Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

4 Αυγ 2013

Μπορείς να κοροϊδεύεις λίγους για πολύ καιρό, ή πολλούς για λίγο καιρό, αλλά όχι όλους για πάντα!


Πως και γιατί φτάσαμε εδώ που φτάσαμε; Πως και γιατί χάθηκε ο έλεγχος και μείναμε ουσιαστικά ακυβέρνητοι κι εδώ;
Οι παροιμίες στον τόπο μας είναι πολλές και σοφές, βγαλμένες δε μέσα από την ζωή. Ο θυμόσοφος λαός μας λέει, «το ψάρι βρωμάει απ’ το κεφάλι», θέλοντας να δείξει τις ευθύνες των κάθε λογής ανάξιων «αρχηγών» και ο πιο επικίνδυνος αυτών, είναι αυτός που δεν έχει το γνώθι σαυτόν!!
Είναι αυτός, που πιστεύει πως με τα διαρκή ψέματα προς όλες τις κατευθύνσεις θα ελέγχει την κατάσταση γιατί πιστεύει πως βρίσκετε εν μέσω «κουτών» και ξεπουλημένων που θα τον ανεχτούν για δεν έχουν τι άλλο να πράξουν! Βλέπεις πιστεύει, πως μετά απ’ αυτόν το χάος! Δεν θα υπάρξει τάχα συνέχεια, ήλθε το τέλος! Αυτή η ψυχολογία είναι αποδεδειγμένα ψυχικά άρρωστη και χρήζει άμεσα ψυχιατρικής φροντίδας! Το θέμα είναι ποιος θα του την δώσει…
Πάσα ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι εντελώς συμπτωματική.

11 σχόλια:

  1. Ανώνυμος4/8/13 14:37

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

    Με αφορμη σχολια και φειγ βολαν ανωνυμων συκοφαντων εις βαρος μου ηρθα και εγω να πω την πραγματικη αληθεια.
    1) Ο θεσμος της οικογενειακης ευθυνης ταιριαζει μονο στα φασιστικα καθεστωτα και τους φασιστες και ειναι φασισμος να μπλεκεις τον αδερφο μου σε μια προσωπικη μου υποθεση στην οποια δεν ειχε καμια αναμιξη απλα και μονο επειδη ειναι αδερφος μου και δημοτικος συμβουλος.
    2) Για να καταλαβετε ποσο σοβαρη ειναι η υποθεση σας λεω οτι οταν οδηγηθηκα στον εισαγγελεα αυτος με αφησε ελευθερο και διεταξε να συμπληρωθει η προανακριση (γιατι δεν υπηρχαν στοιχεια σε βαρος μου) αν υπηρχαν στοιχεια, οπως προσημειωμενα χαρτονομισματα απατες και εκβιασμοι οπως αναφερουν οι συκοφαντες το μονο βεβαιο ειναι οτι δεν θα με ειχε αφησει ελευθερο.
    Σας θυμιζω οτι οσοι πιανονται για απατες, εκβιασμους και προσημειωμενα χαρτονομισματα προφυλακιζονται οπως στην περιπτωση του Χαιδαριου που την ξερουν οι συκοφαντες μου και μαλιστα προσπαθησαν να την εμφανισουν ομοια με την δικια μου.
    Τελειωνοντας θελωνα σας ενημερωσω οτι οποιος θελειναμαθει την πραγματικη αληθεια να με παρει ενα τηλεφωνο να του δωσω να διαβασει την δικογραφια και να καταλαβει τι εχει γινει και ποσο αδικα κατηγορουμαι.
    Τωρα οσο για τους κεραταδεςπου φοβηθηκαν μη βγω και πω τα ονοματα τους και ετρεξαν πρωτοι να ριξουν συκοφαντικα χαρτια για να με αποδυναμωσουν, τουςπληροφορω οτι δεν θα το εκανα ποτε.
    Αυτους τους 2 που εριξαν τα χαρτια σε βαρος μου τουςγνωριζουν ηδη ολοι στη Σαλαμινα.

    Μετα τιμης Σιδερης Σταμπουλής

    τα τηλεφωνα μου 6938298553 και 6981043914

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος4/8/13 15:17

    ΠΕΣΜΑΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΟΥΤΣΗ ΡΕ ΣΤΑΜΠΟΥΛΗ, ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΙΜΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΤΗΝ ΤΑΡΙΦΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΧΙΛΙΑΡΙΚΟ!!!! ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ 1000 ΕΥΡΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος5/8/13 07:17

    293 ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
    ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ ΚΥΡΙΕ ΤΖΑΒΑΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος5/8/13 09:32

    αν προσθεσεις τα νουμερα του 293 τι βγαινει? λοιπον 2+9+3=14. μετρα λοιπον και ελα σε 14 μερες να μας κλασεις μια μαντρα ........αντε παπαροβιτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος6/8/13 00:51

    292 ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
    ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ ΚΥΡΙΕ ΤΖΑΒΑΡΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος6/8/13 00:54

    Καληνυχτάκια-ψυχάκια φαντάσου τι έχεις να πάθεις όταν μετά από 292 και σήμερα ξυπνήσεις και είναι πάλι δήμαρχος ο Τσάβες.
    Καλά δεν σου λέω τίποτα... δεν θα σου φτάνουν όλα τα ψυχοφάρμακα του ΕΟΠΠΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος6/8/13 01:45

    ΣΤΑΜΠΟΥΛΑΚΟ! ΓΙΑ ΚΟΙΤΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΤΑ ΠΕΤΑΞΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΣΟΥ.
    ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΛΕΩ, ΓΙΑ ΨΑΞΟΥ ΛΙΓΑΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος6/8/13 11:45

    ΔΕΡΤΟΥΖΟΣ : ΠΟΛΛΑ ΒΑΡΥΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ
    ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΣ : 65 ΚΙΛΑ ΚΡΕΑΣ 870 ΕΥΡΩ ΚΑΤΙ 13 ΕΥΡΩ ΤΟ ΚΙΛΟ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΜΟΣΧΑΡΙ ΜΕ ΚΟΚΚΑΛΟ
    ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ : ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΦΤΗΝΕΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ
    ΠΑΠΑΘΕΟΧΑΡΗΣ : Ο ΛΟΣΤΟΜΟΣ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΙΕΣ ΠΑΙΔΙ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΕΓΩ ΚΟΤΖΑΜ ΛΟΣΤΡΟΜΟΣ
    ΠΑΠΑΘΕΟΧΑΡΗΣ : ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΕΓΩ Ο ΛΟΣΤΡΟΜΟΣ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΠΑΙΔΙ ΕΕΕΕΕ ΟΧΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΛΟΣΤΟΜΟΣ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΙΕΣ
    ΤΣΑΒΑΡΗΣ : ΓΑΜΗΣΕΤΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος7/8/13 08:18

    291 ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
    ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ ΚΥΡΙΑ ΤΖΑΒΑΡΗ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος8/8/13 13:10

    MPORH NA MASPH KAPIOS TO KOLODAXTILO MEPIO DAXTILO GINETE.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος8/8/13 13:22

    ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΠΟΣΑ ΚΙΛΑ ΜΑΛ@Κ@Σ ΕΙΣΑΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.