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΡΙΖΟΥΜΕ,ΕΠΩΝΥΜΑ". ΜΙΛΩ ΣΤΟΝ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ ΟΧΙ ΑΠΟ ΕΥΓΕΝΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟ ΛΟΓΟ.

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος28/3/16 17:26

    Φίλτατε 12:52, θα σου απαντήσω με τα λόγια του Πλάτωνα: "ἡ προϑυμία σου πολλοῦ ἀξία εἰ μετά τινος ὀρϑότητος εἴη".
    Στην Ελλάδα η κριτική είναι συνήθως είδος σε υπερεπάρκεια και ασκείται από όλους και προς κάθε κατεύθυνση, χωρίς όμως επιχειρήματα, αιτιολογία και βάση. Το «γιατί» ανήκει στη σφαίρα της ψυχανάλυσης και μπορεί να συνοψισθεί σε αρκετά διότι, τα οποία συνθέτουν την εικόνα της παρακμής στην οποία ζούμε.
    Άσχετοι που παριστάνουν τους ειδικούς, μεγαλόσχημοι που το πολιτικό βάρος είναι κατηγορίας πτερού, τυχάρπαστοι που νομίζουν ότι είναι κάποιοι ή έγιναν κάποιοι, οχυρώνονται πίσω από την άγνοιά τους, την ξεροκεφαλιά, τον «τσαμπουκά», και φυσικά την ανωνυμία τους, και κρατάνε σφιχτά τις στρεβλές απόψεις που γίνονται άκριτη κριτική, στείρα κριτική, άγονη και ανεδαφική κριτική και ως εκ τούτου επικίνδυνη κριτική.
    Η κριτική με επιχειρήματα είναι πάντα καλοδεχούμενη, όσο σκληρή κι αν είναι.
    Γ. Κοκκινίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/3/16 00:16

      ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΕΡΑ [ ό εστί μεθερμηνευόμενο] ΔΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΩΤΙΣΜΟΝ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΟΥΔΕΝ .
      Υ.Γ Και οι αναρτησεις αμφοτέρων ,[έτσι για ξεκάρφωμα ] καλό είναι να απέχουν χρονικά.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/3/16 00:57

      ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΑΜΠΑΚΕΡΑ [ ό εστί μεθερμηνευόμενο ] ΔΙΑ ΤΟΝ ΜΠΕΡΤΟΔΟΥΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΟΥΔΕΝ.

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος28/3/16 22:44

    Oμοσπονδία
    Εξωραϊστικών Εκπολιτιστικών
    Συλλόγων Σαλαμίνας

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


    Το Σάββατο 26 Μαρτίου 2016 και ώρα 17.00 συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΕΕΣΣ, στα γραφεία της, και μετά από διεξοδική συζήτηση, ομόφωνα ενέκρινε την απόφαση και ανακοίνωση του Προεδρείου της Ομοσπονδίας της 20ης Μαρτίου 2016, για την αποχώρηση του εκπροσώπου της Ομοσπονδίας από την διαπαραταξιακή επιτροπή αναφορικά με την διεξαγωγή δημοψηφίσματος, που έγινε στη Σαλαμίνα την Κυριακή 20 Μαρτίου 2016, για το θέμα της Ζεύξης.
    Η ΟΕΕΣΣ θεωρεί απαράδεκτο τον τρόπο διεξαγωγής του δημοψηφίσματος και την αντιμετώπιση της Δημοτικής αρχής των κατοίκων της Σαλαμίνας μη ενημερώνοντας ως ΩΦΕΙΛΕ για την δυνατότητα ψηφοφορίας και των ΕΤΕΡΟΔΗΜΟΤΩΝ
    Εκτός για την μη τήρηση των αποφάσεων της διαπαραταξιακής επιτροπής για την διεξαγωγή του δημοψηφίσματος ,(δικαστικοί αντιπρόσωποι, δημοτικοί κατάλογοι ψηφοφόρων – ενημέρωση των ψηφοφόρων με μεγάφωνα για την διεξαγωγή του δημοψηφίσματος), η ΟΕΕΣΣ καταγγέλλει την Δημοτική αρχή ότι με τις ενέργειές της , προσπαθεί ηθελημένα να επαναφέρει τον διαχωρισμό της Σαλαμίνας σε ΚΕΝΤΡΟ – ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ , ΔΗΜΟΤΕΣ- ΟΙΚΙΣΤΕΣ


    Από το γραφείο τύπου της ΟΕΕΣΣ

    ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΘΑ ΥΠΆΡΞΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ Κ. ΔΉΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ; ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΓΙΝΑΜΕ ΞΕΥΤΙΛΑ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε "εκπρόσωπε" της ΟΕΕΣΣ!
      Οι "θεσμοί" δεν λειτουργούν έτσι με ανώνυμα σχόλια, βγάζουν Δ.Τ. και τα αποστέλλουν σε όλα τα blogs και εφημερίδες του νησιού και μάλιστα on time, αλλιώς δεν είναι "θεσμοί" είναι ”παραλίες”

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος29/3/16 08:45

    Να απαντήσω στο φίλο 00:16
    Προκειμένου να πετύχουμε σκοπούς υπέρτερους των δυνάμεών μας, κάνουμε συμμαχίες με όσους μπορούν να εισφέρουν στον κοινό σκοπό, ανεξάρτητα από τις επιμέρους διαφορές, ή την οποιαδήποτε καλοπροαίρετη εσωτερική κριτική. Αυτό είναι βασική αρχή του Μαρξισμού και της ζωής και κανείς δεν πρόκειται να μας κατηγορήσει. Αντίθετα θα μας κατηγορήσουν και θα μας σιχτιρίσουν, όταν ανάγοντας τις επιμέρους διαφωνίες σε αξεπέραστες αντιθέσεις, αρνούμαστε να συνεργαστούμε μεταξύ μας για το καλό του τόπου. Ανεξάρτητα αν αυτό πηγάζει από σκολιές ατραπούς σκέψης, ιδεολογική σύγχυση ή είναι η πολιτική της ήσσονος προσπάθειας, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο και τραγικό. Απραξία, ασυνεννοησία, αδιαφορία, απομονωτισμός, ωχαδερφισμός. Ό,τι ακριβώς θέλουν οι επιτήδειοι για να αλωνίζουν και τα προβλήματα να χρονίζουν.
    Δεν είναι τυχαίο ότι οι μισοί Έλληνες κατηγορούν τους άλλους μισούς για προδότες και η Σαλαμίνα βρίσκεται σε αυτό το χάλι.
    Αν πάλι οι διαφορές είναι όντως καθοριστικές, αρχιακές, αξεπέραστες, τότε οφείλουμε να τις καταγγείλλουμε δημόσια και επώνυμα και να μην κουτσομπολεύουμε σαν γυναικούλες ψου-ψου και μου-μου.
    Νομίζω ότι έγινα κατανοητός.
    Από την άλλη, όλοι έχουμε ράμματα στις γούνες μας και όλοι μπορούμε να βρούμε χίλιους τρόπους για να μη συνεργαστούμε με κανένα. Το ίδιο μπορώ να κάνω και εγώ και να αρχίσω να αμολάω τσιτάτα για πατριώτες και προδότες, για δημοκράτες και φασίστες, για ηθικούς και ανήθικους, για τίμιους και λαμόγια, για ιδεολόγους και συμφεροντολόγους, για δραστήριους και λουφαδόρους, και να μη σταματάω ποτέ. Πανεύκολο φίλοι μου.
    Προτιμώ όμως να συνεργάζομαι με όποιον έχει ειλικρινή διάθεση για προσφορά, ανεξάρτητα από τις επιμέρους διαφωνίες μαζί του, προκειμένου να αφήσω και εγώ έστω ένα μικρό λιθαράκι σε αυτό τον έρημο τόπο.
    Καλά κρασά φίλοι και σύντροφοι.
    Πάντα επώνυμα
    Γ. Κοκκινίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/3/16 22:33

      το να εξαπατήσεις εσύ το διάολο αντί ο διάολος εσένα δεν είναι και το συνηθέστερο, έτσι;

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος29/3/16 15:40

    .... Η ενοχή σαν πηγή ακλόνητης αυταρέσκειας.......Πασκάλ Μπρυκνέρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος29/3/16 18:13

    Φίλοι και σύντροφοι, η λάσπη στον ανεμιστήρα δείχνει ένδεια επιχειρημάτων και προκατάληψη άγνωστο πόθεν προερχόμενη. Καλό είναι να εξηγήσετε σε ποιον αναφέρεται η ενοχή, για ποιο πράγμα ενοχή και πώς μεταφράζεται σε ακλόνητη αυταρέσκεια. Αν δεν το κάνετε θα είσαστε απλοί, θλιβεροί, θρασύδειλοι λασπολόγοι.
    Καλό είναι να πείτε και το ονοματάκι σας, για να μπορούμε να συζητάμε επί ίσοις όροις.
    Προς το παρόν μου θυμίζετε ποντίκια που βρυχώνται.
    Θαρσείν χρή φίλοι και σύντροφοι.
    Γ. Κοκκινίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος29/3/16 22:30

    ΚΕ ΚΟΚΚΙΝΙΔΗ Η ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΜΑΡΞ ΒΛΑΠΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ. ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΡΞ ΣΤΗΝ New York Daily Tribune "In politics a man may ally himself, for a given object, with the devil himself--only he must be sure that he is cheating the devil, instead of the devil cheating him.", τουτέστιν, "Στην πολιτική μπορεί κάποιος να συμμαχήσει, για ένα δεδομένο στόχο, και με τον διάβολο τον ίδιο -- μόνο που θα πρέπει να βεβαιωθεί ότι εξαπατά τον διάβολο, αντί να εξαπατά ο διάβολος τον ίδιο."
    ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΑΣ ΡΩΤΩ ΚΑΛΟΠΙΣΤΑ. ΕΙΣΤΕ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΤΕ ΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ ή ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕ Ο ΔΕΡΤΟΥΖΟΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/3/16 00:15

      Σύντροφοι και φίλοι σας ρωτώ καλόπιστα,
      όταν πίναμε καφέ με το Δερτούζο και εργαζόμαστε για το καλό της Σαλαμίνας, εξαπατούσαμε εμείς τον Δερτούζο ή ο Δερτούζος εμάς?
      Πότε ακριβώς καταλάβατε ότι πρόκειται για διάβολο και όχι για κάποιον που προσφέρει στην κοινή υπόθεση?
      Παραβλέπω τις από κοινού επισκέψεις σε υπουργεία, γιατί πάει μακριά η βαλίτσα...

      Γ. Κοκκινίδης

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/3/16 00:28

      «Το θέμα είναι να αποκτήσουμε συμμάχους. Ακόμα και με τον διάβολο, αν είναι να υποφέρει ο Έλληνας πολίτης»
      Α. Τσίπρας
      Διάβολο στην προκείμενη περίπτωση θεωρεί το Δ.Ν.Τ.
      Τρέμε Δερτούζο.

      Σύντροφοι και φίλοι, με λίγη αυτοκριτική δεν πρόκειται να μας πέσει ο ουρανός στο κεφάλι.
      Γ.Κ.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος30/3/16 08:14

      Ο Διάβολος φιλούσε υπέροχα...
      μέχρι προχθές...
      περάστε κύριε διάβολε, καθίστε κύριε διάβολε, τι θα σας κεράσουμε κύριε διάβολε, πώς θα οργανώσουμε τον αγώνα κύριε διάβολε, πώς θα χτυπήσουμε τον κοινό εχθρό κύριε διάβολε.
      όλα ωραία και καλά, ο διάβολος ήταν αρνάκι, δε θύμιζε σε τίποτα τον εξαποδώ.

      άξαφνα όλα άλλαξαν, απάτες, διασυρμοί, φασαρία, κόλαση.
      Τι μεσολάβησε σύντροφοι και φίλοι?
      Δε μπορεί,... κάτι έφταιξε.
      Κάποτε λοιπόν πρέπει να μας πιάσει μία κρίση ειλικρίνειας, να κοιταχτούμε στον καθρέφτη και να πούμε επιτέλους την αλήθεια.
      Πρώτα και κύρια στον εαυτό μας, για την αναίτια ΜΕΤΑΣΤΡΟΦΗ και μετά στον κόσμο που μας ακούει και μας διαβάζει.
      Είναι πρώτιστα ηθική υποχρέωση.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος30/3/16 21:03

      κ. Γ.Κ, Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΗΓΑΤΕ ΠΟΛΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΣΑΜΕ. Ο ΔΕΡΤΟΥΖΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΧΤΙΣΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΑΣΗ, ΣΕ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΣΕ ΑΓΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ, ΔΙΟΛΟΥ ΑΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ. ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος31/3/16 00:07

      Φίλε η απάντηση είναι ότι δεν υποστηρίζω κανένα καταπατητή και κανένα λαθροχτίστη είτε είναι μέσα στο δάσος είτε στον αιγιαλό, είτε οπουδήποτε αλλού. Στην Ελλάδα υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες αυθαίρετα τα οποία έγιναν με την ανοχή όλων, και της πολιτείας και των πολιτών. Τώρα φωνάζουν ενώ κάποτε πούλαγαν καταπατημένα, δασικά, αιγιαλούς, βουνά, κατσάβραχα, στο βωμό του κέρδους. Η πολιτεία έδωσε ρεύμα, νερό, τηλέφωνο, έφτιαξε δρόμους, τους ασφαλτόστρωσε, νομιμοποίησε γενιές αυθαίρετα με το αζημίωτο. Η κατάλληλη λέξη είναι ΣΥΝΕΝΟΧΗ και εκεί συμμετέχουμε ΟΛΟΙ.
      Επειδή δεν είναι της αρμοδιότητάς μου να υποκαταστήσω την πολιτεία στην απόδοση ευθυνών και στη λύση του δασικού, δηλώνω αναρμόδιος και περιμένω τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.
      Το θέμα φίλε είναι αν ο Δερτούζος είναι διάβολος και αν πρέπει να πάρουμε την άδεια κάποιων που νομίζουν ότι γίνανε κάποιοι, να κάνουμε παρέα ή να συνεργαστούμε ή να πιούμε καφέ με το Δερτούζο.
      Ναι φίλε μου, εκεί φτάσαμε. Το σπουδαιότερο είναι ότι μέχρι πρότινος αυτοί οι ίδιοι άνθρωποι έπιναν καφέ και συνεργάζονταν με το Δερτούζο, τότε δεν ήταν διάβολος. Και κάτι ακόμα, δεν ένιωσαν ακόμα την ανάγκη να εξηγήσουν γιατί και πώς ο συνεργάτης μετατράπηκε σε διάβολο. Τι μεσολάβησε?
      Αυτό φίλε μου είναι ηθική υποχρέωση και θίγει βαθύτερα πράγματα από ιδεολογίες.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος31/3/16 01:37

      Από την ανάρτηση του Μάνου Δερτούζου στο F.B

      ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΣΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
      ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΑΣΙΚΩΝ ΧΑΡΤΩΝ
      Για όλους εμάς που δεν καταπατήσαμε, αλλά αγοράσαμε νομότυπα ένα αγροτεμάχιο, για όλους εμάς που είμαστε όμηροι περισσότερο από 30 χρόνια και μερικοί με κακία μας λένε καταπατητές,(γιατί άραγε τόση κακία;) ίσως μία διαφορετική μέρα ξημερώνει. Με αισιοδοξία διαβάζουμε ήδη το Νομοσχέδιο που σήμερα έδωσε στην Δημοσιότητα ο Αναπληρωτής Υπουργός Περιβάλλοντος κ. Τσιρώνης. και το οποίο προσπαθεί να δώσει λύση σε ένα πρόβλημα που ταλανίζει την κοινωνία για πολλά χρόνια. Για πρώτη φορά η Πολιτεία αναγνωρίζει ευθύνη της Διοίκησης στην διαμορφωμένη σημερινή κατάσταση , σημείο το οποίο θα είναι καθοριστικό στην λύση του προβλήματος. Η προσπάθεια συνεχίζεται.

      Για τους λίγους που με βρίζουν χυδαία στο διαδύκτιο ανώνυμα φυσικά, ότι όλο αυτόν τον κόσμο που στηρίζω είναι καταπατητές με πρώτον εμένα, θέλω να τους πω ότι το πρόβλημα θα βρει τη λύση του και αυτοί ακόμη δεν θα έχουν καταλάβει τι έχει συμβεί ή κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν.
      Για μία ακόμη φορά λοιπόν τους λέω. Όταν αγοράζαμε τη δεκαετία 1970 τα οικόπεδα, αγροτεμάχια αγοράζαμε με νόμιμα συμβόλαιο και σε κανένα δεν αναφέρει το συμβόλαιό του ότι είναι δασική έκταση. Οι περισσότεροι από αυτούς νομιμοποίησαν το σπίτι που έχτισαν το 1983 επί Τρίτση, πολλοί δε από αυτούς έκτισαν με άδεια της πολεοδομίας λυόμενο. Αρκετοί από αυτούς επίσης έχουν επίσημο έγγραφο από το Δασαρχείο ότι στην έκταση που έκτισαν δεν είναι δασική. (Τα έγγραφα στην διάθεση των δίσπιστων) Σε αυτές τις εκτάσεις η πολιτεία την δεκαετία του 1970 έδωσε ρεύμα και εν συνεχεία νερό και τηλέφωνο. Η ίδια η πολιτεία επίσης έκανε δρόμους και έφερε συγκοινωνία σε αυτές τις περιοχές, πιστοποιώντας με αυτές τις ενέργειες ότι οι εκτάσεις δεν είναι δασικές.
      Εκφράζω την βαθιά μου λύπη γιατί το πρόβλημα αυτό κρατά ομήρους περίπου 5000 οικογένειες στη Σαλαμίνα που έχουν κτίσει (εκτός τους ιδιοκτήτες οικοπέδων) και μερικοί , ευτυχώς λίγοι όχι μόνο βοηθούν στην λύση του προβλήματος, αλλά βρίζουν εμάς που βοηθάμε αλλά και όλους όσους έχουν το πρόβλημα. Την συμπεριφορά τους την αφήνω στην κρίση σας.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος31/3/16 12:58

      Γ.Κ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΝΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΤΩΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΖΗΜΙΩΣΑΝ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΔΕΡΤΟΥΖΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΑΙ,ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ,ΕΙΝΑΙ ΟΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΙΘΑΙΡΕΤΩΝ, ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΖΗΜΙΑ ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ.

      ΓΙΑ ΔΙΑΟΛΟΥΣ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ.ΔΕ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΔΕΡΤΟΥΖΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΦΗΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗ ΕΞΥΠΝΑΔΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ!

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος31/3/16 14:00

      Κάνεις μέγιστο λάθος φίλε μου (ελπίζω άθελά σου), αν νομίζεις ότι συνεργάζομαι σε θέματα αυθαιρέτων, δασικών, νομιμοποιήσεων, κλπ με τον Δερτούζο. Επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά και ελπίζω τελευταία ότι η απόδοση ευθυνών, η επίλυση διαφορών, το δασικό, τα αυθαίρετα κλπ, δεν είναι αρμοδιότητά μου αλλά της πολιτείας.

      ΕΠαναλαμβάνω για μια ακόμα φορά ότι το θέμα βρίσκεται αλλου.
      Κάποιοι χρησιμοποιούν την ιδιότητα του Δερτούζου να ασχολείται με το δασικό και τα συναφή σαν πρόσχημα να χτυπήσουν εμένα ότι δεν έχω δικαίωμα να κάνω παρέες μαζί του, να πίνω καφέ, να συνεργάζομαι για θέματα κοινού ενδιαφέροντος (Κυνόσουρα, ΟΛΠ, Cosco, ναυπηγεία, κλπ).
      Αυτό φίλε μου είναι αίσχος που θυμίζει τις πιο μαύρες σελίδες του ελληνικού και του διεθνούς αριστερού κινήματος, όταν ξέθαβαν τις πιο απίθανες κατηγορίες για να ρίξουν λάσπη, να σπιλώσουν, να κατηγορήσουν, να στήσουν στο εκτελεστικό απόσπασμα, για τα πιο απίθανα πράγματα, μέχρι χαφιέδες και πράχτορες έβγαζαν όποιον πήγαινε κόντρα στη ΓΡΑΜΜΗ του Κόμματος.
      Τα παραδείγματα άπειρα Βελουχιώτης, Πλουμπίδης, Τασκένδη, 350 πράκτορες της ΚΥΠ που ξεκίνησαν το Πολυτεχνείο, κλπ.
      Φίλε μου μιλάμε για εμετό.
      Ο Διάβολος Δερτούζος στο πυρ το εξώτερο, όποιος κάνει παρέα μαζί του είναι δακτυλοδεικτούμενος. Ναι φίλε μου, δακτυλοδεικτούμενος.
      Πρέπει να κρυφτούμε, να αισθανόμαστε ντροπή, ενοχή, συνενοχή. Ευτυχώς αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν εξουσία γιατί ένας θεός ξέρει τι μας περίμενε.
      Το σημαντικότερο είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι μέχρι προχτές έπιναν καφέ και συνεργάζονταν με τον διάβολο, χωρίς να αισθάνονται την παραμικρή ντροπή ή ενοχή και χωρίς ποτέ να αισθανθούν την ανάγκη να πουν τι μεσολάβησε και ο ομοτράπεζος μετατράπηκε σε διάβολο.
      Να το πούμε κατάντια, να το πούμε αρρώστια, να το πούμε ανηθικότητα, πάντως νορμάλ συμπεριφορά δεν λέγεται.

      Συγνώμη για την φόρτιση του λόγου, αλλά έρχονται στο μυαλό μου τραυματικές προσωπικές εμπειρίες όταν κάποιοι "ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ", "αριστεροί", με έβγαλαν χαφιέ επειδή δεν συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις!!!!!!!
      Οι 350 πράκτορες του Ρουφογάλη ακόμη δεν έχουν ανασκευασθεί!!!! και αγωνιστής Μαυρογένης εξακολουθεί να παραμένει χαφιές.
      Δυστυχώς η ιστορία επαναλαμβάνεται και η νοοτροπία παραμένει αναλλοίωτη.
      Γ.Κ.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος31/3/16 15:47

      ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ.ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΣΙΚΟ.ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΑΤΕ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΡΩΤΗΣΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ. ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΒΓΗΚΑΝ.

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος31/3/16 18:47

      Άλλη φορά θα κάνω αίτηση στη νομενκλατούρα (όπως λέγανε κομαντατούρα), για να πάρω άδεια με ποιον θα μιλήσω και πότε θα κλάσω για να μην με κράξουν οι "καθαρόαιμοι".
      Ξυπνήστε ρεεεε....

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος31/3/16 19:02

      ΕΜΕΙΣ ΞΥΠΝΗΣΑΜΕ ΑΛΛΑ ΠΗΓΕ ΓΙΑ ΑΙΩΝΙΟ ΥΠΝΟ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΟΡΦΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ Ο ΓΚ ΘΑ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕ Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΠΟ.

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος31/3/16 19:17

      Εσύ κάτσε σπίτι και ταμπουρώσου πίσω από την ιδεολογική καθαρότητα της απόλυτης απραξίας. Οι μεγαλοκαρχαρίες σε ευγνωμονούν.
      Βγάλε και μία λίστα με αυτούς που μπορούμε να πίνουμε καφέ και ποιους πρέπει να φτύνουμε.
      Είναι απόλυτη ανάγκη για να μη μας αφορίσουν οι "καθαρόαιμοι".

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος31/3/16 19:22

      Και εξήγησε επιτέλους γιατί μέχρι προχθές έπινες καφέ και συνεργαζόσουν στενά με τον υποτιθέμενο "διάβολο". Πότε ακριβώς το κατάλαβες? Μήπως βγάζεις απωθημένα?

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος31/3/16 22:51

      ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ ΑΔΕΙΑΝΟ,ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΘΕΝ ΟΙΚΟΠΕΔΑΚΙ ΣΤΑ ΣΕΛΗΝΙΑ. [ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ γ.κ]

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος31/3/16 23:35

      Πότε τα διαπίστωσες όλα αυτά είπαμε??
      Γιατί δεν βγαίνεις να τον καταγγείλεις να γιατρευτεί ο πόνος σου?
      Όποιος πίνει καφέ μαζί του τον στέλνετε στη Σιβηρία?

      Διαγραφή
    16. Ανώνυμος31/3/16 23:53

      Μεγάλε ινστρούχτορα,
      δείξε μας τον ίσιο δρόμο
      και την στράτα την καλή,
      κάνε να μισώ το Μάνο
      κι απ' το διάολο πιο πολύ.

      Όποιος δεν τον φτύνει με την ψυχή του, πηγαίνει Μακρόνησο.!

      Διαγραφή
    17. Ανώνυμος1/4/16 00:41

      Επειδή διαβάζω για ένα που πουκάμισο αδειανό, για μια Ελένη και για ένα οικοπεδάκι, καλό θα είναι να μας τα πεις επώνυμα και να μας δώσεις εξηγήσεις. Εάν δεν το κάνεις..... βάλε το στριγκάκι σου και πήγαινε για παραλία για κανένα μπάνιο τώρα που ο καιρός ανοίγει...

      Διαγραφή
    18. Ανώνυμος1/4/16 00:57

      Ρε φίλε 22:51 μάλλον έχεις απωθημένα με κάποια Ελένη, που σου έδωσε το πουκάμισο στο χέρι, σου έφαγε το οικοπεδάκι και έμεινες παρέα με τη χούφτα.
      Συμπάθιο φίλε, μην το παίρνεις κατάκαρδα.

      Διαγραφή
    19. Ανώνυμος1/4/16 01:20

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    20. Ανώνυμος1/4/16 14:40

      ΑΠΟ ΧΤΕΣ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΤΟ ΠΑΝΩ ΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ,ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΚΑΦΕΔΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΟΛΟΥΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ;ΕΙΠΑΜΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΒΓΗΚΑΝ.ΤΙ ΨΑΧΝΕΤΕ;

      Διαγραφή
    21. Ανώνυμος1/4/16 16:57

      Και ποιο είναι το συμπέρασμα ρε μεγάλε; Ότι πρέπει να παίρνουμε άδεια από τον τρισμέγιστο Καδή για να κάνουμε παρέα με το Δερτούζο?
      Άντε να οργανώσετε και κανένα λαϊκό δικαστήριο να τον καταδικάσετε δια βοής στο πυρ το εξώτερο.
      Μόνο μην ξυπνήσετε απότομα και σβήσει το όνειρο.

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος30/3/16 02:32

    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΗ ΤΟΝ Γ.Κ ΠΟΥ ΤΟΝ ΧΑΛΑΣΑΝ ΟΙ ΚΑΚΕΣ ΠΑΡΕΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΕΡΤΟΥΖΟ
    Tο 1907 ο Λένιν αναφέρεται στο ζουμί της φράσης, αλλά την αποδίδει στον Μπέμπελ και όχι στον Μαρξ. Σχολιάζει:
    "Λένε πως ο Μπέμπελ είπε: Αν το απαιτεί ο σκοπός, θα κάνουμε συμφωνίες και με τη γιαγιά του διαβόλου του ίδιου. Δίκαιο είχε ο Μπέμπελ, σύντροφοι: αν το απαιτεί ο σκοπός, μπορείτε να κάνετε συμφωνίες ακόμα και με τη γιαγιά του διαβόλου. Αλλά πείτε μου, για ποιον λόγο ήταν απαραίτητες οι συμφωνίες σας με τους Εθνικο-δημοκράτες; Για κανέναν απολύτως. Τα πλεονεκτήματα τέτοιων σχέσων είναι μηδέν. Κι έτσι μου φαίνεται πως αυτό που είπε ο Μπέμπελ ήταν σωστό, αλλά εσείς το καταλάβατε λάθος."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος30/3/16 03:58

    Με έκπληξη παρακολουθώ τον διάλογο δύο , όπου ο ένας με αποκαλεί διάολο χωρίς να αναφέρει το όνομά του και ο άλλος επώνυμα σθεναρά να με στηρίζει. Σέβομαι και ευχαριστώ τον δεύτερο και αναφέρομαι στον κ. Κοκκινίδη, γιατί χρειάζεται τόλμη και αρετή παρόμοια συμπεριφορά.
    Συγχρόνως εκφράζω την λύπη μου για τον ανώνυμο που πλέον είναι γνωστός., τον οποίο ποτέ δεν ενόχλησα και ποτέ δεν κατηγόρησα. Δεν θα το κάνω ούτε αυτή τη στιγμή…...
    Στην εικοσιπενταετή ενασχόλησή μου με τα κοινά από οποιαδήποτε θέση ,έχω ξαναδεί παρόμοιες συμπεριφορές τις οποίες προσπερνώ. Προσωπικά δίνω εξετάσεις στην κοινωνία συνεχώς η οποία μου έχει βάλει πολύ καλό βαθμό, αφού τελευταία με τίμησαν περίπου 1000 πολίτες με την ψήφο τους, ενώ πρόσφατα γέμισα για μια ακόμη φορά την αίθουσα Δημήτρη Μπόγρη κάτι που κάνω εδώ και 20 χρόνια συνεχώς.
    ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ(χρησιμοποιώντας λόγια του υβριστή μου) ΤΟΝ ΡΩΤΩ ΚΑΛΟΠΙΣΤΑ. ΕΙΣΤΕ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΔΙΑΟΛΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΕΞΑΠΑΤΩ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ; Καλά τον κ. Κοκκινίδη είναι ένας , αλλά τόσο πολύ κόσμο;
    Μπορείς να τους ξεγελάς όλους για λίγο καιρό, λίγους όλο τον καιρό, αλλά όχι όλους όλο τον καιρό, είπε ο Αβραάμ Λίνκολν
    Όπως βλέπεις εμένα με εκτιμούν πολλοί όλο τον καιρό αγαπητέ «φίλε» Τελειώνοντας δεν θα επανέλθω με άλλο σχόλιο, νομίζω όλοι κατάλαβαν.

    Πάντα Επώνυμα
    Μάνος Δερτούζος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος30/3/16 14:54

    ΓΕΜΙΣΕ Η ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ. ΑΙΝΤΕ ΡΕ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΣΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΑΣ ΚΕ ΚΟΚΚΙΝΙΔΗ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΑΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ "πρόσφατα γέμισα για μια ακόμη φορά την αίθουσα Δημήτρη Μπόγρη κάτι που κάνω εδώ και 20 χρόνια συνεχώς."
    ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΓΙΑ ΜΑΣ Η ΝΥΧΤΑ. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/3/16 19:04

      Ξέρετε πολύ καλά ότι δεν παριστάνω τον σωτήρα, δεν επιζητώ θέσεις και απεχθάνομαι τη δημοσιότητα. Στην παρούσα φάση λειτουργώ σαν ο τελευταίος τροχός της αμάξης, πράγμα το οποίο επίσης γνωρίζετε. Φυλάξτε τις κακίες σας για άλλους.
      Η ατέλειωτη σκοταδιστική νύχτα του μεσαίωνα χάρισμά σας. Καλημέρα.

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος31/3/16 22:26

    Απόσπασμα από ένα άρθρο της ΕΒΙΝΑΣ ΠΕΡΔΙΚΗ

    ........ Τον επιβεβαιώσαμε τον Τσίπρα με το ντεμέκ επίσημο χαλί του Καμμένου. Το τερματίσαμε με το ντεμέκ δημοψήφισμα. Όλα ντεμέκ σ’ αυτό το νησί, μόνο βιτρίνα, κι’ αυτή κακόγουστη. Και η κύρια υπεύθυνη του απίθανου αυτού φιάσκου βγήκε και μοίραζε συγχαρητήρια, αλλά την γνώμη της ακόμα δεν μας την έχει χαρίσει. Την θέλει ή όχι την ζεύξη;
    Πέστε μας καλέ κυρία, γιατί μας κρατάτε σε αγωνία;
    Ηταν γκάλοπ τελικά όπως μάθαμε εκ των υστέρων ή δημοψήφισμα; Γιατί και γκάλοπ να ήταν, ακόμα κι’ εκεί αποτύχατε παταγωδώς.
    Κι’ εκεί που λες, δεν μπορεί, κάπου θα έχει πάτο το βαρέλι, διαψεύδεσαι πανηγυρικά. Η Σαλαμίνα δημοψήφισε, διπλοψήφισε, τρισάκις και τετράκις ψήφισε. Ούτε σε ταινίες του Βέγγου αυτά. Φοβάμαι ότι οι δεκαετίες περνάνε αλλά η Σαλαμίνα έχει παραμείνει στην εποχή του τρίκυκλου.

    ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΙ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος1/4/16 12:00

    Μεγάλε μάγιστρε υπερκαθοδηγητή, καλημέρα.
    Λαμβάνω την τιμή να παρουσιαστώ ο ταπεινός στρατιώτης Σας, και να αναφέρω ότι πρωί-πρωί είδα το Μάνο και του έριξα μία ροχάλα νάααααα, μετα συγχωρήσεως.
    Προάγομαι σε βοηθό θαλαμοφύλακα?
    Πάντα δούλος Σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος1/4/16 19:56

    Στον 12:58 31/3
    Έχω 10 μέρες που σας διαβάζω που μου έχουν σηκωθεί οι τρίχες κάγκελο. Είπα να μη μιλήσω αλλά οι μακακίες σας σπάνε καρύδια. Εσύ ρε βλάκα που μιλάς για αυθαίρετα μήπως μπορείς να μας πεις πότε έγινε το πρώτο σχέδιο Πόλεως στη Σαλαμίνα , ποιος το έκανε και τι περιοχές συμπεριλάμβανε; Γνωρίζεις ή δεν γνωρίζεις και εάν δεν γνωρίζεις μάθε ότι το 80% των περιοχών και των σπιτιών που σήμερα είναι στο σχέδιο , έγιναν χωρίς οικοδομικές άδειες άρα ήταν αυθαίρετα σπίτια. Γνωρίζεις ή δεν γνωρίζεις ότι αυτό γίνεται συνέχεια, όχι μόνο στην Σαλαμίνα αλλά σε όλη την Ελλάδα , ότι πρώτα γίνονται τα σπίτια αυθαίρετα και μετά μπαίνει μία περιοχή στο σχέδιο; Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα.
    Θέλεις παραδείγματα; Όλη η Σαλαμίνα έτσι είναι. Όλη η Ελλάδα έτσι είναι. Όλες οι οικιστικές περιοχές ΟΛΕΣ ,πρώτα χτίστηκαν αυθαίρετα και μετά μπήκαν στο σχέδιο. Το ίδιο συνέβη και σε ένα μεγάλο κομμάτι του κέντρου. (εάν επιμένετε να γράφετε παπαριές θα σας βγάλω όλες τις περιοχές ακριβώς ποιες είναι πότε χτίστηκαν τα σπίτια και πότε οι περιοχές μπήκαν στο σχέδιο) Γράφετε μακακίες και νομίζετε ότι όλοι μας επειδή δεν μιλάμε τρώμε κουτόχορτο. Εδώ ήρθε το κράτος και έδωσε το δικαίωμα σε σπίτια αυθαίρετα να τακτοποιηθούν (Νόμος 4014 και 4178) και σεις πάτε να κάνετε ΡΩΧΑΜΗ τον Δερτούζο γιατί προσπαθεί να λυθεί το δασικό πρόβλημα. Εδώ έρχεται σήμερα το κράτος (γιατί το πρόβλημα είναι σε όλη την Ελλάδα) βλέπει το πρόβλημα και πάει να το λύσει και καλά κάνει και σεις φθάνετε στο ελεεινό και τρισάθλιο σημείο να λέτε στον Κοκκινίδη να μη κάνει παρέα το Δερτούζο μήπως ………και τον μολύνει γιατί είναι ένας από αυτούς που προσπαθεί στην λύση του.
    Ήρωα θα τον κάνετε τελικά τον Δερτούζο……..

    Αι σιχτίρ το παρακάνατε...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/4/16 21:18

      ΠΕΣ ΤΟ ΚΑΘΑΡΑ, ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ Ο ΔΕΡΤΟΥΖΟΣ; ΑΣΕ ΤΑ ΠΑΣΟΚΙΣΤΙΚΑ, ΕΛΛΗΝΑΡΑ. ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΝΕ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΛΥΜΠΑΝΕ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΝΑ ΑΠΛΩΝΕΙΣ ΤΑ ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ.

      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΚΚΙΝΙΔΗ, ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΙ.

      Διαγραφή
  27. Ανώνυμος1/4/16 21:53

    Ρε βλάκα κατάλαβες ή δεν κατάλαβες αυτά που σου έγραψα γιατί όλοι οι άλλοι κατάλαβαν Αυτά που θέλει νομιμοποιηθούν ο Δερτούζος,τα νομιμοποιεί το κράτος σήμερα. Γιατί δεν τα βάζεις με το κράτος ρε μεγάλε αλλά τα βάζεις με τον Δερτούζο κομπλεξικέ; Ρε βλάκα για ποια δάση μιλάς; Θέλεις να πάει το κράτος στα Βασιλικά και να γκρεμίσει 300 σπίτια και φυτέψει 300 πεύκα; Τα 300 σπίτια πως έγιναν; ποιος έκανε δρόμους ο Δερτούζος; Γιατί το κράτος πήρε την εφορία και επέτρεψε τα συμβόλαια; Τι θέλετε ρε μεγάλε να γκρεμιστούν στη Σαλαμίνα 5000 σπίτια; Να γκρεμιστούν 100 σπίτια στα Παλούκια; Να γκρεμίσουμε το Ευριπίδειο Θέατρο, να γκρεμίσουμε την Ελευθερώτρια,Να γκρεμίσουμε τη Ψιλή άμμο, να γκρεμίσουμε το Μπλε Λιμάνι, να γκρεμιστούν πάνω από 30 ολόκληροι οικισμοί στη Σαλαμίνα; Ρε μεγάλε ακόμη και να γκρεμιστούν δεν θα έχουμε που να πάμε τα μπάζα; Εάν θέλετε να γκρεμιστούν βγείτε και πειτε το με το ονοματάκι σας. Τι θέλετε να γίνει η Σαλαμίνα του 1930; Είναι δυνατόν αυτό να γίνει; Καταλάβατε ότι και αυτά που μπήκαν στο σχέδιο στη Σαλαμίνα κάποτε υπήρχαν Πεύκα; Καταλάβατε ότι κάποτε στα 3/4 της Αττικής είχε δέντρα; Ξέρετε ρε βλάκες τι είναι δάσος; Ότι μακακία κατεβάσει το κεφάλι σας λέτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/4/16 22:13

      ΒΡΙΣΕ ΑΟΥΓΚΑΝΕ, ΑΛΛΑ ΠΕΣ ΤΗ ΛΕΞΟΥΛΑ, ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ Ο ΔΕΡΤΟΥΖΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ; ΟΥΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ;

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος2/4/16 22:57

    Μία τελευταία απάντηση στους φίλους μου, με την παράκληση να την διαβάσουν και να κοιταχτούν λιγάκι στον καθρέφτη.

    Αυθαίρετα είναι περισσότερα από τα μισά σπίτια στη Σαλαμίνα. Κακώς, πολύ κακώς χτίστηκαν.
    Την ίδια, και χειρότερη ζημιά έκαναν οι καράβλαχοι που έκοψαν και πούλησαν μικρά οικοπεδάκια μέσα σε δάση, βουνά, κατσάβραχα, αιγιαλούς, παραλίες, εκτός σχεδίου, χωρίς δρόμους, χωρίς υποδομές, χωρίς προδιαγραφές, χωρίς προοπτική για το μέλλον.
    Το ίδιο ισχύει για τους οικοδόμους που έχτισαν τα σπίτια, τους μαντράδες που έφεραν υλικά, την πολεοδομία και την αστυνομία που τα άρπαξε, τους περιοίκους που δεν μίλαγαν γιατί είχαν και αυτοί λερωμένη τη φωλιά τους, και πάει λέγοντας. Με δυο λόγια είμαστε ΟΛΟΙ συνυπεύθυνοι.
    Στο τέλος το κράτος τα νομιμοποίησε, έδωσε ρεύμα, νερό, τηλέφωνο, έφτιαξε δρόμους κλπ, πάντα με το αζημίωτο και παγιώνοντας την απαράδεκτη κατάσταση.
    Παρατηρούμε το εξής οξύμωρο, μας αρέσει να ρίχνουμε το ανάθεμα σε αυτούς που έχτισαν και να "ξεχνάμε" όλους τους άλλους που δημιούργησαν το πρόβλημα, το ανέχθηκαν και το συντηρούν! Εκεί μόκο.
    Αφού λοιπόν μας αρέσει να αναθεματίζουμε τις παρανομίες και τις αυθαιρεσίες, τι γνώμη έχετε για τις καταλήψεις παραλιών, πεζοδρομίων και κοινόχρηστων χώρων από ασύδοτους επιχειρηματίες, τι λέτε για όσους αμολάνε τους βόθρους και τα βρωμόνερά τους στους δρόμους, για όσους έχτισαν και επεκτείνουν τα οικόπεδά τους μέσα στη θάλασσα, για τα λατομεία, τα ναυπηγεία, τα ιχθυοτροφεία που λειτουργούν παράνομα και προκαλούν μη αναστρέψιμες βλάβες στο περιβάλλον και την υγεία μας? Να μην συνεχίσω με τους πλοιοκτήτες, τη μονοπωλιακή νοοτροπία τους, τα αμφιλεγόμενα εισιτήρια και τόσα άλλα πολύ κακώς κείμενα που ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ όλοι.

    Μαζί λοιπόν με το σαμάρι, καλό είναι να βαράτε και το γάιδαρο ή μάλλον τους γάιδαρους που λυμαίνονται τη Σαλαμίνα, το περιβάλλον, το μέλλον, τον πλούτο, την υγεία των κατοίκων της.

    Σας καλώ λοιπόν φίλοι μου, να βρίσουμε όλοι μαζί και αυτούς που έχτισαν παράνομα, και όσους δημιούργησαν το πρόβλημα, το ανέχθηκαν και το διαιωνίζουν υποβαθμίζοντας καθημερινά τη Σαλαμίνα.

    Είναι θέμα ηθικής δικαιοσύνης.
    Γ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/4/16 09:59

      ΤΩΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΣΩΣΤΑ Γ.Κ. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΟΤΙ ΦΤΑΙΝΕ ΕΞΙΣΟΥ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑΝ, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΤΙΣΑΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ, ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΠΕΤΑΤΖΗΔΕΣ, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ. ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ Ο ΣΥΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΔΕΡΤΟΥΖΟΥ, ΠΟΥ ΑΦΟΥ ΕΧΤΙΣΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΑΝ ΔΑΣΗ ΚΑΙ ΓΥΑΛΟΥΣ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΟΥΛΗΣΑ, ΟΥΤΕ ΕΧΤΙΣΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ. ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ Γ.Κ. ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΠΕΤΑΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΑΝΕ ΤΑ ΤΟΤΕ ΧΑΜΕΝΑ ΕΝΣΗΜΑ Ή ΤΑ ΤΟΤΕ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΖΗΤΑΝΕ ΕΠΙΔΟΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΡΑΒΩΘΗΚΑΝΕ....

      Ο ΔΕΡΤΟΥΖΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ, ΠΟΥ ΕΧΤΙΣΑ ΝΟΜΙΜΑ, ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΙΚΗ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΘΑΙΡΕΣΙΑ. ΑΝ Η ΙΔΙΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ (ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ) ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΗΘΙΚΑ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΗΘΙΚΟ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/4/16 11:21

      Θα σου απαντούσα "Ανώνυμος3/4/16 09:59" είσαι όμως τόσο μακάκας και εμπαθής που σε προσπερνώ εσένα και τον Δερτούζο που άνοιξε τέτοια συζήτηση μαζί σου αλλά και τον Γ.Κ.
      Ρε μυαλό δεν υπάρχει καθόλου; καθόσαστε και κάνετε διαλογική συζήτηση με κότες;

      Διαγραφή
  29. Ανώνυμος3/4/16 01:55

    Μετά 10 μέρες έντονης αντιπαράθεσης, μετά που άκουσα πάρα πολλά και προτού πως στους αγαπημένους μου φίλους και σε αυτούς που με κατηγόρησαν αγρίως και σε αυτούς που με στήριξαν με αγάπη Καλό Πάσχα, θεωρώ ότι πρέπει να διευκρινίσω μερικά πράγματα.
    Πρώτον διέκρινα από αυτά που γράφηκαν, τόσο αυτός που με αποκαλούσε διάολο όσο και ο δεύτερος, μάλλον κάποτε έπινα καφέ μαζί τους. Έτσι προσπαθώ να θυμηθώ στα πολλά χρόνια που έχουν περάσει. εάν είναι ο Μιχάλης, ο Σπύρος, ο Νίκος, ο Γρηγόρης, ο Παύλος ο Πέτρος
    ο Παναγιώτης , ο Γιάννης και τόσοι πολλοί που έπινα διαχρονικά καφέ μαζί τους, αλλά είναι δύσκολο να ξεχωρίσω.
    Δεύτερον θέλω να πω στον φίλο μου, που είχε την μανία να με αποκαλεί διάολο και τον οποίο διέκρινα ότι είχε και μία ανησυχία για την ζωή μου, θέλω να ηρεμήσει μάλλον όλα πάνε καλά.
    Θέλω να τον ενημερώσω επ ευκαιρία, ότι ο μεγαλύτερος αδερφός μου είναι Ιερέας και Θεολόγος. Είχα την ευκαιρία λοιπόν να του αναφέρω αυτά που γράφηκαν (ότι με αποκαλούν διάολο, τι άλλο θα ακούσω Θεέ μου) και μου είπε να σας πω, να είστε ήρεμοι φροντίζει εκείνος για μένα στο σημείο αυτό.
    Θέλω να ενημερώσω τον φίλο μου που συνεχώς με αποκαλούσε Πρόεδρο των αυθαιρέτων, ότι είμαι Πρόεδρος Συλλόγου για την Επίλυση του δασικού προβλήματος. Τι είναι δασικό πρόβλημα στη Σαλαμίνα και σε όλη την Ελλάδα, αναφέρθηκε πιο πάνω από σχολιαστή αλλά πολύ ευχαρίστως κάνουμε μία κουβέντα πίνοντας ένα καφέ, μια που έχουμε ξανακαθίσει μαζί για να θυμηθούμε τα παλιά.
    Να πω επίσης στον 22:13 ο οποίος έλεγε συνεχώς ότι νομιμοποιώ αυθαίρετα, ότι νομιμοποίηση – τακτοποίηση αυθαιρέτων κάνουν οι μηχανικοί σύμφωνα με τον νόμο 4178 και φυσικά όχι εγώ.
    Επειδή επίσης ένα εκ των δύο φίλων μου επιμένει να αναφέρω εάν είμαι παράνομος, ίσως δεν κατάλαβε ένα σχολιαστή που θέλησε να με υπερασπιστεί σε ένα σχόλιο με τον δικό του τρόπο. Επαναλαμβάνω λοιπόν και εγώ ότι το 80% της Σαλαμίνας όταν χτίστηκε ήταν αυθαίρετη και μετά μπήκε στο σχέδιο και μετά η ΠΟΛΙΤΕΙΑ (και όχι εγώ) με νόμο έδωσε την δυνατότητα στους πολίτες να τακτοποιήσουν το αυθαίρετό τους. Εάν το 80% της Σαλαμίνας είναι παράνομο άλλο τόσο είμαι και εγώ. Εάν η Πολιτεία είναι και αυτή παράνομη που άφησε να δημιουργηθούν ολόκληροι οικισμοί, αλλά τόσο είμαστε και εμείς το 80% της Σαλαμίνας και σχεδόν το 80% της Ελλάδας, γιατί το πρόβλημα είναι σε όλη την Ελλάδα
    Μην περιμένετε να απαντήσω σε άλλο σχόλιο
    Σας εύχομαι Καλό Πάσχα να χαίρεστε τις οικογένειές σας και σε σας που με τόλμη και αξιοπρέπεια με στηρίξατε και σε σας που ανώνυμα με βρίσατε χυδαία. Για σας τους τελευταίους θα έλεγε ο αδελφός μου Ιερέας τα πιο κάτω λόγια που θα τα ακούσουμε τις Άγιες ημέρες που έρχονται: «Πάτερ, άφες αυτοίς· ου γαρ οίδασι τι ποιούσι» (Λκ. 23,34). Πατέρα μου συγχώρα τους και μη καταλογίζεις ενοχή στην συμπεριφορά τους. Δεν ξέρουν τι κάνουν. Έχουν τυφλωθεί εντελώς.

    Μάνος Δερτούζος
    Υ.Γ Για την δική σας αξιοπρέπεια είναι προτιμότερο να γράφετε επώνυμα διότι αν και ανώνυμα «ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΠΤΟΝ ΥΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ»

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος3/4/16 14:05

    Στον φίλο μου 09:59
    Αν κατάλαβα καλά ο Δερτούζος ασχολείται με την επίλυση του δασικού και όχι με την νομιμοποίηση αυθαιρέτων η οποία αφορά παντός τύπου αυθαίρετα και είναι δουλειά του κράτους.
    Οι αυθαίρετοι είναι και θύτες και θύματα γιατί πλήρωσαν τον κούκο αηδόνι, αγόρασαν δεν καταπάτησαν, έχτισαν πληρώνοντας τα κέρατά τους, λάδωσαν δεξιά κι αριστερά, νομιμοποίησαν πληρώνοντας αδρά, πληρώνουν τέλη διατήρησης, και ο γολγοθάς δεν σταματάει.
    Αυτοί αγόρασαν οικόπεδα δεν καταπάτησαν όπως οι ντόπιοι αρβανιτόβλαχοι που έφαγαν το καταπέτασμα. Πολλά συμβόλαια είναι με δύο ψευδομάρτυρες ότι σπέρνανε τα βουνά, βγάζανε ρετσίνι από τα πεύκα, βόσκανε πρόβατα κλπ. Για αυτούς ούτε κουβέντα, για αυτούς που καταπάτησαν, κατάτμησαν και πούλησαν μία χεσιά τόπο, ούτε κουβέντα, για τους μεγαλοκαρχαρίες παράνομους, ούτε κουβέντα.
    Συνέχισε φίλε μου να βαράς το σαμάρι και χάιδευε το γάιδαρο.
    Συνέχισε να λες διάολο το Δερτούζο και σφύρα κλέφτικα σε όσους δημιούρηγησαν το πρόβλημα, το ανέχθηκαν και το διαιωνίζουν. Συνέχισε να διυλίζεις τον κώνωπα και να καταπίνεις τον ελέφαντα.

    Μετά παραπονιέσαι που σου λέω να βρίσεις λίγο τον καθρέφτη σου.
    Γ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος3/4/16 14:13

    Και μη σε δω να πίνεις καφέ με τους αρβανιτόβλαχους που καταπάτησαν και κατάτμησαν τα δάση, τα κατσάβραχα και τις εκτός σχεδίου περιοχές γιατί θα σου ρίξω πιπέρι στον καφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος3/4/16 14:21

    ΗΔΗ ΣΕ ΕΚΑΝΕ ΣΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥ ΓΚ. ΚΟΙΤΑ ΜΗΝ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΧΕΟΡΟΤΕΡΟ. ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ [με τη φραση ντόπιοι αρβανιτόβλαχοι] ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/4/16 18:27

      Ο Δερτούζος δείχνει τα μούτρα του και λέει ευθαρσώς τις απόψεις του, ανεξάρτητα αν συμφωνείς μαζί του ή όχι.
      Εσύ είσαι τόσο περήφανος για τα μούτρα σου που τα κρύβεις σα να έχεις λέπρα.
      Κρύψου καλά φίλε μου, στα τρίσβαθα, στα τάρταρα, στο βασίλειο του σκότους, εκεί ανήκεις.
      Για τον τόπο που μου έδωσε καταφύγιο πρέπει να ξέρεις ότι έρχομαι από μικρό παιδί και ο πατέρας μου έχει αγοράσει μεγάλες εκτάσεις εντός και εκτός σχεδίου πολύ πριν τον πόλεμο.
      Τις καταπατήσεις και τις κατατμήσεις δασών αναζήτησέ τες στους φίλους σου.
      Αρβανιτόβλαχοι είναι η κατηγορία των ντόπιων που καταπάτησαν, κατάτμησαν και οικοπεδοποίησαν τα πάντα και ρίχνουν το φταίξιμο σε αυτούς που τους πούλησαν τα οικόπεδα. Ίσως νομίζουν ότι με εκατό πήχες οικόπεδα θα έρθουν στη Σαλαμίνα οι πλούσιοι της Αθήνας να χτίσουν βίλες και ότι οι φτωχότεροι θα έρχονται στα οικοπεδάκια τους για πικ-νικ ή να μαζεύουν χόρτα. Αυτοί οι ίδιοι αρβανιτόβλαχοι δεν είδαν, δεν άκουσαν, δεν κατάλαβαν ότι χτίστηκαν γενιές και γενιές αυθαίρετα στα οικόπεδα που οι ίδιοι πούλησαν και ότι ξύπνησαν άξαφνα και είδαν μπροστά τους το τεράστιο χάλι με τις τριτοκοσμικές καταστάσεις για τις οποίες δεν έχουν καμία, μα καμία ευθύνη.
      Αυτό σημαίνει συνέπεια και ευθύνη.
      Όμοιος ομοίω αεί πελάζει.

      Διαγραφή
  33. Ανώνυμος3/4/16 14:24

    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΩ ΤΟ ΨΩΝΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΛΟΓΟ ΣΟΥ ΛΕΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΟΤΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣ ΣΕ ΓΡΑΦΩ ΣΤΑ ΑΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΑΛΩΝΙΖΕΙΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΙΑΝΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος5/4/16 15:24

    Γελά δ' ο μωρός καν τι μη γελοίον εί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.