Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

4 Νοε 2010

Ύαινες που οσφραίνονται την “μπόχα της εξουσίας”



Ως Ύαινες που οσφραίνονται την “μπόχα της εξουσίας” μαζεύονται δίπλα στους διεκδικητές του δημαρχιακού θώκου την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή το ‘να λαμόγιο μετά το άλλο. Ακυρώνοντας στην πράξη, τον σχεδόν διετή αγώνα έντιμων συνανθρώπων μας που δυο χρόνια τώρα, πίστεψαν στ’ όνειρο και αγωνίστηκαν γι’ αυτό μ’ όλες τους τις δυνάμεις.

Να στηρίξουν και καλά τον υποψήφιο δήμαρχο, να βοηθήσουν και καλά στην ανάπτυξη του τόπου!!! Αμισθί; Ε.. όχι βέβαια, τέτοια μυαλά, τέτοια κορμοστασιά, να μην πληρωθεί; Τόσες ιδέες θα μας ρίξει στο τραπέζι, πως θα “κονομήσει” ο δήμος, (ξέρουν το άθλημα καλά) πως θα κάνουμε την όμορφη και γραφική Κούλουρη παλαιά Κοκκινιά με δυσθεώρητα κτήρια κ.α. πολλά απερίσκεπτα, με πολύ ζουμί όμως για συνδιαλλαγή ποιος δεν θυμάται πλατείες να γίνονται τεράστια κτίρια;
Ναι, θα συμφωνήσω με τον καλό μου φίλο, πως δεν είναι η στιγμή να βγούμε και να κατακρίνουμε πρόσωπα και πράγματα. Όμως να ξέρουν, έχουν γνώση οι φύλακες κι είμαστε παρόντες και σήμερα και αύριο.
Να είναι δε βέβαιοι πως το αύριο θα είναι διαφορετικό όποιος κι αν βγει, υπάρχουν έντιμοι συνάνθρωποι και συναγωνιστές μας σ’ όλους τους συνδυασμούς, που δεν θα επιτρέψουμε έτσι αμαχητί σε κανένα λαμόγιο να ασελγήσει πάνω στους δικούς μας αγώνες.
ΜΕΧΡΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.
ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ.
ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ, Ο ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ, ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΠΟΥ ΒΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣΤΕ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ.
ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΑΛΑΙΟΛΑΜΟΓΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

4 σχόλια:

  1. Ανώνυμος4/11/10 17:53

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΟ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΕΙΣ,ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΧΙΛΙΟΙ ΔΕΚΑΤΡΕΙΣ.
    ΚΙ ΕΝΟΙΩΘΑ , ΜΙΑ ΜΟΝΑΞΙΑ !!
    ΚΟΥΚΚΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος5/11/10 08:01

    ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ πρώην και νυν ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΩΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ…………….
    ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΗΝΗΣ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑΣ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΩ ΣΤΟΝ …. ΝΕΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ…ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΩ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ……ποιος νοιάζεται για αυτήν ακόμη και εγώ την έχω χεσμενη για κανένα ψιλό πουλώ και την γυναίκα μου… ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΩ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ……...που τα βρίσκω …….
    ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΝΤΑΧΘΗΚΑ ΣΕ ΟΜΟΙΔΕΑΤΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΚΑΙ ΕΚΛΕΧΤΗΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΟΥ……όλοι έψαχναν για αρπαχτές εγώ θα έσωζα την κατάσταση….. ΑΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΣΕ ΕΜΜΙΣΘΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ……αυτός ήταν πάντα ο στόχος μου ….. ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΧΝΑΩ ΤΟ ΑΓΟΝΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΑΠΕΚΤΗΣΑ …..ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΩ…..ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΟΥ…….έμαθα πολύ καλά να πουλώ και να φορτώνω τις ευθύνες για τις αποτυχίες στους παλιούς συντρόφους μου ….. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΜΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ ….που να εξηγήσεις τώρα ποιες ήταν οι προτεραιότητες μου….ΕΧΟΝΤΑΣ…ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ…. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ……άλλωστε το έχουν κάνει πολλές φορές και σιγά μην θυμούνται πόσες και με ποιον ήμουν ………..
    ΔΗΜΟΤΕΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ……….εδω και πολλά χρόνια έχουμε μάθει να σας κοροϊδεύουμε και να σας φλομώνουμε στο παραμύθι και να ζούμε πλουσιοπάροχα εις βάρος σας ……..
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος5/11/10 13:39

    ΕΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΣΥ ΣΤΗ ΠΑΛΑΙΣΤΡΑ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ, ΑΛΛΙΩΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΛΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος6/11/10 19:46

    Ο ΝΙΚΟΣ Ο ΡΑΠΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ,,, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ,,,,, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΚΑΙ ΕΝΕΚΡΙΝΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΓΟΝΙΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΦΕΡΕ ΣΤΟ Δ.Σ. ,,,,,,ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ ,,,,,ΑΝΕΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΟΛΠ ΣΤΗΝ ΚΥΝΟΣΟΥΡΑ ..............ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ .... ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΟΥ ΣΑΛΑΜΙΝΙΕ ΔΗΜΟΤΗ ΟΠΩΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥΣ , ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ Δ.Σ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΤΕΙΡΑ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΡΝΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ,,,, ,ΔΗΜΟΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ , ,,,,,,ΨΗΦΙΣΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΝΙΚΟ ΡΑΠΤΗ ,,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.