Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

30 Μαρ 2021

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟΣ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Ανδρέα Αναστασιάδη


ΑΝΟΙΧΤΗ  ΕΠΙΣΤΟΛΗ 

 ΠΡΟΣ  ΤΟΝ  ΤΥΠΟ  ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ

 Ανδρέας  Αναστασιάδης

Άρχων Μουσικοδιδάσκαλος της  Αγίας Μ.Χ.Ε.

Πρωτοψάλτης Αγίου Μηνά

 Π ρ ο ς

 Τους  Ενορίτες του Ι. Ν. Αγίου Μηνά Σαλαμίνος.

 Σαλαμίνα    30  Μαρτίου    2021

 Ενορίτες και ενορίτισσες του Αγίου Μηνά Σαλαμίνος, Είμαι ο πρωτοψάλτης του Αγίου Μηνά,

 Μετὰ την προφορική ενημέρωση του αιδεσιμωτάτου π. Λάμπρου Μάθεση του νέου προέδρου του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου του ιερού  ναού Αγίου Μηνά Σαλαμίνος και νυν προϊσταμένου μου. (Ο οποίος πριν λίγες ημέρες ανέλαβε καθήκοντα μετατιθέμενος από την τον ενοριακό Ι.Ν. Αγίου Λαυρεντίου, αφού απεχώρησε ως συνταξιούχος πλέον ο Πανασιολογιώτατος π. Τιμοθέος Λαϊβαράς με τον οποίον συνεργάστηκα μαζί του  45 χρόνια άψογα ως πρωτοψάλτης του Αγίου Μηνά.

 

Ο π. Λάμπρος, την Κυριακή 28 Μαρτίου ε.ε. και μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας στην οποίαν δεν συμμετείχε, με  κάλεσε ιδιαιτέρως και μου λέγει: Ο π. Τιμόθεος έφυγε και τώρα διοικώ εγώ. Πήρα την απόφαση να σταματήσουμε την συνεργασία μας. Δηλαδή να φύγω από τη θέση του πρωτοψάλτη του ιερού ναού  Αγίου Μηνά. (Αν και δεν είχε το δικαίωμα να πάρει μόνος του αυτή την απόφαση γιατί, εγώ έχω επίσημο διορισμό από το  Εκκλησιαστικό Συμβούλιο από τον Απρίλιο του 1977 που με προσέλαβαν τότε ως ιεροψάλτη.

 

Έπρεπε να καλέσει το σημερινό Εκκλησιαστικό συμβούλιο να κάνουν πρακτικά να δικαιολογήσουν την απόλυσήν μου, να με ενημερώσουν σχετικά. Στη συνέχεια να σταλούν τα πρακτικά στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη και εκείνος θα έκρινε, να μου στείλει την απόλυσή μου. Όλη η διαδικασία αποπομπής μου, ήταν και είναι παράτυπη. 

 

Μετά από όλα αυτά αισθάνομαι την υποχρέωση με αγάπη και σεβασμό να ενημερώσω σχετικά, κυρίως δε να ευχαριστήσω όλους και όλες τους ενορίτες του Αγίου Μηνά που επί 45 χρόνια υπηρετώ.

 

Επ’ ευκαιρία με σεβασμό επιθυμώ να ευχαριστήσω τον Σεβασμιότατο Μητοπολίτην μας κ.κ. Κωνσταντίνον για την άψογη συνεργασία μας και την αγάπη ποὺ πολλὲς φορὲς έδειξε εμπράκτως στο πρόσωπο μου.

 

Επίσης, να ευχαριστήσω τοὺς πρώην προϊσταμένους μου πα­νο­σιολογιωτάτους αρχιμανδρίτες π. Τιμόθεον Λαϊβεράν και π. Χριστό­δου­λον Κοκλιώτην, όλους τους επιτρόπους που υπηρέτησαν τον Ι.Ν. από το 1977 και αυτούς που υπηρετούν μέχρι σήμερα, για την επὶ 45 χρόνια άψογη συνεργασία και αγάπη μεταξύ μας,

 

Παράλληλα να ευχαριστήσω, όλους τους απλούς ανθρώπους ενορίτες οι οποίοι με ανεχθήκατε 45 χρόνια και κάθε φορά που συναντιόμαστε στο δρόμο να μου δείχνετε έμπρακτα την αγάπη και την ευγνωμοσύνη Σας.

 

Θα ήταν παράληψη να μην τονίσω ότι ο τρόπος που απομακρύνθηκα δείχνει απαξίωση στο πρόσωπο μου, πράγμα που με λύπησε πολύ. Στο κάτω της κάτω της γραφής, άξιζα ούτε ένα τυπικό «ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ».

 

 

 

Με  αγάπη Χριστού

 

Ανδρέας  Αναστασιάδης

 


Δεν υπάρχουν σχόλια: