Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

10 Μαρ 2016

PERIVOS. Στις 20 Μαρτίου ψηφίζουμε η Σαλαμίνα να μείνει ΝΗΣΙ

Και τώρα στις 20 Μαρτίου ψηφίζουμε...
Για την πιθανή ζεύξη Σαλαμίνας Περάματος!
Μου υπόσχονται ότι με τη ζεύξη θα πηγαίνω πιο γρήγορα στη δουλειά μου, θα μεταφέρομαι οικονομικότερα, θα απαλλαγώ από το μονοπώλιο των ferry boats και θα υπάρξει ανάπτυξη του τόπου μου.
Και όμως…….

·         Αιτιολόγηση για την ανάγκη κατασκευής ενός τέτοιου έργου δεν υπάρχει . (Μελέτη σκοπιμότητας).
·         Μα και μελέτη για τον τρόπο κατασκευής δεν υπάρχει.
·         Αλλά ούτε και μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
·         Παρόλα αυτά μας καλούν να πάρουμε θέση. Ωστόσο:
Κανείς δεν εγγυάται ότι θα είναι οικονομικότερες οι διελεύσεις. Καμιά μελέτη δεν εξασφαλίζει κάτι τέτοιο. Η εμπειρία ανάλογων περιπτώσεων δείχνει το αντίθετο.
Η κυκλοφοριακή ασφυξία που θα προκληθεί λόγω της αύξησης των οχημάτων θα εξανεμίσει το όποιο κέρδος χρόνου θα επιφέρει η ζεύξη. Δεν υπάρχουν δρόμοι στο νησί για να θα διοχετευθεί αυτός ο φόρτος.
Το περιβάλλον υποβαθμίζεται έντονα. Η τσιμεντοποίηση που θα προκύψει θα εξισώσει εις βάρος μας την ως σήμερα διαφορά που υπάρχει μεταξύ του νησιού μας, με τους απέναντι πυκνοδομημένους δήμους. Το φυσικό περιβάλλον βλάπτεται. Τα δάση μας κινδυνεύουν να έχουν την ίδια τύχη με αυτά της υπόλοιπης Αττικής δηλαδή την υποβάθμιση. Η ατμοσφαιρική ρύπανση θα αυξηθεί με ότι και αν αυτό συνεπάγεται για την υγεία.
Δε θα υπάρξουν οικονομικά οφέλη παρά μόνο για όσους ξεπουλήσουν οικόπεδα όπως τις δεκαετίες 60 κ 70, ή για τα μεγάλα εμπορικά κέντρα που η διαθέσιμη γη θα τους δώσει την ευκαιρία να εμφανιστούν ανταγωνιζόμενα άνισα τους τοπικούς εμποροβιοτέχνες.
Και φυσικά για τον ανάδοχο μεγαλοκατασκευαστή του έργου.
Η Σαλαμίνα παύει να είναι νησί.
Και κάτι ακόμα……
Δεν έχουμε πειστεί καθόλου ότι σε επόμενη κίνηση δε θα έχουμε διπλή ζεύξη από Φανερωμένη μετατρέποντας τη Σαλαμίνα σε αυτοκινητόδρομο για νταλίκες…..
Αν πραγματικά ενδιαφέρονταν για το συμφέρον του (ως τώρα ) νησιού μας θα υλοποιούσαν την κατασκευή ελαφρού μετρό, όπως προβλέπει το Ρυθμιστικό της Αθήνας
Το νησί χρειάζεται σχεδιασμό που να αξιοποιεί το συγκριτικό του πλεονέκτημα που είναι το περιβάλλον του και οι ευκαιρίες που αυτό δημιουργεί,
Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ NA ΜΕΙΝΕΙ ΝΗΣΙ
Για όλα τα παραπάνω και χωρίς να είμαστε ενημερωμένοι, καλούμαστε οι δημότες του νησιού να ψηφίσουμε σε ένα βεβιασμένο δημοψήφισμα.
Αλήθεια για ποιο έργο ψηφίζουμε;
Tι διαλέγω για το μέλλον μας;

13 σχόλια:

  1. Ανώνυμος10/3/16 12:49

    Ποσα λεφτα πηρατε απο τους φεριμποτατσίδες για να κανετε προφηγή εναντίον της γεφυρας κυριοι του ΦΕΡΥΒΟΣ;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/3/16 18:34

      για κάθε προφηγή ένα προφητερόλ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/3/16 18:34

      για κάθε προφηγή ένα προφητερόλ

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος11/3/16 10:44

      AΝ ΠΥΡΑΝ ΛΕΦΤΑ ΑΠΤΟΥΣ ΦΕΡΥΜΠΟΤΑΔΕΣ ΩΠΟΣ ΛΕΣ ΠΑΛΙ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΡΠΑΞΟΥΝ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΦΤΟ ΑΦΤΟ ΤΟ ΝΙΣΗ ΔΕΝ ΠΑΗ ΠΟΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΟΛΙΤΟΥΣ ΚΙΤΑΗ Ο ΕΝΑΣ ΑΠΤΩΝ ΑΛΛΟΝ ΜΟΝΟ ΑΠΩ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΠΟΛΛΗ ΚΡΙΜΑ

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος10/3/16 19:32

    Οπα...............εκδηλωθηκατε......ΜΑΝΑΡΙΑ ΜΟΥ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11/3/16 09:31

    Φεριβος.....
    Φεριβοτατσίδες....
    Φοβερό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος11/3/16 10:04

    Μαστρο-ΛΛΟΓΟΚΡΙΤΗ..τι αναρμοστο βρηκες στο σχολιο.....Οπα....εκδηλωθηκατε....ΜΑΝΑΡΙΑ ΜΟΥ....;;;;;;;;;;Μηπως το ..ΟΠΑ...
    Αισχος ...γιαυτο μονος τα γραφεις ,μονος τα διαβαζεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος12/3/16 09:27

    Αν πάρουμε υπ' όψη μας τη γέφυρα στο Ρίο, το εισιτήριο για τα ι.χ θα είναι κάπου 6 ευρώ, ενώ με το φέρι θα είναι 3 ευρώ. Αυτό προκύπτει από το κόστος του έργου στις δύο περιπτώσεις και τη μείωση των εισιτιρίων στο μισό μετά τη γέφυρα.
    Να σημειώσουμε ότι εκεί δεν πληρώνουν οδηγοί, συνοδηγοί, επιβάτες, πεζοί, ποδηλάτες, τρέιλερ, μπαγκαζιέρες, και τροχόσπιτα με χαμηλό ύψος. Να σημειώσουμε επίσης ότι θα υπάρξουν φθηνά εισιτήρια για όσους ταξιδεύουν συχνά, και e-pass με πολύ χαμηλές χρεώσεις. Τέλος θα σταματήσουν οι μαϊμουδιές με τα μαύρα εισιτήρια που κατακλέβουν Λ.Τ.Σ. και δημόσιο, γιαυτό σκυλιάζουν οι μαουνιέρηδες που έγιναν πολυεκατομμυριούχοι αρμέγοντας το λαό και μαϊουδιάζοντας τα εισιτήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος12/3/16 17:51

    Τέρμα τα ψέμματα φεριμποτατζήδες
    πάρτε νάχετε

    Γέφυρα Ρίο
    Κάρτα aller-retour για επιβατηγά αυτοκίνητα

    Κόστος Αγοράς – 13,50 €
    Πρόσθετο κόστος ανά Διέλευση
    Επιστροφή μέχρι 3 ώρες 0,00 € πρόσθετο κόστος
    Επιστροφή 3-4 ώρες – 3,70 € πρόσθετο κόστος
    Επιστροφή 4-5 ώρες – 8,00 € πρόσθετο κόστος
    Επιστροφή πάνω από 5 ώρες – 12,90 € πρόσθετο κόστος

    http://www.gefyra.gr/prices/Karta-aller-retour/


    Τιμοκατάλογος «Γέφυρα e Pass» για επιβατικά αυτοκίνητα

    Διελεύσεις ανά μήνα
    1-5 διελεύσεις – 10,50 €
    6-10 διελεύσεις – 6,50 €
    11-15 διελεύσεις – 5 €
    16 και άνω διελεύσεις – 4,50 €

    http://www.gefyra.gr/prices/Sundromhtika-Programmata/

    Απλή διέλευση

    Μοτοσικλέτες δίτροχες, τρίτροχες και τετράτροχες – 1,90 €
    Επιβατικά Ι.Χ. (όλα τα οχήματα με 4 τροχούς και ύψος κάτω των 2 μέτρων) που μπορεί να έχουν και ρυμουλκούμενο ή τροχόσπιτο ύψους κάτω των 2 μέτρων – 13,20 €
    Αυτοκινούμενα τροχόσπιτα – 13,20 €
    Επιβατικά Ι.Χ. με ρυμουλκούμενο ή τροχόσπιτο ύψους άνω των 2 μέτρων 19,90 €
    Φορτηγά ύψους άνω των 2 μέτρων
    με 2 άξονες – 19,90 €
    με 3 άξονες – 32,00 €
    με 4 άξονες – 41,00 €
    με 5 άξονες και άνω – 41,00 €
    Λεωφορεία ή πούλμαν έως και 20 θέσεις – 29,70 €

    http://www.gefyra.gr/prices/Aplh-Dieleush/

    Πάρτε και τις τιμές των φέρι στο Ρίο.

    Μηχανάκια – 1 €
    Ι.Χ – 6,5 €
    Φορτηγά με 2 άξονες – 11 €
    Φορτηγά με 3 άξονες – 16 €
    Φορτηγά με 4 άξονες – 21 €
    Φορτηγά με 5 αξονες – 24,50 €
    Λεωφορεία έως 20 θέσεις – 11 €

    http://www.patrasinfo.com/%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B8%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CF%81%CE%AF%CE%BF-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CF%81%CF%81%CE%B9%CE%BF/

    Σημειώστε ότι εκεί η απόσταση είναι διπλάσια και οι τιμές στα φορτηγά, λεωφορεία, επαγγελματικά, πολύ μικρότερες.
    Σημειώστε ότι δεν πληρώνουν οδηγοί, συνοδηγοί, επιβάτες, ποδηλάτες, τρέιλερ, μπαγαζιέρες και τροχόσπιτα κάτω των δύο μέτρων ύψους.
    Εδώ πληρώνουν ακόμα και οι ασθενείς στα ασθενοφόρα, δεν ξέρω αν πληρώνουν οι πεθαμένοι.

    Τέρμα τα ψέμματα φεριμποτατζήδες....


    Προς τους διαχειριστές. Αν θέλετε να συμβάλλετε στη σωστή ενημέρωση του κόσμου ζητήστε από τις κοινοπραξίες τις τιμές διέλευσης αναλυτικά και δημοσιεύσετε συγκρίνοντας με τις αντίστοιχες της γέφυρας και των φέρι στο Ρίο.
    Αρκετά η παραπληροφόρηση και η τρομοκρατία των φεριμποτατζήδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/3/16 09:14



      Μεζεδάκια
      Ποικιλία 2 ατόμων 7.40 €
      Ποικιλία 4 ατόμων 10.50 €
      Σαγανάκι 4.90 €
      Μανιτάρια τηγανητά 3.80 €
      Κολοκύθια τηγανητά 3.80 €
      Πατάτες τηγανητές 2.70 €
      Πατάτες οφτές 2.00 €
      Σεφταλιά 5.50 €

      Σαλάτες
      Χωριάτικη 4.40 €
      Λαχανοσαλάτα πολίτικη 3.30 €
      Μαρούλι 3.30 €
      Λάχανο 3.30 €

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος16/3/16 12:49

    ναι ναι στη γεφυρα.κατω η ολιγαρχια των μαουνιερηδων.κρεμαστε τους στα αλμπουρα να μαθουν τι εστι εκμεταλευση του φτωχου λαου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/3/16 15:56

      Καλέ....τι μοβόρος που είσαι!! Αχ...ανατρίχιασα!!!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.