Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

14 Αυγ 2018

Βραδιές Καλοκαιριού, κάθε Πέμπτη στα Σελήνια, από το Πολιτιστικό Κύτταρο Σαλαμίνας, αυτή την Πέμπτη 16/8/2018


Το Πολιτιστικό Κύτταρο Σαλαμίνας, συνεχίζοντας τις καλοκαιρινές του εκδηλώσεις, μας μεταφέρει  την Πέμπτη 16 Αυγούστου στις 21.30, «Πίσω στα θρανία» στο Πέτρινο Θεατράκι των Σεληνίων.
Μια βραδιά με μουσική από τα μαθητικά μας χρόνια, τα χρόνια της ανεμελιάς. Τότε που χορεύαμε στα πάρτυ, με OLYMPIANS & POLL και βερμούτ με παγάκια μα πάνω από όλα με πολύ, πολύ κέφι.
Ένα καλοκαιρινό  μουσικό ταξίδι στο  ανέμελο  παρελθόν, απ’ το οποίο δεν πρέπει να λείψει κανείς.
Είσοδος: ΜΟΝΟ 4 €!

8 σχόλια:

  1. Ανώνυμος14/8/18 13:59

    ΤΡΑΒΑ ΘΕΙΟ.ΚΑΙ ΓΕΛΑ. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΡΑΣΟΥΣ ΣΤΑ ΒΕΡΜΟΥΤ///

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος14/8/18 14:04

    ΥΓ...ΓΛΥΚΑ ΤΑ ΤΖΕΛΑΤΟ ΤΟΥ ΙΤΑΛΙΑΝΟΥ.ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΣΟΥ ΕΙΧΑΜΕ. ΣΙΓΑ. ΠΡΟΔΟΤΗ. ΤΣΙΓΚΟΥΝΗ.ΦΟΒΙΤΣΙΑΡΗ///

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος14/8/18 14:25

    Καλημέρα Σαλαμίνα,
    Κάθε μέρα όλο και πιό πολλοί γινόμαστε κοινωνοί του μεγαλύτερου σκανδάλου που έχει συμβεί στο νησί μας.
    Κανένα λαμόγιο με εκφοβισμούς και ψευτοτσαμπουκάδες δεν μπορεί να αλλάξει ούτε αυτά που βλέπουμε ούτε αυτά που ακούμε.
    Όσο για τα σχόλια,για τις προβλέψεις των επόμενων δημοτικών εκλογών ένα είναι σίγουρο:
    "Παρηγοριά στον άρρωστο μέχρι να βγεί η ψυχή του"
    Λαμόγια ΤΕΛΟΣ.
    ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΠΑΝΤΕΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/8/18 14:42

      ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΑΝΤΕΛΟ???ΤΖΑΣΕ ΑΜΕΣΑ... ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ...///ΟΡΙΣΤΕΜΑΣ.ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑΜΕ...ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑΜΕ ΠΑΛΙ ΛΕΧΡΙΤΗ ΤΟΥ ΠΝ.ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΙΣ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΣΕΣ...ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΘΕΙΟ...ΕΓΩ ΠΟΝΩ ΚΙ ΕΣΥ ΓΕΛΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΟΥ???ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ...ΒΑΛΕ ΤΖΑΤΖΙΚΙ ΣΤΟ ΒΟΥΒΛΑΚΙ...///

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος14/8/18 15:23

    ΑΕΡΑ ΑΕΡΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΧΟΛΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος14/8/18 19:17

    Καλημέρα Σαλαμίνα,
    Κάθε μέρα όλο και πιό πολλοί γινόμαστε κοινωνοί του μεγαλύτερου σκανδάλου που έχει συμβεί στο νησί μας.
    Κανένα λαμόγιο με εκφοβισμούς και ψευτοτσαμπουκάδες δεν μπορεί να αλλάξει ούτε αυτά που βλέπουμε ούτε αυτά που ακούμε.
    Όσο για τα σχόλια,για τις προβλέψεις των επόμενων δημοτικών εκλογών ένα είναι σίγουρο:
    "Παρηγοριά στον άρρωστο μέχρι να βγεί η ψυχή του"
    Λαμόγια ΤΕΛΟΣ.
    ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΠΑΝΤΕΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος16/8/18 18:09

    Καλησπέρα σας Κύριε Παντέλο.Άρχισα να συμπαθώ την γραφή σας.Είστε το 'κάτι άλλο'Και ζητώ την άμεση βοήθεια σας.Έχασα τον Θείο μου...βρήτετον παρακαλώ πάρα πολύ... Διότι θα έχουμε και άλλα ρεζίλια στό νησί μας...Εγώ είχα ένα ατύχημα έκανε κομμάτια ή γυναι...συγνώμη λάθος... Ο αμυαλος και πάντα βιαστικός ανηψιός του το χωρίς υπερβολή αψεγάδιαστο μακρύ ποδαράκι μου'σκεπτόμουν τον μπάρμπα μου'κτλ...Λοιπόν Κύριε Παντέλο τώρα που έως το τέλος της εβδομάδας τό ξαναπατώ δεν θέλω να γίνετε μάρτυρας 'ατυχήματος γιατί θα πατήσω γκάζι και θα τον κάνω καταμεσίς των δρόμων πού διαβαίνει ένα με το διάζωμα'Η θα τον ρίξω πάνω εις τους άδειους κάδους των συμπαθεστάτων απορριμάτων... της ρουφιάνας της Ρούλας...των συνεργατών αυτής... και το σόι της μέσα που βάλθηκαν να μας κάνουν πυροτέχνημα ώξω και μακριά... Να καούν όλοι αυτοί στην πυρά... Στο αρχικό θέμα...σκίστε το νησί στήν μέση... τον λαμόγιο τον Μηνά... Το θειό μου βρέστε...τον καλούσα και στο τηλ.και μου το έκλεινε στα μούτρα... Τι του έκανα τι???Παρακαλώ φίλτατε Κύριε Παντέλο πάρτε σοβαρά την έκκληση αναζήτησης για τον μπάρμπα μου!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Ο ΑΕΡΟΠΑΓΙΤΗΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΑΝΗΨΙΟΣ ΤΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος17/8/18 01:22

    Άκαρπες οι έρευνες σας Κύριε Παντέλο... Χμ χάσατε...
    Διότι εγώ κάτι έμαθα γιά τήν αχαριστία τού θειού μου...
    Ή καρδιά του δεν είναι γαρούφαλο αγκάθι είναι πού ματώνει τήν δική μου...
    Δεν υπάρχουν αποστάσεις στης μοίρας το γραμμένο...
    Δίπλα μου είναι... Και θα είμαι κάθε χάραμα η πρώτη αχτίδα ήλιου να ζεστένει λίγο την παγωνιά που δέχεται από κάτι γλοιώδη ερπετά...
    Μπορεί όμως απόψε να βγει...
    Μ όλες τίς τσούλες της Γης...
    Είν Ελεύθερος---
    Νά είσαι καλά θείο...
    Ό ανηψιός σου!!!
    ?
    ?
    ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.