Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

5 Νοε 2010

Ε.Π.Ο. ΣΑΛΑΜΙΝΟΜΑΧΩΝ, ΝΕΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ


Ε.Π.Ο. ΣΑΛΑΜΙΝΟΜΑΧΩΝ, ΝΕΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Παρασκευή, 5 Νοέμβριος 2010, 12:01
Η διοίκηση του συλλόγου αναγκάζεται για άλλη μια φορά να καταγγείλει την αλαζονική συμπεριφορά του Αντιδημάρχου Αμπελακίων κ. Ραπτόπουλου Στέλιου.
Σε επαφή που είχε ο κ. Ραπτόπουλος με διοικητικά στελέχη του συλλόγου μας συνέχισε τις απειλές του σε έντονο ύφος. Συγκεκριμένα απείλησε ότι εάν δεν ανακαλέσουμε θα τον βρούμε μπροστά μας και επί πλέον απείλησε να γρονθοκοπήσει τον Γραμματέα του Συλλόγου μας επειδή ενοχλήθηκε για τη χρονική στιγμή της καταγγελίας μας.
Συγχαρητήρια κ. Αντιδήμαρχε για την συμπεριφορά σου!
Ο κ. Ραπτόπουλος θα πρέπει να γνωρίζει καλύτερα ότι κατά τη διάρκεια του προεκλογικού του αγώνα οφείλει να είναι πιο προσεκτικός στη συμπεριφορά του και να σταματήσει να απειλεί ένα ερασιτεχνικό σωματείο το οποίο ασχολείται αποκλειστικά και μόνο με τον αθλητισμό της νεολαίας.
Σε σχέση δε με τις εκτοξευθείσες απειλές του υπενθυμίζουμε ότι υπάρχουν τα αρμόδια δικαστήρια που τιμωρούν τέτοιου είδους πράξεις. Εάν δε συνεχίζει να μας απειλεί τον προειδοποιούμε ότι αμέσως θα ζητήσουμε την δικαστική προστασία μας.
Η διοίκηση του συλλόγου ελπίζει ότι θα συνετισθεί ο κ. Αντιδήμαρχος και δεν θα χρειαστεί να επανέλθει στο θέμα.
Κλείνοντας θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι ουδέποτε μέχρι σήμερα ο σύλλογός μας έχει πολιτικοποιηθεί και η καταγγελία μας δεν έχει καμία σχέση με τις ερχόμενες εκλογές.
Ευχόμαστε δε στον κ. Αντιδήμαρχο επιτυχία στον προεκλογικό του αγώνα.

12 σχόλια:

  1. Ανώνυμος5/11/10 13:20

    Μαύρο στους Μαυρογυαλούρους μικροαστούς, σταυρό σε νέους κι άξιους που δεν έχουν δώσει δικαιώματα ανεξάρτητα από ποιόν συνδυασμό. Στείλτε στο σπίτι τους παλαιοκομματικούς γυρολόγους τραμπούκους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος5/11/10 13:23

    Οι κουρασμένοι μικροαστοί γεροπαραλυμένοι δεν έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν τίποτα στον τόπο πλην μόνο την επιβεβαίωση του δικού τους στερημένου εγώ και την προσπάθεια της αρπαχτής που ονειρεύονται. Δώσε την ευκαιρία σε νέους που και ξέρουν και μπορούν να προσφέρουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος5/11/10 13:36

    ΕΛΑ ΡΕ ΚΑΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΘΑΙ ΜΕ ΔΑΥΤΟΥΣ!!!!! ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος5/11/10 13:38

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος5/11/10 13:39

    ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΥΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΑΜΠΕΛΑΚΙ Ο ΚΛΑΝΙΑΡΗΣ Ο ΤΣΑΒΑΡΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΟΦΡΑ;
    ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΟΚΑΚΙ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΝΕΤΕ ΓΕΜΑΤΟ ΜΕ 100 ΑΤΟΜΑ, ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΣΤΟ ΑΜΠΕΛΑΚΙ ΘΑ ΤΟΥ ΡΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΦΟΥΜΟ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΕΨΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΞΕΝΟ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΡΑΥΛΟ.
    ΕΛΑ ΤΣΑΒΑΡΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΨΗΦΟ ΣΤΟ ΑΜΠΕΛΑΚΙ ΚΑΙ ΑΜΑ ΔΕΙΣ ΣΦΥΡΑ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος5/11/10 13:40

    mori petronia xestikes?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος5/11/10 13:47

    ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ εμπειρων και ικανων ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ και ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ και εξαρτημενων ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΩΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ…………….
    ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΗΝΗΣ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑΣ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΩ ΣΤΟΝ …. ΝΕΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ…ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΜΟΥ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΩ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ……ποιος νοιάζεται για αυτήν ακόμη και εγώ την έχω χεσμενη για κανένα ψιλό πουλώ και την γυναίκα μου… ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΩ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ……...που τα βρίσκω …….
    ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΝΤΑΧΘΗΚΑ ΣΕ ΟΜΟΙΔΕΑΤΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΚΑΙ ΕΚΛΕΧΤΗΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΟΥ……όλοι έψαχναν για αρπαχτές εγώ θα έσωζα την κατάσταση….. ΑΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΣΕ ΕΜΜΙΣΘΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ……αυτός ήταν πάντα ο στόχος μου ….. ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΧΝΑΩ ΤΟ ΑΓΟΝΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΜΟΥ .... ΑΛΛΑ ΑΠΕΚΤΗΣΑ …..ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ...... ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΩ…..ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΟΥ…….έμαθα πολύ καλά να πουλώ και να φορτώνω τις ευθύνες για τις αποτυχίες στους παλιούς συντρόφους μου ….. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΜΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ ….που να εξηγήσεις τώρα ποιες ήταν οι προτεραιότητες μου….ΕΧΟΝΤΑΣ…ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ…. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ……άλλωστε το έχουν κάνει πολλές φορές και σιγά μην θυμούνται πόσες και με ποιον ήμουν ………..
    ΔΗΜΟΤΕΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ……….εδω και πολλά χρόνια έχουμε μάθει να σας κοροϊδεύουμε και να σας φλομώνουμε στο παραμύθι και να ζούμε πλουσιοπάροχα εις βάρος σας ……..
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος5/11/10 18:53

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος6/11/10 14:32

    ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΝΗΣΟΥ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ……
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ….
    ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΤΕ… ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.. ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ …. ΝΤΟΠΙΟΙ …Η….. ΞΕΝΟΙ…ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ…. ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ …..ΤΡΩΓΟΣΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΣΑΣ… ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΤΕ ..20 ΧΡΟΝΙΑ.. ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΙΑ ΚΩΛΟΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ ….. ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ …ΛΕΓΑΤΕ …ΣΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ …ΔΕΝ ΞΕΡΑΤΕ ΤΙ ΝΑ ΦΙΑΞΕΤΕ….ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΣΑΣ,, ΨΩΝΙΖΟΥΝ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΣΑΣ,,, ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ,,ΤΡΩΝΕ ΣΤΙΣ ΤΑΒΕΡΝΕΣ ΣΑΣ ,,,ΚΛΠ…..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΥΓΝΩΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΖΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ …ΤΩΡΑ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ..ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΤΡΩΓΕΣΤΕ……..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος6/11/10 16:14

    Αγαπητέ φίλε 6 Νοεμβρίου 2010 2:32 μ.μ. έχω γνωρίσει προβοκάτορες και προβοκάτορες, με την δική σου πουστιά όμως ΠΟΤΕ άντε γ@μ.. σου βρωμιάρη κερατά.
    Παρακαλώ τον διαχειριστή να μην το διαγράψει γιατί για τέτοιο υποκείμενο δεν βρίσκω άλλε λέξεις για να εκφράσω την αγανάκτηση μου στην προσπάθεια του να ενσπείρει την διχόνοια στο νησί μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος8/11/10 23:50

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ....ΚΛΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ;
    ΒΛΕΠΕ ..ΜΑΚΡΗΣ....ΑΓΑΠΙΟΥ....ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΑΝ...ΡΟΥΛΑ....ΡΑΠΤΗΣ...ΠΑΠΠΠΠΠΠΠΠΑΣΑΒΑΣ;

    8 Νοεμβρίου 2010 11:40 μ.μ.
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΝΑ ΜΗΝ ΣΒΗΣΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ.....ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
    Υ.Γ.
    ΔΕΝ ΨΗΨΙΖΩ ΟΥΤΕ ΤΖΑΒΑΡΗ ΟΥΤΕ ΣΟΦΡΑ.
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟ ΛΕΩ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος9/11/10 23:29

    ΚΑΙ ΤΖΑΒΑΡΗΣ.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.